Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Real Madrid evenaart clubrecord, Liverpool krijgt weer een dreun

Laatste update:

Real Madrid is niet te stoppen. Het sterrenensemble van Carlo Ancelotti was woensdagavond met 0-1 te sterk voor FC Basel, dankzij een goal van Cristiano Ronaldo, en heeft nu vijftien wedstrijden op rij gewonnen. Dat is een evenaring van het clubrecord: in de seizoenen 1960/61 en 2011/12 wist Real ook vijftien duels op rij te winnen. De titelhouder was al zeker van een plek in de volgende ronde en Liverpool hoopt de Spanjaarden te kunnen volgen. De manschappen van Brendan Rodgers gaven een zeker lijkende overwinning bij Ludogorets echter nog uit handen (2-2).

/

FC Basel - Real Madrid 0-1
Iker Casillas zat woensdagavond op de bank bij Real Madrid: Carlo Ancelotti gaf Keylor Navas de kans om zich tegen FC Basel te laten zien. De doelman moest vooral op de pas zeventienjarige Breel Embolo letten, want hij was in de eerste helft de gevaarlijkste man bij de Zwitsers. Embolo kreeg ook de eerste kans van de wedstrijd, maar Fábio Coentrao lette goed op en kon op tijd onderscheppen. Real speelde niet zijn beste wedstrijd van het seizoen, maar kwam tien minuten voor rust toch op voorsprong. Karim Benzema dribbelde het strafschopgebied in en gaf vlak voor het doel een tikje opzij, waarna Ronaldo bij zijn eerste kans van het duel de score kon openen. Voor de Portugees betekende dit zijn vijftigste doelpunt van het kalenderjaar 2014.

Ronaldo kwam met zijn goal ook op gelijke hoogte met Raúl, die 71 doelpunten in de Champions League maakte. Lionel Messi staat na dinsdagavond op 74 goals, waarmee hij topscorer van het toernooi is, en in de tweede helft wilde Ronaldo graag dichterbij zijn eeuwige concurrent komen. Kort na de thee leek CR7 een strafschop te mogen nemen, toen Sergio Ramos uit een hoekschop op de hand van Fabian Frei terecht kwam, maar de bal ging niet op de stip. Een vrije trap van Ronaldo werd even later stijlvol uit het doel getikt door Basel-keeper Tomás Vaclik, die Basel daarmee in de race hield voor een goed resultaat. Shkelzen Gashi kreeg zelfs een enorme kans op de gelijkmaker, maar hij raakte de bal helemaal verkeerd.

De druk van Basel nam hierna toe en de gelijkmaker hing in de lucht. Gashi was de gevaarlijkste man bij de Zwitsers: eerst loste hij een ongevaarlijk schot, dat eenvoudig gepakt werd door Navas, en even hierna probeerde de aanvaller het met een kopbal van behoorlijke afstand. Embolo leek vervolgens de 1-1 te maken, toen hij het strafschopgebied in dribbelde en langs Navas ging, maar de keeper wist de jongeling met een goede duik toch nog van het scoren af te houden. Een kwartier voor tijd kwam Gareth Bale aan de overkant dicht bij de 0-2, maar zijn schot belandde op de lat, en even later tikte Ronaldo de bal na een vlijmscherpe counter net naast.

/

Ludogorets - Liverpool 2-2
Simon Mignolet krijgt de laatste tijd te maken met de nodige kritiek en de openingsfase van het duel met Ludogorets bewees dat de Belg niet lekker in zijn vel zit. Al in de derde minuut kwam de thuisploeg (overigens met Virgil Misidjan in de basis) op een voorsprong door een enorme fout van Mignolet: het schot van Marcelinho kon eenvoudig geklemd worden, maar Mignolet liet de bal door zijn vingers glippen, waardoor Dani Abolo de score kon openen. Liverpool besloot echter om niet te lang te blijven treuren en had de rollen al voor rust weer omgedraaid. Al in de zevende minuut maakte Rickie Lambert na slecht verdedigingswerk van Ludogorets de gelijkmaker en acht minuten voor rust tikte Jordan Henderson na een uitstekende pass van Raheem Sterling de 1-2 binnen.

Ludogorets moest na de thee in de achtervolging en Misidjan kreeg de eerste mogelijkheid op de gelijkmaker, maar zijn schot ging rakelings naast het doel van Mignolet. Het niveau lag vervolgens erg laag en kansen waren er nauwelijks. Tien minuten voor tijd ontsnapte Sterling nog wel aan de buitenspelval, na een uitstekende pass van Steven Gerrard, maar zijn schot werd gekeerd door Vladislav Stoyanov. Liverpool probeerde de 1-2 voorsprong vervolgens over de streep te trekken, maar dat lukte niet: uit een verlengde corner kopte Georgi Terziev drie minuten voor tijd de 2-2 binnen. Liverpool en Ludogorets staan nu beiden op vier punten; in de laatste speelronde speelt Liverpool thuis tegen FC Basel, dat zes punten heeft, en Ludogorets uit tegen het nog foutloze Real.

Denk je dat Liverpool door gaat naar de volgende ronde?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als Belg moet ik zeggen dat Mignolet duidelijk tekort komt voor een topclub. Ik denk dat de laatste twijfelaars nu ook wel definitief over de streep getrokken zijn.

Toen ik 2 jaar geleden zei dat je Courtois en Mignolet niet met elkaar kan vergelijken, omdat Courtois 5 klassen beter is, werd ik door iedereen uitgelachen. De meerderheid snapte immers niet dat Mignolet eruit moest voor Courtois bij de nationale ploeg. Nu zien we wel allemaal hoe belachelijk de mensen zich maakten die toen Mignolet terug in doel wilden zien.

Ik hoop dat Matz Sels nu tweede keeper wordt bij de nationale ploeg, want dat vind ik ook een potentiële wereldtopper. Keept heel slim, zit overal erg goed bij, heeft fantastische reddingen in huis, maakt nooit fouten en heb hem nog nooit een match van minder dan 8 op 10 zien spelen.

26 november 2014 om 22:40

Voor een topclub, ja. Hij is prima voor een middenmoot ala Liverpool.

26 november 2014 om 22:41

Nee, hij is niet goed genoeg voor Liverpool.

26 november 2014 om 22:58

Aan het begin van vorig seizoen was hij zogenaamd nog beter dan de Gea omdat hij zo goed begon aan het seizoen.

Waarom heeft hij Reina eigenlijk vervangen? Die was niet minder

26 november 2014 om 23:28

Thereddevil,

De Gea was begin vorig seizoen nog niet een kwart van wat hij nu is. Hij heeft geweldige stappen gemaakt, maar was toen nog vaak op foutjes te betrappen.

Mignolet heeft Liverpool tegen Aston Villa (1-0 winst) 3 punten bezorgd door een niet te missen kans van Benteke te pakken en een strafschop. Op dat moment was Mignolet zeker beter dan De Gea, nu alles behalve.

27 november 2014 om 00:33

Nee eerder voor middenmoter Arsenal. Liverpool hoort in top 4

27 november 2014 om 07:59

Voor een club wat in de top 4 hoort komt het toch bar weinig voor de laatste 20 jaar.

27 november 2014 om 11:20

Liverpool is helaas een niet meer zogoed als vroeger. Het is een soort ac milan. Zonde. Een suptobber die te graag als topclub gezien wilt worden.

26 november 2014 om 22:41

Matz Sels...komaan

26 november 2014 om 22:45

Je ziet hem dus nooit spelen. Absoluut de beste keeper in onze competitie, tweede is Ryan, derde Proto.

26 november 2014 om 22:49

Ik zie hem regelmatig spelen. En dat je hem beter vindt dan Ryan en Proto, is lachwekkend. Ryan duidelijk nr 1, Proto 2, Sels misschien 3e.

Edit: Zielig ook om zo te beginnen: "Je ziet hem dus nooit spelen." Alsof het een feit is dat hij de beste is, waarom denk je dat Ryan tot beste keeper werd verkozen door zijn collega's? Je doet dat wel vaker...

26 november 2014 om 22:53

Jij begon door te zeggen dat het een feit is dat het niet zo is. Niet de zaken omkeren mannetje, dat kan je goed.

26 november 2014 om 23:02

Ja, draai maar rond de pot. Matz Sels, lol
Die verkiezing door collega's is vrij betrouwbaar, dus je kan het best als een feit zien dat het niet zo is, ja. Wijsneus.

26 november 2014 om 23:04

Ja, en de profvoetballer van het jaar is effectief ook altijd de beste speler van de competitie. Dat zijn zeker feiten en geen meningen die vaak op niets slaan. Proficiat, sterk argument.

26 november 2014 om 23:16

De profvoetballer van het jaar is gebaseerd op de mening van collega's, en wel veel betrouwbaarder dan de Gouden schoen, gekozen door journalisten die altijd wel fan zijn van een of andere ploeg.

Jij beweert dat jij er meer van kent dan de spelers in 1e klasse? Wat is jouw argument om Sels naar voren te schuiven als beste keeper van onze competitie? Als 2e keeper bij de Duivels, boven Mignolet en Casteels?
Jij bent het net die de zaken omdraait, nooit gedacht dat een 30-jarige zo'n klein kind kan zijn. "proficiat"

26 november 2014 om 23:24

Ik zou eerder Casteels of Boffin oproepen.

26 november 2014 om 23:28

Casteels is een hele goeie 3e keeper, van het niveau Boffin hebben we er wel nog enkele. Bijv. Proto en Bossut doen niet onder voor Boffin.

26 november 2014 om 23:39

Casteels heeft nooit kunnen overtuigen bij Hoffenheim en zit nu vast op de bank na zijn blessure. Tot daar dus je voetbalkennis.

26 november 2014 om 23:43

En als je echt niet verder kan denken over die verkiezingen en ze als feiten ziet, dan is die discussie ook afgelopen. Je gaat immers ook niet aan een analfabeet een boek van Hugo Claus uitleggen.

26 november 2014 om 23:49

Tot daar dus je voetbalkennis? Belachelijk gewoon. Ik weet ook wel dat Casteels op de bank zit, maar het blijft gewoon een goeie keeper... Of ga je Vermaelen na zijn blessure ook niet meer oproepen?

Ik zie ze niet als feiten, maar ze geven wel een goeie indicatie. En het is wel een feit dat Sels de beste van de competitie niet is. Dat is Ryan, en Proto is 2e. Vraag maar aan oud-keepers als Wim de Coninck en Geert de Vlieger, die zeggen dat ook. En zij kennen er wel wat meer van dan Leodepauw...

26 november 2014 om 23:54

Ja, het is zeker een feit. Dat staat vast. En al zeker als Wim De Coninck en Geert De Vlieger het zeggen. Sorry, dat was ik vergeten.

26 november 2014 om 23:57

Zielig voor je, dat je zo wanhopig schreeuwt om aandacht en bevestiging, dat je jezelf duimpjes omhoog (of likes) geeft. Als je nu 8 jaar was, maar je bent er 30...

Overigens blijf je rond de pot draaien, je zegt dat ik de zaken omdraai, maar zelf zeg je dat Sels de beste is. Nogmaals, waarom? Boven Mignolet en Casteels, waarom? Mignolet was een sterkhouder bij Sunderland.

27 november 2014 om 00:04

Haroun is ook beter dan Tielemans, want die was Rode Duivel.

27 november 2014 om 00:12

Sels heeft de potentie om 3e doelman van België te worden maar is dat nu nog echt niet. Ik denk eerder dat Sels op het niveau van Proto kan komen, een keeper die een aantal jaar op een rij de beste keeper kan zijn in de Belgische competitie maar daarom nog geen wereldtopper. Zo maakt hij nog veel fouten op zijn positionering bij voorzetten en corners is niet altijd even goed, ook is hij lang niet zo een wereldtopper als Courtois of Mignolet op het vlak van één op één situaties.

Ik ben een fan van Sels en heb al elke match van hem gezien sinds hij bij Gent speelt maar je kunt echt onmogelijk zeggen op dit moment dat hij een wereldtopper in wording is, op dit moment is hij gewoon een goede doelman.

27 november 2014 om 00:16

Bedankt Buffalo, toch nog iemand die er iets van kent. Ik denk zelf dat Sels iets beter zal worden dan Proto, maar beter dan Mignolet zie ik hem echt niet worden.

27 november 2014 om 01:10

Niet naar Leodepauw luisteren Gunner. De echte jpl volger weet dat de beste keepers Ryan en Proto zijn en dat er dan niets komt. Pas daarna een rijtje keepers met oa. Sels..

27 november 2014 om 01:39

Diegene zonder eigen mening die de media napraten vinden dat idd Topgear.

@buffalo

Eindelijk iemand die een mening heeft die op iets gebaseerd is en geldige argumenten aanhaalt. Bedankt dat ik niet meer de enige ben met niveau in deze discussie.

Ik volg Sels al van in de jeugd en bij de eerste ploeg van Lierse en heb het altijd een gigant gevonden. Ik vind hem onderschat en Ryan overschat door de media, en dus ook door het volk dat de media blind napraat. Ryan is wel heel goed hoor, maar de hype is wat overdreven.

Op hoge ballen en de 16 domineren kan Sels inderdaad nog wat werken, maar zijn positionering vind ik eigenlijk wel erg goed voor de rest. Een intelligente jongen die weet waar hij moet staan en wat hij moet doen op welk moment.

Maar goed, verder verschillen we van mening.

De carrière van Mignolet evenaren lijkt me geen probleem, want die staat al sinds oktober 2013 te knoeien onder de lat bij Liverpool. De kritiek komt niet uit het niets, hij heeft ze echt de titel gekost vorig seizoen en door een onbetrouwbaar sluitstuk te zijn maakt hij de crisis nog een stuk erger dit seizoen.

27 november 2014 om 10:29

Casteels was bij de jeugd van Genk een te duchten concurrent voor Courtois. En moest hij niet geblesseerd zijn geweest toen Köteles' papieren niet in orde waren had hij wrs zijn kans gekregen.

Nu kreeg Courtois z'n kans en greep die met 2 handen. Wat een ontwikkeling, wat een talent. Puur talent is Casteels evenwaardig, alleen heeft die de laatste jaren te veel blessures gehad. Als hij z'n kans krijgt wordt dat de 2e keeper bij de Duivels (mits een trainer die kijkt naar de vorm en kwaliteit en niet naar z'n favorietjes)

Momenteel is Proto na Courtois de beste Belgische keeper. In België met Ryan nr 1. Sels moet nog wat boterhammen eten, en vooral ervaring opdoen.

Alles op alles in de laatste thuidwedstrijd , ik denk dat we genoegen moeten nemen met een EL ticket maar alles kan gebeuren.

Tja, zakelijk gespeeld door Real. Ze moesten wel beter met kansen omgaan.

26 november 2014 om 22:42

Ja inderdaad ze konden misschien wel met 3-0 winnen maar ze speelde gewoon lekker rustig aan komende weekend gaan ze er weer tegen aan.

26 november 2014 om 22:47

Darryl jij zei toch dat ronaldo er weer 3 zou scoren vandaag? daarvoor in de plaats schiet hij maar een intikkertje binnen. verschil tussen goals van messi in de cl en die van ronaldo gaat denk ik alleen maar groter worden. man of the match benzema. door hem kwam de goal ook

26 november 2014 om 23:02

Man of the match Benzema. Grapjas. 1 moment bijv. waarbij Ronaldo een heerlijk 1-2'tje met hem had en daarna lekker wegdribbelde. Geeft hij de bal aan Benzema en die verpest het.

Isco man of the match.

26 november 2014 om 23:15

Zakelijk? 3-0? Een gelijkspel was meer dan verdiend geweest.

26 november 2014 om 23:23

Maar het is wel de winnende goal dus die intikkertje is wel goud waard en die 1e goal van messi zelf was ook puur geluk

26 november 2014 om 23:29

Banu,

over intikkertjes gesproken, wil je de goals van Messi nog even terugkijken? Dankjewel.

26 november 2014 om 22:43

Jij hebt geen kijk op voetbal.

Zakelijk spelen is niet voortdurend kansen missen, voortaan gelieve beter nadenken over wat je reageert en niet per se een van de eerste willen zijn die een reactie plaatst.

Leg me maar uit wat jij zakelijk aan deze wedstrijd vindt.

26 november 2014 om 23:03

Ik vond het zakelijk gespeeld. Ze hielden het veilig, hadden een 1-0 voorsprong. Gingen niet risico's nemen. Deden wat ze moesten doen: de drie punten binnenslepen. Ze gaven geen 100%, maar speelden het netjes uit.

Zo goed, meester S?

26 november 2014 om 23:10

Perfectoemoendo

Weetje: Messi all-time topscorer La Liga en Champions League

26 november 2014 om 23:10

Trouwens je mag me vanaf nu wel vaker meester S noemen ik vind het wel wat

26 november 2014 om 23:17

Maar het gaat hier over Real Madrid toch? Niet over Ronaldo, niet over Messi.

26 november 2014 om 23:25

Logisch hea als messi 5 jaar langer dan ronaldo in spanje speelt...

26 november 2014 om 23:36

Tel de goals van Ronaldo bij Man Utd erbij op en hou dan ook rekening ermee dat hij een Winger is en zelfs begon als linkermiddenvelder, dan hou je al snel je mond dicht.

27 november 2014 om 00:06

Messi begon rechtsbuiten, hij was lang niet de man bij barca toen hij begon. In de tijd dat ronaldo bij real is heeft messi toch nog meer keer gescoord dan ronaldo. Bovendien heeft messi veel meer assists dan ronaldo de winger. Haha. En ik durf honderd procent te zeggen dat ronaldo meer schoten op doel heeft dan messi maar messi toch meer scoort. Messi is topscorer aller tijden en dat terwijl hij 20 minder wedstrijden heeft dan ronaldo. Messi de beste aller tijden. Ik denk dat jij nu wel snel je mond dichthoudt, want ook al tel je de goals van ronaldo bij utd op, komt het nog niet in de buurt van messi.

27 november 2014 om 00:20

Ookal tel je de goals van united op, dan heeft messi nog meer goals, dus dat is een waardeloze statement die je maakt. Dat hij een winger is maakt voor Ronaldo weinig uit want hij is daar niet om voorzetten te geven. Hij heeft een vrije rol, daarom vind je hem ook van in het 16m gebied. Is ook een verstandige keus, want ook Ronaldo prikt er dan veel in. Feit is gewoon dat Messi en Ronaldo de 2beste zijn en welke van de 2 er beter is ligt bij iedereen anders.

27 november 2014 om 02:31

Ronakdo begon zelfs als rechterwinger. Als een orginele rechterwinger constant de achterlijn halen en voorgeven wat ook grotendeels de reden is waarom zijn aantallen vanaf zijn op een na laatste jaar tot nu zo enorm de lucht in zijn geschoten.

27 november 2014 om 03:07

Messi heeft zijn meeste goals pas gemaakt toen ronaldo al een grote man was. Leuk die excuses maar niemand trapt erin. Excuses hore er wel bij, als ronaldo het record had verbroken dan hadden messi fans gezegd dat messi minder wedstrijden heeft. Maar dat is wel een excuus waar een groot waarheid in zit. Gewoon eerlijk zijn en toegeven messi is efficiënter dan ronaldo. En hij hoeft er ook nog maar een paar assists en hij is topscorer aller tijden van de assists. Eentje die prima zou passen bij een winger hahah

27 november 2014 om 04:01

Efficiënter klopt niet hoor. Dan bedoel je vast alleen in de CL, want in La Liga heeft CR7 in 176 wedstrijden 198 keer gescoord kortom 1.12 p.w. op de 0.86 p.w. van Messi in La Liga.

En daarbij in 2010 liep CR7 ongeveer 15 tot 20 doelpunten achter Messi in de CL dus denk dat je best veel onzin praat.

Iedereen die het voetbal minimaal 5 jaar volgt moet weten dat het verhaal CR7 en Messi m.b.t. topscorer allertijden CL nog erg lang zal duren. En ja daar zullen velen schommelingen inzitten. Wellicht al tegen Ludogorets in het Bernabeu waar Barca PSG op bezoek krijgt.

27 november 2014 om 05:59

Whahah heel slim van je om het gemiddelde te nemen van messi sinds het begin bij barca toen hij nog 16 was. Maar kijk daarvoor in de plaats naar het gemiddelde sinds ronaldo bij real zit.

Ronaldo heeft 198 goals sinds real en messi 202 goals sinds ronaldo bij real zit. En efficiënt gaat niet alleen om goals. Kijk ook naar de 54 assists van ronaldo tegenover de 73 assists van messi sinds ronaldo bij real speelt. Geef het op, messi heeft betere statistieken en is de betere voetballer

27 november 2014 om 09:11

Daarom zeg ik Weetje

27 november 2014 om 14:01

Efficiëntie is ook het genereren van kansen voor het hele team en dat hoeft zich niet uit te drukken persee in assists Banu. CR7 genereert per wedstrijd 7 tot 9 levensgevaarlijke spel moment waarbij of hij of een ander teamgenoot profijt van heeft plus hij is niet bang om de bal bij de verdediging op te halen waar Messi niet eens de middenlijn overkomt aangezien hij voor 70% loopt en zijn mogelijkheden afwacht, wat hij overigens in 2010 en daarvoor niet deed!

En ja ik tel wel de statistieken van de complete carriere van Messi en sinds 2009 van CR7 omdat daar simpelweg de strijd begint en Messi die overduidelijk verliest.

Valt tegen he CR7 met 3 hoofdprijzen en 8 individuele prijzen alleen al in 2014.

27 november 2014 om 16:54

@banu

Zoek nog is een keer de statistieken op. Ronaldo heeft 19 doelpunten meer in minder wedstrijden dan Messi sinds hij bij Real zit. Messi daarentegen meer assist, ongeveer evenveel als het doelpunten verschil.

Al had Liverpool gewonnen, hadden ze alsnog moeten winnen van Basel, dus wat dat betreft maakt die 2-2 niet zo veel uit, maar wat een droevige wedstrijd weer.

26 november 2014 om 22:42

Toch is het niet goed voor het vertrouwen. Basel thuis moet lukken maar wordt wel zwaar. Goeie ploeg.

26 november 2014 om 23:31

Precies, had niet uitgemaakt. Wat Belgunner zegt is het niet goed voor het vertrouwen. Aan de andere kant weet Liverpool dat er nog genoeg werk aan de winkel is en niet half te gaan roepen dat ze op de weg terug zijn.

26 november 2014 om 23:35

Waarom is liverpool zo slecht?

Een rustige wedstrijd voor Real Madrid met een mooi nieuw club record er bij. Ronaldo weer belangrijk voor Real zoals heel vaak dit seizoen wat een fenomeen is het toch.

26 november 2014 om 22:50

Je had ons 5 goals beloofd van ronaldo? Boeit verder niet. Ronaldo is n topper, jij n subjectief lachertje

26 november 2014 om 23:13

Geen nieuw clubrecordje erbij .. Ze evenaren het.

Ik zie Basel daar nog wel is een gelijkspel uitslepen. Liverpool heeft erg weinig laten zien dit jaar in de cl.

Tsja wat moet ik hier nu van zeggen.. als je het over alle wedstrijden bekijkt moet je toch tot de pijnlijke conclusie komen dat we werkelijk niets maar dan ook helemaal niets te zoeken hebben in de Champions League met deze instelling, tactiek en opstellingen.

Rodgers maakt zich zelf week in week uit steeds meer belachelijk. wederom die debiele 4-2-3-1, Johnson in de basis, Gerrard op 10, Lambert alleen in de spits.

Maar man man man wat speelde we weer slecht, in de 2e helft voetbalde alsof we aan het eind van het seizoen waren en nergens meer voor speelde, je speelt in de fucking CL een ticket voor de laatste 16! en 90% speelt ongeconcentreerd, als een stel zoutzakken sjokte de meesten daar over het veld(op Gerrard, Sterling en Henderson na).

oplossing: Rodgers vertrekken, nieuwe keeper aanschaffen, nieuwe spits aanschaffen, nieuwe defensieve middenvelder aanschaffen en een Goede centrale verdediger.

ik hoop niet dat als nog door gaan naar de laatste 16, want dat verdienen we niet eens.. wat een wanvertoning weer. ik schaam mij echt Kapot!

26 november 2014 om 23:32

Liverpool moet gewoon doorgaan, alleen al omdat ze zo'n fantastisch publiek hebben.

26 november 2014 om 23:34

Precies dat, Gerrard kan wel niet meer zijn wat hij 4 jaar terug bracht, hij is nog wel steeds een van de weinigen die een voldoende scoort.

27 november 2014 om 02:13

Het is lastig om te accepteren dat Gerrard uit de basis moet voor velen, maar er moet toch echt een nieuwe midfield maestro komen daar. En dan bedoel ik geen Henderson, die is 2 klasses minder dan Gerrard.

26 november 2014 om 23:43

De man die jullie 2e heeft gemaakt en bijna kampioen

27 november 2014 om 12:30

Wat is er mis met controleur Lucas Leiva? En spits Ricky Lambert?

Mignolet kost Liverpool hier gewoon 2 punten. Liverpool kan nog steeds door, maar maakt het zichzelf wel gewoon lastig. Basel is gewoon altijd lastig.

26 november 2014 om 22:42

Het is een leuke grabbelaar, met af en toe een mooie redding op de lijn...

26 november 2014 om 22:46

Niet alleen Mignolet het hele team speelde ondermaats en laat twee punten liggen. Rodgers wisselt Sterling voor Moreno en het lot is bepaald. Dit word een gelijk spel. We kwamen al met moeite voor het goal van Ludogoretz en dan haal je er ook nog een aanvaller uit. Dan weet je gewoon dat Ludogoretz vol op de aanval kan spelen en kansen krijgt om te scoren.

26 november 2014 om 23:08

Op zich was de wissel wel te begrijpen. Sterling had al een paar flinke schoppen gekregen, maar breng dan Borini er in zodat we er onder uit kunnen voetballen. Moreno brengen was fataal en vragen om de gelijkmaker..

26 november 2014 om 23:33

Ja dat is ook mijn punt. Dat een aanvaller gewisseld word is nog te begrijpen, maar wat ik stuitend vind is dat er een verdediger voor in de plaats komt. Dat is vragen om moeilijkheden. Als we nou tegen Real of een andere groot macht zouden spelen is er nog wat voor te zeggen, maar met Ludogoretz is dat niet het geval.

Real Madrid enige club die 15 punten uit 5 wedstrijden haalt in de CL..
Hopelijk ongeschonden uit de wedstrijd en zijn er geen extra blessures.
Ronaldo kreeg wel een schop zeg.

CR7 toch weer matchwinner.

26 november 2014 om 22:48

Heerlijk 15 wedstrijden op rij gewonnen!
Dit jaar gaan we alles winnen.
Wat een winnaars en mijn man of the match is tog weer Kroos.
Ik wil bayern bedanken dat ze ons Kroos hebben gegund.
Ronaldo had eigenlijk 2 goals gemaakt maar geen probleem. Deze weekend weer uit het zicht van Messi tijdens de La Liga.

26 november 2014 om 23:05

ja ze zitten ook in een zeer moeilijke poule en 15 punten uit 5 wedstrijden halen is dus heel moeilijk..

26 november 2014 om 23:14

15 wedstrijden op rij gewonnen chef!
Of geef je toe dat Barcelona een makkelijke prooi was.
Aangezien Barcelona ook behoort in die 15 ploegen dat pak slaag kreeg van Real.

26 november 2014 om 23:15

Tot die 15 ploegen

27 november 2014 om 08:34

Knappe reeks, Niet uitzonderlijk
Alleen Barcelona thuis,
De moeilijkste uitwedstrijd was tegen nr 8 van de competitie. En de CL poule was ook makkelijk. Dat zal kingleo bedoelen.

Dit is gwn 1 van de redenen dat ik BR graag zie gaan na dit seizoen.

Liverpool haalt dit niet meer en mensen die zeggen Ronaldo is weer belangrijk voor Real , op de vrije trap na en dat schot op de paal en de intikker na een fraaie actie van Benzema heeft Ronaldo niks laten zien.

26 november 2014 om 22:49

Nou hij was wel dreigend en maakte mooie actie,s kreeg alleen maar trappen te verwerken, hij was aanwezig. Hij speelde aardig. Benzema vond ik echt dramatisch, diepte punt was dat hij een wereld actie van Ronaldo helemaal verpest.

26 november 2014 om 23:54

Jij hebt aleen de samenvatting gekeken.
Want Ronaldo heeft meer laten zien dan dat.

madrid mag niet klagen, ze hadden wel een paar mooie kansen maar ik vond base leen stukl beter. als madrid vandaag. als basel met scherp schoot hadden ze madrid echt een pakslaag kunnen geven. .

Leuke combi Benz en Ronaldo gezien paar leuke acties van de Portugees de tweede helft. Mooiste vond ik nog de dubbele een twee met Benzema. Verder was Bale echt slecht. Coentrao deed het ook weer goed. Arbeloa was weer heel wat minder.

Die nummer 25 van Basel is een leuke voetballer paar mooie acties gezien. Nog een smerige tackle van Schafer op Ronaldo.

27 november 2014 om 00:10

Ik vond die Gonzalez wel erg goed spelen. Zou makkelijk bij een Sevilla of Valencia mee kunnen. 18 jaar pas maar wordt zeker wel een grote.

Lambert scoort weer.... En ik mocht niets zeggen over Balotelli, right.

26 november 2014 om 23:00

Komt ook te kort voor het niveau dat Liverpool na wil streven.
Maar wel een leuke speler om in te laten vallen.

precies, als liverpool had gewonnen stonden ze nu nog steeds 3de, dus zouden ze moeten winnnen, en nu na een gelijkspel is precies t zelfde, dus we winnen en overwinteren. Vamos Liverpool, Keep Confidence

Ronaldo man van de match, goeie bal van Benzema die voor de rest alles verprutste, en dramatisch speelde. Isco speelde echt weer lekker, wat een genot. Kroos vanzelfsprekend altijd goed en dominerend.

Ronaldo speelde aardig, zorgde voor dreiging. Had mooie dribbels, alleen werd hij alleen maar geschopt, die schop had rood moeten zijn, had Ronaldo voor de zelfde geld kunnen blesseren.

Arbeloa kan echt niet mee in het combinatie spel van Real, wat een lachwekkend trage slak is het. Ramos deed gekke dingen, maar gelukkig liep dat goed af of herstelde een geweldige spelende Varane het.

James mag echt eens wat beter gaan spelen. Bale is zo slecht in de kleien ruimte, kon niet mee met Ronaldo in de kleine ruimte, echt schrijnende van een voetballer op dat niveau, vond hem maar ongelukkig.

26 november 2014 om 22:53

Ronaldo man of the match? Nee sorry...

26 november 2014 om 22:58

Zonder zijn goals won Real niet, hij was man of the match.

26 november 2014 om 23:18

Zonder het voorbereidende werk van Bemzema ook niet.

26 november 2014 om 23:04

Enorm geërgerd aan Arbeloa. Had de indruk dat elke bal en elk duel verloren werd. Ramos was ook erg arrogant en nonchalant aan het spelen. Laat dan Nacho spelen die zich wel 100 procent inzet in dergelijke wedstrijden. Over het algemeen allemaal heel slordig. Gelukkig konden we toch genieten van Isco. Prachtig om te zien hoe hij alles simpel laat lijken. Doet me denken aan Iniesta en Zidane. Hopelijk verdwijnt hij op termijn niet op de bank. Je kan toch veel meer genieten van zo een speler dan van een Bale.

27 november 2014 om 00:07

Inderdaad heerlijke wedstrijd van Isco, toont zoveel vecht lust en controle een genot om te zien voetballen. Bale valt weer eens tegen, hij haalt z'n niveau van vorig jaar jammer genoeg niet meer, was veel effectiever. Sinds bale heeft gezegd dat hij zich zelf niet meer hoeft te bewijzen vind ik hem echt steeds teleurstellen jammer genoeg.

Ik vond Varane deze wedstrijd ook zo goed, ach dat is toch zo een geweldige voetballer is aanvallend en verdedigend zo sterk.

27 november 2014 om 02:43

Enigzins wel logisch. 25 jaar en je hebt los vab de overige prijzen en/of erkenningen, de CL al gewonnen en daarin de winnende gemaakt net voor het einde.aangezien hij met Wales waarschijnlijk nooit een EK of WK bereikt snap ik dat zijn jongensdroom hier op houdt.

Nu moet hij er doorheen. De motivatie komt vast terug. Als voetballer is er zoveel nog te ontdekken, komt vanzelf.

27 november 2014 om 20:15

Mja van een Messi kan ik snappen dat motivatie wat minder is, die heeft namelijk zo goed als alles gewonnen en daarbij bijna elk mogelijk record gebroken. Bale maakt een paar belangrijke doelpunten en kwam vervolgens met een (voor mij totaal misplaatste) reactie als "ik hoef mij niet meer te bewijzen". Dat was ook duidelijk te zien in zijn verdedigende taken en zijn inzet. Hij wou zoals Ronaldo wachten op ballen en voor de rest moest het team het maar regelen (dat was althans de indruk die ik had).

Gelukkig zag je tijdens zijn afwezigheid James en Isco zich de longen uit het lijf lopen, waardoor Bale zich niet kan permiteren om laks op te treden. Zoniet kan hij naar de bank of wie weet zelf verkocht worden. Hoewel het mij niet zou storen, zie ik dat laatste echter niet zo snel gebeuren.

27 november 2014 om 12:23

@ Ti Amo

Je zei na de hattrick van Messi in de CL intikkertjes waren. Wat was die goal van Cristiano dan tegen Basel?

Dus omdat Ronaldo een goal scoort is hij man van de match? Ik denk toch serieus dat je het spelletje anders moet bekijken...

Ronaldo blijft maar scoren wat een Killer Machine

27 november 2014 om 09:30

Klopt, hij blijft er maar intikken...

Mooi record van real. Matige wedstrijd maar toch 0-1 winnen en weer 3 punten.

Misschien moeten we de conclusie maar eens trekken dat ploegen als Ludogorets wel kwaliteit in huis hebben, ook al komen ze uit een Oostblokland.

Hoe verpest je een voorsprong.. Rodgers geeft een mooi voorbeeld. Nu is het een coach onder druk, maar dan moet je alsnog niet een aanvaller eruit halen en een verdediger er in zetten. Al helemaal niet tegen een team dat alles op alles speelt. Als we nou op voorhand de mindere waren had ik er nog begrip voor. Dan wil je kost wat kost punten mee naar huis nemen. Maar bij ons telde alleen de drie punten en een goed doelsaldo. Dat krijg je niet als er verdedigend gewisseld word.

26 november 2014 om 23:02

dat kan wel.. defensief wisselen, in de laatste 3minuten en niet 15min voor tijd.++++++++++++

26 november 2014 om 23:04

Dat kan wel. Alleen dat doe je in de laatste 5 minuten. Verder zou elke normale trainer 3 wissels gebruiken om tijd te verspillen...

26 november 2014 om 23:29

Het kan inderdaad, Dat laat Rodgers zien en het resultaat is een doelpunt tegen... Een extra verdediger leidt zo te zien niet tot nog minder kansen voor de tegenstander. Ik vond namelijk na de wissel alleen Ludogoretz nog gevaarlijk voor het doel en dat is vragen om moeilijkheden of het nou 15 min voor tijd is of 3 min voor tijd. Er word niet voor niets gezegd aanval is de beste verdediging.

@degeheimevoetb Waar denk je dat de extra tijd voor is? Je wint er dus niet veel tijd mee

Heb niet de hele wedstrijd gezien, maar wat een genot was Isco.. die jongen heeft echt een transformatie ondergaan en werkt kei hard voor het team. Ook echt mooi om te zien hoe je de bal nauwelijks kan afpakken van hem zonder een overtreding te maken. Telkens weer was het duwen en trekken om de bal van hem te veroveren.

26 november 2014 om 23:26

Gezien jouw nickname...hmmm...nee je hebt gelijk. Isco is in topvorm en een technicus met de bal!

27 november 2014 om 00:08

Isco speelde weer een geweldige pot voetbal vandaag, zo veel strijdlust en controle in z'n spel heerlijk. Ik vond Varane ook sterk vandaag.

Men is tegenwoordig teleurgesteld als Ronaldo er 1 scoort!!!

Hahaha ongelofelijk!

26 november 2014 om 23:21

Oh ik ven tevreden hoor. Was eerder teleurgesteld als hij een hattrick had gemaakt

27 november 2014 om 12:25

Men is teleurgesteld omdat Ronaldo Messi niet kan bijbenen.

Niet omdat hij "maar" 1 keer heeft gescoord

ja eey, @liverpoolfc er veranderd niks, en doelsaldo is niet het belangrijkste

26 november 2014 om 23:44

Nee dat klopt, maar ik vond het een stomme zet waardoor je twee extra punten verspeelt. Je hebt trouwens gelijk ik zat nog met de drie punten in gedachten in plaats van vier die we nu hebben. Dankzij het gelijke spel. dan heeft het doelsaldo geen invloed meer.

Wat een speler die Isco ! Die heeft die bal echt aan een touwtje vast.. Nog steeds jaloers dat hij naar de grote concurrent is gegaan .. Had hem graag bij Barca gezien.. Wat een genot om naar te kijken..

Man of the match: overduidelijk Isco..

26 november 2014 om 23:24

Doncusto begrijpt het. Isco is eerder man of the match. Wat een verademing om die gast te zien voetballen. A la Iniesta!

27 november 2014 om 00:11

Ik vond isco deze wedstrijd ook een van de betere, zou de motm verdienen samen met kroos. Varane vond ik ook niet slecht

Basel had toch wel minimaal een goal verdiend. Real vond het volgens mij ook wel best allemaal en wilde niet al te veel energie verspillen.

26 november 2014 om 23:39

Real had drie 100% gemiste kansen.
Als die bal er niet in wil gaan kun je beter tevreden zijn met die ene goal van Ronaldo.
Voordat je nog tegen de 1-1 afloopt.
En nu aankomende weekend thuis weer winnen en de koppositie behouden!

Man man man, wat is Arbeloa toch slecht zeg, by far slechtste man op het veld..zo veel balverlies, zo veel gevaarlijke acties gemaakt (tegen madrid) zeker niet Madridwaardig.. Benzema en Isco waren wel heel goed, zeker matchwinners voor mij. Bij Basel vond ik Gashi echt heel goed. Ronaldo op een paar momentjes na was wel matig netals bale. Rodriguez was alleen verdedigend beetje goed, hij heeft ook veel balverlies geleden. Varane was verdedigend zeer goed.

27 november 2014 om 00:33

Arbeloa is een beetje afgezakt, was altijd wel een sterke verdediger met veel drang naar voren. Zelf ben ik erg gecharmeerd van Carvajal.

De werkethiek en uithoudingsvermogen van die jongen is zo groot, een verademing in vergelijking met Arbeloa die lijkt te spelen als een ongeïnteresseerde zoutzak. Zal waarschijnlijk ook wel niet genoegen kunnen nemen met een plek op de bank, maar 't verbaast me niet als hij binnenkort weg gaat.

27 november 2014 om 00:53

The hated one, verander jou nick maar in The loved one. Jouw analyse klopt als een bus. Ronaldo was idd vrij matig vandaag, Arbeloa om te janken. Daarentegen Isco waant zich in een disco. Blijft maar dansen en bruist van de energie en Benzema rijdt weer als een Benz. Jammer dat sommige Real fans hun oogjes alleen richten op Ronaldo. Jullie missen daardoor nogal wat kwaliteit!

27 november 2014 om 01:41

Ronaldo matig haha, dit kun je toch niet meer serieus nemen, deze zwerm.

27 november 2014 om 02:52

Ronaldo was niet matig. Hij blonk alleen niet zo uit als dat Benzema en Isco dat deden. Maakt ook helemaal niet uit dat hij geen hatrick heeft gemaakt, kritiek krijgt hij toch na elke wedstrijd weer. Des te mooier dat een hatrick van hem niet nodig is en dat zijn teamgenoten uitblinken. Het collectief is sowiesi wat Real sterk maakt dus de wedstrijden hoeven eindelijk niet persé door Ronaldo meer gewonnen te worden.

Ook al scoorde hij vandaag dan wel de winnende ironisch genoeg maar de wedstrijd was voor Benzema en Isco. Blij dat deze spelers het zo goed doen. Vooral Benzema die ik vroeger altijd op O Fenomeno vond lijken op zijn manier van dribbelen en schieten. Ondanks alles is hij toch de kapstok van het elftal geworden.

Maar toch mist hij nog altijd iets teveel open kansen. Daarentegen scoort hij dan wel in vrijwel alle belangrijke wedstrijden.

Isco disco, disco isco.

27 november 2014 om 03:35

Ronaldo uit vorm? Heeft maar 1x gescoord!?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren