Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Arsenal is geen concurrent meer, daarom kan Mourinho hem verkopen’

Laatste update:

Arsenal heeft naar verluidt belangstelling voor Petr Cech en het zou zomaar kunnen dat de ervaren doelman in januari van Chelsea naar Noord-Londen verhuist. Volgens voormalig Chelsea-verdediger Jason Cundy zou trainer José Mourinho het zich kunnen permitteren om Cech te laten vertrekken.

/

De Portugese oefenmeester hoeft niet bang te zijn dat hij de concurrentie versterkt, want the Gunners hebben na elf wedstrijden in de Premier League al een achterstand van twaalf punten op de koploper. Cech zou met Wojciech Szczesny moeten gaan uitmaken wie de eerste keeper wordt in het team van coach Arsène Wenger, nu Mourinho op Stamford Bridge heeft gekozen voor Thibaut Courtois.

“Het zou zeker een optie zijn voor Cech”, vertelt Cundy aan IBTimes. “Toen Mourinho in 2004 bij Chelsea kwam had hij nooit kunnen denken dat hij een topspeler zou verkopen aan Arsenal, omdat ze echte rivalen waren. Maar nu bevinden de twee clubs zich op een totaal ander niveau. Arsenal is geen concurrent meer van Chelsea, ze spelen nog wel om een plaats bij de bovenste vier, maar lijken de titelstrijd al te hebben opgegeven.”

Denk je dat Petr Cech naar Arsenal gaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nee maar je versterkt Arsenal wel met Cech dus dat gaat Mourinho toch niet doen

19 november 2014 om 09:34

Ospina hebben ze toch ook nog? Of is dat niet veel?

19 november 2014 om 09:47

Hij is een hele tijd geblesseerd en voor z'n blessure heeft hij z'n kans ook nog niet echt gekregen. We moeten nog zien of hij wel geschikt is voor de PL met z'n 1m83.

19 november 2014 om 10:05

Met zijn 1,83 zegt natuurliik niks... vorm is zeker niet groter en deedt het ook goed in de pl

19 november 2014 om 09:43

als ze cech aan qpr verkopen, versterken ze qpr. Daar heeft chelsea toch ook geen last van.

19 november 2014 om 10:07

Maar QPR heeft niet de middelen om Cech te kopen en bovendien denk ik dat Cech bij een ploeg wilt die europees speelt.

19 november 2014 om 10:44

@chanfan..duh...daar gaat het niet over.
Het gaat er om dat het voor chelsea niet boeit dat arsenal sterker wordt met Cech, ze zijn dan nog steeds geen concurrent.
QPR wordt ook sterker met Cech, maar dan zijn ze nog steeds geen bedreiging voor Chelsea.

Rare suggestie..
Wojciech doet het prima en is nog jong ook. Arsenal heeft Cech niet nodig en ik denk dat Cech het zelf ook niet ziet zitten een stapje terug te doen.

19 november 2014 om 09:35

Ligt er aan wat je bestempeld als 'stapje terug'. Hij heeft in die zin namelijk al een stapje terug gedaan door van basisspeler naar bankzitter te gaan.
Basisspeler in dezelfde competitie en dezelfde stad kan juist weer een stapje omhoog zijn.

19 november 2014 om 09:36

Waar zou Cech dan naar toe kunnen?
Atletico heeft net geld neergelegd voor 2 keepers. Inter heeft Handanovic. Real heeft Iker, Milan heeft Lopez. Barca heeft net geld neergelegd voor 2 keepers. City is een directe concurrent. Man u heeft de Gea. PSG heeft Sirigu. Juve heeft Buffon. Bayern heeft Neuer.
Noem Milan en Inter omdat het nog wel grote namen zijn.

De teams die hierdoor voor mij overblijven zijn: Napoli, Dortmund, Liverpool en Arsenal..... Zou ik lekker in Londen blijven en naar Arsenal vertrekken.

19 november 2014 om 10:26

Touche, touche.
Aan Roma had ik niet gedacht!!! Wat stom van mezelf dat ik daar dan niet aan denk.

Zijn er dus 5 teams waar hij eventueel naartoe kan waarbij hij veel CL zal gaan spelen. Zal ik toch lekker in Londen blijven en bij Arsenal onder contract staan. Maar he, Cech is ondertussen wel een Chelsea man geworden denk ik zo, dus Roma zou ook zeker niet gek zijn. Als 2/3e keus zal ik Roma en/of Dortmund doen mochten die interesse hebben. Cech kan zeker 5 jaar mee

19 november 2014 om 11:22

Cech zou bij Real Casillas makkelijk uit de basis spelen en bij PSG Sirigu. Hij kan beter naar een van die twee clubs dan naar Arsenal

19 november 2014 om 11:38

@ Aze/che 4 Ever

Daar heb je absoluut gelijk in, geen twijfel over mogelijk. Echter, real heeft Lopez al weggedaan voor de naam Casillas en dan gaan ze geen Cech halen. Krijg je t zelfde gedonder en dat willen ze niet. Persoonlijk denk ik niet dat PSG voor Cech gaat omdat ze Sirigu hebben, hij is weliswaar wat minder, maar kan nog lang mee en zit er ook al een aantal jaar. Zie ik dus niet zo snel gebeuren. Omdat hij een aankoop is geweest vanaf het eerste moment van het project en er eigenlijk geen klachten over hem zijn. Dont fix what isn't broken

19 november 2014 om 09:40

Ja, waarom zouden we Cech halen? Hij is nog altijd beter dan Szczesny maar Szczesny wordt steeds beter en zit niet zo enorm ver onder Cech. Het is wel duidelijk dat we eerst andere posities moeten versterken ipv in doel.
Natuurlijk zou ik Cech er heel graag bij hebben, begrijp me niet verkeerd, maar we hebben eerst andere katjes te geselen (arteta, Flamini, Monreal...)

Maar waarom zou hij geen stapje terug willen doen? Denk dat hij liever voor Arsenal speelt dan dat hij op de bank zit.

helemaal gelijk, Arsenal is al pakweg 7 jaar geen echte bedreiging (meer). sterker nog, zal zouden ze zich versterken met een topper als Cech, zouden nog steeds niet mee doen, het zit een beetje in hun kunnen, mentaliteit en natuurlijk hun gelukfactor, want dat heb je ook wel beetje nodig in het voetbal. maar laten we eerst beginnen me een goede frisse coach daar..

19 november 2014 om 09:43

Pfff bestaat er niet zoiets als een topic ban? Maurootje reageert zowat nooit inhoudelijk en neemt elk topic over Arsenal aan om de club af te kraken...

Je zou denken dat Lanvin een nieuwe account heeft, maar die kerel leek tenminste intelligenter.

19 november 2014 om 10:52

Ik reageer toch echt inhoudelijk, misschien zoals jij het wil, met passie en liefde... accepteer gewoon dat Wenger weg moet, frisse wind moet daar komen, zit daar al 10 jaar vast geroest en niks groots gewonnen.
zolang Wenger daar zit, zal ik er dus ook zijn dus waarom stuur je wengertje niet ff een brief met de vraag of hij zn ontslag wil indienen, dan hef ik mn account op, beloofd

19 november 2014 om 11:28

10 jaar geleden won arsenal met wenger de landstitel en waren ze gewoon nog de invincibles..of was je toen nog niet geboren?

daarnaast reageer je in elk topic over arsenal over wenger. we weten inmiddels wel dat je hem weg wil ookal ben je niet eens een arsenalfan.

19 november 2014 om 14:07

zelfs zonder een arsenal fan te zijn kan je zien dat wenger inhoudelijk niet veel meerwaarde brengt aan arsenal ! wenger is enkel een coach die gemaakt is door 2 uitzonderlijke groepen talenten destijds bij monaco en arsenal maar eens die super goeie spelers weg waren bleek het toch moeilijk om het top level niveau aan te houden voor wenger !

Ik vind dat Cech gewoon naar Real Madrid moet. Is misschien wel de beste keeper die er is. Madrid heeft toch wel 2 mindere keepers.

19 november 2014 om 09:51

De beste die er is zit normaal gezien niet op de bank.

Sinds 2004 is Arsenal eigenlijk gewoon een subtopper in Engeland. Elk jaar maar weer met volle moed voor de titel gaan en na een paar maanden wordt het duidelijk dat ze kwaliteit missen. En meneertje Wenger mag gewoon blijven zitten. Ik heb het al vaker gezegd en zeg het nog een keer, zolang Wenger nog coach is van Arsenal zullen ze geen enkele noemswaardige prijs winnen!

19 november 2014 om 10:18

Ja, de ploeg waarmee ze de CL-finale haalden waren allemaal subtoppers. Dit jaar zie ik ook een finale CSKA-Schalke plaatsvinden.

19 november 2014 om 10:50

Sinds 2005 dan, jij snapt mijn punt dus je hoeft niet bijdehand te doen. Arsenal heeft een nieuwe coach nodig die voor frisse wind in de club zorgt en anders blijft het hetzelfde liedje.

19 november 2014 om 10:59

2006
En bijdehand doen? Jij bent gewoon weer iemand die anderen napraat... Ik weet ook wel dat ze al jaren geen titel hebben gewonnen, maar dat ze sinds 2004 een subtopper zijn, klopt dus niet. Dat toont dat jij er geen kijk op hebt.

19 november 2014 om 11:55

@shmurda
Hebben we weer zo'n naprater... Get your facts straight!
2006 was de champions league finale tegen Barcelona. Toen waren Arsenal en Barca gewoon de twee best voetballende ploegen van de wereld.
Toen Henry naar Barcelona ging in juni 2007, werd het een stuk minder dus seizoen 2007-2008.

Ik zie niet zo snel meer een deal tussen Mourinho en Wenger van de grond komen...

Ietwat voorbarig van Chelsea. We zien aan Liverpool dat de klassieke topteams echt niet zomaar wegvallen. Voor nu, ja. Voor volgend jaar, mwah.

Artikel over Cech, door een oud-speler van Chelsea, maar zoals verwacht zijn de meeste reacties over Wenger. Voorspelbaar klein grut hier op de site die zo erg in herhaling vallen en hun eigen bekrompen mening zo vaak herhaald hebben dat het voor hunzelf waarheid is geworden. Je zou er bijna medelijden mee krijgen, arme jongetjes.

on topic
Cech hoeft van mij echt niet te komen, Szczesny is zich prima aan het ontwikkelen. Cech zou hem misschien wel een deuk in zijn vertrouwen kunnen bezorgen door zijn plek tussen de palen over te nemen. Daarnaast denk ik niet dat er nog snel een deal zal plaatsvinden tussen Mou en Wenger.

19 november 2014 om 10:00

Je hoeft toch niet gefrustreerd te raken, dat er geen positieve woorden meer zijn voor je clubje? Het gaat niet goed met Arsenal dat is de actualiteit, leven in het verleden heeft geen zin. Op dit moment is Arsenal ook niets meer dan een subtopclub. Wellicht dat het met de jaren, met een goed beleid weer mee kan doen in de top?

On:

Aangezien Arsenal Ospina en Szczesny heeft zie ik niet in waarom hij naar Arsenal zou moeten gaan Szczesny is heel jong nog ook. Ik zou Cech wel aanraden bij Liverpool, Mignolet keept verre van zeker, en zou voor Liverpool een directe versterking zijn, ook Valdes zie ik graag naar Liverpool gaan.

19 november 2014 om 10:04

Lees eerst maar even wat er allemaal gezegd wordt over Wenger in de talloze artikelen, zodat je misschien een beetje begrijpt wat er zo vervelend aan is. Ik verwacht ook geen positieve woorden, maar beledigende woorden is het andere uiterste nietwaar?

19 november 2014 om 10:07

Zo werkt het nou eenmaal, door te vertellen hoe slecht Arsenal wel niet is krijgt het de meeste aandacht. Zo draait het in de media wereld, weinig aan te veranderen helaas. En Voetbalzone post dit dan voor clicks.

19 november 2014 om 10:47

Met 'in de artikelen' bedoelde ik in de comments.

19 november 2014 om 10:51

Voor beledigende en provocerende reacties kun je dan beter de moderators even voor inschakelen, vaak zijn deze ook zonder onderbouwing.

19 november 2014 om 10:55

Mja, het raakt me nou niet zo persoonlijk dat ik er door ga 'snitchen'

19 november 2014 om 10:29

Zoooo he.

Volgens mij moet jij eens de reacties gaan lezen. Ik zie bij 3 mensen het woordje Wenger vallen.... Jouw reactie is de 15e.... Totaal geen meerderheid dus. Lul aub niet zo slap, want jij zou t waarschijnlijk graag willen dat t over Wenger ging, want dan kan je hem verdedigen. Begin juist medelijden te krijgen met jou, jij bent een van de 3 die het woord Wenger aanhaalt hoor.....

19 november 2014 om 10:51

Conti

Een beetje logisch nadenken en begrijpend lezen is natuurlijk wel gewenst... Als ik toch zeg dat ze in herhaling vallen kan je daar best uit opmaken dat het niet alleen dit artikel betreft. Ik hoef Wenger niet te verdedigen, mensen met kennis van zaken weten wat hij allemaal gepresteerd heeft. Ik ben ook niet zo naïef dat ik niet weet dat de voetbalwereld opportunistisch is en de waan van de dag regeert. Waar ik me vooral aan stoor zijn kindjes die elk artikel wat in de verste verte met Arsenal te maken heeft aangrijpen om Wenger uit te maken voor zeurpiet, prutser etc. etc. Ik verwacht een bepaalde mate van respect voor de man die zoveel voor het voetbal in Engeland en vooral Arsenal betekend heeft. Dus doe voortaan geen aannames voordat je meer informatie hebt, dank je.

19 november 2014 om 11:25

Dat jullie een Gunner nog serieus nemen Die mensen kunnen allang niet meer helder denken als het om Arsenal gaat

19 november 2014 om 11:34

@ 75draytonpark

Ik citeer je eerste zin:
"artikel over Cech, door een oud-speler van Chelsea, maar zoals verwacht zijn de meeste reacties over Wenger."

I rest my case, my friend. Sorry. Jij moet fatsoenlijk plaatsen wat je bedoelt. Jij geeft hier aan dat je gelijk allerlei reacties over Wenger ziet bij deze topic. Is niet zo, dus je zuigt uit je duim. Daar ageer ik tegen.

Voor de rest heb je gelijk hoor, maar hier moest ik toch echt even een opmerking maken. Want jij bent nu de persoon die t aanwakkert, niemand anders. Dus zoek bij deze topic vooral de schuld bij jezelf.

19 november 2014 om 12:05

In dit geval heb je gelijk idd. Komt ook vooral omdàt ik zo'n reactie plaats. Uit eerdere artikelen is gebleken dat het aantal onwetende reacties dan niet snel toeneemt. Maar dat geheel terzijde, ik hoef mezelf niet belangrijker te maken dan ik ben.

19 november 2014 om 12:20

Ik snap dat het frustrerend is wanneer ze gelijk Wenger bij zulke topics halen, terwijl daar eigenlijk geen aanleiding toe is. Echter, is de link met betrekking tot het artikel wel heel snel gemaakt.
Wat ik je vooral kan aanraden is het volgende: Laat t rusten, zolang jij en andere hier bovenop zitten hebben zij hun lol. Neem dat af door alleen op de fatsoenlijke leden te reageren.

Ik vind dat Cech zelf moet kiezen waar hij wil gaan spelen, of dat hij wil blijven, hoe klein ik die kans ook acht. Verder denk ik ook niet dat hij naar Arsenal gaat. Het is gewoon minachtend richting Arsenal om te zeggen dat ze geen concurrent zijn. Dat ze nu geen concurrent zijn ok, maar met 2 a 3 topspelers erbij is Arsenal ook gewoon titelkandidaat.

Snap niet dat Cech naar Arsenal überhuapt als mogelijkheid wordt gezien kijkende naar hoe Mourinho zelfs weigerde om Ba (die uiteindelijk als 3de spits werd gebruikt vorig seizoen) te huren aan Arsenal vorig jaar op deadline day. En dan heb ik het niet ineens over hoe Mourinho naar Wenger kijkt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren