Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Wenger baalt van uitlatingen: 'Dat doen we in elkaars gezicht'

Laatste update:

Arsène Wenger heeft Arsenal-grootaandeelhouder Alisher Usmanov dinsdag van repliek gediend. De steenrijke Rus verweet de manager afgelopen weekend dat zijn principes de vooruitgang van de club in de weg staan en droeg de Fransman op om zijn fouten toe te geven. Wenger heeft daar geen boodschap aan, zo bleek tijdens de persconferentie ter voorbeschouwing op het Champions League-treffen met Borussia Dortmund.

/

Gevraagd naar een reactie op de kritiekpunten van Usmanov, antwoordde hij kort en krachtig: "Na achttien jaar bij deze club kan ik wel tegen een stootje. We leven bij deze club een aantal kernwaarden na. De eerste is dat je solidariteit toont in lastige periodes. Als we elkaar iets te zeggen hebben, doen we dat in elkaars gezicht. Dit helpt niet. Je bent onderdeel van de club, of je bent het niet. Allebei is onmogelijk."

Volgens Wenger had Usmanov zijn kritiekpunten voor zichzelf moeten houden of binnenskamers moeten bespreken. "Iedereen heeft recht op een mening. De spelers hebben een hechte onderlinge band en ik ben ervan overtuigd dat we een goed seizoen zullen draaien", besloot le Professeur. Arsenal neemt het woensdagavond op tegen Borussia Dortmund en kan zich dan verzekeren van een plek bij de laatste zestien in de Champions League.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben bang dat het einde van Wenger bij Arsenal toch in zicht is..

25 november 2014 om 15:33

Gezien alle fans die niet allemaal tevreden zijn, en er weinig in de transferperiode wordt toegeslagen hoe moeilijk of pijnlijk het ook is. Denk ik zelf dat het tijd wordt dat Wenger en ander functie binnen Arsenal moet nemen.

Het roer is niet meer voor hem weggelegd, hij faalt met de jaar door zijn tactiek. Het is tijd voor en andere coach, eentje die durf toont ala de Boer met Bergkamp zou en perfecte stunt zijn.

25 november 2014 om 16:27

Ik zou zelf graag Klöpp zien. Iemand die in een technisch team als Arsenal ook nog hard kan laten werken.

25 november 2014 om 16:34

Wat wordt klopp gehypt zeg. Staat nu bijna onderaan met een vrij goed elftal. Heeft wonderbaarlijk gepresteerd met Dortmund maar wie zou dat niet hebben gedaan met zon elftal? Waar is wondercoach klopp nu?

25 november 2014 om 16:59

Het zit even tegen in de Bundesliga, in de CL presteert hij gewoon goed. Ik snap niet dat je Klopp gehyped kan noemen, terwijl hij jaren constant is geweest qua prestaties. Alleen dit seizoen loopt het wat minder, wat ook wel weer goed gaat komen. Of hij de ideale vervanger is van Wenger weet ik niet, maar Klopp is een topmanager die absoluut thuis hoort bij een topclub.

25 november 2014 om 17:25

Het is Klopp die het zo'n goed elftal heeft gemaakt, ze waren niks voordat hij kwam. Zijn stijl vergt veel energie en Dortmund heeft niet de financiën en de technische staf om dit te kunnen ondersteunen, vandaar de blessures, maar bij Arsenal is er veel meer potentie en mogelijkheden voor hem om zijn ding te kunnen. En hij komt wel altijd ver in de CL, wat aangeeft dat hij tactisch sterk is.

25 november 2014 om 20:26

@theroscoe Bert van Marwijk heeft goed gepresteerd met Dortmund in een periode dat ze niet eens geld hadden, moeten Europese topclubs dan nu ook maar van Marwijk als mogelijke trainer op een lijstje zetten? (ook nog met Nederland 2de geworden op een Wk.. Uefa cup met Feyenoord) Gek genoeg hoor ik jullie die naam nou nooit noemen... Maar die overschatte Klopp is de oplossing voor alles

OT Ik ben niet ontevreden met Wenger, ik blijf hem en de club steunen en zie het niet als een verbetering om Wenger te ontslaan... Wenger moet blijven tot hij zelf niet meer wilt, zo simpel is het, Wenger is gewoon een topcoach... Waar Klopp wordt overschat wordt Wenger onderschat, de laatste tijd dan.

Ik heb Arsenal dit seizoen gewoon goed zien voetballen, alleen qua resultaten valt het dan wat tegen, maar dat komt wel weer goed, zoals altijd.

25 november 2014 om 21:52

Lewandowski kostte 4,5 miljoen, Reus 20, gundogan 6, kagawa 7. Het waren allen al redelijk gearriveerde spelers. Dus zo gek is het niet natuurlijk. Gewoon geluk dat het zo goed uitpakte allemaal. Want mikhitarian, aubameyang, immobile,sahin terug is allemaal wat minder en dan zie je dat klopp ook valt of staat bij geluk.

26 november 2014 om 16:13

@freshprince90
Tevreden met de slechtste seizoenstart in 82 jaar? Een topcoach is Wenger al jaren niet meer, zijn team blijft dezelfde tactische fouten maken en dat al jarenlang. Het maximale waar je nu nog op mag hopen is top-4 en dat is tegenwoordig niet goed genoeg meer.

Van Marwijk erbij halen is een hele rare argument. Vind je het nou echt zo raar dat hij niet bij Arsenal wordt genoemd? Het komt niet in je op dat 2 landstitels en twee keer de CL-halve finale (1 keer zelfs de finale) bereiken toch wel andere koek is?

26 november 2014 om 16:24

@mentalist
Lewandowski zat bij Lech Poznan en bankte in zijn eerste seizoen voor Barrios. Kagawa kwam eerst voor 4 ton over van Cerezo Osaka, Gundogan zat ergens bij Nürnberg dat weer eens gedegradeerd was. Enkel Reus was al een beetje bekend toen hij overkwam van Bmg. Geen van hun waren gearriveerde spelers. Spelers als Piszczek, Hummels, Subotic waren ook beloftes toen Klopp er kwam. Sahin was de grote man, omdat hij de grootste belofte was. Klopp heeft ze allemaal groot gemaakt. Het is dan heel opportunistisch om dan nu te zeiken op Klopp in het eerste seizoen sinds 2010 dat het minder gaat met Dortmund in de Bundesliga.

Iedereen weet dat we vallen door de principes van Wenger. Dus hij kan dat openlijk vertellen.

25 november 2014 om 15:25

Het gaat er niet om of hij iets zegt dat geheim is of niet, het gaat om de manier van aanstippen. Doe je dat face2face dan verdien je in mijn ogen ook meer respect dan het zo in de media te roepen. Al is het misschien wel nodig nu, het blijft niet netjes.

25 november 2014 om 15:37

Wel netjes verwoord door Wenger trouwens, vind het ook nergens op slaan dat achter zijn rug om te zeggen.

25 november 2014 om 16:02

Pure frustratie. Dit is het zoveelste jaar dat het weer niet lukt en weer misgaat. Elk jaar is het hetzelfde liedje en mensen zijn dat zo ongelofelijk beu, en langzaamaan gaan er nu ook zulke dingen gebeuren. Wenger moet nu met oplossingen komen anders gaat hij dit contract niet meer volmaken denk ik, op een gegeven moment zal het echt klaar zijn als het zo door gaat. Wenger heeft veel krediet maar dat begint nu op te raken.

25 november 2014 om 16:40

Wenger deelt nu toch zelf ook weer sneer uit naar Usmanov via de media?

25 november 2014 om 17:16

Flauwekul. Usmanov heeft het volste recht om een interview te geven. De manier waarop is juist prima: genuanceerd en onderbouwd. Wenger moet niet zeuren, de kritiek is volkomen terecht. Als hij communiceren via de pers niet goed vind, waarom doet hij dan nu precies hetzelfde?

25 november 2014 om 18:12

Ben ik helemaal met je eens maat, maar er lopen een hoop gluiperds in de voetbalwereld. Wenger ze tijd zit er misschien op maar een icoon die 18 jaar alles heeft gegeven voor deze club verdiend altijd respect.

25 november 2014 om 18:17

Dan trek je toch lekker Mourinho aan en win je alles met de bus, ben jij en alle goomers blij en ben je het respect wat alle fans in Engeland (zelfs uit Tottenham diep in hun hart) kwijt ben. Voel je je dan lekker. Iedere voetbalkenner neemt die Catenaccio niet serieus watze ook winnen. Wees een keer trots op de club mentaliteit willen winnen iets anders zal bij ons op WHL niet worden geaccepteerd. Liever aanvallen en alles verliezen dan de bus parkeren, ook niet tegen Chelsea waar we weer met 6-0 gaan verliezen.

25 november 2014 om 15:41

Tja, we wisten dat hij koppig was en het niet met Usmanov eens zou zijn. Usmanov had dit inderdaad misschien binnenskamers kunnen houden, maar we weten niet wat er zich allemaal afspeelt.
Misschien heeft hij Wenger binnenskamers al op zijn fouten gewezen, en koppig als Wenger is, heeft hij er nauwelijks naar geluisterd.

'ik ben ervan overtuigd dat we een goed seizoen gaan draaien'. Heeft hij dan echt een bord voor zijn kop, vraag je je af? Of hij legt de lat lager dan de supporters, dat kan ook.

25 november 2014 om 15:27

Inderdaad, het is nu al een verloren seizoen. Echt schandalig hoe Wenger op deze manier een topsport klimaat tegen houdt. Het is gewoon een rot seizoen, met name door een falende manager. Zwakke posities niet versterkt en enorm veel tactische blunders. Er is al jaren geen vooruitgang te zien als groep en blijkbaar kampen sommige spelers ook nog met motivatieproblemen.

25 november 2014 om 15:42

Wie zou dan moeten kampen met motivatieproblemen? Arsenal heeft geen spelers om aan te haken bij de top. Alexis is top, Ozil was top bij Madrid waar hij wereldspelers omzich heen had. Een steekpass op Ronaldo, di Maria of Benzema heb je 90 kans dat die erin vliegt, in tegenstelling tot Welbeck of Giroud of wat dan ook daar. Ik denk dus zeker niet dat er motivatieproblemen zijn, gewoon kwaliteit te kort voor de top van Engeland.

25 november 2014 om 15:44

Bwa, we staan op 2 punten van plaats 4. En Southampton gaat dit niet volhouden, dus zelfs een 3e plek is nog mogelijk. Tot nu toe is het inderdaad 1 grote ontgoocheling, maar om nu al van een verloren seizoen te spreken, is voorbarig.

Je had toch niet verwacht dat we het Chelsea lastig zouden maken in de titelstrijd?
Voor de rest is het natuurlijk waar dat we geen vooruitgang boeken.

25 november 2014 om 15:50

Nikes
Mertesacker heeft openlijk toegegeven dat hij zich na het WK moeilijk kan motiveren...

25 november 2014 om 15:54

Hoezo niet? Hij moet zich in zijn handjes knijpen dat hij uberhaupt voor Arsenal mag spelen, hij is het niveau Schalke.

25 november 2014 om 15:58

Tja, ik weet niet waarom, maar hij heeft dit wel degelijk gezegd. Ik vind het ook schandalig, en dan is hij ook nog eens vice-captain.

25 november 2014 om 15:44

Beste zou zijn dat Arsenal Wenger ontslaat, want het werkt gewoon niet meer. Arsenal heeft ene frisse winde nodig.

Wij weten niet wat er binnenskamers allemaal gezegd wordt, maar het is idd niet de beste manier om het via de media te spelen. Wellicht is er al eens iets bij Wenger aangegeven, maar doet hij er niets mee? Wat mij betreft had Usmanov erbij gezegd dat er specifiek verdedigend versterkt moet worden, want elke positie is overdreven. We hoeven niet meteen naar een selectie vol met basisklanten te gaan, dat kan ook niet als je er geen prijzen tegenover stelt. Of je moet ze veel teveel geld betalen om op de bank te zitten.

Verder denk ik ook echt wel dat het seizoen nog goed gaat eindigen, met of zonder aankopen in de winter (al hoop ik met). Het is alleen op dit moment dramatisch gesteld met mijn clubje en dat is naar om te zien.

25 november 2014 om 20:34

@75draytonpark

Geef Wenger dezelfde financiele middelen als Man City en Chelsea en dan kunnen aankopen veel makkelijker worden gedaan... Wenger speelt nou eenmaal op een bepaalde manier, daar heb je de juiste spelers voor nodig en niet zommar elke "goede" voetballer die de bal 100x kan hooghouden...

Daarnaast is Wenger niet god, in andere woorden er zijn ook andere verantwoordelijke binnen de club, Wenger is niet degene die alles doet.

De kritiek die ik hier lees over Wenger wordt met de dag lachwekkender man, stelletje Fifa/pes/footballmanager gamers, die denken dat ze het beter weten dan Wenger, namen noemen als Klopp die opeens de reddende engel in elke situatie kan zijn, op basis van niets, goed spel van !spelers! van Dortmund dragen bij aan dat succes en hebben een grotere rol gehad dan Klopp. Die kan alleen maar praten (net als elke trainer) en "hopen" dat het goed uitpakt.

Inderdaad niet netjes van Usmanov.
Vooral als je jaren met elkaar hebt samengewerkt.

Ik denk dat het langzaam tijd word voor Arsene om Arsenal te verlaten. Ik heb veel respect voor zijn visie en het feit dat hij deze blijft naleven. Maar in het huidige moderne voetbal is zijn visie achterhaald. Je moet mee in de gekte en jaarlijks (meerdere) versterkingen aantrekken om te kunnen concurreren met de grote der aarde. Chelsea, United, Barca, Real, City, Bayern, PSG versterken zich jaarlijks en worden sterker en sterker. Arsenal heeft dan nu Özil en Alexis gehaald maar daar lag in mijn ogen niet de prioriteit.

25 november 2014 om 15:28

Zijn visie tot daaraan toe, maar tactisch is hij het ook helemaal kwijt.

Openlijke ruzie tussen eigenaar en manager, dat zie je niet vaak. Usmanov heeft wel gelijk dat hij zich uitspreekt, want nu krijgt hij de schuld van het zuinige aankoopbeleid van Wenger.

Maar het blijven vreemde uitspraken. Hij bewondert Wenger om zijn principes, maar ziet die principes ook als beperkingen. Dat rijmt niet. Die twee kunnen straks niet meer door een deur. En money talks, dus Wenger walks.

25 november 2014 om 15:40

Lijkt me prima uit te leggen. Usmanov bewondert Wenger omdat hij respect heeft voor iemand die zijn principes hoog in het vaandel heeft staan. Daarnaast heeft Wenger bewezen resultaten te kunnen halen door die principes na te leven. Alleen op dit moment zijn die principes hetzelfde en is het spel (en de omgeving) veranderd, dus zijn ze niet meer van deze tijd en worden ze een beperking.

25 november 2014 om 16:01

Maar aangezien tijden voortdurend veranderen, zijn principes dus altijd potentiële beperkingen, en nauwelijks bewonderenswaardig te noemen.

25 november 2014 om 16:08

Nee, je hoeft niet krampachtig aan principes vast te houden, je kunt ze licht wijzigen en nog steeds niets tegen je natuur in hoeven doen.

Wenger de waarheid doet pijn, hij zegt niets verkeerd.

Als jezelf faalt met middelmatige net niet spelers te halen voor veel geld, en weigert echte toppers te halen, dan kan ik mij de frustratie voorstellen. Iedere andere coach die bij een topclub 10 jaar lang gene prijzen zou pakken, zou allang ontslagen worden.maar Wener mag blijven falen.

In grote wedstrijden wordt hij overklast tactisch, echt schrijnend. De nummer 10spelers zoals Ozil Cazorla op de flanken zetten ben je al niet goed wijs. Wenger is in mijn ogen over datum al jaren.

25 november 2014 om 15:41

Het gaat niet om dat hij de waarheid spreekt of niet, hij moet het gewoon in Wenger's gezicht zeggen. En niet via de media doen, dat kan de club alleen maar schade brengen, het is gewoon onprofessioneel.

25 november 2014 om 15:44

Ti amo

Probeer je het nou gewoon niet of wat?
Net-niet spelers voor veel geld, wie dan?
Weigert echte toppers te halen, wat zijn Ozil en Sanchez?

Heb jij wel een idee wat tactiek inhoudt? Is dat alleen een opstelling bepalen?

Misschien is het niet fair van mij om het nu alleen tegen jou te zeggen, want er zijn er genoeg die zomaar met de massa mee blaten, maar het is zo vervelend iedere keer dezelfde tekst terug te zien die door zoveel mensen al gezegd en herhaald wordt.

25 november 2014 om 15:52

Drayton

Hij haalt wel net niet spelers binnen, weliswaar niet voor veel geld maar de selectie van Arsenal zit vol met net niet spelers. Alexis Sanchez en Ozil zijn beiden net niet voor de wereldtop derest is middelmaat. Ozil speelde goed bij Madrid omdat Real Madrid gewoon wereldklasse is, Alexis deed het zo slecht ook niet bij Barca maar dat hij word vervangen door Suarez en Pedro wel mag blijven zegt genoeg.

25 november 2014 om 15:54

Nikes

Dus, het is niet zo dat hij ze voor veel geld haalt. Daarnaast zijn Ozil en Sanchez gewoon toppers. Wereldtop is weer iets dat jij er van maakt.

25 november 2014 om 16:02

Ook vind ik dat Wenger te weinig uit de groep haalt, Wenger heeft 10 jaar geen titel of een C.L gewonnen, dan heb je in mijn ogen gefaald als coach.

Het zijn mijn teksten, beetje je vervelend hoe je bezig bent. Volgens mij zijn het ook de feiten, Arteta dat is middelmaat die je binnen haalt.

Zelfde geld voor Podolski Giroud, dat zijn nou geen echte toppers. Arsenal moet gewoon afscheid nemen van Wenger, want het werkt simpelweg niet meer.

Tactisch is gebleken dat Wenger niet echt bijster goed is. Wissel in mijn oog vaak te laat, spelers zoals Ozil en Cazorla op verkeerde positie,s posteren.

25 november 2014 om 16:04

In ieder geval zijn we het met elkaar eens dat er een heleboel moet veranderen in de selectie, wil Arsenal weer aanhaken met de topclubs.

25 november 2014 om 16:11

Klopt, maar dan wil ik toch nog een kanttekening plaatsen, want 'een heleboel' is niet per se nodig. Een paar posities moeten versterkt worden, echt niet meer dan 4.

25 november 2014 om 16:16

Ti amo

Ook jij hebt alle recht om je mening te geven. Het is alleen niet juist en daar reageer ik op. Je zegt dat Wenger middelmaat haalt voor veel geld. Arteta, Podolski en Giroud zijn idd geen toppers, maar daar is ook niet veel geld voor betaald. Daarnaast zijn Ozil en Sanchez toppers, terwijl jij zegt dat hij geen toppers haalt. Allemaal dingen die niet kloppen.

Verder heb ik meestal het idee dat mensen hier zomaar mee gaan roepen met wat al door meerdere mensen gezegd wordt. Dat Wenger tactisch gefaald heeft is al lang bekend, net als dat hij vaak te laat wisselt. Dat hoeft toch niet tot in den treure herhaald te worden, helemaal niet alsof diegene het voor het eerst gezien heeft..?

25 november 2014 om 16:56

Dan bedoel ik een top verdediger en een top breker op het middenveld, dat heeft Wenger verzuimd om daar topper voor te halen. Een natuurlijk een topspits, dat vind ik Welbeck niet echt.

25 november 2014 om 17:04

Wat een onzin kraam jij uit zeg.

"een Paar posities moeten worden versterkt, echt niet meer dan 4"

Dus 4 versterkingen zijn niet veel? Oftewel we spelen nu met 7 basis klant waardige spelers.

Ik kan er genoeg opnoemen die of nu niet goed genoeg zijn of die het nooit meer zullen worden:

Sczeszzzzzznznznnny: veel te wisselvallig, komt uit als een bezetene. Als verdediger lijkt het me allerminst plezierig als er zo'n idioot achter je staat.
Per Mertesacker: de draaicirkel van Snorlax. Die man kan de tempo niet bijbenen, ideaal voor de Serie A.
Linksback en rechtsback zijn kwalitatief niet genoeg voor het niveau wat Arsenal hoort na te streven.
Flamini/arteta: mr Ik pak altijd een kaart, en meneer balletje breed amigo.
Giroud: meneer ik scoor altijd op het juiste moment zodat fans weer een week rustig zijn.

En gaat zo maar door. Je bent even koppig als Wenger als je denkt dat je met deze ploeg ook maar 1 prijs gaat winnen. Oja, misschien een FA cup.. prima toch voor supporters zoals jij.

25 november 2014 om 17:10

Ach, een sterk begin is het halve werk he, maakt je meteen een stuk geloofwaardiger als je iemand anders beschuldigt van onzin uitkramen en vervolgens niet veel anders vertelt.

Debuchy en Gibbs zijn goed genoeg, Szczesny ook.

De rest ben ik het volledig mee eens. En kom ik dus op 4

Zet er een fatsoenlijke breker neer en een goede vent naast Kosc en je bent al een heel eind. Maar sommigen willen het liefst de hele club omgooien, dat mag, heeft alleen niet mijn voorkeur.

25 november 2014 om 18:59

kijk dan ook wat hij heeft uitgegeven in die 10 jaar, het gaat niet om kunde het gaat om geld op dit niveau. Ga het maar na wat City en Chelsea hebben uitgegeven afgelopen 10 jaar en Arsenal.

Een beetje meer respect voor Wenger vanuit de leden hier kan op zich ook geen kwaad. Na alles wat hij voor Arsenal heeft betekend! Van eind jaren 90 en de eerste jaren na 2000 eindigde Arsenal geen 1x buiten de top 2, met natuurlijk als hoogtepunt de Invincibles. Daarna kwam er een nieuw stadion, en wou men eerst alles afbetalen en er een gezonde club van maken. Ondanks dat toch weer jaar in jaar uit in de top 4! Sinds vorig jaar alles weer op de rit (financieel) en werden er verscheidene grote aankopen gedaan(ozil,sanchez) Niet te vergeten dat er eindelijk weer 2 prijzen gepakt werden. (FA Cup, Com. Shield). Natuurlijk ben ik het er mee eens dat er flink gerenoveerd moet worden in de selectie en dat er een CV en CVM bij moeten, maar dat kan ook zonder Wenger helemaal af te maken!

25 november 2014 om 16:13

Daar gaan de meeste mensen op deze site aan voorbij omdat tegenwoordig alleen succes telt. Het klopt dat er na een lange tijd weer geïnvesteerd kon worden. Dan worden er 'meteen' twee prijzen gepakt en worden de verwachtingen weer naar boven bijgesteld. Het valt op dit moment heel erg tegen en het spel ziet er niet uit, maar de kritiek is idd licht overdreven. Maar ja, de voetbalwereld is opportunistisch en de fans dus ook...

25 november 2014 om 16:22

Dat vind ik dus jammer. Ik ben fan van Arsenal geworden door Bergkamp & Henry en wat voor geweldige acties zij maakten. Het mooie voetbal dus, en daarnaast een goede filosofie. Tegenwoordig heb je jammer genoeg steeds meer successupporters om dat zo te noemen en gewoon om de aantal jaar van club wisselen omdat die dan opeens de beste club in de league/europa/wereld is. Ik zeg het altijd maar zo tegen mijn medemens ik ben geen fan door het succes, want dan moet je maar bij Chelsea of Man City zijn. Ik ben fan om de identiteit, filosofie & historie van Arsenal!

25 november 2014 om 17:03

Drayton je vind dat men hier op VZ veelt klaagt over dezelfde problemen die al jaren gaande zijn bij Arsenal F.c. Vind jij ook niet dat men teveel het falen van Wenger verdedigt met dezelfde excuses. Nieuw stadion, afbetalingen, blessures, wissels, tactische ingrepen, spelers opstellen die 7 weken lang meer verkeerd dan goed doen. Een beetje meer respect voor de fans vanuit het bestuur van de club kan op zich ook geen kwaad. Na alle belachelijke prijzen die de fans betalen voor een seizoens kaart. Ben je vergeten hoe Wenger de club voor schut heeft gezet vorig jaar door Suarez zijn gezicht te laten vallen nadat hij openlijk een transfer verzoek had ingediend bij zijn club.

25 november 2014 om 17:15

Ik begrijp je stuk over Suarez niet helemaal, kan je dat nog eens uitleggen?

Ik vind dat er te hard naar Wenger toe uitgehaald wordt idd. Er zijn geen excuses meer, er moet nu iets gebeuren, maar zoals sommigen over Wenger spreken.... Daaraan kan je zien dat zij de succesvolle tijden van Arsenal onder Wenger niet bewust meegemaakt hebben.

26 november 2014 om 04:42

Excuseer mij voor de late reactie.

Bij de transfer onderhandelingen van Suarez is er één officieel bod op hem uitgebracht door de club. Ik weet niet precies wat in zijn contract stond waardoor zij de clausule die op tafel werd gelegd (+1 lachwekkende pond) toch nog konden negeren. Het resuleerde eindstand in een transfer soap waar Suarez publiekelijk een transfer verzoek indiende. We weten allemaal hoe dat verhaal is afgelopen..."wat roken zij daar in het Emirates"

Waarom ik dit stuk over Suarez erbij betrek, omdat dit in mijn ogen een voorbeeld is dat Wenger zelfs met de financiële mogelijkheden toch niet kan aanhaken met de top. Dat zou een versterking zijn geweest en geen vervanging zoals alle aankopen van deze en de vorige zomer transfer periode, op één speler na.

Wat ik wil zeggen is dat Wenger zijn werk niet naar behoren heeft gedaan. En dat het blijven verdedigen van zoveel foute beslissingen voor irritatie en ontevredenheid heeft gezorgd bij de fans is dan niet zo raar. Het is een ophoping van heel veel factoren waarin hij als eindverantwoordelijke heeft gefaald.

26 november 2014 om 09:22

Helder.

Ik vond het toentertijd ook slecht van Wenger dat hij niet doorgezet heeft. Wederom een typisch voorbeeld van vasthouden aan prinicpes. Dat is de clausule, daar voldoen wij aan en we gaan niets meer betalen. Achteraf is makkelijk praten, maar ik ben meer tevreden met Sanchez dan dat ik met Suarez zou zijn geweest. Suarez is op dit moment beter dan Alexis, maar Alexis kan dat niveau evenaren in mijn ogen en is een beter persoon, verder uitleg daarover is niet nodig. Uiteindelijk heeft dat dus nog aardig uitgepakt.

Voor de rest ben ik het met je eens dat hij niet slagvaardig is geweest op de markt, terwijl de resources er waren en dat hij teveel blijft hangen in het verleden. Ik heb in dit topic ook al aangegeven dat hij een te romantisch beeld heeft en daardoor niet mee wil gaan in de gekte van grote aankoopbedragen. Het is te bewonderen, zoals Usmanov ook doet, maar het is niet reeel meer in deze tijd.

Dus ja, hij heeft gefaald, maar alsnog vind ik dat sommige leden hier op vz te kort door de bocht gaan en voorbij gaan aan alle mooie dingen die hij voor de club gedaan en betekend heeft. Dat wil niet zeggen dat je hem daardoor maar moet laten zitten waar die zit, hij verdient alleen niet om zo behandeld te worden.

26 november 2014 om 14:55

ik begrijp jou wel dat sommige leden hier op vz heel denigrerend praten over Wenger en dat het in de meeste gevallen niet eens goed word onderbouwt waarom zij zo praten. Dat zijn jochies/volwassen lummels die bijdehand/onwetend hun vingers te werk laten gaan. Wij Arsenal supporters zijn in die positie gebracht door Wenger waardoor we dagelijks denigrerende teksten lezen over hem. Hier op vz valt meer dan de helft niet serieus te nemen, dus lees ik hun onzin met een korreltje zout. Maar ik vind dat jij en meerdere Arsenal fans hier op vz niet continu in de verdedeging moeten schieten wanneer er iets negatievs over Wenger word gezegd. En al helemaal niet als het stuk niet eens over Arsenal gaat. Maar goed dat is wat ik vind, laat een ieder in zijn waarde. Ken jij een site genaamd le-grove?

Nog iets, ik ben harstikke tevreden met Özil vooral met het aanzien die hij de club bezorgd. Ben nog blijer met Sanchez door wat ik week in week uit zie van hem op het veld.

Je komt mij vast nog wel een keer tegen op de straten van vz, fijne dag nog en ook jou wens ik succes vanavond.

Wenger, weg ermee, zijn tijd is voorbij!

Het bestuur moet een keer druk uitoefenen op Wenger. Gewoon prestaties eisen. Genoeg geleund op allerlei redenen waarom prijzen niet worden gepakt. Ik heb wel veel respect voor Wenger, maar hij zit daar veel te ontspannen op die positie van coach.

Het is de Russische manier van zeggen dat je tijd van gaan is gekomen. Bot, direct en in het publiek zodat iedereen er gelijk weet van heeft zodat de persoon in kwestie ook geen middelen heeft om zich te weren. En wees eerlijk: Één prijs in tien jaar is wel heel karig, daar komen anderen bij andere clubs niet mee weg.

Wenger heeft Frank de Boer trekjes te lang vasthouden aan spelers die niet functioneren . Hij verdomd het al jaren ook om te investeren in een goede breker op het middenveld , Die backs kunnen gewoon niet op topniveau, en het centrum maakt iedere keer weer beslissende fouten . Mertesacker is te traag en Koscielny vinden veel mensen geweldig, ik zie hem voornamelijk rood pakken of fouten op beslissende momenten maken .deze problemen zijn makkelijk op te lossen met wat gerichte aankopen ,maar ik twijfel of Wenger zelf de problemen wel ziet . Het word misschien idd wel is tijd voor een nieuwe trainer

Arsenal moet Wenger gewoon vervangen man. Hij is zo koppig als wat en wil nooit naar anderen luisteren. Ik snap niet waarom hij altijd doet alsof het geld uit zijn eigen zak komt.

Hellemaal gelijk Arsene kenners worden in dit populistische wereldje door Rijke patsers die denken overal verstand van te hebben door de plee getrokken (achter je rug om) en fans lopen blind achter resultaten aan en zien de schoonheid van het spel niet meer. Is bij ons al sinds 1985 aan de gang.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren