Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Rutten geïnteresseerd in komst Janko en Arnautovic’

Laatste update:

Met nog een paar weken te gaan tot de winterstop is Feyenoord volop verwikkeld in de strijd om de bovenste plaatsen in de Eredivisie. Trainer Fred Rutten is achter de schermen echter ook al bezig met de vorming van de selectie ná januari. Daarbij zijn volgens Sport 1 twee oude bekenden van de coach in beeld om op huurbasis naar Rotterdam-Zuid te komen: Marc Janko en Marko Arnautovic.

/

De 31-jarige Janko speelde van 2010 tot halverwege het seizoen 2011/12 voor FC Twente, waar Rutten eerder de scepter zwaaide als hoofdtrainer. Na anderhalf seizoen (45 duels, 24 doelpunten) vertrok de Oostenrijkse spits naar FC Porto en daarna stond hij onder contract bij Trabzonspor en Sydney FC. Bij die laatste club loopt zijn contract na dit seizoen ten einde en Janko speelde dit seizoen pas vier wedstrijden.

Arnautovic werd deels opgeleid door FC Twente en maakte in het seizoen 2006/07 zijn debuut in de Eredivisie, onder leiding van Rutten. Na drie seizoenen werd hij onhoudbaar voor de club en trok hij naar Internazionale. Via Werder Bremen kwam hij terecht bij Stoke City, waar hij nu nog een contract heeft tot medio 2017. De 25-jarige Oostenrijker is echter niet echt gelukkig bij the Potters.

“Het gaat op dit moment niet zoals ik had gehoopt”, sprak de vleugelaanvaller onlangs nog. “Ik weet niet waarom de manager mij niet opstelt. Ik heb hem gevraagd wat ik moet doen, maar de uitkomst van dat gesprek houd ik voor mezelf”, aldus Arnautovic. In dienst van FC Twente was hij goed voor 44 wedstrijden en 12 doelpunten in de Eredivisie. Sport 1 weet dat Feyenoord zowel Janko als Arnautovic de complete tweede seizoenshelft zou willen huren. Mitchell te Vrede en Colin Kazim-Richards voldoen niet in de ogen van de technische staf.

Zouden Marc Janko en Marko Arnautovic versterkingen zijn voor Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan word je er indd heel veel beter op..

17 november 2014 om 12:35

Met arnautovic wel hoor

17 november 2014 om 13:01

Rutten is een vader voor Marko Arnautovic, ik zie dat wel goed komen. Hij heeft misschien nu een rare houding (zoals Elia) en als ik Johan Derksen mag geloven is Fred Rutten een echte babbelaar.. die wel met Marko onder 4 ogen wilt spreken en dat hij dit gedrag af moet leren, maar meer bezig moet houden met het voetballen (plus) goals.

Ik zou dus voor deze jongen gaan.. Rutten kennende kan dat als geen ander om zulke jongens eruit te krijgen.. kijk Jonathan Reis bijvoorbeeld.

Denk dat het Legioen juist voor zulke spelers naar de Kuip komen..

17 november 2014 om 13:17

Die Aldi-Zlatan heeft dit jaar nog geen goal gescoord. Vorig seizoen 4 stuks. Daarvoor 5. Kortom: sinds hij bij Twente weg is, heeft hij in 6 seizoenen 111 competitiewedstrijden gespeeld en daarin 18 keer gescoord. Verder komt hij vrijwel alleen maar door zijn wangedrag in het nieuws, heeft nog nooit de hand in eigen boezem gestoken (altijd ligt het aan anderen) en is eigenlijk overal mislukt. Kortom, ik geloof niet dat je daarmee echt iets opschiet, zelfs al zou hij voor een eredivisie-salaris willen komen voetballen.

17 november 2014 om 13:34

Arnautovic heeft ook veel op de vleugels en als invaller gespeeld. Bovendien zeggen dat soort statistieken niet alles, kijk maar naar Pelle. Ik zeg niet dat Arnautovic de nieuwe Pelle wordt, maar een speler die in die 111 wedstrijden 74 keer scoort - op dat niveau - is voor Feyenoord sowieso gewoon niet haalbaar.

17 november 2014 om 14:28

Kijk naar Jonathan Reis?
Die kwam als jonkie door vanuit de jeugd onder Rutten maar werd een half jaar later voor Cocaine gebruik ontslagen.. of heb ik een ander verhaal voor ogen?

Ik heb met de meeste aankopen bij feyenoord tot op heden niet het idee dat ze er sterker op worden.. Toornstra wel.. El Ahmadi begrijp ik ook nog.. maar Kazim begreep ik niet en deze 2 ook echt niet.. Waarom gooit die niet gewoon Immers in de spits, ben je van al het gezeur af.. Toornstra, Clasie en El Ahmadi op middenveld of Vilhena middenveld en toornstra rechtsbuiten.

17 november 2014 om 14:36

Rutten had hem bij Vitesse ook nog eh, niet dat hij het toen bijzonder goed deed maar ook niet dramatisch.

17 november 2014 om 15:07

@JDG vergeet je niet de beste aankoop(imo) genaamd Vermeer!

17 november 2014 om 15:23

Oh ja, die was ik inderdaad vergeten. En ik vind Vermeer zeker een goede aankoop, maar ik had zelf niet zoveel tegen Mulder.. Jonge keeper, ook de moeilijke periode doorgemaakt maar die werd gewoon steeds beter..
Aan de andere kant, als je een betere keeper kan krijgen, ook al is het voor dat moment, dan moet je dat niet nalaten.. zeker niet voor deze prijs.

17 november 2014 om 15:34

Klopt. Rutten heeft wat met bepaalde spelers. Propper was zelfs depressief aan het worden door het gebrek aan speeltijd vanwege de aanwezigheid van Van Ginkel, Janssen. Onder vd brom speelde hij ookal niet. Rutten heeft met die jongen gesproken en naar sportpsycholoog gestuurd en op die jongen gelet waarna hij alsnog t geloof kreeg in zichzelf en zijn talent. En de rest is geschiedenis

17 november 2014 om 21:32

Arnautovich is zeker een meerwaarde en ik was ook wel fan van Janko. Weet iemand wat zijn niveau nu is? Iemand die de Australische of Turkse competitie heeft gevolgd en me dit kan vertellen??

17 november 2014 om 12:36

Daar word je echt wel veel beter op. Deze 2 zouden de kar kunnen trekken bij Feyenoord. Arnautovic heeft het bij Twente super gedaan. Vooral in zijn laatste seizoen, Janko iets minder maar hij is veel beter dan Kazim.

17 november 2014 om 12:42

@ A_sanchez9,

Inderdaad, Marko Arnautović kan zeker een aanwinst voor Feyenoord zijn.

Ik weet nog dat Feyenoord Arnautović ook al probeerde te halen toen hij nog bij FC Twente zat, volgens mij in het seizoen 2007-2008, maar FC Twente wou hem niet verkopen en het seizoen 2008-2009 brak hij definitief door bij FC Twente.

Uiteindelijk vertrok hij toen op huurbasis naar Inter Milan en hij moest een bepaald aantal wedstrijden spelen als Inter Milan hem definitief wou binnenhalen, maar uiteindelijk speelde hij maar drie wedstrijden en keerde hij weer terug naar FC Twente, om vervolgens meteen doorverkocht te worden aan Werder Bremen.

Nu speelt hij dus bij Stoke City en eigenlijk sinds zijn periode bij Inter Milan is het achteruit met hem gegaan, maar desondanks denk ik dat Arnautović zeker wel een aanwinst voor Feyenoord kan zijn.

Bij Marc Janko als nieuwe aanwinst van Feyenoord heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels, dan kunnen ze beter Marko Arnautović halen.

17 november 2014 om 12:43

Salaris van Marko kan Feyenoord sowieso niet betalen met Marko gaat echt geen stap terug doen.

17 november 2014 om 12:54

ivanovicfc

In de tekst staat ook dat hij niet tevreden is bij Stoke, dat kan een drijfveer zijn om naar Feyenoord te gaan, naar een coach waar hij opbloeide. Ik ken zijn relatie tussen Rutten niet, maar ik weet zeker wel dat ze elkaar goed kennen. Hoeveel verdient hij bij Stoke? Vast niet meer dan 2 miljoen. In dat geval zou Feyenoord hem een salaris van 8ton kunnen bieden met wat extra premies en tekengeld. Ook niet slecht lijkt me, als je kijkt naar het salaris van Mathijssen.

17 november 2014 om 15:22

Er was zelfs al een overeenkomst van 6.000.000(!) voor een A-Junior maar Munsterman haakte ineens af.

17 november 2014 om 15:55

Stoke City is kwalitatief echt 0.0 procent beter dan het huidige Feyenoord..kom op zeg.

17 november 2014 om 16:22

Welke speler is bij zijn volgende club geslaagd na vertrek bij Twente ik kom maar op 1 naam en die was bij Twente toen niet eens basisspeler.

17 november 2014 om 16:36

@araman: Tadic
Denk dat jij het over Tioté hebt?

17 november 2014 om 21:32

Het probleem is wel dat ook matige ploegen als Stoke City wel grote salarissen kunnen betalen.
Het zou bij allebei om huur gaan en dan zou het nog wel eens kunnen.
Rutten kan wel goed omgaan met jongens als Arnautovic en Jancko is een betere pinch hitter dan Te Vrede.
Voor een half jaar zou dat niet eens zo slecht zijn.
In de zomer lopen de contracten van grootverdieners als Schaken en Matthijssen af dus is er ook weer ruimte voor salarissen van bijvoorbeeld een goede nieuwe spits.

17 november 2014 om 12:43

Arnautovic zou een directe versterking zijn en heeft heel veel kwaliteit. Jammer dat zijn mentaliteit daar hem in de steek laat. Verder is hij net als Richards geen echte diepe spits, maar meer een schaduwspits. Janko volg ik de laatste jaren niet meer ik hoor hier en daar dat het een goalgetter is en dat is toch wel meer wat Feyenoord nodig heeft.

Toch hoop ik dat ze beiden kunnen komen, denk wel dat Stoke City geld wilt zien voor Arnautovic, ben ook benieuwd wat hij verlangt aan salaris.

Rutten zou ook verder kunnen kijken, en kijken of Salamon Kalou weer haalbaar is. Uitstekende voetballer is dat.. Heeft ook vaak genoeg aangegeven terug te willen naar zijn speeltuin de Kuip. Ik zou K2 wel terug willen zien

17 november 2014 om 15:40

Arnautovic wat een heerlijke speler! Zou wat zijn als hij bij Feyenoord komt voetballen. Mijn favoriete speler bij mijn favoriete club! Hopen dat het waar is!!

Janko vind ik niet eens een slecht idee, toch een goalgetter. Arnautovic, tsjah, leuke speler maar zorgt wel overal voor gezever.

17 november 2014 om 12:40

Speelde maar 4 wedstrijden bij Sydney FC dit seizoen. Ja, 4 wedstrijden bij Sydney Fc!! Dat gaat m toch niet worden, laten we eerlijk zijn!

17 november 2014 om 13:16

Dat zijn er al meer dan Kazim had voordat die bij Feyenoord kwam.

17 november 2014 om 13:21

Nee, speelde er 16 in de competitie vorig seizoen bij bursaspor (basis of invaller maakt niet zoveel uit). En ja zelfs het matige bursaspor schat ik hoger in dan sydney FC.

17 november 2014 om 21:35

De loopbaan en ervaring van Janko schat ik toch weer wat hoger in dan die van Kazim.

17 november 2014 om 12:42

Arnautovic naar feyenoord dit gelooft toch niemand. Arnautovic is een geweldenaar en zit goed bij Stoke. Kan zelfs naar een Europese subtopper. Marko is een fantatische voetballer en ik denk dat Feyenoord ver onder zijn niveau zit.

17 november 2014 om 13:32

Kan naar een Europese subtopper? Hij kan zich bij Stoke nog niet eens in de basis spelen, lijkt mij dat als je jezelf bij een Engels middenmoter nog niet in de basis kan spelen, dat de Europese subtop toch echt een utopie is.

Zou echt een goede aanwinst voor Feyenoord zijn, denk dat voor Arnautovic het ook zo'n beetje zijn niveau is.
Moet zeggen dat ik bij Twente altijd wel van hem kon genieten, zou hem dan ook graag bij Twente zien, maar dat is dan weer een utopische gedachte van mij

17 november 2014 om 14:42

Nou ik zie hem ook wel naar Twente gaan hoor mocht Twente interesse tonen.

17 november 2014 om 13:12

Het was een goalgetter ja, maar nu op zijn retour. Scoorde bij Trabzonspor maar 2 keer zie ik bij zjn statistieken.

17 november 2014 om 13:21

Ja ik vind het ook niks eerlijk gezegd,en voor Arnautovic hebben we al meerdere opties,maar deze geruchten komen omdat Feyenoord een scout had zitten bij Oostenrijk,dus dan is de link snel gelegd.

17 november 2014 om 13:58

@ Frgioo

Janko is de perfecte spits die Feyenoord zoekt. Namelijk een precieze vervanger van Pelle. Iemand die fysiek sterk is en kopsterk is. Hierdoor de bal vast kan houden. Scorend vermogen in de eredivisie heeft hij ook.

Een Boëtius kon blindelings een voorzet geven omdat Pelle/immers hem er toch wel in kopte. Dat kan hij met Janko precies hetzelfde doen. Janko is gewoon een hele goede oplossing. Maar dat heb ik voor af aan het seizoen al geroepen. Toen werd ik belachelijk gemaakt en zie hier.

17 november 2014 om 14:17

Snap wat je bedoel, maar je weet dat we onder Rutten anders spelen dan onder Koeman. Voorzetten komen er haast niet meer, omdat Manu en Toornstra alsmaar naar binnen trekken. Juist een meer meevoetballende spits met snelheid zou meer passen naar mijn mening.

17 november 2014 om 14:32

@ Frgioo

Toornstra kan vanaf de rechtsbuiten prima voorzetten geven, heeft een hele goede trap in de benen maar er moet wel iemand staan om hetnuttig te maken. En die mist op hetmoment.

Boëtius is zijn basis plaatts verloren aan Manu vanwege slecht spelen en te weinig rendement. Die jongen gaf vorig jaar 12 assists vanaf de vleugel. Maar mist nu de kopsterke speler die zijn ballen er in knikt

17 november 2014 om 21:34

Gioo: Ik denk ook niet dat hij als basis speler komt als hij wordt gehaald.

17 november 2014 om 21:39

D-Berkamp; ik ben het helemaal met je eens! Ik zou een komst van Janko ook toejuichen. Leuke speler om te zien voetballen en heeft ook de winnaars mentaliteit. Weet jij hoe zit het met zijn huidige vorm??

Vorig jaar heb ik trouwens ook geroepen dat PSV hem moest halen als pinchhitter. Zou misschien nou ook nog goed passen als tweede spits achter de Jong. Locadia mogen ze van mij verhuren aan een middenmotor.

Waarom altijd voor afgeserveerde spelers gaan? Lijkt me niet bepaald een vooruitgang ten opzichte van wat er nu staat. Je krijgt er hoogstens wat ervaring mee binnen de ploeg, maar denk niet dat dit de topscorers van de eredivisie zullen worden!

Trouwens ook raar dat Te Vrede niet voldoet volgens de technische staff, maakte toch bijna elke wedstrijd wel een doelpuntje in het begin! verdient hij niet het voordeel van de twijfel met een basisplek?

17 november 2014 om 12:48

Arnautovic is totaal geen afgeserveerde speler. Hij is van waarde bij Stoke City en het Oostenrijkse elftal. Wanneer Marko naar de eredivisie komt is hij de beste speler van de competitie.

17 november 2014 om 13:05

Sowieso niet de beste speler. Dat zal toch echt Memphis Depay blijven.

17 november 2014 om 16:02

Depay is nu ook niet de beste speler van de Eredivisie, dat is Guardado in mijn ogen, die man is echt geweldig goed..

17 november 2014 om 16:03

Hij is van waarde? Met zijn 336 minuten, omgerekend 3,7 wedstrijden, dit seizoen in de Premier League die 11 wedstrijden onderweg is, heeft hij echt nog geen onuitwisbare indruk achtergelaten. Ik denk dat een Rutten zo'n jongen heel goed gaat gebruiken. Je ziet hoe belangrijk Koeman is voor Pèlle en Tadic in de PL. Die snapt namelijk hoe je effiecient spelers gebruikt. Dat is een kwaliteit van Nederlandse coaches.

17 november 2014 om 16:05

En die uitspraken over beste speler zijn zo ongenuanceerd, je weet absoluut nog niet zeker of hij nu weer kan presteren. Naast Depay hebben we hier spelers als Klaassen, El Ghazi, Sinkgraven, Vejinovic die behoorlijk upcoming zijn en wél iedere week presteren.

Ik weet dat bij jou al het gras in Engeland groener is, daar waar onze Eredivisiespelertjes ieder jaar van behoorlijk toegevoegde waarde zijn voor die overschatte miljoenenbal in Engeland.

17 november 2014 om 21:42

En vergeet Clasie, el Ahmadi, Vermeer en Toornstra niet.
Ik snap dat jij expres geen Feyenoorders wil noemen maar Clasie, Vermeer en El Ahmadi staan niet voor niks op 1, 2 en 3 in het VI klassement, terwijl een El Ghazi bijvoorbeeld pas op de 23e plaats staat.

Als hij zijn oude niveau haalt zal hij wel 1 van de beste spelers zijn maar de beste is altijd moeilijk te bepalen. En het is ook altijd even afwachten of hij zijn oude niveau zal halen, als het al door gaat natuurlijk.

17 november 2014 om 14:18

Nee Te Vrede is niks, kan niet eens een bal aannemen.

Denk niet dat Marc Janko momenteel nog beter is dan Kazim en Te Vrede. Arnautovic heeft zeker het talent om te slagen en Fred kent hem goed, als het niet teveel kost mogen ze hem wat mij betreft wel aan de selectie toevoegen.

17 november 2014 om 15:06

Arnautovic zal met een PL salaris niet zomaar naar de Eredivisie komen denk ik. Daarnaast heb je hem ook niet nodig. Feyenoord heeft met Manu, Boëtius, Bassasikoklu en Schaken genoeg spelers voor op de flanken. Janko is wel een versterking ivm te Vrede en Richards. Daar koop je zeker 20 goals mee per seizoen.

17 november 2014 om 16:08

Hij heeft er anders nog nooit bij een vergelijkbare club in de Eredivisie 20 in een seizoen ingelegd. Gissen en dan lekker als "feit" voorstellen. Eerst zien, dan geloven.

17 november 2014 om 21:42

20 vind ik ook aardig veel moet ik zeggen. Al sta ik wel positief tegenover de komst van Janko. Qua salaris is het best een aantrekkelijke optie om te overwegen lijkt mij.

18 november 2014 om 22:05

Verre van 20 doelpunten per seizoen denk ik om eerlijk te zijn. Hij is duidelijk aan het afbouwen gezien zijn laatste clubs (kwam blijkbaar bij Fc Sydney ook amper aan de bak).
Janko zou een goede pinchitter kunnen zijn, maar in mijn ogen vergelijkbaar met Mitchell Te Vrede.

Arnautovic is gewoon een versterking voor Feyenoord maar ook hij is geen spits hij speelt het liefst linksbuiten. Daar hebben we Manu en Boetius al Janko komt simpelweg gewoon tekort die zie ik niet komen.

Arnautovic, het is dat z'n kop er vaak niet goed op staat, maar man o man wat kan hij goed voetballen zeg. Ontzettend jammer dat hij niet zoveel met z'n talent heeft gedaan, behalve dan popie jopie doen. Zo'n 10 wedstrijden per jaar lukt alles en heeft hij een goede instelling, dan gebeuren er zulke mooie dingen. Janko moet je niet aan beginnen, die takelt toch echt af nu lijkt me.

Janko is niet beter dan de huidige spitsen groep. Arnautovic is nog wel van enkele waarde. Waarom Ex Twente spelers?

17 november 2014 om 12:48

Omdat rutten die al kent misschien?!

17 november 2014 om 14:02

Omdat wat van ver komt ( het oosten ) altijd goed is , misschien ......

17 november 2014 om 17:57

Omdat het echt goede spelers zijn waarschijnlijk... Arnautovic naar Feyenoord zou zeer spijtig zijn.

Beide zijn in mijn ogen een versterking. Janko was dodelijk in dienst van Twente. Hij is in mijn ogen beter dan Kazin en Te Vrede. Echter gezien zijn leeftijd zou ik deze gok niet wagen.

Arnautovic heb ik nog steeds vertrouwen in, omdat ik denk dat hij nog steeds goed voetballen kan. Hij zou alleen zichzelf meer moeten gedragen als een professional.

Arnautovic zou ik proberen te halen, Janko zou ik niet eerder halen dan dat Kazim weer vertrokken is.

17 november 2014 om 13:17

Janko is halfjaar huur en daarna kun je transfervrij met hem door.
ou dus geen transfersom op tafel hoeven te komen.

Arnautovic kan goed voetballen maar vrijwel overal waar hij speelde is het gezeik met hem. Vraag me af of je dat moet willen. En Janko.....die kan koppen, dat kan te Vrede ook, of je dat nou een versterking moet vinden.

Is Janko echt de voetballende spits die Feyenoord zoekt? Ik weet het niet, ik heb hem niet nadrukkelijk gevolgd.
Arnautovic zou ik zeer toejuichen, maar de vraag is of hij zich niet te groot voelt voor de eredivisie en hoe hij zich gaat gedragen. Deze jongen zou in ieder geval een versterking zijn voor de selectie.

17 november 2014 om 13:00

Voetballend niet, maar een combi met Arnautovic is ontzettend gevaarlijk!
Rutten is vooralsnog 1 van de weinigen geweest die Arnautovic kan handelen. Ook bij Twente waren Arnautivic en Elia onder Rutten makke lammetjes ten opzichte van de losbandige jongens in Duitsland.

17 november 2014 om 23:02

Laten ze Elia ook maar halen dan Dan hebben ze in mijn ogen zelfs een CL waardige selectie. Plus een goede Cv'er trouwens

18 november 2014 om 09:20

Tis dat 'n Kufo is gestopt.. haha

Elia ligt nu niet lekker in Duitsland, dus wie weet! Wat zou ik hem nog graag terugzien bij Twente zeg. Das toch andere koek dan Mokhtar of Kusk...

Arnautovic is een buitenspeler en geen echte spits. Janko is best een aardige spits, maar weer zo'n net niet speler. Voegt in mijn ogen niet zoveel toe ten opzichte van Kazim en Te Vrede.

17 november 2014 om 17:56

Arnautovic is eigenlijk gewoon een spits en heeft daar ook alle kwaliteiten voor.

Arnautovic is een prima speler. In de eredivisie zou hij zelfs tot de beste spelers (kunnen) behoren. Inderdaad is zijn mentaliteit niet altijd even best gebleken maar hij is nu 25 en feyenoord zou een ideale kans voor hem zijn. In wisselwerking met het legioen kan hij een populaire speler worden. Aan temperament geen gebrek.

Janko is een goalgetter maar of hij nog veel beter/nuttiger is dan Te Vrede is maar de vraag. Arnautovic zou zeker een aanwinst zijn, kan geweldig voetballen ondanks zijn karakter. Lijkt me alleen onhaalbaar.

janko is op zijn retour, ook al te oud dus die zou ik niet halen. ik betwijfel of arnautovic haalbaar is maar dat zou zeker een aanwinst voor de eredivisie zijn.

Goede spelers hoor, maar voor wie gaan ze dan spelen. Kazim soweiso, maar de andere gaat ten koste van Manu, boetius??

Janko is na zijn jaar bij FC Porto al op zijn retour en voegt niks meer toe.
Arnautovic is natuurlijk wel een versterking geloof er alleen niks van dat die terug wil naar de eredivisie.

En maar zeggen dat FC Twente de Feyenoord 2 is...
Zo zie je maar dat elke club wel eens wat (oud) spelers van een club haalt.
Feyenoord. luc wilkshire , el ahmadi en dan straks janko en arnautovic

17 november 2014 om 13:50

Zelfs als, dan Ebecilio, Castaignos, Mokotjo, Miyaichi en nog niet zo lang geleden Fer, Cabral en ik vergeet vast nog een paar.

Hoe dan ook: Janko lijkt mij echt zeer onwaarschijnlijk. Die is inmiddels op het niveau Te Vrede en die kan zich nog ontwikkelen itt Janko. Arnautovic was en is een bijzonder getalenteerde voetballer die inderdaad door zijn mentaliteit de top niet heeft gehaald. En ik geloof best dat Rutten er meer uit zou halen dan iemand als Sparky Hughes. Maar hij zou willen staan waar Manu nu presteert en we met Boëtius één van onze grootste talenten hebben. Dat lijkt mij minder handig. Hij speelde dan wel rechtsbuiten bij Twente onder Rutten, maar de afgelopen jaren heeft hij alleen linksbuiten gestaan. En rechts hebben we ook Bilal nog, dus dat zou uiteindelijk ook niet bepaald het verdedigen van een investering zijn. Ik heb zo het idee dat Sport1 gewoon is gaan speculeren aan de hand van de aanwezigheid van onze scouts in Oostenrijk en dit de meest voor de hand liggende optie was. Ik moet het nog maar zien.

Arnautovic heeft een keer aangegeven terug te willen keren naar FC Twente.
En geen club in Nederland kan de salaris van Janko betalen dat wel rond de 1,5 miljoen ligt.
Dus dit lijkt me onhaalbaar!

17 november 2014 om 17:55

Hopelijk betekent dit nieuwsbericht dat Arnautovic snel terugkomt naar FC Twente! Als Feyenoord geïnteresseerd is zou hij immers haalbaar kunnen zijn en in dat geval is hij dat ook voor Twente.

Zouden wel echt versterkingen zijn....als het gaat bij de winterstop nog te overzien is en met deze 2 erbij, gaat Feyenoord een gooi naar de titel doen. Met name Janko, die legt er bij Feyenoord gewoon 20-25 in een seizoen in. Arnautovic is ook een goede speler, alleen jammer als dat ten koste zou gaan van Boetius / manu. Denk echter wel dat de salariseisen van beide heren erg hoog zijn.....ik zou als ik Feyenoord was kijken hoeveel punten ze achterstaan in de winterstop....zonder deze 2 worden ze ook wel 3e / 2e. Alleen als ze serieus een gooi naar de titel wilt doen, zou deze 2 huren relevant zijn.

Typisch Rutten. Alleen maar spelers halen die hij kent vanuit zijn verleden (wilkshire, El Ahmadi en nu weer Arnautovic). Engelaar mag hij wat mij betreft ook ophalen.

17 november 2014 om 13:44

Ik geef hem groot gelijk ook, want de spelers waar hij een verleden mee had doen het zeer goed en waren volgens mij niets te duur.

17 november 2014 om 17:54

Inderdaad, al die spelers zouden niet misstaan bij Twente. Alleen Engelaar eigenlijk... :D

Arnautovic kan ik me nog inkomen maar wat moet je nou met Janko?!?!

arnautovic zou ik toejuichen. Net als Guardado bij PSV een versterking voor de Eredivisie. Janko lijkt me een te grote gok, straks heb je 3 spitsen bij Feyenoord die het niet kunnen maken in de Kuip. Maar voor de spitspositie hebben ze in Rotterdam toch echt een goalgetter nodig.

Vermeer
Wilkshire
Van Beek
Kongolo
Nelom
El Ahmadi
Toornstra
Clasie
Boetius
??????
Arnautovic


Arnautovic is wel een geweldige voetballer als Rutten de juiste snaar weet te raken bij die jongen.
Janko lijkt mij wel een voorbeeldige prof, en bij Twente was hij altijd prima.
Geen idee hoe dat nu is.
Wat is er met de interesse in Kramer van Ado?
Of is dat geen optie?

Wat moet je met een spits die 4 wedstrijden dit seizoen heeft gespeeld in een competitie van het niveau Topklasse?

Nogmaals dit seizoen gaat t hem niet worden met Feyenoord. Volgend seizoen juist veel vertrouwen met wel een spits en wel de selectie op orde vanaf speeldag 1.

Vermeer
Van Anholt , Van Beek , Kongolo , Nelom
El Ahmadi , Toornstra , Gudelj
Boetius , Janko-Kuijt/Dost , Manu

Prima keeper,van Anholt wordt de vervanger voor Wilkshire. Centrale verdedigers jaartje ouder.
Toornstra op plek Immers. Gudelj de logische vervanger voor Clasie. Voorin een echte topscorer en je bent gewoon titelkandidaat.

17 november 2014 om 14:35

Ik zat zelf ook te denken aan kuijt mja die zal zijn centjes nog willen verdienen in turkeye!! Met zijn "Feyenoord" hart haha

Het zijn wel versterkingen, het is beter dan wat er nu loopt. Maar of je voor deze jongens moet kiezen vraag ik me af. Waarom niet gewoon Kramer?

Alleen nog het shrit aanpassen naar rood.
Rutten verbouwd Feyenoord met ex Twente spelers daar waar Twente eindelijk verlost is van luie Feyenoorders.

17 november 2014 om 14:21

Castaignos, Ebecillio, Mokotjo en Miyaichi vergeten?

17 november 2014 om 17:19

Vierdag had het over de luie Feyenoorders. De vier spelers die jij noemt zijn niet te vergelijken met Cabral.

17 november 2014 om 17:39

Las het verkeerd!
Cabral is zeker een luie speler ja.

Janko wordt met die leeftijd en fysiek een grote flop. Arnautovic is een uitstekende voetballer, maar een groot risico met dat rare karakter van hem. Rutten moet zichzelf ook niet overschatten, dat hij als een pseudo-psychiater alle probleemgevallen kan oplossen, bij Reis lukte dat ook niet.

Janko is heel overbodig, ik denk dat de meeste feyenoord supporters tegen de komst van janko zijn.
Arnautovic integendeel zou wel een goede versterking zijn.

Als Ajax een buitenlandse speler opleid zet VZ er neer: Deze speler is opgeleid door ajax. En in het geval van Twente zie ik hier word er neer gezet : Deze speler werd 'deels' opgeleid door FC Twente. Goodjob Ajaxzone.

Wat zie ik Arnautovic graag komen zeg! Die zal heel goed passen bij Feyenoord en Rutten

17 november 2014 om 17:49

Arnautovic past niet bij Feyenoord, dus hopelijk gaat hij nooit die kant op.

Beide zijn toevoegingen voor Feyenoord.... Janko moet aanvoer hebben van de zijkanten en Arnoutovic is veel beweeglijker...

Onzinverhaal. Namedropping van zaakwaarnemers wiens spelers niet of weinig in actie komen en waar diezelfde zaakwaarnemers graag wederom aan willen verdienen. Kan me niet voorstellen dat v Geel met dit soort spelers akkoord gaat.

Arnoutovic zou wel geniaal zijn.
Met Arnoutovic, Boetius, Manu en Bilal heb je toch 4 erg goede wingers.
Janko heb ik liever niet, die gaat het echt niet veel beter doen dan wat we nu hebben.

17 november 2014 om 17:49

Ik hoop dat jij zijn naam voor altijd verkeerd blijft schrijven! Ik denk overigens dat Arnautovic bij Feyenoord alleen als spits zou willen spelen, niet als vleugelspits.

Arnautovice kan je er goed bij hebben!
Maar janko is me te oud!

Onbegrijpelijk indien dit waar is. Janko is aan het eind van zijn carriere in Australie, is te oud en is hetzelfde type spits als Te Vrede en Kazim. Arnoutovic heeft ontzettend veel kwaliteit maar ik heb het idee dat hij geen professionele mentaliteit heeft en is bovendien geen echte centrale aanvaller.

Met Manu en Toornstra als buitenspelers is er haast geen aanvoer voor de spits vanuit de zijkanten. Ik denk dat Feyenoord beter een spits kan zoeken die zijn eigen kansen kan creëren en goed mee kan voetballen.

Tja, weer oud-Fc Twente spelers die naar Feyenoord gaan...

Janko kan wellicht fungeren als pinchhitter, maar verder heeft ie niets meer te zoeken bij Feyenoord. Daarnaast kun je dan net zo goed te Vrede gebruiken. Arnautovic is een aanwinst voor de Eredivisie en voor Feyenoord.

Over Janko werd wat lacherig gedaan terwijl hij best vaak scoorde, het is een redelijke spits. Arnautovic was een groot talent maar nu vooral lastig geloof ik. Ik vind het wel flauw van een coach om spelers te halen die hij zelf kent. Je zoekt een spits en dan kom je bij iemand uit die jaren terug al onder jou heeft gespeeld? Is dat dan echt de beste optie?

Arnoutovic zou een wereldaankoop zijn, Janko heb ik minder vertrouwen in.

Vermeer / Mulder

Van Anholt / Cabral
Van Beek / Steenvoorden
Kongolo / ??
Van Aanholt / Nelom

EL Ahmadi / Vilhena
Toornstra / Karsdorp
Gudelj / Immers

Boetius / Bilal / Manu
Arnoutovic / Te Vrede
Manu / Bilal / Boetius

Aankopen: Van Anholt, Lcv, Van Aanholt, Gudelj, Arnoutovic (kramer, Kalou, Kuyt en Assaidi zijn ook leuke opties).

Clasie wordt sowieso verkocht voor 10 miljoen.
Schaken moet proberen om ergens in het buitenland nog zijn zakken te vullen.
Mathijssen, Graafland en Boulahrouz met pensioen.
Kazim en Wilkshire bedanken voor hun diensten maar niet vastleggen.
Hahn, Woudenberg, Sleegers, Dammers, Achabar en de nieuwe lichting vanuit U19 verhuren.
Verhoek contract ontbinden of verkopen.
Voor Te Vrede zie ik liever ook een andere speler komen al kan hij als pinchitter nog van waarde gaan worden.

17 november 2014 om 17:05

Van Aanholt zie ik niet zo snel komen omdat hij al sinds kort bij Sunderland speelt, dan zou ik Van Anholt op LB zetten en Wilkshire behouden als stand-in voor Lopes Cabral.

Tjsa. Zowel Arnautovic als Janko zijn echt op de zijsporen beland van het internationale voetbal. Dat neemt niet weg dat ze wel wat zouden kunnen toevoegen aan de eredivisie.

Een speler als Pantelic heeft ook zijn waarde gehad voor Ajax.

Arnautovic is natuurlijk nog wat jonger, dus misschien als die opbloeit houd je er nog wat moois aan over.

Wat moet je in hemelsnaam met Janko als je Te Vrede afserveert omdat ie niet genoeg meevoetbalt? Dat doet Janko al helemaal niet namelijk. Arnautovic kan onder Rutten wel weer een topper worden, geweldige voetballer die tot nu toe veel te weinig met zijn talent heeft gedaan.

Arnautovic, prima speler! Maar Janko, please...

mag hopen dat dit een grap is
ga nou in de winter stop lekker babbelen met City en neem guidetti over

17 november 2014 om 17:09

Inderdaad, Arnautovic bij Feyenoord zou het ergst denkbare zijn.

Zijn allebei directe versterkingen voor het huidige Feyenoord

Als je Verhoek en Schaken weet te lozen juich ik Arnautovic toe, want dan heb je hem links met Manu en op rechts Bilal en Boetius, dat is een topbezetting!

Janko weet ik niet, haal dan Kuijt, die werkt zich in ieder geval het snot voor de ogen en dan te Vrede als sub voor dit jaar, Kazim terug en Kramer halen aan het eind van het jaar, dan kan hij zich verder ontwikkelen! In de zomer Kramer halen, dan heb je Kuijt, Kramer en te Vrede, ik denk dat dat meer als genoeg is en Kuijt kan beide wat leren. Daarnaast bouwt Dollar Dirk dan toch af en kan Kramer steeds meer minuten maken om zo de eerste spits te worden.

Arnautovic naar Feyenoord zou een absolute nachtmerrie zijn.

18 november 2014 om 08:48

Want?

18 november 2014 om 09:21

Voor ons Tukkers..

18 november 2014 om 09:56

Ach, jullie hebben genoeg oud-feyenoorders, als het daarom te doen is.

18 november 2014 om 13:32

Aan mijn naam kun je waarschijnlijk wel zien dat ik fan ben van Arnautovic, tel daarbij op dat ik een godsgruwelijke hekel heb aan Feyenoord en zie wat het resultaat is voor mij. Dat er andere ex-Twente mensen bij Feyenoord rondlopen maakt mij niets uit en ook de oud-Feyenoorders bij Twente interesseren mij verder niet bovengemiddeld, maar mijn favoriete speler in een Feyenoord shirt... Daar wil ik niet aan denken.

18 november 2014 om 14:38

Dat je fan was fan Arnautovic was me duidelijk, dat je een hekel hebt aan Feyenoord niet. nu wel, en dan is het begrijpelijk.

Ik ben geen fan van Arnautovic maar ben wel gecharmeerd, en ik zou hem daarom graag in de Kuip zien spelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren