Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Toornstra tegen NAC mogelijk weer inzetbaar voor Feyenoord

Laatste update:

Feyenoord kwam zondag in eigen huis niet verder dan een 2-2 gelijkspel tegen AZ en gaat aankomende woensdag op bezoek bij koploper PSV. De kans dat Jens Toornstra in dit duel kan meedoen is minimaal; de Feyenoorder liep tegen AZ een hamstringblessure op.

/

Fred Rutten heeft nog geen nieuws over de ernst van de kwetsuur van Toornstra, maar de voortekenen zijn niet goed. "Ik heb de medische staf nog niet gesproken, maar ik reken in elk geval woensdag tegen PSV niet op Jens", laat Rutten weten via de officiële kanalen van de club. Toornstra werd zondag vervangen door Bilal Basacikoglu.

Het ontbreken van Toornstra zou een flinke domper zijn voor Feyenoord, daar de aanvallende middenvelder (die in Rotterdam als verkapte rechtsbuiten speelt) uitstekend in vorm is. Toornstra scoorde in zijn laatste vier wedstrijden, maar wist het net niet te vinden tegen AZ; hij kwam nu niet verder dan een schot op de paal.

Update 18 december 12.14 uur - Toornstra tegen NAC mogelijk weer inzetbaar voor Feyenoord
Jens Toornstra blesseerde zich in het duel met AZ aan de hamstring en trainer Fred Rutten liet toen weten dat de ‘voortekenen’ niet goed waren. De middenvelder kon er woensdag dan ook niet bij zijn in de topper tegen PSV, maar kan komende zondag wellicht weer zijn rentree maken. Rutten liet donderdag op de persconferentie weten dat Toornstra slechts een verrekking in de hamstring heeft opgelopen en dus misschien in actie kan komen tegen NAC Breda. "Ik schat de kans fifty fifty dat Jens erbij is", aldus Rutten.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja, nu is het echt balen dat die wedstrijd met PSV verzet is. Wij hadden toen een fitte selectie zonder schorsingen. PSV had geen fitte Depay en volgens mij was Guardado ook niet helemaal fit.

Nu is PSV wel fit en mist Feyenoord 1 van de belangrijkste spelers in de vorm van Toornstra. Hopen dat Bilal/manu dat goed in kan vullen.

14 december 2014 om 19:40

Guardado was wel fit, depay ook overigens.

14 december 2014 om 19:51

Depay zei zelf vorige week pas dat hij op dat moment pas weer volledig fit was.

15 december 2014 om 19:57

Je ziet toch hoe Depay speelt. Ik ben blij dat het is verzet. Psv gaat eraan. Depay speelt slecht en de rest eigenlijk ook.

18 december 2014 om 12:20

Mmmm, liep net even ander sranang.

18 december 2014 om 12:25

Feyenoord heeft gewoon pech gehad, zowel met de verplaatsing van de wedstrijd als de scheidsrechter. beide in het nadeel.

18 december 2014 om 13:38

Ik kan niet anders zeggen dat Feyenoord heel veel pech heeft gehad omtrent deze topper. PSV wordt eigenlijk te kijk gezet in Portugal, terwijl Feyenoord een enorme opsteker had door sevilla te verslaan. Als beide teams die bewuste zondag tegen elkaar hadden gestaan waren de kaarten veel anders geschud. Maarja daar heb je nu niets aan.

Hoe sneu ik het ook voor toornstra vindt Ik ben blij dat hij er niet bij kan zijn.

14 december 2014 om 19:46

Zegt precies hoe jij over PSV denkt: het is minder dan Feyenoord! Ik ben het volkomen met je eens!

14 december 2014 om 19:57

Ehm nee ik vindt PSV niet minder dan Feyenoord, maar vindt toornstra laatste weken geweldig spelen.
En als 1 van de betere spelers van de tegenstander er niet bij kan zijn is dat voordelig (niet dat ik toornstra een blessure gun).
Feyenoorders zullen het zelfde hebben als een depay, eijnaldum, guardado, Willems niet speelt.

14 december 2014 om 20:00

Dat hoeft niet te zeggen dat hij psv minder vindt dan feyenoord. Als je bijvoorbeeld tegen Utrecht speelt ben je ook blij dat Boymans niet mee doet omdat hij daar de gevaarlijkste speler is... Ik ben ook blij dat Toornstra er niet bij is, en vind psv ook beter dan feyenoord.

14 december 2014 om 20:06

Ik begrijp Renaldinho wel, als er iemand was geweest die het PSV echt lastig had kunnen maken was het Toornstra geweest, die jongen verkeerd in zo'n goede vorm. Daarom is het vanuit het oogpunt van een PSV-supporter voordelig want Feyenoord wordt hierdoor wel minder gevaarlijk dan dat ze zijn met Toornstra. Dat staat los van hoe hij denkt over de kwaliteiten van PSV maar hoe gevaarlijk hij Toornstra dus inschat.

Geen verkeerd nieuws, vind hem een erg dreigende speler. Bilal is dat dit seizoen minder.

14 december 2014 om 19:42

Ze hebben ook Manu nog...

14 december 2014 om 20:09

Manu is ook nog niet zo sterk teruggekomen van zijn blessure

14 december 2014 om 20:14

Scoorde afgelopen donderdag nog en was heel dreigend. Vandaag wilde hij te graag beslissend zijn.

Nee geen competitie vervalsing...
Hopen dat Feyenoord alsnog weet te winnen

14 december 2014 om 19:47

Ik denk toch dat psv meer kans heeft om te winnen

14 december 2014 om 19:51

Dat denk ik ook, ook al is PSV de laatste tijd niet in goede doen.
Hangt van de vorm af wie er gaat winnen denk ik. Als Vermeer in vorm is zie ik PSV niet zo maar winnen

14 december 2014 om 20:07

Inderdaad, geen competitievervalsing. Rare insinuatie ook. Er is duel verzet en er is nu een speler geblesseerd geraakt. Het had ook andersom zo kunnen zijn.

14 december 2014 om 20:16

ach ja gewoon pure pech blessures kan je niet wijten aan competitievervalsing.
over het precieze tijdstip van de wedstrijd in een bekerronde valt dan weer wel te twisten

Mis je toch tegen PSV, niemand kan er iets aan doen, maar nogmaals, was die wedstrijd zondagavond gespeeld, dan had je deze 'competitievervalsing' niet gehad..

14 december 2014 om 20:12

Oh alsjeblieft, dit is gewoon stom toeval. Als Willems vandaag geel had gehad was ie ook geschorst geweest voor de wedstrijd tegen Feyenoord, terwijl het normaal tegen Go Ahead zou zijn. Het is gewoon volgens de regels gegaan en een blessure is dikke pech en kan waar en wanneer dan ook gebeuren.

14 december 2014 om 21:59

Klopt, ik zeg ook niet dat iemand er nu iets aan kan doen, wel dat ze dat een paar weken geleden hadden moeten doen. Zoiets kan twee kanten op vallen, en het valt nu negatief voor Feyenoord, wat ik persoonlijk jammer vindt.

15 december 2014 om 12:57

Kom nou zeg. Stelletje makke schapen. Volgens de regels? Volgens de regels, en de beste oplossing, was die zondagavond geweest. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen. Nu zijn twee clubs genaaid: Roda en Feyenoord, en 1 club bevoordeelt: PSV. Je kunt het ontkennen, maar je weet net zo goed als ik dat dit het geval is. Dat schijnheilige gedoe is vermoeiend. PSV heeft hier ontzettend veel geluk mee gehad, in een cruciale fase van de competitie. Klaar. Maar goed, geluk hoort erbij.

Heel jammer voor Toornstra, veruit de beste speler van Feyenoord vind ik. Toch goed voor PSV dat hij er niet bij is, hoe sneu het ook is.

Groot verlies voor Feyenoord, echter niet getreurd we kebben voldoende alternatieven. PSV gaat woensdag ten onder. AZ is vandaag gewoon goed weggekomen, shit happens

14 december 2014 om 19:43

zoveel kansen missen en PSV is in eigen huis ijzersterk.. waar baseer je dan op dat we woensdag ten onder gaan? moet het nog zien hoor

14 december 2014 om 20:00

Baseer het puur op de reeks die Feyenoord heeft neergezet. AZ zie ik dan ook als een wedstrijd die zij nodig hebben om weer gefocust te raken. PSV het leuke spelers niettemin heeft Feyenoord een betere team die zeer gretig is, veerkrachtig is en voor elkaar door jet vuur gaan. Ieder natuurlijk zijn voorkeur maar ik heb alle vertrouwen in een goede afloop voor Feyenoord aanstaande woensdag.

14 december 2014 om 19:47

Tankovic mist 2 1000% kansen, wat is AZ goed weggekomen zeg poeh.

14 december 2014 om 19:49

Of Vermeer redt 2 1000% procent kansen en Vermeer staat woensdag wel in de basis.

14 december 2014 om 19:54

De twee goals waren die AZ scoren wel lucky te noemen, omdat ze allebei op randje buitenspel waren en ze gescoord werden in een periode dat Feyenoord duidelijk beter voetbalde. Erg jammer van Toornstra. Daarna heb ik een AZ gezien dat 70 minuten lang iedere bal heeft weggeschoten vanuit de eigen zestien, en verder niet veel probeerde. Feyenoord had in het grootste gedeelte van de wedstrijd de overmacht en miste ook aardig wat kansen. Beide ploegen kwamen dus wel degelijk goed weg.

14 december 2014 om 20:17

ach hoe goed ik vermeer ook vind die ballen moet je gewoon erin schieten bestaat niet dat een keeper dan nog een kans heeft

14 december 2014 om 19:48

Nou, bereid je maar voor. Psv is vele malen erger dan Az en hebben wel de kwaliteit om het af te maken.
En vandaag had je wel balbezit, tot aan de 16. Daarna bijna niks, tegen Psv is dat dodelijk en willen ze ook dat je zo speelt.
Maar goed, je gaat het wel zien woensdag.

14 december 2014 om 23:55

Verwacht woendag alleen maar een makkelijkere wedstrijd voor ons. in de Kuip hebben we in de competitie nog geen één duel echt goed gespeeld alleen tegen Groningen wonnen we 4-0, tegen ajax speelde we ook goed maar verloren we. Vooral in uitwedstrijden zijn we sterker.

1-1 ja? VZ was toch echt 2-2

on: vervelend voor hem maar was toch wel lekker nieuws als PSV supporter. Al met al schat ik ons woensdag zeer kansrijk voor de 3 punten

Waarom staat er 1-1 in de tekst? Het was tog 2-2

En nu komt de term competitie vervalsing echt om de hoek kijken!! Die wedstrijd geachte KNVB had gewoon die zondagavond gespeeld moeten worden en wou de politie van Eindhoven dat niet... Dan maar zonder publiek!! Nu wordt Feyenoord eigenlijk benadeeld omdat ze anders wel met toornstra waren aangetreden!! Ik heb de indruk dat ze het in Zeist niet zo heel erg vinden daar voelen ze wel wat voor PSV ! Walgelijk!

14 december 2014 om 19:44

Feyenoord WOU niet zonder publiek kerel, wel opletten.
Dat was een eis van Feyenoord zelf. Nu rolt het dubbeltje toevallig onze kant op

14 december 2014 om 19:49

Feyenoord wou niet zonder eigen publiek en terecht!! Zonder alle publiek was een eerlijkere optie daar PSV de ploeg was die (buiten schuld) de vertraging veroorzaakte! KNVB had gewoon de plicht moeten geven te spelen en dan geen Feyenoord publiek ook geen Eindhovens publiek!

14 december 2014 om 20:06

De beste optie was gewoon om de wedstrijd te verzetten zodat beide teams publiek zouden hebben. Dat Toornstra nou geblesseerd uitvalt is niet het resultaat van een of ander complot van de zogenaamde PSV fans uit Zeist, maar gewoon domme pech.

14 december 2014 om 20:06

Nee slimmerik. Feyenoord wilde per se dat het publiek erbij zou zijn omdat mensen al een kaartje hadden gekocht. Dat gold overigens ook voor PSV.

Helaas, zal een flink gemis zijn. Ik hoop op Boetius en Manu op de flanken. Daar moet genoeg dreiging vanaf kunnen komen. Anderszijds zou het geen slecht idee zijn het middenveld te versterken tegen dit Psv, zodat daar de slag gewonnen wordt.

Manu links, Boëtius rechts kan toch prima?

Bij studio sport wisten ze al zeker dat hij er tot de winterstop uit ligt?

Boetius en Manu op de vleugels.

Kan iemand uitleggen wat hier de 'competitievervalsing' van is dat Toornstra er niet bij is?

Als PSV een geblesseerde speler had door PSV-Twente riepen jullie dat echt niet hoor. Jammer dat Toornstra geblesseerd is, maar niks aan te doen.

14 december 2014 om 19:48

Feyenoord is er nu onterecht de dupe door, daarom is het vervalsing.

14 december 2014 om 20:09

Waarom is het dan vervalsing? Als een wedstrijd wordt afgelast en op een andere datum wordt ingehaald, kan het toch ook gebeuren dat er bepaalde spelers niet of juist wel bij zijn?

14 december 2014 om 20:19

snap de mensen die over vervalsing spreken heel goed maar het had net zo goed zo kunnen zijn dat depay een blessure had. coinflip

14 december 2014 om 21:41

@ajaxcunian

Maar als Toornstra op 30 november een blessure had, en voor woensdag weer fit was geweest had je niemand over competitievervalsing gehoord.

Het komt gewoon zo uit, jammer voor Feyenoord in dit geval maar niks aan te doen.

14 december 2014 om 19:49

Andersom hadden psv'ers dit ook geroepen hoor. Feit is dat Toornstra er oorspronkelijk bij zou zijn en nu niet doordat de knvb zo besluiteloos was. En omdat hij een sleutelspeler is, is het competitievervalsing.

14 december 2014 om 21:42

@juleke

Leuk, maar als Toornstra er oorspronkelijk niet bij zou zijn en voor woensdag wel fit was geweest hadden mijn mede-Feyenoorders echt niet staan roepen om 'competitievervalsing'.

Het komt gewoon zo uit, het is pech. Jammer voor Feyenoord in dit geval, maar niks aan te doen.

14 december 2014 om 21:06

@fr12 ... Sportieve reactie, klasse gereageerd, kon iedereen dat maar.

Nu is PSV dus in het voordeel terwijl Feyenoord dat in eerste instantie was. Wedstrijd had gewoon op die zelfde zondag om 2045 gespeeld moeten worden. Maar er is onderhand wel genoeg over gezegd en geschreven. Competitievervalsing door incompetentie bij de knvb. Maar ook zonder Toornstra gaat Feyenoord deze pot winnen. Met Manu en Boetius voorin gaan de zwakke backs van PSV het heel moeilijk krijgen. Er vanuit gaande dat Rutten hiervoor kiest. Vilhena zou ook kunnen, om het sterke middenveld intact te houden. We gaan het zien.

14 december 2014 om 19:55

Die 'zwakke' backs van PSV speelde vandaag anders een prima wedstrijd, stonden zowel aanvallend als verdedigend hun mannetje.

14 december 2014 om 19:56

Wanne onzin, er is maar 1 favoriet voor woensdag en dat is psv, koploper, thuis nog geen punt verloren, meer goals gemaakt ongeveer even veel tegen. PSV favoriet

14 december 2014 om 20:00

Feyenoord is nooit in het voordeel geweest, op basis van wat? Ranglijst? Spelers? PSV is thuis vaak sterker, ze gaan woensdag winnen

14 december 2014 om 20:08

Matige backs psv? Die van freyenoord zijn niet veel beter hoor

Manu kan hem prima vervangen.

Wedstrijd wordt verplaats en nu mist feyenoord de beste speler in vorm.

Komt dubbel goed uit voor psv.

14 december 2014 om 21:08

Want PSV heeft de wedstrijd gesaboteerd in Portugal en het laten regenen?
Psv kan hier zelf ook weinig aan doen.

14 december 2014 om 21:43

@jerrdrista

Ja, daar heeft PSV gewoon wat geluk. Dat de wedstrijd verplaatst is is niet meer dan logisch, dat Feyenoord een sleutelspeler mist is pech.

Ik vind het ook rot dat Toornstra er niet bij is hoor, maar competitievervalsing? Nee, dat vind ik het niet.

Grappig hoe iedereen het over competitievervalsing heeft, terwijl Feyenoord niet had hoeven te verzetten, ja PSV vroeg het aan en ja, Feyenoord was zo sportief om het accepteren, maar het had niet gehoeven.

Ik gun niemand zon blessure, maar om eerlijk te zijn, wel blij dat hij er niet bij is, samen met Vermeer en Clasie imo steekt hij in de beste vorm. Ik denk dat dat Clasie niet zo'n probleem zal worden, gezien het PSV-middenveld, maar dat het grootste struikelblok de zwakke afronding van PSV is, in combinatie met de topvorm van Vermeer

14 december 2014 om 21:44

@perpsv

Logisch dat je als Psv'er 'blij' bent dat Toornstra er niet bij is. Ik zelf zou er ook niet wakker van liggen als bijvoorbeeld Guardado niet fit zou zijn.

Toornstra zullen we missen, maar ik denk toch dat je El Ahmadi en Immers te kort doet. Verrichten beiden héél veel werk.

Met of zonder Toornstra, het word spannend woensdag denk ik!

Nou is de vraag, wie gaat dan het Willems lastig maken en achter hem aanhobbelen woensdag?

En daarom begin in een schijt hekel aan PSV supporters te krijgen een beetje blij zijn dat er een speler geblesseerd is. Nou gun t die droeftoeters dat Guardodo zijn poot breekt na PSV Feyenoord zodat ze niet kunnen janken dat de beste speler er niet bij was.

Met of zonder Toornstra de punten gaan mee Manu links,Boetius rechts en klaar tot woensdag

14 december 2014 om 20:45

Vriend, heb je enig idee wat je nu zegt? Je roept eerst dat je een schijthekel hebt aan die 'droeftoeters van PSV supporters' omdat ze blij zijn dat Toornstra geblesseerd is, om vervolgens Guardado een gebroken been toe te wensen. Buiten dat, je snapt toch ook wel dat de PSV supporters gewoon blij zijn dat Feyenoord zonder hun beste speler tegen PSV moet? Heeft weinig met het toewensen van een blessure te maken.

14 december 2014 om 21:10

Nee dat begrijp ik niet aangezien ik graag weet welk team nou t sterkst is in de sterkste opstelling. En ja ik gun hun idd dat t halve elftal geblesseerd raakte na PSV Feyenoord. Mongolen lopen er hier op vz echt.

14 december 2014 om 21:22

Je gaat mij echt niet wijsmaken dat jij teleurgesteld zou zijn als Feyenoord tegen een PSV zonder Depay, Guardado en Wijnaldum zou moeten, aangezien je dan niet weet wie van de twee het sterkst is in de sterkste opstelling. Nee, je bent stiekem toch wel blij dat je ploeg meer kans maakt op de drie punten lijkt me. Maar nu Feyenoord niet met de sterkste opstelling kan aantreden is het makkelijk roepen natuurlijk.

Overigens, de volgende keer dat je iemand beticht van het hebben van een verstandelijke beperking, zorg dan op zijn minst dat je eigen berichten van een hoog niveau zijn.

14 december 2014 om 22:04

Schrijven heeft niks met een beperking te maken. En ja dat zou me inderdaad teleurstellen ja aangezien ik wel vertrouwen in mijn club heb maar ja dat kan Jij blijkbaar moeilijk begrijpen en dat zegt dan weer veel over jou. Maar geniet er lekker van dat onze speler geblesseerd is,als je dat denkt nodig te hebben om een voetbalspel te kunnen winnen. Daar houd van mijn een discussie op,triest diep triest.

14 december 2014 om 22:24

Als schrijven niks met een beperking te maken heeft, vind ik het des te opmerkelijker dat jij me een m*** noemt op basis van mijn geschreven reacties.

Ik denk helemaal niet dat PSV de blessure van Toornstra nodig heeft om van Feyenoord te winnen. Ik heb er alle vertrouwen in dat PSV woensdag wint, met of zonder Toornstra. Hoewel ik PSV natuurlijk het liefst van een zo sterk mogelijk Feyenoord zie winnen, ben ik ook gewoon blij als ze winnen van een Feyenoord zonder Toornstra. De drie punten zijn voor mij belangrijker dan winnen van een zo sterk mogelijk Feyenoord. Dat mag jij diep triest vinden, maar dat is aan het eind van het seizoen wel wat telt.

Wat de analisten al zeggen gewoon met Manu en boetius gaan spelen. Wel een gemis voor Feyenoord denk ik maar vanmiddag deden ze het ook niet minder zonder Toornstra.

Ik denk dat Rutten toch zijn middenveld in stand wilt houden. Daar ligt o.a. de basis voor de afgelopen reeks succesvolle wedstrijden. Ik gok dat Vilhena speelt ipv Toornstra.

Vet balen dit! Bilal is er sowieso nog niet klaar voor en van Manu moet je ook maar weer afwachten of hij goed gaat spelen. Toch zou ik wel voor Manu kiezen. Daar komt wel vaak dreiging vanaf. Hij en Boetius kunnen dan de linker en rechter flank geregeld met elkaar afwisselen.

PSV mag eerst al tegen Twente zonder Castaignos, nu tegen Feyenoord zonder Toornstra... Dit zijn de mazzeltjes die je normaal gesproken alleen als a.s. kampioen hebt.

14 december 2014 om 22:31

En de periode dat PSV zonder depay zat ... Daar hadden de tegenstanders van PSV weer voordeel van of niet?

14 december 2014 om 23:10

Zeker, maar in die periode speelde PSV niet tegen concurrenten voor de titel. Terwijl Twente en Feyenoord hun belangrijke spelers maar een paar weken missen, en precies op dat moment mag PSV tegen ze spelen. Is toch niet gek dat ik dat benoem? Iedereen wil toch graag winnen? Nou, die kans is groter wanneer je tegenstander verzwakt is. That's all.

Mooi klote dit... Allemaal achteraf lullen dat hij nu PSV verplaatst is geblesseerd raakt en niet mee kan doen. PSV kan ook niets aan die verplaatsing doen, maar dit is toch een enorm gemis.
Ik vond Toornstra toch een van de beste spelers van Feyenoord op dit moment.

Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat een aantal zeggen dat ze wel blij zijn dat hij niet meedoet, niet dat ze de blessure toewensen, maar ja je wil toch altijd tegen de sterkst mogelijke 11 spelen?
Als Depay er niet zou zijn zou dat ook klote zijn, bij dit soort wedstrijden moeten dat soort spelers er gewoon bij zijn. Ik ga dat soort dingen nooit roepen in ieder geval.

Ben wel benieuwd woensdag, want met of zonder Toornstra wordt het toch heel moeilijk voor Feyenoord, maar we zullen zien.

15 december 2014 om 11:26

Je kan het ook als een teken van respect zien richting de geblesseerde speler.
Ik ben namelijk 1 van die personen die "blij" is dat toornstra er niet bij is. Overigens gun ik hem de blessure niet.
Maar een verzwakking van de tegenstander is altijd voordeliger voor de club die je support, zo raar is dat toch niet?
Toornstra is geweldig in vorm, en dus erg belangrijk voor Feyenoord, nu hij er niet bij kan zijn betekent dat toch inprincipe een mindere speler op zijn positie.

15 december 2014 om 11:46

Kan ik je ook geen ongelijk in geven Renaldino.
Wel een teken dat andere clubs zo'n speler als gevaar zien bij de tegenstander.
Zeker niet raar, Depay zou ook een verzwakking voor jullie zijn, maar toch zie ik hem er woensdag ook graag bij. Beste speler van de eredivisie op dit moment, dus hoort er ook bij te zijn, wat hij gelukkig ook is.

Al denk ik nog steeds dat het met of zonder Toornstra nog steeds moeilijk wordt voor Feyenoord.
Hoop op een spannende strijd en dat Feyenoord wint. Succes woensdag!

Dit misschien de beste oplossing voor woensdag?
Of wat voorzichtiger en Vilhena op het middenveld erbij, wat ik eigenlijk wel verwacht van Rutten.

Vermeer
Wilkshere
van Beek
Kongolo
Nelom
El Ahmadi
Clasie
Immers
Boetius
Kazim Richar
Manu

Geef Toornstra maar lekker rust tegen Nac. Neem geen risico's met hem, het zou zonde zijn dat als je hem opstelt dat hij vervolgens weer geblesseerd raakt.

Geef Basacikoglu maar een kans op rechtsbuiten!

18 december 2014 om 13:02

Ik vind Basacikoglu tot nu toe echt geen goede indruk maken. Zou echt zonde zijn voor Feyenoord als ze die 3,5 miljoen moeten weggooien aan een talent dat het niet waar maakt.

18 december 2014 om 13:12

Bilal heeft ook nog maar een handjevol minuten gemaakt. Geef die jongen de tijd, hij is ook pas 19 he.

Hij heeft gister wel een redelijke invalbeurt gemaakt naar mijn mening, had toch de assist op de 3-3.

Ik zou Bilal eens langer willen zien dan pakweg 10 minuten, dan kunnen we misschien een beter beeld vormen over hem.

18 december 2014 om 13:19

Heb de wedstrijd van gister niet gezien, maar leuk voor hem dat hij toch nog een beetje belangrijk kon zijn.

Je hebt gelijk over die minuten, maar als hij echt zo goed is zou Rutten hem wel de kans geven lijkt mij. Hopelijk grijpt hij nu zijn kans en laat hij zien waarom hij gekocht is van Heerenveen voor zoveel geld.

18 december 2014 om 13:19

Toornstra moet lekker als aanvallende middenvelder gaan spelen in plaats van Immers. Immers liet weer zien te kort te komen in de topduels en wij moeten gewoon naar een hoger niveau maar dat kan Immers niet.

Clasie, El Ahmadi en Toornstra is prima op het middenveld. Voorin heb je dan nog Boëtius, Kazim en Manu. Bilal als 1e optie. Manu kan zelden een wedstrijd uitspelen dus Bilal komt aan veel minuten toe.

Ook ik zou geen risico gaan lopen met Toornstra. Dit kunnen vervelende slepende blessures worden. Ook zonder Toornstra moet Feyenoord van NAC kunnen winnen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren