Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Veltman schuldbewust: ‘Een van mijn slechtste wedstrijden voor Ajax’

Laatste update:

Joël Veltman stak de hand na afloop van de met 0-4 verloren thuiswedstrijd tegen Vitesse in eigen boezem. De verdediger speelde een zwakke wedstrijd en zag er vooral bij de eerste en derde treffer niet goed uit. “Dit was een van mijn slechtste wedstrijden voor Ajax”, zei hij tegen FOX Sports.

/

“Het was gewoon niet goed. Heel Ajax was niet goed, maar iedereen op het veld en de bank is Ajax-waardig. We hebben nu niet opeens een slechte ploeg”, sprak Veltman, die daaraan toevoegde dat het spel ‘niet om aan te zien’ was. “We creëerden helemaal niets. Ik kan met niet herinneren dat we een honderd procent kans hebben gehad. Het was een offday, maar als zelfs de simpelste dingen fout gaan, dan is dat gewoon heel slecht.”

“Het begint met duels. Als je die verliest, wordt het heel moeilijk. Een goede ploeg als Vitesse weet er wel raad mee. We waren juist weer lekker in vorm en wonnen weer wedstrijden. Dit verwacht je totaal niet, al moet je er wel rekening mee houden. Dat hebben we niet gedaan.”

'Frank de Boer moet Joël Veltman uit de basis halen'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

altijd maar zeiken op van der hoorn. Maar man wat word ik moe van die veltman en ook moisander. beide mogen van mij banken. geef denswil en vd hoorn maar een aantal weken de kans samen.

18 december 2014 om 23:09

vd Hoorn is ook gewoon slecht, dus wat zegt Joel dan verkeerd? Dat Joel geen zelfreflectie heeft, is weer een andere verhaal..

Tijd om 'ow Johny' terug te halen naar het mooie Amsterdam

18 december 2014 om 23:11

wil je zeggen dat veltman beter is dan? ze zijn beide slecht alleen heeft vd hoorn tenminste nog lengte en wat kracht

18 december 2014 om 23:16

Veltman kan zich beter richten op de positie als verdedigende middevelder. Voetballend goed, lekker vel maar komt fysiek, slimmigheid en lengte te kort als cv..

18 december 2014 om 23:21

Bij Willems roept iedereen dat hij een linie naar voren moet omdat hij niet kan verdedigen als back. Maar Veltman kan niet verdedigen als CV, wat moeten we daar dan mee? Nr 6? Ik zou het maar eens proberen als Serero naar de Africa cup is. Dit schiet echt totaal niet op met Veltman. Zoals jij al zegt heeft vd Hoorn tenminste nog kracht en lengte.

Cil.
v Rhijn
Vd Hoorn
Denswil
Boil
Klaassen
Veltman
Andersen
El Ghazi
Milik
Kishna
19 december 2014 om 00:13

Juist, mooie opstelling! Kunnen ze evt ook makkelijk overstappen op een 343 opstelling, indien nodig..

19 december 2014 om 01:03

Apson, idd! Heb het al vaker aangegeven, Veltman is J
In deze vorm niks beter dan VdH. Geef hem nu een eerlijke kans!

19 december 2014 om 10:20

Veltman kan er niets van.. Maar bij ajax laten ze liever een voetballer die niet kan verdedigen spelen.

18 december 2014 om 23:11

Denswil-veltman is toch wel de perfecte combinatie. Hebben veel van hun jeugd samen gespeeld en zijn compleet opgeleid volgens de ajax school. Veltman is dit jaar een solide kracht, Moisander is het minpuntje.

18 december 2014 om 23:29

Veltman is dit jaar helemaal niet een solide kracht. Dit is niet de eerste keer dat Veltman als een meisje duels ingaat en dramatisch speelt.

18 december 2014 om 23:39

Ik geef eerst eerlijk toe dat ik weinig wedstrijden kijk, maar Veltman is me vrijwel nooit op een positieve manier opgevallen. Wel vaak op een negatieve manier...

19 december 2014 om 02:35

Veltman is juist één van de sterkhouders dit seizoen! Hij kan het niet helpen dat hij elke keer de fouten van Moisander moest oplossen.
Daarnaast is hij nog jong en heeft hij er nog maar 1 seizoen opzitten in de Eredivisie. De meeste spelers zijn dan nog wisselvallig.
Dat hij nu een keer een minder momentje heeft kan gebeuren.

19 december 2014 om 02:35

@keez, dan kijk jij de verkeerde wedstrijden. Veltman is vaak genoeg 1 van de uitblinkers geweest.

19 december 2014 om 04:49

Denswil was ook een drama! Die moet je er helemaal niet bij hebben.

Maar ben ik de enige die ziet dat Veltman altijd zo nonchalant in het veld loopt? Hij verliest een duel, of de bal, en loopt erbij met het idee van; 'tja, en nu?'. Ook als hij een duel wint loopt hij er zo bij. Alsof het hem allemaal niet interesseert. elke wedstrijd valt me dat weer op.

19 december 2014 om 08:03

En toch maar bij het nederlands elftal houden. Geef van dijk maar eens een kans

19 december 2014 om 08:22

Haha Veltman afkraken en dan Denswil aanprijzen. Man die was misschien gister nog wel slechter. Oké Veltman maakte de beslissende fouten, maar een amateur voetballer levert nog minder ballen in dan Denswil. Verschirkkelijk slecht beide heren en onbegrijpelijk dat ze na de eerste helft mochten staan. Misschien nog wel slechter was Viergever. Die levert al weken alle ballen in en mag gewoon blijven slaan. Wat een wanvertoning.

Buiten dat Vitesse het echt goed deed, het veld klein hield en veel druk zette, was Ajax en met name de mannen in echt slecht. Zo heb ik het zelden gezien. Ik denk dat Ajax gister zelfs tegen een topklasser had verloren. Enige die zijn niveau nog een beetje haalde was Andersen, maar toen was de wedstrijd al gespeeld.

Gelukkig maar dat hij dit zelf ook inziet.

Kan gebeuren jongen. Ajax blijft een goede ploeg natuurlijk, en als je een offday hebt word je tegen vitesse gewoon weggetikt. Tegen een Cambuur of Heracles (met alles respect) kun je dit wrl veroorloven, maar niet tegen een voetballende ploeg als Vitesse

18 december 2014 om 23:11

Juist heb het niet gezien maar ieder ploeg heeft wel eens zo zijn offday

Jammer maar helaas vitesse zal wel verdient gewonnen hebben zoals ik het gelezen heb. Veel succes nog

18 december 2014 om 23:12

Voor Ajax bestaan geen makkelijke wedstrijden meer. Een off day tegen Cambuur en Heracels betekent ook gewoon puntverlies. Ajax moet elke wedstrijd gefocused zijn. Dat lukt natuurljk nooit een heel seizoen.

Maar het is in de eerste plaats een prestatie van Vitesse, en niet de off day van Ajax. Gefeliciteerd!

18 december 2014 om 23:17

'Tegen een heracles kan het'
Wat denk jij eigenlijk allemaal

19 december 2014 om 10:55

Meen me te herinneren dat het tegen Heracles ook niet geheel overtuigend was in eigen huis? 2-1 winst?
Dus ben bang dat je het dan nog iets lager moet gaan zoeken en dan kom je uit bij Dordrecht.

Kan deze self-proclaimed Mister Zelfkritiek niet een keer spreekverbod opgelegd krijgen?

18 december 2014 om 23:16

Inderdaad, Nederlandse verdedigers missen over het algemeen de 'over-mijn-lijk'mentaliteit', maar het grootste probleem ligt, denk ik, in de aanvallende intenties en in het gebrek aan durf van onze verdedigers. Onze verdedigers, als ik het zo maar even moet noemen, lopen te vaak achteruit, omdat er meestal ruimte ligt achter de verdediging door het aanvallende spel wat Nederland en haar clubs graag hanteren. Je ziet ook dat tegenstanders van het Nederlands elftal, als ze aanvallen, gerust tot aan of in de 16 mogen komen, omdat Nederlandse verdedigers 'gewend zijn' terug te lopen. Ze stappen niet in en dekken daarbij ver van de man. Je zou kunnen zeggen dat Nederland (vrijwel) geen mandekkers opleidt of dat er simpelweg geen goede mandekkers doorbreken.

Ik zal verder niet reageren over je gedeelte over het Turks voetbal, want dat volg ik te weinig om er iets nuttigs over te kunnen zeggen.

19 december 2014 om 08:22

Het probleem is dat we met onze "Hollandse school" middenvelders creëren die als ze een prima sliding in kunnen zetten of twee cm groter zijn dan de rest in de verdediging worden gezet. Zo redt je het niet tegen een Ibrahimovic. Ik mis de jongens als van Koeman of van Bronckhorst

18 december 2014 om 23:16

De hele verdediging is ruk: Boilesen, Moisander, Denswil, hoorn, Ligeon, viergever.. allemaal te min en in de aanval hebben we genoeg talent, maar er moeten toch ergens betaalbare en goede verdedigers rondlopen op de aardbol zou je zeggen?

18 december 2014 om 23:52

Botteghin

19 december 2014 om 00:38

Johnnyy!

19 december 2014 om 00:53

Ik pleit ook al een jaar voor de komst van Botteghin. Juist in dit soort wedstrijden is dat een ideale speler om in je selectie te hebben. Zou een veel betere aankoop zijn geweest dan die halfslachtige, nergens echt excellerende Viergever

19 december 2014 om 06:48

Je zou verwachten dat als je de Boer en Stam als trainer hebt rondlopen dat die verdedigers nu toch wel zouden moeten kunnen verdedigen.

19 december 2014 om 02:38

Gezeur allemaal, Nederland werd toch gewoon 3e op het WK met een Eredivisie verdediging? Een half jaar later is dat niet ineens totaal anders. Deze jongens zijn jong en hebben soms mindere momenten.

Hahahahahahhahahaahahhahaha Veltman uit de basis? Aub zeg. Hij hoort gewoon in basis. En wat wil je door hem op de bank te zetten? Het is niet alleen zijn fout, maar van allemaal. Je wint samen, je verliest samen. Veltman hoort gewoon in de basis.

18 december 2014 om 23:19

Ja die 2blunders van veltman waren een fout van heel het team..

18 december 2014 om 23:32

En die 2 blunders waren ook de enige blunders van hem dit jaar......

18 december 2014 om 23:39

De enige 2 blunders waar een tegendoelpunt uit is gevallen denk ik dat je bedoelt.....

19 december 2014 om 00:40

Kijk met jou kan ik praten... het begint bij 1 en Veltman krijgt de schuld omdat hij het dan niet goed oplost.

Inderdaad Veltman, je hield er geen rekening mee. Gemakzucht na een goede serie. Dan krijg je het deksel op je neus. Maar ik ben blij dat we dat deksel niet in de competitie kregen.

Nooit geweten dat Schone zo belangrijk kon zijn. Was blij met eindelijk onze grootste talenten op de vleugels. Denswil mogen ze laten gaan, die jongen denkt dat hij al klaar is voor het grote werk, maar is in de afgelopen 3 jaar helemaal niet beter geworden. Veltman mag nu wel eens gaan banken. Zet Van der Hoorn er maar in. Wie weet kopt hij nog eens een corner erin of zo. Wat was het vanavond slecht. Voel me er niet eens rot bij. Vitesse dik en dan ook dik verdient gewonnen.

Zolang je een juffrouw als Veltman centraal heb staan kom je als club totaal niet verder zeker niet in Europa. Bij geen enkele andere (sub)topclub in Europa zou Veltman in de basis staan puur vanwege zijn beperkte verdedigende kwaliteiten

19 december 2014 om 06:02

Ach let is op je eigen club.

was geen offday, te nonchalant, geen strijdlust, haal er maar 6 of 7 uit...
4 tamme lammetjes als verdedigers, beschamend. betaal iedereen in het stadion hun kaartje maar terug, en verdeel die 100 miljoen ook maar gelijk over de stakkers die bleven.

Het is wel een hype geworden om Veltman af te kraken.
Terwijl juist de ervaren Moisander hem niet helpt. Geeft nooit rugdekking. Speelt hem in onmogelijke posities aan.'

Vandaag stond een Denswil in de basis, die niet met zijn hoofd bij Ajax lag en ongeïnteresseerd alle ballen gewoon inlevert bij de tegenpartij.

18 december 2014 om 23:17

Was eerder een hype om hem op te hemelen. Loopt vanaf begin 2014 verdedigend gewoon heel erg zwak te spelen. Kan gewoon niet verdedigen. Misschien eens uitproberen als verdedigende middenvelder.

Ergste is eigenlijk dat hij totaal niet leert van zijn verdedigende fouten. Maakt keer op keer dezelfde fouten.

19 december 2014 om 00:40

Helemaal gelijk het is ook de instelling .. Daarom verloor Ajax de wedstrijden tegen Red Bull toen de beker tegen Zwolle en de Johan Cruyff schaal.. Ook zijn ze allemaal nog erg jong dus niet constant .. Aldeweireld en Vermaelen en vertongen waren een stuk beter en sterker dan alle verdedigers die Ajax nu heeft.. Kunnen ze niet een groot talent voor 10 miljoen halen dan?

19 december 2014 om 06:05

Als het goed is waren die ook 1 jaartje ouder en eerder bij de groep gehaald dan Veltman, maar ik ben het wel met je eens voor de rest

Opzich mag Veltman er inderdaad wel eens een potje uit. Misschien dat dit een goed moment is om VDH dan maar de kans te geven. Ik ben nooit een grote fan van Veltman geweest maar ik mag hem als persoon, daarom zou ik het ondanks deze wanprestatie wel hard van de Boer vinden om hem uit de basis te halen. Ik ben wel erg slecht in kritisch naar Ajax kijken. Dit is een van de slechtste wedstrijden in jaren. Tegen zwolle in de beker ook al. Ik hoop dat dit een incident is, maar dit gaat misschien wel dieper. Ik hoop dat alle jongens dit weekend weer scherp zijn en een goed resultaat halen. Ik verwacht het ook van ze eigenlijk.

Tja, je weet wat ze zeggen: stoppen op je hoogtepunt.

Je kan hier gewoon vrij simpel over zijn: Veltman is verdedigend gewoon een beetje een amateur. Kan leuk opbouwen maar als hij verdedigend echt onder druk wordt gezet maakt die zo makkelijk een fout. En niet zomaar een fout, echt grote fouten. Ongeschikt.

Het lijkt wel of Veltman het niet leert. Elke keer zie je hem weer dezelfde fouten maken. Doodzonde want ze zeggen niet voor niks: een ezel stoot zijn poot niet aan dezelfde steen.


Ik vind het ook wel eens tijd voor Van der Hoorn. Dat komt deels omdat ik voorstander ben van een echte stopper en een voetballende verdediger achterin.

18 december 2014 om 23:20

Haters vanavond, Veltman is voetballend de beste c.v van dit land, verdedigen was vanavond een drama.

18 december 2014 om 23:45

Jozefzoon is verdedigend de beste aanvaller van Nederland. Nou kijk ik ineens met hele andere ogen naar Veltman, Bruma of Rekik. Verdedigen kunnen ze niet, maar Veltman kan wel een pass geven.

Heeft veltman oneindig veel krediet ?

19 december 2014 om 02:40

Want hij mag niet 5 wedstrijden in een seizoen slecht spelen?
Dan heeft Milik zijn krediet binnenkort ook wel verspeeld. Net zoals Kishna, El Ghazi. Zullen we gelijk heel Ajax maar afschrijven?

Onbegrijpelijk dat deze jongen ooit Oranje heeft gehaald. Hij kan aardig voetballen, maar verdedigend komt hij zwaar te kort. Vandaag ook twee keer gruwelijk in de fout waar dan ook twee doelpunten uit voort komen.

@coopers : Weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken ( mocht je het een wedstrijd noemen), maar Denswil was een van de weinige die redelijk speelde.

Klaassen die bekent staat om zijn constante spel, speelde echt verschikkelijk vandaag samen met Viergever.

Kan er nog wel een paar opnoemen hoor waaronder El Ghazi en Kishna, maar Viergever komt echt zwaar tekort.

Zie je dat het allemaal veel talent heeft, maar als er 2/3 een off - day hebben is er niemand die zijn mouwen opstroopt.

Nu wil ik Vitesse niks tekort doen hoor, want die speelden als enige een wedstrijd.
Niks op af de dwingen deze overwinning, duidelijke cijfers ook!

Nooit wat gevonden die Veltman, denk als Ajax echte verdedigende talenten zou hebben gehad in zijn lichting dat hij nooit was doorgebroken bij Ajax.

Hij is verdedigend niet bijzonder, heeft alleen een aardige lange bal maar dat lijkt me niet de basis om een verdediger bij Ajax te zijn. Schat daarnaast ook situaties keer op keer verkeerd in daar is alleen Veltman schuldig aan en niet een Moisander, Denswill of weet ik veel wie.

Vind ook niet dat hij aantoonbaar stappen heeft gemaakt op bepaalde vlakken sinds zijn debuut in Ajax 1 en dat is toch wel zorgelijk.
Te hopen voor Ajax dat Heitinga terug wil komen en snel dan kan die in het centrum gaan staan met Denswil er naast en dan v.d Hoor en Veltman op de bank.

Was Veltman in de jeugd ook altijd een verdediger of is die opgeleid als CVM en later pas naar achteren geplaatst, dat zou wel een hoop veranderen, niet dat die op die positie echt iets zou toevoegen aan Ajax want dan moet je ook kunnen verdedigen of tenminste bikkelen.

19 december 2014 om 02:37

Hij was altijd rechtsback, eigenlijk contra van v Rhijn, die was juist Cv..

En wie moet dan in de basis? Veltman maakt inderdaad fouten maar dat komt niet alleen door hem.
Ploeggenoten die hem in de steek laten, waarom hoor ik daar niks over?
Verdedigen begint voorin en als 1 iemand verzaakt en Veltman dan moet corrigeren en daarbij een fout maakt dan komt het niet alleen op zijn conto maar de speler(s) die daar vooraf verzaakt is net zo schuldig.ik blijf Veltman 1 van de beste centrale verdediger van Nederland vinden en er komt een dag dat hij jullie, lees de meeste, allemaal het zwijgen zal opleggen.

18 december 2014 om 23:54

Ik ben een Ajacied maar wordt ook wel moe van Veltman.. Veltman mag wel fouten maken en dan ligt het ook aan anderen maar owee als Van der Hoorn een fout maakt dan is alleen Mike de boosdoener.. Narigheid vind ik dat

19 december 2014 om 00:07

Ik heb helemaal niks met Ajax maar ik vind het niet kunnen dat je je eigen speler zo de grond in boort zoals velen hier doen.bij Van der Hoorn heb ik precies hetzelfde, die jongen kan niet eens een scheet laten of er staat een horde zogenaamde supporters klaar om hem de vernedering in te schoppen.

Geef die jongens steun en het betaalt zich terug in daden, denk je soms dat het niet in de koude kleren gaat zitten bij die gasten.vertrouwen van je achterban is heel belangrijk.

19 december 2014 om 00:17

Mix Master, Van der Hoorn kan er helemaal niets van. Waarom moet ik als Ajax supporter achter Van der Hoorn blijven staan? Ik vond het ronduit belachelijk dat Ajax 4 miljoen € aftikte voor deze amateur.

19 december 2014 om 00:26

Die recht heb je, gelukkig.
Maar daar gaat het me niet om, hij is nu speler van Ajax en daar moet je achterstaan. Moet niet gekker worden nu dat ik Ajax spelers moet verdedigen tegen hun eigen supporters.
Het moet juist andersom.

19 december 2014 om 00:44

Mix Master, waarom zou ik een speler verdedigen die meerdere malen heeft laten zien dat hij het Ajax niveau niet aan kan? Moet ik, als Ajax supporter, ook achter de Revolutie van Cruyff staan wanneer ik van mening ben dat Cruyff gewoon een blaaskaak en luchtfietser is? Wanneer het spel goed is hoor je mij niet klagen maar het spel is al twee jaar van een bedroevend niveau.

19 december 2014 om 01:09

Mixmaxter ik ben een van de weinige, die VdH graag een eerlijke kans ziet krijgen en nog in hem geloofd.

19 december 2014 om 01:12

Sorry dat ik het zeg maar dan ben je geen Ajax supporter, maar meer een "van sommige spelers wel en sommige spelers niet supporter". Als je het maar goed doet dan steun ik je maar o wee als je slecht speelt...

Ik neem aan dat je ooit supporter van "ajax" bent geworden om Ajax als geheel, dus iedereen die wat met Ajax te maken heeft, of je het wil of niet, zal je moeten steunen zelfs de koffiedame. Dat vind ik een echte supporter.

19 december 2014 om 01:21

@sulejmanii
Gelukkig ben jij wel een echte die door dik en dun steunt.
Zo hoort het , en dat geldt eigenlijk voor iedereen die een club support.

19 december 2014 om 00:13

Mix Master, Veltman ging twee keer opzichtig in de fout en speelde de afgelopen avond als een natte krant. Je kunt niet ontkennen dat Veltman de afgelopen maanden onder zijn niveau speelt. Wanneer Veltman zo blijft spelen heeft hij niets bij Oranje te zoeken.

19 december 2014 om 00:25

Dat ontken ik ook niet, maar hij speelt ook een hoop goede wedstrijden.
De Boer speelde in het begin ook dramatisch met elke week wel een paar blunders en kijk wat hij allemaal bereikt heeft uiteindelijk, allemaal dankzij het vertrouwen die hij kreeg.maar nu de dag lijkt het haast alsof de supporters geen supporters meer zijn maar een stelletje chanterende boeven, speel je goed dan is het de normaalste zaak, maar speel je slecht dan moet je het ontgelden.waar zijn de tijden gebleven dat supporters hun spelers steunen door dik en dun?
Hij gaat heus niet beter spelen als je hem wekelijks zo beschimpt.
Integendeel het vreet aan het zelfvertrouwen van die jongen en dat raakt me als ik hem dan voor de camera zie staan.

Steun je spelers nou eens en kap met het naar beneden halen ervan.

19 december 2014 om 00:51

Ik pink hier een traantje weg hoor. Ze verdienen zat die gasten! Als ik op mijn werk niet presteer krijg ik het ook te horen dat is hier niet anders lijkt me. Als ze het bij Ajax al moeilijk hebben met kritiek wens ik ze veel plezier in het buitenland!

Heb de wedstrijd niet gezien maar ik moet aan 1 ding denken en dat is wat Veltman zei dat ze te weinig scorend vermogen hadden.

19 december 2014 om 00:53

Als er geen kansen worden gecreerd kan je 5 spitsen hebben lopen, wordt alsnog niks he..

Veltman je kan er niks van met alle respect, alle Ajacieden wie ik persoonlijk ken snappen er niks van dat jij in de verdediging mag staan bij Ajax. Verdedigen kan die niet eens, en dan noemt zich een centrale verdediger. Schuif eens een potitie naar voren, maar niet bij Ajax want die hebben op 6 wel betere opties.
Veltman is precies het voorbeeld uit het congres van dinsdag dat we in het Nederlandse voetbal niet meer willen.

Joëlle Veltwijf was zeker niet goed nee.

Heel sympathiek dat hij steeds zn hand in eigen boezem steekt, maar ik word er zo langzamerhand wel moe van. Dit is Ajax 1, geen speeltuin. Wanneer gaat deze jongen eens beseffen dat hij 300% moet geven van zichzelf, wil hij een acceptabel niveau halen? En dat hij eens een keer een wedstrijd foutloos zou mogen beeindigen?

En dit is de reden waarom Frank de Boer een toptrainer is en iedereen die Veltman uit de basis wil hebben er helemaal niets van snapt.

Veltman gaat de absolute top halen en dan staan al die afkrakers met het schaamrood op de wangen.

Ajax heeft trouwens al een aantal jaar niet veel met de Knvb beker. Terecht, want men focust zich op het kampioenschap en de Champions League.

19 december 2014 om 01:13

GeertVs, op de Champignons league.. ? Ik in de Europaleague..

19 december 2014 om 13:23

Ajax wil toch overwinteren in de Champions League? En dus is het de ambitie om niet mee te doen in de Europa League. Net zoals die denneappel niet zoveel boeit.

19 december 2014 om 01:15

Geert, je meent het? De Boer is nog lang geen toptrainer, wel een trainer met potentie. Veltman heeft de afgelopen zomer aan het grote Oranje mogen ruiken maar is er niet beter door geworden. De Boer heeft meerdere malen aangegeven dat hij de Beker ook wel eens wil winnen. Laat me niet lachen man, Ajax werd de maat genomen door Vitesse. De geloofwaardigheid is in jouw commentaar ver te zoeken!

19 december 2014 om 13:25

Ach die beker is wel leuk, maar niets vergeleken met het overwinteren in de Champions League.

Eigenlijk moet Ajax nu gewoon vol inzetten op het kampioenschap voor directe plaatsing volgend jaar. Laat Zivkovic en zijn maatjes maar Europa League spelen.

19 december 2014 om 01:20

de Boer is geen toptrainer. Een toptrainer had nog wat van de wedstrijd kunnen maken en nooit dezelfde 11 spelers weer het veld op gestuurd na rust

19 december 2014 om 13:26

Misschien probeert De Boer er voor te zorgen dat die zelfde 11 spelers leren van hun fouten en het rechtzetten in de tweede helft. De Boer kijkt naar de lange termijn.

Vergeleken met Veltman is Bruma toch echt een wereldtopper hahaha.
wat vind ik het makkelijk om de PSV verdediging te bashen terwijl er net zo grote clowns ( of nog grotere) bij Ajax en in mindere mate feyenoord rondlopen.
Zo'n veltman is gewoon een international...
dan nog liever 10x bruma of rekik.
bewijs nog maar eens hoe media een bepaalde beeldvorming van spelers kunnen creeren,.
Van Veltman kan ik nog 10 verdedigende fouten, opsommen, maar die worden bij de heren in studio voetbal and VI niet 5 keer herhaald, itt bijv bruma of willems...

21 december 2014 om 07:13

Omdat die Bruma en Willems verdedigend ook net zoveel stunten, aanvallend is Willems fantastisch..

Haha grappig om te zien hoe iedereen Veltman de grond in boort.
Hij had zijn dag niet vandaag, maar we moeten het niet overdrijven.
Het hele team speelde als een natte krant, buiten spelers die hun mannetje niet voorbij komen.
Mijn grootste irritatie punt was Viergever, man man man.. die deed zó veel fout.
Snel deze wedstrijd vergeten, en op naar zondag!

19 december 2014 om 10:09

Sorry hoor, maar elke wedstrijd laat Veltman enkele malen zien geen echte verdediger te zijn. Ten minste mijn mening heeft niets met gisteren te maken. Volgens mij kun je er beter een verdedigende middenvelder van maken

19 december 2014 om 11:02

Noem het beestje bij de juiste naam aub. Het zijn voornamelijk de Ajax supporters die dit roepen.

Zal mij me reet roesten of Veltman in de basis staat of niet.

Heb gisteren tijdens de wedstrijd met grote verbazing de reacties op VZ zitten lezen van voornamelijk Ajacieden over Frank de Boer. De Boer zou er niks van kunnen en de Boer moest maar oprotten en weet ik wat nog meer.

De Boer verdient een stambeeld in Amsterdam is mijn mening. Een top trainer die Ajax 4 maal achter elkaar kampioen heeft gemaakt! En dat met 2 jaar niet de sterkste selectie!!

Snap daar echt helemaal niks van.........

Veltman mist kop- en duelkracht. Daarnaast komt hij te veel snelheid te kort. (zie gisteren). Ajax zou eens een paar echte verdedigers moet scouten. Deze ploeg mist power en body bij voorkeur zuid amerikanen of zuid europeanen. het is allemaal te clean. Ajax heerst niet; geen enkele wedstrijd. Ook niet tegen b.v Willem 2 thuis hoewel de cijfers anders doen vermoeden. Wat Feyenoord en PSV deden jl woensdag dat kan dit Ajax niet.

Ik kan me heel goed inleven hoe Ajax supporters zich voelen.

Heb me woensdag mateloos lopen ergeren aan de onkunde van Bruma. Maar Veltman was net slecht, misschien nog wel slechter dan Bruma!

Nederland staat nou niet bekend om zijn topverdedigers, die vind je alleen maar in Italie.
Maar wat Veltman gisteren liet zien was wel tenenkrommend slecht. Ajax heeft alleen niet veel beter op de bank. Van der Hoorn is net zo matig en Denswil is nog te onervaren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren