Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘PSV speelt niet goed, maar heeft het geluk wel aan de zijde’

Laatste update:

PSV is hard op weg om zich tot winterkampioen van de Eredivisie te kronen, maar Ajax hoopt daar een stokje voor te steken. De Amsterdammers hebben na twaalf speelronden vier punten minder en doelman Jasper Cillessen denkt dat dat verschil wel te overbruggen is.

/

“Ze spelen niet goed, maar pakken wel de punten. Dat hebben wij vorig jaar ook gehad voor de winterstop. Vier punten is een gaatje en dat zullen we moeten goedmaken, voor of na de winterstop”, zegt de Oranje-international tegen Ajax TV. “We mogen geen punten morsen, want dan wordt het een lastig verhaal. Ook omdat PSV het geluk aan zijn zijde heeft.”

Ajax verloor eerder dit seizoen met 1-3 van PSV en neemt het in maart opnieuw op tegen de Eindhovenaren. Cillessen heeft de datum van dat duel al omcirkeld in zijn agenda: “We moeten de druk er bovenop blijven houden en winnen in Eindhoven.” Ajax neemt het zaterdagavond overigens op tegen sc Heerenveen, terwijl PSV een dag later de degens kruist met FC Groningen.

Wie wordt winterkampioen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vaak word je dan kampioen

21 november 2014 om 22:55

tsja en gezien het spelbeeld van ajax wordt dat gaatje eerder een groot gat

21 november 2014 om 23:13

Vaak wel ja.
Maar ben het niet eens met hem dat ze slecht spelen.
In tegendeel!
Vaak domineren ze de wedstrijd maar hebben ze pech met de afronding.
Paal.
Lat.
Het spel is goed en werden zo een paar keer beloont met de winnende goal in de slotfase.
Hij noemt het geluk/Ik noem het kampioenen!

21 november 2014 om 23:33

Nou, de laatste, pak em beet, 5 wedstrijden vind ik Ajax echt steeds beter spelen. En PSV heeft het idd een paar wedstrijden knap gedaan op wilskracht, maar als de keeper in de 93e min een blundertje maakt, mag je best spreken van een beetje geluk. En daar is helemaal niks mis mee, heeft Ajax ook gehad in de Kuip.

Maar gezien de reacties hieronder mag je zelfs dat niet zeggen. De PSV fans zijn een beetje gefrustreerd denk ik, met al 7 jaar zonder titel.

Ik schat de titelkansen licht in het voordeel van Psv. En dat is op basis van de huidige voorsprong en het thuis voordeel tegen Ajax in Maart.
Maar goed, de laatste 4 jaar bewijzen al dat Ajax altijd sterk terug komt na de winterstop. Ik zie niet in waarom dat dit jaar anders zou zijn. Zeker niet nu Milik zich een goalgetter bewijst.

22 november 2014 om 00:29

Keeper maakte inderdaad blunder, naar de vergeet je dat de 1-0 van Heracles ook door een fout van zoet kwam.

22 november 2014 om 00:56

Misschien omdat PSV nu met 1-3 heeft gewonnen in amsterdam en de laatste vier jaar niet.

22 november 2014 om 02:00

Silver Front, ik ben het met je eens, maar vergeet niet dat PSV voor de winterstop nog een paar hele lastige wedstrijden af moet werken. Ze zijn nu niet in vorm en ook Depay presteert de laatste weken matig.
Plus: ik blijf me verbazen over Ajax. Ik vind echt dat ze een hele matige selectie hebben maar ik vind ze steeds sterker spelen. En met geluk kom je inderdaad een eind, maar op een dag gaat dat mis. Geluk moet je ook blijven afdwingen door gewoon een goede organistatie te hebben en de Boer heeft bewezen dat ie dat als geen ander neer kan zetten.

22 november 2014 om 04:57

Gezien de trend van de afgelopen jaren is Ajax dan juist dé te vrezen kandidaat. Naïef als 't mij vraagt. Om eerlijk te zijn vind ik 't spelbeeld van Ajax juist positiever dan 't spelbeeld van PSV wanneer je 't baseert op de afgelopen 5 speelronde's.

22 november 2014 om 10:38

dikke drikus.
definieer domineren.
Frank de Boer houdt ook van die term en ook van balbezit. En als je dan naar de wedstrijd kijkt is het continue de bal in de ploeg houden door tikkie breed, tikkie naar achteren, weer opzij etc. zonder echt een aanval te zoeken.
Tsja dan heb je balbezit, maar wat heb je nu echt gedaan ermee? En dat is de grootste zwakte van ajax. Ze worden steeds minder efficient en effectief. Ze dwingen te weinig af waardoor andere clubs niet meer bang zijn van ajax en zelf voor hun kansen gaan.
Als voorbeeld kan je kijken naar Dordrecht. Puur met lef naar amsterdam gegaan, zette de verdediging helemaal vast met 1 tegen 1 en houden 60 minuten tot die rode kaart makkelijk stand tegen ajax. sterker, ze hadden iets meer verdiend. En dat mag ajax dus nooit gebeuren. Als je wilt domineren, dan moet je niet 60 minuten achter Dordrecht aanlopen. Dat is nou het verschil tussen PSV en Ajax.

22 november 2014 om 12:12

Kwaliteit tekort die zoet

Dus als PSV geen tikkieterug voetbal speelt spelen ze niet goed en hebben ze geluk? Makes sense.

21 november 2014 om 22:41

Zegt hij dat dan? PSV speelt trouwens gewoon prima.

21 november 2014 om 22:43

Hahahahaha waarom zo snel op je teentjes getrapt? Hij heeft toch gewoon gelijk. Die wedstrijd tegen Heracles heeft toch naast inzet en wilskracht met geluk te maken? Net zoals Ajax dat vorig jaar vaak had. Maargoed volgens mij heb jij de tekst niet eens doorgenomen.

21 november 2014 om 23:08

PSV heeft gewoon heel veel inviduele kwaliteit, spelers die de wedstrijd met een actie kunnen beslissen. Daarvoor hebben ze geen 65% balbezit, 93% aangekomen passes en 120 tikkies terug en breed door de CV's voor nodig.

21 november 2014 om 23:12

Wat heeft het spel van Ajax hier nou mee te maken? Sjezus man! Met die statistieken van jou is Ajax gewoon kampioen geworden , dus wat nog!?? Ajax had afgelopen jaar toch ook veel inviduele kwaliteiten? Nou dan? Jullie zijn gewoon snel op jullie teentjes getrapt en kunnen niet verder denken bij zo'n zin. Hij heeft gewoon gelijk. PSV heeft ook geluk nodig, ook al zijn ze de betere. Als het ff niet loopt heb je zulke momenten nodig.

21 november 2014 om 23:21

Heeft dat met geluk te maken? Dat die keeper zo'n blunder maakt? Of is dat een gebrek aan kwaliteit van de tegenstander? Je speelt een wedstrijd tegen een tegenstander; dat is een krachtmeting. Je tegenstander blijkt uiteindelijk minder sterk, want de keeper maakt een blunder.

Die fout van Zoet was toch ook geen ongeluk voor Psv? Gewoon slecht gedaan.

Overigens is Memphis7's reactie inderdaad belachelijk. Ik reageer alleen op jou, Gentleman23.

21 november 2014 om 23:22

Jij als Ajacied voelt je snel op je teentjes getrapt, bij iedere reactie over Ajax ga je er gauw iets bijzetten, laat gaan joh. Bovendien had ik het met die statistieken niet eens over Ajax, maar jij voelt je snel aangesproken. Het was gewoon in z'n algemeen. En ik heb helemaal niks met PSV, ook niet met Ajax.

21 november 2014 om 23:23

@Gentleman23

21 november 2014 om 23:24

Dus PSV komt 3 wedstrijden achter elkaar terug van een achterstand en dan is het geluk? Ga toch weg man.

Zoiets heet wilskracht. Plus hebben ze de individuele kwaliteiten in de selectie die 't verschil kan maken.

21 november 2014 om 23:35

@ Noverca

Haha wat een onzin. Keeper maakt een blunder, klaar.
Dat kun je dan niet verdraaien in; de tegenstander had meer kwaliteit.

Tuurlijk was PSV op het eind erg dicht bij een doelpunt. Maar vlak voor die blunder ging iedereen nog uit van een gelijkspel.

Je mag dan toch gerust zeggen dat je een beetje geluk hebt? Wat is daar nou mis mee?
Heeft elke ploeg hoor, maar de psv fans doen hier alsof je dat niet mag zeggen over het o zo grote psv. Kom is op zeg.

21 november 2014 om 23:36

Noverca: ik zeg alleen dat er soms ook geluk bij moet zitten. Natuurlijk PSV is sterker, maar kijk vorig jaar bijvoorbeeld in de uitwedstrijd tegen Ajax. Hadden ze ook veel kansen om op voorsprong te komen, maar het zat niet mee. Bij Ajax daarentegen is het dan wel zo dat er een bal invliegt. Zie Gae, Az in de beker, Psv, en zal vast nog een paar zijn. Jasper maakt hier gewoon een vergelijking. En zoals maher4ever het hier beneden zegt. Wordt deze reactie van Jasper behoorlijk uit zijn verband getrokken.

21 november 2014 om 23:38

Ow je had het niet over Ajax? Tikkie breed, meer balbezit hebben is niet over Ajax hebben? Terwijl Ajax de afgelopen jaren bekend is om tikkie breed. Ben wel benieuwd over wie je het dan wel hebt. En ik ben niet op mijn teentjes getrapt. Vind die reacties hier gewoon grappig. Jasper maakt een duidelijke vergelijking met het Ajax van vorig jaar. Dat er soms wat geluk bij moet zitten.

21 november 2014 om 23:39

Diemenaar; welke 3 wedstrijden? Ik heb het alleen over Heracles. Ook zeg ik dat PSV wilskracht heeft getoond , lees maar terug. Vind het ontzettend knap hoor hoe PSV is gegroeid tov vorig jaar. Maar vind eigenlijk niks mis mee met Jasper zijn reactie, die gewoon een duidelijke en eerlijke vergelijking maakt.

21 november 2014 om 23:54

Je begrijpt mij verkeerd, Silverfront. Ik verdraai dat niet in 'de tegenstander had meer kwaliteit'. Ik verdraai dat in 'de tegenstander had minder kwaliteit'. En dat is toch zo? En uiteindelijk is het een krachtmeting tussen twee partijen, waarbij geen geluk komt kijken als je het mij vraagt (enkele uitzonderingen daargelaten, zoals een scheidsrechter die een verkeerde beslissing maakt).

En Gentleman23, oké. Ik vind de reactie van Jasper degelijk, al verschil ik van mening met hem over of je geluk kunt hebben in voetbal en met het voorbeeld van de wedstrijd tegen Heracles dat aangehaald werd kon ik het niet eens zijn, want ik vond dat geen geluk.

22 november 2014 om 09:10

Of juist Heel veel pech met meerdere 100% kansen die niet benut werden. En net op de paal of lat kwamen. PSV had vooral pech dat ze niet 3-0 wonnen, want dat had naar aanleiding van het spelbeeld gemoeten.

Ook vind ik het weer ongelofelijk arrogant van cillessen om over geluk te spreken in het voetbal. Het is zo een zwaktebod. PSV is over het hele seizoen gewoon beter geweest en staan zeer terecht bovenaan.

22 november 2014 om 10:45

Jaja.. Dus PSV wint de laatste wedstrijden op inzet, wilskracht en geluk. Maar toch zeg je dat Cilissen gelijk heeft als hij zegt dat PSV slecht speelt en door geluk wint. Inzet en wilskracht zijn net zo goed voetbal kwaliteiten, dus eigenlijk ben je het helemaal niet met hem eens en vind je PSV dus wel (deels) goed voetballen.

En ik weet niet welke Ajaxcied het ooit zei, maar geluk in het voetbal maak je zelf. Dus eigenlijk geeft Cilissen gewoon aan dat PSV goed bezig is.

22 november 2014 om 12:17

Het is simpel psv heeft een slechte keeper en matige verdediging de voorhoede heeft zeler potentie en kunne gewoon doelpunten maken allemaal wel. Dus als je tegenstander scoort moet je zorgen dat je meer scoort ik denk dat ze zo bij psv denken.. Maar ik zie nog niet echt een bepaalde lijn in het spel van " zo gaan we spelen" dit is onze manier van spelen. Ik heb een beetje het gevoel alsof je niet op psv kan rekenen let maar op het mentale aspect gaat weer in het tweede seizoenshelft een belangrijke rol spelen bij de eindhovenaren

22 november 2014 om 22:53

Ado, panathinaikos of hoe je dat ook schrijft en Heracles.

De overwinning van Ajax vandaag is pas geluk. Door een rode kaart winnen ze. Want voor de rode kaart speeldrn ze behoorlijk slecht.

En zo is het. Goed voor de competitie dat PSV het nu goed doet. Daardoor wordt er van de andere teams ook een hoger niveau verwacht. Toch, ik zie Ajax kampioen worden!

Drie maanden geleden had ik er weinig vertrouwen in, maar als ik dit team zie, dan is dat echt helemaal omgeslagen.

Onzin! PSV speelt uitstekend en er wordt gevochten voor ieder punt.
Er worden amper kansen weggegeven dus hoe komt onze Jasper hierop vraag ik mij af..
Ik zie niet waarom PSV minder dan Ajax zou spelen op dit moment?

21 november 2014 om 22:47

ze moeten toch iets zeggen daar . ze hopen nog enkele invloed te hebben op de spelers groep
misschien gaan ze er zelf wel in geloven. hij moet maar eens zijn tijd besteden aan het stoppen van strafschoppen. als de psv fans nou nog niet weten dat alles daar altijd beter is leren jullie het nooit

21 november 2014 om 23:16

Psv speelt vooral erg wisselvallig. Een paar wedstrijden goed en dan weer een aantal moeizaam. Psv is voor mij nog geen zekere kampioen maar ze hebben zeker de kwaliteit om het te worden.

22 november 2014 om 09:43

Heracles was moeizaam, dat ben ik met je eens? Maar wat was daarvoor moeizaam dan? Ja Heerenveen al een heel aantal speelrondes geleden. Veel mensen vinden tegen Ado moeizaam, maar als je zo snel met een man minder bent en dan nog zoveel kansen creeert en de tegenstander welgeteld 0 doe je het gewoon prima. Nee dit is PSV is enorm gegroeid vergeleken met vorig jaar. Enige vraag is houden ze dit lang genoeg vol. Ik denk van wel.

Wat een onzin kraamt die Jasper toch uit, geluk? Wat zeggen ze dan altijd? 'geluk dwing je af' of zo? Ado, Panathinaikos, Heracles, allemaal wedstrijden die op wilskracht en karakter zijn gewonnen.
Dat PSV in de laatste minuut scoort tegen Heracles noem ik overigens geen geluk, PSV is toen de gehele 2e helft de bovenliggende partij geweest en je kan verwachten dat PSV dan nog gaat scoren.

21 november 2014 om 22:40

Tjonge jonge, op je teentjes getrapt? In dat intervieuw zegt hij nog dat hun dat vorig jaar ook hadden. Het was totaal niet lullig bedoeld.

21 november 2014 om 23:59

@supporter888

Nee, dat zegt hij niet. Hij zegt eerst dat PSV slecht speelt, maar wel de punten pakt zoals Ajax dat vorig jaar ook deed. Daarna zegt hij dat Ajax geen punten meer moet laten liggen, ook omdat PSV het geluk volgens Cillissen aan haar zijde heeft.

22 november 2014 om 00:21

Hint, check dat interview ipv alleen maar afgaan van wat hiero staat. Zo denigrerend als het hier staat bedoeld cil het eens niet. Typisch.

22 november 2014 om 13:31

@lee: dat kun je de mensen die hier reageren niet kwalijk nemen. Het staat er gewoon heel lullig hier en is ook onwaar, want PSV speelt helemaal niet slecht.

21 november 2014 om 22:41

Helemaal mee eens, en ajax speelt zelf ook geen goed voetbal..

21 november 2014 om 23:45

Helemaal gelijk. PSV is vele malen beter. Als je ziet hoe slecht die Klaassen van Ajax is en hoe goed Guardado is dan heb je al mooi materiaal om te vergelijken. Klaassen de man zonder uitstraling en controle, zet mij daar neer en ik presteer nog meer. Terwijl Guardado een absolute topper in de Eredivisie is.

21 november 2014 om 23:54

Wat? Ik vind Klaassen juist één van de besten bij Ajax. Qua uitstraling, qua durf, qua manier van spelen.

22 november 2014 om 00:00

Psv. Arsenal.
Waar heb jij het over? Ten eerste guardado speelt niet eens op dezelfde positie als klaassen. Ten tweede guardado heeft nou ook geen geweldige uitstraling. Beide zijn gewoon een van de beteren voetballers van de eredivisie. En je bent ook niet echt objectief.

22 november 2014 om 00:02

@psv.arsenal

Klaassen slecht?! Alsjeblieft zeg, zijn spelinzicht hebben er maar weinigen in de Eredivisie. Hoe hij vrijwel altijd weer op het juiste moment op de juiste plek staat is gewoon bewonderenswaardig, en dan laat ik zijn voetballende kwaliteiten nog eens buiten beschouwing ook. Die jongen komt er wel, zeker weten.

22 november 2014 om 00:04

En de titel meest subjectieve voetbalfan op VZ gaat naar... Snel maar je bed induiken want ik denk dat het handig is als je even een nachtje slaapt over deze onbenullige en onkundige uitspraak

22 november 2014 om 00:06

Hap Hap Hap

22 november 2014 om 00:07

Àbsoluut niet. Kijk liever niet dan naar Klaassen.

22 november 2014 om 00:19

@psv.arsenal,

Je laat je teveel leiden door je PSV-bril. Klaassen is juist een van de betere spelers van Ajax. Een van de grootste talenten van de Eredivisie.

Bovendien slaat je vergelijking als een tang op een varken. Guardado speelt het merendeel van de wedstrijden als controlerende middenvelder, mits Hendrix in de basis speelt natuurlijk. Guardado is al 28 (klaassen 22) en Andres heeft natuurlijk veel en veel meer ervaring, zowel voor zijn land als voor zijn clubs.

Dus nogmaals, je vergelijking slaat totaal nergens op en is waarschijnlijk bedoelt om reacties uit te lokken.

22 november 2014 om 00:36

Huh mijn reacties slaan niet, ze zijn heel braaf. Verder heb ik ook geen bril.

Groetjes,

22 november 2014 om 02:26

Ik ben het juist met hem eens, Klaassen is erg overschat. Alleen omdat hij uit de 'ajax jeugd' komt houden al die joden van hem.. flikker op joh leer voetbap te snappen en kijk goed naar zijn spel.

22 november 2014 om 05:07

'THFC' in je naam hebben maar toch denigrerend doen door 'al die joden' te zeggen. Jij bent degene die hier niks van voetbal snapt

22 november 2014 om 08:26

Haha jij heb echt geen verstand van voetbal. Klaasen daar draait heel Ajax op het moment op.

22 november 2014 om 09:16

Waar maakt deze frikandel zich druk om! Dat hij zich lekker met zijn eigen clubje bezig houd. En zorgt dat ze boven aankomen. En dat is niet zo omdat ajax dan geen geluk heeft? En PSV wel haha. Ze moesten de trainers alleen laten praten en niet die domme spelers.

21 november 2014 om 22:52

Nee klopt ...als psv in de laatste minuut scoort is t wilskracht..doet ajax dat , dan is het lucky ajax..

21 november 2014 om 23:23

We onthouden dit wel, wanneer ajax een keertje in de laatste minuut scoort is het ook wilskracht.. voetbal bestaat gewoon veel uit geluk.

22 november 2014 om 12:18

Wilskracht is dat je er tot de laatste minuut voor vecht om een overwinning binnen te slepen en je niet neer legt bij een gelijk spel. Als je in de 91ste minuut scoort is het geluk maar in de 80ste wilskracht? Tis maar net hoe je het bekijkt natuurlijk...

Met geluk de meeste doelpunten voor en na Feyenoord de minste doelpunten tegen. PSV speelt zeker niet altijd goed, maar ze staan tot nu toe toch eerste. Hoe slecht spelen de andere clubs dan? Alle andere clubs hebben minder punten, minder doelpunten voor en meer doelpunten tegen (op Feyenoord na).
Alleen slechte verliezers gooien het op geluk van de winnaar.

21 november 2014 om 23:17

Hey ik raad je aan om ff het YouTube kanaal van Ajax te zoeken en dit filmpje te kijken. Dan zie je dat voetbalzone een beetje een vertekend en overdreven beeld geeft van wat Cillessen zei. Toevalig had ik dat interviewtje vanmiddag al gezien.

21 november 2014 om 23:22

Misschien als je de tekst lees? En nu opeens is het geen geluk, maar toen Ajax vorig seizoen van cambuur won was het lucky Ajax en werd er niks gezegd over wilskracht. Haha zal wel.

21 november 2014 om 23:38

Haha moet jij vooral zeggen. Jij loopt altijd te zaniken als Ajax nipt wint.
En als PSV het doet is het wilskracht..

Maar goed, ik voorzie gewoon een spannende titelstrijd. Ajax is op dit moment zeker niet minder dan Psv. Ik vind ze de laatste potten erg goed spelen, paar hele mooie teamgoals tegen Cambuur ook.

PSV vind ik nog steeds erg afhankelijk van de bevliegingen van Depay. Ook al hebben ze de kwaliteiten om het zonder hem te doen.

Psv zou geluk hebben maar ajax heeft dat natuurlijk de afgelopen 4 jaar niet gehad? Jasper praat een beetje onzin maar dat geeft niks, iedereen mag zijn mening hebben ookal is die nergens op gebaseerd. PSV heeft geen 1 duel dit seizoen met geluk gewonnen.

Ado, panatinakos en heracles waren geen geluk maar juist de wilskracht! Zovaak heeft dat ontbroken bij psv maar nu eindelijk hebben ze dat!

Als ze dit vol kunnen houden zie ik ons kampioen worden!

21 november 2014 om 22:51

Als je gewoon de tekst leest ,zie je dat hij dat ook gewoon over ajax zegt. Daarbij heeft ie gewoon gelijk.

Klopt geluk moet je hebben om kampioen te worden, maar ze winnen wel. Op het einde worden de prijzen verdeeld.

Ach, ik heb het interview gezien, het is allemaal niet zo respectloos zoals voetbalzone het wil doen overkomen. Ja, er zat wat geluk bij tegen Heracles, de wedstrijd waar hij op doelt.. maar dat wil niet zeggen dat die wedstrijd niet verdiend gewonnen was. Hij zegt daarna zelf ook dat Ajax vorig jaar geluk had (degene die ik me 100% kan herinneren is Roda uit met Riedewald), dat was ook gewoon waar.

Het geluk aan haar zijde...

Dat valt bovendien wel mee. Ze winnen een paar keer in de slotfase maar niet door onterechte strafschoppen of buitenspeldoelpunten. En in Heerenveen zijn ze juist nog benadeeld met die rode kaart.

21 november 2014 om 23:14

Rode kaart was gewoon terecht hoor. Brenet of wie het ook was trapte hem gewoon op zijn bovenbeen. En daarnaast zeg jij precies wat Jasper zegt. Door in de slotfase(s) te winnen, dwing je het geluk af.

Ajax speelt ook niet goed. Verre van.

22 november 2014 om 00:48

Klopt, maar er zit wel een stijgende lijn in. Ik was bij Cambuur-Ajax en je voelde aan alles dat Cambuur kansloos was. Eerste 20 minuten zetten ze dapper druk en kregen de Leeuwarders een frommelgoal mee. Daarna liet Ajax goed combinatiespel zien. Zag er af en toe zo makkelijk uit. Hopelijk kunnen ze die lijn doortrekken.

Tja, PSV is inderdaad een paar keer goed weggekomen. Toch vind ik ze een vrij stabiele indruk maken. Ik zie dan ook helaas de titel dit seizoen naar Eindhoven gaan. Ik heb vertrouwen in het beleid van Ajax, maar momenteel is het het team gewoon niet goed genoeg om PSV te stoppen vrees ik. Statisch gezien kan het ook niet, want 5 keer op rij kampioen is nog geen een club gelukt.

God ohngoe..wist niet dat die psvers zo een calimero complex hadden zeg....
Uiteindelijk zullen ze het wel weer niet redden. Zijn vaak mentaal toch een stuk kleiner dan de Amsterdammers, blijkt wel want ze waren de afgelopen jaren niet altijd d3 mindere en toch werd Ajax kampioen.....ligt toch een beetje aan het calimero gevoel van de zuiderlingen tov de Amsterdammers ben ik bang....haha

22 november 2014 om 17:43

Cillessen hangt de Calimero uit hoor. Beetje huilen dat PSV geluk heeft. Van een prof mag je volwassener gedrag verwachten. Van een 44-jarige trouwens ook.

Precies vind PSV vaak erg slordig spelen en veel ruimtes weggeven achterin, maar door de sterke aanvalslinie scoren ze vaak erg veel en win je gewoon wedstrijden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren