Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Guidetti en Pellè deden het geweldig, maar hebben geen prijs gepakt'

Laatste update:

Colin Kazim-Richards moest er ruim twee maanden op wachten, maar zaterdag was het dan eindelijk weer eens raak. De aanvaller maakte tegen Excelsior vierde doelpunt van het seizoen en maakte daarmee een einde aan een reeks van acht wedstrijden zonder treffer. Kazim-Richards heeft zich in deze droge periode geen moment zorgen gemaakt, zo beweert hij.

/

De aanvaller is niet alleen maar bezig met het maken van doelpunten, zo vertelt hij aan Metro. "Iedereen blijft maar praten over Graziano Pellè en John Guidetti, blablabla. Zij hebben het geweldig gedaan, maar Feyenoord heeft al een tijdje geen prijs gewonnen. Voor mij is het belangrijker dat Feyenoord kampioen wordt, dan dat ik doelpunten maak."

"Ik kan wel roepen dat ik in het shirt van Feyenoord 25 doelpunten wil maken en in het zestienmetergebied balletjes afwachten, maar wat heb je daaraan als je geen wedstrijden wint? Voor sommige spitsen is scoren het enige dat telt, maar zo'n type speler ben ik niet", benadrukt Kazim-Richards. "Maar ik doe er wel alles aan om met het team te winnen." Feyenoord speelt volgende week thuis tegen AZ.

Colin Kazim-Richards is een goede spits voor Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij doet net overkomen alsof Pelle en Guidetti balletjes afwachters waren en verder niks toegevoegde aan Feyenoord. Lijkt me wel dat beide meer invloed hadden op het elftal dan Kazim tot op heden. Hoop toch voor Feyenoord dat hij meer gaat scoren want anders ben ik bang dat een serieuze poging op het kampioenschap wederom te hoog gegrepen is voor Feyenoord dit jaar.

8 december 2014 om 07:10

Pelle en Guidetti waren gewoon een stuk beter dan deze Kazim Richards. Dat is alleen raar om te zeggen dus maakt ie er maar zo'n mooi verhaaltje van. Mag toch hopen dat Feyenoord serieus werk maakt van een echte spits deze winter..

8 december 2014 om 09:27

Hahaha deze man begint lachwekkend te worden. Aan het begin van het seizoen liep hij nog mans te doen dat hij meer dan 20 goals ging maken. Kreeg hij zogenaamd een berichtje van zijn vrouw of kind met "nog 19 te gaan" of iets wat daar op leek. Nu echter duidelijk is dat hij er niks van kan is doelpunten maken niet zo belangrijk meer?

8 december 2014 om 14:30

Ja klopt dat was ik alweer vergeten. Dat maakt zijn verhaal indd tikkeltje vreemder nog.

8 december 2014 om 14:45

Kazim speelt gewoon heel sterk hoor, heeft er nu 4 inliggen en het waren 4 hele moeilijke goals.

Als hij nu nog intikkertjes en penalties gaat scoren haalt hij die 20 nog zelfs.

Hij is beter dan een Sigthorsonn of Luc De Jong en die kosten beide veel meer.

8 december 2014 om 07:38

Nee zo doe jij overkomen, enigste wat hij hier aangeeft is dat hij vol voor het kampioenschap wilt gaan en meer aan zijn team denkt dan aan al die doelpunten die hij volgens velen moet maken.

Tuurlijk moet een spits doelpunten maken, daar staat hij voor, maar Kazim krijg zoveel over zich heen dat hij niet goed genoeg is etc. maar velen zien niet dat hij Feyenoord gewoon beter laat voetballen, ik weet uberhaupt niet eens hoeveel assisten hij al gegeven heeft, maar als ik naar Feyenoord kijk zie ik een spits die balvast is en die de middenvelders en buitenspelers goed laat renderen, het is geen spits waar je 25+ doelpunten van kan verwachten maar het is een spits die naar Rotterdam is gekomen om te vechten voor de team en wellicht kunnen ze voor een verassing zorgen.

Ik zie dit seizoen veel vechters bij Feyenoord, het zijn spelers die voor elkaar door vuur gaan, spelers als Clasie, Manu, El ahmadi,toornstra en Kazim zijn speler sdie niet genoeg willen nemen met een derde of vierde plaats maar vol door de vuur willen gaan voor het legioen, het zijn allemaal jongens die niet eens over hun toekomst of salaris willen praten, dat zegt genoeg lijkt me.

8 december 2014 om 08:25

Als je twee maanden niet weet te scoren als spits heb je to h echt wel een probleem.
Leuk dat je het "team beter laat spelen" maar als je ziet hoe weinig Feyenoord scoort dan moet dit wel degelijk beter als je voor het kampioenschap wilt gaan.
Gebleken is dat vaak de club met de minste tegengoals kampioen wordt dus daar diet Feyenoord het wel goed. Maar je zal toch zelf de nodige doelpunten moeten maken.
Na twee hele goede spitsen hebben ze nu een keer een wat mindere en wat minder geluk met de gekochte spits. Ik denk dat dit Feyenoord aan het einde van de rit gaat opbreken en ze net tekort zullen komen voor het kampioenschap.

8 december 2014 om 09:00

Dat Feyenoord te kort zou kunnen voor het kampioenschap kon je vanaf begin van het seizoen al zien, als spelers als De Vrij, Bmi, Janmaat en Pelle vertrekken wat verwacht je anders?

Jullie verliezen het realisme uit het oog.. niemand bij Feyenoord praat nu over een kampioenschap behalve van Geel zelf, dat zij mee doen bij de eerste drie mogen we nu al als verassing zien, maar jullie dachten toch niet dat er na Pelle en Guidetti weer een spits zal komen die er 20/25 inschiet? Het is niet altijd feest, het is ook maar de vraag of als er een Dost of Guidetti zou komen zij er wel 25 doelpunten zou kunnen maken, we kijken te kritisch naar dit Feyenoord, we moeten blij zijn dat Feyenoord dat dit selectie uberhaupt mee kan doen om het kampioenschap, als ze 5de hadden gestaan had volgens mij niemand er raar van opgekeken.

Over Kazim kan iedereen ook enorm overdrijven, al 2 maanden niet weten te scoren? Hij heeft afgelopen weekend nog gescoord, geef die jongen nog even half jaar ofso, zijn scorend vermogen interesseert me eigenlijk helemaal niet, nogmaals een spits staat er voor de doelpunten maar als hij de team beter laat voetballen en ze daarmee bij eerste 2 kan eindigen so what? Als ze straks 2de of 1ste worden is hij uiteindelijk de lachende derde

8 december 2014 om 09:48

Nee, maar zijn grote concurrent Te Vrede doet dat wel. Die liep bijna 1op1 maar ze verloren wel bijna elke wedstrijd. Kazim scoort minder maar is een constante dreiging door zijn harde werken en zijn fysieke verschijning waar het elftal eromheen kan profiteren.
Alleen zijn positionering voor het doel moet beter en scherper in de afronding.

8 december 2014 om 11:50

Hij is al aardig bezig zichzelf in te dekken. Scoren lijkt niet echt in deze aanvaller te zitten. Scoorde over zijn gehele carriere slechts 40 goals over 315 wedstrijden. Een moyenne van 0.12 is m.i. niet echt iets om over naar huis te schrijven. Meneer doet dan wel "minachtend" over guidetti en Pelle maar ik denk dat iedere feyenoord fan met liefde Kazim ruilt tegen één van deze twee spelers.

Meestal win je de wedstrijd door minimaal 1 doelpunt te hebben gemaakt. De aanvallende spelers moeten hiervoor zorgen. Dus ook jij Kazim. Zolang jij geen goals en/of assists geeft, wordt het lastiger om te winnen. Ook het feit dat een spits niet alleen doelpunten moet maken klopt niet. Een spits is juist degene waar de aanval bij eindig, in de meeste gevallen. Kazim mag het dan zichzelf ook zeker zelf aanrekenen dat ze nog maar 22? keer hebben gescoord.

8 december 2014 om 08:09

Zoek jij dan maar is op hoeveel assist die wel gegeven heeft als.het goed is al meer dan pelle.in 2 jaar dus aub stop met het afkraken van deze man.elke.week doet die ze best en laatste paar weken speelt die ook gewoon goed Feyenoord is uit de schulden maar door Julie soort afkraak supporters gaan.we er weer net zo hard in als de druk op van geel groot word en je een spits haalt en verlies gaat draaien wat altijd kan

8 december 2014 om 08:18

Hij heeft in de competitie welgeteld 2 assists gegeven..

8 december 2014 om 08:27

Soms kan je best doen gewoon niet goed genoeg zijn. Ik vind dat deze man als spits tekort komt om in de top van nederland mee te draaien.

8 december 2014 om 09:29

Haha Pelle gaf veel meer assists. Die legde de bal ook regelmatig klaar voor komende mensen als Immers.

8 december 2014 om 14:46

In totaal gaf hij 4 assists maar hij bereid nog veel meer voor. Vele mensen praten de grote massa na en praatprogramma's van tv maar als je de wedstrijden van Feyenoord ziet dan zie je dat hij een fantastisch aanspeelpunt is die het hele team beter laat spelen.

Feyenoord kan ook zomaar kampioen worden, ondanks een matige spits.

8 december 2014 om 07:23

Dat konden ze vorig jaar ook, toen wel met een topspits.

Ze lopen weer veel te hard van stapel in Rotterdam, na een goede serie wordt de Coolsingel alweer gereserveerd. Maar vorig jaar was de selectie gewoon sterker naar mijn idee en ik zie ze daarom maximaal 3e worden. Straks in vier dagen tegen AZ en PSV, dat kan weer wat meer duidelijk maken maar dan zitten we nog pas op de helft he.

8 december 2014 om 07:31

Da's eigen voor de 'eeuwige' outsiders voor de titel.

Zie je in België ook. Club Brugge staat op kop met 4 punten (welke straks als de play-off ronde begint, worden gehalveerd) en de fans, media en analisten roepen weer dat ze kampioen gaan spelen met de vingers in de neus.

Da's bijna elk jaar zo. Maar bij Club zitten ze straks wel al 10 jaar zonder titel.

8 december 2014 om 07:36

Het is ook wel uit te leggen. Beetje voorpret is niks mis mee maar de hoge verwachtingen zijn ook vruchtbare grond voor teleurstellingen. De dag dat het gebeurd komt dichterbij en dat zal me een explosie van vreugde zijn niet te zuinig. Ik voorzie alleen nog niet komend voorjaar.

8 december 2014 om 07:36

Nee Feyenoord loopt niet te hard van stapel.. je mag wel een beetje vertrouwen uitstralen echter is het de media zoals Adriaanse gister die het hyped!

8 december 2014 om 14:52

Iedereen Komt

Jij slaat de plank volledig mis door Feyenoord te vergelijken met Brugge.
Feyenoord is internationaal gekend, heeft Europese prijzen gepakt en heeft haar volledige eigen bestaansrecht.

Daarnaast komt Feyenoord uit een financiele crisis, zaten ze aan de rand van de afgrond hierdoor werden er lang geen prijzen gepakt. Feyenoord is nog altijd de laatste Nederlandse club met een Europese hoofdprijs. (uefa cup 2002)
Maar door deze crisis heeft Feyenoord 40 miljoen schuld moeten wegwerken in de afgelopen jaren. Het is nu in één rechte lijn naar boven, straks krijgen ze een nieuw stadion en gaat hun begroting en salarishuis hoger zijn dan die van bijvoorbeeld ajax. Moet je dan eens opletten hoeveel prijzen feyenoord gaat pakken.

Wat ze nu al doen is een wereldprestatie door met zo weinig middelen telkens boven in de competitie mee te spelen! Er wordt daar de laatste jaren wereldbeleid gevoerd.

8 december 2014 om 11:48

Ajax wordt ook al 4 jaar kampioen zonder een veel scorende spits.

8 december 2014 om 12:09

Ruudos,

Ja precies. En het is niet de enige club. Een matige spits, blijft een matige spits, ook als zijn club kampioen zou spelen.

'Iedereen blijft maar praten over Pelle en Guidetti blablabla'... Niet zo verwonderlijk 'Kazim', de kuip is dol op dat soort helden en jij hebt het vrees ik niet in je om dat te worden.

Inderdaad Pelle en Guidetti pakten geen prijzen maar het is een beetje afgunstig om daarop te wijzen. Misschien moeten ze jou nog even uitleggen wat geen woorden maar daden inhoudt. Spelers winnen wedstrijden en teams winnen competities, maar vooralsnog pakken ze met de ultieme teamspeler Kazim Kazim ook geen prijzen dus beter houdt hij zich nog even tam.

8 december 2014 om 08:31

Ik weet nog dat hij begin van het seizoen in nette bewoordingen zei dat Gullit zijn kritiek maar bij zich moest houden want hij zou zijn voeten wel laten spreken. Nou, dat hebben we inmiddels gezien.

8 december 2014 om 09:30

@despreekbuis

Presteert anders beter dan Castaignos of Luuk de Jong. Spitsen die flink wat geld hebben gekost..

Kazim is een geweldig aanspeelpunt, laat anderen meer scoren die normaal nooit scoren. ( el hamadi )

8 december 2014 om 08:25

Pelle, dat was een geweldig aanspeelpunt die andere meer liet scoren en er zelf ook 25+ injaste.

Ajax is de afgelopen jaren ook kampioen geworden met spitsen die niet meer dan 10 keer scoorden Dacht dat El Hamdaoui nog het meeste had gescoord met 13 goals. Dus waarom zou Feyenoord het niet kunnen? Ze hebben genoeg spelers die wel scoren, meer dan vorig jaar

8 december 2014 om 07:38

Idd als Toornstra zo door blijft gaan en boetius vangt zijn vorm weer op dan wil ik het nog wel eens zien

8 december 2014 om 07:55

In jouw reactie zie ik de vergelijking gemaakt naar Ajax.

Als je puur naar de statistieken voor verschillende doelpuntenmakers kijkt doet Feyenoord niet veel onder voor Ajax.
Dit seizoen is het momenteel 11 voor Ajax en 8 voor Feyenoord.
Vorig seizoen was het uiteindelijk 20 voor Ajax om 17 voor Feyenoord.

Aangezien we nu halverwege zijn kan je in mijn ogen niet zeggen dat Feyenoord nu wel genoeg scorende spelers heeft aangezien er vorig jaar meer verschillende scorende spelers waren en ook 1 zeer veel scorende spits hadden.

Conclusie in mijn ogen is dus dat Feyenoord dankzij het mindere scorende vermogen voorin, juist minder zal presteren dan vorig seizoen.

Je ziet in de moeilijkere (uit) wedstrijden dat Feyenoord niet of moeilijk tot scoren komt. Uit tegen FC Twente, Vitesse en Sevilla heeft Feyenoord bijvoorbeeld niet gescoord, dit zijn tevens de wat sterkere ploegen die ze uit zijn tegengekomen wat in mijn ogen dus geen toeval is dat daar niet is gescoord.
Ook heeft Feyenoord thuis tegen Ajax niet kunnen scoren en het uit bij ADO en Cambuur moeilijk gehad omdat ze moeilijk scoren. Dit word nu momenteel natuurlijk niet gezien door de klinkende overwinning op het dramatisch verdedigende Excelsior maar ook tegen Dordrecht thuis weet Feyenoord pas in de laatste 10 minuten het verschil te maken.

Feyenoord heeft dus juist die scorende spits nodig om ze over het dode punt te helpen. Meer nog dan Ajax of Psv.

Ben ik de enige die een beetje moe wordt van de ongeïnteresseerde houding van Kazim-Richards? Hij komt bij mij een beetje gefrustreerd over met Zijn referentie naar Guidetti en Pelle. Laat nu gewoon eens zien dat je het verschil kunt maken en in dit rijtje thuishoort!

8 december 2014 om 09:06

Ik denk dat hij inderdaad gefrustreerd raakt van al die domme vragen die hij steeds blijft krijgen. Hij zal zelf ook wel doorhebben dat hij niet de klasse van Pelle heeft. Maar hij werkt wel keihard hoor. Hij heeft ook zeker wel zijn waarde voor het team alleen scoort hij zelf nog te weinig.

8 december 2014 om 15:17

ik kan me dat voorstellen dat telkens dezelfde vraag over "waarom scoor je niet" vervelend wordt. Alleen zou ik liever zien dat hij er keihard aan werkt en niet zijn frustraties uitleeft op de pers of tegenstanders. Hij loopt op deze manier tegen dure gele kaarten aan, terwijl hij dit niet echt ongedaan maakt met een overdaad aan goals.

Ik denk dat hij berst vergeleken mag worden met Pelle, alleen scoorde die dusdanig veel dat hij zich "maniertjes" kon veroorloven. Dat zie ik bij Kazim-Richards nou totaal niet?

8 december 2014 om 16:26

Klopt. Pelle had ook wat maniertjes en eigenlijk begon dat al aardig irritant te worden. Maar bij iemand die bijna 1 op 1 loopt en het hele team op sleeptouw neemt zie je toch wat meer door de vingers (hoewel ook hij gewoon gestraft en berispt werd).

Laten we aan het eind van het seizoen evalueren of hij een goeie spits is voor Feyenoord. Met zijn mentaliteit en inzet zit het volgens mij wel goed, dat past wel bij Feyenoord. Hij heeft nog niet voor veel doelpunten gezorgd. Er is nu gekozen om Kazim-Richards het vertrouwen te geven, daar kan je over discussiëren. Ik denk alleen niet dat het wat uit maakt. Misschien zou Tevrede of een andere spits meer scoren, misschien zou een extra spits in de selectie meer opties geven. Feit is dat ze de laatste wedstrijden als team gewoon goed spelen. Ik hoop dat Feyenoord zo door gaat!

Volgend jaar gewoon behouden en Kuijt erbij halen!

Achabar en te Vrede verhuren en kijken welke Kuijt op termijn af kan lossen, zo simpel kan het zijn.

Iedereen zeikt Kazim af, maar naast 3 goals en minimaal 5 assists, heeft hij ook vaak de voor-assist, waardoor hij bij veel goals betrokken is!

Dat hij meer moet scoren klopt, maar Immers, Toornstra, Boetius, Manu en Kazim allen 10 teken ik al voor!

Volgens mij wordt een spits vooral berekend qua doelpunten en Kazim presteert niet goed genoeg. Daarnaast moet je kijken waar Feyenoord vandaan kwam.

In 2011 10e en daarnaast hadden ze het financieel heel zwaar en konden ze hooguit spelers huren.

Ja, afgelopen jaar hadden ze echt de titel moeten pakken. Maar een 2e plek is gewoon erg netjes. En kijk nu, zonder topspits goede kans om de EL groep te winnen waar Sevilla inzit notabene. De titel wordt wel moeilijk, naar niet onoverkomelijk.

Kazim is gewoon een prima speler voor de Eredivisie. Dit is zijn niveau. Is niks om je voor te schamen. Hij heeft wel een punt. Ik zou ook liever kampioen worden en maar 10x gescoord hebben ipv 30x en geen titel. Suarez scoorde ook erg veel bij Ajax, maar nooit kampioen geworden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren