Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer twijfelt: 'Hij is misschien nog wel gretiger voor de goal'

Laatste update:

Arek Milik lijkt zijn draai te hebben gevonden en was de afgelopen weken bijzonder goed op dreef. Niet alleen voor Ajax, maar ook bij de nationale ploeg van Polen. Toch wilde Frank de Boer vrijdag niet verklappen of de jonge goalgetter zaterdagavond in de basiself begint tegen sc Heerenveen. Ook Kolbeinn Sigthórsson staat er nog altijd goed op bij de coach.

/

"Er is nog helemaal niks zeker", verklaarde De Boer tijdens zijn wekelijkse persmoment. Volgens hem is Sigthórsson ondanks het gebrek aan doelpunten goed bezig. "Hij scoorde dan niet, maar hij was bezig om het team beter te laten spelen. Daar was ik tevreden over, alleen Milik heeft dat ook op dit moment ook." De oefenmeester zei tevens dat hij Milik niet doelgerichter vindt dan zijn IJslandse concurrent. "Sigthórsson is misschien nog wel gretiger voor de goal, alleen lukt het op dit moment niet."

Wie van de twee het ook wordt, belangrijkste is volgens De Boer dat Ajax zaterdag wint en dat ook in de laatste maand voor de winterstop blijft doen. "Ik wil in ieder geval niet op meer achterstand staan dan nu", doelt hij op het gat van vier punten met koploper PSV. "Het liefst willen we het gaatje dichten of er zelfs overheen gaan. Duidelijk is in ieder geval dat deze maand heel zwaar is."

Wie moet spelen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ze zijn allebei goed bezig het enige verschil is dat ze er bij Kolbeinn niet in gaan en bij Milik wel?

Noem mij een opportunist, maar dan zou ik toch maar eens een tijdje gaan voor de spits die ze er wel in prikt.
Triest voor Sigthorsson , maar je wint een wedstrijd niet alleen als je achterin de nul houdt.

21 november 2014 om 14:33

Ze hebben binnenkort n nieuwe show..boer zoekt ijslander..vandaar t vertrouwen..omdat ze nog lang samen moeten werken..

21 november 2014 om 14:57

Als frank Sigi weer opstelt verspeelt Frank daarmee heel veel krediet bij mij. Een spits moet scoren en dat is juist iets wat Milik wel doet en Sigi niet.

22 november 2014 om 12:19

De Boer spreekt zichzelf tegen.
Als hij wilt winnen heeft hij iemand nodig die scoort....en dat doet Milik.
En hij laat het elftal veel en veel beter spelen.
Als Sigi speelt weet men dat het een pass naar iemand is die er 9 van de 10 keer toch niks mee doet.
Ga toch weg, als hij Sightorsson opstelt is het een gek, en ookal scoort hij vanavond 10x(sigi) zelfs dan is Milik beter.

Sluit me bij Zu3n aan, als hij die mislukkeling opstelt verliest hij een heel hoop krediet.

De torren van Frank hebben gesproken.

Wat drinkt de Boer dat hij nog steeds wat ziet in Kolbein? Met alle respect voor die jongen, maar hij kan niet meer. Gretiger voor de goal? We zien het, niet gescoord. Wat de belangrijkste taak is van een spits. Milik doet dat gewn beter. Team beter laten voetballen? Volgens mij liep het juist qua team heel lekker met Milik in de spits tegen Cambuur.

Ik begrijp het echt niet.. Hopelijk start Milik gewoon.

21 november 2014 om 14:44

hij deelt duidelijk een bed met deze ijslander, anders had hij, de pure nummer 9 die alles heeft, milik er wel in gezet

21 november 2014 om 14:46

Ik mag hopen dat dit echt alleen voor de winterstop nog zo doorgaat en dit is voor een mogelijk hoger bedrag bij een transfer. Zou me niet verbazen als geen enkele club zich meldt. Als die Kolbein nog blijft bij te weinig interesse en nog steeds boven Milik wordt gekozen, weet ik zeker dat je die optie tot koop in de prullenbak kan gooien. Die Milik gaat dan echt niet in op een langer verblijf bij Ajax.

Kolbein heeft belangrijke doelpunten gescoord, maar komt gewoon tekort om bij Ajax in de basis te staan. Een rol als pinchhitter lijkt voor hem het beste als hij na de winterstop nog niet weg is.

21 november 2014 om 14:56

Je mag er toch vanuit gaan dat een club die hem in de winterstop wil halen inmiddels wel weet wat ze aan hem hebben, daar gaan die resterende wedstrijden geen groot verschil in maken. geloof echt niet dat hij nog altijd wordt opgesteld bij wijze van verkoopstunt.

Bovendien, Frank zijn zorg onder de streep is het beste team het veld insturen, niet een restsom binnenhalen voor afgedankt spelers. Als hij niks meer in een speler ziet dan schrijft hij hem onverbiddelijk af, ongeacht de financiele consequenties. dacht dat hij dat wel ruimschoots bewezen heeft met sulejmani en el hamdaoui.

21 november 2014 om 14:50

Ben het met je eens hoor, met Miliik gingen de ballen er wat makkelijker in en daar draait het toch om.

Punt blijft echter dat de Boer prestaties op trainingen kan meewegen, wij niet, en dat hij zijn keuzes goed overweegt. Tot nog toe met veel succes. Dus ik hoop Milik, maar als de Boer anders besluit dan is het maar zo.

de winnaar heeft altijd gelijk en Ajax heeft er in jaren dat ze kampioen werden voor de winterstop beroerder voorgestaan dan nu, dus laat de Boer maar schuiven. In Frank we trust.

21 november 2014 om 15:16

Frank weet het ook allang hoor dat Milik beter is, maar hij doet deze uitspraken elke keer om Siggy omhoog te prijzen voor clubs die hem willen in de winterstop.

ps: De Boer drinkt geen bier in iedergeval., had hij gezegd op tv een keer.

21 november 2014 om 17:53

Geen bier? Kan nog heel goed een foto van de Boer op trainingskamp herinneren, keek die niet al te lekker uit z'n ogen.. Overigens kampioenschappen werden ook gewoon gevierd met een biertje.. En terecht

21 november 2014 om 15:47

Het is overduidelijk een verkoop praatje. Om zo doende nog iets aan onze Kolbein te verdienen en groot gelijk heeft ie. Echter kan hij nu niet langer om Milik heen.

21 november 2014 om 16:55

Hij is zo gretig omdat ie nooit scoort.

21 november 2014 om 17:36

Precies. Als ik een jaar droog sta ben ik ook gretig.

22 november 2014 om 01:35

Haha na een week begin ik al flink onrustig te worden. On: Frank wil Sigi natuurlijk verkopen, maar het is duidelijk dat Milik een basisplaats verdiend.

22 november 2014 om 12:22

Gretig of Gei.... ?
Als Sightorsson net zo gretig is als dat mijn hond op zowel mannetjes als vrouwtjes probeert te springen dan praten we weer Frank, tot nu toe zie ik niks qua gretigheid in Sightorsson.
Struikelt vaker over zijn eigen ''o'' benen dan dat hij scoort.

pff hij ziet toch zelf ook wel dat Sigi Ajax niks brengt.

21 november 2014 om 14:30

Heeft ajax genoeg gebracht en verdient daar ook waardering voor. Momenteel is alleen milik in betere doen dus zou ik voor milik gaan.

21 november 2014 om 14:40

genoeg gebracht? geblesseerd, veelte weinig doelpunten en assists voor een spits van ajax en dan laat ik die aannames van hem nog achterwegen

21 november 2014 om 15:17

Beslissende doelpunten in de toppers in de eredivisie. Noem het maar niks, dat zijn vaak 6 punts wedstrijden. Neemt niet weg dat ik Milik ook wel zie scoren in topwedstrijden, mits hij de kans krijgt!

21 november 2014 om 17:08

is ook wel zo hoor wat je zegt, sigi stond er regelmatig in de grote wedstrijden. Maar vind je dat genoeg? Sigi zijn tijdperk is over, bedankt voor die enkele goals. Now get out, it's milik time

Duidelijke taal. Zo te horen staat Milik in de basis. Verder ben ik met de Boer eens dat Sightorson niet slecht doet maar uitendelijk wordt de spits afgerekend op doelpunten moment dat de team niet veel goals maken.

21 november 2014 om 15:01

Duidelijke taal? Weet je wat duidelijke taal is: ik zet Milik in ce basis. Dat is duidelijk. Frank is een giede coach maar dit gezeik met Sigi heeft er voor gezorgd dat ik twijfel of frank echt wel zo goed is.

21 november 2014 om 16:02

Frank wil Sigthorson gewoon nog met een leuk centje verkopen... Als hij nu zegt, die 19 jarige snotaap is veel beter.. dan raken ze Sigthorson natuurlijk nooit meer kwijt!

Milik speelt!

21 november 2014 om 16:19

Frank heeft niks te maken met wat er voor Sigthorsson gevangen moet worden, hij moet de beste opstellen. Overmars zorgt maar dat hij er zoveel mogelijk voor krijgt.

22 november 2014 om 12:23

Neem van mij aan dat CL meer oplevert dan de verkoop van Misserson.
Dus dat kan en mag nooit en te nimmer een reden zijn om hem op te stellen.

Tenenkrommend slecht dit. Lijkt net of het Tellsell is...

Ajax moet gewoon accepteren dat Sigthorsson te matig is om met winst door te verkopen. Gewoon verlies accepteren en winterstop voor dumpprijs weg doen.

Wat een onzintitel weer.. staat nergens dat hij twijfelt, waarschijnlijk weet FdB het zelf allang en twijfelt hij helemaal niet, maar hij gaat alleen niet nu al lopen roepen wie er in de basis staat. Logisch.

Ongelovelijk dat Frank zo van Sigi houdt wat een drama is die gozer toch.. iedereen ziet toch dat Milik veel meer potentie heeft? Sigthorsson is maar een dood vogeltje in het veld die niks toevoegt

Kan niet anders dat frank en kolbein een relatie samen hebben.

Gewoon een goede uitspraak. Hoe langer je als spits droog staat hoe meer je die goals maakt. Die Milik zal wel denken dat hij er nu elke wedstrijd een inschopt of dat hij zijn aandeel al heeft gedaan.

21 november 2014 om 16:26

Nee milik geeft ook aan dat hij er hard voor werkt, en bovendien is milik zijn vorm vele malen beter dan siggy dus milik is logischer.

21 november 2014 om 17:05

Tuurlijk werken ze allebei. Mag aannemen van wel met zo'n salaris. Wanneer een spits gretiger is zal hij meer op zoek zijn naar een goal.

Frank! Hahahahahaha! Wie probeer je voor de gek te houden?
Niet doelgerichter, sorry hoor zoals Milik die goal tegen Cambuur scoorde met links, zal sigthorson nooit maken met links of rechts. Of hij was halverwege gestruikelt of hij had ruzie met de bal of hij schoot hem naast ofzo.

Met sightorson speel je sws met 10 man en soms tegen 12 man.

Sigthorsson moet dus verkocht worden, maar als Ajax hierdoor punten verspeelt aankomende wedstrijden. Dan heb je o.a de titel verloren (dit keer) door Frank de Boer.

Ik ben nog veel gretiger dan de heren bij elkaar.

Dit is toch echt tenenkrommend als je zegt dat Milik niet doelgerichter is dan Sigthorsson echt lachwekkend dit , wanneer komt hij een tot het besef dat Sigthorsson gewoon een miskoop is en niets maar dan ook niets toevoegt aan het Ajax spel en gewoon de kwaliteit mist , maar nee hoor verbaas je er niet over dat hij gewoon Milik er naast zet dit is toch bijna niet meer geloofwaardig te noemen .

Sigi werkt hooguit harder, maar is in alles minder dan Milik (op dit moment zeker).
Ik zie Milik goals maken waar Sigi alleen van mag dromen.

Vergeet niet dat het Frank was die Kolbein naar Amsterdam heeft gehaald. Hij was destijds (en nog steeds) erg van zijn kwaliteiten gecharmeerd.
Daarom heeft ijskonijn ook (nog) zoveel kreditet. Frank ziet echt wel dat Milik op dit moment beter in vorm is. Feit blijft dat Siggi in de etalage moet worden gezet en dat werkt niet als je hem op de bank houdt.
Siggi zal zaterdag op de bank plaats moeten nemen maar uit tegen PSG start hij in de basis.

Ik heb Frank de Boer heel hoog zitten als trainer en hij heeft het de afgelopen 4 jaar uitstekend gedaan, en doet dat nog steeds, maar hij moet nu toch echt eens heel snel ophouden met het hand boven het hoofd van Sigthorsson houden. Geef gewoon eerlijk toe dat Sigthorsson momenteel hopeloos uit vorm is en dat Milik hem op alle punten voorbij is gestreefd. Wat is daar nou erg aan om dat toe te geven? Omdat Sigthorsson zijn aankoop is? Hij heeft Milik toch ook gehuurd, daar was hij zelf toch ook bij? Ik vind dat Milik veel meer erkenning verdient van de Boer dan dat hij nu krijgt, en het gebeurt maar niet. Week in, week uit wordt er weer lyrisch gepraat uit de kant van de Boer over Sigthorsson. Het is gewoon totaal niet geloofwaardig meer.

21 november 2014 om 15:49

Waarom zou je zoiets zeggen? Je wilt nog iets vangen voor Sigthorsson dan is het toch veel slimmer om hem de hand voor het hoofd te houden en hem iedere keep ophemelt met een standaard verkoop praatje.

22 november 2014 om 00:51

Nee dit werkt toch ook niet? Hem maar laten staan en week in, week uit teleur laten stellen? Ik snap dat je hem wil verkopen voor een redelijk bedrag, maar het belang van de club en de resultaten moeten altijd voorop staan. En in dat geval moet Milik gewoon de voorkeur krijgen. De Boer stelt dus de 2 of 3 miljoen die je voor Sigthorsson nog misschien zou kunnen vangen voorop in plaats van de kans op betere resultaten.

21 november 2014 om 16:05

Ik denk dat er een afspraak is met Milik, tot de winterstop wennen aan Ajax en dan vanaf januari eerste spits als Sigthorsson verkocht wordt!

kan niet anders...

21 november 2014 om 17:40

Wat heb je er als coach aan als je zegt: Pietje is hopeloos uit vorm? Daar gaat Pietje niet beter van spelen. Al ben ik met je eens dat dit allemaal een beetje geforceerd overkomt.

Ik denk dat de boer sigi laat spelen zodat hij paar doelpunten scoort voordat hij verkocht wordt. Zijn waarde wordt dan hoger geschat, want ajax heeft sigi destijds voor 5 miljoen gehaald toch? En nu is hij niet eens zoveel waard als ik het niet mis heb?

21 november 2014 om 15:18

Ik snap dat de directie van Ajax zo denkt, die willen nog cashen. De Boer is echter trainer en die moet gewoon zn beste spits op dit moment opstellen en wedstrijden winnen. Dus dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk.

22 november 2014 om 12:26

Ik snap dat niet, want als directie zijnde weet je dat CL meer oplevert dan dit ijskonijn...

21 november 2014 om 15:19

Dat lijkt mij inderdaad ook!
Als hij op de bank zit is hij minder interessant voor andere clubs, dus minder waard. Zolang De Boer positief blijft praten en hem een basisplaats blijft geven, houdt hij zijn waarde. Al kan ik me niet voorstellen dat deze erg hoog is. Na de winter zullen we elke wedstrijd waarschijnlijk naar Milik kijken.

21 november 2014 om 16:06

Ja, en als ze weer niet tot een fatsoenlijke aanval komen met Sigi in de spits kan je hier het kampioenschap vergooien...

Een kampioenschap levert je ca. 20 miljoen euro 's op met alles er op en eraan..

Zo moeilijk is rekenen niet... 20-5 is 15 miljoen winst
Ga bij een 2e plek van 5 miljoen euro uit hou je geen donder over!

En zeker Marc Overmars kan deze rekensom maken!

Gretiger voor de goal? Frank hou aub op met die belachelijke -verkoop- uitspraken. Sigthorsson speelt als een krant, is gruwelijk uit vorm en moet Ajax ZSM verlaten... Ik las vanmorgen dat Ajax 1 top aankoop wil doen om de selectie te versterken. Misschien moet Ajax 1 top verkoop doen om Ajax te versterken! Weg met die vent!

Hier laat de Boer zien dat hij spelers die geen problemen veroorzaken, nooit laat vallen.. Een beetje wat van Gaal ook altijd doet. Het komt bij mij niet geloofwaardig over, maar snap dat het spelletje zo wel het beste werkt. Hij kan moeilijk zeggen dat Sigthorsson een vrij matige voetballer is...

Die 5% die op Sigthorsson heeft gestemd zijn waarschijnlijk Heerenveen supporters....

Ik wil best geloven dat Sigi hard werkt op de training en ook in het veld de longen uit zijn lijf loopt. Maar het draait bij spitsen om 1 ding: goals maken. Milik doet dit nu al een aantal wedstrijden op rij bij ajax en bij de nationale ploeg van Polen. Ik zou het heel erg merkwaardig vinden als de Boer nu Sightorsson kiest. Het is wel een pluim voor Sigi die zich kapot werkt om van waarde te zijn voor het team, een andere verklaring voor het eindeloze vertrouwen van de Boer heb ik niet.

Je kunt de Boer wel gek noemen maar vorige week las ik iets op ajaxshowtime over de interesse van Tottenham in Sigthorsson... dan zou ik Kolbein ook nog ff tot de kerst opstellen!

ik denk dat 2.5 miljoen wel een goeie prijs is voor Sigthorsson, dan kun je dat geld meteen doorsturen naar Leverkusen en dan is iedereen blij!!!

21 november 2014 om 16:59

Ik denk dat ajax gewoon rustig meer dan 5 miljoen vraagt , ze sporen echt niet daar . De filosofie van Ajax is veel vangen en zelf voor een dubbeltje op de eerste rij zitten helaas ,anders hadden we wel een paar fatsoenlijke aankopen gehad de laatste 5 jaar . Sigthorsson en Tottenham hebben ze daar nog een ballenjongen of doelpaal nodig ??? Want voorderest zie ik hun niet veel aan hem hebben . Tottenham is ook een club die er echt een zooitje van heeft gemaakt zie hem daar best tussenpassen Sigi

21 november 2014 om 17:48

Waarom zou je dan Sigthorsson opstellen? Ajax heeft geld zat! Dat Sigthorsson gratis weggaat, moet je gewoon accepteren.
Het zal lastig genoeg worden om dit seizoen kampioen te worden. Daar kun je Milik goed bij gebruiken.

Als De Boer dit weekend weer Siggi laat spelen ipv Milik mag die wegwezen ! Hoe blind kan je zijn ? Ik heb respect voor alles wat Frank doet en heeft gedaan maar hij slaat echt door

Als ik Milik was zou ik gelijk mn biezen pakken en gaan naar 1 van de geinteresseerde topclubs op dit moment.

Ajax en de Boer verdienen niet zo n speler. Die moeten het hebben van die saaie robots alias Ajaxvoetballers die alleen in een systeem mogen voetballen.

21 november 2014 om 17:29

Maar Milik is gelukkig een hele nuchtere en rustige jongen gebleken. Bij Leverkussen kreeg hij niet veel kansen, en bij Ajax is hij goed opweg om de nummer 1 spits te worden (die hij in mijn ogen, en vele anderen, al hoort te zijn).

Het zijn maar geruchten, maar bijna iedereen denkt dat Sigi alleen nog zo vaak wordt opgesteld, zodat hij wat makkelijker te verkopen is. Milik zal op hele korte termijn de eerste spits zijn. Anders kan ook Frank vervelende reactie's of krantenkoppen uitlokken, en daarnaast ga je inderdaad ook risico lopen dat Milik straks weg wilt.

Als Milik niet vanaf nu al eerste spits wordt, dan zal hij dit vanaf half januari wel zijn. Dat kan haast niet anders.

Tuurlijk gaat Milik zaterdag starten. Sigi heeft zijn kans gehad alleen is FdB zo´n gentleman om hem continue in bescherming te nemen. Onze Ijslander gaat in de winterstop weg en dan schuift Zivkovic door, precies het scenario waar ze bij Ajax al maanden rekening meehouden. Het was gewoon wachten tot het moment dat zowel Milik als Zivkovic zouden aanhaken, en dat moment is nu

De Boer heeft echt een knopje los.

Training vind ik een kulargument! Het gaat om wedstrijden, daar kan je immers punten halen en/of verliezen en laat milik juist in wedstrijden zien dat ie beter is voor Ajax dan sigi.

Er zijn genoeg spelers die niet voluit (kunnen) gaan op trainingen ondat er niets op het spel staat maar juist in wedstrijden altijd de beste zijn. Dit had ik vroeger ook

21 november 2014 om 16:22

Maar snap ook dat frank sigi niet openlijk in de media zou afbranden dus ik ga ervan uit dat milik gewoon speelt morgen anders kan ik er met mijn kop niet bij.

Ps. Excuses reactie kwam half door!

Ik word soms een beetje moe van Frank , hij blijft spelers veel te lang vertrouwen geven . In de tijd van Kenneth Vermeer was dat ook heeft zeker een jaar geduurd en 20 blunders van Vermeer voor die eindelijk ruilde . Nu hoop ik dat hij met Milik eerder inziet dat die 5 klasses beter is dan Sigthorsson , het zal echt een schande zijn om Milik niet op te stellen ! Ik heb soms ook het idee dat het om geld gaat . Er waren een paar geintereseerde clubs las zelfs over een bod van 7,5 miljoen van QPR begin van het seizoen , Hoe haal je het in je hoofd dat niet te accepteren ongelooflijk . Ik denk ook dat Ajax 2 keer zo goed functioneert met Milik .

Ongelooflijk dat hier nog twijfel over bestaat..! Iedereen ziet dat Milik momenteel in bloedvorm verkeerd, elke wedstrijd scoort die minimaal 1x en met hem speelt heel Ajax beter voetbal. Kolbeinn is echt klaar..scoort niet, werkt niet hard genoeg, wegwezen ermee! Leuke pinchitter voor als het echt nodig is maar de keus moet uiteraard vallen op Milik, geen twijfel over mogelijk!

"alleen lukt het nu even niet"

Mooi, uitgepraat. Conclusie zou dan toch simpel moeten zijn:

- Sigthorsson. 100 kansen, 2 goals -- "alleen lukt het even niet"
- Milik. 10 kansen, 6 goals -- Draait verdomme als een trein

De credits van Sigi zouden toch ondertussen wel verspeeld moeten zijn. Wordt tijd dat er eens gestopt wordt met dat liefdadigheidsgedoe. Het zal best een prima jongen zijn, en misschien wel de ideale schoonzoon, maar hij hoort er te staan om doelpunten te maken, en dat gebeurt toch bar weinig.

Alle Ajacieden zullen Sigthorsson bedanken voor de belangrijke goals die hij wel heeft gemaakt, maar zijn kans is geweest. Ik blijf me hier toch over verbazen hoe krom de vergelijking is die Frank (misschien wel onbewust) maakt. Sigthorsson draait gewoon niet maar blijft kans op kans krijgen. Milik draait als een trein en moet het met een enkele basisplek doen (waarin die vrijwel elke keer Motm is, of gewoon een dikke 8 scoort) en wat invalbeurtjes.

Sigthorsson is het gewoon niet voor Ajax Frank (en Marc)... Deal with it!

De boer moet eens ophouden met dat eeuwige vertrouwen hebben in spelers. Siggy heeft nu 3 jaar de kans gehad. Millik laat nu al meer zien dan hij heeft gedaan in die 3 jaar. Siggy is een prima spits maar past niet bij Ajax!

Plaat voor z'n kop.

Ik denk dat De Boer moeite heeft om mensen te laten vallen die hij eerder gesteund heeft. Hij is erg loyaal en dat valt te prijzen, maar hier moet hij dat echt even loslaten. Sigthorsson heeft het dit seizoen gewoon niet meer, is ook niet 100% gemotiveerd en moet eruit.

Haha, het begint nu toch wel belachelijk te worden hoor. De Boer verzint de vreemdste redenen, om Sigthorsson toch nog op te stellen. Puur alleen om 'm te verkopen. Een paar weken geleden was Milik zogenaamd beter op kunstgras, zodat 'ie later eventueel weer een beroep kon doen op Sigthorsson.

Milik is gewoon op alle fronten beter. Tuurlijk zal hij ook een mindere periode krijgen. Maar dan moet 'ie gewoon net zoveel vertrouwen krijgen als Sigthorsson heeft gehad. Daar wordt 'ie alleen maar beter van. Hij is nog jong.
Sigthorsson wordt niet beter. En al helemaal niet sneller.

Hoop dat Sigi vz niet volgt, slecht voor z'n zelfvertrouwen als die reacties als deze leest..

Frank heeft er uiteraard veel meer verstand dan ik. Maar hier kan ik hem zelfs niet eens volgen. Kan iemand hier uitleggen wat Frank in Siggy ziet datik niet zie. Ik zie in Siggy namelijk niets meer dan een spits voor de middenmoot.

Eindelijk kon ook de Boer niet meer om Milik heen. Vervolgens maakt Milik het aardig waar en dan ga je nog twijfelen...? Heb Frank hoog zitten maar in deze begrijp ik hem totaal niet

Is die de boer nou mee bezig? Hou die mening voor je. Is die milik lekker bezig en ziet inmiddels iedereen dat ie klasses beter is als sigthorsson. Zeg je dit. Goed voor t zelfvertrouwen van milik als je nu weer wisselt. Lijkt cocu wel

Frank stop eens met zo idioot te doen man. De hele wereld ziet dat Milik beter is (of in ieder geval beter in vorm is) dan Sigthorsson, wat loop je nou koppig te doen? Dit slaat nergens op. Als hij Sigthorsson weer opstelt dit weekend kun je Frank beter naar een tehuis sturen want dan gaat het duidelijk niet goed met hem.

Ik begrijp echt niet wat Frank de Boer in Sigi ziet. Deze jongen werkt hard maar komt toch echt te kort voor Ajax.Het ziet er lomp en onbehouwen uit wat Sigi doet.Milik heeft in een paar wedstrijden voor Ajax en Polen al meer laten zien dan Sigi in 3 seizoenen Ajax.Dus Frank wees niet blind en dom en stel Milik op.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren