Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Alleen Manchester United en Real Madrid kunnen Messi betalen’

Laatste update:

Het rommelt bij Barcelona en Lionel Messi wordt in verband gebracht met een vertrek. Er zijn echter maar twee clubs ter wereld die het kunnen verantwoorden om Messi, die een transferwaarde van circa 250 miljoen euro heeft, te halen: Manchester United en Real Madrid. Dat stelt Rob Wilson, financieel analist verbonden aan de universiteit van Sheffield.

/

“Met de omzet die zij hebben en het geld dat zij achter de hand hebben, kunnen alleen Manchester United en Real Madrid de transfersom betalen”, aldus Wilson tegen de BBC. Wilson verwacht overigens geen vertrek. “Tenzij Messi koste wat kost wil vertrekken bij de club, waarom zou Barcelona ermee instemmen?”

Als de 250 miljoen euro niet in een keer betaald moet worden, zijn er meer clubs die Messi kunnen halen. Dan komen ook clubs als Chelsea, Manchester City, Paris Saint-Germain en Bayern München in beeld. “Maar Manchester United eiste het gehele transferbedrag van Cristiano Ronaldo in een keer en ik heb sterk het vermoeden dat dit in het geval van Messi ook zo zal zijn”, aldus Wilson.

Denk je dat Lionel Messi na het seizoen vertrekt bij Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gewoon ruilen voor Benzema. Worden we zeker aankomende 5 jaar kampioen zonder zich zorgen te maken over Barcelona.

9 januari 2015 om 14:36

Denk je dat het veldspel echt veel beter word als je Messi ruilt voor Benzema? Lees: veldspel, niet kwalitatief.

9 januari 2015 om 14:42

Dat weet ik wel zeker. Zelfs daarin is Benzema nu weer vanouds slecht.

9 januari 2015 om 14:48

Denk je dat Ronaldo-Messi nou werkelijk voorin beter rendeert dan Ronaldo-Benzema? Zet Ronaldo-Messi maar in de aanval en je krijgt ongetwijfeld de garantie dat er een enorme onderlinge concurrentie komt tussen die twee wat het elftal niet ten goede zal komen terwijl Benzema vaak genoegen neemt met een assist en meer in dienst speelt van het team.

9 januari 2015 om 14:53

Hoe kun je daar zo zeker van zijn? Ik denk dat de concurrentie bij beide spelers niet zo speelt, meer bij de aanhang van Ronaldo of Messi. Ik denk dat Messi en Ronaldo elkaar goed aan zouden vullen.. Messi met zijn passjes en assists, Ronaldo met zijn doelpunten productie, wie weet?

9 januari 2015 om 14:58

Fcda

3 wedstrijdjes en Benzema is een slechte speler? We weten toch dat hij een geweldige spits voor Real is die ideaal is voor dit systeem?

Messi gaat overigens nooit naar Real, hij is het ultieme Barcelona icoon.

9 januari 2015 om 15:01

Ik had het gevoel dat Benzema dit seizoen een hoog niveau zou halen na heel wat wedstrijden. Ik had gehoord dat we zouden kunnen zeggen dat het wel weer goed zit met hem. Nu hij weer een paar wedstrijden om te janken is durf ik wel te zeggen dat Benzema gewoon niet goed genoeg is voor Real Madrid. Het is te vaak ineens weer niets met hem en een spits van Real Madrid moet vaker goed dan slecht presteren. Bij hem is het eerder andersom.

9 januari 2015 om 15:01

Ik weet in ieder geval als dat zou gebeuren dan maken wij de meest legendarische transfer ooit mee.het beeld alleen al dat Messi en Ronaldo een doelpunt samen zouden vieren zou veel monden doen open vallen

9 januari 2015 om 15:08

Denk dat Benzema vaker goed dan slecht heeft gespeeld in al zijn wedstrijden voor Real. Waarom denk je dat Higuain hem nooit achter zich kon houden?

9 januari 2015 om 15:16

Benzema voegt veel toe voetballend zeker, en hij werkt hard voor het team. Doe dan die waardeloze Bale weg die 0,0 toevoegt aan Real Madrid. Wat een slappeezak is dat in de duels, is een typisch renpaard, ook dat is hij verleert.

9 januari 2015 om 15:19

Kom op we weten toch waar Bale toe in staat is? Wat een kortetermijndenken hier zeg. Hij is even uit vorm, kan gebeuren.

10 januari 2015 om 10:58

Benzema hield higuain achter hem? Totaal niet. Speelde ongeveer evenveel wedstrijden. Verschil was dat higuain doeltreffender was en Benzema voetballend beter. Helaas ook beide niet het juiste niveau.

10 januari 2015 om 12:11

Zeg ik toch niet. Higuain hield Benzema niet achter zich. Dat betekent niet dat Benzema Higuain wel achter zich hield. Ze gingen idd gelijk op.

Jij zou Benzema nu willen verkopen? Wie moet er dan komen? Messi komt echt niet. Lewandowski ook niet. Falcao heb ik zo mijn twijfels bij. Misschien zou Huntelaar wel goed zijn.

9 januari 2015 om 14:37

Nee man, Louis moet zijn kans pakken en hem kopen.

9 januari 2015 om 14:44

Haha laat Messi lekker blijven waar hij is joh, of iniedergeval niet naar Real.

Verder staat Benz prima zijn mannetje bij Real.
Ik zie geen enkele rede dat Benz nu weg zou moeten.

9 januari 2015 om 14:56

Ik hoef een wandelende Messi niet in mijn team, zou ook niet passen Messi. Benzema is goed bezig is voetballend een beest, wat hij ook doet tegenwoordig is meter maken en werken voor het team, Carlo heeft Benzema beter gemaakt, vroeger was hij lui en liep hij er on ge interesseert bij, dat is veranderd.

9 januari 2015 om 15:29

Wandelende messi? Is dat een 2015 grap? Of ben je gewoon een hater, messi in real madrid zal een moordmachine zijn, maar hij gaat daar natuurlijk niet heen. En benzema is wel een goeie speler, vorige wedstrijd was hij zouzo veel beter dan ronaldo die onzichtbaar was. Benzema zou ik echt niet verkopen een goeie respecterende speler waar veel spelers een voorbeeld van kunnen nemen. Een die echt niet huilt en mond open doet. Maar laat het spel hervatten.

9 januari 2015 om 15:55

Ik heb liever benzema geef ze Bale maar. Benzema haalt met messi in de team makkelijk 30 assists.

:-) gaat natuurlijk nooit gebeuren.

Nou, aangezien Bayern financieel het gezondst en sterkst is, denk ik dat zij die 250 miljoen ook wel in een keer kunnen betalen.

9 januari 2015 om 14:56

Waaruit baseer jij dat dan? Omdat zij financieel gezond zijn betekent dat niet dat ze direct 250 miljoen achter de hand hebben.

9 januari 2015 om 15:00

Banken durven Bayern heus wel het geld te verschaffen om Messi te kopen. Denk dat Bayern eerder 250 miljoen euro kan ophoesten dan Man Utd.

Ook denk ik dat Man City en Chelsea sneller zo'n bedrag zullen bieden. Man Utd zit namelijk flink in de schulden. Alleen FFP wordt dan een probleem, maar dat geldt voor alle clubs die hem voor dat bedrag zouden kopen.

9 januari 2015 om 15:23

Ik betwijfel of dat wel zo gemakkelijk gaat. Ik zit zelf in het bank en verzekeringswezen en ik geloof niet dat een bank, omdat Bayern zo gezond is, gemakkelijk 250 miljoen uitleent.

Maar ik zou het ook fout kunnen hebben, want in Duitsland zou het ook anders kunnen zijn.

9 januari 2015 om 15:37

Denk jij nou serieus dat je het beter weet dan een financieel analist die hier een onderzoek naar heeft gedaan?

9 januari 2015 om 15:58

@ Aj_14,

Bayern heeft geen schulden en draait een enorme omzet. Lijkt mij prima om hen een lening te verschaffen.

@ A_sanchez9,

Ik ben benieuwd waarom hij stelt dat City en PSG niet ineens dat bedrag zouden kunnen betalen maar Man Utd wel. Dit VZ-artikel zal waarschijnlijk niet het volle interview omvatten.

9 januari 2015 om 16:23

Waarschijnlijk heeft een financieel expert er alleen meer verstand van dan jou

9 januari 2015 om 16:52

@geert vs: je hebt ook te maken met de fair play regels, dat zal ook zijn meegenomen in het onderzoek. Vandaar dat ook de omzet wordt genoemd. Maar ga er nu maar gewoon vanuit dat een financieel analist er iets beter kijk op heeft dan jij. Zeker omdat hij er onderzoek naar heeft gedaan en jij alleen maar met loze kreten loopt te strooien.

9 januari 2015 om 17:22

geert vs,
Dat kan misschien wel zo zijn, maar dat betekent niet dat je een lening van 250 miljoen ineens gaat uitlenen omdat zij schuldenvrij zijn.

Een bank gaat denk in de huidige tijden niet zomaar een bedrag van 250 miljoen uitlenen voor de aanschaf van 1 speler. Tenzij Bayern met een strakke plan van aanpak komt waardoor het hen weer geld gaat opleveren.

9 januari 2015 om 17:24

Wel is de omzet van Bayern(431,2mil) begin vorig jaar hoger dan die van Man utd(423.8mil). Weet niet of dat nog zo is. Ivm tv-inkomsten die in Engeland flink stijgen. Daarnaast zijn de inkomsten uit prijzengeld dit jaar voor Manchester niet heel hoog. Heb dus geen idee waar deze informatie op gebaseerd is. Waar Man utd het geld vandaan haalt? En nog binnen het plaatje van de financial fair-play.

9 januari 2015 om 17:32

Balletjeterug,

Ik denk dat zij dit zeggen omdat man utd een paar dikke sponsors binnen hebben gehaald, dus hun omzet flink is gaan stijgen.

9 januari 2015 om 17:57

Bayern hoeft niet aan een bank uit te leggen wat ze van plan zijn met die investering. Bayern is financieel zo sterk dat die bank zich geen zorgen moet maken over het directe verband tussen de investering en de toekomstige inkomsten daarvan. Ik acht de kans nihil dat Bayern zo'n lening niet terug zou betalen.

9 januari 2015 om 21:28

Geert

Je kan niet 250 miljoen bij een bank lenen zonder uit te leggen wat je van plan bent om te doen met die investering. Dat is ridicuul en als er een bank is die dat doet, mag die meteen opgedoekt worden.

Ten tweede en het punt is al meermaals gemaakt: er is hier een financieel analist die gepromveerd is in economie/financiën/bankwezen & al veel ervaring heeft op het onderzoeks gebied, aan het woord. Als zijn uitgebreide onderzoek blijkt dat het blijkbaar niet mogelijk is dat Bayern in een keer aan dat geld komt, dan snap ik niet op basis waarvan jij hier durft te blaten dat Bayern die lening gewoon krijgt.

10 januari 2015 om 00:10

Alsof banken de club Bayern München niet kennen. Natuurlijk komen ze niet een zak geld ophalen zonder ook maar een woord te spreken. Maar je weet dat Bayern één van de veiligste leners is. Bovendien worden voetbalclubs ook door het volk geholpen mocht er iets mis gaan.

Die analist denkt waarschijnlijk in theoretische patronen die niet realistisch zijn. Ga maar na. Zou Man Utd één speler kopen voor het betreffende bedrag en verder nergens meer geld aan uitgeven? Ik heb een sterk vermoeden dat deze analist gewoon hypothetisch uitspreekt dat de omzet van Man Utd het mogelijk maakt. Een dergelijke ceteris paribus aanpak zegt mij in dit geval niets.

10 januari 2015 om 04:05

@geert Vs

Jij valt niet echt om te praten merk ik zo. Ik vind het allemaal prima dat je onze antwoorden niet accepteert. Maar ik denk toch echt dat deze man onderzoek heeft gedaan en het dus echt niet mogelijk is voor Bayern.

9 januari 2015 om 14:58

De omzet van Bayern is niet hoog genoeg, waardoor ze in de problemen zouden komen met FFP

Verassend. Had wel verwacht dat clubs als Psg, Chelsea, Manchester city of zelfs Monaco hem wel in een keer zouden kunnen betalen.

9 januari 2015 om 14:38

Waarschijnlijk kunnen ze dat ook, alleen krijgen ze dan problemen met financial fair play.

9 januari 2015 om 14:38

Nee die moeten zich houden aan fair play. United heeft een omzet van 500miljoen per jaar zelfde als real. daarom zijn zij de enige die dit kunnen betalen. denk dat Bayern het net niet red maar wel een kans maakt. Maar die gaan nooit zoveel betalen voor een speler.

9 januari 2015 om 15:01

Die omzet is groot maar daar gaan nog zoveel kosten van af. Ik geloof niet dat er een club bestaat die 250 miljoen euro ineens kan betalen zonder problemen te krijgen met Ffp.

9 januari 2015 om 16:37

In principe kan het wel denk ik, afhankelijk van je inkomsten. United gaf afgelopen zomer ook zo'n 200 miljoen uit zonder problemen, en komend seizoen gaan de inkomsten voor United weer verder omhoog.

9 januari 2015 om 17:10

Toch vraag ik me af of United zich dat wel kon veroorloven. We weten dat ze al flinke schulden hadden, waarom zouden ze die niet eerder afgelost hebben met dat geld?

9 januari 2015 om 17:49

Begint me gewoon echt te irriteren dat mensen na 10 jaar nog niet snappen dat man united geen schuld heeft opgebouwd maar onder hypotheek heeft gekocht.

9 januari 2015 om 17:58

Rezyuz,

Ten eerste: wat is je punt?

Ten tweede: hoe is een hypotheek geen schuld?

9 januari 2015 om 18:38

Ik heb ook een hypotheek. Blijkbaar is dat dus geen schuld?! Dan hou ik meteen op met aflossen, bedankt!

9 januari 2015 om 14:39

Ik denk dat die clubs dat niet mogen/kunnen wegens de Financial Fair Play regel. Want 250miljoen hebben die clubs wel

9 januari 2015 om 16:39

Chelsea, City en PSG hebben zelf geen 250 miljoen. Er zijn maar weinig clubs die meer dan 100 miljoen zelf per direct kunnen aftikken, Arsenal, United, Bayern, misschien Ajax, Real en Barcelona, daar heb ik geen goed overzicht van, en dat is het dan echt wel, ik kan me geen andere clubs indenken die dat zouden kunnen. Alle andere clubs zijn afhankelijk van een eigenaar die dat geld op tafel legt.

Van Gaal sla je slag!

Nou Manutd....sla je slag zou ik zeggen! :P

Dan heeft deze gemiddelde Brit zeker nog nooit van de club FC Bayern München gehoord.

Bayern koopt Messi als zij willen, betalen het bedrag niet in termijnen maar in 1 keer en als ze toch bezig zijn kopen ze ook nog eens de Glazar Familie uit en storten ze een dikke bedrag op Florentino Perez zijn bankrekening waardoor hij vrijwillig afstand doet van Real's voorzitterschap.

Zoveel geld heeft Bayern..

9 januari 2015 om 14:39

Overdrijven is ook een vak.

9 januari 2015 om 14:46

"Gemiddelde Brit"?

Ik weet dat internetters zich altijd slimmer en verstandiger vinden dan allerhande experts, maar deze omschrijving had ik nog nooit gezien.

9 januari 2015 om 14:55

Nou en, mijn papa werkt bij McD

9 januari 2015 om 16:41

Bayern kan niet in een keer 250 miljoen op tafel leggen en dan ook nog aan de FFP voldoen, United en Real wel.

Bayern heeft veel geld, maar geen miljarden.

Zoals hieronder al word gezegd: Ja, clubs kunnen hem betalen, maar nee, ze kunnen het niet als ze zich aan de FFP moeten houden. Bayern ook niet.

Bovendien houd je ook geen rekening met het salaris, wat ook nog voor pakweg 25 tot 30 miljoen per jaar is, en dan nog premies en tekenbonussen en wat er nog meer bij komt kijken. En met merchandising moet je ook meerekenen dat de euro in waarde daalt ten opzichte van de dollar en de pond, dus dat je effectief minder geld krijgt in de Eurozone.

Geen enkele club met verstand geeft bijna een half miljard uit aan een speler over 5 jaar tijd.

Bayern München heeft 400 miljoen in de kas, dus die kunnen het ook makkelijk.

9 januari 2015 om 14:43

En Adidas als sponsor, die volgens mij best bereid zijn om de helft mee te betalen.

9 januari 2015 om 16:42

Ja, maar dan zitten ze niet meer binnen de Ffp. En Real en United hoeven zich daar geen zorgen over te maken.

Klets, genoeg clubs die hem kunnen betalen.

9 januari 2015 om 14:42

Welke clubs zouden hem kunnen betalen zonder in problemen te komen met de FFP regels op Manchester United, Real Madrid en Bayern Munchen na?

9 januari 2015 om 14:48

Dat is toch wat anders dan kunnen betalen... Daar gaat het artikel over.

9 januari 2015 om 14:49

Sorry, verkeerd gelezen dan

9 januari 2015 om 14:53

No problem.

Ik weet ook wel dat het voor vrijwel alle clubs onmogelijk is met de huidige regels. Daar bovenop vind ik het absurd om iemand op zo'n waarde te schatten. Had hier ook een korte discussie over het wel of niet moeten verkopen van Messi als een club op hem biedt. Bij ieder bod boven de 150 miljoen moeten ze hem in mijn ogen meteen verkopen. Dat gaat hij de club niet meer opleveren in de jaren die hem nog resten in zijn carriere.

9 januari 2015 om 14:57

Dus ze kunnen het niet betalen wegens Ffp!

9 januari 2015 om 15:01

Ik denk dat genoeg clubs dat kunnen hoor. Vergeet niet dat een bedrijf als Adidas of Nike prima de helft wil bijleggen als Messi in hun shirt gaat voetballen. Dat halen ze er lachend uit.

9 januari 2015 om 15:03

Lors

Nee, ze kunnen hem niet kopen. Ze kunnen de transfersom wel betalen.

9 januari 2015 om 15:03

@ erres,

Zou dat mogen? Dat is toch geen cashflow meer, dat is hetzelfde als wanneer een sjeik er geld in pompt. Want anders kan je het ook omdraaien: een sjeik die als sponsor gaat fungeren. En dat mag dan zeker weer niet

9 januari 2015 om 15:28

De quotes van die financieel analyst zullen met met die FFP in het achterhoofd gemaakt zijn. Hij zal ook wel weten dat de eigenaars van pakweg City, Chelsea en PSG dat geld op tafel kunnen leggen, maar zo werkt het dus niet meer. Wat clubs nu kunnen uitgeven is gebaseerd op hun omzet, en dat is ook precies wat die analyst hier zegt. Enkel Real en Man Utd hebben een omzet die hoog genoeg is om in één seizoen dat bedrag op tafel te kunnen/mogen leggen.

9 januari 2015 om 16:00

Denk dat Real en Man Utd dan ook in de problemen komen met Ffp. Of ze moeten werkelijk al hun andere uitgaven stopzetten. Maar dat zal zo'n analist toch ook wel in het achterhoofd moeten hebben?

9 januari 2015 om 16:44

Ligt eraan Geert, afgelopen zomer gaf United 200 miljoen uit en ze zitten dan nog met gemak binnen de perken van de Ffp.

Ronaldo en Messi in een team is gewoon dodelijk. Gaat nooit gebeuren, maar beetje dromen mag. De beste aangever gecombineerd met de beste afmaker.

Wat een assist gaat Messi dan krijgen. Gisteren tegen Elche kon hij wel 3 assists hebben. Ronaldo zijn productie word nog hoger...en toen werd ik wakker

Er is ooit een keer een artikel geweest waar Ronaldo en Messi voor een afscheidswedstrijd samen zouden spelen omdat Rivaldo dat gevraagd had. Nooit meer wat van gehoord.

9 januari 2015 om 15:01

Tja als je dan daarom speelt, had je Ozil nog kunnen houden, maar die ging weg en paste niet omdat hij lui was en geen strijd tonen, Messi heeft totaal het zelfde als Ozil, die wil ik niet in mijn team hebben. Een speler die constant loopt te wandelen wil ik niet.

9 januari 2015 om 15:32

Messi zelf is een goeie afmaker en qua goals maakt messi ze nog veel mooier ook. Real zal echt dodelijk zijn, maar messi blijft bij barca de rest kan lekker dromen. Media lokkertjes smh.

9 januari 2015 om 15:36

Ik denk dat Messi samen met Ronaldo in de spits ofwel het meest fantastische duo is aller tijden, of helemaal niet werkt. In theorie zouden ze elkaar perfect aanvullen.

Ronaldo met zijn loopacties en Messi met zijn passen. Ronaldo met zijn fysiek en Messi met zijn behendigheid. Ronaldo met zijn power en Messi met zijn verfijndheid. Allebei hebben ze een fantastisch schot, zijn ze snel en zijn het fantastische afmakers. Als ze elkaar gaan aanvoelen en het elkaar gunnen is dit een droomkoppel.

Aan de andere kant zou het zomaar kunnen dat hun ego's botsen en ze totaal niet samen kunnen spelen. Dat ze elkaar niet begrijpen of continu voor eigen succes gaan, ter ergernis van de ander.

Het doet er volgens mij niet toe, ik geloof er niks van dat Messi gaat vertrekken. Het rommelt nu, maar dat is echt niet voldoende om zo'n bijzondere speler met zo'n bijzondere relatie tot zijn club te doen vertrekken.

Ik denk niet dat Messi zit te wachten op flinke blessures en 50 wedstrijden per jaar in Engeland, en de stad is voor Messi waarschijnlijk niet mooi of bijzonder genoeg, maar het zal niet liggen aan het geld wat hem zou worden aangeboden. En als Messi naar Real zal gaan zal hij Barcelona heel hard verraden na alles wat Barcelona voor hem heeft betekent, dus die kans zal nog kleiner zijn.

9 januari 2015 om 15:02

Het is ook alweer een tijd geleden dat er zo'n overstap is geweest. Ik hoop er ook niet op eigenlijk. Messi hoort bij Barça en als Barça de dieperik in gaat, moet Messi maar meegaan. Langs de andere kant zou een transfer naar Real voor heel wat fantastische dingen kunnen zorgen. Barçafans die het haar uit hun kop rukken, shirtjes verbranden, etc. Dan breekt de hel weer los. Zou na meer dan 12 jaar nog wel eens lollig zijn om te zien. Messi in het wit op bezoek in het Camp Nou tijdens de Clasico

9 januari 2015 om 15:18

IK wil echt geen wandelende Messi hebben, die niet meer het niveau van 4 jaar geleden heeft, ook niet meer dat magisch is hij kwijt. Zal alleen maar in de weg lopen en alles op eisen.

9 januari 2015 om 15:40

Klopt, maar daar gaat het niet om.

9 januari 2015 om 15:33

Praat minder onzin dan kan ik wel lezen wat je allemaal te zeggen hebt. Dus lees ik het niet nu.

Zou het gezicht van Ronaldo moeten zien als Messi naar man united gaat. Hahaha

Zulke domme nieuws zie je overal, als of ze vragen om messi te vertrekken en geld bedrag te noemen zo dat het aantrekkelijk voelt. Media is helemaal naar de klote

Of City, of Chelsea, of PSG... Er zijn wel meer clubs dan Real en Man U, die Messi kunnen betalen.

9 januari 2015 om 18:49

Ja, maar ze blijven dan niet binnen de FFP regels. PSG wilde Di Maria aantrekken en dat kon al niet, laat staan dat ze dan Messi kunnen halen.

Bayern heeft wel zoveel geld maar men heeft ook duidelijk gemaakt dat men nooit een astronomisch bedrag op tafel leggen voor welke speler dan ook (laat staan 250 miljoen). En eerlijk, huidige selectie van Bayern is al sterk genoeg en wanneer alle geblesseerden terugkomen dan gaan we hopelijk nog meer genieten van dit Bayern.

Gewoon V Persie verkopen en dan als Falcao weg is messi er neerzetten met Rooney erachter of als wissel met Mata Blind Di Maria op het middenveld, kun je blind voor rooney neerzetten als messi er niet kan staan ofzo.
Verdediging moet alsnog beter, Eymeric Laporte/varane halen ofzo, ff wat jonge maar toch redelijk ervaren verdedigers .
Ook zou het geweldig zijn om een andere RB bij United te zien, maar laten we het ff over Messi houden.

Past precies, de huidige grote argentijnen hebben daar gespeeld/spelen er nog (Di Maria, Tevez) en de andere huidige sterspeler ook (cr7).

Wie zijn wij om deze expert tegen te spreken ? Zoals hierboven echter al een aantal keer opgemerkt : ik vind het bijzonder vreemd dat Bayern Munchen dan niet in staat zou zijn om Messi in 1 keer te betalen.

Munchen zou er niet aan beginnen, dat strookt niet met hun filosofie maar het is voor mij dus wel vreemd dat Bayern niet vernoemd wordt.

We zullen het overigens nooit weten ; zoals deze man al opmerkt zal Barcelona Messi nooit vrijwillig verkopen en dat Messi uitgekeken is op Barcelona, het lijkt me ook een kwakkel.

Maar zo een berichten is natuurlijk wel leuk voor de mensen.

Messi ronaldo voorin en daarachter 8 verdedigers.

Fifa style

En bayern dan? Die hebben geld als water en een mega vermogen... zou wek apart zijn messi bij bayern

9 januari 2015 om 21:22

met een bekende trainer aan het roer die barcelona weer op de kaart zette..

qua merchandise kun als club zijnde velen miljoenen terug verdienen, maar dan nog is 250 miljoen buitensporig..

Man City? Psg? Bayern?
@VZ
Wat een grappige gerucht zeg!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren