Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Fischer na negen maanden terug op groepstraining Ajax

Laatste update:
/

Viktor Fischer heeft een nieuwe stap weten te zetten op weg naar zijn comeback bij Ajax. De Deense aanvaller speelde op 23 februari zijn laatste wedstrijd voor de Amsterdammers: hij ging destijds al na tien minuten geblesseerd naar de kant in de ontmoeting met AZ. Maandag deed Fischer echter mee aan een deel van de groepstraining van Frank de Boer, meldt Ajax TV.

De Boer moest alle basisspelers van zondag tegen SC Cambuur missen vanwege interlandverplichtingen. Ook de geblesseerde Davy Klaassen ontbrak maandag tijdens de oefensessie. De groep werd aangevuld met talenten Vaclav Cerny, Donny van de Beek en Abdelhak Nouri. Daarnaast werkte doelman Brandon Pietersen mee: hij is op proef overgekomen van Ajax Cape Town.

Fischer deed als gezegd ook enige tijd mee aan de training. Hij kwam vorig seizoen maar tot 24 wedstrijden en niet meer dan 3 doelpunten in de Eredivisie. Hij heeft nu al bijna negen maanden geen officieel duel meer kunnen spelen door een hamstringblessure, maar komt er langzaam maar zeker weer aan. De twintigjarige aanvaller meldde zich na een half uur weer bij de fysiotherapeut.

Vind jij dat Ajax Viktor Fischer op dit moment mist?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop dat hij een kans als AM gaat krijgen. Volgens is hij van nature ook een AM. Fischer in de Eriksen rol ik ben benieuwd hoe hij dat zal doen.

10 november 2014 om 16:52

Hij is helemaal geen AM! Hij heeft in de A1 in de spits gespeeld en daarna is die op de flank in het eerste gaan spelen.

10 november 2014 om 17:40

Darkeagle heeft gelijk. Fischer heeft in Denemarken en ook in de jeugdelftallen van Denemarken al vaker als aanvallende middenvelder gespeeld. De Boer heeft ook vaak zat aangegeven dat die positie een optie is voor Fischer. Nu staat Andersen er, maar die twee zouden eventueel samen kunnen spelen. Gewoon veel van positie wisselen.

10 november 2014 om 18:07

Maar dan heb je klaassen ook nog he. Genoeg concurentie bij ajax. Hopen dat hij het oude niveau weer kan halen

10 november 2014 om 19:17

Fischer is super geschikt voor de linker aanvallende middenvelder.
Fischer of Andersen opstellen, worden concurenten van elkaar op deze positie.

Muric, Cerny, Kishna, Menig en zelfs Nouri kan zelfs spelen op de Schone positie (linkervleugel spits), deze gaan het ook uitmaken wie speelt op deze positie.

Schone, moisander en siggy weg doen deze winter!

10 november 2014 om 19:38

Schöne wegdoen in de winter?!? Met man en macht hem een nieuw contract proberen te geven bedoel je

10 november 2014 om 20:44

Welk oud niveau moet hij halen?
Fischer heeft maar een hand vol wedstrijd goed gespeeld. In zijn laatste seizoen voor zijn blessure maakte hij elke wedstrijd verkeerde beslissingen. Hij is TE doelgericht, zodra hij de bal heeft dan doet hij zijn hoofd omlaag en rent hij als een blinde stier richting het doel. 0 procent overzicht. Met Schone en El Ghazi op de vleugels zal hij geen plekje kunnen veroveren. En op het middenveld hebben we Anderson die steeds beter begint te spelen, klaassen en serero.

10 november 2014 om 16:54

Ik denk dat je na zo lange afwezigheid beter eerst even voorin kan spelen.

Ieder geval wordt Fischer onze winter aanwinst. Hij was niet altijd in vorm maar heeft al geweldige dingen laten zien. Overigens had die nu ook gewoon basis gestaan als die geen blessure had. Hij is voorin beter dan Schone.

10 november 2014 om 17:02

Ajaxfandennis23

Voorin beter dan Schone?

Ik ben echt fan van Fischer begrijp me niet verkeerd... Maar de één (fischer) is een topvoetballer met 0 rendement en leuk om naar te kijken... de ander (schone) is een goede voetballer, meer niet.. maar met een heel hoog rendement.

Volgens mij bepaalt rendement je klasse en niet je amusementswaarde... Dus Schone is beter in mijn ogen...

Waarschijnlijk had nog nooit iemand nu van El Ghazi gehoord als Fischer fit was gebleven... dat denk ik namelijk eerder!

Ik hoop dat Fischer op de plek van Andersen komt, al vind ik die ook steeds beter worden nu!

10 november 2014 om 17:15

Fischer is heen Middenvelder, wanneer gaan mensen zich dat beseffen. Hij is een schaduwspits, een linksbinnen zoals dat vroeger heette. Hij is een speler, mits in vorm, met een geweldig rendement. Scoorde als 18 jarige knul al 10 keer in de eredivisie, waaronder 2 tegen PSV en Feyenoord. Zal Schone of El Ghazi makkelijk uit de basis spelen of in de spits komen te staan.

10 november 2014 om 17:54

Ik denk dat de Boer vast houd aan de aanvallers El Ghazi-Milik-Schone. Dat gaat goed dus zou niet weten waarom die Fischer nu moet gaan spelen.

10 november 2014 om 18:07

Shenkie,

Grappig dat jij zo denkt. Want in zijn 'beste' periode (meeste goals en assist) speelde hij zo slecht. Eerste seizoen ongelofelijk veel en dom balverlies en dat scoorde hij daarna en dan zeggen mensen zoals jij dat hij goed speelde. Hij had veel meer dreiging was zo goed met druk zetten in zijn tweede seizoen maar nu gingen de ballen er minder snel in. Maar goed ik snap dat het moeilijk is voor de meeste mensen om door die goals heen te kijken!

10 november 2014 om 18:21

Maar hij heeft wel een ongelooflijk arrogante bakkes waar we nu weer tegenaan moeten kijken.

10 november 2014 om 18:37

El Ghazi speelt hij echt niet makkelijk uit de basis.

10 november 2014 om 19:57

Schöne wel

11 november 2014 om 10:36

Henk-80

Dat is toch exact wat ik zeg... Ik vind het een geweldige voetballer zonder rendement.

Overigens in de periode dat Fischer veel scoorde speelde hij juist wel geweldig. Psv thuis en Zwolle uit was hij niet te stoppen.

10 november 2014 om 17:02

Fischer is vooral goed in een man passeren, dat is veels te gevaarlijk op het middenveld

10 november 2014 om 17:20

Nou ik wou dat we iemand hadden die a la Iniesta of Isco mannetjes passeren alsof ze er niet staan. Geloof mij dat Andersen dat kan maar ik denk dat Fischer sneller is en makkelijker passeert. Ik kan echt niet wachten tot Fischer terugkeert.

10 november 2014 om 18:23

Fischer speelde echt niet goed tot aan zijn blessure, hopelijk heeft hij nu weer het heilige vuur gevonden en man hij snel weer meespelen. Ik verbaas me er wel over hoe positief iedereen hier is over Fischer. Natuurlijk is hij beter dan Kishna, maar ik denk dat hij El-Ghazi niet uit de basis zal spelen.

10 november 2014 om 17:22

Ik zie liever deze opstelling na de winter.
Fischer lekker op linksbuiten, El Ghazi op rechts. Genoeg snelheid voorin, met een scorende spits. Schöne de kans geven op het middenveld, waar hij de aanval mag gaan aanvoeren. Moet je wel opvangen met loopvermogen, maar daar heb je dan Klaassen en Andersen wel voor. Een heel aanvallende opstellingen met een Deense linkerkant. Ik zie het wel zitten om zo met 5-0 van teams als nac te winnen. Tegen toppers krijg het wel lastig, maar dat is dan wel op te vangen met een kleine wijziging op het middenveld. Dan win je alleen nog niet van Psv, omdat die dit jaar makkelijk kampioen worden met deze selectie.

Cillessen
Van Rhijn
Veltman
Denswil
Boilesen
Klaassen
Schöne
Andersen
El Ghazi
Milik
Fischer
10 november 2014 om 17:45

Serero ipv Schone en ik geef het een kans. De Boer is groot fan van Thulani (en terecht) en die kan ook op '6 van grote waarde zijn.

Dat PSV wint ook niet al z'n wedstrijden glorieus, dus ik zie het echt wel tot de laatste wedstrijden spannend worden. En dan is het moeilijk te voorspellen wie er echt kampioen wordt. Ajax begint nu serieus goed te draaien de laatste paar wedstrijden. Mede door de opleving van bepaalde spelers als Andersen, Klaassen, Veltman, Van Rhijn en El Ghazi.

10 november 2014 om 18:21

En terecht? Waneer gaat men nou inzien, dat Serrero op iedere positie vreselijk tekort komt.

10 november 2014 om 18:48

Het is Serero en niet Serrero. En wanneer ga jij een keer inzien dat Serero ontzettend belangrijk is voor Ajax? Heeft veruit de beste techniek van de hele selectie. Zijn aanname is vrijwel altijd perfect. Een minpunt is dat die niet veel scoort, maar op de 6 positie is dat niet zo belangrijk. Brengt voetballend veel meer dan een Zimling of Viergever.

10 november 2014 om 21:57

Ajaxbosna

Okay prima, Serero dan! Het enige wat ik perfect vind, is zijn aanname dat is wel van bovengemiddeld niveau. Wat mijn zijn tegen het borst stuit is het volgende, omdat hij zo hard werkt en snel is dat wekt veel sympathie op bij onze supporters. En het is natuurlijk wel een goede sympathieke jongen, maar daar pak je geen punten mee en geen beslissende acties. Hij geeft nooit een spijtende steekbal, altijd maar slap een schot. Geen creativiteit, amper tot geen goals en assists. Lees eens als je wilt op mijn profiel, het gesprek tussen mij en Shorty1991 daar zie je onze onderbouwde mening over Serrero op mijn en mijn profiel en die van hem.

10 november 2014 om 16:55

Hopen dat hij van waarde gaat worden voor ajax, heeft weinig laten zien vorig seizoen tot zijn blessure

10 november 2014 om 17:42

Ik hoop dat fischer zich in de basis kan spelen, echter zal ik niet weten voor wie, andersen lijkt zijn draai gevonden te hebben.

10 november 2014 om 16:59

Viktor Fischer is een Deense voetballer die sinds 2010 bij Ajax speelt. Hij is overgenomen van de Deense club FC Midtjylland op zijn (uit mijn hoofd) 16e, zou ook 17e kunnen zijn. Bij Jong Ajax maakte hij in de Nextgenseries, de zogenaamde baby champions league, naam als spits van de A1. In het seizoen 2012/2013 brak hij door bij Ajax op de linksbuiten positie. Na een degelijk eerste seizoen waarbij hem een grote toekomst voorspeld werd speelde hij een stuk minder in het seizoen 2013/2014. Op slag van ramp raakte hij zwaar geblesseerd, een scheur in zijn linker hamstring. Nu is hij dus terug op de training van Ajax!

Ik heb veel van deze informatie van de website wikipedia. Dat is een soort digitale encyclopedie. Erg handig voor vragen als die van jou! Ik wil je dan ook zeker aanraden om die site eens te proberen. Wanneer je bijvoorbeeld op google zoekt naar "viktor Fischer Wikipedia" komt die site met de pagina over Fischer waarschijnlijk bovenaan in de lijst. Ook handig voor bijvoorbeeld werkstukken voor school of een spreekbeurt voor de klas!

10 november 2014 om 17:11

Comment van de eeuw! Hahaha

10 november 2014 om 19:19

Hahaha, hij zal ook ver komen als ie Wikipedia gebruikt voor zijn werkstukken.

Ajax mist hem zeker, deze speler is toch wel dreigender op de flanken dan een kishna of el ghazi

10 november 2014 om 16:55

Dreigender dan el ghazi durf ik niet te zeggen hoor. Denk dat hij ook lekker blijft staan op rechts. En terecht. Fisher linksbuiten en schone op het middenveld of Fischer op het middenveld en schone linksbuiten. Zal ten koste gaan van Andersen. Die dan veel zal invallen. Maargoed. Het is nog toekomstmuziek

10 november 2014 om 16:55

Ik zou el ghazi laten staan. Die gaat met de week beter spelen. Desalniettemin ben ik erg enthousiast over fisher. Het worden nig lastige keuzes voor de boer zo :D

Mooi dat Cerny, vd Beek en Nouri mogen meetrainen, ook al is een groot deel van de selectie niet aanwezig.

goeie aanval zouden ze dan hebben !!!

cillisse
v rijn
veltman
moisander
boilisse
klaase
riedewald
schone
ganzi
milik
fischer
10 november 2014 om 16:58

ken de helft van je opstelling niet

na het ontcijferen is de opstelling wel ok...alleen ben ik geen fan van boilesen meer, zet daar riedeweld maar neer en serrero bij gebrek aan beter op het middenveld, die kan in ieder geval snel draaien en passen, helaas heeft hij geen (lange) goede dieptepass

10 november 2014 om 17:05

Ik ben juist fan van Boilesen geworden! Hoe makkelijk die die spanjaarden voorbij liep, niet normaal. Nu nog een beetje verdedigen en aan z'n conditie werken. Zit wel potentie in.

10 november 2014 om 17:51

Idd hveenfan bij 1 goede wedstrijd ben je bij Ajax een #held, maar na een paar mindere moet je weg. Vorig jaar riep ook iedereen Van Rhijn moet weg en daarvoor riep iedereen Blind moet weg

10 november 2014 om 19:21

Als je kritiek gaat geven op iemand anders zijn naamspelling, moet je het zelf wel goed doen. Riedewald * en Serero *

10 november 2014 om 17:08

L-g1989

Serero tegen Barcelona en Cambuur niet zien spelen? Ik snap die twijfels echt niet! Hij is op 6 de motor van Ajax...

Passt vooruit, zijn aannames zijn fantastisch, na de eerste handeling kan hij altijd verder passen... nooit een keer goed leggen.

10 november 2014 om 17:13

ja dat dan weer wel maar je moet ook wel een hebben die de ballen af kan pakken doet serrero wel maar die vind ik fysiek te kort komen.
als je het spel moet maken zou ik dan wel voor serrero kiezen

10 november 2014 om 18:42

Shenkie, zie jij niet in dat Serrero op iedere positie tekort komt. Geen steekbal, geen hard schot, geen creativiteit, amper fysiek, amper tot nooit assists en goals. Dat hij zo sympathiek is, strooit veel zand in de ogen van sommige Ajacieden heb ik zo het idee.

10 november 2014 om 21:22

Hij is niet heel sterk maar dat compenseert hij met zn snelheid en uithoudingsvermogen, Ramires is ook niet sterk en die is een zelde soort type als serero, beide erg slim in.duels

11 november 2014 om 10:31

Sulejmanii

Nee, die steekbal/voorbereidend werk is inderdaad een verbeterpunt. Scoren hoeft hij van mij niet. Deed Anita niet Blind niet en Poulsen al helemaal niet en daar deden we nooit moeilijk over.

Serero is misschien niet fysiek, maar hoe hij het voor elkaar krijgt mag Joost weten maar hij pakt echt wel veel ballen af. Hij werkt keihard, is conditioneel beresterk.

Iedereen wil altijd zo'n stereotype Rijkaard Busquets N. de Jong... groot sterk soms gemeen... maar das echt niet altijd nodig. Guardado en Clasie zijn ook klein en Serero vind ik op die positie op dit moment (op basis van Zwolle 2e helft, Barcelona en Cambuur) de beste van de 3.

Vind het eerlijk gezegd maar een zeer overschatte speler. Heeft voor zijn blessure lange tijd dramatisch gespeeld. Zijn blessure zal hem ook geen goed gedaan hebben. Ik verwacht er echt helemaal niks meer van maar misschien bewijst hij mijn ongelijk. Betwijfel het echter, vind er niks aan.

10 november 2014 om 16:56

Werd ook over Andersen gezegd, maar die laat nu zien dat hij wel degelijk progressie maakt als hij maar de kans krijgt. Ik denk dat Kishna ook veel constanter wordt als hij een aantal wedstrijden op rij start.

Fischer komt er wel, hij moet nu alleen net zoals Boilesen de blessures achter zich laten.

10 november 2014 om 17:24

Het verschil met Kishna en El Ghazi en Fischer is dat de laatste 2 naast voetballende kwaliteiten ook hard werken en doorzettingsvermogen hebben. Bij Kishna is het meer misplaatste arrogantie omdat hij denkt dat hij er al is. Dat is nou net het verschil waarom de 1 wel kansen krijgt van De Boer en de andere niet. En terecht.

10 november 2014 om 16:57

Heeft voor zijn blessure slecht gespeeld en had een extreem laag rendement. Maar hij verlangde ook te veel van zichzelf zeker na zijn geweldig eerste jaar. Deze jongen was met 2 vingers in de neus de beste van de Nextgen en er werd van alle kanten aan me getrokken, dat kan hij toch niet kwijt zijn? Ik denk echt dat hij sterker terug komt en vooral nu hij moet vechten voor een plek denk ik dat we de echte Fischer weer gaan zien

10 november 2014 om 17:09

Ach talentvolle Ajacieden zijn volgens velen per definitie overschat. Dat verandert niet, niet als ze beslissend zijn in wedstrijden, niet als ze een basisplek afdwingen, niet als hun statistieken voor zich spreken, niet als ze verkiezingen winnen. Dat verandert pas als ze geen Ajax shirt meer dragen. Overschat is een overschat begrip, als je bij Ajax voor je twintig jaar oud bent een basisplek afdwingt heb je simpelweg veel in je mars. Dan kan je niet constant presteren, maar dan heb je veel potentie.

10 november 2014 om 17:26

Ik snap wat je bedoelt manodedias, maar die verkiezingen waren allemaal in de jeugd. Jeugd zegt niet altijd alles vind ik. Maar bij spelers die in zo'n dip zitten zie je vaak nog wel een sprankje talent zo nu en dan. Fischer was voor zijn blessure wel écht extreem slecht. Ik ben van mening dat hij ook gewoon snelheid mist voor een buitenspeler, en overzicht voor in het midden. De meest simpele passjes kwamen niet aan bij hem. Maar, de mentale kwestie moet ik ook niet onderschatten. Hoe een mens in zijn vel zit en hoeveel zelfvertrouwen hij heeft is minstens zo belangrijk, als Fischer in die periode heel onzeker was en nu opeens een 'heel ander mens' is, kan hij opeens stukken beter zijn. Zie Pelle bijvoorbeeld, zelfvertrouwen en opeens kan hij zelfs bij Southampton een prima spits zijn. Ondanks dat zie ik dat niet gebeuren bij Fischer. Ben benieuwd

10 november 2014 om 17:49

Maar is een speler als Boetius dan ook gelijk een zeer overschatte speler?

Fischer is nog maar 20 jaar he, hij heeft zijn topseizoen gespeeld toen hij net 18 was. 10 goals en 5 assists in 23 wedstrijden zijn voor een vleugelspits van die leeftijd statistieken waar je alleen maar van kan dromen

Vervolgens een seizoen matig + blessure. Op zich heb je wel gelijk dat hij slecht speelde in zijn laatste seizoen, dat zag iedereen wel. Maar jonge spelers hebben nu eenmaal wel eens een terugval. Dat het bij hem gekoppeld is aan een blessure maakt het voor hem wel naar, maar hij heeft wel lang de tijd gehad om zijn koppie weer vrij te krijgen.

We zullen zien hoe hij het er vanaf brengt, ben in ieder geval blij dat hij erbij is om de concurrentie scherp te houden.

De vele kansen missende Fischer missen we niet echt, maar de Fischer die in zijn 1e seizoen zoveel moois op de mat bracht en die zijn vorm van Nextgen doortrok, die wel.

El Ghazi, Milik, Klaassen en Schone horen er imo altijd in te staan. Serero en Andersen raken steeds beter in vorm dus zie ik Fischer net zoals Kishna liever vanaf de bank erin komen dan starten.

10 november 2014 om 17:01

Als je naar het beleid kijkt van ajax zou ik schone op de bank zetten voor fischer. Aflopend contract, raakt op leeftijd en heeft fischer heeft natuurlijk veel meer potentie

10 november 2014 om 17:08

Het is nog niet zeker of Schone vertrekt. Volgens mij zijn ze het alleen nog oneens over de duur van het contract zoals dat met Pantelic toen ook was. Ajax wil waarschijnlijk 2 seizoenen verlengen en Schone wil natuurlijk langer.

Hij lijkt behoorlijk aangekomen op die foto..

Overigens vind ik hem niet echt een meerwaarde op dit moment.

10 november 2014 om 17:31

Misschien wel overal spieren.

Vind het wel knap dat je dat kan zeggen, als hij namelijk zo in vorm komt als in zijn eerste jaar dan speelt hij Schone wel uit de basis en is het dus wel een meerwaarde.

Wat ben ik blij dat Viktor terug is!!! Zat in een flinke dip voor zijn blessure en ik hoop heel erg dat ij nu een nieuwe start kan maken. De concurrentie op de flanken is wel toegenomen en iedereen wil spelen. Als iedereen fit is en de spelers met aflopende contracten zijn vertrokken dan hoop ik dat dit het elftal gaat worden waar me wellicht een paar jaar van kunnen genieten

Moisander mag vertrekken in de winter en Schöne gun ik die mooie buitenlandse ervaring.
Serero op 6 vind ik de laatste wedstrijden echt uitstekend, Riedewald meld zich ook nadrukkelijk.de selectie is jong en zal ook nog wel wat wisselvallig presteren maar er zit ontzettend veel voetbal in deze selectie. Wellicht nog wat ervaren jongens terughalen om de balans te behouden maar ik vind het er in ieder geval mooi uit zien!

Cillessen
van Rhijn
Denswil
Veltman
Boilesen
Klaassen
Serero
Andersen
El Ghazi
Milik
Fischer
10 november 2014 om 17:12

Riedewald op de plek van Boilesen. Daar ben ik wel zo ontzettend klaar mee... Die heeft er persoonlijk voor gezorgd dat psv nu 4 punten voor staat op Ajax in plaats van 2 achter.

Andersen doet het leuk maar ben nog niet overtuigd... Gister was het namelijk ineens weer dramatisch! Dat kan een keer natuurlijk... maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar Schone en Fischer en hoe om interesseert me niet zo. Wie middenveld wie voorin.

Ben wel blij dat er iemand is die in ziet dat Serero van toegevoegde waarde is! Ik vind hem zoals hij gister en tegen Barca speelde beter dan Blind, Anita, Poulsen en wie we nog meer hebben gehad.

10 november 2014 om 19:33

Ik vond dat nog meer de schuld van Moisander dan Boilesen. Twee van de drie goals had Moisander gewoon rugdekking moeten geven. Overigens ben ik ook niet kapot van die jongen hoor. Lijkt net de broer van Willems, aanvallend ziet het er soms leuk uit, maar ze verwaarlozen hun verdedigende taken volledig.

10 november 2014 om 17:15

mee eens alleen denswil eruit voor viergever

Zou een geweldige versterking voor het huidige elftal zijn, heeft het in zich om een grote voetballer te worden.

Een terugslag na een eerste seizoen is volkomen logisch, daar kom je alleen maar sterker van terug.

Welkom terug Viktor, we kunnen je goed gebruiken.

Hoop dat die weer net zo gaat presteren als zijn eerste seizoen in de arena. In zijn 2de seizoen "de wedstrijden die die heeft gespeeld"
Vondt ik hem zoekende.

Goed nieuws voor alle concurrenten van Ajax dit, FdB heeft het wel op Fischer gelukkig, vind hem maar matig eigenlijk.

Ik ben echt benieuwd hoe hij terugkomt. Het begin zal wel even stroefjes zijn, maar hij zal toch mentaal sterker terugkomen (hoop je dan).

In potentie echt een geweldige speler, maar ik ben benieuwd of hij zich seizoen alweer terug kan knokken in de basis. Zal dan ten koste moeten gaan van El Ghazi of Schone en die zie ik niet snel uit de eerste elf vertrekken. Ook zal je jezelf dan af moeten vragen wat je met jongens als Kishna en Meleg gaat doen in de toekomst.

Eerst had je bijna geen vleugelspelers en nu hebben we er teveel haha, het is ook nooit goed.

Zo die is lang weg geweest Viktor Fischer nu te hopen dat hij ooit het talent
wat ze hem opgezadeld hebben kan waar maken .
Hij was een jeugd talent maar dat heeft hij nog niet bewezen .
Misschien na deze blessure .

Die foto, tja, daar zijn wel een paar kilo's aangekomen zo te zien
Zeer begrijpelijk natuurlijk, hopelijk is hij weer snel fit, naja, zal sowieso na winterstop worden maar zelfs in zijn slechte periode was hij gewoon zeer dreigend iedere keer, was vaak ongrijpbaar maar het ontbrak aan de beslissende pass of het beslissende schot.

ben benieuwd of hij gaat spelen en wie er dan geslachtofferd gaat worden. hij was echt hopeloos uit vorm voor zn blessure. als hij weer fit is en in vorm, dan denk ik dat andersen geslachtofferd gaat worden

10 november 2014 om 18:31

Andersen zal niet geslachtofferd worden, Fischer zal verwacht ik gewoon op de vleugels gezet worden, zeker omdat Kishna en El Ghazi gewoon wisselvallig zijn.
Echter denk ik dus dat Fischer de 1e 2 maanden na de winterstop sowieso op de bank zal zitten, afwachtend wat Kishna en El Ghazi presteren. (en zijn eigen fitheid)
Maar het zal ook afhangen van wat er in de winterstop gebeurt, ik hoop dat Sigthorsson dan eindelijk vertrekt en tja wie weet wie er nog meer zal vertrekken... Schone? Moisander (ietwat irrelevant in de Fischer zaak maar goed)
Andersen heeft zich in de basis gespeeld en is een geweldige speler op het middenveld. Die zal niet zomaar uit de basis verdwijnen lijkt me.

10 november 2014 om 18:44

El Ghazi speelde de laatste wedstrijden juist wel lekker. Die laat op mij wel een goede indruk achter. Kishna is tot nu toe drie keer niks. En inderdaad, als schone weggaat, komt er een plaatsje vrij voorin, maar ik vraag me af hoe groot de kans is dat Schone weggaat. Ik heb namelijk geen enkel keer iets van interesse in hem gezien van welke club dan ook, wat ik redelijk vreemd vind. Maar op de vraag in wiens plaats Fischer moet komen: mochten ghazi en schone blijven, dan is het het beste om dan of andersen of serero te slachtofferen. Dan kan schone naar het middenveld en dan kan fischer voorin. Fischer lijdt te veel balverlies voor het middenveld. Ik zeg dan andersen eruit, omdat die op mij gewoon een beetje een 'saaie' indruk maakt, bovendien zeer wisselvallig. Hij lijdt ook redelijk vaak balverlies bij acties waarvan je vooraf al gaat zien dat dat niets gaat worden.

Zeer overschatte speler, speelde 1 seizoenshelft goed daarna zwaar ondermaats.

10 november 2014 om 19:03

Jij hebt gewoon erg weinig verstand van voetbal, jij kijkt naar zijn statistieken, iemand met verstand van voetbal ziet dat hij exceptionele kwaliteiten heeft en dat hij pas 20 is, " hij presteerde niet super goed op zijn 19e dus hij is erg overschat " dikke onzin, ik weet zeker dat jij een van de mensen bent die andersen ook overschat vond of nogsteeds vind.. klopt dat?

10 november 2014 om 22:02

Nee, ik hij kwam dat anderhalve jaar niemand voorbij en deed ook nog eens niet... Dan kan je moeilijk hem een geweldig talent vinden.

Door al die Ajacieden werd ie helemaal opgehemeld, weinig van gezien.

Andersen is niet echt overschat, leuke voetballer maar over Fischer waren jullie toch zo trots terwijl ie vent niks kon.

Het zal nog maanden duren voordat Victor helemaal terug is. Ik denk ook dat het belangrijk is om hem weer langzaam te brengen. Dit is een speler die enorm veel van hemzelf verlangt en te veel druk op zichzelf heeft gelegd. Het eerste seizoen in het eerste speelde hij echt geweldig.

Viktor Fisher, ik ben heel benieuwd hoe hij terug komt ! , misschien is die rust wel even goed voor hem geweest na al die veren in de poepert, even terug in de luwte aan je herstel werken, en even goed analyseren waarom het verder niet lukte voor je blessure etc. Een extra vleugelspeler is zeker wel welkom.

Fischer is een geweldig talent. Het wordt nog dringen voorin straks. Luxe positie voor de boer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren