Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Wenger: ‘Als Chelsea zo doorgaat eindigen ze boven de honderd punten’

Laatste update:

Arsène Wenger is bang dat de titelstrijd in Engeland eigenlijk al beslist is; Chelsea heeft na elf wedstrijden in de Premier League nog niet één keer verloren en met een achterstand van vier punten is het Southampton van trainer Ronald Koeman de enige die in de buurt van de koploper kan blijven.

/

Arsenal-coach Wenger verwacht niet dat er een concurrent is die het de ploeg van collega José Mourinho nog echt moeilijk zal kunnen maken, nu Chelsea met 29 punten bovenaan staat. “Als ze zo doorgaan eindigen ze dit seizoen boven de honderd punten”, tekenen Engelse media op uit de mond van Wenger. The Gunners verloren zondag van Swansea City en staan nu al twaalf punten achter.

“Als Chelsea dit volhoudt, is er geen team dat bij ze in de buurt kan blijven, dat is wel duidelijk”, vervolgt de Franse oefenmeester. “Niemand lijkt momenteel ook in staat om ze echt uit te dagen. Ze zijn uitstekend van start gegaan. Dat hebben wij in het verleden ook gehad; zolang je niet verliest heb je net dat beetje extra vertrouwen dat je ook door spannende momenten heen kan helpen”, weet Wenger.

Denk je dat Arsène Wenger gelijk heeft?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja Wenger en daar ben jij mede verantwoordelijk voor (fabregas), het is niet eens dat Chelsea zo goed is, alle top teams zijn gwn bagger dit jaar

10 november 2014 om 12:36

Toch ongelooflijk dat Wenger, Fabregas heeft geweigerd. Die had gewoon teruggehaald moeten worden en direkt de aanvoerdersband om zijn arm moeten krijgen.

10 november 2014 om 13:24

Juist. Iedereen zag dit al aankomen. Cesc en Costa waren de laatste puzzelstukjes. Had Cazorla dan lekker verkocht aan Athletico dan had je Cesc van dat geld kunnen binnen hengelen.

Maar Wengers grootste falen is het niet vervangen van Vermaelen en ook het 2 jaar op rij niet lukken om een goede defensieve middenvelder te kopen. En dat terwijl er zat in de markt zijn/waren.

En daarnaast is zijn selectiebeleid, taktiek en wisselbeleid ook werkelijk waar dramatisch. Voor deze zomer was het do-or-die voor Wenger want excuses had hij niet maar hij heeft gewoon keihard gefaald.

Wenger Out.

10 november 2014 om 14:40

Nou eigenlijk is Vermealen wel vervangen hoor. Chambers werd gehaald voor de Cv positie. Dat moet haast wel aangezien Debuchy voor de Rb positie aangetrokken is. 3 Cv's liep vorig seizoen nog een beetje goed aangezien Per en Kos lang fit bleven maar daar kun je toch niet 2 jaar op rij op gokken.

Heb je Wenger weer, die moet weer iets over een ander team zeggen. Hij kan zich beter bezig houden met zijn eigen team, aangezien het daar nog voor geen meter draait. Waarom moet die man toch altijd zeuren en negatief zijn over alles. Hij kan beter een dm en een cb kopen, iets doen aan zijn tactische falen ipv kritiek te hebben op andere teams.

etc. etc. etc. etc.

edit
Voor de niet zo snuggere onder ons. Dit is een greep uit de standaard reacties die op Wenger gegeven worden, ongeacht wat hij zelf te melden heeft. Maar sarcasme is moeilijk te herkennen natuurlijk.....sure

10 november 2014 om 12:28

zeuren en negatief zijn?

Wenger looft hier juist de goede start van chelsea!

Relativeren is niet voor iedereen weggelegd.....

10 november 2014 om 12:39

Relativeren? Weet je zelf wel wat het is? Of bedoelde je begrijpend lezen? ....

10 november 2014 om 12:45

als jij de woorden “als Chelsea dit volhoudt, is er geen team dat bij ze in de buurt kan blijven, dat is wel duidelijk” associeert met zeuren en negatief zijn, is het duidelijk dat jouw relativeringsniveau niet al te best is.

Daar kunnen we begrijpend lezen inderdaad aan toevoegen.

edit: spelfout

10 november 2014 om 12:52

Mja, ook voor jou (vooral voor jou?) geldt de toevoeging op mijn eerste bericht.

10 november 2014 om 13:00

is goed man.

het toevoegen van deze "informatie" nadat je met je neus op de feiten wordt gedrukt is wel een beetje zwak.

Sarcasme over wenger in een bericht waarin hij de goede start van chelsea looft is een beetje dom en ongeplaatst, wenger krijgt een vraag gesteld en hij geeft daarop antwoord.

Denk in het vervolg na voor je wat schrijft knul

10 november 2014 om 13:11

Over dom en ongeplaatst gesproken. Mijn eerste bericht was met die insteek geschreven, ik kom nooit terug op mijn woorden. Juist bij dit bericht omdat er altijd zulke reacties geplaatst worden, ongeacht wat Wenger zegt. Maar blijkbaar ben jij te lomp om dat in te zien. Begin dus niet over relativeren etc. als je er zelf weinig kaas van gegeten hebt.

En knul? Alsjeblieft zeg... Gedraag je naar je leeftijd.

10 november 2014 om 13:23

plaats dit soort berichten dan bij nieuws waarop het van toepassing is, want dat is hier duidelijk niet het geval.

10 november 2014 om 13:27

Oh ja, dat zal ik in het vervolg zeker doen zodat Mauris12 zichzelf niet weer te kijken zet.... Wat denk je zelf?!

Nog steeds snap je de achterliggende gedachte niet, maar ik ga het toch echt niet nog een keer uittypen. Goed kijken, misschien wel begrijpend lezen, het staat in de vorige twee reacties.

10 november 2014 om 13:29

is goed man

10 november 2014 om 14:29

Ik vind het een vrije naïeve gedachte om te verwachten dat sarcasme makkelijk herkenbaar is in de geschreven vorm. Doe het, of heel duidelijk, zet er wat smileys achter, of zeg gewoon niks.

Want nu komt het inderdaad over alsof je onzin plaatst en dat naderhand probeert te rectificeren waardoor het alleen maar onzinniger overkomt.

10 november 2014 om 14:44

is goed man

10 november 2014 om 12:29

uhm....heb je 75draytonpark ook weer...
commentaar leveren zonder het artikel te lezen.

Volgens mij is Wenger hier erg positief over chelsea en geeft ie alleen maar complimenten.

10 november 2014 om 13:20

En dat is vrij zeldzaam. Lovenswaardig dus dat hij eens positief is over Chelsea, en juist dan komt nota bene een Arsenal-supporter zeuren over Wenger dat Wenger zeurt. Hoe ironisch.

10 november 2014 om 13:31

Mijn reactie is toch bijna een uur geleden aangepast, je zou denken dat er dan niet nog meer mensen zijn die het niet begrijpen. Maar mijn ongelijk wordt bewezen...

10 november 2014 om 13:57

ik had dit er al lang neer gezet voor jij het had aangepast.
En idd...in dit stukje was sarcasme best moeilijk te herkennen, omdat Wenger normaal best vaak zeurt over anderen.

Ik las net iets van jou over ramsey in een Kroos topic. Ik neem aan dat dat ook sarcasme was??

10 november 2014 om 14:15

Deze reactie was dan ook op de lichtelijk overbodige reactie van Noverca. Ik had mijn eerste reactie idd o.a. voor jou aangepast en die had ik juist getikt om de reden die jij nu zelf aangeeft... Dus het is toch twijfelachtig nu.

Dat is idd sarcasme, lijkt me meer dan duidelijk. Ik begin me bijna Louis te voelen, ben ik nou zo slim?

10 november 2014 om 14:29

nee hoor, zo slim ben je niet.
T probleem is dat sarcasme in een topic niet altijd even duidelijk is.
Vooral in een voetbal topic waar heel veel mensen niet objectief kunnen zijn en waar je geen intonatie hebt.

Zo zou je sarcasme verwachten bij iedereen die zegt dat Ronaldo een betere voetballer is dan Messi, maar blijken ze het heel vaak serieus te bedoelen.

10 november 2014 om 16:29

Nee jij bent helemaal niet slim. Als niemand er sarcasme in ziet behalve jij zelf, dan was het misschien wel niet zo duidelijk geschreven hè. Maar vooral andere belachelijk proberen te maken als je zelf niet duidelijk bent. Daarnaast is Wenger een ongelofelijke zeikerd dus snap ook niet wat je wil aantonen? Omdat hij 1x niet loopt te zeuren is alle kritiek onterecht?

10 november 2014 om 16:32

Grappig dat juist al die mensen die zo verontwaardigd reageren voldoen aan het profiel dat ik schets. Spijt me zeer maar het is wel overduidelijk dat ik enige arrogantie mag bezigen in deze. Ik ben jullie allemaal de baas. In dit topic dan he, wellicht een volgende keer niet. O ja, en op straat, maar dat is een ander verhaal.

10 november 2014 om 18:29

Oehoee Interheld-alert!!!!

10 november 2014 om 18:43

Haha pleur op gek, je sarcasme is sowieso niet te zien in je originele bericht. Daarnaast met de wetenschap nu dat het sarcasme was, wat probeer je dan te zeggen? Dat alle kritiek op Wenger onterecht is omdat hij Chelsea een compliment geeft? Maar jij bent zeker de baas, wat een niveau heb jij.

10 november 2014 om 13:13

Hij kan maar beter bidden dat het snel januari wordt, maar ik heb zo'n vermoeden dat hij helemaal geen benul heeft wat er aan dit Arsenal scheelt, en dat baart mij oprecht zorgen.

IK snap er ook totaal niks meer van, hoe kan een coach als Wenger het nou he-le-maal kwijt zijn. Het begint gewoon een beetje triest te worden en wanneer hij niet gauw tot inkeer komt eindigt hij dadelijk ook op een dieptepunt. Dat verdient deze legende natuurlijk niet.

10 november 2014 om 13:18

Ik kijk ook met argusogen uit naar Januari. Hij heeft een aantal weken/maanden terug aangegeven dat hij sinds het vertrek van Vieira op zoek is naar iemand die zijn rol over kon nemen. Zou het hele plan nog steeds hangen op Diaby? Je kunt het bijna niet geloven als het zo is, maar het lijkt er wel heel erg op....

En achteraf is makkelijk lullen, maar...vermaelen? Of op z'n minst een vervanger? ...

10 november 2014 om 13:27

Ik denk het haast wel. Wenger houd van zijn franse mannetjes. Kan maar zo dat hij inderdaad op Diaby wacht. Hij heeft geen defensieve middenvelder gehaald want hij heeft Flamini binnen gehengeld. Ik zie Giroud straks lekker weer in de basis staan ten faveure van Welbeck. En hij verkiest nu bijvoorbeeld ook al Sanogo boven Campbell en Podolski. Die man is helemaal de weg kwijt. Gewoon triest.

10 november 2014 om 13:46

@ Arsenaladdict

Dat is juist de angst die ik ook heb. Iedereen ziet wat er aan scheelt. Iedereen ziet wat er mist. En iedereen word keer op keer teleurgesteld. Ja er was eerst geld te kort vanwege de verbouwing. Maar ondertussen hebben we 3 transferperiodes gehad waarin er geld beschikbaar was als water. Maar we blijven het niet of verkeerd uit geven. De selectie aan het begin van het seizoen was lachwekkend uit balans.

- Met Bellerin toegevoegd begonnen we het seiozen met 7 verdedigers.
- Met Ramsey, Wilshere, Ozil, Cazorla, Ozil en Rosicky hebben we 5 mensen voor de Cm/cam. Maar we hebben voor de CVM alleen Arteta, Diaby en Flamini
- 3 mensen voor de spits, alledrie hebben ze hun mankementen. Alhoewel Wellbeck nog het voordeel van de twijfel krijgt
- Vleugels met Podolski, Walcott, Chamberlain, Campbell en Sanchez, zo onderbezet.

Ondanks een paar grote aankopen zijn we slechter uit de transferperiode gekomen dan we er in gingen.

Out: Alle middelmaat!
- Mertesacker
- Arteta
- Diaby
- Podolski
- Sanogo
- Cazorla (overbodig met Ozil/wilshere/ramsey)
- Walcott (veel te duur qua salaris/prestaties)
- Rosicky (overbodig met Ozil/wilshere/ramsey)

We moeten toch 2 nieuwe Cv"s halen, laten we dan Mertesacker weg doen en er gelijk 3 halen. Dan staan we qua verdediging voor de komende 4 jaar in 1x gelijk goed. Arteta is dramatisch, Diaby altijd geblesseerd. Laten we er alsjeblieft 2 weg doen en 1 goede CVM halen. Flamini als back up is nog bruikbaar.

Podolski, verdient veel te veel. Snel laten vertrekken. Campbell gebruiken we toch niet, laat hem dan ook maar vertrekken. En Cazorla/rosicky is geen winger, die hoort op de 10 positie maar daar hebben we betere spelers. Beiden laten vertrekken. Terwijl Sanogo het Arsenal shirt nooit meer aan mag. Walcott kan goed zijn, maar zijn salaris is buitensporig voor de weinige wedstrijden die hij speelt. Met een transfersom en besparing van salaris zijn er betere opties te halen.

Lekker laten vertrekken, 750k per week aan salaris besparen en 100 tot 150 miljoen aan transfersommen incasseren. En dat allemaal weer in de selectie pompen. Natuurlijk met het geld en salaris dat al beschikbaar is. Laten we gewoon 250 miljoen en 1 miljoen salaris per week investeren. Dan staan we voor de komende 5 jaar in 1x goed.

10 november 2014 om 13:53

D-bergkamp

Dit soort lijstjes krijg ik altijd de kriebels van, ongeacht of het nou juist is of niet. Je moet die lijstjes niet maken, want dan zorg je er alleen maar voor dat je nog meer teleur gesteld wordt. Het gaat simpelweg niet gebeuren dat al die spelers verkocht worden, laat staan dat we er nog zoveel geld voor krijgen. Overigens zou ik Walcott en Cazorla nooit verkopen, maar dat is persoonlijk. Ook snap ik niet waar opeens de hetze tegen Walcott vandaan komt. Die jongen is niet eens blessuregevoelig, heeft een zware blessure gehad en wordt beoordeeld op de 45min die hij dit seizoen gespeeld heeft?

En als Wenger zo doorgaat eindigt hij het seizoen zonder club

10 november 2014 om 12:51

Hij wordt niet ontslagen hoor, dit bestuur staat 100% achter hem. Veel meer fans roepen echter om zijn vertrek nu.

10 november 2014 om 12:52

oh dus het huidige bestuur van Arsenal vind dit allemaal maar oké. Triestig hoor.

10 november 2014 om 12:53

Wat in mijn ogen nog steeds onterecht is. Ja hij is de eindverantwoordelijke maar ik heb het idee dat hij door de spelers flink in de steek gelaten wordt.

10 november 2014 om 13:01

Ja, maar hij straft de spelers ook niet, ze mogen gewoon weer in de basis beginnen. Een Mourinho neemt direct maatregelen en zet een niet presterende speler de volgende wedstrijd op de bank en geeft iemand anders de kans. Wenger geeft Bellerin geen enkele kans, terwijl zijn snelheid gewoon ideaal is tegen Montero. Bellerin hoefde niet veel meer te doen dan Montero bij te houden met zijn snelheid, maar Chambers, die keer op keer vernietigd werd door Montero, bleef gewoon staan.

10 november 2014 om 13:10

75draytonpark

Een speler die je "zogenaamd" in de steek laat moet je zoals Gooner4eva aangaf eruit laten zo simpel is dat. Elke topcoach doet dat. Wenger moet leren strenger te zijn, hij kan niet altijd 'vriendjes' zijn met zijn spelers.

Een speler die niet presteert haal je er af zo simpel is dat.

10 november 2014 om 13:15

Gooner4eva

Volledig gelijk, stem ik meteen mee in. Alleen dat is een specifiek voorbeeld. Montero stichtte gevaar (en gaf de assist op de 2-1?) maar het begint imo bij Flamini. Bij de aanloop naar de vrije trap moet Flamini de verdediging beschermen, maar staat hij net zo hoog als Gibbs. Je hebt de screenshot wel ergens voorbij zien komen gok ik? Dus ja, daar begint de ellende al. Buiten het feit dat 15 min voor tijd er niet met 7-8 man aangevallen moet worden natuurlijk!

Don

Dus dan moet hij maar een speler die nooit dm speelt daar neer zetten? Ik kan er volledig inkomen dat hij beter met Chambers en Per centraal en Bellerin op rechts had moeten beginnen. Desnoods Monreal op rechts, aangezien Chambers van nature een cb is en simpelweg niet gewend is om back te spelen en Monreal dat wel is, maar dan op links.

10 november 2014 om 13:21

Inderdaad. Wat te denken van Ramsey, Wilshere, Mertesacker en in mindere mate Chamberlain om maar wat te noemen? Alle 4 die spelers wisselen 1 goede wedstrijd (tegen FC Emmen) af met 6 slechte. Mertesacker komt overduidelijk, __overduidelijk__ tekort voor Arsenal maar wordt beloond met een aanvoerdersband. Wilshere staat nu al 3 jaar stil en blijft dezelfde fouten maken. Ramsey leek vorig jaar zijn belofte in te wisselen maar speelt dit jaar elke wedstrijd als een natte krant. Chamberlain heeft 0 progressie gemaakt en laat enkel sprankjes van genialiteit zien. Dat komt onder andere doordat Wenger niet weet op welke positie Chambo nu eigenlijk moet spelen.

Wenger blijft vasthouden aan spelers die het niveau niet aankunnen en daardoor zie ik Arsenal op de korte termijn ook geen team-to-beat worden. Mert, Flamini, Arteta, Monreal en Giroud kunnen het niveau niet aan. Wilshere, Kos, Ox, Welbeck en Walcott vallen ook veel te vaak door de mand.

10 november 2014 om 13:25

Poeh, nogal kort door de bocht... Ox laat juist progressie zien, is de laatste paar wedstrijden bij alle doelpunten betrokken (voorassist/run/assist/goal), Wilshere is na Alexis zowat de enige speler die er voor gaat en Walcott is net terug.

Ramsey is terug gezakt idd, hopelijk was vorig jaar niet een uitschieter maar kan hij dat niveau weer halen. Merte is alleen goed met Kosc naast hem (en andersom?).

Plus, we missen Ozil echt wel. Hij kan een bal langer vasthouden, het tempo van de aanval bepalen etc. Natuurlijk niet de enige reden dat we zo slecht presteren, maar het is aantoonbaar minder sinds hij eruit ligt.

10 november 2014 om 13:44

Zoals Vieira ooit heeft gezegd: Het sterkste punt van Wenger is ook zijn zwakste punt. Hij geeft spelers vertrouwen.

10 november 2014 om 13:53

Ja maar wat voor progressie laat Ox zien? Ik vind het maar vrij gering. In mijn optiek blijft hij een speler met dreiging, maar is nog totaal niet klinisch noch constant; oftewel vrijwel hetzelfde als toen hij binnenkwam. Die stap van leuk en dreigend naar constant klinisch maakt geen enkele speler bij Arsenal op het moment, Ox niet en Wilshere ook niet. Ramsey had dat vorig jaar maar lijkt het nu volledig kwijt te zijn.

Merte is niet zo slecht met Kosc naast zich maar zeker niet goed. Mert wordt veel te veel in bescherming genomen (waarschijnlijk omdat het een aardige gozer lijkt). Mert kost ons echt veel punten, voornamelijk in alle topwedstrijden zakt de man volledig door de mand. Simpelweg omdat hij gruwelijk traag is en niet kan voetballen. Kosc is een prima verdediger, maar maakt veel te vaak fouten om van topniveau te zijn.

Natuurlijk missen we Ozil. Ik ben alleen bang dat Wenger hem weer gaat verkrachten door op de flanken te zetten. Wenger moet back to basics, het hele team moet om Ozil gebouwd worden, net zoals dat vroeger om Fabregas gebouwd werd. Nu heeft eigenlijk iedereen min of meer een vrije rol en daardoor lijkt het tactisch helemaal nergens op.

10 november 2014 om 14:01

Mee eens, dat ligt ook in het vertrouwen stuk. De spelers worden of niet genoeg op hun verantwoordelijkheden gewezen of worden niet 'gestraft' als ze hun taken niet naar behoren uitvoeren.

Ik had ook echt het gevoel dat Wenger het team om Ozil heen zou gaan bouwen, maar hij doet het niet. Kan me alleen maar afvragen waarom niet, ik zie geen enkele reden.

Klopt, Chelsea heeft City, Arsenal, Utd en Liverpool al gehad(al is het maar 1x). Komende weken dus gewoon een makkelijk programma. Bij de winterstop kunnen ze al een gigantische voorsprong hebben. Chelsea wordt waarschijnlijk makkelijk kampioen.

Het wordt Chelsea ook wel makkelijk gemaakt hoor...vrijwel iedereen verliest teveel punten inclusief City.

10 november 2014 om 13:21

ja dat vind ik ook, als je tegen de matige ploegen al punten laat liggen is het voor chelsea mooi kampioen worden zo. Al is het nog veel te vroeg om te zeggen dat ze kampioen zijn.

10 november 2014 om 14:00

Chelsea is dan ook de enige echte topploeg in de PL momenteel. DIt huidige City, Liverpool, United of Arsenal wordt volledig afgemaakt door Real of Bayern.

10 november 2014 om 14:19

Mee eens, alhoewel ik vind dat City's selectie opzich die ploegen hoort aan te kunnen maar ze presteren zo ongelooflijk ondermaats.

heel slim van wenger , nu over chelsea praten en de aandacht van je eigen miskleun in de schaduw plaatsen !

10 november 2014 om 13:45

Want hij plaatst zich hier a la Mourinho in een underdogrol? Want dat gat wat er nu al is is gewoon niet te overbruggen voor Arsenal, City, United en Liverpool, en Soton gaat gewoon nog een terugval kennen.

Een manager van Arsenal die op 9 november (de citaten zijn van gisteren) Chelsea al de titel toewijst hoeft wat mij betreft geen manager meer te zijn van deze club.

10 november 2014 om 14:24

Wat moet hij dan doen, zeggen dat Arsenal nog volop in de race is terwijl dat niet zo is?

10 november 2014 om 14:49

Hij had moeten voorkomen dat het zo ver kon komen. Hij is tactisch het spoor helemaal bijster en zijn spelers lijken totaal niet gemotiveerd. Als je 1-0 voorstaat met nog 20 minuten op de klok, waarom dan nog vol op de aanval spelen? Je zou denken dat ze tegen Anderlecht hun lesje geleerd hebben, maar tegen Swansea gebeurt eigenlijk precies hetzelfde. Je wordt bij een voorsprong gewoon gepakt op de counter. Hoe kan dat gebeuren?! Kan gewoon echt niet.

Eindelijk iemand die snapt dat sarcasme niet zomaar te snappen is op topics waar iedereen ongegeneerd zijn mening kan geven.

Sommigen zeggen dingen waarvan ik denk:

*als de arbitrage zo doorgaat eindigt Chelsea boven de honderd punten*

Yep, shots fired

10 november 2014 om 20:47

Hier kan ik eerlijk gezegd wel een duimpje voor geven

11 november 2014 om 14:33

Haha thanks.

Jah het zit nog diep, dat geval met Cahill

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren