Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'De fans van Arsenal moeten zich schamen, deze actie was verwerpelijk'

Laatste update:
/

Ook dit jaar lijkt Arsenal weer een bescheiden rol te gaan spelen in de Engelse titelstrijd en de onvrede bij de achterban groeit. Afgelopen weekend, na de 3-2 nederlaag bij Stoke City, werden Arsène Wenger en zijn spelers uitgejoeld bij het instappen van de trein van Stoke naar Londen. Wenger reageerde laconiek, maar had volgens Jamie Carragher ook uit zijn vel kunnen springen.

De oud-stopper van Liverpool en voormalig Engels international vindt het ongehoord dat fans van Arsenal zo met hun manager omgaan. "Als ik een woord moest verzinnen om Arsenal te omschrijven, dan zou dat 'klasse' zijn. De manier waarop de club wordt gerund, hoe ze daar dingen doen", zegt Carragher op Sky Sports. "Maar deze actie van de supporters was verwerpelijk."

Carragher beseft wel dat Wenger niet eeuwig kan blijven teren op resultaten uit het verleden. "Niemand krijgt een baan voor het leven en ik weet zeker dat er na dit seizoen vragen zullen worden gesteld. Maar op de dag dat hij die club verlaat, zullen ze een standbeeld voor hem oprichten. Het is waanzinnig wat hij voor Arsenal heeft betekend."

Jamie Carragher heeft hier gelijk

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Op een gegeven moment wordt het tijd voor een frisse wind bij Arsenal. Alhoewel een trainerswissel vaak ook geen wonderen doet.

9 december 2014 om 14:04

Bij heracles anders wel

9 december 2014 om 14:23

Elk jaar wordt de doelstelling anders gewoon gehaald, 4e worden. Arsenal heeft helemaal geen reden om Wenger te ontslaan. Het zijn de fans die niet genoegen nemen met plaats 4.

9 december 2014 om 14:36

Vind je het gek dat ze daar genoegen mee nemen aangezien ze de duurste seizoenskaarten in de wereld hebben

9 december 2014 om 15:37

Verschil is wel dat je voor 300 pond meer dan bij Spurs ook nog 4 wedstrijden CL en 3 in de FA cup of League cup erbij krijgt, bij andere clubs moet je daar nog apart voor betalen. En qua losse tickets is Arsenal niet eens de duurste van London.

9 december 2014 om 17:43

Ik denk dat dat juist het probleem is voor de fans. Er zit zóveel geld in de club dat vierde worden geen goed doel is. Met de huidige spelers en financiële situatie moet Arsenal gewoon ieder jaar voor de titel gaan. Niks geen vierde plek.

10 december 2014 om 11:50

Het argument bij uitstek - seizoenskaarten van Arsenal zijn zo ontzettend duur, en omdat dit zo is, Moet er wel meer geld beschikbaar zijn dan bij Man United of City? Toch?

Arsenal heeft dit stadion zelf gefinancieerd en staat een steenworp afstand van Holloway Road af - dit stadion heeft zo ontzettend veel geld gekost, daar kan een nieuw stadion in Manchester niet aan tippen.

Bovendien, gaan we nu de ranglijst bepalen op basis van ticket prices? Wat een aparte gang van zaken. Tottenham is iets goedkoper dan Arsenal maar vele male duurder dan welke andere Engelse club dan ook. Die snappen echter wel dat de top 4 voor hun het doel is, hell, ze kwalificeren zich amper voor de CL.

Bovendien is het inkomen van veel mensen hier in Londen hoger dan bijv. in Manchester. Een paar kerels waar ik mee voetbal zijn studenten en zitten al 3 jaar onafgebroken in het Emirates, tikken op die leeftijd zelfs al graag het bedrag af. Een maandje huur kost hier nog meer dan een seizoenskaart.

Kortom - relativeer het eens - en probeer dan eens te begrijpen wat Wenger wel niet betekend voor Arsenal, kick Wenger er maar uit en ze worden de eerste 2 seizoenen geen 4e meer hoor, en dat is nog veel erger.

9 december 2014 om 16:44

Alsof een frisse wind zeker tot een beter resultaat zal leiden. Wie weet stort het wel helemaal in zonder wenger.

Respectloos tegenover een icoon. Een icoon dat een voorbeeld zou moeten zijn. Wenger is en ademt Arsenal en dan gaan die supporters met spandoeken waarop staan: Wenger out!, daar staan.
Dan ben je geen echte fan in mijn ogen, dan ben je iemand die zich moet schamen.

9 december 2014 om 14:42

Helemaal mee eens.
Snap dat ze erg ontevreden zijn na afgelopen jaren maar zo ga je niet met Wenger om. Het zou mooi zijn als Arsenal hem een andere functie binnen de club aan zou kunnen bieden en zo ruimte maken voor een nieuwe trainer zonder Wenger in discrediet te brengen (of zo min mogelijk)

Vind het jammer hoe de laatste tijd door clubs/supporters met iconen wordt omgegaan. Denk bijv aan Iker, Raul, Lampard, misschien Gerard.
Toch snap je de supporters ergens wel

9 december 2014 om 15:15

Niets mis met die spandoeken. Je mag best vinden dat een trainer weg moet, als die al jaren hetzelfde doet (en daarmee niet presteert zoals supporters willen). Dat geroep bij die trein sloeg nergens op, ze moeten respect voor Wenger hebben, maar dat betekent niet dat ze niet mogen zeggen wat ze van de situatie vinden. Op een respectvolle manier je mening geven moet kunnen.

9 december 2014 om 15:16

Ja, gelukkig is het maar een kleine minderheid, de rest houdt het bij een bescheiden 'protest'.

9 december 2014 om 19:08

Het schandalige is juist dat het zoveel jaar heeft geduurd voor de supporters van arsenal wakker werden.
Men noemt hem le proffesseur.
Ik noem the loser of all coaches.

Dit dus... En daarom vind ik het ook triest dat er figuren hier op vz zo over hem spreken. Die minkukels die hem voor vanalles en nog wat uitmaken hebben totaal geen idee wat hij voor Arsenal en zelfs het voetbal in Engeland heeft gedaan. Ik veroordeel die actie ook.

Daarmee wil ik niet zeggen dat alles koek en ei is, er is genoeg aan de hand waar Wenger actie op moet ondernemen.

9 december 2014 om 14:12

Iedereen weet wat hij voor Arsenal heeft betekent. Maar je kan niet teren op successen van 10jaar geleden. Hij is de enige coach ter wereld die zoveel crediet krijgt van zijn club en fans en elke andere coach zou na zo een lange periode zonder prijzen zijn ontslagen. Wenger is een goede coach geweest maar als Arsenal vooruit wil dan sturen ze hem zo snel mogelijk weh!

9 december 2014 om 14:16

Vertel mij dat dan eens. Wat heeft hij voor Arsenal betekend? Het is echt niet alleen The Invincibles waar jij volgens mij op doelt met 10 jaar geleden.

9 december 2014 om 14:27

Elk jaar weten te kwalificeren met een gelimiteerd budget? Een middelmatige selectie die jaren te maken heeft gehad met het verlies van spelers. Maar toch elk jaar CL voetbal halen? Dat zullen weinig coaches hem nadoen. Wenger doet het vooralsnog uitstekend met de kwaliteiten die hij tot zijn beschikking heeft. Clubs als chelsea, city en man united zijn Arsenal gewoon voorbij wat betreft kapitaal. Als je dan elk jaar 4e word dan is dit gewoon prima. Arsenal fans moeten eens wat realistischer worden. De tijden van weleer zijn niet meer.

9 december 2014 om 14:43

Arsenal was niet de grote club die het was voordat Wenger werd aangesteld, tuurlijk hebben ze hun successen gekend, maar qua trend en indruk begon het pas te lopen toen Wenger kwam. Wenger heeft Arsenal, samen met zijn altijd meer dan degelijke staf, gevormd tot een topclub, hoe je het went of keert, het is een topclub. Ze kwalificeren zich jaarlijks, hij brengt veel nieuwe talenten wat niet alleen goed is voor Arsenal, maar ook voor het Engelse voetbal.

9 december 2014 om 15:08

Er zijn maar 7 clubs in de wereld die een hogere omzet draaien dan Arsenal, zo armlastig zijn ze dus niet...

9 december 2014 om 14:22

Iedere club bevat zwakbegaafde tokkies. Die lui die Wenger zo uitscholden vallen onder die groep, daar doe je vrij weinig aan.

9 december 2014 om 14:53

Maar Drayton, er moet toch ook een keer verder gekeken worden dan alleen naar wat hij in het verleden heeft bereikt of wat hij voor Arsenal heeft gedaan. Het namelijk wel een voetbalclub en een voetbalclub die trouwe fans hebben die voor belachelijke bedragen daar zitten. Vanaf 2011/2012 is er 270 miljoen euro uitgegeven aan spelers (niet binnenkomend meegerekend), en toch staat er nog steeds een wankele achterhoede.

Ik begrijp dat die actie veroordeeld wordt, want Wenger heeft respect verdiend in mijn optiek, dus deze actie is gewoon treurig. Maar dat hij dingen voor Arsenal en Engeland heeft betekent moet geen vrij-brief zijn voor de (in mijn ogen!!!) tactische fouten en vele nutteloze aankopen. Dus dat hij zo'n actie niet verdiend, daar ben ik het volledig mee eens. Maar dat het inmiddels misschien wel eens de hoogste tijd is voor hem om een andere functie binnen de club te gaan vervullen of iets dergelijks, dat lijkt me niet onverstandig.

9 december 2014 om 15:03

Dus eigenlijk geef je mij gelijk, want het enige dat ik hier zeg is dat hij het niet verdiend om op deze manier bejegend te worden..

Natuurlijk moet er iets gebeuren, Wenger is (hoop ik althans) intelligent genoeg om dat in te zien. Hij heeft ook aangekondigd dat hij in de winter defensief wil gaan versterken. Ik mag ook hopen dat het dan niet een back-up wordt voor Chambers o.i.d.. Aan het einde van het seizoen zal hij streng geëvalueerd worden neem ik aan.

9 december 2014 om 15:16

Ik heb ook nergens gezegd dat ik het niet met je eens ben, maar ik stel je een vraag en geef je een mening. Want het gaat bij Wenger eigenlijk altijd om de geschiedenis van Wenger. Nooit om het heden. Dat hij nu in de winter zich wil gaan versterken is prima, maar iedereen zag 3 jaar geleden toch al dat de achterhoede de achilleshiel was. Wat hij nu "zegt" te gaan doen is gewoon een fout herstellen die hij al jaren maakt.

Het is toch gewoon klaar qua manager. Hij moet lekker technisch directeur worden of naar een andere club gaan. Hij heeft de club naar een van de grootste clubs geleid en heeft in die periode genoeg prijzen gewonnen. Maar nu... het is gewoon op lijkt het.. Hoe die aan de zijlijn staat en wat hij soms op het veld neerzet en hoe.. ik heb er geen vertrouwen in dat hij gaat verbeteren. Wenger is een hele grote meneer in het voetbal, maar ik heb niet meer het idee dat de spelers veel wijzer worden van hem.

9 december 2014 om 15:28

3 jaar geleden zagen ze het, daarna volgde een superjaar van Per en Kosc en was het geen hot-topic meer, dus werd het niet meer aangekaart.

Ben het overigens wel met je eens dat het of weer over het heden moet gaan met Wenger ipv het verleden of dat hij terug moet treden als coach. Ik geef hem dus nog wel de kans om dit seizoen te redden i.t.t. de grote meerderheid die om zijn hoofd roept.

9 december 2014 om 16:04

Maar ook in het superjaar van Per en Kosc was de achterhoede het zwakste gedeelte. Als je een team hebt dan zo sterk is aanvallend, en je wil meedoen voor de prijzen, dan zal je toch echt met spelers van een ander kaliber moeten komen. 2 moordenaars moeten daar staan centraal achterin. Maarja, ik zou ook nooit afscheid nemen Wenger tijdens het seizoen hoor. Dat heeft hij absoluut niet verdient. Maar een ander type coach met een nieuwe blik op de groep spelers die er staat lijkt me gewoon goed voor het spel en de club. En dus ongeacht de resultaten van dit seizoen.

Arsenal moet heel blij zijn dat ze zo een geweldige trainer voor zo een lange tijd bij de club hebben mogen hebben. Maar misschien is het inderdaad wel tijd voor een frisse wind. Wel moet er dan heel goed aan een opvolger gedacht worden zodat het geen gevalletje United wordt. Ik stel met pijn in mijn hart voor: Frank de Boer. De actie van de fans blijft natuurlijk wel heel erg respectloos.

Als jij als echte arsenal fan al jaren dik duizend euro voor een seizoenkaart moet aftikken, en vervolgens worden er alleen maar b-klasse spelers gehaald (op Sanchez en in mindere mate Özil na) snap ik de frustratie wel.
Ik denk dat de club toe is aan een nieuwe manager, al snap ik ook wel dat het voor de club een hele moeilijke beslissing is om deze legende te ontslaan

9 december 2014 om 14:10

Heel zwart/wit gezegd, voor jou 20.000 anderen... Er zijn er genoeg die op de wachtlijst staan voor zo'n kaart.

9 december 2014 om 14:11

Ben jij fan van een club omdat ze dure spelers kopen?

9 december 2014 om 14:25

Nee, zeker niet. Maar ik zou als fan toch een soort verwachting krijgen bij het overmaken van een heleboel geld. De prijs-kwaliteit verhouding bij arsenal is al jaren slecht, dat lijkt me moeilijk te ontkennen

9 december 2014 om 14:40

Als club moet je toch de ambitie hebben om te groeien, nu heeft Arsenal inderdaad veel middalmatige spelers aangetrokken de laatste jaren (met enkele uitzonderingen).

Net als bij ajacieden kan ik de frustratie goed begrijpen, je hebt genoeg geld maar er word niks mee gedaan en vervolgens worden van die clowns als zimling aangetrokken.. daar word je als supporter toch niet vrolijk van?

Overigens hoef je mij niet te vertellen dat er een kloof van verschil tussen de clubs zit.

9 december 2014 om 17:12

Je hebt gelijk, ik ben te romantisch en naïef van aard,

9 december 2014 om 14:14

Frustratie kan je hebben, maar iemand in zijn gezicht uitjouwen en ik heb gehoord dat er zelfs werd gespuugd op hem gaat gewoon te ver. Wat de voetbalresultaten ook mogen zijn, Wenger is en blijft een mens. Hij heeft ook gevoelens en je kan zoiets niet makkelijk naast je zetten. Echt diep triest.

9 december 2014 om 14:26

Ik keur het ook zeker niet goed, maar ergens kan ik het wel begrijpen

9 december 2014 om 14:32

B spelers? Dat kan misschien wel kloppen maar als je al die "B" spelers vervangt door de beste spelers heb je dan het beste team? Het gaat erom dat alles werkt dus als je alle topspelers koopt voor veel geld dat maakt niks uit het gaat niet alleen om top spelers het gaat ook om het beste team vorig jaar werkte het toch ook heel goed met Arsenal een tijdje?

Vind het altijd triest zulke mensen, als je je club niet kunt steunen in slechte tijden, wees er dan ook niet in goede tijden. Ja het gaat niet goed, maar om zo'n icoon van de club uit te joelen en spandoeken te maken dat hij weg moet gaan. Je zou je diep moeten schamen

Je bent zo goed als je laatste wedstrijd en sommige voetbalsupporters hebben de geheugencapaciteit van een vis en minder manieren dan een boerderijvarken.

Iconen neerhalen, doen ze ook om de ondraaglijke lichtheid van hun miserabel bestaan wat glans te geven.

Ze beseffen maar al te goed dat ze zelf nitwitten premier cru zijn, dat ze nooit maar dan ook nooit 1 procent zullen bereiken wat de Wengers van deze wereld hebben bereikt. Daarom maken ze hem verbaal een kopje kleiner, kwestie van imaginair op dezelfde hoogte te staan.

Wlimots is een domme boer, Aad de Mos kent er niks van, Jan Mulder is niet normaal en Mourinho kan het alleen met dure ploegen.

Dat soort praatjes hoor je ze dan wel eens bezigen. Eigenlijk willen ze gewoon graag Wilmots, de Mos, Mulder, Mourinho of Wenger zijn. Stiekem. Al was het maar voor één dag.

9 december 2014 om 14:18

Daar ben ik het niet mee eens. Dat het met de club slecht gaat, gaan ze botvieren op de coach. Daar heeft jaloezie op zijn positie niets mee van doen.

9 december 2014 om 14:28

75draytonpark,

En met dat botvieren suggereren ze dat zij het wel even beter kunnen.

Niet dus. Maar daar staan die niet bij stil.

9 december 2014 om 14:33

Wederom niet mee eens Zij willen het beste voor de club, niet de positie van Wenger.

9 december 2014 om 14:39

75draytonpark,

Ja en het 'beste', dat zijn zij.

9 december 2014 om 14:45

Ik weet niet waarom ik hier nog mee verder ga, maar....
Waarom denk je dat zij dat zo zien?

9 december 2014 om 14:48

75draytonpark,

Omdat we dan terug bij het begin zijn.

Dat kopjes afmaaien is deels een substituut om op gelijke hoogte te staan met degene die ze hebben onthoofd.

9 december 2014 om 15:12

Als ik een iemand graag verantwoordelijk zou zienn voor grote prijzen bij Arsenal is het Wenger, er is niemand die dat meer verdient en er is ook eigenlijk niemand anders die ik dat zou willen zien doen. Helaas gaat het momenteel zo matig bij Arsenal dat dat voor grote frustratie zorgt. Top 4 is leuk hoor, maar op een gegeven moment wil je Arsenal ook weer eens kampioen zien worden maar daar lijkt het de laatste tijd totaal niet op.

9 december 2014 om 14:36

Dat vind ik wel erg kort door de bocht. Een supporter heeft imo best recht van spreken als de club weer eens punten verliest. De manier waar op is bij de een wat simpeler dan bij de ander, maar dat heeft niets met jaloezie te maken. Veel fans leven voor de club, gaan mee naar het buitenland voor een Europese wedstrijd of zitten elke week op de tribune in Engeland. Voetbal is een belangrijk deel van hun leven en als fan mag je dan best kritisch zijn. Daar wordt een club ook beter van, lijkt mij. Uitjoelen vind ik wel ver gaan - en zou ik nooit kunnen - maar bij veel fans zit de frustratie/teleurstelling zo diep dat ze het op die manier uiten.

9 december 2014 om 14:45

Arie Vink,

Maar je mag en moet kritiek hebben op je club, een andere club, een trainer, een speler, etc...

Daar is niks verkeerd mee. Maar het is de manier waarop dat telt.

a) het moet wel enige fundering hebben.

b) het mag niet kortzichtig zijn. Niet iemand overdreven afbreken die al 10 jaar goed werk heeft verricht.

c) het moet beleefd blijven.

d) voor alles is er een plaats en tijdstip.

9 december 2014 om 14:58

Arie Vink,

Ga je een een anekdotisch voorbeeld geven.

Mijn club, AA Gent, is een subtopper. Speelde de afgelopen 14 jaar nagenoeg altijd in de subtop.

In 1999 had de club nog 25 miljoen schuld en speelde we in een versleten betonnen koude gevaarlijke bak.

Ondertussen spelen we in een hypermoderne arena en zijn de schulden van het verleden weg.

Dat is vooral de verdienste van 2 mensen: de voorzitter en de manager.

Onder de eigen supporters was er weinig reden tot klagen. Integendeel.

Tot 2 jaar geleden. Het bestuur besloot om de vaste waarden te verkopen en te vervangen door jonkies. Ze wilden vooral de laatste schulden aanzuiveren voor ze naar het nieuwe stadion trokken.

Gevolg? Ploeg presteerde niet goed. Speelde in de middenmoot en eindigde 12de.

Een hoop eigen supporters begonnen gelijk die 2 uit te schelden. Niet gewoon schelden, maar echt grof. Op internet, op café, in het stadion, overal.

En altijd maar suggererend dat zij het wél even beter zouden doen.

Compleet van de pot gerukt was het. Nu het terug goed gaat met de club, staan ze weer te roepen dat ze nog nooit zo'n goed bestuur hebben gehad. lol

Ongefundeerd, kortzichtig, onbeleefd en soms met een slechte timing op de verkeerde plek.

Da's niet uniek voor mijn club, dat heeft overal van tijd tot tijd eens plaats.

Kijk maar eens wat Guus Hiddink is overkomen...

9 december 2014 om 15:08

Ik begrijp je punt, maar Wenger heeft toch genoeg middelen gekregen om de afgelopen jaren een goed team neer te zetten. De jeugd was duidelijk niet goed genoeg en hij mocht uitgeven, maar deed het vervolgens niet/nauwelijks. Zo zijn er nog meer voorbeelden van een inmiddels falend beleid (lees hieronder de reactie van Gooner4). Dat de supporters zich dan zo uiten, vind ik niet vreemd. De een uit dat dan wat simpeler dan de ander..... Om ze dan als jaloerse nietsnutten af te schilderen gaat wel wat ver. De Arsenal fans hebben al jaren ongelooflijk veel geduld gehad en er is nauwelijks verbetering gekomen. Het lijkt er niet op dat die er gaat komen onder Wenger en dat men dan kritischer begint te worden, vind ik niet zo gek.

9 december 2014 om 17:38

Arie Vink,

Kritiek mag, moet zelfs. En niet iedereen die kritiek heeft, is een marginale snul.

Dat staat er ook niet, dit wel:

"...en sommige voetbalsupporters hebben de geheugencapaciteit van een vis en minder manieren dan een boerderijvarken"

' Sommige' is dus belangrijk.

Zoals ik al zei, de manier waarop die kritiek wordt geuit is enorm belangrijk.

Zelfs als de kritiek terecht is, dan ga je mensen nog niet in levende lijve verbaal of fysiek intimideren. Da's echt een no brainer voor mij, dat doe je niet. Nooit.

En wat Arsenal betreft, ja, het is ook niet simpel. Als je vroeger voor de PL begon vroeg wie kampioen ging worden, dan zat je met 'man United' of 'arsenal' bijna voor 100 procent goed.

Dat is vandaag niet meer zo. Het is dus veel lastiger om kampioen te worden.

En 10 jaar geen kampioen, het lijkt lang. Dat is het ook voor een mens. Maar vanuit een statistisch oogpunt bekeken is dat niks. Zou zomaar kunnen dat Arsenal vanaf nu de PL gaat domineren de komende 10 jaar.

Er zijn ook nog andere clubs in de PL, ik denk dat op 3 clubs misschien na, elke andere club er van droomt om de komende 10 jaar te bereiken, wat Arsenal heeft bereikt de laatste 10 jaar.

Nu weet ik ook wel, Arsenal, topclub, veel geld, rijke historie en blabla.

Hadden ze meer moeten bereiken? Ja en neen. Ik denk dat ze gemiddeld gezien het wel goed deden. Maar dat af en toe zo'n lekkere kers op de taart, in de vorm van een titel, ontbrak.

9 december 2014 om 17:44

@arie vink Ben het niet met je eens. Je haalt een reactie an van Gooner4. Ik nodig je uit om mijn reactie hier op te lezen. Dat jij de reacties van sommige fans niet vreemd vindt vind ik weer vreemd. Ik vind de reacties brainless en enkel op emotie gebaseerd.

9 december 2014 om 19:47

Moet eerlijk bekennen dat ik over het woordje 'sommige' heb heen gelezen. Natuurlijk zitten er dan altijd gekken tussen en ja..dan is je reactie beter te begrijpen.

Maar vergeet niet dat veel fans die roepen, schelden en tieren dit niet altijd doen omdat ze een wedstrijdje verliezen. Te vaak worden kritische fans afgeschildert als zeikerds. Ajax supporters zijn heel kritisch en ik vind dat wel wat hebben. Ik ben een ras Amsterdammer en ben felle reacties - die bv in dit bericht beschreven worden - meer dan gewend. Neemt niet weg dat ik me anders zou gedragen. Toch kan ik de emotie bij velen wel begrijpen. Als dat dan schreeuwen of joelen is, dan zie ik daar ook niet zo een probleem in. Ieder leeft op zijn manier mee met zijn club.

@a.t.
Gelezen, maar voor mijn post komt je reactie niet overeen.

De supporters hebben zich nog niet neergelegd bij het feit dat Arsenal geen topclub meer is. Ze zijn door City en Chelsea voorbij gestreefd, en hebben een grote achterstand opgelopen op deze clubs(en United). Ze zijn niet meegegaan in die gekkigheid, wat ik te prijzen vind. Ze hebben hun filosofie niet verloochend. Het heeft alleen zo zijn consequenties gehad.

Verkeerd artikel gebruikt
Verwijderen ajb

9 december 2014 om 15:33

Uhh wat heeft dat te maken met het artikel?

Je mag vinden van Wenger wat je wil, dat moet je helemaal zelf weten. Mijn mening is dat het tijd is voor een frisse wind bij Arsenal en dat er een andere manager moet gaan komen. Wenger heeft het in het verleden geweldig gedaan en heeft ongelooflijk veel betekend voor de club. Dat het de laatste jaren minder gaat is pijnlijk om te zien, zoiets gun je Wenger niet. We moeten Wenger straks gaan herinneren als de beste manager van Arsenal ooit. Kijk wat hij bereikt heeft in de jaren dat hij bij Arsenal manager is. Hij heeft Henry naar Arsenal gehaald, ongeslagen kampioen geworden, ons naar het Emirates Stadium gebracht en nog veel meer successen uiteraard. Het zou daarom vervelend zijn als het op een nare manier afgesloten gaat worden.

Deze gasten gaan veel te ver uiteraard. Dat je wil dat Wenger OUT gaat prima, maar om hem nou uit te gaan zitten fluiten en hem uit te schelden is echt zeer respectloos naar iemand die zoveel voor onze club heeft betekend.

Ik denk dat het tijd begint te worden voor Wenger om een andere functie bij de club te gaan bekleden. Want ik zie hem niet weggaan bij Arsenal, enkel zich terugtrekken als manager en een functie in het bestuur opnemen.

Vind dit ook niet kunnen. Op zo'n manier tegen zo'n icoon is gewoon erg.
Desondanks ben ik het wel met ze eens. Ik vind ook dat Wenger mag vertrekken. We kennen allemaal het verhaal dat hij minder geld had de concurrentie, maar de afgelopen 2/3 is er genoeg geld beschikbaar geweest en daar kan hij zich niet meer achter verschuilen. De resultaten zijn gewoon zeer zeer matig. Met het geld wat er beschikbaar was/is, heeft hij grotendeels gefaald. Daarnaast faalt hij in elk opzicht tegenwoordig. Hij kan niet wisselen, hij maakt rare opstellingen en hij blijft te koppig om zich aan te passen aan de tegenstander. Leuk dat hij z'n filosfie heeft, maar dit werkt gewoon niet (meer).
Arsenal is een lachertje geworden in de topwedstrijden en in Europa en dat mag je hem grotendeels aanschrijven.

Een grote schoonmaak. Spelers als Flamini, Arteta, Mertesacker, Podolski eruit en goed versterken met 2/3 wereldspelers (cvm, cv). De fysio's nog eens onderzoeken want daar klopt gewoon nog steeds iets niet. Wenger heeft genoeg tijd gehad maar leert helemaal niets van z'n fouten. Ontslaan kan niet en doe je niet, maar ik hoop dat hij zelf opstapt om de club beter te maken.

9 december 2014 om 17:40

Gaan we weer..... Weet je, ik reageer alleen maar even op Podolski eruit! Hoe haal je het in je hoofd??????? Ooit wel zijn conversionrate bekeken van afgelopen seizoen? De op 1 na dodelijkste spits ter wereld. En dan ga jij zeggen dat hij de club moet verlaten. Blij dat Wenger aan het roer staat en niet jij.

Ook altijd t zelfde liedje bij Arsenal.
als er nog niemand gekocht is in de zomer - Wenger out
Wenger koopt speler - Wenger is een genie
2 wedstrijden winnen aan t begin van de competitie - we worden kampioen
2 wedstrijden verliezen - Wenger out
Tegen t einde van de competitie - Wenger kan er niks aan doen, t is t bestuur, volgend seizoen doen we mee
Als 4de eindigen - champions League,Wenger is een genie

Ik heb oneens gestemd.

Laten we eerlijk blijven, Arsenal moet niet meer gezien worden als die club die voor de titel speelt. Ik vind Arsenal een prachtige club, maar door hun visie en manier van de boel runnen zullen ze niet snel voor de prijzen spelen. Ze hebben leuke spelers maar t meeste is leuke middelmaat. Het hele team draait om Sanchez, als die man niet speelt stelt t weinig voor.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren