Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Heerenveen biedt niet genoeg en ziet toptalent naar Gent gaan

Laatste update:

Moses Daddy-Ajala Simon keert mogelijk terug naar de Eredivisie. De aanvaller was vorig seizoen op proef bij Ajax, maar wist er geen contract af te dwingen. Nu staat hij in de belangstelling van sc Heerenveen. “Ik weet van de interesse en dat maakt me trots, maar ik beslis niets. De club en mijn management weten wat het beste voor mij is”, zegt de Nigeriaan in gesprek met SL10.

/

Afgelopen donderdag wist de Nigeriaanse voetbaljournalist Muyiwa Lawal te melden dat Heerenveen interesse heeft in de negentienjarige rechtsbuiten en die berichtgeving lijkt dus te kloppen. Ook Tottenham Hotspur en twee Belgische clubs zitten achter Simon aan, maar volgens SL10 weet dat Heerenveen de meeste kans maakt op de jeugdinternational. Heerenveen zou circa 640.000euro willen betalen, maar Trencín zou minimaal 1,2 miljoen willen ontvangen.

Simon, die wordt vergeleken met Cristiano Ronaldo, maakte vorig jaar januari de overstap naar het Slowaakse AS Trencín. Sindsdien was hij goed voor zeventien doelpunten en elf assists in 38 wedstrijden. Simon heeft bij Trencín nog een contract tot de zomer van 2017.

Update 6 januari 12.15 uur - 'Belgen willen Heerenveen aftroeven en brengen 'enorm' bod uit'
Het is nog niet gezegd dat Moses Daddy-Ajala Simon daadwerkelijk naar Heerenveen komt. Volgens voetbaljournalist Muyiwa Lawal is ook AA Gent inmiddels volop in de race voor de aanvaller en de Belgen laten er geen gras over groeien. AS Trencín zou een 'enorm' bod binnen hebben gekregen van de Buffalo's. Over de hoogte van het bedrag doet Lawal geen mededelingen.

Update 6 januari 19.15 uur - Heerenveen biedt niet genoeg en ziet toptalent naar Gent gaan
Moses Daddy-Ajala Simon gaat waarschijnlijk bij AA Gent aan de slag. De negentienjarige aanvaller van AS Trencín wordt volgens Het Laatste Nieuws woensdag medisch gekeurd en er ligt een contract voor drieënhalf jaar voor hem klaar. De clubs hebben een principeakkoord bereikt over de transfer en sc Heerenveen lijkt het Nigeriaanse talent dus te kunnen vergeten. Volgens de Belgische krant hebben de Friezen afgelopen week twee keer een bod op Moses uitgebracht, maar Gent had klaarblijkelijk mee voor hem over.


Denk jij dat Moses Simon een versterking zou zijn voor sc Heerenveen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou leuk zijn als Heerenveen hem haalt en dat hij dan uitgroeit tot een topper, dan baalt Ajax wel.

4 januari 2015 om 21:17

Zou wel mee vallen. Bij ajax zijn er al redelijk wat spelers vertrokken die het bij mindere clubs leuk doen maar bij Ajax gewoon tekort komen. Ze kunnen hem altijd nog kopen van Heerenveen. Ik heb het al eerder gezegd maar zo slecht vond Ajax hem toch niet ze zouden hem in de gaten houden.

4 januari 2015 om 21:22

Vermeer bijvoorbeeeld. Verder volgt ajax hem ook nog. Hij is expres daar heen gegaan omdat ze een satelietclub zijn

4 januari 2015 om 21:38

Heerenveen satelliet club van Ajax? Hoeveel heb je op?

4 januari 2015 om 21:38

As trencin...

7 januari 2015 om 06:22

De club van Tschen (tscheu) La Ling, ex Ajax speler.

4 januari 2015 om 21:21

Ajax heeft kishna en fischer al. En zou alleen maar mooi zijn als moses naar de eredivisie komt, dan kan ajax hem later alsnog aantrekken als er iemand weer nodig is voor die positie.

4 januari 2015 om 21:26

Voor vijf keer de prijs als waar ze hem anders voor hadden kunnen hebben. Hmmm...

4 januari 2015 om 21:51

Misschien kunnen ze hem halen voor jong Ajax

4 januari 2015 om 22:25

Dat zou mooi zijn maar ik denk niet dat moses dat wilt. Van basisspeler bij trencin naar jong ajax in de jupiler league is toch wel een degradatie qua niveau. En voorlopig zal hij toch niet aan bod komen bij het eerste want ajax heeft nu buitenspelers genoeg. Beste optie is dan kopen en vervolgens verhuren aan Heerenveen. Want het kan zomaar zijn dat kishna niet al te lang blijft aangezien hij raiola als zaakwaarnemer heeft.

Ajax moet hem kopen en een contract van 4 jaar ofso geven. En hem dan minimaal een half jaar aan Heereveen uitlenen.

Ik houd toch het idee dat Ajax een speciale regeling heeft met de club van Ling. Speler maakte op mij een goede indruk maar wegens zijn buiten EU salaris toch een dure kracht. Vond het daarom zeer toevallig dat hij dan ergens aan de slag gaat waar Ajax goede connecties heeft en waar deze regeling (volgens mij) anders is.

4 januari 2015 om 21:19

Och noem het een speciale regeling. Voor hetzelfde geld kwam Ling iemand tegen van Ajax en vroeg of hij nog leuke spelers kende voor AS Trencin en kwam diegene met Moses Daddy op de proppen. Ling is nou eenmaal iemand met connecties bij Ajax en zo krijg je af en toe wel eens een tip. Ik vind het niet zo heel toevallig: als het een niet EU speler was, had Ajax hem wel gecontracteerd. Dat betekent dat het wel een speler is met kwaliteiten en dus iemand die je best kan tippen aan een goede bekende van je.

4 januari 2015 om 21:24

Hier heb je ook gelijk in, alleen het is toch niet de club waar je van droomt als jongentje. Geld is geld, dat snap ik ook wel. Zou deze jongen trouwens wel graag in willen Nederland zien spelen.

4 januari 2015 om 21:32

Als je uit Nigeria komt denk ik niet dat het je heel veel uitmaakt welke club op de stoep staat. Je wilt gewoon naar Europa om het te maken als profvoetballer en genoeg geld verdienen om je familie te onderhouden. Het zal geen droomclub zijn inderdaad, maar hij verdient een aardige boterham daar.

Ja ik ben ook wel benieuwd. Hoorde er bij Ajax toentertijd erg goede verhalen over en ben benieuwd of hij het in de Eredivisie kan laten zien. Heerenveen zou een mooie club voor hem zijn, ben vooralsnog niet lyrisch van die Slagveer (een mislukte Luciano Narsingh 2.0)

6 januari 2015 om 12:59

Slagveer is einde seizoen gewoon weg bij ons, bakt er niets van en aflopend contract.

4 januari 2015 om 21:23

Er is ook een samenwerkingsverband. Zo werd van Kessel aan trencin uitgeleend en werd lobotka aan ajax uitgeleend

ajax had en heeft hem niet nodig, heeft voor de komende jaren genoeg buitenspelers. Zou mooi zijn om toch via heerenveen de top te bereiken. Aan zijn statistieken te zien doet hij het zeker niet slecht

6 januari 2015 om 12:24

Voor een miljoen zou ik het toch niet laten om hem te contracteren. Natuurlijk zit je met Muric, Fischer, Cerny, El Ghazi, Kishna en Dekker gebakken voor de komende jaren maar kwaliteit is altijd welkom. Gaat dat ten koste van pakweg Kishna die nét wat minder is dan zij het maar zo.

Je moet ten alle tijden proberen het elftal te versterken ipv 'plekjes vrij te houden' voor jeugd die er aan zit te komen. Je moet je in de basis knokken, het verdienen. Niet erin komen omdat er al keurig netjes plaats is gemaakt.

Lijkt mij van wat ik gehoord heb een zeer talentvol mannetjem toch blijkt het wel een flinke gok met een buiten de eu salaris.

4 januari 2015 om 22:37

hij is nog maar 19 toch, gelden speciale regels voor? boven 21 is volgens mij buiten eu salaris.

4 januari 2015 om 22:57

Gemiddelde salaris van de spelers in de competitie x anderhalf. Zit je er nog aardig dicht bij in de buurt.

6 januari 2015 om 13:25

Vanaf 21 jaar gelden die regels. Hij is 19 dus hij hoeft dat nog niet te verdienen.

Hoe kan je terugkeren naar iets waar je nog nooit gespeeld hebt? Iemand die twee oefenduels op een stage heeft gespeeld heeft kennelijk een eredivisie verleden..

4 januari 2015 om 22:39

het was volgens mij ook nog eens of trainingskamp ook haha

Ja en weet je wat het probleem is? (voor mij althans) Ik ben er zowat van overtuigd dat deze speler echt een geweldenaar wordt... Maar het probleem is gewoon dat Ajax te veel buitenspelers heeft op het moment om hem te halen... Ondanks dat zou ik hem liever bij Ajax zien, argh.....

5 januari 2015 om 08:55

Tja, dan ga je je gedragen als clubs als Chelsea en City, kopen voordat de concurrentie het koopt, dat lijkt mij niet een goede reden om te kopen.. Anderhalf jaar geleden had ik hem graag zien komen, maar wat je zegt, inmiddels zitten we vrij ruim in onze mogelijkheden op de vleugels en die mogelijkheden worden steeds groter. Zo groot zelfs dat we jongens als Becker al uit gaan lenen.

6 januari 2015 om 12:27

Becker, Menig, Acolatse en die jongens zijn toch allemaal niveautje Ozbiliz, Lukoki, Jozefzoon of Ebecilio. Denk niet dat die jongens het gaan redden. In diezelfde leeftijdklasse of net daaronder heb je jongens met vele male meer kwaliteit.

Hoe meer kwaliteit hoe beter, dus wanneer die jongen ook maar 10% beter is dan dat Ajax heeft dan moeten ze hem halen. Hoe meer kwaliteit in het elftal des te meer de spelers zich aan elkaar op kunnen trekken.

6 januari 2015 om 12:58

Ja, daar vergis je je denk ik toch. Concurrentie is goed, prima zelfs, maar spelers moeten nog wel kansen krijgen zich te ontwikkelen en dat kan tot op zekere hoogte op trainingen, maar ze hebben vooral wedstrijden nodig daarvoor. Als je zoveel talent hebt dat ze 1 helft in de 3 wedstrijden spelen (bij wijze van), heb je er weinig aan natuurlijk, zowel de talenten zelf niet, als de club niet, die wilt dat spelers zich optimaal kunnen ontwikkelen.

Hahaha prachtig. Onbekend speler, onbekende club, waarde van 1 miljoen, afgetest bij ajax MAAR vergeleken met Ronaldo.

4 januari 2015 om 21:59

Ja want een onbekende speler kan natuurlijk niet een vergelijkbare speelstijl en soort kwaliteiten hebben als Ronaldo. Een fysiek sterke, snelle speler met rendement komt op laag niveau natuurlijk niet voor.

Hij liet bij Ajax toch wel een goede indruk achter? Het lijkt me dan ook gek als Ajax geen moeite voor hem gaat doen, aangezien Ajax samenwerkt met AS Tencin. Natuurlijk heeft Ajax al wel een aantal goede en talentvolle buitenspelers, maar van mij mag Ajax een gokje wagen. Hij kan bijv. eerst aansluiten bij jong Ajax of Ajax kan hem verhuren.

4 januari 2015 om 22:39

Ze schatte de Sa op een dezelfde niveau of niet veel minder. Hebben ze misschien wel gelijk in hoor. Okee hij maakte een prima indruk, maar wat wij zagen waren twee wedstrijden. de Sa liet het een heel jaar zien in Jong Ajax. Het is een duur gokje omdat hij buiten Europa afkomstig is. Maar hij maakt nu ook een prima indruk bij AS Tencin. Ook al is het niveau zo hoog als de Jl.
Ik weet wel dat Ajax hem nog volgt, maar gezien de concurrentie is nu het moment. Beter kopen en dan verhuren. Als hij het Eredivisie niveau niet aan kan, dan maar nog een keer verhuren.

6 januari 2015 om 12:37

Ach, duur duur, het gemiddelde NL salaris dat de indicatie is voor een NON-EU salaris is inmiddels fors gedaald. Daarbij is Moses Daddy Cool nog niet 21 en hoeft hij dit "gemiddelde Eredivisie salaris" x 1,5 (als ik het goed heb) nog niet te verdienen.
Ok, voor een veredelde belofte is het veel geld, maar als hij zijn kans bij het eerste zou krijgen valt dat allemaal wel mee. We hebben het wel over Ajax, met z'n enorme budget.

Maar dat Ajax hem uiteindelijk niet heeft genomen omdat ze tig andere rechtsbuitens hebben snap ik wel. Ze hebben hem gewoon niet nodig.

6 januari 2015 om 12:40

Ja klopt. Maar ze vergeleken hem vorig jaar met de Sa en ze vonden hem niet veel beter zodat hij gelijk bij het eerste zou zitten en hij zou de ontwikkeling van de Sa dan in de weg zitten. Die toch redelijk presteerde nog daar. Uiteindelijk komt hij wel te kort bij Ajax denk ik. Verder zijn er idd veel talenten doorgebroken en Schöne staat er, dus voor dit seizoen is hij niet nodig.

Even tussendoor, snappen mensen hier nou werkelijk niet wat er met 'de nieuwe .....' wordt bedoeld? Daarmee willen ze niet zeggen dat hij echt de nieuwe (naam) is, maar dat hij een vergelijkbare stijl heeft van spelen. Ik zie het zo vaak dat er over geklaagd wordt maar de helft snapt het maar niet.

Ontopic:
Als Ajax hem laat lopen en hij blijkt een sensatie te zijn, zou dat weer het zoveelste voorbeeld zijn van wanbeleid. Ze moeten hier hun voordeel uit halen, eerste optie hebben ze dus haal hem binnen en leen hem een tijdje uit aan Heerenveen

4 januari 2015 om 22:43

Elke keer dat gelul over Ajax moet die of die speler kopen en dan eerst verhuren.
Heerenveen is geen trainingsveld voor ajax.
Heerenveen wil liever niet huren omdat ze er dan geen reet aan kunnen verdienen.

6 januari 2015 om 13:00

Vonk heeft al gezegd dat hij niet van plan is om nog te huren van Ajax, tenzij er een optie tot koop bedongen kan worden. Dus de arrogantie bij Ajax dat ze alles wat nog niet goed genoeg is wel even kunnen stallen bij ons is ongefundeerd, stal ze maar lekker bij Trencin, Almere City of Ajax Cape Town.

heerenveen heeft momenteel meer baat bij een speler die er direct staat..deze jongen is leuk voor de toekomst..

4 januari 2015 om 23:42

slagveer zit geen toekomst in dus deze jongen is prima optie.

Aanvallend voetbal is wat Lodeweges en Vonk het publiek beloven. Het is wel te hopen dat ze ook in de achterste linie wat versterking weten te vinden. Mocht deze Moses ook maar een fractie van het talent van een roemruchte voorganger en landgenoot (Ebiede) hebben, dan kan Slagveer (tijdelijk) weer van de zijkant genieten van het spelletje.

6 januari 2015 om 12:31

Hoop dan wel dat hij ook een fractie van de mentale onvolkomendheden van Ebiede heeft. Die baas kon voetballen als de beste maar was ongelofelijk lui en wilde alleen maar snel cashen. Later nog wel eens een mooi interview met hem gelezen waarbij hij doodongelukkig in Qatar geld aan het pakken was en aangaf heel veel spijt te hebben van zijn inzet tijdens de Heerenveen-periode.

Mmm, zou me verwonderen. Gent heeft nog nooit enorme bedragen op tafel gelegd voor een speler.
Gaan ze ook niet doen voor iemand die nog geen proven track record heeft.

Bovendien hebben we genoeg beloftevolle spitsen. Daar zit het probleem ook niet zo. Creativiteit op het middenveld, kerels die een millimeter voorzet kunnen geven, dat zoeken we.

Een type zoals Bryan Ruiz bv. Daar zwellen de geruchten van aan dat ie komt. Zijn vrouw zou bv. op de Ghelamco Arena gezien zijn.

Maar goed, ik ken Moses Daddy-Ajala Simon niet. De hamvraag: is ie goed?

6 januari 2015 om 12:35

Enorm is in deze zin zo rond het miljoen. Heeft Gent als ambitieuze subtopper met behoorlijke begroting nog nooit een miljoen uitgegeven voor een speler?
En mbt Moses Daddy: dat is natuurlijk altijd een vraagteken. Hij is op proef geweest bij Ajax en heeft een goede indruk gemaakt. Is daarna naar sattelietclub Trencin gegaan in Slowakije waar hij uitblinkt in die competitie. Jong, fysiek sterk, technisch goed en scoort makkelijk. Garanties heb je verder natuurlijk nooit maar het lijkt wel een speler die het met de juiste mentaliteit en keuzes ver kan schoppen.

6 januari 2015 om 12:40

Jawel. Meer ook.

Maar 1 miljoen is niet enorm.

6 januari 2015 om 12:41

Enorm staat niet voor niets tussen haakjes (VZ heeft het misschien ook niet goed vertaald want audacious bid kan meerdere dingen betekenen waarbij het meest voor de hand liggende hierin "gedurfd of goed" is).
Trencin vraagt 1,2 miljoen. Dan gaat Gent geen 3 miljoen bieden natuurlijk.

6 januari 2015 om 12:41

Jawel hoor, voor Milicevic werd al 2 miljoen neergelegd. Gent hun budget sinds hun nieuwe stadion verdubbeld.

6 januari 2015 om 12:48

Abe84,

Cool. Ben eens benieuwd of we Heerenveen dan kunnen kloppen.

Hoe groot is de begroting van Heerenveen?

6 januari 2015 om 12:52

Net onder de twintig miljoen met op dit moment jaarlijks een verlies van 2,5 miljoen euro en een salarisplafond van rond de 3 ton. Wij kunnen niet zoveel meer. Denk dat Gent goede kans maakt. Ook omdat wij niet veel liquide middelen hebben, denk dat ons transferbudget met het halen van Moses wel direct weg zou zijn.

Een paar jaar geleden waren wij financieel sterker dan Gent, dat is nu niet meer zo. De clubs zijn op zich best vergelijkbaar maar wij hebben gewoon een slecht periode achter de rug met veel bezuinigingen en zijn daarvan aan het herstellen.

6 januari 2015 om 13:12

Abe84,

Ja, dat moet haalbaar zijn voor ons. Ons budget ligt rond de 32 a 34 miljoen.

Een absolute topper, die kan bij ons een miljoen salaris krijgen. Maar dat gaat deze jongen niet beuren. Het gemiddelde zal wel zo rond de 400k a 500k liggen.

Mja, dat nieuwe stadion van ons heeft natuurlijk veel veranderd. Toen we nog in het oude zaten, was het budget rond de 17 miljoen.

Ha, wij hebben ook veel moeten bezuinigen hoor. In 2000 hadden we nog 25 miljoen euro schuld. Die zijn sinds vorig seizoen volledig weggewerkt. En ondertussen hebben we dan nog gebouwd ook.

Sportief hebben we wel 2 slechte seizoenen gehad, maar nu zijn we terug. Allemaal nog wel wat broos. lol

6 januari 2015 om 13:51

Het budget van Club Brugge en Standard zijn slechts 30 en Gent heeft meer ? Lijkt me sterk

6 januari 2015 om 14:10

Heel verstandig beleid een miljoen salaris betalen met een begroting van max 34 miljoen. In neem aan dat dat netto is waar je over praat? Maar dat zitten jullie binnen een paar jaar weer met tientallen miljoenen euro's schuld . Ik krijg het idee dat het in België nog niet de slag hebben gemaakt die veel Nederlandse clubs nu maken om gezond te worden...

6 januari 2015 om 14:15

Brun00w,

Neen, dat van Brugge en Standard zijn iets hoger.

6 januari 2015 om 14:22

Poppito,

Als men over lonen praat, dan is het de gewoonte om de bruto tarieven te gebruiken.

1 miljoen kan. Niet voor 11 of 22 spelers. Wel voor eentje, misschien 2.

De tandem De Witte-Louwagie is nu al 15 jaar bezig ongeveer. Zolang die mensen er zijn, ben ik er vrij gerust in dat Gent financieel gezond blijft. Dat zijn geen avonturiers, eerder voorzichtige types die de tering naar de nering zetten.

Enne ik vermoed dat de Belgische clubs gezonder zijn dan de Nederlandse.
Ik zou ze op dat vlak echt niet als voorbeeld nemen.

De schulden waar pakweg PSV of Twente mee zitten, dat zie je niet in België.

6 januari 2015 om 18:09

Dat klopt niet helemaal. Club Brugge maakt al jaren verlies bijvoorbeeld, afgelopen jaar bijvoorbeeld nog een verlies van acht miljoen euro.
Een club als Anderlecht heeft ook jaren verlies geleden http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuws/rsc-anderlec...

6 januari 2015 om 18:36

Ja Basenparen en omdat u verlies maakt, kan u geen budget hebben.

Brugge heeft nu 2 jaar na elkaar verlies gemaakt.

Anderlecht heeft dat een tijdje gedaan toen ze geen CL haalden maar wel een ploeg hadden die CL moest spelen met dito salarissen.

Maar da's ook weer een tijdje geleden.

Wij hebben geen clubs met 50 miljoen of meer schulden.

6 januari 2015 om 19:24

http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/a...

6 januari 2015 om 18:27

Probleem met Ruiz zou wel zijn dat er enorme verwachtingen op hem zouden liggen en ik zie hem nooit meer dat niveau halen van vroeger. Langs de andere kant is hij wel een vrij efficiënte speler en dat zou dan ook weer precies zijn wat we nodig hebben.

Enorm bedrag zal wel meevallen, als je leest dat Trencin 1,2 miljoen wilt is dat nu ook niet zo enorm. Voor de rest ken ik deze speler ook niet, maar heb wel vertrouwen in ons scoutingssysteem als ze zo een bedrag ervoor willen uitgeven.

Naar het schijnt zouden we ook interesse hebben in twee spelers van Charleroi(weeral...).

6 januari 2015 om 18:37

We kunnen ze niet altijd bij Kortrijk gaan halen

Moses Daddy wordt vergeleken met Ronaldo. En wat blijkt? Hij is lang zo goed niet als Ronaldo.

6 januari 2015 om 13:11

Net zoals die 10 000 anderen die ieder jaar vergeleken worden. Het gaat om de speelstijl harry, niet om zijn kwaliteit van nu.

Vergeleken met CR7 is zelfs te zwaar voor een grap. Ik wil wel weten voor hoeveel hij naar AA Gent is gegaan.

6 januari 2015 om 19:33

bedrag rond de 1m-1,2M

6 januari 2015 om 19:50

Yup, Gent was weliswaar laat maar heeft doortastend gehandeld. Wij hebben naar verluid niet eens een miljoen geboden. Maar misschien kunnen we ook gewoon niet meer betalen.

6 januari 2015 om 21:05

Sorry Abe84 eh

Proficiat AA Gent. Voor mij de grootste kanshebber op de 3de plaats. Club en Rsca acht ik een maatje groter maar met play offs weet je nooit

6 januari 2015 om 21:05

Ja, normaal wel. Maar het zit allemaal zo dicht bij elkaar. Kan best dat we niet eens de play-off halen.

En doen we dat wel, dan zit mits veel geluk zelfs een titel er in.

Maar Anderlecht en Brugge zijn voor mij wel de favoriet, ik schat Club nog iets sterker in.

6 januari 2015 om 21:17

Gent speelt nooit kampioen met deze kern.

6 januari 2015 om 21:58

In een reguliere competitie niet. Met ons Mickey Mouse play-off systeem kan alles.

Herinner je nog Standard in 2010/11?

Met de hakken over de sloot net PO gehaald en daarna pakten die nog bijna de titel. Zou onverdiend geweest zijn, maar het scheelde niks.

6 januari 2015 om 22:04

Standard had toen defour witsel,tchité,carcela,mangala, bolat.

met spelers als lepoint,depoitre en raman wordt je nooit kampioen. geen enkele speler van gent zou in de ploeg geraken bij anderlecht of club brugge.

6 januari 2015 om 22:31

België,

Dat was een goede ploeg, maar wel een tikkel op de dool. Hadden 16 punten achterstand op Anderlecht na de reguliere competitie. Toch haalden die dat nog bijna op.

En dan was er ook nog Zulte Waregem 2 jaar geleden...

Als je niet te veel achterstand hebt en je start goed, je zit toevallig wat in een flow, dan haal je het. Soms.

Wees gerust, ik ben er nuchter in. Gent moet veel meeval hebben en Brugge en Anderlecht niet om het allemaal te laten gebeuren.

Gent moet nu gewoon aan een ploeg bouwen om over 2 a 3 jaar echt eens mee te doen om de knikkers.

6 januari 2015 om 22:51

Als gent Ruiz kan halen dan geef ik ze nog een waterkans.

6 januari 2015 om 22:57

Als die komt en die is op niveau, dan geef ik ze wel meer dan een waterkans. Maar nog steeds geen top favoriet.

Toch raar dat een club zo de carrière van een speler kan bepalen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren