Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Klaassen baalt gigantisch: ‘Paris Saint-Germain was rijp voor de slacht’

Laatste update:

Davy Klaassen had meer verwacht van de wedstrijd tegen Paris Saint-Germain, toen hij op het veld stond in het Parc des Princes. De middenvelder van Ajax ging met zijn team met 3-1 ten onder tegen de kampioen van Frankrijk en dat vond hij geen logische uitslag. Er viel meer te halen tegen les Parisiens, was het oordeel van Klaassen.

“We speelden tegen een team dat rijp was om afgemaakt te worden, maar we hebben het verkeerd gedaan. Er waren zoveel momenten waarop we een verkeerde keuze maakten. Dan help je de tegenstander terug in de wedstrijd, terwijl ze rijp waren voor de slacht”, sprak de Ajacied na afloop van het duel aan de NOS. Klaassen verbeet zich over de onnodige fouten die Ajax maakte en de manier waarop Paris Saint-Germain daar ten volle van profiteerde.

Na de 1-0 van Edinson Cavani kwamen de bezoekers dankzij Klaassen nog terug tot 1-1, maar vervolgens maakten Zlatan Ibrahimovic en andermaal Cavani het toch nog af. “Teveel ballen gingen verkeerd en het plan werd weer niet goed uitgevoerd. PSG speelde zo slecht dat we hier echt beter hadden moeten doen. Op dit moment kan ik ook niet echt blij om die goal zijn, al zat-ie er wel lekker in”, aldus Klaassen.

Had Ajax meer verdiend?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heel erg jammer deze nederlaag. Zat veel meer in de wedstrijd. Had ik wel gedacht, als we deze wedstrijd zouden verliezen, dan door individuele fouten. Jammer, altijd het zelfde liedje...

25 november 2014 om 23:14

Zuur. Maar ik snapte die wissel niet helemaal als ik eerlijk ben. En niet omdat Zimling die fout maakte, maar na die wissel ging het mis. Ajax was beter, stond op het punt voor te komen en dan haal je er een voetballer uit voor een pure controleur.

Na afloop hoor ik Van Gelder weer lekker slijmen bij Van der Hoorn dat ie stappen maakt. Vooralsnog is hij elke keer betrokken bij negatieve momenten. Hoezo sta je Zlatan op 10 meter te dekken (overdrijf ik niet eens)?!?

25 november 2014 om 23:20

Ja, ik dacht juist: Nu staat het 1-1 dus hij gaat zometeen El Ghazi inbrengen om nog even helemaal te stunten. Maar nee hoor, komt Zimling erin. Mijn hemel. Da's gewoon een miskoop. Neem dan gewoon dat verlies.
Breng Riedwald dan in als je een verdedigende middenvelder in wilt brengen. Deed het goed tegen Barcelona en kan zo mooi wat ervaring opdoen.

25 november 2014 om 23:42

Helemaal mee eens. El Ghazi voor de ietwat onopvallende Schone en Bazoer voor Serero zouden echt goede wissels zijn geweest.

25 november 2014 om 23:45

We hadden inderdaad aanvallende wissels nodig. Schone had het vandaag niet. En als je achter staat lijkt het me logischer dat je Riedewald erin bracht ipv Zimling. Ook omdat je verder wil borduren voor de toekomst. Daarbij zou Riedewald meer baat hebben gehad. Dan had die jongen weer wat meer ervaring opgedaan want ik denk niet dat we Zimling na dit seizoen nog terugzien in de Arena. Niet de Poulsen vervanger gebleken die ze gehoopt hadden erbij te halen. Ik ga hem niet aftakelen, want je weet achteraf nooit hoe het loopt. Poulsen werd in het begin ook helemaal afgebrand. Die heeft toch genoeg gebracht de Jaren dat hij bij ons speelde.
Zelfs Sigi had ik nog liever in het veld gezien als hij het niet aandurfde om El Ghazi erin te brengen voor Schone.

25 november 2014 om 23:51

Door wie hadden ze dan in godsnaam geslacht moeten worden?

26 november 2014 om 00:23

@AZet in de voorbeschouwing hoorde ik dat El Ghazi op scherp stond en gisteren de training vroegtijdig verlaten heeft omdat hij overbelast raakte..

26 november 2014 om 08:15

Echt hè.... die jongen heeft toch een gigantische tik van de molen gehad of niet.... Ajax wat internationaal gewoon van het niveau Apoel Nicosia is zou PSG moeten slachten? Als die lui ook maar 5 minuten serieus gaan voetballen wordt Ajax net zo vernederd als we recentelijk nog meegemaakt hebben.... Zelfvertrouwen is leuk maar dit is meer stompzinnig en zielig.

25 november 2014 om 23:14

Het komt wel goed schatje

On: psg was niet rijp voor de slacht maar rustig aan aan het doen. Want tegenwoordig is niemand bang voor nederlandse clubs.

26 november 2014 om 07:55

PSG speelde afwachtend en controlerend en deden dat erg effectief... Ajax had echt scherper moeten spelen als ze hadden willen winnen. Er waren vlagen dat de klasse te zien was, maar veel te weinig.

25 november 2014 om 23:17

Paris was rijp voor de slacht hahaha. Nu moet ik toch echt lachen!
Die jongen heeft geen realiteitszin

25 november 2014 om 23:28

Had je beter moeten kijken. Ajax was een stuk beter en PSG drama. Ik heb het dan met name over de tweede helft. Het was wachten op de 1-1 en 1-2.

25 november 2014 om 23:40

Ajax een stuk beter? Denk dat je zelf niet zo goed gekeken hebt dan.

25 november 2014 om 23:51

Ruben,
Rijp voor de slacht vindt ik ook wat overdreven. Ze hebben het inderdaad wat slimmer gespeeld door Ajax op te laten komen en daardoor de ruimte te creeeren voor de individuele klasse van hun aanvallers. Daardoor leken we beter dan we echt waren. Maar toch had PSG niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn, totdat die twee goals snel vielen.
Toen die 1-1 viel, stonden ze echt niet rustig op het veld hoor.
Hopelijk hebben ze weer wat opgestoken van zo'n wedstrijd en nemen ze dit mee naar de eredivise. Alleen zijn daar de rollen dan weer omgekeerd. Dan is Ajax het team dat het moet maken en zijn de tegenstanders helemaal opgepept. Toch weer anders natuurlijk. Maar ik heb toch een lekker gevoel overgehouden aan deze wedstrijd, want we hebben in ieder geval geen gezichtsverlies geleden omdat we zijn afgemaakt door het "grote" Psg.

25 november 2014 om 23:56

Die goal van Klaassen was het eerste schot op doel! Dat PSG Ajax liet komen wil niet zeggen dat Ajax ze afmaakt. PSG was vandaag wel slordig in de opbouw en aanval, Blanc had Lucas er veel eerder in mogen brengen voor Lavezzi.

25 november 2014 om 23:59

Jongen, zever toch niet zo, balbezit of beter, jullie zien gewoon de realiteit niet meer als Ajaxsupporter. 0,1 kansen gehad deze wedstrijd, niks gecreeerd, een hele slechte wissel van een trainer die gedomineerd/gemanipuleerd word door een gepensioneerde speler, maar die door geflatteerde kampioenschappen overgewaardeerd wordt door de pers en daardoor door heel Nederland (incl. mij) de hemel in wordt geprezen. Als de tegenstander sterker wordt blijft er niks, maar dan ook helemaal niks van Ajax over. En diegene die met andere voorbeelden komt mag die mij nu vertellen, maar welke wedstrijd van Ajax is er nu echt genoten met goed spel en een goede uitslag. Uuhhmmmm......

26 november 2014 om 00:03

@ adutchbrew

Het is inderdaad niet alleen overdreven maar ook totale onzin.
Ik sluit me aan bij het commentaar van ti amo die het mooi samenvat.

Moeilijk? Volgens mij creëerde Ajax bijna niets om Paris echt moeilijk te maken! Ajax speelde aardig mee dan was het wel. Paris hoefde niet alles uit de kast te halen om van Ajax te winnen.

Hier kan ik me beter in vinden. Ik vind het ook jammer en had het Ajax graag gegund. Echter het zat er niet in door te onnauwkeurig spel van Ajax en te veel fouten en gevaarlijk balverlies. Dat moest over de hele wedstrijd een keertje mis lopen. Ik vind het prima als jij er een goed gevoel aan het overgehouden. Maar ik denk dat Paris de hele wedstrijd (ook niet na de 1-1 )nooit het gevoel heeft gehad ooit in gevaar te zijn geweest.
Na de 1-1 hoopte ik wel op een stuntje maar het mocht niet zo zijn.
Zij strafte de fouten die Ajax maakte genadeloos af met hun twee killers voorin.

26 november 2014 om 01:46

Beetje balletjes tikken en dan beweren dat ze rijp voor de slacht waren. Ajax heeft 1 hele kans gehad, voor de rest niks weten klaar te spelen.

26 november 2014 om 10:25

Haha echt he, Paris wordt echt niet bang van dat rondtikken zonder grote kansen creeëren zelf slaan ze gelijk toe. Zoals het gaat op het hoogste niveau.

26 november 2014 om 12:06

@FRGiooo: wat weet jij van het hoogste niveau? Feyenoord heeft zich voor het eerst sinds een decennium weer eens geplaatst voor de Europa League en meteen praatjes?

26 november 2014 om 14:16

Dus als je voor Feyenoord ben kan je niks weten van de CL hahaha?
Het gaat hier niet over Feyenoord maar over Ajax, waarom moeten mensen alleen door mijn naam altijd over Feyenoord beginnen. Kinderachtig

Serieus??? Rijp voor de slacht? Hij bedoelt. PSG speelde de wedstrijd uit en wij gingen ervoor. Nadat ze wakker waren geschud lieten ze zien wie er echt beter was. Sorry hoor. De Fransen waren echt een maatje te groot.

25 november 2014 om 23:07

De fransen speelden als een zoutzak, misschien heb jij nog wat te veel respect voor de sterren zoals de ajacieden vanavond. Maar er lag zat ruimte, ze waren inderdaad rijp voor de slacht.

26 november 2014 om 00:22

Als een zoutzak spelen en dan nog zonder enige moeite met 3-1 winnen is precies wat vliegtuig zal bedoelen. Dat er ruimte lag betekende nog niet dat Ajax in staat was om die te benutten. Kansloos verhaal was het!

26 november 2014 om 08:19

Ajax heeft een beetje balbezit gehad... lekker belangrijk in het voetbal.... Zelfs een PSG in de laagste versnelling heeft geen moeite met een Ajax op volle oorlogssterkte. Die Klaassen moet maar eens met de beide voetjes terug op aarde komen en hopelijk kunnen ze winnen tegen Apoel.... maar ook dat is niet zeker want die lui zijn niets minder dan de Amsterdammers... maar dat is ook het niveau waar je als Ajax aan moet denken.... zeker geen grote mond hebben over clubs met voor Ajax onbereikbaar niveau want dat komt echt sneu en een beetje dom over

26 november 2014 om 14:28

Jij bevestigd nu toch ook gewoon mijn punt, je geeft aan dat er veel ruimte was en dat psg slecht speelt. Als ajax heb je het dus niet goed gedaan door niet zorgvuldig te zijn met de eindpass en het uitdelen van cadeautjes. Dat hele wakker worden geschud is natuurlijk een verhaaltje kul, geen enkele kans of doelpunt kwam voort uit de klasse van PSG maar puur uit individuele fouten van ajacieden.

25 november 2014 om 23:08

Ze waren rijp voor de slacht ja. Dat gevoel bekroop mij vanaf minuut 1. PSG zat totaal niet in de wedstrijd en had totaal geen zin. Ajax wilde wat laten zien. Deze wedstrijd deed me sterk denken aan AC milan- Ajax. Alleen dit keer wint PSG door enkele bevliegingen.

25 november 2014 om 23:11

Correctie enkele fouten. En dan staat van der hoorn ook nog te verkondigen dat hij een goede wedstrijd heeft gespeeld. Man ik heb jaren als verdediger gespeeld. Maar als ik 1 keer een spits teveel ruimte gaf en die scoorde dan baalde ik. Zegt wat over zijn mentaliteit. Vreselijk.

25 november 2014 om 23:09

Ze werden helemaal niet wakker man. PSG speelde dezelfde lage tempo de gehele wedstrijd.
Ajax werd gewoon (nog) slordiger en daar profiteerde PSG uiteraard van.

25 november 2014 om 23:10

Wie er echt beter was? Ik ga helemaal stuk hier. Die goals van PSG kwamen allemaal tot stand door de fouten van de Ajacieden. PSG heeft alleen maar lopen kamperen. Niks anders.

25 november 2014 om 23:16

Gentleman, begrijp me niet verkeerd maar als je zoveel fouten maakt speel je toch geen goede wedstrijd? En ja inderdaad PSG was efficiënter en minder slordig vandaar dat ze vandaag de betere ploeg waren. Ajax had zoals tegen bijna elke tegenstander het beste positiespel maar daar win je geen wedstrijden mee..

25 november 2014 om 23:19

Ja als je zulke grote fouten maakt dan ben je toch niet goed?

25 november 2014 om 23:39

Als je de wedstrijd domineert en PSG constant onder druk zet speel je geen goede wedstrijd ? 2 van de 3 goals komen door de domme fouten van Ajax, niet door goede aanvallen of goed spel. Die eerste goal was goed uitgespeeld, De tweede is slap verdedigt van Van der Hoorn en die derde is gewoon een cadeautje.

26 november 2014 om 00:05

Ajax had het betere van het veldspel maar heeft uiteindelijk in 90 minuten tijd slechts 1 echte kans gecreeerd (die er ook gelijk in ging). Ik vind het dus raar dat veel mensen hier doen alsof Ajax voetballes heeft gegeven aan PSG.

26 november 2014 om 10:32

Positiespel is leuk en heen en weer tikken ook als je barcelona bent. Deze wedstrijd deed me een beetje denken aan de wedstrijd tegen psv eerder dit seizoen; goed positiespel en de bal aardig rondtikken is leuk en het lijkt alsof je beter bent, maar als je door deze manier van spelen in de counter tot drie keer toe gewoon genadeloos afgestraft wordt als je een fout maakt, dan vraag ik me af of je spelers wel goed genoeg zijn om dit soort voetbal te kunnen spelen. Elke (slimme) tegenstander met een knappe voorhoede leunt achterover tegen ajax, want je weet dat ze door hun spel met het zowat het complete elftal met maar een controleur op jouw helft gaan spelen, dan vang je de bal op randje 16, gooi je de bal over het complete elftal heen waar je twee snel aanvallers tegen buitenspel hangen en ze zijn het grootste gedeelte van de tijd kansloos. Iedere ajacied moet me nageven dat dit scenario vaak voorkomt tegen de goede tegenstanders, wat ook een extra zuur gevoel geeft want doordat je de bal constant hebt, voelt het ook nog alsof het allemaal heel onterecht is wat er gebeurt, want je vindt dat ajax het spel maakt dus meer verdient, terwijl de tegenstander gewoon een beter tactisch speelt.

Dat waren ze zeker maar als je zulke domme fouten maakt dan verlies je wedstrijden. Zelfde als tegen Barcelona niks aan de hand tot aan de fout van Jasper.

Die fouten worden zo vaak gemaakt. Ook afgelopen weekend vs Heerenveen.
Ajax is gewoon niet zo ver om zogenaamd een foutloze geconcentreerde pot te spelen.
Voor de rest is het indd balen, want PSG speelde wel heeeeeeeeel erg slecht.

25 november 2014 om 23:13

Klopt maar als die eindpass wat beter is en je dus meer kansen krijgt en goals maakt, kan je je ook wat fouten permiteren.

25 november 2014 om 23:17

Ja maar die eindpass is niet beter. vandaar dat wekelijkse gebrei van Ajax.
Zoeken, zoeken, zoeken. Uiteindelijk komt die ene kans wel, maar ja mag ook wel als je constant naar een gaatje op zoek bent.

25 november 2014 om 23:20

Ja worden zo vaak gemaakt ja. In de eredivisie dan kom je er mee weg. Maar dat lukt je niet op dit niveau dan wordt je gewoon genadeloos afgestraft!

Ja maar we verdienden meer... Zo is het als jaren en het begint nu structureel te worden. Het is geen kwestie meer van geluk maar kwaliteit PSG was gewoon heel effectief en het leek alsof ze geen zin hadden vanavond maar winnen wel. Ajax had dan wel veel balbezit maar er werd geen enkele kans gecreër.

Te weinig kwaliteit. Goede keuzes maken is namelijk ook kwaliteit. Geen schande om van PSG te verliezen, al moet men wel reëel blijven, want rijp voor de slacht?

25 november 2014 om 23:12

Ja. Want ook na de 1-1 speelden PSG niet om te winnen. Het is dankzij de fouten dat ze hebben gewonnen vandaag, en vorig keer gelijk hadden gespeeld.

je kan beter zeggen, psg leek rijp voor de slacht, daarna schakelen ze iets bij en knallen er 2 bij. misschien moeten mensen naar de kansenverhouding kijken. psg liet alles toe, ajax kreeg alle maar dan ook alle ruiimte op het middenveld.

ik zalg psg gewoon in eigen strafschopgebied de bal naar elkaar spelen.

Eerst 1-0 maken dan op 20% de wedstrijd uit proberen te spelen. Wordt het 1-1 even 5 minuten aanzetten 3-1 klaar. Niks rijp voor de slacht bij.

25 november 2014 om 23:12

Doelpunten kwamen tot stand uit fouten. Helemaal geen extra inzet getoond.

25 november 2014 om 23:21

Nee omdat ze konden freewheelen zoveel beter waren ze dat het ze nauwelijks moeite koste.

25 november 2014 om 23:59

Ruben, en Vandaron
Nu zitten jullie wel fout hoor. Het is gemakkelijk om dit vanachter het toetsenbord neer te meppen, maar dat getuigd niet van echt veel voetbal know how.
Het waren wel degelijk de fouten waardoor Ajax verloor. Niet de grote klasse van Psg. Die goal door de fout van Zimling had een Jupiler League speler ook nog gemaakt hoor (behalve Zivkovic dan, als je die kans hebt gezien die hij gisteren verprutstte). De tweede goal was een combinatie van de klasse van Zlatan en de onervarenheid van de verdediging. Jammer voor Mike en Stefano, want ze speelden anders best wel goed vandaag.

26 november 2014 om 00:11

Het waren niet alleen die twee fouten want de hele wedstrijd was de passing steeds kiele kiele ook als het maar net goed ging. Het was heel slordig en fouten lagen zo op de loer. Paris speelde niet op de volle 100 en wachtte gewoon op hun moellijkheden waaruit ze konden scoren omdat ze er vanuit gingen dat die toch wel zouden komen. Ajax kon zelf ondanks dat Paris Ajax vaak aan de bal liet niet erg dreigend worden behalve dat ene moment met die voorzet en die goal.
Verder is de hele wedstrijd vrijwel niets gecreëerd terwijl spelers van Paris regelmatig kansen voor open doel kregen of alleen voor de keeper kwamen te staan. Ga al die mogelijkheden van Paris maar eens optellen en dan die van Ajax.
Dan zal je wel zien zonder gekleurde supports bril dat Paris gewoon de betere ploeg was die niet eens op volle inzet hoefde te spelen om op routine te winnen.

26 november 2014 om 01:50

Elk doelpunt komt uit stand van fouten. Anders kan je niet scoren.

Sorry hoor, maar hoe Frank de Boer de wedstrijd in ging was al slecht. Hij spaart spelers voor de volgende wedstrijd zodat ze die dan in ieder geval kunnen gebruiken. Hallo Frank! Je kon het hier gewoon afmaken! Dan had je helemaal niet eens meer hoeven nadenken over die laatste wedstrijd. Zelfs in de tweede helft had je je nog kunnen bedenken toen het 1-1 stond.
Klaassen slaat trouwens ook de plank volledig mis. Behalve de goal hebben ze geen enkele kans gehad. Ajax speelde goed positiespel in balbezit, tot aan vijf meter voor de zestien.

25 november 2014 om 23:13

Ja, en dat beodelt ie ook. Als ze sneller speelden en de juiste keuzes maakten. Had pSG zeker 2 doelpunten tegen gekregen.

Rijp voor de slacht? Paris deed het gewoon rustig aan, en legde niet al te veel energie in de wedstrijd, toen Paris gas gaf, was het wel afgelopen voor Ajax en gaf de kwaliteit de doorslag. Ik had het idee dat Paris Ajax niet echt serieus nam.

25 november 2014 om 23:14

Paris gaf helemaal geen gas, komop zeg. Gewoon puur sinterklaas cadeautjes van Ajax, je moet PSG niet gaan overschatten ze waren gewoon waardeloos.

25 november 2014 om 23:17

Lol... PSG deed niet rustig aan. Ze hadden het gewoon moeilijk met Ajax, de 3-1 is enorm geflatteerd.

25 november 2014 om 23:20

Moeilijk? Volgens mij creëerde Ajax bijna niets om Paris echt moeilijk te maken! Ajax speelde aardig mee dan was het wel. Paris hoefde niet alles uit de kast te halen om van Ajax te winnen.

25 november 2014 om 23:22

Prima samengevat.

25 november 2014 om 23:23

PSG had zelf ook weinig in te brengen, ze loerden veelal op de counter. Natuurlijk Ajax had weinig goede kansen, maar ze maakte het de vreemdelingen legioen uit Parijs wel lastig.

25 november 2014 om 23:29

Daarom zeg ik dat Paris niet op volle kracht speelde en kwaliteiten de doorslag gaf.

Gelukkig heeft Klassen zijn humor niet verloren. Blijkbaar snappen sommige nog steeds niet wat topvoetbal inhoud. Ajax moet negentig minuten lang keihard werken en op hun tenen lopen om een kans te creëren. In de tussentijd speelt PSG op 80%, zet af en toe een beetje druk waardoor ze door balverlies van Ajax twee kansen en goals krijgen. En dan heb je nog een Zlatan die slecht speelt maar gewoon zijn moment pakt en scoort.

Als je alleen al het verschil in fysiek ziet, dat heeft niks met kwaliteit te maken. Simpelweg atleten VS jongetjes.

26 november 2014 om 01:01

Dat is toch ook waar Klaassen op doelt? Hij chargeert nu natuurlijk ook een beetje, maar hij heeft duidelijk gelijk wanneer hij zegt dat er vanavond kansen waren voor Ajax om te winnen. Alsof dat derde doelpunt van Psg iets met kwaliteit te maken heeft.... Ook denk ik dat Klaasen heel goed weet wat voetbal inhoudt, meer dan menig Voetbalzone user.

26 november 2014 om 18:04

En ik heb het er over dat Ajax helemaal geen kans had om te winnen. Ik heb het er over dat Ajax gister op hun tenen liep, veel beter kunnen ze niet. En daarmee hebben ze één goede kans gecreëerd tegen een PSG dat niet in goede vorm verkeerde. PSG in slechte vorm creëert tegen een Ajax dat op hun max speelt een handvol 100% kansen.

Ik heb het er over dat die gasten van PSG topatleten zijn, fysiek helemaal afgeteiand. Kerels, bomen van kerels. Ik heb het er over dat de Ajax spelers jongetjes zijn, klein en dun. Daardoor loopt een club als Ajax, zoals alle Nederlandse clubs, mijlen achter bij de Europese top. Los van de voetbalkwaliteiten.

Hij zal toch bedoelen dat ze hadden kunnen winnen? Mag ik toch hopen. Slachten vind ik zo een tokkie uitdrukking. Dat hadden die doorgesnoven hooligans in de middag al geprobeerd. Ook niet gelukt overigens.

Wat jammer zeg! Vond Ajax prima spelen. Wel weinig kansen gecreeerd. Andersen, Klaassen en Kishna spelden goed. Mooi om te zien dat Andersen nu ook wat laat zien! Geen punten ondanks prima spel.

Ajax heeft meer Klaassens nodig.....

25 november 2014 om 23:30

Het is toch juist totaal niet positief? Klaassen zegt wat iedereen kon zien, PSG was tergend slecht en ongeïnspireerd. Als Ajax zijnde moet je dan dus inzien dat je zie hiervoor af kan straffen, de eindpass was zoals Klaassen ook zei echter te matig waardoor er een gemiste kans was om punten te pakken.
Zeer reëel interview lijkt me.

Klaar voor de slacht nee. Ik zag psg juist heel nonchalant en heel rustige tempo voetballen.. kwaliteits verschil... Ja ajax had meer balbezit, maar ze dken er niks mee. Een kans een goal thats it. Psg speelde niet eens voluit en ze scoren drie keer.. om nou te zeggen ja het komt door fouten van ajax zelf.. die fouten maak je niet zomaar neem ik aan? Gekneuzel en pressie van psg was de doorslag. Helaas pindakaas.. als ajax maar 3e word.

In ieder geval.. ik heb toch wel degelijk genoten van het positiespel van ajax. Dat moet wel toegegeven worden. Want toch wel leuk om te zien, dat ze het in ieder geval proberen. Maar helaas is het ieder jaar het zelfde in de CL. Leuk positie spel, dingen proberen.. tegenstander zet aan ajax maakt fouten en ze verliezen de wedstrijd.

25 november 2014 om 23:40

Erg jammer. Dat ze nou door eigen fouten weer een nederlaag te pakken hebben. Maar oh mijn god. Die zimling heeft nog geen 1 ding goed gedaan voor ajax. Huurcontract verscheuren en direct in de trein terug naar duitsland. Aan zo iemand heb je toch niks. En waarom el ghazi na de 1-1..

25 november 2014 om 23:41

Geen elghazi*

Ook hier zeg ik er maar weer bij dat ik niet wil provoceren, maar wel wil zeggen dat ik wel een beetje genoeg heb van dit geneuzel na alweer een verloren partij van ajax in de CL.
Als je jezelf beter vindt, en dat mag natuurlijk, pak dan een keer die pot. Djeez.

Ik heb toch echt meer het idee dat je als Nederlandse club lekker mee mag ballen tot de tegenstander het zat is, beetje gas bijgeven en toedeloe, ze zijn weg. En de punten ook.

Nu maar die derde plek pakken en met een beetje mazzel hebben we na de winter nog 3 clubs actief in Europa. Toe maar.

Jaja, het is allemaal rijp voor de slacht en wisselbeleid is niet goed. Maar hoe eerlijk is het te zeggen dat je er drie om.je oren krijgt? En hoe is het beamen dat elke keer na zo'n topwedstrijd als dit ajax.moet zeggen het verkeerd te hebbem aangepakt?
Het is ook wel is tijd om te accepteren dat met alleen jeugd je er niet komt, al dan niet gesteund met matige ervaring.

Als de Heerenveen spelers het afgelopen weekend roepen dat Ajax rijp was voor de slacht worden ze uitgelachen. En nu durven roepen dat je PSG kon slachten... Hoeveel kansen geeft Ajax daadwerkelijk gehad? Op balbezit win je geen wedstrijd, zeker niet als je niet als er geen diepgang in zit. Is geen schande om te verliezen tegen een effectieve tegenstander, die je de indruk geeft dat je goed bent en vervolgens de ruimtes wel weet te benutten

Klaassen , een top speler in woording! Wat een volwassen jongen is het ook , met precies de juiste instelling die ik wil zien in een ajacied. Daar mogen die andere lapzwansen een voorbeeld aan nemen.

Wat een arrogantie van die Klaassen... Jongen psg speelde gewoon met Ajax. Ze waren al door em hadden er geen zin. Je zag meteen na de 1-1 dat ze niveau hoger speelde en meteen 2-1 3-1.

Leer leer het nou af. Ajax is en stelt niets voor in de CL.

City thuis 3-1 winst, Milan uit 0-2 winst, barca thuis 2-1 winst, Manchester uit 2-1 winst, city uit 2-2, psg thuis thuis 1-1, Celtic thuis 1-0 winst. Dit zijn allemaal goede resultaten regen Europese grootmachten dus om zomaar te stellen dat de Boer er niks van kan slaat nergens op.

26 november 2014 om 08:35

Wat is het eind resultaat daarvan dan? Juist geen enkele keer overwinteren in het kampioenenbal. Dat wil niet zeggen dat dat door de boer komt, ik vind hem de betere NL coach, maar er is toch geen enkele vorm van progressie?

Nou, nou Klaassen, rijp voor de slacht? Vind ik persoonlijk wat overdreven. Had heel erg het gevoel dat PSG geen moment de wedstrijd echt serieus nam, speelde nonchalant en in een rustig tempo. Ajax had hiervan moeten profiteren.....puur kwaliteitsverschil.

26 november 2014 om 14:31

Dat zegt ie toch precies, PSG was niet met de wedstrijd bezig, er lag zat ruimte dus normaal gesproken is een ploeg dan rijp voor de slacht. Hij geeft zelf ook gewoon aan dat Ajax ook een matig duel speelde, waardoor zij niet konden profiteren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren