Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Ik denk niet dat er op dit moment iemand beter is'

Laatste update:

Het Nederlands elftal heeft drie van zijn laatste vier interlands verloren en dus lijkt het tijd voor veranderingen. Bondscoach Guus Hiddink staat onder druk en sluit niet uit dat er spelers vervangen zullen worden in zijn opstelling, maar Wesley Sneijder vreest niet voor het verliezen van zijn basisplaats. De aanvallende middenvelder verwacht dat hij gewoon zal blijven staan.

/

Volgens Sneijder is er geen reden om zich zorgen te maken. "Als ik niet speel dan is dat omdat er iemand anders beter is op mijn positie", zegt hij in gesprek met de NOS. "Dan zal ik me zeker schikken, maar ik denk niet dat er op dit moment iemand beter is." Naast Sneijder zijn Ibrahim Afellay (Olympiacos), Daley Blind (Manchester United), Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Queens Park Rangers) en Georginio Wijnaldum (PSV) de middenvelders in de selectie van Hiddink.

Oranje speelt woensdag eerst een oefenwedstrijd tegen Mexico en vervolgens wacht zondag de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Letland. Wanneer dit duel wordt verloren, zal Hiddink opstappen. "Wij moeten onszelf uit deze situatie helpen", vindt Sneijder. "Er is genoeg kwaliteit en genoeg jong talent in deze ploeg. Nu moeten we zorgen dat we met z'n allen een sterk team vormen."

Wesley Sneijder moet zijn basisplaats behouden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik heb liever Wijnaldum op 10 eerlijk gezegd. Veel meer loopvermogen

11 november 2014 om 11:36

Wat een onzin... Als Sneijder iets heeft bewezen op het Wk, is het wel dat hij heel veel meters kan maken.

11 november 2014 om 12:09

Anders Johan Cruijff wel... zullen we hem dan ook even oproepen...

Rot toch een eind op man... Wesley Sneijder..... Veel te traag in zijn handelings snelheid...... makkelijk te dekken.... geen loop vermogen... loopt altijd alles dicht.....

Kijk naar de Wedfstrijd Australie-NL of NL- Arg

NL-Mex was geluk... die had een blinde ezel er ook wel in geschoten

Zet Van Persie of Huntelaar op nr 10. Sneijder kan echt niet meer om zijn as draaien

Robben en Depay mogen van mij lekker zwerven door het hele veld.

De nr 6 en 7 mogen het verdedigent werk doen.

Dit kan zijn Fer, Klaassen Of Wijnaldum, Riedewald, N de Jong, Blind, Van der Vaart (liever niet)

Verdedigend .... Van Dijk, Vlaar, Blind, Van Aaholt, Indi, Bruma, Willems

Jammer dat Van Ginkel stil staat.... qua ontwikkeling

Affelay en Luuk de Jong mogen ook opzouten.... met zijn iele lichaam

11 november 2014 om 12:17

Lol Huntelaar op nummer 10, het is geen fifa.

11 november 2014 om 12:17

Goh wat een goed dom lullen, kraak alles maar af. Guus had gewoon aan het systeem moeten vasthouden van Louis. Laat de tegenstander de eerste helft maar uitrazen en dan de 2de helft er overeen klappen met 4-3-3

11 november 2014 om 12:32

Isiezwolle,

Je hebt toch zelf ook door dat je een hele domme vergelijking maakt? Sneijder is gewoon top fit en hij is onze beste tien. Ik zeg nergens dat hij wereldtop is maar hij is gewoon 2 klasses beter dan al zijn concurenten. De enige die in de buurt komt voor mij is Wijnaldum maar tot nu toe is Sneijder nog steeds de beste.

Huntelaar op 10? Daar ga ik nog niet eens op antwoorden. RvP heeft daar ook amper gespeeld dus dat gaat ook niet gebeuren.

11 november 2014 om 12:46

@isiezwolle

Even afgezien van je spelling slaat jouw post natuurlijk helemaal nergens op. Wel Wesley Sneijder afkraken, om dan vervolgens met de suggestie te komen dat Huntelaar mogelijk op nummer 10 zou moeten spelen?

Van Persie zou ik me eventueel nog in kunnen vinden, maar het is algemeen bekend dat Huntelaar op z'n best is binnen de 16. Waarom zou je zo iemand in godsnaam op een dergelijke creatieve plek willen zetten als de nummer 10.

Vervolgens noem je een partij spelers op die nog lang niet klaar zijn voor Oranje. Riedewald en Bruma, serieus?

11 november 2014 om 13:12

Riedewald???????????

11 november 2014 om 13:18

isiezwolle, je noemt een paar merkwaardige namen op. Wel ben ik eens dat er door geselecteerd moet worden. Sneijder - vd Vaart - vpersie hebben genoeg kansen gehad en komen gewoon te kort.

Krul
Janmaat
de Vrij
Vlaar
Indi
De Jong-Fer
Strootman
Robben
Wijnaldum
Depay
Huntelaar
11 november 2014 om 13:22

Ja daag, Guus Hiddink wordt sowieso gefileerd door de maniakale pers.
Het enige jammere vind ik dat hij zich hier niet op heeft voorbereid. Sneijder en Kuijt had hij meteen moeten bedanken voor bewezen diensten, vd Vaart moet ook niet het idee krijgen dat hij nog iets mag betekenen voor het nl elftal.

Drastisch breken met Van Gaal was beter geweest, maar dan wel volgens het eigen plan. Dat er dus blijkbaar niet is.
Dan hoef je alleen maar geduld te prediken en te wijzen op alle voorafgaande keren dat het NL elftal een goed toernooi had gedraaid.

11 november 2014 om 13:24

Ben jij debiel ofzo, als jij überhaupt al riedewald noemt en huntelaar op 10 wil zetten bewijst al dat jij totaal geen kennis hebt van voetbal.

Als huntelaar in de spits staat robben op rechts en depay op links.

Sneijder strootman wijnaldum op het middenveld

Van der wiel van dijk bmi en blind

En dan uiteraard cilissen of krul in de goal

11 november 2014 om 14:35

echt niet. ik blijf bij mijn stelling. Sneijder is verleden tijd

Huntelaar als 10 ia bij mij een zakkende spits, die een bal kan vasthouden voor aansluiting, zodat anderen (depay en Robben) er over heen kunnen gaan.

Van Nistelrooij deed dat ook bij het Nederlandse elftal toen hij op leeftijd kwam.

Kijk maar naar Pelle, Zlatan en Bony. Die doen dat nu ook.

Van Persie kan (bal vast houden) dat niet meer, die zoekt snel de kaats en Sneijder al helemaal niet meer. Die kerel is nu al aan het krimpen met zijn ledematen dat hij die bal niet van de tegenstander af kan houden

11 november 2014 om 15:23

Isiezwolle, huntelaar op 10? En nu al riedewald? Ben je dronken?

11 november 2014 om 11:38

Ik ook. Met clasie en afellay er achter/naast. Wellicht worden die plaatsen over tijdje ingenomen door strootman en de jong

11 november 2014 om 11:52

Waarom heb je liever Wijnaldum? Sneijder is naar mijn mening een van de beste aanvallende middenvelders van Nederland aller tijden. Altijd grapjes maken over zijn lengte etc. Maar hij geeft wel alles voor Nederland. Is na Robben de beste speler van Nederland de afgelopen 6/7 jaar. Wel jammer dat zijn succesvolle periode kort heeft geduurd, komt vooral door zijn blessures denk ik. Ook vind ik het jammer dat Inter hem zo respectloos had behandeld. Als dat niet was gebeurd speelde hij nu misschien in de Serie A of maakte hij een jaar later een transfer naar een Engelse club.

11 november 2014 om 15:31

Ik ben het wel met je eens alleen was hij dat in het verleden. Op dit moment kan Wijnaldum zo veel meer brengen.

11 november 2014 om 11:56

Als je loopvermogen wil kom je niet met wijnaldum.
Dan strootman en klaassen of fer.
Dat is loopvermogen met 2 box to box spelers en een controleur.
Een beetje zoals Frankrijk speelt.

11 november 2014 om 13:02

Wijnaldum heeft dus echt wel loopvermogen, duikt niet voor niets bij PSV vaak op in het strafschopgebied van de tegenstander. Klaassen en Fer hebben dat misschien iets meer maar die vind ik dan weer qua pure techniek iets minder dan Wijnaldum.

11 november 2014 om 13:14

Klaassen heeft zoiezo de techniek wel.
En hij kan een bal aannemen zoals niemand in Nederland kan.
En hij is een box to box speler waarbij wijnaldum meer de aanvallende middenvelder is zoals sneijder.

11 november 2014 om 15:33

Ik zou zelf liever met 1 box to box spelen( dit moment Fer, indien fit Strootman) , controleur De Jong en Wijnaldum achter V Persie. Denk dat die combo prima zal werken daar Wijnaldum enorm veel potentie nog heeft en echt ver kan komen.

Sneijder moet sowieso blijven staan. Hij heeft veel ervaring en kan een belangrijke rol spelen in een 433 formatie.

Ik denk van wel. Wijnaldum speelt voor Psv, dus heb je de strijd eigenlijk al verloren. Hiddink doet veel vreemde dingen.

11 november 2014 om 13:55

Hiddink is niet zo kinderachtig, in tegen stelling jouw reactie

11 november 2014 om 14:09

Niet kinderachtig? Kijk zijn selectiebeleid. Kan je mij heel veel vertellen, maar dat is niet zoals het hoort te zijn.

11 november 2014 om 17:13

kan je mij uitleggen welke spelers niet of wel geselecteerd moeten worden, ik snap dat iedereen een andere voorkeur heeft en bij van gaal hoorde ik ook genoeg mensen klagen. Maar een voorkeur voor psvers, vind ik persoonlijk onzin

Meer dan logisch, al weet hij natuurlijk ook dat het met speelstijlen te maken heeft. Hij is erg flexibel en kan op veel manieren spelen, maar Hiddink kan een andere soort speler willen gebruiken.

Wat Sneijder zegt klopt helemaal en dat is ook triest. Onze beste middenvelder is een op z'n retour zijnde en in een B-competitie spelende geldwolf die voornamelijk naar het financiële gedeelte kijkt. Terwijl ze bij Frankrijk gewoon een Pogba op het middenveld hebben. De enige veelbelovende middenvelder die wij hebben is Strootman.

11 november 2014 om 11:32

En dan nog gewoon de halve finale vd WK halen. Ongeslagen op een WK. Kun je nagaan als er nog wel ineens een paar talenten doorbreken.

11 november 2014 om 11:34

Bij ons komt het allemaal wel goed hoor. Strootman terug, Klaassen komt eraan. Vejinovic kan een goede worden. Het is allemaal zo slecht nog niet.

11 november 2014 om 11:41

Vejinovic is al 24 joh.

11 november 2014 om 11:45

Heeft Vejinovic een NL paspoort ja?

Ik denk ook wel dat het goed komt en NL zich gaat plaatsen. En met Vejinovic inderdaad en talenten als Pröpper, Klaassen, Vilhena, Kongolo, Ebecilio, Ziyech, Depay zit het ook goed voor de toekomst. Misschien staan zij er al op het EK. Met Depay ging het ook zeer snel. Binnen 2 seizoenen zat hij bij oranje en kon hij gewoon goed meedraaien op een WK. Hopelijk is hij geen uitzondering.

11 november 2014 om 11:52

Nog steeds jong dus.

11 november 2014 om 12:03

24 jaar en geen exceptioneel talent. Vejinovic mag blij zijn als hij op zijn 27e in de subtop van Engeland of Duitsland een club weet te vinden. Begrijp me niet verkeerd, voor de Eredivisie is hij heel erg goed en hij moet nu wel eens hogerop maar echte top is hij niet.

11 november 2014 om 12:30

Vejinovic heeft zowel een Nederlands als een Servisch paspoort. Hij kan nog kiezen voor welk land hij uit wil komen aangezien hij nog geen officiële interlands heeft gespeeld voor Oranje of Servie.

11 november 2014 om 11:38

Het is ook veel subtop qua materiaal, de betere jaren zijn wel geweest. Extreem goede jonge spelers zie ik voornamelijk bij andere landen. Natuurlijk kun je nog eens stunten met een goede tactiek en veel werklust (een beetje zoals Zwitserland altijd toch goed presteert) maar vanuit de kwaliteiten en de eigen speelstijl bij de echte top horen is er even niet meer bij. Hopelijk hebben we in 2018 weer een paar nieuwe toppers. Strootman als leider en topspeler in de as en daaromheen het nieuwe talent.
En Ajax3stars, Vejinovic? Als we het over subtop hebben... Als dit soort spelers de toekomst is van Oranje gaan we niet meer meedoen in de top 6 van de wereld.

11 november 2014 om 11:45

Hopelijk hebben we dan een paar nieuwe toppers rondlopen ja . De generatie Sneijder, De Jong, Van Persie, Huntelaar en Robben zullen er dan waarschijnlijk niet bij zijn. Dat zijn toch niet de minste namen om te vervangen.. Als er al een het haalt dan gok ik op een van de twee spitsen.

11 november 2014 om 11:49

Daarom, ik ben wel benieuwd. Talent hebben we altijd wel en het is zo lastig voorspellen hoe het in pak em beet 2017 is. Maar andere landen zitten niet stil en je ziet het ook aan de Europese prestaties van de clubs, het niveau van de Eredivisie is niet veel meer. De stap naar de wereldtop lijkt me dan wel groter te worden en achter de "grote namen" zie je op dit moment veel subtop. Ik hoop niet dat het daarbij blijft. Jongens als De Jong, de Jong, De Guzman, Fer, Clasie, Wijnaldum, John etc. Daar win je de oorlog niet mee. Niet op het allerhoogste niveau.

11 november 2014 om 11:53

Voor het gemak vergeet je even Fer, Wijnaldum, Maher en Klaassen.. Dat zijn spelers die de top kunnen gaan halen hoor

11 november 2014 om 11:59

Ik zie vooralsnog alleen Klaassen ver komen. Fer is een beest en buitengewoon bruikbaar maar zit wel wat aan zijn max denk ik. Zie hem niet de kar trekken bij Chelsea ofzo. Van de andere twee denk ik dat het plafond lager ligt, ik zie hen niet als exceptioneel goed. Heeft naast talent ook met een stuk mentaliteit te maken overigens. Maar dit is een persoonlijke mening. Laat ze zich eerst maar eens bewijzen in een topcompetitie op het hoogste niveau.
En als ik het heb over top heb ik het wel over meerwaarde hebben bij de buitenlandse top, niet leuk meedraaien bij Swansea of Schalke. Man U, Barca, Real etc. Ze moeten tenslotte wel spelers van exceptionele klasse op gaan volgen.

11 november 2014 om 13:58

Toch hebben die andere spelers meer bewezen met hun speelstijl dan klaassen, iig zkr niet minder, instelling van deze jongens is ook 100 procent,

Denk dat Nederland voor solide moet gaan, maar tegelijkertijd ook met aanvallende intenties.
Kortom: een team met een sterk mentaal vermogen, constant presterend en gevaarlijk.
Dan kom ik toch echt op deze opstelling uit:
(voor de duidelijkheid, 2 controlerende middenvelders en daarvoor affelay als omschakeling tussen aanval en verdediging en spelverdeler. )

Cillessen
v.Rhijn
Veltman
Vlaar
Blind
De Jong
Affelay
Clasie
Robben
Huntelaar
Depay
11 november 2014 om 11:31

Waar zou je Luuk de Jong op het middenveld zetten?

11 november 2014 om 11:59

Ik denk dat AFC Ajaxfan1 Nigel de Jong bedoeld

11 november 2014 om 17:33

Klopt, dat zorgt voor wat verwarring.
Ik bedoel natuurlijk Nigel.

11 november 2014 om 12:01

Ik ben het helemaal met je eens, een soort Zwitserland plus waarbij we door een goede tactiek en teamspirit de allerbeste landen kunnen verrassen.

11 november 2014 om 17:34

Precies, jij hebt hem door!!
En Zwisterland, hoe mensen ook kunnen zeiken of niet, doet het toch altijd wel aardig.
Leuk spel, wisselende resultaten.
Nederland heeft meer kwaliteit, om dus leuk spel te laten zien, maar toch betere resultaten.

Zou Sneijder graag nog eens bij een Engelse club willen zien, half jaartje aanpassen en dan nog tot minimaal zijn 34ste schitteren.

Er is ook niemand beter dan sneijder(in eindhoven)

11 november 2014 om 11:43

Waar wel dan? Bij Feyenoord? Tonny of Lexie? Of die Klaassen die er nog lang niet is. Kap eens met dat zielige clubbrilletjesgelul, elk topic wordt er mee vervuild.

11 november 2014 om 11:54

niet eens aan Feyenoord gedacht.maar als t is zoals jij zegt dan zal er wel een kern van waarheid inzitten.

11 november 2014 om 11:54

In Amsterdam, Rotterdam ook niet.

11 november 2014 om 12:02

Sneijder is inderdaad nog steeds een dik niveau hoger dan de jongens die op zijn plek zouden moeten gaan spelen.

Voor het aankomende WK zou ik graag spelen met Vlaar en Douglas als sterk, groot en snel centraal duo. Als backs dan met Willems en van der Wiel omdat beide wel een goede voorzet in huis hebben waardoor je met Depay en Robben op de verkeerde flank kunt blijven spelen om zo dubbel gevaar te stichten. Met backs die erover heen komen is dat zeer lastig te verdedigen. Als blok voor de verdediging dan met Strootman en hopelijk een fitte en in vorm zijnde van Ginkel. Beide hebben een goede passing en veel loopvermogen. Wijnaldum op 10 en Huntelaar in de spits. Keeper zou ik toch voor Krul kiezen. Hij staat wekelijks in een veel betere competitie te keepen dan Cilissen.

Krul
Van der Wiel
Vlaar
Douglas
Willems
Van Ginkel
Strootman
Robben
Wijnaldum
Depay
Huntelaar
11 november 2014 om 12:23

Ek bedoel je?
Want met het wk is robben wel oud denk ik.
Dan zou ik de ontwikkeling van el ghazi wel eens willen zien.
En die zou dan wel eens op rechts kunnen komen.
Maar dat is nog 4 jaar.

11 november 2014 om 14:27

EK inderdaad.

Ik weet dat in deze opstelling een enkeling er niet bij kan zijn deze week, maar dit lijkt mij met de punt naar voren toch echt de sterkst mogelijke opstelling.

Krul
vd Wiel
Vlaar
v Dijk
Willems
Strootman
v Persie
N de jong
Robben
Huntelaar
Depay
11 november 2014 om 12:02

Van persie verdedigd niet mee.
In mijn ogen te aanvallend.
Ik zou het zo zien.

Jasper
Vd wiel
Vlaar
Indi
Blind
Klaassen
De jong
Strootman
Van persie
huntelaar
Robben

En zeer terecht van Wesley is absoluut de beste van alle middenvelders op zijn positie!

Heerlijk een voetballer met een goed zelfbeeld en het lef om het ook uit te spreken

Sinds voorbereiding op EK 2012 vind ik dat Sneijder beter gepasseerd kon worden, omdat hij geen goede aanvulling is op Rvp. Sneijder gaat namelijk vaak de 16 in, terwijl RVP juist een spits is die zich terug laat zakken, waardoor ze elkaar in de weg lopen. Nu RVP niet in vorm is, zou ik Sneijder wél opstellen, samen met Huntelaar (een echte diepe spits).

Met een fitte De Jong en Strootman is er geen plek op middenveld voor Blind. Met de zwakke LB-positie zou ik dan toch kiezen voor Blind op LB. Ideale opstelling als iedereen fit is:

Cillessen
VD Wiel/Janm
Veltman/Vrij
Vlaar/V Dijk
Blind
De Jong
Strootman
Robben
Sneijder
Depay
Huntelaar

Ik denk dat Wesley geluk heeft dat we niet echt een 10 hebben die nu al klaar is voor het grotere werk.
Begint langzaam wel op zijn retour te gaan. Jongens als Maher en Klaassen hebben de potentie om het stokje over te nemen maar zijn daar nu echt nog niet klaar voor. Als iedereen fit is zal het middenveld Strootman, de Jong, Sneijder worden. In de toekomst denk ik dat de Jong opgevolgd zal worden door van Ginkel (als die ergens aan spelen toe komt) Ik hoop maar dat de talenten zich blijven door ontwikkelen

Als Guus straks ook tegen de iets moeilijkere tegenstanders wil winnen moet hij eens beginnen met knopen doorhakken. Sneijder en v. Persie werkt gewoon niet samen. Kies dan voor Sneijder/huntelaar of v.persie/affelay.
Op de vleugels Robben en Depay,
Normaal gesproken De jong/strootman op het middenveld.
Bij de verdediging is het de 4 minst slechte kiezen

Het had me verbaasd als Sneijder had gezegd dat er betere Nederlandse spelers zijn op zijn positie.
Alleen heeft hij natuurlijk geen gelijk. Het gaat er eerst om met welk strijdplan een tegenstander gaat worden bestreden en dan pas vul je de poppetjes in. Dus als Nederland op het middenveld overlopen dreigt te worden, dan speel je niet met Sneijder Blind en Clasie, maar met een andere samenstelling waarin wel snelheid en loopvermogen aanwezig is. Dus tegen Letland kan Sneijder wel spelen, maar tegen Duitsland aub niet.

Misschien eens Pröpper of Klaassen de kans geven in mindere wedstrijden.

Zo komt wss ons nieuwe elftal over een paar jaar te zien. Je hebt er natuurlijk veel meer.

Cilenssen
Janmaat
VanBeek/Velt
Kongolo
Willems/Nelo
Clasie
Pröpper/Klaa
Strootman
Manu
Castagnios
Depay
11 november 2014 om 14:42

Dat hoop ik niet zeg als het er zo uit komt zien.
Zivkovic el ghazi blind de vrij indi zullen er nog wel bij zijn.
En castaignos gaat gewoon echt niet beter worden dan hij nu is.
En dat vind ik geen kwaliteit voor het nederlandselftal.

11 november 2014 om 15:08

Ja zei al er zijn er natuurlijk meer, was Zivkociv was ik vegeten idd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren