Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Als Reus vertrekt is dat zo, dan hoort dat bij het leven'

Laatste update:
/

Borussia Dortmund doet er alles aan om Marco Reus langer voor de club te behouden, maar Hans-Joachim Watzke is zich ervan bewust dat zijn macht ergens ophoudt. De aanvaller wil vooralsnog namelijk niet bijtekenen en woensdag verkondigde de algemeen directeur dat hij de wensen van zijn werknemer zal respecteren. Reus staat nu nog tot medio 2017 onder contract bij de Duitse grootmacht.

Die Borussen willen graag dat de 25-jarige Reus bijtekent. "Mijn grote hoop is dat hij hier lang blijft", zei Watzke, die echter ook realistisch is. "Als hij anders besluit, dan is dat zo. Dat hoort bij het leven. Een van de uitdagingen in het voetbal is iets nieuws te creëren als belangrijke mensen de club verlaten. Je kunt daar ook voordeel uit halen."

Watzke ging ook in op het nieuws dat Dortmund een ultimatum zou hebben gesteld aan Ilkay Gündogan. De middenvelder, die nog tot medio 2016 op de loonlijst staat, wil niet bijtekenen. "Daar is niks van waar. Er is geen ultimatum voor Ilkay", counterde de directeur. De 23-jarige Gündogan kan rekenen op veel belangstelling, onder meer van Louis van Gaals Manchester United.

Marco Reus is toe aan een stap hogerop

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die zullen ook wel aan het afwachten zijn hoe dat het seizoen loopt denk ik.

Ik vraag me echt af waar Reus heen gaat als hij vertrekt. Een van jullie een idee wat zijn bestemming wordt?

14 januari 2015 om 17:54

Ik denk en hoop chelsea.

14 januari 2015 om 18:07

Chelsea heeft Willian, Schürrle, Hazard en Oscar al voor zijn posities.

14 januari 2015 om 18:19

Hazard op links Willian/Oscar op 10 , Reus op rechts en Shurrle als supersub lijkt me wel redelijk voor een club als Chelsea.

14 januari 2015 om 18:24

Ook als je nagaat dat je met Fabregas op 10 kan spelen? Of met 2 spitsen? Of dat je Ramires of Salah gebruikt?

Dan zal Chelsea zeker een (aantal) speler(s) moeten verkopen.

14 januari 2015 om 20:29

En dan hebben ze matic ook nog

14 januari 2015 om 23:00

Matic is een controleur, zijn aanwezigheid heeft niets met Reus te maken.

Al denkt men in Barcelona wel dat Reus als middenvelder zou kunnen spelen. Zogenaamde opvolger van Iniesta. Totaal andere spelers in mijn ogen. Iniesta was vroeger volgens mij ook een controlerende speler toen Rijkaard nog coach was. Reus is meer aanvaller dan middenvelder.

15 januari 2015 om 06:22

Mou speelt ook vaak met Cesc op 10 en Matic en Mikel daarachter. Als Reus komt is het einde Oscar en dat zou ik erg jammer vinden.

14 januari 2015 om 17:56

Ik zou hem wel graag naar Liverpool zien komen. Wij hadden vorige zomer interesse geloof ik, maar weet niet of dat nog steeds zo is.

14 januari 2015 om 18:07

Denk niet dat Reus voor Liverpool kiest. Dortmund staat weliswaar laag momenteel maar blijft een topclub. Dus moet hij naar de absolute top: Real, Barca, Bayern, City, United of Chelsea.

14 januari 2015 om 18:48

PSG?

14 januari 2015 om 19:14

PSG kan, maar ik denk dat die toch zeker onder doen voor de genoemde clubs. Ook omdat ze in een kwalitatief mindere competitie zitten.

Juventus of Atletico zie ik hem ook niet naar toe gaan. Simpelweg omdat hij beter kan krijgen.

14 januari 2015 om 20:12

Hoezo denken Liverpool supporters (geldt trouwens ook voor Arsenal supporters) toch elke keer dat een club als Liverpool überhaupt nog een interessante ploeg is voor spelers als Reus. Ondanks de lage notering van BVB atm, is het nog steeds een topclub die naar mijn mening far more te bieden heeft dan een Liverpool, Arsenal of een dergelijke subtop ploeg

14 januari 2015 om 20:18

Ik zou hem ook wel willen zien bij Liverpool. Liverpool is geen club die eens in de zoveel jaar moet meedoen om de competitie, dat moet ieder jaar gebeuren.

14 januari 2015 om 20:31

Dan snap je niet veel van de financiele krachtverhouding Baars. Alleen Bayern, Barca, Real kunnen financieel tegen de PL op. Geld regeert, zie ook het aantal Chelsea en City 'fans' wat hier is toegenomen de afgelopen jaren.

14 januari 2015 om 21:09

Als dortmund speler kun je liverpool en arsenal wel als een stapje hogerop zien. Ook kwa competitie ga je er ern beetje op vooruit.

14 januari 2015 om 21:10

Omdat Liverpool en Arsenal mooie clubs zijn met een geweldige geschiedenis die helaas zijn afgegleden door meerdere redenen. Maar zij willen wel weer terug naar de top en dat lukt alleen met topspelers. Een goed plan voor de toekomst en gestaag groeien naar het niveau van topclub. Maar verder heb je bij clubs als real en bayern meer kans op prijzen en een beter salaris dus ik snap dat je eerder voor zo'n club zou kiezen.

14 januari 2015 om 21:59

Reus zal eerder Man City naar succes in de Champions League willen helpen dan Arsenal of Liverpool naar succes in de Premier League lijkt me.

14 januari 2015 om 22:09

Dortmund moet eerst over de lange duur maar eens bewijzen zich met de grote jongens te kunnen meten. Ik vind je inschatting ten opzichte van Arsenal ietwat denigrerend en weinig realistisch. We hebben gezien dat wanneer de big boys Dortmunds spelers wegkapen zij dit maar matig kunnen opvangen. Ik bedoel ze verloren Gotze en Lewa en komen aanzetten met mikhitaryan Ramos en Immobile. Kagawa maakt weinig meer klaar en nu moet een zekere Kampl het tij keren.
Na de nieuwe sponsordeals kan Arsenal zich een Ozil en Alexis veroorloven om de selectie te versterken. Dit lijkt mij een omgekeerde beweging. Lijkt me hoopvoller dan in het Ruhrgebied.

14 januari 2015 om 22:21

Baars, omdat er een speler ook wel maar een club wil die weer naar de top wil?

15 januari 2015 om 20:35

@baars
Zei ik toch helemaal niet? Goed lezen heet dat. Ik zei dat IK hem graag zou zien komen en dat er interesse was vanuit Liverpool vorige zomer.

14 januari 2015 om 17:57

Bayern Munchen

Nee ik hoop dat hij naar Engeland gaat, ik vind persoonlijk hem wel bij City passen. Hij past denk ook bij Arsenal maar een speler van het kaliber Reus kan denk nog net iets beter dan Arsenal.

14 januari 2015 om 18:08

Mee eens. City kan hem ook het beste gebruiken van alle topclubs. Navas en Milner zijn goed maar niet wereldtop. Silva en Nasri zijn geen echte vleugelspelers.

14 januari 2015 om 18:21

Chelsea kan hem anders ook goed gebruiken aan de rechterkant we kunnen wel wat creativiteit en doelpunten op de vleugels gebruiken.

14 januari 2015 om 18:43

Klopt, Willian, Oscar en Schürrle zijn niet wereldtop. Maar Oscar is wel de beste van de 3.
Wat denk je hiervan?

-----------Matic-------Fabregas-----
Reus-------Oscar---------Hazard--
--------------Costa---------------------

14 januari 2015 om 19:15

Ik vind Willian de beste van die drie. Zo jammer dat hij op het laatste moment voor Chelsea koos ipv Tottenham. Anderzijds, nu hebben we Eriksen op tien en dat is ook genieten.

14 januari 2015 om 19:48

Reus moet op links, niet op rechts. Botst dus met Hazard tenzij je hem op 10 zet.

14 januari 2015 om 20:04

Reus speelde bij Duitsland vanaf rechts op het EK 2012 weet ik nog wel.

Hazard kan ook op rechts trouwens. Denk dat hij daar zelfs beter functioneert, dan kan hij meer voorzetten met zijn sterke rechter geven. Chelsea heeft de minste voorzetten per wedstrijd van alle Premier League teams zag ik laatst bij Match of the Day.

14 januari 2015 om 17:59

Ik hoop stiekem dat van Gaal hem oppikt en naar United haalt.

Helaas zal het wel wishfull thinking zijn maar het lijkt me een uitgelezen mogelijkheid om met Reus weer op een fatsoenlijke manier met wingers te gaan spelen en standaard met 4 verdedigers achterin te gaan lopen.

14 januari 2015 om 18:09

Als je Di Maria, Rooney, Mata, Van Persie, Herrera, Valencia en Januzaj al hebt dan ga je Reus toch niet kopen?

14 januari 2015 om 18:44

Reus zou een topaankoop voor United zijn en zou in mijn ogen ookzeker geen onnodige aankoop. Met een v Persie en Rooney in de spits en een Mata daar achter kun je al prima spelen. Gebruik Reus en Di Maria vervolgens als vleugels en je hebt een zalige aanval. Vergeet niet dat het schema in Engeland bijzonder druk is en dat er altijd wel één blessuregeval bij zit, in dat geval zouden ze allemaal kunnen spelen. Falcao zou je in dit geval terug kunnen sturen naar Monaco aangezien ik die overbodig vind bij United.

14 januari 2015 om 18:03

atletico hopelijk

14 januari 2015 om 22:36

Die vraag houd mij ook wel bezig..
Ik vermoed (natuurlijk ook hoop) dat hij al lang een keus heeft gemaakt , niet zal bijtekenen en uiteindelijk vertrekt naar Real.
But i could be wrong.

Ik zie hem niet zo snel verhuizen binnen Duitsland, wat UK betreft, er zijn clubs die hem zeker kunnen betalen , trouwens zo "duur " kost hij niet , in verhouding... maar ik zie hem daar gewoon niet heen gaan, qua klimaat ofzo ...

Bij Real kan hij gaan rulen met Kroos.

Maargoed we gaan het zien

14 januari 2015 om 23:03

Wat bedoel je met klimaat? Toch niet de temperatuur?

Ik denk namelijk wel dat Reus zijn toekomst in Engeland ligt.

15 januari 2015 om 10:46

Haha nee idd ik bedoelde niet zo zeer het klimaat qua temperatuur, dat ook wel..maar ik bedoelde eerder 't algemene klimaat, (werk) omgeving etc.

Maar ja het is maar mijn gevoel hoor, en dat zegt natuurlijk compleet niks want zoals je al zegt bestaat er gewoon ook zeker een kans dat hij naar Engeland gaat.
Maar ja naar welke?
Chelsea? (daar is het al propvol (bedenkende dat ze 1000 en 1 jonge en talenvolle spelers opkopen, verhuren om zo nu en dan terug te laten komen), plus ze hebben al een leuke duitser daar speler.
Arsenal? Tjah gaan hun CL spelen?
Liverpool, mooiste club van UK maar gaan hun CL spelen?
Eigenlijk qua engelse clubs blijven imo alleen de manchester giganten over, maar om 1 of andere rede zie ik hem ook daar niet heen gaan.alhoewel hij bij beide denk ik goed uit de voeten zou komen en passen.

Ik zie hem eerder naar Spanje verhuizen en dan eigenlijk enkel naar Real, volgensmij is Real ook serieus achter deze jongeman aan. En .. daarbij denk ik dat hij dit zelf ook wenst.

Maar we houden deze soap in de gaten haha, het is echt een klasse speler.. maar ben bang dat hij helaas voor Dortmund ininedergeval niet meer te houden is.

15 januari 2015 om 23:03

Ik denk en hoop dat Reus naar City gaat. Enige probleem is FFP maar ik denk dat Jovetic nog wel verkocht wordt.

Beetje rare poll. T ene moment is. Dortmund de top even later n "degradatie clubje". En reus is idd toe aan 5 stappen hoger dan degradatie voetbal

Wat wil je als je weet dat zoveel clubs geïnteresseerd in je zijn. Zou Dzsudzsák een goeie opvolger zijn indien hij vertrekt?

14 januari 2015 om 17:51

Nee, Schurrle, in een ruildeal! (Met een geldbedrag van Chelsea erbij)

14 januari 2015 om 17:57

Dat lijkt me voor zowel spelers als clubs een fantastische deal! Ik heb het idee dat schurrle weer helemaal kan gaan opbloeien in duitsland. Bovendien zie ik reus uiteraard erg graag bij chelsea. Een aanval met hazard costa reus is echt heerlijk. Of hazard op 10 ipv oscar en dan reus costa willian. Dit is natuurlijk ook heerlijk te rouleren met een druk schema.

14 januari 2015 om 18:08

Dat zou ik als win-win zien! Goed idee trouwens.

14 januari 2015 om 18:11

Zo'n ruildeal is een optie. Anders is hij niet nodig bij Chelsea. Maar ik denk dat Chelsea wel tevreden is met Schürrle lijkt mij. Reus acht ik beter, maar zal het die enorme investering waard zijn als je nu al goed zit met Schürrle?

14 januari 2015 om 19:50

Reus kost maar 20-25 mln, dus zo'n investering is het niet.

14 januari 2015 om 20:02

Als Dortmund meer kan krijgen dan doen ze dat toch?

Wat ik probeer te zeggen is dat er veel clubs geïnteresseerd zijn. Dat hij een clausule in zijn contract heeft van 25 miljoen euro maakt dan niet uit. Meerdere clubs gaan tegen elkaar bieden. Denk dat hij tussen de 50 en 70 miljoen euro waard is.

14 januari 2015 om 20:08

@ Geert Vs

Dan zou Reus deze transferwidow verkocht moeten worden want in de zomer gaat de gelimiteerde transfersom van 25 miljoen in en er zal geen club zijn die meer gaat betalen dan nodig is. Tegen elkaar opbieden hoeft dus helemaal niet tenzij je tegen elkaar opbieden betreft het salaris van Reus bedoeld.

14 januari 2015 om 20:19

Ah natuurlijk, het draait dan alleen om wat Reus wil. Tenzij Reus zegt: ik wil naar de Engelse top, maakt me niet uit welke club. Want dan kan Dortmund meer geld vragen lijkt me. Of werkt het niet zo?

14 januari 2015 om 21:26

Ik dacht dat schurrle het juist goed deed

14 januari 2015 om 21:58

Dit seizoen zit hij vaak op de bank, en in de minuten die hij krijgt is hij niet zo goed als vorig seizoen.

In ieder geval weten we waartoe Schürrle in staat is. Ook in een team dat veel op de helft van de tegenstander speelt want zo speelde Duitsland op het WK. Vorig seizoen counterde Chelsea meer en dat past wel beter bij Schürrle.

14 januari 2015 om 22:40

Dortmund kan wel meer geld vragen maar niemand hoeft ze dat te geven vanwege de clausule. Dus tenzij een club zo aardig is om Dortmund wat extra te gunnen krijgen ze niet meer dan 25. Jij en ik weten natuurlijk allebei dat dat niet gaat gebeuren.

Van CL finalist naar degradant.. Hoe snel kan het lopen? zodra Reus, Gundogan en Hummels vertrekken is zowel gehele goude lichting weg..

14 januari 2015 om 17:50

In zekere zin zijn ze al een soort van weg. Na al hun blessures hebben ze nooit meer hun oude niveau kunnen halen

14 januari 2015 om 17:52

Dan heb je ook nog Subotic, Bender, Sahin en Kagawa. De 2 eerstgenoemden zullen waarschijnlijk ook wel vertrekken. Vooral Bender. Iets voor Arsenal?

14 januari 2015 om 18:34

Dat zijn incmijn ogen niet de dragende spelers (kawaga voor zijn vertrek wel) van Dortmund. Al zie ik Bender ook nog wel aardige transfer maken.

14 januari 2015 om 18:13

Niet bij Barca, of denk je dat Messi echt weg gaat?

Real heeft met Ronaldo, Bale, James en Isco ook al zat creatieve spelers.

Die kan echt overal aan de bak. Fantastische speler en nog redelijk jong. Het zal hem dek ik pijn doen omdortmund te verlaten, maar ook hij wil het maximale uit zijn carrière halen.

Als zijn enkels het nog aankunnen, en zijn oude vorm weet te behalen zie ik hem graag naar Chelsea verkassen

14 januari 2015 om 18:43

Jaa en dan op de bank laten verrotten zoals salah. Ugh aub geen chelsea. Hij moet naar City gaan.
Zaba Kompany Mangala Clichy
Yaya Lampard
Navas/nasri Silva Reus
Aguero

14 januari 2015 om 18:50

Nee, daar staat hij gelijk in de basis?

Hij moet gewoon lekker in Dortmund blijven.

14 januari 2015 om 19:02

Alsof Reus bij beide clubs op de bank komt. Zelfs als Reus naar Real gaat zal hij basis spelen.

14 januari 2015 om 19:04

Reus staat wel in de basis bij City hoor. Veel respect voor Milner maar Reus is echt een niveautje hoger.

14 januari 2015 om 19:17

Bij Real staat Reus denk ik niet in de basis. Kijk hoe goed James en Isco het doen. Ronaldo en Bale hebben een aparte status die Reus misschien in zijn hele carrière nooit zal bereiken.

14 januari 2015 om 21:44

Reus is van een hoger niveau dan Bale en dat ziet Ancelotti ook wel in.

14 januari 2015 om 21:56

Heb jij ooit een persconferentie van Ancelotti gezien waarbij hij Bale besprak? Denk het niet he. Anders wist je wel hoe hoog Bale ingeschat wordt door hem.

-----------Matic-------Fabregas-----
Reus-------Oscar---------Hazard--
--------------Costa---------------------

Hier zie ik chelsea potten mee breken. Creativiteit, dribbels, werkkracht, loopvermogen, afstandschot, looplijnen, inzicht, power, kopkracht,... Echt alles zit erin met deze jongens. Om duimen en vingers van af te likken.

14 januari 2015 om 18:51

Want nu met Willian in plaats van Reus is het allemaal slecht voetbal en bar en boos? Chelsea heeft een selectie die in principe af is.

14 januari 2015 om 19:16

Daar heb je gelijk in. Willian is een aantal niveaus lager ivm met Reus en Hazard. Hij komt in de buurt van een Oscar. Maar ik kies zeker voor Oscar.

Willian of Schürrle zou ik verkopen.

De selectie is af, maar je moet openstaan voor opportuniteiten. En Reus is zo'n opportuniteit met enorm veel kwaliteit. Als ze nu niet handelen, is hij weg naar een andere wereldclub.

14 januari 2015 om 19:17

Topgear lees jij wel wat er precies in iemand anders zijn reacties staat of pak je een paar steekwoorden en brand je dan maar los?

14 januari 2015 om 19:54

Jij weet wel precies wat reus wil en wat goed voor hem is he?

14 januari 2015 om 20:01

Als Reus slim is gaat hij naar Man City. Daar is hij het meest nodig, zal hij het meeste aan spelen toekomen, zal hij mooi voetbal spelen, zal hij voldoening vinden in het bijdragen aan de groei van de club en daar zal hij bovendien in een prachtige competitie spelen.

14 januari 2015 om 20:06

Hij zegt dat het allemaal slecht en bar en broos is. En ik vind dat er inderdaad nog ruimte voor verbetering is. De selectie is in principe af, maar je moet altijd het hoogste nastreven.

Dat stravven het licht sarcastisch bedoelde, besef ik. Maar Chelsea streeft het hoogste na, dus is Reus welkom. Maar goed, dat is het verschil tussen een club als Chelsea/bayern/real/barcelona en een club als Arsenal/atletico/dortmund/juventus.

14 januari 2015 om 20:21

stravven zegt juist niet dat het bar en boos is door een retorische vraag te stellen...

Ben het met je eens wat je over die clubs zegt.

14 januari 2015 om 20:33

Wel dan klopt het dus? Hij zegt dat het niet bar en broos is dmv een retorische vraag.
Ik ga niet akkoord met de opmerking door te zeggen dat chelsea moet openstaan voor extra kwaliteit, want van die Willian wordt ik niet vrolijk. Het is een mooie weervoetballer die past bij een club onder het niveau van Chelsea. Het is wel een bijtertje en legt enorm veel energie in een wedstrijd.

Ik antwoord eigenlijk met in het achterhoofd die retorische vraag te negeren, aangezien ik vind dat het nog beter kan bij Chelsea. En dan spreek ik dus ook voor in de champions league. Daar gelden andere verhoudingen en daar komen spelers zoals een Willian niet uit de verf.

14 januari 2015 om 21:55

Zucht.... waarom zeg jij dan:

" Hij zegt dat het allemaal slecht en bar en broos is. En ik vind dat er inderdaad nog ruimte voor verbetering is. "

Daarmee bevestig je jouw eigen misinterpretatie.

En je logische inconsistenties gaan verder. Willian noem je een mooiweervoetballer maar meteen daarna zeg je dat hij een bijtertje is die enorm veel energie in een wedstrijd legt. Je weet toch wel dat een mooiweervoetballer juist iemand is die zich alleen inspant wanneer hij er zin in heeft?

Hoe dan ook: Willian vind ik een topspeler. Denk dat Chelsea hem gekocht heeft omdat hij het seizoen daarvoor juist zo goed speelde tégen Chelsea in, jawel, de Champions League.

14 januari 2015 om 22:52

Een mooieweervoetballer is iemand waar je niets aan hebt wanneer het slecht gaat. Hij verzuipt mee met de rest.

Willian is in mijn ogen een bijtertje en werkt hard én als het goed draait zie je hem nog eens mooie dingen doen.

Wanneer het slecht draait, blijkt het enkel een doodnormaal werkertje. Echte sterspelers staan dan op.

Na het nog eens gelezen te hebben, is het inderdaad een misinterpretatie. Excuses. De examens beginnen door te wegen

14 januari 2015 om 23:06

Haha oké geen probleem.

Hmm ik kan me zo geen voorbeelden voor de geest halen waar Willian het team van Chelsea op sleeptouw nam, maar ik kijk ook lang niet alles van Chelsea (wel samenvattingen meestal). Maar goed, voetbal is een teamsport dus is het sowieso erg moeilijk om te schitteren als de rest kwakkelt. Bij Shakthar was hij wel de grote man toen het er op aan kwam, maar toen was de rest van het team niet slecht ofzo.

Ik zou het verschrikkelijk vinden als hij vertrekt, maar we moeten ook realistisch zijn. Als je tweede van onder staat is het logisch dat zon voetballer niet gaat verlengen. Verder is Reus natuurlijk ook een veel te goede voetballer voor een club die tegen degradatie voetbalt. Ik vrees dat hij volgend jaar naar het grote Fc Bayern gaat. Maar ongelijk kan ik hem niet geven. Salaris 3 tot 4 keer zo hoog en je speelt elk jaar voor de winst in de champions league.

Haha Reus gaat lekker met zijn buddy's Goetze en Lewandowski , Bayern weer naar de CL winst 15/16 toveren . Reus , Lewandowski, robben , Muller en op 10 Goetze , smullen

Denk dat hij naar Chelsea, Man United of Man City gaat. Hoop naar Chelsea natuurlijk, en dan mag Salah lekker weg.

Persoonlijk hoop ik dat hij bij Dortmund blijft. Die hebben al genoeg kwaliteit ingeleverd met Lewa en Götze. Ik wil zeker niet dat die naar Bayern gaat. Bayern haalt iedere topspeler van de concurrentie over met een bak geld, op deze manier is er niks aan de Bundesliga. Nu lees ik dat ze interesse hebben in Julian Brandt van Leverkusen. De kampioen voor de aankomende jaren staat eigenlijk al vast. Zou me niks verbazen als ze net als Lyon destijds een stuk of 6,7 kampioenschappen achter elkaar behalen.

Als Reus vertrekt, hoop ik dat die naar Arsenal of Liverpool gaat. Zou ik hem niet bij Chelsea of City willen zien? Natuurlijk, als voetballiefhebber zou dat prachtig zijn. Maar de romanticus in mij wil liever een spannende PL zien en daarvoor moeten Arsenal en Liverpool ook topspelers hebben.

Bij Arsenal mistaat die niet, Reus op links, Alexis op rechts, mischien nieuw spitsje Benzema? En dan Özil rond de 10 zijn lekkere paasjes laten geven

Enige clubs die ik als 'echte' opties zie zijn real bayern chelsea en beide clubs uit manchester. Barca ook maar die mogen natuurlijk niemand halen en ik denk wel dat reus deze zomer vertrekt. Liverpool arsenal psg en atletico zijn toch weer net daar onder en ik denk dat hij naar de absolute top wil.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren