Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Portugees van 45 miljoen blijkt gewild: ‘Hij heeft meerdere aanbiedingen’

Laatste update:

De kans dat William Carvalho volgend seizoen nog bij Sporting Portugal speelt, lijkt niet groot. De 22-jarige middenvelder is uitgegroeid tot een steunpilaar in het elftal van Marco Silva en zou belangstelling genieten van onder meer Arsenal, Chelsea, Manchester United, Liverpool, Real Madrid, Barcelona, Juventus en Internazionale.

/

De trainer van Sporting erkent dat de Portugees international door andere clubs in de gaten wordt gehouden: “William is een doelwit voor veel Engelse teams, maar ik wil dat hij gewoon zijn wedstrijd gaat spelen. Hij speelt dit seizoen namelijk niet zo goed als vorig seizoen. Vorig seizoen verraste hij ons allemaal een beetje, maar het is wel duidelijk dat hij zich ontwikkelt. William heeft al meerdere aanbiedingen gekregen, maar laten we januari maar gewoon afwachten”, zo wordt Silva geciteerd door onder meer MaisFutebol.

“Er wordt namelijk al ontzettend veel over gezegd en geschreven. Ik wil dat hij zich daar niet door laat afleiden. William heeft ontzettend veel potentie en kan erg ver komen, maar je kan niet altijd top zijn”, besluit de oefenmeester. Sporting gaat woensdagavond op bezoek bij Chelsea, voor de laatste wedstrijd in Groep H van de Champions League. Carvalho heeft overigens een gelimiteerde transfersom van 45 miljoen euro in het contract staan.

Denk jij dat William Carvalho in januari bij Sporting vertrekt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Van al die ploegen heeft Arsenal hem het meest nodig. Ze missen zo'n echte breker op het middenveld...

Als die Carvalho echt moest komen naar Arsenal zie ik Özil wel opschuiven naar de flank. Een trio middenveld van Ramsey, Willshere en Carvalho is gewoon een kampioenen middenveld.

10 december 2014 om 14:41

kampioenen middenveld? die carvalho heeft zich in portugal nog niet eens helemaal bewezen, is zeer wisselvallig... dan denk jij dat hij even arsenal gaat dragen?

10 december 2014 om 14:45

aan de andere kant, het zou niks verbazends zijn, als hij als hij dit arsenal zou dragen, toch?

10 december 2014 om 14:49

maurootje

Wat bedoel je daar mee eigenlijk?

10 december 2014 om 14:50

Er is een reden waarom Arsenal het soms heel goed doet en dan weer niet. Ze missen bepaalde elementen in hun ploeg die doorslaggevend kunnen zijn voor de titel.

Er is ook een reden waarom zoveel ploegen geïnteresseerd zijn in Carvalho, hij kan zeker zo'n Pogba-effect hebben alleen is deze man verder in zijn ontwikkeling dan de Pogba in 2012.

10 december 2014 om 17:01

Carvalho hoeft alleen maar balletjes af te pakken, dat is een pak makkelijker dan het spel moeten maken, laat staan goals scoren.

Het is nog geen Matuidi natuurlijk, maar wel iemand die geweldig zal passen naast Ramsey. Dan heb je de komende 10 jaar een heerlijk koppel.

10 december 2014 om 17:37

Drayton
Het is maurootje, hij komt enkel om Arsenal af te kraken... Hij wil zeggen dat de rest nog veel slechter is dan Carvalho.

10 december 2014 om 14:55

Dat gaat dus absoluut niet werken, Ozil op de flank. Dat is het hele probleem, hij functioneert 100x beter centraal.

10 december 2014 om 16:59

Özil staat juist geregeld op de flanken omdat er een dmf mist. Wanneer je deze Portugees haalt dan is dat dus opgelost.

10 december 2014 om 17:07

Oke excuses dat begrijp ik niet helemaal. Wat heeft het ontbreken van een defensieve middenvelder met het positioneren van Ozil op de linkerflank te maken?

10 december 2014 om 17:39

Özil doet geen verdedigend werk en Arteta komt zwaar tekort, waardoor je de strijd op het middenveld altijd verliest.

Dan moet Özil op de flank en stel je een 10 op die de ploeg ook in verdedigend opzich helpt.

Dat zou opgelost kunnen worden door een sterke cvm, en dan kan Özil op zijn beste positie (10).

10 december 2014 om 18:30

Ah zo, maar mijn reactie was meer bedoeld op Marlos, want hij zegt dat als Carvalho komt Ozil op links kan spelen en Ramsey en Wilshere centraal. Daarop was mijn reactie dat Ozil op links niet gaat werken. Hij wil Ozil dus op links zetten terwijl er al een defensieve middenvelder is.

10 december 2014 om 21:44

Nja, da's redelijk dom. Özil is een pure 10, net als een Mata, die renderen niet op de flank.

Özil dus op 10, nieuwe cvm en dan Rambo als box-to-box. Wilshere mag invaller spelen, maar we hebben altijd zo veel blessures dat hij vaak genoeg zal starten.

11 december 2014 om 12:21

Mrknowledge

Als je al een trio middenveld hebt ga je toch geen 10' opstellen, tenzij je een 442 ruit of dergelijke wilt spelen. Moest die Carvalho echt komen dan zie ik Özil wel opschuiven naar links, niet omdat ik het wil, maar omdat het systeem van Wenger dit verlangt.

Dan kan Arsenal eindelijk eens echt tiki taka spelen met een 433!

10 december 2014 om 14:57

Kunne ze niet beter iemand halen die zich al bewezen heeft? Iemand als Sami Khedira? Hij zou denk ik perfect bij Arsenal passen en zit op de bank bij Real, die zou een overstap dus vast wel zien zitten.

10 december 2014 om 14:57

Kunnen*

10 december 2014 om 15:01

Khedira is natuurlijk ook een goede optie. In mijn ogen hebben we een man van staal nodig die ook redelijk tegen een bal kan trappen. Iemand die het spel goed kan lezen en gaten dicht kan lopen. Die fysiek meer dan zijn mannetje staat maar ook de bal goed bij de aanvallende middenvelders kan brengen. Khedira kan dat wel, maar is fysiek misschien iets minder dan Carvalho, terwijl laatstgenoemde nog weinig heeft laten zien maar wellicht meer potentie heeft. Schneiderlin is ook een prima optie, die is al gewend aan de PL.

10 december 2014 om 15:23

Naast het feit dat Khedira zich al bewezen heeft, zal Khedira ook veel goedkoper zijn door zijn aflopende contract.

Denk dus dat Arsenal ook eerder voor Khedira zal gaan.

10 december 2014 om 15:31

Khedira zal daarom wel meer salaris vragen dan Carvalho en geen hoge doorverkoopwaarde meer hebben.

Terwijl Carvalho veel kost in aanschaf maar weinig/minder aan salaris en er een redelijk grote kans is dat hij nog veel geld op kan leveren als hij zich goed manifesteert.

10 december 2014 om 15:58

Klopt, maar het is juist de bedoeling dat Arsenal hun topspelers behoudt, dus een hoge doorverkoop waarde is in principe niet echt van groot belang.

10 december 2014 om 16:05

Tja, ik ben zo gebrainwashed door de club dat ik ook economisch verantwoord denk tegenwoordig.

10 december 2014 om 16:54

Khedira zou ik het liefst toch niet zien. Best injury-prone en iemand die ook weer veelte veel van nature naar voren wil.

Zit ook een hoofd op die net te lief is. Carvalho is meer een krijger en ook nog zo'n fijne Portugees. Lekker erop klappen dus.

10 december 2014 om 16:53

Wilshere moet lekker wegblijven. Özil op 10 en dan een blok met Carvalho & Rambo. Knappe jongen die er dan nog langs komt.

Verder nog een serieuze concurrent voor Mertesacker en dan ben ik helemaal happy.

10 december 2014 om 18:00

Als je Ozil op de flanken zet, dan kun je hem net zo goed niet opstellen.

10 december 2014 om 19:17

Zou khedira niet beter zijn.dan die overhypte carvalho ik durf te zweren dat (bijna).niemand van jullie vaak naar zijn wedstrijden kijkt dus kan je dan niet zo.goed over hem oordelen, maar iedereen kent khedira en hij.is naar mijn mening de perfecte breker voor het arsenal-middenveld

In hij echt zo goed? Ik zie namelijk steeds vaker een verband tussen een hoge prijskaart bij een Portugese ploeg en veel lof. Ik weet niet of dit tactiek is om te verkopen of dat hij echt zo goed is voor Arsenal en dat soort clubs. Ik denk dat we een aardig lijstje zouden kunnen samenstellen uit spelers die bij de Portugese clubs de hemel in zijn geprezen terwijl het na een grote transfer zo bijzonder nog niet was. Daarom heel goed scouten, analyseren en niet afgaan op reclame in de media.

10 december 2014 om 14:59

Ben ik volledig mee eens. De spelers uit Portugal hebben meestal een investeringsmaatschapij achter hen en die weten heel goed reclame te maken.

Veel van die spelers wordeb idd de hemel ingeprezen. Ik lees vaak dat hier dat hij de ideale speler is voorArsenal maar hoeveel mensen zien hem daadwerkelijk spelen.

10 december 2014 om 15:56

William is volledig in handen van Sporting en ja hij is wel een erg groot talent. Doet me denken aan Yaya Toure..

10 december 2014 om 16:15

Ja maar 45 miljoen voor een speler van Sporting....dat kan echt niet, die spelen zelden CL, en dit jaar deden ze een keer mee maar echt een succes is dat niet geworden, doen veel onder voor Benfica en Porto. Dan kun je een talent zijn maar kun je ook hoogstens 10 miljoen kosten.

10 december 2014 om 16:34

@rodeduivel

Dat is niet meestal maar af en toe. Net als dat het onzinnig is dat men zich uitspreekt over Portugese spelers terwijl ze deze niet vaak zien spelen, is het ook onzinnig dat jij je uitlaat over de spelerscontracten in Portugal terwijl je er klaarblijkelijk geen verstand van hebt.

In Portugal werken ze met gelimiteerde transfersommen wat een onderdeel is van de hoge prijs. Het andere deel is dat de spelers bijna altijd hun prijs waarmaken.

Of denk je dat al die spelers constant worden gekocht puur op reclame maken, ondanks dat ze stuk voor stuk niet presteren?

10 december 2014 om 17:40

Ronaldo komt ook van sporting......

10 december 2014 om 16:38

goed dat je tips hebt voor de scouts van de grote clubs die interesse tonnen ....

10 december 2014 om 16:57

Geen 45m waard, maar wel één van de beste in de competitie en zeker één van de beste jonge dmf's in Europa, en die zijn al ontzettend schaars.

Alsnog zal Wenger nooit zo'n prijs betalen, al is zijn salaris wel een lachertje momenteel.

10 december 2014 om 17:09

@storing
Een hoge prijskaartje is een bescherming tegen de rijke clubs die maar spelers wegkopen bij wat minder rijke clubs.
Carvalho is nog maar 22 jaar en heeft een enorme potentie, maar wil niet zeggen dat hij dat waard is. Sporting zal waarschijnlijk met 20 miljoen we tevreden zijn en dat is Carvalho wel waard.
Trouwens is denk niet dat hij naar Arsenal gaat, maar misschien naar Chelsea of Man United.

Vanavond of morgen IDW op Vz:

De directie van Chelsea heeft voor/na* de wedstrijd tegen Sporting gesproken over William Carvalho. Sporting zou een transfersom van minimaal 40 miljoen euro verwachten en de speler zou wel oren hebben naar een overgang naar Stamfort Bridg. Het wachten is nu op reactie van Chelsea. (verschillende Britse media)

Oude interesse wat de meeste zijn al voorzien of verder gegaan, dus voor de meeste was het zo dacht ik te weten ;

- Chelsea gerucht doordat Ramires misschien in de belangstelling stond van Real
- Arsenal zoekt elk jaar een breker
- Liverpool heeft Can gekocht een veel goedkopere oplossing
- United heeft Herrera en Blind gekocht
- City heeft de 2 Fernandinho's

Enigste die voor mij overblijven zijn Juve (vertrek van Pogba misschien) en Arsenal. Denk dat als Kedhira vertrekt bij Real, Real wel kiest voor iets beters voor dat geld.

Carvalho heeft zich in mijn ogen nog maar 18 van die 45 miljoen bewezen

10 december 2014 om 19:06

Als Pogba vertrekt gaat Juve geen verdedigende middenvelder halen, omdat Pogba een Cm en soms een Cam is.

10 december 2014 om 14:58

Ergens heb je wel gelijk, maar het verschil tussen de portugezen en nederlanders is, dat de portugezen brutaal durven te zijn en zomaar 40 miljoen vragen voor een speler. Ik ben bang dat depay vertrekt voor 20+ miljoen euro!

10 december 2014 om 15:03

Bovendien: Portugese clubs houden hun poot stijf, het is daar "put up or shut up", terwijl de Nederlandse clubs al blij zijn met 15 miljoen.

10 december 2014 om 15:08

Nog eem verschil is dat Portugezen het veel beter doen in Europa een meestal verder stoten dan Nederlandse ploegen.

10 december 2014 om 15:25

En het allerbelangrijkste verschil is dat het salaris niveau vele malen hoger ligt in portugal.

Wil je een gelimiteerde transfersom van 45 miljoen euro in iemands contract laten opnemen dan ga je dat niet redden met een jaarsalaris van 1 miljoen.

En meer dan 1 miljoen aan salaris zal ik een Nederlandse club niet snel meer zien betalen.

10 december 2014 om 15:28

Klopt. Maar nu krijgen zelfs de Belgische clubs al meer voor hun spelers dan de Nederlandse, en het is niet zo dat de Belgen het Europees duidelijk beter doen dan de Nederlanders.

10 december 2014 om 15:34

svd94

Volgens de laatste berichten verdient Carvalho nog niet eens een miljoen per jaar in Portugal. (50.000 per maand)

10 december 2014 om 16:38

@svd

De hoogste salaris uitgereikt in Portugal de laatste 15 jaar was van Hulk. Hij verdiende niet eens 3 miljoen. De spelers verdienen gemiddeld net iets meer dan in Nederland. In Portugal gebruiken ze geld om talenten aan te kopen niet voor salarissen.

10 december 2014 om 16:47

''wil je een gelimiteerde transfersom van 45 miljoen euro in iemands contract laten opnemen dan ga je dat niet redden met een jaarsalaris van 1 miljoen.''

Je gaat het wel redden als het simpelweg verplicht is. Waarom denk je dat Spaanse en Portugeese ploegen altijd een gelimiteerde hebben? De clubs en spelers zijn het simpelweg verplicht.

10 december 2014 om 17:36

stravven
Waar haal je dat vandaan, dat de Belgische clubs meer krijgen?

Ik heb hem in de zomer aan het werk gezien tegen Twente in de voorbereiding van het seizoen. Wat een beest is dat zeg. Enorm groot en ijzersterk. Alleen vond ik hem voetballend niet echt fantastisch. Althans, hij stak niet boven de rest uit. Misschien had dat dan ook wel te maken met het feit dat het een oefenwedstrijd was.

Tja als je deze jongen koopt en hij blijft zich doorontwikkelen dan heb je de komende 8 tot 10 jaar een goede defensieve middenvelder. Dan is zijn aankoopbedrag makkelijk te verantwoorden. Het type speler wat op dit moment ontbreekt bij Arsenal. Van mij mag Wenger een poging doen om hem op te halen.

Toen hij vertrok bij Cercle, viel de ploeg echt letterlijk uit mekaar. Wat was dat een leuk ploegje met Rudy, Carvalho, Bakenga enz. Was duidelijk dat ie wel heel goed zou worden en naar een topclub zou kunnen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren