Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Realistische’ Wenger zet titel uit het hoofd: ‘We hebben andere zorgen’

Laatste update:

Arsenal leed zondagavond alweer voor de zevende keer dit seizoen puntverlies in de Premier League. The Gunners kwamen op bezoek bij Swansea City nog wel op voorsprong, maar in het laatste kwartier ging het mis: 2-1. De achterstand op koploper Chelsea bedraagt nu twaalf punten en Arsène Wenger gelooft niet meer in de titel.

/

“Je moet realistisch zijn, want wij hebben op dit moment wel andere zorgen. Als je wil meedoen om het kampioenschap, mag dit niet gebeuren”, zei hij na afloop tegen de BBC. “Het baart mij zorgen dat we de doelpunten zo makkelijk tegenkrijgen. Deze wedstrijd hadden we niet hoeven verliezen, we hadden kunnen winnen.”

In gesprek met Sky Sports voegde Wenger daaraan toe: “Ik kan dit moeilijk verklaren. We hadden de controle, maar hebben de prijs betaald voor slordig spel op het middenveld. Dat is waardoor we hebben verloren. We hadden het eerder kunnen beslissen, maar ontbeerden het echte killerinstinct.”

Denk jij dat Arsenal nog mee gaat doen om de titel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Had je realistisch gezien na het eind van de transferperiode ook kunnen concluderen...

10 november 2014 om 10:40

Inderdaad, er hadden 2 nieuwe centrum verdedigers moeten komen. Nu Koscielny geblesseerd is stort het in als een kaartenhuis. Er had ook een verdedigende middenvelder moeten komen maar in plaats daarvan halen wij Welbeck die goed is bij een counter maar zo spelen wij niet.

Een stap in de goede richting; wenger die toegeeft dat kampioen er niet in zit. Al 10 jaar niet..

9 november 2014 om 22:02

10 jaar niet? Toen jij nog in luiers rondliep bestond er zoiets zoals 'the invincibles'. Misschien handig om eens je feiten te checken .

9 november 2014 om 22:07

Laat dat nou net pakweg 10 jaar geleden zijn.

9 november 2014 om 22:20

Elk jaar bezorgt meneer Wenger Arsenal weer een plek in de Champions League. Constant presteren met een club die tot voorheen geen grote uitgaven deed lijkt me een goede zaak

9 november 2014 om 22:31

Check zelf je feiten.. 2004 was het voor het laatst kneus, dus nu zijn we 10 jaar later wat heeft wenger sinds 2004 gepresenteerd? Niks

9 november 2014 om 22:32

Sommige van jullie leven echt in een wereld van; Arsenal koopt alleen Franse spelers en wordt elk jaar 4de... Ja sinds 2004 zijn ze geen kampioen meer geweest, maar in de tussentijd hebben ze ook gewoon 2de of 3de gestaan soms paar op 2 tot 7 punten achterstand op de nummer 1... een wanprestatie is 7de of lager eindigen... en een slechte prestatie is geen CL voetbal halen, maar wel 5de of 6de... 4de is redelijk, top 3 in Engeland is helemaal niet zo slecht...

Maarja Arsenal lijkt het dit seizoen nog niet waar te maken wat betreft titel aspiraties, tuurlijk is het seizoen nog lang, maar dan moeten ze vanaf nu eigenlijk zo goed als alles winnen... kans bestaat, maar is zeer klein..

9 november 2014 om 22:39

Daarbij heeft Arsenal in een rap tempo het nieuwe stadion afbetaald, Wenger heeft ervoor gezorgd dat Arsenal geen Rus/sjeik/Glazer familie of iets nodig had.

Iets meer respect voor de beste man mag best, hoewel hij zeker wel betere spelers kon halen. Maar hij geeft tenminste zijn eigen verdiende geld uit, kunnen veel BPL clubs niet kunnen zeggen

9 november 2014 om 23:22

Laten we niet over liverpool beginnen

9 november 2014 om 22:09

In dit interview bewijst hij je ongelijk.

9 november 2014 om 22:37

Wenger is geen winnaar... is 7 toevallig je leeftijd? want Wenger heeft wel degelijk hele mooie prestaties geleverd met Arsenal, los van het feit dat het de afgelopen 9 jaar allemaal niet zo makkelijk gaat, heeft Wenger al lang bewezen een toptrainer te zijn..

En ik blijf erbij als de concurrentie van de afgelopen jaren ziet, dan vind ik dat Arsenal het helemaal niet zo slecht doet, ja geen prijzen nee, maarja zou Arsenal dat wel doen, dan zouden we dit gesprek nu hebben over Chelsea of Man City... en tjaa dat zijn geen kleine ploegjes...

9 november 2014 om 23:49

freshprince90
Wenger faalt toevallig wel.
Vergelik Dortmund eens met Arsenal en kijk naar de ontwikkeling van de afgelopen 5 jaren. Je snapt het vast wel.
Bepaalde ploegen in de PL kunnen alles kopen wat los en vast zit.
Qua spel is Chelsea veruit de beste. Manchester City, United, Spurs, Liverpool deze ploegen stellen internationaal weinig voor en zelfs van deze ploegen kan Arsenal zich niet onderscheiden.
Bij de juiste trainer, en tactiek/speelwijze had Arsenal zich zeker van deze ploegen kunnen onderscheiden.

11 november 2014 om 16:51

Dortmund staat nu 15de ofzo... en zit in een competitie waar Bayern de enige echte concurrent is, Schalke zal hooguit zo nu en dan eens aanschuiven... Zet Arsenal in de Bundesliga en ze hadden veel meer gewonnen in de afgelopen 9 jaar, dan nu in de PL.

Ik zeg niet dat het teleurstellend is dat Arsenal geen prijzen wint, wat ik wel zeg is als je naar de concurrentie zowel binnenlands als buitenlands kijkt, dan zijn de prestaties heus niet zo slecht... ze zijn niet extreem goed, maar zeker niet slecht... Laten we het houden op redelijke prestaties.

En naar Wenger wijzen slaat echt nergens op, want het licht echt niet aan hem...

Ik voorzie overigens een zelfde situatie zoals met Moyes... Wenger gaat weg, een nieuwe trainer komt en die mag dan 9x zoveel spenderen als Wenger mocht en dan wordt de nieuwe trainer de "held"

Moyes mocht bij Man United vrijwel niets, van Gaal komt en koopt een shitload aan spelers.. Het heeft niet veel met het onderwerp te maken, maar er zijn gelijkenissen... dit wat van Gaal nu doet en mogelijke successen die hij zal halen, dat had Moyes ook kunnen doen met het budget wat van Gaal krijgt.. Bij Wenger zou zo iets ook kunnen gebeuren... Geef Wenger 250 miljoen om te spenderen en dan is het opeens een toptrainer... slaat dat ergens op, nee niet echt maar het zou wel zo zijn!

* Arsenal kent altijd momenten van zwaktes, maar hebben ook hele sterke periodes, de mastermind achter al dit, ook nu zonder extreme budgetten, is Arsene Wenger. FYI sinds dat Wenger trainer is van Arsenal (heel wat jaren nu..) is er maar 1 club in de PL die kan zeggen elk jaar Europees voetbal te hebben gespeeld... en ja dat is Arsenal!

9 november 2014 om 23:52

2007-2008, 2009-2010, 2013-2014 was Arsenal gewoon titelkandidaat.

10 november 2014 om 15:32

Nee, maar het zat er wel in. Ik ontkracht enkel en alleen een stelling.

Wel triest van veel supporters om weer te roepen Wenger Out ! Maar ach, zo gaat nu al heel wat seizoenen hè?

9 november 2014 om 22:07

Heeft Wenger dan niet simpelweg gewoon gefaald in de zomer?

9 november 2014 om 22:14

Inderdaad, al heel wat seizoen worden we telkens vernederd, al heel wat seizoenen winnen we de competitie niet, al heel wat seizoenen komen we niet eens in de buurt van de kwartfinale van de Champions League, al heel wat seizoenen wordt er grote tactische blunders gemaakt door Wenger, ga zo maar door. Wenger out zeg ik niet, maar het feit dat dezelfde fouten en blunders telkens maar weer opnieuw worden gemaakt is erg frustrerend. Elk seizoen is het weer hetzelfde liedje. Er is nog steeds geen positief vooruitzicht want het blijft slecht gaan. Dit zou de tijd van Arsenal moeten worden maar Arsenal gaat alleen maar harder achteruit. Tegen Burnley en Sunderland wordt er gewonnen, maar ja dat zijn met alle respect de slechtste ploegen van de CL. Als er een beetje druk bij komt kijken tijdens een wedstrijd zijn de spelers nergens meer te bekennen, je kan het al van mijlenver zien aankomen dat het fout gaat dan. Wenger wisselt in de 90e minuut pas bij een 2-1 achterstand. En wie komt er in? Podolski, die juist op zulke momenten vaak scoort? Nee! Gooi Sanogo erin, die nog geen enkel officieel doelpunt heeft gemaakt voor Arsenal. Als je daarnaar zit te kijken heb je zin om je afstandbediening naar de TV te gooien.

9 november 2014 om 22:20

Hoezo? Als je bij de vijf rijkste clubs ter wereld hoort en in 10 jaar slechts één FA Cup pakt mag je best ontevreden zijn toch? De manager moet zijn spelers motiveren en die spelers lijken echt niet gemotiveerd. Bovendien faalt hij keer op keer op tactisch gebied. Hij heeft wonderbaarlijke dingen gedaan voor Arsenal, maar ik denk dat het gewoon op is. Het is klaar, hoe jammer dat ook is. En voordat het nog erger is, moet hij wellicht gewoon maar stoppen.....

9 november 2014 om 22:37

Beetje logisch toch? Na 10 jaar? Hij faalt al toen jij in je luiers liep..

9 november 2014 om 22:52

Hij faalt een beetje zoals het beleid bij milan bedoel je?

On: Vorig seizoen stond hij gewoon voor een lange periode eerste. En toen was het Wenger knows. Toen welbeck opbloeide was het wenger knows. Omdat je 1 wedstrijd verliest moet er niet gelijk wenger out worden geroepen, want laten we eerlijk zijn arsenal is nog verre weg van een team dat mee kan doen om de titel.

9 november 2014 om 23:04

Kump good!

9 november 2014 om 23:56

milan nog steeds samen met Real de succesvolste club ter wereld! meer Cl's gewonnen dan Arsenal ooit kan dromen..

On: laten we eerlijk zijn we weten nu al dat Arsenal geen kampioen, zolang wenger aan het roer staat, accepteer dat gewoon, een frisse wind en een frisse coach zou wonderen doen.

10 november 2014 om 09:57

Wie zou jij dan zien bij Arsenal? Momenteel vind ik niemand eigenlijk echt passen bij dit team. Misschien Klopp maar die is loyaal aan Dortmund dus als je hem wilt aantrekken kost het je een berg moeite.

10 november 2014 om 10:13

Betreft haalbare trainers kan klopp minstens vragen, de boer is ook leuk. Maar ik ben mee eens dat er niet veel keus is.

11 november 2014 om 17:05

Punt 1; als we verleden erbij mogen halen, dan is Arsenal de club die in 2004 ongeslagen kampioen werd in de moeilijkste competitie van Europa, de PL. Een godelijke prestatie die gehaald werd onder Arsene Wenger, die overigens al sowieso de redding van Arsenal was toen hij coach werd van Arsenal.

Punt 2; Wenger is gewoon een hele goede trainer, Klopp en de Boer zullen het echt niet beter doen met het materiaal wat nu beschikbaar is... Het zou wat makkelijk zijn om te stellen dat hun de redding zouden zijn, wanneer hun binnenkomen en 9x zoveel mogen uitgeven als Wenger ooit heeft gedaan... Zeg maar wat Moyes nu overkwam... van Gaal komt en krijgt een flink transferbudget, waar Moyes niet echt veel mocht doen en dus ontslagen werd.

Wenger gaat weg, wanneer Wenger weg wilt en simpel gezegd wie zijn jullie om te stellen dat Wenger blunders maakt, wie zijn jullie? jullie zijn timmermannen, studenten, horeca medewerkers etc. etc. simpele mensen die nog niet eens een werkelijk idee hebben van de functie als coach van een voetbalclub van het niveau Arsenal. Ik hoor zulke simpele redenaties hier altijd, soort van als Wenger Rosicky niet had laten invallen bijvoorbeeld, dan had het resultaat beter geweest... Bravo, dat slaat volkomen nergens op.

De enige blunders die ik zie, zijn mensen die denken het beter te weten dan Wenger.

Doet er nog iemand mee? Ik wil niet te voorbarig klinken maar het lijkt me erg duidelijk dat Chelsea kampioen wordt.

City speelt erg slecht en staan 8 punten achter. Southampton en West ham staan beide in de top 5 maar ik denk niet dat ze dit kunnen volhouden, al hoop ik van wel voor Koeman.

Chelsea 29p
City 21p
Arsenal 17p
United 16p
Liverpool 14p

9 november 2014 om 22:07

City staat 8 punten achter, geen 9. Maar je hebt wel gelijk, de andere topploegen zijn uit vorm of niet constant genoeg. Ze moeten enkel hopen op dipjes van Chelsea en dat zie ik niet gebeuren. Chelsea wordt kampioen dat is zeker, ik ben vooral benieuwd of het Southampton gaat lukken om in die top 4 te eindigen. Ik denk uiteindelijk dat Arsenal nog wel in die top 4 terechtkomt. Dus moet Southampton strijden met Man utd voor de 4de stek.

9 november 2014 om 22:27

Je bedoeld voor de derde plek, de vierde plek is al gereserveerd voor Sanchez & co. 😉

9 november 2014 om 22:08

Dus city staat volgens jou 9 ptn achter maar staan vervolgens in jouw lijstje maar 8 ptn achter? Oké dan...

Er moet gewoon een frisse wind waaien daa in londen
Wenger lekker met pensioen eind van dit seizoen

9 november 2014 om 22:08

inderdaad. helaas is wenger door gooners heilig verklaard en mag hij nooit ter discussie staan.
arsenal; de enige topclub waar de supporters geen prijzen eisen.

9 november 2014 om 22:16

Martinez van Everton of Klopp van Dortmund zou leuk zijn

9 november 2014 om 22:35

Ik zou Frank de boer wel eens bij Arsenal willen zien. Zijn visie komt wel overeen met de spelers die er bij Arsenal lopen en tactisch is de boer misschien wel sterker dan Wenger. Wie weet wat er kan ontstaan dan

9 november 2014 om 23:41

Hij heeft niks te zoeken bij Arsenal.

9 november 2014 om 22:14

Arteta speelde vandaag niet, en wordt vaak gepasseerd door Flamini. Dat snap ik dus niet, Arteta Flamini

Ik vind Arteta echt voetballend een verademing, de perfecte verbindingsspeler. Verdedigend is hij goed, alleen fysiek komt hij te kort, en hij mist snelheid.

10 november 2014 om 04:50

Arteta was in het seizoen 2013/2014 een van de dragende spelers toen stond arsenal lange tijd bovenaan. Arteta was een jaar terug een van de betere middevelders in de premier league je hebt hem zeker nooit zien voetballen bij everton en in het begin bij arsenal.

Ow kijk, ook zonder Ozil speelt Arsenal bagger. Ligt het dan toch aan Wenger?

9 november 2014 om 22:27

Het is nog slechter hoor. Özil creëerde nog wel een kans of 5 per wedstrijd voor de rest. Dat gebeurt nu bijna helemaal niet.

9 november 2014 om 22:52

Zo is hij altijd wel een beetje geweest, maar in een competitie waar het tempo zo hoog ligt valt het wellicht nog meer op. En als je hem aan de zijkant zet wordt het nog erger. Ozil moet gewoon straks op 10 gaan spelen en laat die jongen een vrije rol krijgen. Soms zie je hem een tijdje niet, maar hij kan uit het niets elke spits vrij voor het doel zetten. Ik heb nog steeds veel vertrouwen in Ozil.

Het was gewoon een enorm slechte wedstrijd vandaag. Zo gezapig, zo slecht, om van te huilen. Af en toe, bij vlagen, zie je nog weleens leuke combinaties, maar meer dan dat is het niet.

Het centrum bestond weer uit Monreal en Mertesacker. Beiden matige verdedigers, maar in de opbouw is het helemaal slecht. Het mag echt wel ff in een wat hoger tempo, maar blijkbaar kunnen ze dat niet. Chambers werd er vandaag aan alle kanten voorbij gelopen. Dan zegt Wenger: 'ik kon niet anders, want ik had geen ervaring op de bank voor die positie'. Nou! Juist Wenger is de man die er voor moet zorgen dat er wel ervaring is! En anders probeer je het maar met Bellerin, want die heeft tenminste wel snelheid en die had die linksbuiten van Swansea misschien wel kunnen bijhouden.

Verder doet Flamini zijn best, maar het is allemaal lomp en voetballend is hij matig. Wat er met Ramsey aan de kant is weet ik niet, maar die kerel bakt er niks van dit seizoen. Verliest veel duels, slecht in de passing en het lijkt alsof hij maar aan één ding denkt en dat is scoren. Daardoor vergeet hij de taken uit te voeren die horen bij een middenvelder. Santi Cazorla liep er ook vandaag een beetje als een veulentje in de wij bij en Chamberlain was ook enorm slordig in de passing. Welbeck redelijk onzichtbaar, maar wel belangrijk bij de goal. Verder scoort hij voor een spits te weinig vind ik. Maar goed, hij is wel afhankelijk van de aanvoer natuurlijk en die is niet best. Sanchez werkt zich kapot en voor hem vind ik het lullig. Die gozer is gewoon te goed voor ons eigenlijk op het moment. Zijn mentaliteit is geweldig, als hij een bal verliest jaagt hij er als een gek achteraan om die bal weer terug te pakken. Hadden ze dat allemaal maar, die mentaliteit.

9 november 2014 om 22:36

Wenger had allang Bellerin op rechts moeten zetten en Chambers centraal. Bellerin had de snelheid om die aanvaller bij te houden. Ja, hij heeft weinig ervaring, maar hetzelfde geldt voor Chambers.

9 november 2014 om 22:46

Precies, dat ervaring gedoe slaat nergens op. Bovendien, Wenger was toch altijd de man om jonge gasten de kans te geven? Bellerin is de snelste speler uit de selectie (zegt men), dus zet die dan tegenover die snelle Montero. Slechter kon het toch al niet gaan....

9 november 2014 om 22:53

Dat zegt men niet alleen, dat is zo. De topsnelheid van Bellerin ligt hoger dan die van Walcott, dat moet toch genoeg zeggen lijkt mij.

9 november 2014 om 22:40

Het grappige was dat Chambers gewoon totaak geen vat had op Montero. Iedere idioot had kunnen zien dat, dat niet de hele wedstrijd goed kon blijven gaan. Bellerin heeft misschien geen ervaring maar hij is wel razend snel dus die had wel een betere kans gehad.

Monreal was eigenlijk best degelijk, Mertesacker was het grote probleem. Hij oogde zeer slapjes, alsof hij er totaal geen zin in had.

Dat brengt mij bij Flamini, tsja wat kan ik daar nou over zeggen. Hij kan het fysiek wel aan maar hij is gewoon een kip zonder kop. Arteta kan het juist fysiek niet aan maar die is wel veel en veel slimmer.

Iedere Arsenal fan schreeuwde om een nieuwe CVM en een topspits. Het enige dat we kregen was Welbeck. Begrijp me niet verkeerd Welbeck is een leuke spits maar die gaat echt niet van Giroud een onbetwiste bankzitter maken.

En dat brengt mij bij mijn laatste punt. Hoe kan een coach nou aan het seizoen beginnen met drie Cv's?!? Dan vraag je gewoon om problemen.

Hopelijk komen Ozil, Debuchy en Koscielny snel terug om dit Arsenal weer fatsoenlijk te laten spelen.

9 november 2014 om 22:50

Ervaring vind ik altijd zo overhyped. Had gewoon Bellerin erin gedaan, in de CL tegen Dortmund deed hij het als een van de weinigen goed die avond eigenlijk. Bovendien slechter kon het niet gaan.

Monreal is nog best wel oke ja, maar hij is fysiek niet sterk. Hem op Gomis zetten was niet heel slim, maar ik verwijt dat Monreal niet. Mertesacker loopt er zo ongemotiveerd bij, hij zei zelf laatst ook al dat hij niet gemotiveerd was nadat hij het WK had gewonnen. Belachelijk dat hij dan constant speelt.

Ik denk dat we Arteta soms onderschatten. Het is geen breker, maar zijn passing is geweldig. Bovendien haalt hij de bal op en speelt hij hem altijd naar een teamgenoot en is zijn handelingssnelheid best wel hoog. Het is geen wereldtop, maar hij is wel redelijk tot goed zeg maar. Zeker in duels tegen Swansea kan je hem prima gebruiken.

Ik vind het jammer dat Carvalho niet is gekomen achteraf of een andere verdedigende middenvelder en we hebben veel te weinig centrale verdedigers. Eigenlijk is Monreal het niet en Chambers zet hij er eigenlijk ook nooit neer meer, dus dan heb je er met Mertesacker en Koscielny eigenlijk maar twee, waarvan Koscielny eigenlijk de enige echt goede is.

Welbeck is een leuke spits, maar ook geen wereldtop. Ik denk dat we Giroud best goed kunnen gebruiken. Is veel meer aanwezig, kan de bal vasthouden, als aanspeelpunt fungeren en scoort er eigenlijk nog meer dan Welbeck. Enige wat hij niet heeft is diepgang, maar goed, daar hebben we Alexis en Walcott voor straks.

9 november 2014 om 23:07

Chambers is eigenlijk de eerste vervanger voor de Cv en de Rb positie. Dat kan toch niet zo zijn bij een topclub. Als er zoals nu een Cv en de Rb geblesseerd zijn, dan moet je of de 18/19 jarige Bellerin een basisplaats geven of Monreal als Cb gebruiken. Het is gewoon zo dom en dat zag je gewoon al aankomen.

Als ik in Wengers schoenen stond dan zou ik Arteta voor Flamini erin brengen, Bellerin op Rb en Chambers samen m6et Monreal op Cv. Gewoon Per laten banken, die moet beseffen dat hij niet onaantastbaar is. Wilshere naast Arteta en voorin Walcott en Oxlade op de flanken, Alexis op tien en Welbeck op in de spits.

Gewoon aan Ramsey, Per, Flamini en Cazorla laten horen dat ze waardeloos spelen.

Edit: Enig idee wat er met Campbell is gebeurd?!? Wenger wilde hem niet verhuren maar nu speelt hij totaal niet. Of is hij ook al geblesseerd

Szczesny
Bellerin
Chambers
Monreal
Gibbs
Arteta
Wilshere
Walcott
Sanchez
Oxlade
Welbeck
9 november 2014 om 23:21

Campbell is niet geblesseerd, Wenger negeert hem gewoon. Of hij vindt Sanogo die nog niets heeft laten zien beter dan een goede Campbell op het WK.

We moeten gewoon accepteren dat het verdedigend even niet staat. Gelukkig komt Kos binnekort terug dat zal helpen. Positieve uit de wedstrijd is de 0-1 dat was een perfecte counter daar kunnen we op bouwen. Dat moet gewoon de standaard worden met de snelheid die we voorin hebben.

Het wordt gewoon een struggle tot de wintertransfers maar daar kunnen echte gunners wel tegen. Wij denken lange termijn en niet korte termijn. Goede moed dat het in de winter opgelost wordt.

Nu wordt zijn ontslag helemaal serieus genomen. Tijd voor een andere club Arsene..? :P

Wenger moet gewoon op elke linie een luxe probleem hebben, zo speel je gewoon het meest constant. Wenger doet dat niet en loopt dus nu achter de feiten aan.
Zeer spijtig en ik heb echt medelijden met Sanchez. Ik zeg; Laporte (cv), krychowiak (cvm) en Soumaoro (rb) en er staat een stabiele ploeg.

Grappig om al die reacties van de Gooners hier te lezen. Gooi Wenger eruit en haal een fatsoenlijke spits, goede centrumverdediger en een controleur en je speelt mee voor de titel. KTBFFH!

Hmm je krijgt die doelpunten makkelijk tegen omdat je FUCKING mertesacker , monreal en chambers achterin hebttt trage spelers die lucht verdedigen....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren