Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Een vertrek in januari wordt lastig, wie weet in juni'

Laatste update:
/

Ricardo Kishna staat tot 30 juni 2016 onder contract bij Ajax, maar daarmee is niet gezegd dat de jonge aanvaller ook daadwerkelijk tot die tijd in Amsterdam blijft. Zaakwaarnemer Mino Raiola zwengelt de geruchtenmolen dinsdag aan met een aantal opmerkelijke uitlatingen aan Calciomercato. Het is volgens hem allesbehalve uitgesloten dat de negentienjarige speler op korte termijn vertrekt.

Raiola gaat daarmee in op geruchten in Italië dat AC Milan belangstelling zou hebben voor de jeugdinternational, die dit seizoen één keer scoorde in negen duels. "Of hij klaar is voor de Serie A? Absoluut. Hij heeft snelheid, is sterk en heeft een buitengewone techniek", zegt de Italiaanse Nederlander. "Voor een speler van negentien jaar is hij bovendien heel volwassen. Hij is wat dat betreft al klaar voor een andere competitie."

Volgens Raiola zijn spelers van het type-Kishna in Italië een zeldzaamheid en hij snapt dan ook goed waarom clubs interesse hebben. "Maar in januari wordt het lastig. Wie weet in juni. Ajax wilde zijn contract verlengen om te voorkomen dat hij gratis de deur uit liep, want het is een uitzonderlijk talent", legt hij uit. Kishna zette begin dit kalenderjaar zijn handtekening onder een nieuw contract in Amsterdam.

'Ricardo Kishna is nu al goed genoeg voor een buitenlandse topcompetitie'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vertrekken zodat Mino geld krijgt en Kishna flopt. Wat moeten mensen met die zaakwaarnemer..

25 november 2014 om 14:33

Oneens. Kishna moet nog minimaal twee seizoenen blijven bij ajax. Hij is zijn basisplek verloren en moet ie nu terugwinnen en twee seizoenen lang basispeler zijn en beslissend en belangrijk zijn voor ajax. Dan pas kan je praten over een overgang naar een grote competitie

25 november 2014 om 14:42

Dat zou ideaal zijn maar vandaag de dag weet je het nooit.. Mino is al binnen geloof me die hoeft het niet voor het geld te doen.. En als hij nou niet meer gelooft in zijn kansen om op korte termijn basis te worden bij Ajax wie zijn wij om hem daarover te veroordelen... wie weet is het een succes en maakt ie het helemaal waar als ie nu vertrekt.. Kans is klein maar het is zo lastig te zeggen of blijven nou echt zoveel beter is voor beide partijen dan een gok van Kishna / zaakwaarnemer en een mooie transfersom voor ons.

25 november 2014 om 14:48

Regelt die Mino ook de sletjes van Berlusconi of zo??
Alles wat hij heeft gaat naar Italie en dan hoofdzakelijk naar Milan.

On:
Zodra Fischer weer fit is en in vorm raakt kan meneer Kishna weer gewoon banken.. Wel jammer, Kishna toch een groot talent... hopelijk kan Ajax straks weer de hoofdprijs vragen en hem voor 10+ miljoen verkopen.

25 november 2014 om 15:03

"die hoeft het niet meer voor het geld te doen."

Ik zou zo graag willen dat die opmerking ook maar een flard waarheid in zich zou hebben. Dan zou het een stuk beter gaan met deze wereld. Rijke mensen willen alleen maar rijker worden, punt uit.

25 november 2014 om 15:12

Inderdaad wat een domme opmerking. Mensen met veel geld willen alleen nog maar meer.

Zou dom zijn om als Kishna te denken om bij AC Milan wel ff aan de bak te komen. Heeft bij Ajax een paar wedstrijden leuk gespeeld maar zit gewoon op de bank. Doet nu een leuke wedstrijd mee met wat acties en is klaar voor het grote werk. Ik vindt Kishna helemaal niet zo volwassen als Mino doet overkomen. Dat zegt hij zelf ook in interviews. Niet letterlijk maar tussen de regels door. Het zou voor hem 100 keer beter zijn om bij Ajax te blijven en daar zijn minuten te maken.

25 november 2014 om 15:13

Wie zou er dan 10+ miljoen willen betalen voor een ontevreden reserve van Ajax?

25 november 2014 om 15:17

@ Debever,

Ik hoor ook altijd dat Kishna zo'n groot talent is, ik zie het helaas zelden. Afgelopen weekend heb ik hem voor het eerst goed zien spelen, maar verder speel hij altijd erg anoniem.

Ik vind persoonlijk el-Ghazi echt 3 klasses beter dan Kishna, gaat veel meer dreiging van uit en is veel effectiever. Daarbij staan achter Kishna met Muric en Cerny ook alweer 2 toptalenten klaar die in de jeugd CL Barcelona 2x hebben scheel getikt. Vooral Cerny vind ik persoonlijk het grootste talent sinds Sneijder in onze jeugdopleiding.

Tot slot vind ik Kishna mentaal heel erg zwak, zodra 2 acties van hem mislukken zie je hem de hele wedstrijd met een gebogen hoofd het veld over slenteren. En Kishna vind ook zichzelf vooral heel erg goed, iets wat je mag zeggen als je Ronaldo, Messi, Kroos of Robben heet, niet als je Ricardo Kishna heet. Je ziet duidelijk dat Kishna wel wat talent heeft maar een totaal verkeerd karakter om in potentie een topspeler te worden. Kishna is een Balotelli-light, talentvol, maar zal het nooit gaan maken omdat zijn karakter hem in de weg zit.

Waar blijven de tijden dat spelers niet alleen op talent werden gescout maar ook op mentale weerbaarheid. Van mij mag AC Milan hem vanavond nog gratis komen ophalen.

25 november 2014 om 16:24

Ik hoor altijd maar iedereen beginnen over zijn karakter die niet goed is.. Maar waarop baseer je dat dan? Deze jongen heeft 2 à 3 zware knieblessures gehad in de jeugd en heeft zich telkens terug geknokt. Hij is pas weer een jaar fit en doet t weer steeds beter. Qua mentaliteit zit t dus wel goed, dus stop met elkaar na praten: jongens met een sterke eigen mening en/of zelfovertuiging worden vaak neergezet als 'jongens met een vervelend karakter'. Ik ben juist blij dat er nog zo'n types zijn!

25 november 2014 om 17:09

Tsjonge jonge het is wat, als iemand zich terugknokt van een blessure dan heeft diegene opeens karakter? Dat is wel erg simpel. Verder hou ik van mensen met zelfovertuiging, als ze dat ook waarmaken. Maar niet jezelf de hemel in prijzen en niks presteren. Ook het feit dat hij wel vond dat hij zijn shirt uit kon trekken, dat hij dat wel had verdiend. Die jongen speelt eindelijk een keer goed en gaat zichzelf al dit soort dingen veroorloven, hij is niet streng genoeg voor zichzelf.

Seedorf, dat was iemand met een sterke eigen mening en zelfovertuiging, dat was niet gespeeld, die jongen was overtuigd van zichzelf en deed nooit rare uitspraken of dingen. Kishna acteert een persoonlijkheid en karakter, helaas komt het bij velen niet geloofwaardig over. In Camp Nou, toen viel hij eigenlijk door de mand. Toen liep hij daar met zoveel respect voor Barcelona rond dat hij nauwelijks duels aan durfde te gaan. Als hij echt de mentaliteit had die jij hem nou toedicht dan was hij a la el-Ghazi op z'n minst de strijd aan gegaan.

25 november 2014 om 17:17

Hij heeft dan wel mentaliteit, zo simpel is het niet gedacht spreek ik uit eigen ervaring. Jij beticht hem van sterallures, maar je gunt hem geen tijd. Ik ga niet verkondigen dat hij het gaat redden, maar je generaliseert wel heel snel. Hoe denk je over een Depay dan? Die al iets meer bewezen heeft, maar ook een 'moeilijke jongen' is.

25 november 2014 om 17:57

Nou inderdaad, ik vind ook dat Depay op moet passen. Kijk Depay heeft het een tijd waar gemaakt maar de laatste wedstrijden Heracles-uit, Mexico en Groningen speelt hij als een drol. Dan moet hij nu niet gaan roepen dat een ploeg als Tottenham dat hij daar totaal niet in is geintresseerd. Depay heeft in elk geval zijn praatjes lange tijd waar gemaakt en dan mag je een grote mond hebben. Daarbij vind ik Depay van een totaal ander niveau dan Kishna.

25 november 2014 om 20:17

Van A tot Z helemaal gelijk... Shirt op de grond gooien... omdat je het nodig hebt.. (dat is gewoon de punchline)

26 november 2014 om 08:51

Elnino: Als je de juiste keuze maakt voor je speler verdien je veel meer. Waar denk je dat Raiola meer aan verdient, een speler als Bouy die flopt of iemand die slaagt als Zlatan? Een goede opbouw in de carriere is voor Raiola ook veel winstgevender.

25 november 2014 om 14:41

Zoals Sierd de Vos al eens gezegd heeft: Raiola heeft meer euro's dan hersencellen..
Wat een kwal is het ook.

25 november 2014 om 15:07

Hoe kun je dat nou zeggen. Die gast is rijk geworden door slim zaken te doen. Sierd on the other hand.....

Raiola wil nog helemaal niet dat Kishna naar het buitenland gaat. Hij wil alvast beginnen met het hypen van de speler. Dit zijn de eerste stapjes van zijn spel. Hij brengt de speler pas over 2 a 3 jaar over.

25 november 2014 om 15:27

Lijkt me inderdaad een goed idee van Kishna om in de winterstop te vertrekken. Maar dan lijkt het me realistischer om aan het niveau NAC of zo te denken dan aan AC Milan. Eerst maar eens een paar jaartjes elke week in de eredivisie spelen lijkt me zo. Voordat je aan AC Milan gaat denken.

25 november 2014 om 15:27

Aan de andere kant heeft Raiola waarschijnlijk ook meer euro's dan hersencellen van Sierd, want die is soms ook niet helemaal honderd bezig hoor..

25 november 2014 om 15:28

Dat weet ik niet.
Volgens mij kan hem die speler namelijk geen reet schelen zo lang hij maar geld krijgt.
En daar heeft hij blijkbaar genoeg hersencellen voor.

25 november 2014 om 15:28

Dat denk jij, als er een club komt die hem een mooie vergoeding biedt zet Raiola een speler zonder pardon neer bij een club waar die niet aan spelen zal toekomen. Zal hem weinig interesseren.

25 november 2014 om 15:58

@ Glory, natuurlijk is hij ontzettend handig met het maken van deals waarbij ook zijn portemonnee gespekt wordt. Maar zodra hij de kans krijgt om Kishna te slijten aan Milan zal hij dat direct doen. Dat staat mij totaal niet aan. Naar mijn mening behoort een zaakwaarnemer het beste voor te hebben met zijn cliënt en hem aan een transfer te helpen indien hij daar aan toe is. Dat is bij Raiola totaal niet het geval. Die ziet alleen maar eurotekens en geeft verder niets om de spelers. Dat heeft hij in het verleden bewezen en lijkt dit vrolijk voort te zetten.

@ Nikes, dan Raiola meer hersencellen heeft dan de Vos ben ik heilig van overtuigd . Vond deze uitspraak van hem (vanuit zijn zoldertje) echter erg grappig en toepasselijk.

25 november 2014 om 17:09

Die geldwolf moet je maar geloven , heeft meerdere spelers de das om gedaan.

25 november 2014 om 14:43

tja ik moet die raiola ook niet...maar hij krijgt het wel altijd voor elkaar omdat zijn cliënten ergens met hele goede voorwaarden te stallen

veel te vroeg deze stap overigens, zou erg jammer zijn

25 november 2014 om 14:55

Tinus er zijn zeker ongelofelijke voorbeelden te noemen van zeer beperkte spelers die Raiola wist te slijten aan een mooie club. Maar om er dan vanuit te gaan dat hij dat altijd voor elkaar krijgt is wat kort door de bocht. Kijk even wie hij in zijn stal heeft, dat zijn een aantal grootheden maar ook jongens die achteraf wellicht liever een zaakwaarnemer hadden die wat minder op de snelle cash gericht was.

Feit blijft nu eenmaal dat Raiola kortzichtig te werk gaat met als levensmotto: binnen is maar vast binnen. Hoe meer transacties hoe beter dus Zlatan is zijn droomclient want elke keer dat ie van club verkast is het kassa voor Mino. Voor jonge spelers is het spannend om in zijn stal te komen, hij heeft iets mafioos en beloofd je gouden bergen, daarvan zijn die jongens best onder de indruk. Kijk maar eens hoe vaak Kishna in interviews over Mino begint, dat is echt een held voor hem. Maar het gaat Mino altijd om de volgende transfer en niet om wat op lange termijn het beste is voor de ontwikkeling van een speler.

25 november 2014 om 15:12

Feit blijft dat de verantwoordelijkheid bij de speler ligt. Raiola is er enkel voor om interesse bij clubs te wekken en deze interesse vervolgens voor te leggen aan zijn spelers. In die zin doet Raiola enkel zijn werk, heeft goede connecties, vooral in Italië. Het is aan de spelers, hun achterban (ouders) en hun huidige club om niet te snel in te stappen. Ajax moet hier maatregelen in nemen, jeugdige spelers die bij Raiola onder contract staan hebben een verhoogde kans om op jonge leeftijd weg te lopen, waardoor alle tijd en moeite die Ajax in deze jeugdspelers heeft gestoken weinig rendement halen. Ze zijn zo stom geweest hem weer binnen de club te halen, toen Jol aan het roer stond.

Ajax moet eerder om tafel gaan met de speler en zijn ouders, om duidelijk te maken dat een langer verblijf niet enkel in het voordeel is van de club maar ook van de speler zelf. Daarbij hoef je spelers niet eens te verbieden om in zee te gaan met Raiola, spelers zullen automatisch voor een zaakwaarnemer kiezen die de ontwikkeling van een speler op lange termijn in de gaten houdt in plaats van te aassen op korte-termijn transfers.

25 november 2014 om 14:44

Kishna en Raiola hebben een goede band, dus dat zal zeker niet spelen. Je roept zonder inhoudelijk iets te weten.

On: hoop niet dat hij al vertrekt. Is er in mijn ogen ook nog niet klaar voor. En hij kan nog heel veel leren bij Ajax en hopelijk ook heel veel met Ajax bereiken.

25 november 2014 om 14:52

Raiola is een held. Hij is geniaal en is goed voor zijn spelers. Hij doet niets voor zichzelf. Ik heb deze man nog nooit onzin horen spreken.

25 november 2014 om 15:00

Misschien met Pogba en dat soort spelers maar wat dacht je van spelers als Salamon , Bouy , El-Kaddouri , Zeegelaar , Weiss en Kerlon ? Lekker cashen is dat voor Raiola

25 november 2014 om 15:04

Hoop voor je dat dit sarcasme is want Kishna moet namelijk nog heel wat werk verzetten voor hij werkelijk klaar is voor een volgende stap. Die Raiola is een kwal van een gast die spelers op korte termijn veel financieel gewin levert maar op de langere termijn veel spelers verpest doordat ze nergens meer aan de bak komen. Hoop echt dat er iets tegen zaakwaarnemers in het algemeen wordt gedaan en zo niet iig een club als Ajax die een lijst gaan samenstellen van zaakwaarnemers waar geen zaken mee wordt gedaan. Dat zorgt er misschien voor dat sommige spelers niet naar Ajax komen maar voorkom je dit soort acties ook mee.

25 november 2014 om 17:47

Arsenal: Het zeg ook veel over het onbenul en de hoogmoedswaanzin van Kishna.
Als hij zelf niet weg wil zou Raiola dit niet gezegd hebben.
Als ajax slim laten ze deze speler met een grote strik er om weg gaan want hij speelt een half uurtje goed en krijg meteen weer praatjes.

25 november 2014 om 18:57

Enig idee waarom jullie eigen held Vilhena Raiola de deur wees? Zal het je verklappen. Mino deed iets soortgelijks als hij nu doet, alleen was het toen tegen Koeman gericht en dreigde hij Tonny te transfereren als Koetje hem niet in de basis liet spelen oid. Vilhena was (geheel terecht imo) daar pissed over en wees hem de deur. Ook bij het bijtekenen van Kishna eerder dit jaar was Mino bezig om hem 'weg te brengen', maar heeft vader Kishna daar een stokje voor gestoken. Dus zeggen dat Mino nooit voor z'n beurt praat is niet meer dan een (verkeerde) aanname van jou.

25 november 2014 om 19:48

ach gevalletje ebicilio.

Natuurlijk veel te vroeg voor Kishna..

25 november 2014 om 14:49

! naam, Ouassim Bouy.

Onze ouwe pizzaboer is een goede verkoper. Hij kan Kishna ongetwijfeld aan een mooi contract bij grote italiaanse club helpen. Bouy kan Kishna heel nauwkeurig uitleggen wat er daarna gebeurd. Vraag me af of die nog steeds zo enthousiast over zijn zaakwaarnemer is.

Probleem lijkt me echter dat Kishna zich met zulke goedbedoelde adviezen niet kan identificeren, want hij vindt zichzelf wel heel veel beter dan die andere jongens, denk dat hij zich liever spiegelt aan de succesverhalen van Raiola, zoals Zlatan.

25 november 2014 om 14:56

Haha wow inderdaad. Ik weet nog wel dat er in 2012 ook helemaal werd losgegaan op deze gozert. Ik heb even met een diepe zucht zijn wikipedia verhaal doorgespit, wat een ellende haha

25 november 2014 om 15:01

@ Manodedios

Ouassim Bouy is voor ons inderdaad een goed voorbeeld. Helaas had die jongen een half jaar geleden zelf nog het idee dat zijn stap goed voor hem was geweest en dat hij veel verder is dan hij bij Ajax zou zijn. Die mening deel ik niet maar die mening heeft hij wel.

Bouy zal een positief verhaal vertellen, iets met miljoenen euro's.

25 november 2014 om 15:58

Bouy is nog steeds niet helemaal geflopt. Toen hij ging zeiden mensen dat hij nooit het 1e van Juventus zal halen, dat heeft hij inmiddels wel gedaan. Niet vaak, maar hij heeft gespeeld. Hij is nog steeds jong en het kan dus nog steeds iets worden. Mischien niet bij Juve, omdat wij al veel middenvelders hebben die gewoon beter zijn, maar mischien bij een andere club.

Kishna kan wel nu al weten dat hij uitgeleend zal worden aan een Serie B/C club in zn 1e seizoen en hij mag dan hopen op een laag geklasseerde Serie A club in zn 2e seizoen. Daarna mischien net als Bouy naar Griekenland ofzo.

Hij kan beter nog paar jaar bij Ajax blijven maar vroeg naar het buitenland vertrekken wil niet perse zeggen dat ze hun carriere verpesten.

25 november 2014 om 17:41

Ik ben zeker geen fan van Raiola maar hij krijgt zijn spelers altijd aan een club,en Bouyeri speelt nu gewoon CL bij een club die wel meedoet voor een plek in ko fase en er meer verdient. Denk dat je beter een ander voorbeeld had kunnen geven dan Bouy aangezien die gewoon een mooie toekomst tegemoet gaat.

25 november 2014 om 17:43

Huh hij speelt toch bij Olympiakos?

25 november 2014 om 17:45

Ok vergist zit bij Panathinaikos.

25 november 2014 om 17:47

Dan heeft hij niet de goede stap gemaakt en kan mijn stukje de prullenbak in XD

25 november 2014 om 14:54

Waarschijnlijk is dit een truc om meer geld te kunnen vragen bij een contractverlenging. Zo niet, dan gaat hij maar lekker. Spelers die niet bij Ajax willen spelen hebben we niet nodig. Voor hem genoeg anderen, want er komt genoeg talent aan op de vleugels

25 november 2014 om 15:08

Nee daarom doet hij het niet, dat geld van een contractverlenging, dat zijn toch peanuts. Hij kijkt naar het grote plaatje. Over een paar jaar de tussenstap in Italie zetten. Nu alvast de hype starten en het talent daar op de kaart zetten.

25 november 2014 om 15:10

Net als bij Ouasim Bouy?

25 november 2014 om 15:32

Ander verhaal maar het gaat hem ook daar weer om het grote plaatje. Want denk je echt dat Raiola van die transfer rijk is geworden?

Oneens. Kishna moet nog minimaal twee seizoenen blijven bij ajax. Hij is zijn basisplek verloren en moet ie nu terugwinnen en twee seizoenen lang basispeler zijn en beslissend en belangrijk zijn voor ajax. Dan pas kan je praten over een overgang naar een grote competitie

25 november 2014 om 14:38

Is dat een beetje hetzelfde wat je bedoeld dat van den Hoorn beter twee jaar bij Utrecht had kunnen blijven?

Spelers willen mijn inziens te snel omhoog. Eerst even een langere tijd goed presteren en dan verder kijken ipv 5 leuke wedstrijden.

25 november 2014 om 14:54

Een seizoen lang de beste speler van een team zijn of net een paar leuke invalbeurten hebben gehad is nog wel een wezenlijk verschil lijkt mij zo.

25 november 2014 om 15:15

Wat nou basisplek verloren?? Hij heeft nooit een basisplek gehad (voor een aantal maanden op rij). Heeft nog niks gepresteerd en dan zou AC Milan ineens interesse hebben? Op basis van wat dan?

25 november 2014 om 18:18

Op basis van een aflopend contract waardoor ze hem voor weinig geld kunnen halen.

26 november 2014 om 10:45

Precies. Dat betekent dus dat ze hem halen als breedteversterking voor het tweede en met een houding van 'wie weet wordt het nog wat en hebben we straks veel blessures'. In ieder geval niet omdat ze in hem een potentiele topper zouden zien. Bovendien betekent het een carriere stap achteruit ipv voooruit. Kijk maar naar Castaignos, Drenthe. Als zelfs een veel groter talent als Van Ginkel daar al geen speeltijd krijgt... Je zal jezelf trouwens maar Kishna43 noemen...

Helaas lijkt me dit typisch een jongen die in Raiola's praatjes trapt.

25 november 2014 om 14:39

Tja dat hij al met hem in zee is gegaan zegt al veel.. Vilhena was het ook gelukkig heeft die wel het licht gezien.

25 november 2014 om 14:46

Onzin! Raiola denkt na over z'n cliënten. Dat Vilhena die actie neemt zegt helemaal niks. Kishna en Raiola hebben verder wat dat betreft ook een goede band.

25 november 2014 om 14:49

Dat was inderdaad een opmerkelijke en goede stap van Vilhena. Raiola is echt een verschrikking. Die wil de talenten zo snel mogelijk het land uit hebben, zodat hij snel kan cashen. Kishna heeft niks te zoeken in Italië. Zie Van Ginkel en Bouy, Nederlandse talenten komen daar niet aan de bak op die leeftijd.

25 november 2014 om 14:53

ja hij denkt na over hoe ze voor hem geld opleveren en lul niet zo dom dat ie het beste met hun voor heeft.

25 november 2014 om 15:04

@ Patrickstern

Uiteindelijk bedingt hij ook hele goede deals voor zijn clienten dus die gaan er op 1 vlak in ieder geval op vooruit. Bouy verdiend bij Juventus binnen een paar jaar een paar miljoen en is financieel onafhankelijk. Als je het vanuit financieel punt bekijkt is er niets aan de hand voor Bouy bijvoorbeeld.

25 november 2014 om 15:45

Raiola heeft met al zijn clienten een goede band omdat die wel weet hoe met ze om te gaan. Je weet zelf toch ook wel dat het een geldwolf is?

25 november 2014 om 17:51

Inderdaad dit zegt ook heel veel over Kishna want Raiola luistert wel goed naar wat zijn spelers zelf willen. En het verbaast me niks dat Kishna het zo hoog in zijn bol heeft want dat merk je aan alles.

25 november 2014 om 15:29

Klopt, vergeleken met Vilhena die Raiola al lang gedumpt heeft, Raiola probeerde Vilhena destijds naar Juventus te brengen omdat Koeman Vilhena geen penalty liet nemen..

25 november 2014 om 16:02

Conte of Allegri zouden hem ook geen penalty laten nemen

25 november 2014 om 16:05

Haha hij neemt ze niet slecht hoor Maar Koeman wou persee Pelle zien, vast vanwege de topscoorder positie.

25 november 2014 om 19:06

Nikes, hij wilde Pelle zien omdat die erop trainde (was het verhaal ff vergeten, maar dat van die penalty's weet ik nog) en Vilhena niet.

Hij zegt precies zoals het beleid van Ajax is. In de winter wordt moeilijk, in de zomer moet hij weg of bijtekenen.


Wat een eikel die Mino! Een speler zonder basisplaats bij Ajax is al klaar voor de volgende stap?! Blijven dromen.

25 november 2014 om 15:34

Hij is een zaakwaarnemer, dit horen zij te doen. Al zijn z'n uitspraken onzin, in Italië kennen ze Kishna niet, die gaan het nog echt geloven en het in de bladen zetten.

25 november 2014 om 17:53

Of want een eikel die Kishna want Raiola doet dit soort zaken meestal niet zonder overleg.

Net als bij Elia een goede voetbalcarrière om zeep helpen zeker. Ik snap niet dat voetballers naar zo'n geldwolf luisteren. Hopelijk zal Kishna beseffen, net als bij de vorige keer, dat hij bij Ajax wel de mogelijkheden zal krijgen.

25 november 2014 om 14:39

Omdat Kishna zelf denkt dat hij wel die stap aankan natuurlijk. Bovendien zal zijn bankrekening ook aardig bijgevuld worden. Raiola is een slimme man die dat ook ziet en ik denk dat Raiola het niet eens zo erg vindt als hij flopt, want dan kan hij weer een nieuwe club zoeken en opnieuw cashen. Die man is misschien walgelijk maar niet dom.

Als Ajax een goed bod ontvangt zouden ze het best kunnen overwegen, het is duidelijk dat deze jongen talent heeft maar hij laat het maar zelden zien. Misschien dat het hem aan mentaliteit ontbreekt of dat hij na zijn twee ernstige blessures niet meer vol kan gaan.

Laat hem lekker 3 jaar in Nederland voetballen. Komt nog te kort voor een subtobber in het buitenland. Ik vind dat depay ook volgend seizoen lekker bij psv moet voetballen. Als ze kampioen worden lekker champions lea

Laat hem lekker 3 jaar in Nederland voetballen. Komt nog te kort voor een subtobber in het buitenland. Ik vind dat depay ook volgend seizoen lekker bij psv moet voetballen. Als ze kampioen worden lekker champions lea

Wat een idioot die Raiola. Dit is natuurlijk nog veel te vroeg voor Kishna. Hij heeft op zijn eerste paar wedstrijden na, en afgelopen zaterdag, vrij weinig laten zien bij Ajax. Laat hem maar eerst eens echt volwassen worden en met beide benen op de grond komen. Hij heeft heel erg veel potentie en bij Ajax zit hij goed op zijn plek.

De transferperiode breekt weer bijna aan, Raiola is opeens weer in de media te vinden.

25 november 2014 om 15:00

Is tog vrij normaal?
Dat is zijn werk spelers verkopen aan een andere club?

25 november 2014 om 15:03

Zeg toch ook niet dat het niet normaal is. Wat niet normaal is, is dat hij zijn spelers voor zoveel geld verkocht krijgt. Zelfs als clubs een speler uit zijn bestand kopen die niet goed presteert komen ze toch weer bij hem terug. Hij is ontzettend goed in zijn werk, verdient er ook enorm veel geld mee, maar het is een huichelaar eerste klas.

25 november 2014 om 15:05

Nou eigenlijk is zijn werk het behartigen van de belangen van de speler tijdens onderhandelingen met clubs. Oftewel zijn zakelijk vertegenwoordiger.

25 november 2014 om 15:09

Daar ga je de mist in. Het is zijn werk om belangen van zijn clienten te behartigen. De belangen van spelers dus. Is een vertrek in Kishna's belang? Dacht t niet

25 november 2014 om 15:22

Misschien denk jij van niet, Jaxi10. Raiola kan daar anders over denken.

Is goed voor 20 mil mogenzehem komen ophalen. Is die onzin ook meteen klaar.
Het is gewoon geruchten de wereld inhelpen om een betr contract te kijgen.......

Net zoals Bouy zeker...
Kishna is niet eens een basisspeler bij Ajax maar dat zou hij wel worden bij Milan?

Eén goed half uurtje gespeeld en direct die over het paard getilde achterlijkheid van een Raiola in de pers. Als ze direct dít gaan doen, Ajax misbruiken voor praatjes, dan mag Kishna van mij direct weg. Gevalletje Bouy wordt dat dan. Ik snap niet dat Ajax nog zaken doet met Raiola. Alle spelers die díe man kiezen als makelaar, niet meer opstellen (opzich ging dat prima met Kishna).

Overigens denk ik ook dat hij goed genoeg is vervallen Italiaanse clubs..vorig jaar toonde Ajax zelf nog in een tweeluik heer en meester te zijn over AC Milan. En gezien de huidige prestaties is Milan alleen maar minder geworden.

25 november 2014 om 14:48

Raiola is over het paard getakeld, tillen lukte niet

25 november 2014 om 14:58

Hahahaha!

Overigens kan je zulke spelers uiteindelijk beter kwijt dan rijk zijn. Na amper gepresteerd te hebben, jezelf te goed vinden voor Ajax is echt een gigantische minachtende houding naar Ajax toe. Daar waar je als jeugdspelers het beste uit de voeten komt, alleen maar kan leren (alleen al dat shirtje uit..) en nog met veel grotere talenten dan jezelf iedere dag mag trainen....dan zou je jezelf toch echt anders moeten opstellen.

Zoals Cruijff al over oa Bouy en die andere vertrokken semi-talentjes zei: 'eigenlijk vind ik het heel zielig voor die jongens'

25 november 2014 om 15:04

myvision, wat een overtrokken reactie. Raiola blijkt een prima zaakwaarnemer te zijn en behartigt de belangen van onder andere Anita, Van der Wiel, Ibrahimovic, Lukaka, Pogba en Asare. Een speler heeft de vrijheid om zijn eigen zaakwaarnemer te kiezen en de taak van de zaakwaarnemer is de belangen van de speler zo goed mogelijk te behartigen. Raiola is hier een meester in en ik heb nog nooit een speler gehoord die zich negatief heeft uitgelaten over Raiola. Je gaat wel heel erg kort door de bocht wanneer je de spelers die onder Raiola vallen niet meer wil opstellen, je gaat ook nog eens voorbij aan de keuzevrijheid die een speler heeft wanneer het om een zaakwaarnemer gaat. De uiteindelijke beslissing/keuze ligt bij de speler en niet bij zijn zaakwaarnemer!

25 november 2014 om 15:10

Vraag Vilhena om zijn mening over Raiola zou ik zeggen.

Natuurlijk hebben spelers zelf de keuze, maar Ajax heeft ook de keuze wie zij opstellen. Kishna laat nu blijken, zonder ooit te hebben gepresteerd, dat hij Ajax misbruikt. Als je op een gegeven moment goed genoeg bent, dan staan de grote clubs voor je in de rij als Ajacied. Maar deze reactie van Mino & Kishna laat blijken dat ze gewoon snel geld willen verdienen over de rug van Ajax.

Misschien zegt ene Bouy je wat? Precies zo'n speler met waardeloze mentaliteit. Laatst liep hij weer heerlijk openlijk te solliciteren dat hij wel bij de NL top zou willen voetballen. Tsja, dat terwijl hij toch echt al in de jeugd van de Nederlandse top heeft gespeeld..

25 november 2014 om 15:15

@ Petterson

Ook al is zijn reactie overtrokken heeft hij natuurlijk wel gelijk. Dat Raiola goed voor zijn cliënten is weet ik niet. Dat hij zijn cliënten laat geloven dat hij het allerbeste is wat ze is overkomen weet ik wel. Zelfs de jongens die sportief niet uit de verf gekomen zijn lopen met hem weg. Dat is knap.
Dat hij niet goed is voor clubs als Ajax, die leven van ontvangen transfersommen, lijkt mij ook wel duidelijk. Raiola denkt puur in het korte termijn belang van zijn cliënt en hemzelf. Wat er vaak op neer komt dat spelers financieel gigantisch binnenlopen, maar clubs daardoor mindere transfersommen ontvangen. Net zoals het het goed recht is van een speler om in zijn belang te acteren heeft Ajax dat recht natuurlijk ook. Indien spelers met een zaakwaarnemer willen werken die compleet maling heeft aan het belang van de club, moet de club dezelfde zakelijke instelling hanteren. Niets voor niets in het leven.

25 november 2014 om 15:05

Heer en meester? Je kan ook overdrijven. Ajax heeft 2 keer gelijk gespeeld. Uit was Ajax duidelijk sterker vanwege een rode kaart, zonder daarbij echt kansen te creëren. Thuis was het redelijk gelijkwaardig. Blijft staan dat Ajax 2 keer niet kon winnen en Milan ook in de stand boven zich moest laten. Ajax was dus niet beter, laat staan heer en meester.
Mijn hart klopt ook voor het rood wit en een beetje chargeren mag best om je punt sterker te maken. Maar je moet geen onzin gaan lullen. Daar wordt je punt niet sterker van en zorgt er alleen maar voor dat de discussie de verkeerde kant op kan gaan.

Kishna is natuurlijk nog niet goed genoeg voor AC Milan. Op dit moment is hij bij Ajax ook nog terecht 2e keus. Bij Milan hebben ze bovendien een stuk minder geduld met talenten. Zodra die een dip krijgt zoals vorige maand kan je er donder opzeggen dat hij binnen de kortste keren op een zijspoor belandt.

Gezien de instelling van Kishna en zijn entourage hoeft Ajax er niet op te rekenen dat deze jongen lang in Amsterdam blijft. Ik heb helaas het gevoel dat Kishna de praatjes van zijn zaakwaarnemer gelooft. Jammer voor hem en jammer voor Ajax. Zolang Kishna niet heel duidelijk afstand neemt van de uitspraken van zijn zaakwaarnemer moet Ajax de voorkeur geven aan jongens als El Ghazi, Fischer en Muric. Ook hele grote talenten die wel lijken te beseffen hoe een gedegen carrièreplanning er uit ziet.

25 november 2014 om 15:23

Ik denk dat je van de uitwedstrijd de samenvatting nog even moet terugkijken. Ajax had 3 levensgrote kansen (fischer, Poulsen, Klaassen), waarvan 1 op de paal al vóór de rode kaart. De commentator zegt letterlijk: "het echte doelgevaar is in de eerste 20 minuten van Ajax". Daarbij was de rode kaart ontzettend terecht en is dat dus ook weer een zwakte van Milan bij de wedstrijd. Vervolgens had Balotelli ook nog rood mogen hebben.

In de tweede helft is het alleen maar Ajax die Abiatti onder vuur heeft (logisch idd met rood). Over de omhaal van Klaassen maar te zwijgen..."als" telt niet, maar iedereen heeft wel gezien in de tweeluik dat Milan absoluut niks beter was dan Ajax en op dit moment al helemaal niet.

Verder ben ik het qua instelling van Kishna helemaal met je eens. Zoals ik al zei, zulke mannen kan je beter kwijt zijn dan rijk.

25 november 2014 om 15:51

Ajax heer en meester noemen was onzin. Gelukkig verbeter je jezelf daarna door te stellen dat Milan niet beter was dan Ajax. Dat benadert de werkelijkheid veel meer. Ajax was over 2 partijen zeker niet de mindere en had een grotere kans op winst dan Milan.

Ik was bij beide wedstrijden overigens live aanwezig (in Milan zelfs op de eerste rij) en heb beiden ook terug gezien op tv.

25 november 2014 om 16:02

Het is maar hoe je het uitlegt hè.

Haha, held! Mooie matches man, met beide keren een zuur einde. Ik was bij Ajax-Barcavorig jaar en ging nog met Louistje op de foto (wat ben ik ook een klein kind, maar hier het bewijs: https:// scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/1... (na // spatie weghalen).

Lijkt me erg gaaf om bij Milan eens in dat stadion te zitten. Was vorig jaar trouwens wel tussen de Gelbe Wand in het Bernabeu (https:// fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31... Real-Dortmund. Dat zijn wel mooie ervaringen man!

Cheers!

25 november 2014 om 15:18

Heer en meester? Volgens mij ging Milan naar de volgende ronde en Ajax niet..

25 november 2014 om 15:33

Ik heb het over de wedstrijden waarin je ze met elkaar kon vergelijken...niet over hoe Ajax het weer verprutste om door te gaan

Verder weet ik dat "als" niet bestaat en dit de wijze vaak is waarop Ajax/nederlandse topclubs het weer eens niet halen in Europa en juist die geslepen Italiaantjes wel.

25 november 2014 om 15:51

De reden dat Kishna zou mislukken bij AC Milan is niet dat AC Milan te goed is, want dat valt tegenwoordig inderdaad wel mee. De reden is dat mannetjes als Kishna na zo'n transfer denken dat ze het gemaakt hebben en gearriveerde sterren zijn. Meestal gaan ze daar niet beter van voetballen. Ook staan Italiaanse clubs nou niet bepaald bekend om het beter maken van jonge talenten. Daar komt nog bij dat dit soort clubs een sloot aan spelertjes koopt zonder enig plan. De gedachte erachter is niet geschoten is altijd mis.

28 november 2014 om 10:26

je kan wel heer en meester zijn maar je moet wel punten winnen,resultaat boeken en dat kan Milan als de beste, zij weten gewoon waarneer de wedstrijd op slot moeten gooien, slim zijn.
Zoals frank de boer zei het is vaak mannen tegen de jongetjes (ajax)

28 november 2014 om 11:50

Dat klopt helemaal, helaas.

Wat is die Rioolrat een figuur die altijd de boel opnaait. Laat Kishna eerst eens een vaste waarde worden in Ajax 1. Hij bracht ook Quasim Bouy naar Juventus als megatalent en te geoot voor de eredivisie blablabla... nu speelt hij uefacup bij Panathinaikos en afgelopen jaar bankzitter bij HSV om tegen degradatie te spelen... wat een flauwekul.

Hij kan zich beter eerst bij Ajax gaan onderscheiden, al zou het met niet verbazen dat hij zelf ook al naar Italië wil. Dat interview na afloop zaterdag deed me vrezen dat het geen al te snuggere kerel is, voor zover dat uitgetrokken shirt dat al niet suggereerde.

Nu al? Hij is niet eens verzekerd van een basisplek? Laat staan dat hij minimaal 2 volle seizoenen voetbal in de benen heeft. Raiola plaatst hem hier natuurlijk in de etalage en dat is slim vanuit zijn oogpunt. Als deze speler van plan is snel weg te willen bij Ajax en niet voor de geleidelijke weg wil kiezen zou ik 'm snel weg doen als ik Ajax was. Dan zit het namelijk niet helemaal goed in ze hoofd en laat dat nou wat zijn waar Ajax niets mee te maken willen hebben.

Dat zei meneer Raiola ook een paar jaar geleden van Ouasim Bouy.. En hoe is het daar nu mee?

25 november 2014 om 15:01

Die had te maken met een heftige blessure.
Moet nu op niveau komen bij de juiste club.

Volwassen!! Als die volwassen is, zal die niet zomaar shirt uittrekken na een normale doelpunt! Alhoewel is die een goede talent, maar hij is nog niet rijp voor een sterke competitie.

25 november 2014 om 14:53

Wat heeft dat er mee te maken? Zijn genoeg 'volwassen' die hetzelfde doen of gedaan hebben. Heeft hier niks mee te maken, het gebeurd in emotie. Na een aardige tijd te moeten toekijken en dan zo belangrijk zijn begrijp ik dat hij blij is.

Ontopic: Hij moet eerst nog minimaal 1/2 seizoenen basis staan bij Ajax, dan pas nadenken of die naar het buitenland kan gaan. Hij heeft het talent wel, maar als die nu gaat en komt bij een bijvoorbeeld AC Milan wat niet geweldig draait en betere spelers heeft voor zijn positie kan die het wel vergeten. Misschien optie, als ze hem echt gaan verkopen om hem nog een jaar te verhuren aan Ajax.

Kishna moet zich eerst maar weer eens terug in de basis werken bij ajax voordat hij en zijn zaakwaarnemer gaan denken aan een transfer

Verbod op Raiola als zaakwaarnemer gaat hiermee steeds sneller komen. Vies spelletje speelt die man

25 november 2014 om 14:49

Moet Kishna gewoon net zoals Vilhena reageren, die ontsloeg Raiola toen hij naar Koeman dreigde hem te transfereren.

25 november 2014 om 15:01

Kishna is momenteel (en vooralsnog) de enige Ajacied die in die smerige zaakjes van Raiola trapt. Je kan gewoon aan zijn zelfoverschattende blik voor de camera zien dat het een Minootje is. Geef mij die Denen met enige zelfreflectie dan maar (fischer bijvoorbeeld).

25 november 2014 om 15:35

Hoezo komt zijn verbod als zaakwaarnemer hiermee steeds sneller? Dit is wat Zaakwaarnemers doen, al zijn zijn uitspraken raar en niet op de realiteit gebasseerd.

25 november 2014 om 18:31

Verbod op Raiola als zaakwaarnemer van jeugdspelers. Kortom Ajax biedt je geen contract meer aan als Mino je zaken behartigt.

Nou gelukkig klikt iedereen op neen. Wat n onzin ook. Heeft die gast al eens de 90 min.volgespeeld....?!

Tsja, Frank de Boer en ""moeilijke" jongens is geen goede combinatie. Er moet wat zijn voorgevallen anders kan ik de uitspraken van zijn zaakwaarnemer niet plaatsen.

Lekker verkopen dan maar, gelukkig heeft hij zijn contract verlengd dus ze zullen er nog wel wat voor gaan vangen. Ik zie het liefst geen spelers meer bij Ajax met Raiola als zaakwaarnemer dus wat mij betreft mag hij weg.

Jaja net als Bouy, haha, behalve als Kishna echt niet goed bij zijn hoofd is en zo'n advies nog opvolgt. Maar als je Mino een beetje kent zegt hij dit om druk op Frank te zetten om hem op te stellen en dan zo snel mogelijk zijn klant voor veel geld ergens anders onder te brengen. Mocht dat zo zijn, is het niet eens zo erg. Fischer komt er weer aan en Andersen kan er ook goed spelen. Kishna zal altijd last ondervinden van zijn eigen en Mino's persoonlijkheid.

25 november 2014 om 15:02

Denk jij echt dat Franky dat pizzabakkertje als zijn baas ziet? Wat een onzin. Wegtrappen die Kishna. Dan zijn we bij Ajax van Mino verlost.

Snap niet dat mensen over een speler die net komt kijken en 18-19 jaar is zeggen dat die nog twee jaar bij Ajax moet blijven. Een jongen als Kishna moet gewoon 4 of 5 jaar bij Ajax blijven. En die anderen ook. Dan zijn ze nog pas 23-24.

Sinds zijn debuut speelt hij eindelijk weer eens goed en dan is hij meteen klaar voor een transfer naar het buitenland? Wat een onzin! Laat hem eerst maar eens een vaste basisplaats afdwingen en circa één heel seizoen goed spelen, voordat hij naar het buitenland gaat. Anders gaat hij keihard floppen, maar dan heeft Raiola tenminste wel z'n centen..

Laat hem even Bouy en Castaignos bellen

Dit soort praatjes had hij ook met Bouy, en kijk waar hij nu is, juist.. Overigens vind ik het lachwekkend dat Raiola Kishna volwassen noemt, vraag me af of hij Kishna wel volgt, die loopt te vaak op een roze wolk, en doet zijn shirt uit omdat ''hij het nodig had.''

Kishna moet hem zo snel mogelijk dumpen, Raiola lijkt me het type die spelers dwingt te transfereren

Ach ja, moet Kishna zelf weten als die wilt vertrekken. Voor hem staat er weer een andere speler op. Zo gaat dat in de voetballerij. Overigens wel zonde indien hij gaat en niet doorbreekt. Tuurlijk kan hij ook bij een andere club doorbreken. Maar dan moet hij ontzettend goed zijn.

Door deze uitspraak te doen blijkt maar weer eens dat Raiola werkelijk geen reet van voetbal snapt. Kishna is natuurlijk verre van klaar voor een grote competitie werkelijk te lachwekkend voor woorden. Kishna kan alleen maar mislukken als hij nu vertrekt naar een grote competitie.
Raiola zorgt finacieel prima voor z'n klanten maar als je een serieuze carriere na wil jagen moet je Raiola zo snel mogelijk aan de kant zetten.

nare man die Raiola. Kishna krijgt wat kritiek over zich heen vanwege zijn shirt actie en dan is Raiola direct op zijn teentjes getrapt en dan gaat meneer dreigen met een vertrek? Kishna heeft nu 1 goede invalbeurt gehad en laten zien dat hij veel talent heeft ja, maar klaar voor een club in de serie A? Dat is een enkeltje richting de vergetelheid boeken! Ik hoop dat Kishna zich niet laat verleiden door Raiola maar als ik de artikeltjes lees waar Kishna zegt dat hij vaak bij "mino' op bezoek gaat dan ben ik bang dat deze pizzaboer precies weet hoe hij deze jongen gek kan krijgen en zelf weer een paar tonnetjes kan bijschrijven op zijn rekening. Verschrikkelijk! Als Kishna wil gaan en zich gek laat maken dan zeg ik dat Ajax hem niks in de weg moet leggen, als hij zijn eigen doodvonnis wil tekenen dan moet hij dat vooral doen. Het zou voor deze jonge jongens een eer moten zijn om bij Ajax te spelen en daar een contract te hebben maar hebzucht wint het tegenwoordig van alles....

Iedereen hapt hier zo leuk. Kishna heeft een contract tot 2016, wat betekent dat hij volgend seizoen of moet verlengen of moet vertrekken.

Simpel is dat, een vertrek is niet aan de orde. Een contractverlenging is waar Raiola op aandringt en Ajax voor waarschuwd.

25 november 2014 om 15:05

Je zegt het zelf: "kishna heeft een contract tot 2016, wat betekent dat hij volgend seizoen of moet verlengen of moet vertrekken."

Mino stuurt juist aan op een vertrek, ook gezien de huidige beleidsvoering van Ajax. Waar domme voetballers met dollartekens in hun ogen eigenlijk ook niet op hun plek zijn bij Ajax. Laat ze maar naar die afgetakelde Italiaanse clubjes gaan. Het Bouyt mij niet zo veel, ben dergelijke mannetjes liever kwijt dan rijk.

Logisch, spelers die bij Ajax grotendeels op de bank zitten zijn goed genoeg voor AC Milan....

25 november 2014 om 15:06

Vorig jaar CL gekeken?

25 november 2014 om 15:43

Ja, en daarin hebben we allemaal kunnen zien dat ajax een klasse beter is dan Milan. Eerst in Amsterdam overwinning door de neus geboord door weer eens zo schwalbe van balotelli, om vervolgens in Milaan 0-0 te spelen door o.a. Antivoetbal, tijdrekken en alle geluk van de wereld voor de Milanezen bijvoorbeeld bij de kopbal binnenkant paal van poulsen, de laatste bal van Klaassen net naast en zo kan je nog wel even doorgaan..

Vervelende man die Raiola, ajax moet Kishna wel voor de keuze stellen te gaan verlengen en deel uit te maken van de kern of niet. Mocht hij dat niet willen dan graag laten vertrekken en de kans geven aan jongens als Cerny, Acolatse, Becker en Fischer, jongens die wel aan het plan mee willen werken. Kortom Ricardo gaan verlengen tot 2018/2019 of vertrekken.

Bij El-ghazi is dit helemaal geen issue, jongen is verstandig, tekent bij en geeft hiermee ook een signaal af naar Ajax toe, bij Kishna met een zaakwaarnemer als Raiola is dat nu wel even wat anders. Kishna zou er sowieso goed aan doen om een andere zaakwaarnemer te zoeken zoals Vilhena, een dergelijke uitspraak is niet goed voor hemzelf.

Oh heeft ook weer eens een half uur meegedaan en leuke actie gemaakt.
En dan gelijk beginnen over buitenland.....snap je ook echt niks van voetbal he....
Beetje zaakwaarnemer had m een schop onder zijn hol gegeven en gezegd dat elke week te doen en zijn shirt aan te houden dan.
Maar ja die pizza boer dacht ook dat Bouy wel even naar juve zou gaan en goed genoeg was....

Natuurlijk moet hij bij Ajax blijven. De Italiaanse competitie is maar weinig beter dan de Nederlandse. Misschien is er een beetje meer geld, maar AC Milan heeft niet zo veel geld meer. Zij waren gedwongen hun beste spelers te verkopen. Nu hopen ze natuurlijk goedkoop een goede speler aan te trekken. Ajax moet gewoon een hoge transfersom vragen.
Verder vraag ik me af of dit niet te maken heeft met het feit dat Kishna geen basisplek meer heeft. Ik denk ook dat hij daarom zijn shirt uittrok, om een statement te maken. Dit gebeurde echt niet uit emotie, maar was weldoordacht. De vorige keer dat hij dreigde weg te gaan nam Frank hem bij de selectie. Ik ben heel bang dat deze jongen een gevalletje Elia wordt.

25 november 2014 om 19:35

Nee ik denk dat het shirtje meer te maken heeft met dat hij de laatste maanden zat te worstelen met zijn vorm en hij die zaterdag eindelijk weer eens benaderde, sinds lange tijd.

Hoe heet die speler ook alweer die naar Juventus ging meneer Raiola? Dat talent van Ajax dat al klaar was voor de overstap naar Juventus... Boy ofzo.
Deze dikke pizzabakker moet niemand als zaakwaarnemer willen.

25 november 2014 om 15:11

Bouy

Raiola brengt op deze manier weer eens de carriere van een jonge speler naar de haaien. Dat spelers zich nog door die man in de luren laten leggen zeg. Voor spelers die hun naam al hebben gevestigd zal het misschien een goede vent zijn, maar hij moet gewoon uit de buurt blijven bij dit soort jonge gasten. Bouy was nu ook vijf stappen verder geweest in zijn ontwikkeling, zo niet nog meer, als hij gewoon bij Ajax was gebleven.

Natuurlijk is die boy er klaar voor..........heeft welgeteld 30 minuten goed gevoetbald in het 1e......

Jonge jonge jonge, iets met zwaluw en zomer. Hij speelt even 1 wedstrijd goed en hij is gelijk "absoluut" klaar voor de top. Deze jongen komt net kijken en is nog niet eens van vaste waarde voor ajax.
We moeten echt stoppen dit zo over te nemen, het stijgt echt te veel naar die jongens de hoofden. Laten we gewoon reëel blijven en aan het einde van het seizoen en het seizoen daarna nog eens kijken waar die staat.
Klaar voor de top....absoluut niet!!

Dit heeft natuurlijk niet alleen als doel om hem bij Milan te krijgen. Hiermee zet hij alles op scherp en zorgt hij ervoor dat Ajax eerder actie onderneemt om een verbeterd contract neer te leggen. Het is een geldwolf, maar wel iemand die verstand van zaken heeft. Hij kan spelers daadwerkelijk goede contracten bezorgen. Daarbij gaat het niet altijd om een transfer, maar ook om verbeterde contractverleningen. Ik ben benieuwd wat de reactie van Ajax zal zijn, met Overmars binnen de club (zuinigheid ten top) is Ajax ook niet meer zo gewillig, gelukkig.

Wat een heerlijke panna had hij vorige week. Maar deze jongen moet meer spelen anders verdien je ook geen transfer. Ik Zou mooi naar andere club gaan die mij wel altijd basis laat spelen. Heb nog niet een goed beeld of hij wel hogerop kan maar hij moet echt zo snel mogelijk speeltijd ergens regelen. Zou ook zeker niet naar Milan gaan de serie a is niet meer wat het was en bovendien doet Ac Milan het dramatisch op internaal niveau zoals de cl. Mooi naar een kleinere club gaan speeltijd regelen en jezelf ontwikkelen.

Dit is gewoon een onderhandelingstechniek en eentje waar deze man zeer bedreven in is... Door deze uitspraken hoopt/denkt/verwacht hij dat Ajax net wat hoger gaat zitten en bereidt zal zijn wat verder te gaan deze jongen te behouden..

Zie Kishna, Depay en El Ghazi toch als potentiele oranje wingers. Snel, sterk, technisch goed en een goed schot. Allemaal belangrijke eigenschappen, die ze alle drie bezitten.

25 november 2014 om 15:24

Met nooit kijk je wel erg ver vooruit. Je weet niet hoe die FFP zich gaat ontwikkelen. Misschien klapt de zeepbel wel een keer en dan kan Ajax gaan presteren. Ze zijn in ieder geval een gezonde club en hebben een mooie jeugdopleiding. Daar gaan jullie eens de bloemen van plukken, daar ben ik van overtuigd.

Persoonlijk vond ik het shirtje uit trekken stom, maar om het op de grond te smijten beschouw ik als minachting.
Minachting jegens Ajax en ons supporters.


Ik zeg snel een strik om Kishna en hem verpatsen aan een club uit Siberie. Ben hem een beetje zat. Ook al kan ik genieten van zijn acties.

Wat een humor!

Is niet eens vaste basisspeler en zeker niet bepalend genoeg en dan al klaar voor de overstap??
minimaal nog een jaar eredivisie dan kijken we wel weer

Dream on! :lol:

Wat heb ik een hekel aan die Raiola. Die doet dit puur voor het geld en niet uit belang van de spelers. Hij vind zijn eigen portemonnee belangrijker dan dat een speler kan slagen bij een club. Wat een DIPSHIT.

Kishna valt 30 minuten in en gelijk wordt er al gespeculeerd over een transfer man man man probeer eerst een basisplaats te bemachten, en kom dan praten over een transfer....

Net zoals Veltman speelt een paar wedstrijden goed bij Ajax tegen ( go ahead eagles, Heracles enz ) met alle respect en gelijk wordt er dan gesproken over de nieuwe Frank de boer.... Te lachwekkend voor woorden!!! Hij mag nog over 10 de veters van Frank strikken.

Huh?! Die jongen speelt nog niet eens vast in de basis... Tsja, een ding is zeker; met deze zaakwaarneer loop je financieel wel binnen... Als dat je enige doel is...

Lekker laten gaan die kishna, heeft de verkeerde instelling om ooit een topper te worden.
En alle spelers die raiola als zaakwaarnemer hebben ook gelijk laten gaan, idioot! Denk alleen maar in eigen belang.

Ik snap niet wat Kishna nu al bij Milan zou moeten. Hij doet een paar leuke dingen en meteen in verband gebracht met een transfer.. Blijf gewoon een paar jaar bij Ajax en bewijs dat je zoiets verdient en aankunt.

Wat een erge nare man die rioola,een nagel aan de doodskist van iedere club in nederland en iedere talentvolle voetballer.
Hij blijft maar schermen met de jongens die het wel gered hebben zoals Zlatan maar die liet het een heel seizoen zien en liet zien het niveau eredivisie ontstegen te zijn die hadden jij en ik ook bij een grote club ondergebracht heeft niks met rioola te maken.

Het slopen van jonge veelbelovende voetballers zoals die van bouy en straks ook Kishna dat is gewoon kwalijk!! sorry hoor maar als de Boer jou goed genoeg vind sta je gewoon iedere week in het veld bij het eerste maar je bent gewoon nog niet goed genoeg! ja invallend tegen een heerenveen in de laatste 20 minuten die al 30 minuten met 10 man spelen en schee lgetikt zijn kan je iets extra's brengen en ik vond het schitterend maar een Italiaanse club?? daar wordt wel iets anders van je gevraagd.

Laat hem nou nog 3 jaar ajax doen en die rioola eruit trappen dan wordt hij een groote en Ajax mede door hem en klaassen,veltman,elghazi,milik,muric,cherney,zivco... weer een europese subtopper!!!

Met alle respect, maar wat is de meerwaarde van een buitenlandse buitenspeler die de taal en het Italiaanse spel nog niet machtig, als je El Shaarawy op dezelfde positie hebt staan en ook nog spelers als Mastour hebt die aanstormende zijn? Raiola kan zeuren bij Milan wat hij wil, maar een beetje ratio verschaft toch wel het inzicht dat zo'n aankoop Milan niet vooruit helpt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren