Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Inter wil in de zomer gesprek aangaan met De Boer’

Laatste update:

Internazionale blijft erg gecharmeerd van Frank de Boer. In november 2013 kwam Erick Thohir aan de macht bij de Italianen en in de maanden die volgden, werd al gezegd en geschreven dat hij het zou zien zitten in De Boer als nieuwe trainer. Toch hield hij vast aan Walter Mazzarri, die sinds mei 2013 de scepter zwaait bij de club. Na dit seizoen wil Thohir de trainerswissel toch graag definitief doorvoeren, weet Sky Italia.

/

Mazzarri stapte meteen na het seizoen 2012/13 binnen in Milaan en kreeg het hele seizoen 2013/14 de kans zichzelf te bewijzen. Onder zijn leiding finishte Inter echter slechts als vijfde in de competitie en de Coppa Italia werd in ronde vijf verlaten. Europees voetbal was er in zijn debuutjaar in het Giuseppe Meazza niet. Dit seizoen plaatste Inter zich via de play-offronde voor de Europa League, maar de resultaten zijn niet geweldig.

In de Serie A gaat het al niet veel beter: Inter staat na elf speelronden op plaats negen. Thohir denkt dat Mazzarri lang genoeg de kans heeft gekregen om te laten zien uit welk hout hij gesneden is. De Indonesische baas van i Nerazzurri wil de coach wel het seizoen 2014/15 laten afmaken, maar daarna is het genoeg geweest. Thohir heeft in zijn zoektocht naar een opvolger de naam van De Boer hoog op zijn lijstje gezet. Hij zou graag eens van gedachten wisselen met de coach.

/

De voorzitter denkt dat de trainer van Ajax veel waarden vertegenwoordigt, zoals hij die zelf ook graag terug wil zien bij Inter. Aandacht voor spelers uit de jeugdacademie is daarbij een voorname eigenschap. De Boer staat nog tot medio 2017 onder contract in Amsterdam en Ajax wil hem niet kwijt. De oud-verdediger, die zijn club vier jaar op rij kampioen van Nederland maakte, gaf na vorig seizoen echter wel aan dat hij zichzelf inmiddels rijp genoeg acht voor een stap hogerop.

Sinds De Boer in december 2010 aan het roer kwam bij Ajax, veranderde er het nodige. Andere clubs merkten al dat De Boer het goed doet in de Amsterdam ArenA: zo benaderden Liverpool en Tottenham Hotspur hem al eens. Beide clubs haalden echter bakzeil bij De Boer. In een eerder stadium waagde ook Spartak Moskou al een poging, met een jaarsalaris van zes miljoen euro per jaar. De Boer weigerde de Russische aanbieding echter.

Denk jij dat Frank de Boer geïnteresseerd zou zijn in Internazionale?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Viking maakt meer kans dan Inter.....

11 november 2014 om 23:25

Ik ben het er geheel mee eens dat Frank bij Heracles moet blijven, doet het ontzettend goed en heeft ons al 4 keer kampioengemaakt. Echter (mooi woord wat iedereen hier schijnt te gebruiken) acht ik de kans klein dat Frankie voor altijd bij Heracles zou blijven omdat hij nog op de leeftijd zit dat hij alles kan doen en dat waarschijnlijk zal gaan doen. Hij wil ook prijzen pakken en het is ontzettend frustrerend als je elk jaar om wat voor rede dan ook er uit gekukeld wordt. Het zal me niks verbazen als Frankie over een tijdje een van de beste coaches van de wereld is.

(mooie onderbouwing heh? Nu duimen geblazen dat alles blijft staan.)

11 november 2014 om 21:24

Daar moet hij juist niet naar toe gaan.. Valt niks te halen. Nadat Jose wegging is t niks meer.. Mourinho had in zijn tijd daar nog topspelers

12 november 2014 om 08:50

Als Frank bij Viking Stavanger komt werken kan mijn jaar niet meer kapot. Viking zit in forse problemen namelijk. We constanteren enorme teruglopende toeschouwers aantallen. Heel zonde, viking staat momenteel somber in de middenmoot. Ik zag Larsson graag komen maar helaas. De Boer gaat nog lastiger worden hahahah!

Gezien alle berichten die wij hebben gehoord van Frank ga ik er vanuit dat Inter niet dat team is waar hij Ajax voor zou verlaten. Maar dat is mijn perceptie.

11 november 2014 om 21:41

Precies, de Boer heeft al eens vermeld dat Italie hem geen leuk land lijkt om te coachen. Niks aan het handje dus.

11 november 2014 om 21:42

Om in te coachen*

11 november 2014 om 21:52

FC Barcelona en Liverpool zijn de droom clubs voor Frank de Boer.

Met alle respect voor Inter Milan, maar Frank had ook 2 jaar geleden City afgewezen en daar heb je betere spelers en spelen in een grotere competitie.

11 november 2014 om 21:57

Misschien naar Arsenal samen met Bergkamp als we zo door blijven gaan.

11 november 2014 om 22:04

Heeft hij serieus city afgewezen? Kan het me haast niet voorstellen

11 november 2014 om 22:14

Is HSV niet iets voor hem vd.vaart?

On topic:
Ik verwacht stiekem wel dat Barcelona voorbij komt. De resultaten blijven vooralsnog achter. (lees: ze staan niet bovenaan), dus ik verwacht dat daar nog wel wat gaat gebeuren. Liverpool is in principe een mooie club, maar blijft wel achter bij de huidige topclubs. Voor zover je clubs die het voetbal kapot maken door geld topclubs mag noemen natuurlijk...

11 november 2014 om 22:53

Liverpool is helemaal niet de droomclub van De Boer het leek hem een mooie uitdaging om weer een team te bouwen Liverpool was niets meer dan een voorbeeld.

12 november 2014 om 05:58

Ja, er is geïnformeerd bij zijn zaakwaarnemer of hij interesse zou hebben in City.

11 november 2014 om 23:13

Vind je het niet bijzonder dat elke website het nieuws 'dat hij gezegd heeft dat hij wel eens een keer hogerop wil' belangrijker vindt dan de uitspraak van een paar weken geleden dat hij nog wel jaren bij Ajax wil blijven?

12 november 2014 om 10:12

Precies dit 😂😂😂

12 november 2014 om 13:18

Vind ik niet echt bijzonder. De Boer zou het niet erg vinden om nog jaren bij Ajax te blijven. Tenzij er een club komt die hij echt als hogerop beschouwd. Afgelopen zomer werd duidelijk dat Tottenham ook bij die clubs zit. Dit betekend automatisch dat er toch minimaal 10 clubs in Europa zijn waar hij wel heen zou gaan mocht hij van die clubs een aanbieding krijgt. Met de staat van dienst van de Boer twijfel ik er dan ook niet aan dat 1 van die clubs binnen afzienbare tijd gaat komen. Vandaar dat ze daar meer aandacht aan besteden denk ik. Omdat het een stuk waarschijnlijker is en omdat de nieuwswaarde wat hoger ligt denk ik ook.

11 november 2014 om 23:25

Ik denk dat het geen zin heeft voor De Boer omdat inter echt niet beter is en al helemaal geen betere toekomst potentie.

13 november 2014 om 19:44

Juist wel, Inter zit in een dieptepunt en is al decennia lang een club die om de prijzen meespeelt. Het wemelt er van het talent alleen mist een coach die het optimale eruit kan krijgen. Met andere woorden, het ruwe materiaal om weer een topteam te worden is aanwezig; als dat geen uitdaging is..?

12 november 2014 om 08:19

Ik weet het niet, hij kan gaan bouwen aan zijn eigen elftal als ik die voorzitter zo hoor en dat is volgens mij iets want Frank graag wilt.
Hij stond open voor een vertrek naar Tottenham dus waarom niet naar Inter?

Frank heeft al meerdere malen aan gegeven niet naar de Serie A te willen gaan.

11 november 2014 om 21:40

En ik denk dat hij daarnaast ook een voorkeur heeft voor een club uit Londen (spurs, Arsenal, ...) omdat het een wereldstad is en het makkelijk is voor zijn vrouw en kinderen om hem te komen bezoeken of als ze daar gaan wonen. Je zit zo weer in Amsterdam. Italië is dan heel wat verder voor ze.

11 november 2014 om 21:46

Milaan is anderhalf uur vliegen, dat rij je als automobilist haast elke dag en daarbij is Milaan ook een wereldstad, niet van de grootte van Londen ofzo maar zeker geen misselijk stadje.

Denk niet dat De Boer op Inter zit te wachten. Net als de stadsgenoot een topclub in verval... maar daar zou natuurlijk wel een uitdaging liggen. Nee, ik denk dat Frank wacht op een mooie club uit Spanje of Engeland!

11 november 2014 om 21:28

Ik denk dat erbij Inter wel degelijk goede mogelijkheden zijn, het vergt alleen wat tijd. Je hebt enkele jonge toppers zoals Icardi, Kovavic en Jesus. Ook zijn er ervaren topspelers zoals Hernanes, Handanovic aanwezig.

Ik kijk niet veel seria A maar op papier kan Juventus wel degelijk terugkeren in de top.

11 november 2014 om 21:44

True.. mooie club, mooi stadion, leuke fans, en ze hebben financiële mogelijkheden met die eigenaar. Weet echter niet waarom ze dan niet nu al doorpakken met de huidige trainer.

11 november 2014 om 21:49

In de Serie A kunnen ze met de juiste trainer zeker weer terugkeren in de top. Qua selectie zouden ze gewoon minimaal top 3 moeten kunnen spelen. Ze hebben de afgelopen jaren aardig ingeleverd, maar zoals je al zegt hebben ze met o.a. Hernanes en Icardi gewoon kwaliteit in huis. Ook hebben ze in iedere linie wel een jonge speler die de wereldtop zou kunnen halen.

11 november 2014 om 23:14

Ik denk dat Inter eerder op zoek is naar een type Diego Simeone, dan een Frank de Boer. Inter lijkt me nu ook niet het efltal wat perfect 4-3-3 gaat uitvoeren met twee buitenspelers.

11 november 2014 om 22:21

Ik denk dat iedere club, die financieel niet kan opboksen tegen de grote clubs uit Spanje/engeland/duitsland een topclub in verval is.
Ajax speelt ook een toontje lager hierin, ook al is het sportklimaat redelijk.
Inter is natuurlijk wel een uitdaging voor de Boer, er moet maar een plekje vrijkomen en dan moet je nog maar uitgekozen worden.
Koeman is ook geen trainer van het NL elftal en the Spurs geworden, om maar wat te noemen.

12 november 2014 om 08:13

Inter was eens groot,zeer groot.
Nu is het niks meer.
En het zal er ook niks meer worden.
(mijn glazen bol laat dat zien)

Boer zei dat hij het Italiaans voetbal niet zo aanstond, dus kans leikt me miniscuul dat hij vertrekt. Zie hem eerder naar PL gaan, maar hoop natuurlijk dat hij nog 5 jaar ofzo bij Ajax blijft.

11 november 2014 om 21:38

Ja maar daarom wil ik zo graag dat hij komt. Ik wil dat Inter net zo goed en georganiseerd voetbalt als Ajax doet. We hebben ook veel goede jonge spelers, die van Mazzarri geen kansen krijgen. Als De Boer komt, dan zal daar zeker verandering in komen. En als Inter een linksbuiten en rechtsbuiten haalt die De Boer wilt, dan kunnen we volgend seizoen makkelijk 433 met de punt naar achteren spelen zoals hij het wilt. En met onze middenvelders zal dat helemaal werken. Want Medel, Kovacic en Hernanes zijn 3 topmiddenvelders. Met een trainer als De Boer kunnen we over 2 jaar al misschien kampioen worden. We hebben nu 6 topspelers: Kovacic, Hernanes, Medel, Icardi, Juan en Handanovic. Nog 2/3 goede aankopen en een goede trainer, dan denk ik dat het wel goed komt.

11 november 2014 om 21:53

Dat vraag ik me af.
De boer brengt wel jeugd in maar ook omdat hij ze allemaal al heeft gehad in de A1.
En hij ook altijd op de toekomst is te vinden.
En bij inter weet hij niet wat er is.

12 november 2014 om 06:00

Ja dat maakt toch niks uit, zat tijd om te verkennen lijkt me.

De Serie A is een zinkend schip.. daar ga je toch niet solliciteren als kapitein..

11 november 2014 om 21:32

Inter is misschien een zinkend schip, maar de Serie A niet hoor.

11 november 2014 om 21:51

De serie a geen zinkend schip?
Het hoort niet bij de top 4 denk ik zelfs.
En dat was de serie a wel in de jaren 90.

11 november 2014 om 21:56

Dat de competitie minder is geworden weet iedereen, maar een zinkend schip is het niet meer. Eerder een competitie in opbouw.

11 november 2014 om 22:04

Serie a staat gwn weer op plek 4 hoor....

11 november 2014 om 22:06

Wat is dan de top 4? De Bayernliga? De Frans€ comp€titi€? Of de competitie waarin het vooral om Messi en Ronaldo draait? De BPL is de enige 'topcompetitie' nou ja wat een topcompetitie is dat zeg. De landskampioen verliest 1-2 van CSKA en staat volgens mij lager dan de nummer 2 van de Serie A... oei. Het voetbalniveau van nu is naar mijn mening sowieso heel laag en ik denk niet dat er een echte topcompetitie is op dit moment. Als Messi en Ronaldo er niet waren, dan hadden we op dit moment geen spelers in de voetbalwereld die in de buurt komen van Maradona, Pele etc. En zijn Ronaldo en Messi dan ook zo goed? Ik bedoel Messi kon niks tegenover Zanetti. Dus stel je voor hoe hij zou presteren tegenover Maldini of Beckenbauer. Wat ik wil zeggen is: Ja de serie a is niet zo goed als vroeger, maar dat geldt niet alleen voor de Serie A maar voor de hele voetbalwereld.

11 november 2014 om 22:17

Veel tekst, maar ik begrijp er eerlijk gezegd vrij weinig van...

De italiaanse competitie is niet meer zo sterk als vroeger. De competities die tegenwoordig sterker zijn, zijn dat omdat er een paar arabieren of russen rondlopen die die competities volledig verzieken. Hoe dan ook, als je als coach nog een keer de grote prijzen wil winnen, zul je toch een goede club uit een van de andere competities moetnen zoeken.

11 november 2014 om 22:39

Leuk dat je die Bayernliga noemt. Maar er zijn wel steeds 4 Duitse ploegen die overwinteren in de CL dat kan Italie toch al jaren niet meer zeggen.

11 november 2014 om 22:58

Maar Bayern is toch de enige ploeg die serieus een kans heeft om de CL te winnen. Dat kan je niet zeggen over de andere ploegen. Oke dortmund 2 jaar geleden, maar voor de rest is het toch alleen maar Bayern. En dit heeft ook wel met geluk te maken, als Napoli met 12 punten niet overwintert omdat Mandanda een grote blunder maakt tegen Borussia Dortmund dan kan je toch niet zeggen dat Napoli het niet verdiend had.

11 november 2014 om 22:59

Iemand die zegt dat de serie a nog in de top 4 staat snapt het niet.
Premier league Primera division Ligue 1 bundesliga staan er al duidelijk boven.
En daaronder zit ergens de serie a.
Ik denk zelf dat Portugal er nog boven staat.

11 november 2014 om 23:01

In de serie a is er geen een ploeg die serieus kans maakt op de cl titel.
Roma verliest bijna met dubbele cijfers.
En die schat ik hoger in dan inter en ac bj elkaar.

En je doet ook net als of we 10 jaar geleden 6 types cruijff messi maradonna's hadden rondlopen.
Nou nee die waren er niet.
Je had een ronaldo en zidane en die speelde bij elkaar in het team.

11 november 2014 om 23:10

Waarom staat de Ligue 1 duidelijk boven de Serie A?

11 november 2014 om 23:14

Ja maar inmiddels speelt dat zelfde dortmund weer in de CL , terwijl Napoli kansloos faalde in de voorrondes. Dortmund is daarnaast al verzererd van de 1/8ste finales en is gewoon weer een outsider voor de CL.

11 november 2014 om 23:20

Omdat daar topteams spelen zoals Marseille en psg die Ik hoger inschat dan Juventus of as roma.
En het gaat alleen maar slechter met de serie a.
Bezoekers aantallen zijn slecht door de oude stadions.
Er is geen spanning in de competitie en het is wachten tot Juventus weer de scudetto wint.

11 november 2014 om 23:36

Bekijk alleen het aantal toeschouwers op de tribunes maar

De Boer lijkt me een geweldige trainer voor Ajax. Het lijkt me echter een bijna kansloze zaak, de Boer heeft zich al eens negatief uitgelaten over de Serie A. Misschien dat Thorir de Boer kan overtuigen met een mooi project, want de financiele middelen zijn er. Toch zie ik de Boer eerder naar de PL gaan.

11 november 2014 om 21:38

De enige reden die ik kan bedenken is de goede Primavera. Inter heeft een van de betere jeugdteams in Europa en daar kan Frank wel wat mee.

11 november 2014 om 23:39

Je weet toch dat bij Ajax de beste jeugd rondloopt. Niet dat het veel verschilt qua talent maar het blijft de opleiding die beter is.

11 november 2014 om 21:39

Sterker nog: De Boer is een geweldige trainer voor Ajax

11 november 2014 om 21:43

Haha, dat is hij inderdaad. Ik bedoelde natuurlijk Inter. En Inter heeft inderdaad een goede Primavera, jammer genoeg geeft Mazzari liever de voorkeur aan waardeloze routiniers.

De Boer is een trainer die met weinig middelen een geweldige prestatie neer kan zetten. De kwaliteit die op dit moment aanwezig is bij Inter is onvoldoende voor een club als deze en misschien kunnen goede prestaties zorgen voor meer aantrekkingskracht. Neemt natuurlijk wel een risico met de serie A, want daar zijn de afgelopen seizoen weinig sensationele dingen gebeuren.

Italie past sowieso niet bij Frank, denk dat hij nog 1seizoenblijft en dan vertrekt na engeland of duitsland.

11 november 2014 om 21:42

En waarom past Italië niet bij Frank?

11 november 2014 om 22:11

Omdat hij echt de Hollandse school voetbal opvattingen hanteert bij zijn teams. Dat wordt niet of nauwelijks in de Serie A gebruikt.

11 november 2014 om 22:21

En hij kan zich niet aanpassen, denk je?

In Duitsland, Engeland en zelfs België is het voetbal ook anders dan in Nederland.

Er zijn tientallen Nederlandse coaches daar succesvol en minder succesvol in geweest.

De succesvolle wisten zich blijkbaar toch wel aan te passen.

Maar dat kan Frank dus niet?

11 november 2014 om 22:31

Nee. Frank heeft zijn eigen visie en die wil hij aanhouden

12 november 2014 om 05:49

Hij kan zich dus niet aanpassen. Nochtans konden zijn Nederlandse collega's die ook hun eigen visie hadden dat wel.

Maar Frank kan het dus niet.

12 november 2014 om 17:42

Hij kan zich zeker aanpassen, tuurlijk. Maar dan kan hij niet zijn eigen visie, denkwijze en spelopvattingen op het team overbrengen. Dat is juist zijn kracht. Hij moet een team en competitie hebben waar hij zijn team kan bouwen met zijn visie, aanvallende denkwijze, spelopvattingen, en de echte Nederlandse/Spaanse school manier van voetballen.

Er waren amper Nederlandse trainers succesvol in Italië trouwens.

In Engeland, Duitsland en zeker Spanje kan hij zijn team bouwen en laten spelen volgens zijn ideale manier.

Logische reactie dat De boer in de spotlight staat naar al zijn behaalde resultaten, maar baal er wel hard van... Hoop stiekem dat die toch nog 5/10 jaar blijft.. Hij heeft rust, intelligentie, uitstraling, laat spelers beter worden en laat het team beter worden. in andere woorden een Geweldige trainer.. ben bang dat die volgend jaar niet meer te houden is =(

Inter speelt niet eens champions league. Maar het zou wel wat zijn als hij daar opeens net zoveel miljoenen mag uitgeven als van gaal bij Manchester.

Nee na Ajax gaar Frank de Boer naar een toch nog wel meer aansprekende club denk ik en daar hoort Inter zeker niet bij want de serie A is niet zo'n aantrekkelijke competitie het zal wel Engeland of Spanje worden .

11 november 2014 om 21:39

Wat je zegt zou ik ook zeggen. Vorig jaar echter wilde hij naar Tottenham als ze niet mer Pochettino in zee zouden gaan. Ik vind Tottenham nou ook niet echt een club voor hem om eerlijk te zijn, je ziet dat het dit jaar ook weer niet wil vlotten.

Inter is ook al een aantal jaren niet meer wat het geweest is, er kloppen zeker weten nog wel betere clubs bij hem aan

Denk dat Frank de boer liever naar Spanje of Engeland gaat.

Voor Inter gaat de boer niet weg, dus we kunnen weer gaan slapen.

Verwacht dat Frank nee zegt. Dortmund zou wel eens zijn nieuwe club kunnen gaan worden.

11 november 2014 om 21:50

Dat zou ik mooi vinden. De Boer moet eerst nog zo een 3-4 jaar bij Ajax blijven en nog minimaal 2 landstitels winnen en in cl een keer tot de kwartfinale komen. Als ik de verhalen van het th moet geloven moet dat lullen. En daarna naar een mooie club zoals Dortmund.

11 november 2014 om 21:53

Klopp zal niet zo snel ontslagen worden denk ik en welke club zou hem anders verleiden om Dortmund te verlaten? Ik zie Pochettino eerder ontslagen worden met de Boer als opvolger, wat ik persoonlijk jammer vind. Tottenham is wel een mooie club, maar groeit nooit echt door en staat ook niet bekend om het geduld en de vastigheid. Als de Boer zo start als nu al 4 seizoenen op rij aan het begin bij Ajax, dan ligt ie er in november uit bij Tottenham bij wijze van. Zo is het vaker gelopen met die malloot Levy. Ik hoop dat de Boer naar Arsenal gaat, Dortmund zou mooi zijn maar zie ik niet gebeuren. Roma of Juventus zouden ook leuk zijn, maar hij wilde meen ik niet naar Italie. Ik denk niet dat clubs als Barcelona, Manchester utd of Bayern al voor de Boer komen.

11 november 2014 om 22:48

De boers eerste seizoen werd hij binnen een half jaar kampioen.

11 november 2014 om 23:43

Klopt maar de laatste vier seizoensstarten onder hem waren niet heel best, wel soms? Dit is de Boers 5e seizoen, waarvan ie er 4 gestart is als coach. Op die 4 seizoen doel ik dus. Dit seizoen is het wel aardig goed qua punten, maar het spel was vaak heel heel matig.

Is toch wel een mooie grote club. Het is net een voordeel dat ze het nu niet zo goed doen, er zijn daar mogelijkheden zat om het recht te trekken en dan is de roem eens zo groot.

Lijkt me sterk dat hij daar trek in heeft. Competitie holt achteruit en zijn stijl van voetbal zal dar moeilijk van de grond komen.

Verder speelt die ouwe bekende Kovacic daar... je weet wle.. die bij Zagreb heeft gespeeld en mede verantwoordelijk was voor Ajax'' uitschakeling in de CL paar jaar terug. DIe uitschakeling heeft nooit fris geroken en hij zou daar zomaar bij betrokken kunnen zijn geweest.

11 november 2014 om 22:49

Muric komt er ook vandaan dus ja..

Waarom noemen mensen allemaal clubs op waar de huidige trainers het gewoon naar behoren doen? Wat zijn de kansen dat de Boer naar Arsenal gaat? Ik denk vrijwel nihil.

11 november 2014 om 21:55

Ik denk dat je die kansen niet moet onderschatten. Wenger is niet altijd zo geliefd als men denkt. Ook hij staat onder druk en de prestaties zijn tot dusverre ook niet je van het.

Haha inter... Ik denk dat Ajax, PSV en Feyenoord tegenwoordig gelijkwaardig zijn!

11 november 2014 om 21:58

Hahah ja, want die hebben inderdaad spelers als Hernanes, Vidic, Handanovic, Kovacic, Icardi, M'Vila en Palacio. Dat Inter minder is geworden is duidelijk, maar qua selectie nog altijd beter als PSV of Ajax.

11 november 2014 om 22:15

Durf te wedden dat het jonge en gretige Ajax en PSV amper iets onder doen voor Inter. Leuk die zogenaamde topspelers maar Ajax en PSV hebben fantastisch veel talent en er gaan daar ook zeer zeker topspelers uit groeien.

11 november 2014 om 22:26

Met een fatsoenlijke trainer zou Inter gewoon in staat moeten zijn om de Nederlandse topclubs te verslaan, jammer genoeg staat Mazzari nog aan het roer. Overigens heeft Inter met Kovavic, Icardi en Juan Jesus en enkele Primavera talenten ook genoeg gretige jeugdspelers, maar Mazzari is nou eenmaal geen fan van de jeugd. Daarbij kan Ajax het Barca in eigen huis puur op basis van instelling ook lastig maken, maar feit blijft dat Barca beter is. Hetzelfde geldt ( in mindere mate ) voor Inter, want Inter heeft gewoon beter materiaal. Het zegt genoeg dat de teamwaarde van PSV of Ajax ongeveer net zo hoog is als die van Genoa of Samp.

11 november 2014 om 22:29

Vergeet je niet een club?
Natuurlijk doen de NL clubs onder voor een club als Inter.
Misschien niet in een knock out fase, maar nog steeds wel in competitie verband.

11 november 2014 om 22:33

Ik hoop serieus dat we tegen Feyenoord,Ajax of PSV moeten in de EL. Want ik weet vrijwel zeker dat ze alle 3 geen kans maken. Jullie hebben geen idee wie Icardi, Kovacic etc. zijn. Maar nadat we een Nederlandse club uitgeschakeld hebben zullen jullie die namen nooit meer vergeten. Stop met het vergelijken van de Serie A met de Eredivisie. We zijn nog steeds paar niveaus hoger.

11 november 2014 om 22:51

Nee, hij mist niemand

11 november 2014 om 23:24

Dat vraag ik me sterk af.
Ben totaal niet onder de indruk van inter.
En laat ze maar komen in de Europa league.
Ik denk serieus dat het een leuke wedstrijd word waar ajax psv niks onder doen aan inter.
vorig jaar met ac milan al gezien en inter zit op het zelfde niveau als ac milan.

11 november 2014 om 23:30

Ik denk dat Inter dan verliest van de Nederlandse clubs eerlijk gezegd, puur op motivatie.

11 november 2014 om 23:57

Zolang Mazzarri trainer is van Inter kunnen we van iedereen verliezen. Letterlijk.

Gaan we spelersgroepen puur op kwaliteit vergelijken dan is Inter natuurlijk van een andere orde dan menig Eredivisie club.

12 november 2014 om 00:17

Ik denk dat Inter toch echt wel sterker is dan zowel Ajax als Psv.
En wat heb je vorig jaar gezien met ac milan? Dat zowel PSV als Ajax met een nederlaag naar huis werden gestuurd?

OT. Ik heb verder ook niets met Inter, toch zou het wel een mooie uitdaging zijn voor de Boer, mooi land, mooie competitie, prachtige stad en natuurlijk een legendarisch stadion.

13 november 2014 om 13:47

Ajax heeft niet verloren van AC Milan hoor? 1-1 thuis en 0-0 uit nadat Milan de hele wedstrijd de bus parkeerde nadat ze rood kregen. Ajax deed helemaal niets onder voor Milan. Ik schat Inter op het zelfde niveau als Milan op dit moment. En laat Inter maar komen in de EL, denk dat Ajax met de spelopvattingen en de jonge gretige spelers het Inter heel erg lastig zal maken. Ajax zal heel erg gemotiveerd spelen als zij tegen Inter moeten want het is nog altijd een fantastische club. Ik heb Inter vaak zien spelen dit seizoen en ik denk dat Ajax hen tactisch overklast.

12 november 2014 om 06:29

Ajax, PSV en Feyenoord zijn gelijkwaardig aan Inter?

Financieel alvast niet. Inter heeft een omzet van 169 miljoen per jaar. Da's bijna het dubbele van Ajax. En ze staan volgens de Forbes Soccer Team Valuations List op de 14de plek qua rijkste club ter wereld.

En op de Uefa Club Coëfficiënt Listing kan je dan weer het volgende lezen:

23 FC Internazionale Milano
26 AFC Ajax
28 PSV Eindhoven
121 feyenoord

Dus ook sportief staan ze nog wat hoger.

Mooi dat u heeft meegedacht, maar uw bedenkingen lijken me gewoon niet erg juist. Wellicht zal dat komen omdat u ziet dat Inter op een 9de plek staat in de Serie A en staat u er niet bij stil dat dit gewoon een momentopname is.

Ik denk dat De Boer zowizo wacht op de huidige Ajax A1. Dus ik verwacht hem na dit seizoen nog wel 1 jaar bij ajax, misschien 2.. Stam word denk ik zijn opvolger. Laat hem nog maar lekker een jaartje of 2 bij jong ajax, met volgend jaar veel toptalenten uit de A1 zodat hij het daarna met de talenten over kan nemen! En de Boer moet niet naar Inter, hij zou geweldig zijn voor Arsenal over een jaar of 2 en dan Wenger opvolgen. Of Barca of Real, maar ik denk dat hij van Arsenal weer een echte titelkandidaat kan maken!

Daar moet je, vooral in deze fase van je carrière, niet heen willen Frank. Hij zal daar teveel tijd nodig hebben om puin te ruimen en te bouwen en Inter lijkt mij daar niet de ideale plek voor. Het kan daar ook vies aan toe gaan, zie Sneijder. Ga dan eerder na Tottenham. Een grotere uitdaging, betere selectie, leukere competitie en daar zal hij meer de vrije hand hebben.

Nee, Frank zal hier niet naar toe gaan. Wel zou het een enorme uitdaging zijn om van Inter weer een Italiaanse (europese) topclub te maken. Met het geld zit het goed (eigenaar) ook dan kun je prima met veel jeugd werken. De competitie is niet aantrekkelijk meer, en het voetbal in Italië is ook niet alles, maar zoals ik al zij, een uitdaging is het wel.

11 november 2014 om 22:34

Het Italiaanse team is nog steeds een van de betere teams van de wereld (top 10).
Ongeveer gelijk aan NL, maar die hebben vaak moeite met Italië.
Als Italië een spits had, die ze regelmatig erin schiet, waren ze een top 5 land.

11 november 2014 om 22:52

Afgelopen WK kwamen ze niet eens door de poule, stonden ze onder Costa Rica, dus hoezo een topland? EK 2008 en WK 2010 waren ook al dramatisch.

12 november 2014 om 06:31

Jopie22,

" De competitie is niet aantrekkelijk meer, en het voetbal in Italië is ook niet alles, maar zoals ik al zij, een uitdaging is het wel."

Dat is in Nederland toch nog erger? En hij wil hier ook trainer zijn.

Kansloos!!
Iedereen weet dat de boer zijn carrière uitstippelt en wacht op de juiste club met een echte voetbal visie ( lees Barcelona,Arsenal) en zeker niet naar een club zal gaan waar zelfs bergkamp mislukte door de catenaccio cultuur die daar heerst!

Frank gaat werken bij een club die aanvallend voetbal in de genen heeft en waar je in het begin 3 keer mag verliezen zolang het spel maar aantoonbaar verbeterd! Het is jammer dat hij gaat eind dit jaar maar inter zal het niet worden!

Daar gaat hij niet heen, anti voetbal land, terwijl frank pro voetbal is. Het zal ooit Spanje of Engeland worden, maar hij gaat pas als er een goede opvolger is, hij blijft verwacht ik nog een of twee jaar.

12 november 2014 om 00:29

afcanats, De Boer pro voetbal en Italië anti voetbal? Trap morgen nog eens een open deur in. Momenteel geniet ik meer van Juventus, Napoli en Roma dan het anti voetbal dat ik al twee jaar zie onder De Boer.

12 november 2014 om 01:48

Inderdaad zoals ik het zeg. Voetbal onder de boer is prima

Dacht vandaag toevallig nog dat De Boer wel past bij Inter. Het is een club in opbouw en hij kan echt zijn eigen team bouwen want die Thohir heeft wel geld voor spelers. Of zijn manier van spelen werkt in Italië weet ik niet maar als ik Inter was zou ik de gok wagen. Met Icardi, Kovacic en Juan Jesus 3 heerlijke talenten en nog een paar die er aan komen zoals bijvoorbeeld Puscas, De Boer geeft die wel een kans.

Ze kunnen aan gaan wat ze willen als de Boer aan zijn woord houd dan gaat hij niet naar inter.

Mijn eerste ingeving was ook: Inter is compleet kansloos! Bij nader inzien, De Boer's handelsmerk: het gecontroleerd met weinig risico toch aanvallend spel willen spelen zou bij Inter niet eens zo gek zijn.
En schoonzoon Siggy zou daar ook niet misstaan. Hoewel Frank heeft aangegeven liever niet in de Serie A te willen werken geef ik die malle voorzitter toch een paar procent kans, mits zij wel de enige geïnteresseerde club zijn aanstaande zomer.

Ik acht Inter echt kansloos. Dat is totaal geen club voor Frank en ik ben van mening dat hij dat zelf waarschijnlijk ook zo ziet. Als De Boer nog wat stappen heeft gemaakt kan hij naar mijn mening makkelijk aan de slag bij bijvoorbeeld FC Barcelona, 't lijkt me geweldig om hem voor die ploeg te zien staan en hij lijkt mij de perfecte man voor de baan, maar nog niet nu, zijn carriere is nog te pril voor zo'n grote stap en misschien klinkt dit wat subjectief als ajacied zijnde maar Ajax is toch de beste club voor hem om lekker wat jaartjes ervaring op te doen. Hij heeft daar veel kennissen en vrienden om zich heen en hij word er erg gerespecteerd.

Engeland is het land voor Frank. Zij het geld, Frank de man die het team bouwt en daarbij niet zomaar alles koopt wat glimt en een mooie naam heeft. Liverpool, Arsenal, Spurs, maakt niet uit, Frank moet daar heen.

Vergeet Italië. Sowieso al voetbal wat bijna niemand buiten Italië mooi vindt, corruptie, geldproblemen, weinig geduld, etc. Niks te zoeken daar.

4x landskampioen is uiteraard een puike prestatie maar mensen moeten het ook weer niet overschatten hoe hier in Europa door de topclubs tegen aan gekeken wordt. Ajax is Europees een relatief kleine club in een nog veel kleinere competitie. Sommigen doen hier alsof de topclubs zo maar even voor De Boer in de rij staan. Onzin natuurlijk. Ik denk dat de Boer als hij weg wil (en dat moment nadert zeker) zijn handen dicht mag knijpen met een mooie Europese subtopper en daar verder bouwen aan zijn carrière. Het is immers niet alleen de club waar je werkt maar ook de competitie waarin je speelt. Kijk bijv. hoe het balletje bij Koeman rolt. Of Inter daar ook toe behoord betwijfel ik overigens.

Het zou in ieder geval een mooie uitdaging zijn voor de Boer om dit Inter weer op de rails te krijgen. We hebben een zeer ambitieuze leiding en dat zou in die zin wel passen bij de Boer.

Ook hebben wij de beste primavera van Italië en een van de beste van Europa. Frank staat erom bekend jeugd de kans te geven. Misschien dat hij dan voor een definitieve doorstroom kan zorgen van jonge talenten naar het eerste.
Frank zit in zijn groei als trainer en Inter zit ook in de groei. Dus het zou zeker een goede combinatie kunnen zijn.

Het zou in ieder geval een goede zet zijn van Thohir mocht hij de Boer kunnen overtuigen van zijn plannen. Hij is een van de weinige trainers die ik geschikt acht om de manager van Internazionale te zijn.

De Boer moet gewoon Bondscoach worden en geen Blind(e) politiek of scholletjes gedrag gewoon frank de Boer.. dat zou mijn ideale bondscoach zijn.. maar snap ook dat hij elke dag op het veld wil staan.. dan lijkt me Engeland of Spanje de mooiste competities voor hem .. Italië moet hij echt niet doen waardeloze competitie die niemand aanspreekt al jaren niet meer

12 november 2014 om 00:22

Grunn, stel je niet zo aan man. Danny Blind is nog steeds een icoon van de club. Misselijk makend hoe jij Danny Blind hier weg zet. On Topic, wanneer er een club komt die in de profielschets past van De Boer dan is De Boer vertrokken. Wanneer het aan De Boer had gelegen was hij dit seizoen al trainer van de Spurs. diablo73 verwoord het perfect. De Boer is weliswaar 4 keer op rij kampioen van Nederland geworden maar heeft in Europa nog geen potten kunnen breken en onder De Boer kijken we naar het meest saaie Ajax van de afgelopen dertig jaar.

De Boer heeft met 4 kampioenschappen natuurlijk geweldig gepresteerd, maar als je ziet wat voor talent er nu in de selectie zit en eraan komt zou het zonde zijn nu te vertrekken. De fluwelen revolutie begint nu zijn vruchten af te werpen. Er is meet succes te behalen voor Frank!

12 november 2014 om 01:51

Fluwelen revolutie is kansloos....als er van de nieuwe lichting wat talenten door gaan breken worden ze meteen weer weggekocht en kan Frank weer overnieuw beginnen....dat is helaas momenteel hoe het er aan te gaat, het geld regeert.

Denk ook niet dat Inter de club is weer Frank van droomt...club een beetje in verval en altijd een zeer defensieve speelstijl gehad.

12 november 2014 om 02:41

pprins, de Fluwelen Revolutie was een verzinsel van Cruyff om de macht te grijpen. Cruyff hoor je alleen nog in de media over randzaken. Cruyff bemoeit zich vandaag de dag ook al met de opvoeding van Mario Balotelli maar hoor je nooit over het slechte spel van Ajax.

12 november 2014 om 10:21

Ik denk dat de jeugdopleiding van Ajax wel nadrukkelijk is verbeterd (uiteraard niet alleen door Cruijff)....aansluiting bij de Europese (sub)top is echter helaas bijna onmogelijk omdat goede spelers al weer worden weggekocht voordat ze op Europees niveau van toegevoegde waarde gaan zijn.

Helemaal geen gek idee! Prachtige club, geld om te investeren en hopelijk krijgt hij de tijd, wat ik met Thohir wel verwacht. Serie A systeem is natuurlijk wel wat anders dan Eredivisie maar ik verwacht dat De Boer dat zo onder controle heeft. Stel hem aan en binnen drie jaar doe je weer mee voor de bovenste drie plaatsen

hij wil toch juist na een club waar wat te halen valt.inter heeft hij die mogelijkheden.

12 november 2014 om 06:12

Mogelijkheden wel, maar Italië als voetballand bevalt hem totaal niet

Ik verwacht dat Frank de Boer naar een ploeg gaat waar hij moet opbouwen en opleiden. Dat is zijn kracht

Met de mogelijkheden van Frank de Boer ga je zeker niet naar de serie A. Clubs uit Spanje en Engeland staan in de rij al hoop ik dat hij gewoon bij Ajax blijft.

12 november 2014 om 08:23

Ja, want de ED is beter dan de Serie A. Oh wacht even...

12 november 2014 om 08:33

Dat zegt timb toch niet? Ik vind zijn reactie best logisch,omdat er vast heel wat meer clubs interesse hebb.

12 november 2014 om 09:00

frankstank,

Dat zal wel dat er meer clubs zijn. Maar een véél grotere trainer als Frank, ene Mourinho, ging ook naar Inter.

Ik maak me sterk dat er indertijd voor la Mou ook vast meer clubs belangstelling hadden.

Maar enfin, Inter was goed genoeg voor Mourinho, maar niet goed genoeg voor Frank? lol

12 november 2014 om 10:14

Mourinho zijn visie komt overeen met die van het Italiaanse voetbal, daarom was dat een logische match. Frank de Boer staat voor alles wat Inter niet heeft, namelijk aanvallend aantrekkelijk voetbal met het liefst zo veel mogelijk zelf opgeleide spelers en de ruimte om iets op te bouwen.

12 november 2014 om 11:07

timb078,

Ik heb anders Inter al zeer mooie wedstrijden zien spelen. Net zoals Napoli, Juve, AS Roma, Lazio en zelfs AC Milan.

Ik zie echt niet in waarom Frank niet zou kunnen aarden bij Inter. Net omdat het nu wat minder gaat, is er tijd om te bouwen. En waarom niet met jeugd en op termijn eigen jeugd?

Clubs veranderen wel eens van huisstijl hoor...

12 november 2014 om 11:30

Wel in een tijd dat Inter er veel beter op stond dan het nu staat. Maar ik denk juist voor Frank een goede uitdaging. Beste jeugd van Italië, zal de tijd krijgen en er is geld te investeren.

12 november 2014 om 12:10

hector,

Zeker. Ik denk dat Frank intelligent genoeg is om zich aan te passen en ik denk ook dat een Inter wel openstaat voor een 'regime change'.

Ze zullen de plus en minpunten van Frank ook wel kennen, wellicht beter dan wij.

Frankie past totaal niet bij inter. Inter is een Italiaanse club, een we kennen die Italiaanse cultuur. Dat past niet bij frankie die altijd aanvallend voetbal speelt. Ik denk ook niet dat hij ajax verlaat voor een club als inter. Want zo groot zijn die verschillen nou ook niet.

Vind het opzich geen gek idee. Toegegeven, Italie staat niet bekend om het voetbal wat Frank graag wil spelen, maar het wordt wel meer en meer aanvallender, daar zou hij zomaar een steentje bij kunnen dragen. Daarnaast lijkt de eigenaar iemand te zijn die rust in de tent wil en niet om elk wiswasje iemand ontslaat, want Mazzari zit er ook nog steeds terwijl hij hopeloos faalt.

Hier valt heeeel veel eer mee te behalen, waarbij hij ook nog eens zijn eigen stempel kan en mag drukken, zo lijkt het tenminste. Of Frank het zelf ziet zitten is een tweede, maar ik zou het heel goed kunnen volgen wanneer hij het doet.

Inter moet Mancini als trainer halen

geef luis enrique nog dit jaar als het niet gaat draaien zie ik een mooie transfer voor de boer. inter moet ie zeker niet doen tenzij hij houdt van 1-0,0-1,1-1,1-2,2-1. wat een grafcompetitie vind ik het zeg. verdedigen scoren vasthouden daaaag

12 november 2014 om 14:36

Dat is Italië. Winnen telt, de rest niet. Ik ben er ook geen fan van, maar er zijn mensen die smullen van een dichtgetimmerde defensie en uitgekookte tactiek in plaats van wat meer risico in het spel en eens op de bek gaan. Overigens zijn er de laatste jaren toch wel een paar teams in Italie die wat meer trachten het publiek ook wat te vermaken, dat moet toch gezegd worden.

Als trainer met een onitaliaanse filosofie proberen te presteren in de Serie A is op zich een schitterende uitdaging ware het niet dat andere competities meer aanspreken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren