Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Twee clubs melden zich bij Ajax voor Sigthórsson

Laatste update:
/

Twee clubs zijn serieus geïnteresseerd in de komst van Kolbeinn Sigthórsson, deze maand: De Telegraaf meldt zaterdag dat zowel Queens Park Rangers als Lille het ziet zitten in de IJslandse aanvaller. De 24-jarige Sigthórsson heeft nog een contract voor anderhalf jaar bij Ajax, maar is dit seizoen wel in de pikorde voorbijgestreefd door Arek Milik.

De ochtendkrant weet dat zowel de Engelsen (zestiende in de Premier League) als de Fransen (dertiende in de Ligue 1) zich al officieel gemeld hebben bij Ajax om Sigthórsson over te nemen. Trainer Frank de Boer is echter niet happig op een tussentijds vertrek van zijn spits. Hij wil het liefst het seizoen 2014/15 afmaken met Sigthórsson erbij.

Mocht het toch van een transfer komen voor Sigthórsson, dan heeft De Boer nog wel Richairo Zivkovic achter de hand. Hij kwam in de zomer over van FC Groningen, maar trainde en speelde de eerste seizoenshelft vooral bij Jong Ajax.

Moet Ajax akkoord gaan met een goed bod op Kolbeinn Sigthórsson?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als het juiste bedrag betaald gaat worden, dan Siggy bedanken voor zijn diensten en lekker laten gaan. We hebben Zivkovic achter de hand. En ook Kishna, Klaassen en vd Hoorn kunnen desnoods in de spits !!

3 januari 2015 om 07:36

Mikey is natuurlijk geen optie om in de spits te laten beginnen. Goede stormram door zijn lengte en duel kracht maar natuurlijk geen echte spits

3 januari 2015 om 09:48

In de laatste twintig jaar heeft Ajax spitsen verkocht aan Barcelona, Real Madrid, Arsenal, Liverpool en Juventus. Dan is er nu toch wel iets mis gegaan...

3 januari 2015 om 09:52

Niet elke spits/aankoop is n topper, ook de Laatste 20 jaar niet. Met milik en zivco gaat het waarschijnlijk weer beter.

3 januari 2015 om 10:34

@JanNeutraal laten we jouw comment vooral niet te serieus nemen hè? Of wil jij zeggen dat superspitsen Charisteas, Cvitanich, Sonck en Machlas ook allemaal verkocht zijn aan topclubs?

3 januari 2015 om 10:44

Wat klopt er niet aan mijn bericht dan?

Nee, dat wil ik niet zeggen. Hoe kom je daarbij?

3 januari 2015 om 12:23

Dat komt omdat die clubs toppers willen en niet nog 'groeiende voetballers',

3 januari 2015 om 12:28

Dan kun je toch niet zeggen dat als er nu een spits aan qpr verkocht wordt er iets mis zou zijn..?

3 januari 2015 om 12:59

Klopt helemaal, niet dat het heel veel uitmaakt want als je zelf een bedrag uit gegeven hebt dan kun je altiijd meer vragen, maar Kluivert is de laatste spits geweest uit de eigen jeugd. En dat is ook bijna 20 jaar geleden en dat is toch wel een verschrikking als je het mij vraagt.

Siggy moet je gewoon voor een appel en een ei laten gaan. Niet moeilijk doen, verlies pakken en doorgaan. Laat een andere club maar met hem opgezadeld zijn. Sowieso raar dat je pretendeert door te komen in de CL met iemand in de spits die er nog nooit een gemaakt heeft in de CL,

3 januari 2015 om 15:49

Als je praat over 20 jaar, dan gaat het meer over de Nederlandse competitie en de scheve regels in Europa tov. de grote voetballanden en bijvoorbeeld Nederland dan over Ajax. Dan praten we over: Bergkamp, Overmars, Finidi, Kanu,, Kluivert, Ibrahimovic, Huntelaar, Suarez. Aangezien Ajax altijd jeugdspelers kansen gaf heeft het Bosman-arrest Ajax meer getroffen dan elke andere Nederlandse club. Dat soort spelers worden nu al op veel jongere leeftijd weggehaald bij psv, Ajax of Feyenoord en dat soort spelers kunnen we in Nederland niet meer kopen. Dat is dus niet echt vergelijkbaar. Dat is er misgegaan. Wat betreft Sigthorsson, strik erom en weg ermee, heeft het niet bewezen.

3 januari 2015 om 07:40

@bogarde En wat vind je dan het juiste bedrag voor deze middelmatige speler die bovendien vaak geblesseerd is ? Ik kan me niet voorstellen dat er iemand de hoofdprijs voor deze man betaald.

3 januari 2015 om 07:54

Rond de 4-5 miljoen moet haalbaar zijn. Heeft vorig seizoen belangrijke goals gemaakt. En hij doet het in het IJslands elftal ook goed !

3 januari 2015 om 09:51

Eens!

3 januari 2015 om 12:00

Hoezo eens? Als een uitblinker/topscorer van een subtopper nog anderhalf jaar contract heeft dan is het 2 miljoen. Niet meer want hij heeft nog maar even contract. En is het siggy waar jullie een aantal maanden terug smeekten dat hij eindelijk zou vertrekken dan is het opeens 5 miljoen voor een paar belangrijke doelpunten en hij speelt bij waauw Ijsland goed . Ik begrijp de logica niet meer.

3 januari 2015 om 12:25

Van een subtopper? 4x achter elkaar kampioen. Bayern ook subtopper toch?

3 januari 2015 om 14:56

Fc Bogarde, precies! Erg jammer dat er altijd wordt gesuggereerd dat hij er niks van kan.

Als je toch geld kunt vangen voor zoveel middelmaat die bovendien regelmatig geblesseerd is dan moet je daar toch geen seconde over nadenken. Snel de optie lichten op Milik en met Zivkovic achter de hand kun je prima uit de voeten.

3 januari 2015 om 09:01

precies, Milik lekker laten starten en elke wedstrijd gooi je 20 a 15min voor tijd Zivkovic erin zodat die zijn minuutjes maakt, met hier en daar een keer vd Hoorn erin om hem tevreden te houden.

die El Ghazi kan op de plek van Klaassen en Kishna dus ik zou lekker rouleren.

Boilesen op de plek van Moisander mocht hij terug zijn?

Cillessen
v Rhijn
Veltman
Boilesen
Viergever
Klaassen
Serero
Andersen
Kishna
Schöne
Milik
3 januari 2015 om 10:13

Denk dat Boilesen en Moisander beter is dan Viergever en Boilesen. Of er moet een speler als Maxwell/Urby/Anita terugkomen.

3 januari 2015 om 11:37

Die slappe boilesen centraal?? Voel jij je wel lekker? Ik snap echt niet waarom sommigen hem zien als lcv. Kan niet koppen, dekt op 5 meter afstand, tackelen kan hij amper en duels uitvechten hooo maar.

3 januari 2015 om 11:50

Omdat hij daar in de jeugd soms speelde

3 januari 2015 om 11:51

Maxwell zal denk naar zijn vaderland zijn en de andere twee zijn ook niet op hun sterkst op lb positie

3 januari 2015 om 12:11

Goh wat een graadmeter zeg: de jeugd en de nadruk ook nog eens op soms....
Toch wel wat ander duels uitvechten in de ED dan in de beloftecompetitie.

Daarnaast is misschien wel het enige wat Boilesen goed beheerst opstomen vanaf de linkerflank. Een totaal overbodige eigenschap als Lcv.

3 januari 2015 om 12:41

ik had hem daar meer geplaatst omdat Moisander vertrekt neem ik aan? ik ken op dit moment ook geen andere speler in de Ajax selectie die als Lcv zou kunnen spelen.

persoonlijk (en heb het al vaker verteld) zie ik graag een speler als Simon Kjaer naar Ajax komen, alleen die zal dan wel 1 tot 1.5mil willen verdienen (verdiend 9 ton bij lille) hij is geen wereld speler maar ik denk dat Ajax een lekker niveau voor hem is.

Eindelijk! De grote schoonmaak neemt positieve vormen aan....
Nu nog 2 directe versterkingen en titel nummero 34 is een feit.

3 januari 2015 om 08:49

Yup ... Bij elk bod hoger dan € 3.000.000,- verkopen die gozer ...

Vervolgens de rest van het seizoen met deze opstelling spelen en het komt helemaal goed !!!
(bank : Boer, Ligeon, Veltman, Riedewald, Nouri, Schone, Zivkovic)

Cillessen
v. Rhijn
v.d. Hoorn
Moisander
Viergever
Klaassen
Serero
Andersen
El Ghazi
Milik
Kishna
3 januari 2015 om 09:27

hoe kan je schone uit de basis zetten?

3 januari 2015 om 09:33

Inderdaad. Sommige Ajax fans slaan echt door in het opstellen van jeugd.

3 januari 2015 om 09:41

Begrijp me goed, ook ik ben fan van Schone. Het afgelopen jaar vond ik hem zelfs de beste Ajacied. Toch speelt hij dit jaar iets minder. Daarnaast denk ik dat de groei er bij hem een beetje uit is (hij kan niet nóg beter presteren) en dat de rek bij Kishna, Andersen en El Ghazi veel groter is. Ook is Schone geen echte buitenspeler (en die zie ik toch graag) en Serero en Klaassen zijn dit seizoen onbetwiste basisspelers. Als Schone in de basis moet, dan i.p.v. Andersen ... :-)

3 januari 2015 om 09:55

Vorig jaar de beste Ajacied en dan dit jaar passeren. Dat slaat natuurlijk nergens op. Daarnaast is het ook logisch dat de groei er een beetje uit, hij is tenslotte 28 jaar. Schone hoort gewoon te spelen, zo simpel is het. Daarnaast ben ik ook geen fan van van der Hoorn. Ajax onwaardig.

Cillissen
Van Rhijn
Veltman
Moisander
Boilesen
Schone
Serero
Kishna
Klaassen
El Ghazi
Milik
3 januari 2015 om 09:56

Heldere visie! Zo denk ook ik erover!

Komt nog bij dat Schone enkel en alleen gevaarlijk wordt wanneer hij in het centrum aan de bal komt(zie assists/goals) en dat komt te weinig voor ivm het lage baltempo te weinig diepgang etc dus of je stelt hem direct in het centrum op of speel met buitenspelers die diepgang hebben en een mannetje kunnen passeren dan komt er wellicht ook gevaar van de flanken.

3 januari 2015 om 10:01

Ps. Het is geen wonder dat el ghazi bijna net zo vaak betrokken is bij goals dan schone in minder minuten, die is namelijk wel gevaarlijk vanaf de flank en geeft nog wel is een voorzet. Haal je de de dode spelmomenten eraf bij schone is el ghazi belangrijker qua goals en assists in minder minuten dan schone maar dat is op zich logisch want 9 van de 10 keer gaat de bal weer terug naar van rhijn zodra schone aangespeeld word(heeft geen actie/snelheid) dus dat is logisch..

3 januari 2015 om 11:45

Laatste keer dat Kishna en El Ghazi beiden in de basis stonden zag je wat er gebeurde...

Nee met Schone op de vleugel heb je beter evenwicht op het middenveld en in de aanval. Kishna en El Ghazi zijn momenteel nog niet voorbij het 'one-trick pony'
stadium.

Veel te veel acties stranden op momenten dat het echt niet kan, dus Schone is nog steeds de beste optie.

3 januari 2015 om 11:45

Leuk en aardig maar schone is velen malen belangrijker dan el ghazi en kishna. 2 trick pony's op de flanken is wel het aller laatste wat we nodig hebben. Beiden verdedigen ook nog eens amper mee. Ook houden beiden het spel te vaak niet simpel wanneer het moet. Schone speelt matig, maar maakt alsnog slimme loopacties zonder bal aan de voet. Let maar goed op hoe hij vaak ruimte maakt voor van rhijn, Andersen of Klaassen, dat zie ik el ghazi en kishna amper tot nooit doen. Logisch want zij willen hun mannetje uitspelen maar ja dat lukt niet altijd. Ook de manier waarop schone een man extra creëert op het middenveld wanneer hij naar binnen komt is soms broodnodig.
Begrijp me niet verkeerd ik vind el ghazi een leuke speler, maar die kishna verdient naar mijn mening echt geen basisplaats.

3 januari 2015 om 13:07

@De Wit : Je komt zelf met een 4-2-3-1 opstelling en noemt die van mij Ajax onwaardig ?!? Hmmmm ... Van der Hoorn geef ik tijdelijk de voorkeur boven Veltman, die natuurlijk meer potentie heeft. Gezien zijn recente vorm (4-5 wedstrijden vol defensieve blunders) zet ik hem een tijdje op de bank.

Schone kan de ideale 12e man zijn, hij kan op meerdere posities uit de voeten. Ik denk dat mijn uitleg helder is : El Ghazi, Kishna en Andersen zijn groeibriljanten en Schone is een zekerheidje, maar geen topper. Daarnaast ben ik van mening dat Schone het spel op de flanken vertraagt. Hij heeft wel 9 van de 10 keer een goede voortzetting, maar absoluut geen snelheid en/of passeeractie. Hij haalt het tempo er vaak uit dit seizoen. Klaassen en Serero zijn onbetwiste basisspelers dit seizoen en Andersen is een toptalent !

3 januari 2015 om 13:17

@slechtekont : je kunt je nickname beter veranderen in ''slechteogen'' als je jouw oordeel baseert op één dramatische wedstrijd (tegen Vitesse) ...

V.w.b. Kishna wil ik je gedeeltelijk gelijk geven, maar El Ghazi is het stadium van ''one-trick pony'' toch echt wel voorbij hoor. Ik ken de statistieken niet, maar het zou me absoluut niet verbazen wanneer El Ghazi dit seizoen o.b.v. aantal speelminuten de gevaarlijkste Ajacied is. (combinatie goals + assists) El Ghazi heeft vaak een goede voorzet en daarnaast is hij fysiek sterk en hij heeft een goede actie in huis. Ook dien je dit soort jongens regelmatig kansen te geven, zodat ze zich verder kunnen ontwikkelen. Jongens als Moisander en Schone zijn nu nog van toegevoegde waarde, maar ze kunnen niet of nauwelijks meer groeien. De (nabije) toekomst is aan jongens als Kishna, Andersen, El Ghazi en Veltman. Hou ze bij elkaar en overwinteren in de CL gaat serieus tot de mogelijkheden behoren. (i.c.m. beetje mazzel bij de loting)

Overigens was Schone vorig seizoen de meest waardevolle speler dacht ik ...

3 januari 2015 om 14:03

Leuk en aardig dat Schone ruimte maakt voor van Rhijn die vervolgens weer een voorzet geeft waar niemand wat mee kan of de bal weer terug gaat naar achter, vervolgens weer naar links en dat zo door in een poeptempo tot iemand als Kishna de bal krijgt en de verdediging opzoekt. Oke, dit gaat helaas nog vaak mis maar man man man wat erger ik me aan dat trage klote spel zonder enige dreiging. Kijk hoe weinig kansen we creeeren, volgens mij heeft Ajax nog nooit zo weinig gecreeerd dan in dit jaar.

Ik heb liever ook niet dat van Rhijn de ruimte krijgt om een voorzet te geven, laat die voorzet maar van el Ghazi komen of van Kishna die leggen ze soms nog wel eens goed neer(kishna heeft een prima voorzet!). Ik heb liever dreiging op de flanken, spelers die iemand kunnen passeren of diepgang/snelheid hebben! 1 slechte wedstrijd tegen Vitesse en we moeten nooit meer met Kishna en el Ghazi spelen :S onzin!

Schone is zo belangrijk op de flank dat alle goals en assist komen via het centrum en/of via dode spelmomenten. el Ghazi is gevaarlijker(ook qua stats) vanaf diezelfde flank terwijl hij minder minuten heeft gemaakt dan Schone en geen vrije trappen/penals/corners neemt dat zegt wel wat!

Schone is goed wanneer hij de bal in het centrum ontvangt, dan kan hij de spits of buitenspeler inspelen en zelf doorbewegen(let maar op zijn goals of assists). Vorig jaar werkte het redelijk dat naar binnen trekken, dit jaar heeft iedereen door hoe Schone speelt vanaf de flank en creeeren we mede daardoor geen ene ruk, echt dramatisch het aantal gecreerde kansen.

Kishna draait dit jaar ook niet goed dat klopt. Toch zie ik nog steeds liever hem op de flank dan Schone. Het liefst zie ik Fischer, wie afgeschreven is omdat hij kansen miste in zijn 2e jaar maar ook hij is beter op de flank dan Schone. Zoveel meer dreiging dan een Schone en dat is ook waar het mis gaat. Waarom denk je dat de buitenspelers zoveel moeten meeverdedigen? Omdat een Schone totaal geen dreiging heeft vanaf die positie dat backs daar constant overheen durven te denderen. Heb je iemand met dreiging/snelheid en een actie dan denken die ook wel 2x na. Mag Schone beter meeverdedigen.. vervolgens onder die druk uitvoetballen is er ook niet bij dus blijf je terug gedrukt worden(ja zelfs tegen teams als Zwolle/dordrecht etc) en heb je ook dan dus af en toe diepgang nodig wat Schone ons niet kan geven.

Of Schone op de positie van Anderen of geen Schone.. zo sta ik erin ook al was hij vorig jaar onze belangrijkste speler, dit jaar zijn andere spelers beter op de rechtsbuiten positie(lees el Ghazi). Vanaf links rendeert Schone sowieso niet.

Geef mij maar Fischer-Kishna-el Ghazi straks, of Zivko ipv Kishna mits Fischer zijn vorm kan hervinden na zijn blessure. Kishna kan prima uit de voeten als spits en het meevoetballende gedeelte wat o zo belangrijk(zo niet het allerbelangrijkste) is voor een ajax spits beheerst hij beter dan Zivko en Milik.

En mocht deze jeugdigheid ons wat punten kosten.. het zij zo! Ik weet zeker dat het spel met deze gasten vooruit zal gaan, spel is sinds de tijd met Frank Verlaat etc nog niet zo slecht geweest. Man man man wat word ik moe van het slechte spel van Ajax dit jaar. 1 van de redenen hiervan is het slechte aanvalsspel waar Schone toch echt debet aan is!

3 januari 2015 om 14:24

Je hebt gewoon volkomen gelijk! Uw visie is groots!

Ik hoop dat we volgend jaar ongeveer zo spelen.

Tete rechtsback. Is verdedigend beter dan van Rhijn. Aanvallend? Om het even denk ik.. van Rhijn heeft een goed schot en sterke longen, daar is alles mee gezegd. Wanneer er in een seizoen 2 voorzetten aankomen of hij meer dan 3 assists heeft is het mooi meegenomen. Tete is verdedigend sterker dus heeft hij mijn voorkeur, verdedigend is Ajax namelijk drama.

vd Hoorn kan beter verdedigen dan Veltman en heeft zijn fysiek mee.. heeft veel onnodige kritiek gehad maar is de beste verdediger die we hebben. Voetballend zijn er betere opties maar het gaat mij om het verdedigen, met de ''goede voetballers'' die we nu hebben staan kunnen we zelfs tegen dordrecht niet onder de druk uitvoetballen dus wat maakt dit voetbal gedeelte nog uit(ook kijkend naar de fouten van Veltman/moisander).

Balanta ken ik van FM, maar volg ik daardoor nu al een 1,5 jaar en zou een welkome versterking zijn mits haalbaar. Haalbaar is ie, maar vraag me af of Ajax geld wilt uitgeven. Kan afwisselen met Riedewald.

Maxwell als LB, tja behoeft weinig uitleg. Ervaren speler en eindelijk eens een goede linker vleugel verdediger. Kan afwisselen met Boilesen.

vd Beek als VM. Voetballend beter dan Serrero. Ook fysiek net zo ver of zelfs verder, daarnaast een mannetjesputter. Zal niet stoppen met rennen net als Serero. Verdedigend en ook aanvallend beter dan Serero. Waarom niet zou ik zeggen? Wat goed is komt snel. Kan afwisselen met Bazoer.

Kishna als spits.. meevoetballend beter dan alle andere opties. Kan prima als spits uit de voeten. Is redelijk snel, heeft een actie en een goede schot. Is goed met de rug naar de goal en technisch genoeg op deze manier mee te voetballen. Ik vergelijk hem een beetje met van Persie in zijn Feyenoord jaren al komt het er nog niet echt uit bij hem(jammer). Fischer en el Ghazi moeten voor de dreiging vanaf de flanken zorgen. Dat komt wel goed met die 2.

Lijkt mij een heerlijk elftal om naar te kijken, blijf 2-3 jaar zo spelen en pluk vervolgens de vruchten!

3 januari 2015 om 14:26

Hier de opstelling voor wat het waard is

Nouri mag overigens samen met Andersen strijden om die plek. Cerny/muric zijn natuurlijk andere flankspelers die af en toe minuten moeten kunnen maken.

Cillessen
Tete
vd Hoorn
Balanta
Maxwell
Klaassen
vd Beek
Andersen/Nou
el Ghazi
Kishna/Zivko
Fischer

Zou Sigthorson zelf naar die clubs willen nu hij nog een contract voor anderhalf jaar heeft?

3 januari 2015 om 08:51

Denk het wel, krijgt meer betaald en speelt in een grotere competitie.

3 januari 2015 om 09:03

Dat van die grotere competitie is zeker waar, maar ik weet niet of QPR en Lille meer betalen dan Ajax hoor.

3 januari 2015 om 09:26

QPR betaalt echt achterlijk veel, is volgens mij qua loonlijst de 5e club van de pl ofzo. Zitten allemaal van die zwaar overbetaalde veteranen als Ferdinand.

3 januari 2015 om 11:42

Dat valt ook wel mee, ze staan ongeveer twaalfde in de premier league qwa salarissen. Hierbij geef ik je wel gelijk over zwaar overbetaalde veteranen zoals Zamora Wright Philips Faurlin en vroeger Park Granero Julio Cesar Bosingwa en Cisse.

Lekker voor Zivkovic dit. Sigthorson wil ik niet kwijt voor het eind van het seizoen. Met andere woorden in Zivco heb ik nog geen vertrouwen als tweede spits.

3 januari 2015 om 09:36

Of, en dat is veel waarschijnlijker, hij wilt Zivkovic veel laten spelen, dat kan niet in het 1e en van banken wordt die jongen niets wijzer. Die heeft meer aan 90 min in Jong, dan aan 10 min invallen bij het 1e.. Dan moet je wel een alternatief voor op de bank hebben..

3 januari 2015 om 09:40

dat is lastig voor sommige te begrijpen, dat zivkovic toch nog echt jong is. Ajax is geen Groningen, maar fijn wel dat hij een kans gaat krijgen. Nu ook dat kolbein nog geblesseerd is, zal hij vaker erbij zijn en op de bank zitten.

3 januari 2015 om 10:51

Waarom halen ze hem dan voor miljoenen? Als hij nog niet goed genoeg is voor het eerste en daar pas over een jaar voor in aanmerking komt, dan mag ik toch hopen dat ze bij Ajax wel jeugdspelers hebben die er dan ook aan komen. Is toch zonde van zo'n jongen? Dan heb je Milik, Zivko en eigen jeugd voor 1 positie.

3 januari 2015 om 11:06

Ja, die komt er ook aan, dat heb je al gelezen, want je hebt er ook een reactie achter gelaten, dus kom nou niet naar de bekende weg vragen, provocateur!

zelfs bij een slecht bedrag moet deze man weg

wanneer het bedrag goed is en siggi het zelf echt wel wilt, moeten ze hem deze kans geven, want een basisplaats zal niet altijd meer aan de orde zijn. Alleen ik persoonlijk vind het toch jammer. Ondanks dat hij niet dat bracht wat men verwachte, zag ik hem graag. Deed altijd zijn best en werkte hard en ik zelf heb altijd aangegeven, dat die niet gebruikt werd als de spits die die eigenlijk is.
Hij morde nooit, liet zich nooit negatief uit enz. Dat siert hem wel.

3 januari 2015 om 18:49

Jolano, ben het helemaal met je eens! Vooral die eerste periode van hem was veelbelovend en schoot hij alles erin. Door blessures en een gebrek aan vertrouwen is hij helemaal teruggeworpen..

Als Ajax zijnde moet je dit gelijk doen bij een mooie bod. Arek Milik sowieso definitief binnen halen en waarom niet een x gek doen en de gok nemen met Kramaric!? Ze hebben zoveel geld op de bank, heb je 2 spitsen die er meteen staan, plus een rookie die gebrand is om zich te laten zien.

Iedereen met zn opstellinkjes.... Fisher ook nog vergeten. Schone zal wel vertrekken aan het eind van dit seizoen evenals siggy. Sinkgraven erbij halen aan het eind van dit seizoen en dan ben je wel een eind compleet als er verder niemand vertrekt.

Bedankt Sigi! Strikje er omheen en doei. Dan heeft de medische staf ook een keer rust.

Sightorsson is toch geblesseerd momenteel? Naar mijn weten kreeg hij de voorkeur boven Milik, tot ergernis van een hoop Ajacieden.
Het zou raar zijn als hij deze winter wel vertrekt.

Doen bij een bod van 3-4 miljoen. Menig kan ook in de spits spelen, net als Kishna, Fischer of van der Hoorn, als Milik en Zivkovic al niet genoeg is.

Snap niet dat een club die kneus wilt, maar graag snel verkopen

Mocht ajax hem niet verkopen deze winter dan staat hij volgende wedstrijd gewoon in de basis de boer kennende. Echt onbegrijpelijk hoeveel krediet de boer sigthorsson geeft.

"trainer Frank de Boer is echter niet happig op een tussentijds vertrek van zijn spits. Hij wil het liefst het seizoen 2014/15 afmaken met Sigthórsson erbij."

Yeah right, met Millik en Zivkovic die allebei al meer dan 10 goals hebben gemaakt dit seizoen zal hij er echt niet rouwig om zijn dat de (vaak geblesseerde) Sigtorsson weggekocht wordt. Hij doet dit alleen om de prijs op te voeren lijkt me. Ajax moet akkoord gaan met elk bod van 2 miljoen of hoger.

Als Lille ambities heeft laten ze deze overrated spits links liggen.

Als 1 van die twee clubs een fatsoenlijk bod neerleggen gewoon verkopen die gast, Millik en Zivkovic zijn prima in staat om zijn vertrek meer dan op te vangen. Nu kunnen we tenminste nog wat krijgen voor hem, wat volgens mij ook de reden was dat zijn contract verlengt werd.

Hele grote strik erom en verkopen tegen ieder aannemelijk bod. Milik en Zivkovich zijn beter en in de jeugd dienen zich ook beter spelers aan. Het is voor geen enkelijke club goed om ontevreden spelers te behouden die ook nog eens jeugdspelers in de weg zitten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren