Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Guardado wil bij PSV blijven: 'Ik voel me goed hier'

Laatste update:

Het middenveld van PSV staat als een huis en dat komt mede dankzij een huurling: Andrés Guardado. De Mexicaan wordt dit seizoen geleend van Valencia en is zeker van een basisplaats in het elftal van Phillip Cocu. "Ik was op zoek naar een plek waar ik er iets toe deed. Een plek waar ik mijn kwaliteiten kon laten zien. En dit was de perfecte plek", zegt Guardado.

/

De 28-jarige middenvelder vertrok in de zomer van 2007 uit Mexico, om voor Deportivo la Coruña te gaan spelen. Na vijf seizoen vertrok Guardado naar Valencia en die club verhuurde hem vorig seizoen al aan Bayer Leverkusen. Daar had de 110-voudig international geen basisplaats, maar bij PSV is hij wél een belangrijke kracht.

"Alles gaat goed", zegt Guardado in gesprek met de NOS. "We staan bovenaan in de competitie, ik ben basisspeler en speel de volle negentig minuten. Dat zocht ik." Er word gesuggereerd dat PSV al wil proberen om Guardado definitief binnen te halen en dat ziet de middenvelder wel zitten: "Ik wil eigenlijk zo lang mogelijk in Europa blijven. Hopelijk bij PSV. Ik voel me goed hier."

PSV moet proberen om Andrés Guardado te kopen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Fijne speler. Lekker fanatiek ook. Kan daarnaast lekker ballen. Als het binnen de financiele kaders past, moet je hem proberen te halen.

8 november 2014 om 13:20

Dit vind ik nou echt een goede speler. Brengt bakken ervaring met zich mee en kan ook nog eens heerlijk voetballen. Echt een goede zet van PSV!

8 november 2014 om 14:29

Hij is zeker fanatiek ja! Na de wedstrijd tegen ADO stond hij te dansen tijdens het afgroeten met een glimlach op zijn gezicht. Geweldig toch? Leuk om te zien dat Mexicanen zich thuis voelen in nederland!

8 november 2014 om 15:22

Oei oei oei. Slecht nieuws voor Ajax. Geweldige speler.

Ik kan dit alleen maar toejuichen, wat een spelinzicht heeft deze man! Ik ben wel heel verbaast dat hij geen ambities heeft die verder dan PSV reiken, maar gelukkig voor PSV dat hij het naar zin heeft.

8 november 2014 om 13:29

inderdaad.. Gelukkig heeft hij maar een één-jarig contract bij Valencia dus voor ongeveer €4 miljoen moet hij binnen te hengelen zijn.
Gelijk vastleggen voor 3-4 jaar.

Verder denk ik dat Rekik ook weleens definitief kan blijven. En Wijnaldum kan ook weleens interesse hebben in de CL. Is een verstandige jongen en als de juiste club niet komt, waarom niet?

8 november 2014 om 13:50

als wijnaldum weggaat is dat niet eens heel erg kun je volgend jaar lekker met een middeveld met hendrix guardado en maher spelen. daarachter heb je dan nog koch en rayhi voor de aanvallende plaats en hiljemark voor wat meer verdedigend.

8 november 2014 om 14:23

Dat klinkt als een heerlijk middenveld. Als je depay nog een seizoen kan houden (CL kan hem over de streep trekken) dan heb je een fantastisch middenveld met veel diepgang op de flanken

8 november 2014 om 14:28

Ik denk dat je Vloet bedoelt ipv Koch. Koch is een verdediger(die overigens wel goed kan koppen en penalties kan nemen).

8 november 2014 om 14:38

4 miljoen voor een jaar contract en geen doorverkoopwaarde is wel redelijk veel geld voor een Nederlandse ploeg. Al denk ik wel dat PSV het zou moeten doen. De eredivisie kan wel wat meer 'eindproducten' gebruiken tussen al die talenten.

8 november 2014 om 15:00

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Die gaat komende zomer een stap maken. Mag ook wel.
Guardado ziet zelf denk ik ook in dat dit een prima niveau voor hem is. Bij Valencia kwam hij tekort. Lekker wekelijks hier spelen en vlammen volgend jaar in (hopelijk) de CL.

Zoet
Arias
Bruma
Rekik
?
Maher
Hendrix
Guardado
Narsingh
De Jong
?

Wacht maar tot het winter wordt hier.. Dan wil die zo weg..

Nee zonder grappen, eigenlijk is deze speler te goed voor de Eredivisie! Die man kan soms zo ongelofelijk goed ballen. De rust die die heeft, altijd de oplossing naar voren.. Af en toe iets te agressief richting de scheids maar dat staat wel meteen voor passie en strijd.

Ik leg desnoods geld bij om hem hier te houden! Held

8 november 2014 om 13:27

Te goed? Nee dan speelde hij hier niet he.. laten we stoppen met het naar beneden halen juist genoeg om trots op te zijn maar hier leggen we alles negatief uit, gras is altijd groener..

8 november 2014 om 14:20

Gras is altijd groener? Kunstgras zul je bedoelen.

Hij wordt geleend van de Eindhovenaren?

8 november 2014 om 13:32

Ja, na dit seizoenheeft hij nog een contract van 1 jaar bij Valencia.

8 november 2014 om 13:42

Volgens mij begrijp je niet helemaal wat k bedoel

8 november 2014 om 13:46

@memphis7, haha je begrijpt hem verkeerd. Hij doelt op een fout in het artikel

Prachtig als hij zou blijven, een echte toevoeging met zijn spel!

8 november 2014 om 13:53

Gotcha :P

8 november 2014 om 13:32

Ja inderdaad haha ik zie het nu pas. Het blijft voetbalzone hé.

8 november 2014 om 13:46

Vraag me weleens af wie deze artikelen schrijft en of deze personen een diploma Nederlands hebben... Ok, zelf maak ik ook weleens een foutje, maar ik schrijf dan ook niet voor een prominente voetbalnieuwswebsite

8 november 2014 om 21:26

Snap wat je bedoelt. Ik schrijf zelf ook niet foutloos, Maar voor het niveau op een nieuws pagina mag dit niet ahahah. Achja zoals ik altijd zeg, ze zijn de ''boss'' op Facebook maar op eigen site de schlemiel.

8 november 2014 om 14:05

Staat ook nog een domme d/t fout in

Kijk, dit vind ik nou leuk om te lezen, dat een voetballer van dit kaliber graag in de eredivisie wil blijven voetballen.

8 november 2014 om 13:23

Welk kaliber bedoel je dan?

8 november 2014 om 13:32

Een voetballer van het kaliber 'te goed voor de Eredivisie'. Lijkt me toch duidelijk? Deze man kan makkelijk mee in een van de grote competities. Alleen daar voetballen mensen die nog een stapje beter dan hem zijn, daarom is hij hier. Dan is het mooi om te horen dat hij wilt blijven.

8 november 2014 om 13:33

Ga nou niet zo jaloers bij elke post doen alsof hij er niets van kan. Kijk naar de wedstrijden van PSV en dan zie je dat hij qua spelinzicht, techniek en loopvermogen verder dan iedereen in de Eredivisie is. Dit komt natuurlijk door zijn leeftijd, want we heten niet voor niets 'tiener'-competitie in het buitenland.

8 november 2014 om 13:35

Een 108-voudig Mexicaans international die voor grote clubs als Valencia en Bayer Leverkusen heeft gespeeld, zo'n soort kaliber bedoelt hij.

8 november 2014 om 13:39

Ja hij kan makkelijk mee maar voetbalt er niet, hou jezelf maar voor de gek ja, dit is gewoon een goede speler en een toevoeging voor de eredivisie maar niet overdrijven haha! Te goed voor de eredivisie dan had hij hier niet gespeeld.. Hij is een buitenlander en is daarom 'beter'.. Nederlandse negativiteit, altijd groener aan de overkant

8 november 2014 om 13:43

Ja hij heeft er voor gespeeld, nooit echt overtuigd, en dat is niet eens de top.. EN Mexico is ook niet top dus ja dan pak je makkelijker veel interlands minder concurrentie.. Maar hey doe voel jullie op je teentjes getrapt ofzo alleen omdat ik een vraag stel omdat mensen zomaar wat roepen.. Jullie doen net alsof ik de beste man afkraak haha beetje apart..

8 november 2014 om 13:44

Deze speler kan makkelijk mee op een hoger niveau, niet zo jaloers zijn. (althans, zo kom je over) We mogen trots zijn dat Guardado wilt blijven.

8 november 2014 om 13:57

Dat Mexico niet top hebben we gezien in Brazilië met het Nederlands elftal he? Ter nauwernood met een valpartij van Robben (terecht/onterecht, ieder zijn mening) toch nog doorgebekert. Hij was tenslotte niet voor niets de captain.

8 november 2014 om 14:06

ManOnTheMoon

Vergeleken met Ajax (Zimling) heeft psv met guardado een schot in de roos. Vandaar de opportunisme snap dat dan.

8 november 2014 om 14:38

Hij is wel gewoon te goed voor de ED evenals karim van Feyenoord. Dit soort spelers moet je koesteren. Echt een heerlijke speler die guardado. Draait gemakkelijk weg en zijn overzicht is van absolute klasse. Dit is nou een speler waarvoor je 6.5 miljoen euro moet overhebben en niet voor een speler als bijvoorbeeld Sinkgraven.

8 november 2014 om 14:50

Ik stel gewoon een duidelijke vraag en jullie voelen je aangevallen omdat jullie denken dat ik jaloers ben, haha wat een aannames weer, wat een niveau weer.. Daarom welk kaliber? Mijn vraag juist aan de hand van het onderschatten van de eredvisie niks over de kwaliteiten van Guardado gezegd ook..

8 november 2014 om 14:51

Net als Karim, oke als jij dat echt vind... Ik heb het nergens verder ook dat hij het geld niet waard is of dat het geen goede speler is mij gaat het erom dat hij gewoon past in de eredivisie haha nee hij is te goed hou toch op met dat negatieve gedoe!

8 november 2014 om 14:58

Vindt ook wel dat je het Mexicaans elftal te kort doet.
Zo makkelijk kom je daar niet in het 1e.
Sterker nog hij is aanvoerder.
Je komt makkelijker in het Nederlands elftal dan in het Mexicaanse.

8 november 2014 om 17:05

In ieder geval niet niveau Klaasen, ietsje hoger lol.

8 november 2014 om 17:28

Totaal verschillende spelers en leeftijden lol..

8 november 2014 om 19:31

topsport telt leeftijd niet als je wat wilt betekenen internationaal, of wil je zeggen dat klaassen tot zn 28e bij ajax blijft?

9 november 2014 om 15:25

@manonthemoon:

Als hij bij Ajax had gespeeld dan had je onze mening welicht gedeeld.

Ik bedoelde dat hij bij grotere clubs heeft gespeeld heeft en nog enkele jaren mee kan. Ik zie dit vrijwel nooit gebeuren dat zo een speler op die leeftijd dan naar de eredivisie komt en nog tevreden is ook.

Ik ga ervan uit dat Wijnaldum en Depay vertrekken komende zomer, dan zou je hem zeker binnen kunnen halen. Ook Daley Sinkgraven is een aanwinst bij het vertrek van Wijnaldum.

8 november 2014 om 13:26

Om hem te laten banken?
Wijnaldum vertrekt, dan heb je zijn opvolger al binnen met Maher en kan je Kenneth Paal doorschuiven vanuit de jeugd. Onnodig om een groot bedrah uit te geven aan Sinkgraven.

8 november 2014 om 13:33

Waarom banken? Sinkgraven zou volgend seizoen basis spelen. Het zou me niets verbazen als Hiljemark en/of Schaars komend seizoen vertrekken. Dan kun je zo spelen:

Maher

Guardado - Sinkgraven

8 november 2014 om 13:38

@Ballout, ik denk dat Rai Vloet de back up wordt voor Maher. En daarnaast paal/ritzmaier. Ik zou dan met Hendrix, Guardado en Maher spelen.

8 november 2014 om 13:47

Is een Middenveld met Maher op 10 en erachter deze jongen en Sinkgraven niet veel te aanvallend? Dan zou ik altijd met een verdedigende middenvelder erbij komen om toch wat druk weg te nemen van de verdediging.

8 november 2014 om 13:58

Denk dat je met Guardado en Sinkgraven twee spelers hebt die genoeg verdedigend werk leveren

8 november 2014 om 14:33

Als je Hendrix hebt is het denk ik onnodig om voor die plek een nieuwe speler te halen. Het middenveld wat het best heeft gepresteerd dit seizoen bestond uit Hendrix, Guardado en Maher. Waarom dan iemand anders kopen als Wijnaldum weggaat?

8 november 2014 om 14:52

Zoals ik al zei, ik denk dat Hiljemark en/of Schaars ook weggaan na dit seizoen. Spelers zoals Paal zijn nog niet klaar om een volledig seizoen mee te draaien in de Eredivisie.

8 november 2014 om 15:22

En Hendriks hebben we ook nog altijd, middenveld Maher Hendriks en Guardado is voor eredivisie begrippen meer dan goed!

PSV wou hem al halen voordat hij in Europa speelde, maar toen koos die voor Deportivo. Maar eind goed al goed.

Dit is echt fantastisch nieuws. Met zijn drive zie je gewoon dat hij de rest er sterker op maakt, hij neemt iedereen mee in zijn vechtlust. Hij laat voetballend ook zien dat hij eigenlijk veel te goed is voor Psv. Is toch heerlijk dat hij zich gewoon goed voelt hier in Nederland. Dit kan echt een schakel worden die doorslaggevend wordt in de strijd om het kampioensschap. Als hij daadwerkelijk blijft wordt het echt een publiekslieveling, is hij nu al eigenlijk..

Fantastische voetballer met een geweldige mentaliteit. Deel van het geld wat je gaat krijgen voor Memphis en Wijnaldum sowieso investeren in deze topper. Dat lijkt me prioriteit nummer één.

8 november 2014 om 13:47

Hij zal ook niet veel kosten lijkt me, hoogstens een paar miljoen. Al is het de vraag op Brands dat wil betalen, we zullen zien.

Zou fantastisch zijn als deze speler voor de Eredivisie behouden blijft! Nu nog hopen dat geen andere club van plan is hem weg te kapen voor de neus van PSV d.m.v een grote zak met geld te beloven

Ik ben bang dat Valencia nog een te hoge transfersom zal vragen dat dit onmogelijk zal zijn voor PSV om deze speler vast te leggen. Ik hoop echt dat t Brands zal lukken. Brands zal nooit 5 miljoen voor een speler betalen die niet meer doorverkocht kan worden.

Ik hoop dat ik t mis heb, want dit is een speler van de buitencatogorie en waar PSV nog veel plezier aan kan beleven.

8 november 2014 om 13:22

Ik denk niet dat Valencia nog 5 miljoen vraagt voor hem, hij heeft nog maar een 1-jarig contract. Buiten dat moet je niet altijd aan het geld denken in de voetbalwereld, prestaties op het veld zijn belangrijker. Ik denk dat PSV meer kans op de titel heeft de komende jaren dan zonder hem, dat betekent dus ook dat je CL-geld krijgt waardoor je dat geld alweer terug hebt. Snap niet waarom het altijd over winst en doorverkopen moet gaan, het gaat om voetbal, niet altijd om het geld!

8 november 2014 om 13:23

Doorverkopen voor een zelfde of hoger bedrag gaat hem inderdaad niet worden, maar Brands zal ook inzien dat Guardado het verschil kan maken tussen wel of geen titel. En met één titel binnen zijn aantal contractjaren heb je je investering alweer terug met het Champions League-geld.

Voetballend misschien wel de beste speler van de Eredivisie? Soms zie ik hem in het veld en dan denk ik van je hebt 3 makkelijke oplossingen en 1 moeilijke oplossing, maar waaruit hoogstwaarschijnlijk een kans uit voort komt dan kiest hij altijd voor de moeilijke, en dat vind ik zo leuk om te zien.

Voor mensen die interesse hebben in het filmpje:
http://nos.nl/video/719220-guardado-dit-zocht-ik.h...

Zou een geweldige aanwinst zijn voor de eredivisie en psv zijn!!

8 november 2014 om 13:34

Dat is hij zeker, alleen zal hij van mening veranderen als hij ziet dat elk seizoen de sterkhouders vertrekken en het elftal weer opnieuw in de opbouw moet.

8 november 2014 om 15:01

Misschien, heb het idee dat hij juist veel wilt spelen.
Bij PSV is dit het geval bij andere clubs in de grotere competities is dit de vraag.

Ik heb het gevoel dat ze bij PSV vrij positief over hem zijn. In de Nederlandse media krijgt hij ook veel lof. Ik wist alleen niet of hij het zelf zou zien zitten om langer dan dit seizoen bij PSV te blijven. Blijkbaar wel! Dan is dit tot dusver het beste voetbalnieuwsbericht van de week. Zou geweldig zijn als PSV hem zal strikken. Fantastische speler met kwaliteit en een goed karakter. Het is duidelijk te zien dat spelers van PSV dingen van hem oppikken. Ook zeer goed gedaan van Brands om hem te huren. Ik weet alleen niet voor hoeveel hij op de loonlijst staat in Valencia en wat ze voor hem willen hebben. Iemand ook enig idee voor hoelang hij daar een contract heeft? Zou geweldig zijn als PSV deze speler weet vast te leggen. Is ook vrij multi functioneel.

8 november 2014 om 13:26

Contract tot 2016.

Ook mooi om te zien dat niemand het meer over die Defour heeft. Ik denk dat we achteraf blij mogen zijn dat hij niet is gekomen en Guardado wel!

8 november 2014 om 13:34

Defour, Guardado en Wijnaldum was dit jaar als middenveld ook niet verkeerd geweest.

8 november 2014 om 13:35

Er is een groot verschil tussen Defour en Guardado, Defour is een pure Cvm, Guaradado een meer aanvallende speler met extreem veel passie en strijdlust. Zo'n speler had PSV wel nodig, en nu kan Hendrix zich doorontwikkelen op Cvm. Schaars en Hiljemark komen straks ook weer terug, dus dan was Defour helemaal niet nodig geweest. (bij Defour slaan trouwens de stoppen nog wel eens door, en op zo'n cruciale plek in het systeem van PSV kunnen we dat niet gebruiken)

8 november 2014 om 15:02

Guardado is op meerdere plekken inzetbaar, toch groot voordeel tegenover defour

Goede speler voor Psv, beter ook als Defour voor het spel van Psv met Wijnaldum en Maher heb je een geweldig middenveld wel aanvallend maar in de eredivisie kan dat zeker..

Nou ik zou hem gelijk tekenen. Ik vind het een lekkere speler en hij geeft echt een impuls aan het spel van Psv. Zelf vind ik hem ook een redelijk grote naam voor de Eredivisie, leuk als hij blijft , goede voetballer!

Wat zou dat mooi zijn als Wijnaldum eind van het seizoen verkocht word en je Guardado daarvoor terug kan krijgen zeg. Afkoopsom zou niet heel hoog zijn denk ik, nog maar een jaar contract na dit seizoen plus komt bij zijn oude club niet echt voor op zijn gewenste positie.

Kei goed.
Wijnaldum weg en hem dan halen!
Kunnen ze goed gebruiken voor volgend jaar in de Champions League.
Dan heb je dus: Hendrix, Maher, Guadrado. Reserves: Hiljemark en Schaars
Komen er nog nieuwe talenten?
Aanval blijft meer dan redelijk. Luuk de Jong en Narsingh doen het goed. Ook hier misschien talenten?
Hopelijk kan PSV nog een relatief goede vleugelaanvaller kopen.

Dan hebben ze ook een goed team voor de Champions League.

8 november 2014 om 13:35

Goedkope vervangers halen hoeft niet eens, want met wat geluk vang je zo 50 miljoen voor Memphis en Wijnaldum.. een eventueel kampioenschap zou daar natuurlijk ook aan kunnen bijdragen..

8 november 2014 om 13:41

50 miljoen... dat kan echt zomaar gebeuren als we kampioen worden. Maar ga maar eens uit van 30-40 miljoen, en dan nog kun een redelijk gelijkwaardige vervanger halen

8 november 2014 om 13:47

Klopt hangt o.a. af van hoe de prestaties verlopen.
Stel PSV dringt ver de Europa Leaugue in bijv laatste 4.
En Depay heeft echt de sterren gespeelt van de hemel en Wijnaldum ook.
Dan zou ik voor Depay sowieso een miljoen of 27 vragen.
En Wijnaldum 20 miljoen ofzo.
Maar het ligt aan de prestatie.

Maar intotaal met doorverkoop percentages etc... zal PSV zeker minimaal 50 mil aan verdienen.

8 november 2014 om 13:58

Waarom? Als we Gerbrands moeten geloven hadden ze beiden deze zomer 40 miljoen kunnen kosten hè. Laat staan met een kampioenschap en een jaar meer ervaring.

8 november 2014 om 14:26

Dat klopt idd wel ja, dat wordt afwachten. Hopen dat het in mei zo is!

8 november 2014 om 13:39

Op het middenveld is er ook nog Ritzmaier, in de aanval is het kijken of Boljevic goed genoeg wordt. Zelfde geldt voor spits Cmiljanic (zoiets, ook een Montenegrijn ). Maar het baart me wel zorgen, in Jong PSV loopt niet echt een topper meer rond. Waarvan je zeker weet dat hij het gaat halen.

Wijnaldum en Depay gaan sws weg, dus Guardado kopen zou een zeer goede deal zijn. Maar dan moet er idd nog een vleugelaanvaller komen.

8 november 2014 om 13:40

Nog niet de voorbarig wat betreft de champions league he! En qua talenten zal Kenneth Paal bij het eerste gehaald worden, Rai vloet wordt standaard back voor een van de Cam's en Clint Leemans zal ook doorgeschoven worden van Jong PSV naar het eerste.

8 november 2014 om 13:41

En ik verwacht dat Clint Leemans een vaste stek in de A selectie krijgt.

Ik vind hem echt de beste speler van de eredivisie! Die perfecte passing, het uitstekende inzicht, de geweldige conditie en als gevolg daarvan de geweldige arbeid die hij levert is echt geweldig.

Komende jaren kunnen Psv, Feyenoord en Ajax serieus sterke teams leveren die tegen andere Europese clubs moeten kunnen concurreren.
Natuurlijk niet tegen Barca, Bayern etc... Dit zijn echt buitencategorie clubs.

Maar tegen clubs als Everton, Tottenham, Liverpool, AC milan, Inter, PSG kunnen ze gewoon winnen.
Natuurlijk bij PSV gaan Depay en Wijnaldum weg maar daar krijgt PSV denk ik ongeveer 50 mil aan terug!!!
Hopelijk brengt Depay, PSV ver in de Europa leauge halve finale ofzo. Want, dan kan er serieus 25 mil voor vragen. Voor de rest heeft PSV al een enorm sterk elftal zelfs als deze 2 weggaan er vast nog een tweetal versterkingen komt.
Ajax en Feyenoord enorm talentvolle elftallen. Waarbij Ajax relatieve ervaren spelers moeten proberen te behouden en ze nu al veel ervaring opdoen tegen de grote clubs.

8 november 2014 om 13:42

Ik ben het volledig met je eens, als PSV in de EL kan doorgroeien kunnen ze dit jaar best (met een beetje geluk bij de loting) kwart/halvefinale EL halen. En dan worden je spelers snel veel waard.

8 november 2014 om 13:50

Ja klopt vooral prestatieafhankelijk. Speelt Depay wel redelijk in de eredivisie.17
Dan verwacht ik +- 22 mil voor Depay.
en nog eens +- 17 mil voor Wijnaldum. Dus minstens 40 mil verwacht ik wel.
Dan heb je als PSV ook nog eens extra inkomsten, want verwacht toch wel dat we de CL halen en shirtinkomsten en indirect meer toeschouwers.

8 november 2014 om 14:28

Ik hoop dat we de CL halen, heb mijn club al jaren niet meer gezien op dinsdag en woensdag tegen internationale clubs. Die hymne moet terug naar Eindhoven. En dat levert idd weer dik tien miljoen op ja

8 november 2014 om 13:43

Voor Depay gewoon 40 miljoen euro vragen. Als je ziet dat een 18 jarige verdediger (Luke Shaw dus) voor 38 miljoen pond verkocht wordt, kun je voor Depay ook veel geld vangen. De prijzen voor spelers zijn toch al de lucht in geschoten. Gewoon hoog inzetten dus.

Dit is het type speler wat PSV nodig heeft! Een type a la van Bommel, lekker hard, ik zeg halen voor een jaar of 3, 4!!

Dit vind ik eindelijk weer een speler in de eredivisie waar je voor naar stadion komt. Alles lijkt zo simpel en rustig wat hij doet maar hij weet altijd bij de aanname al weg te draaien naar de ruimte en heeft dan de rust het spel te versnellen of juist te vertragen. Doet me beetje denken aan Pirlo en vroeger Zidane (natuurlijk wel ander niveau) maar alles is zo kalm en doordacht. Prachtspeler, hoop dat PSV het lukt hem aan te trekken.

Marcel Brands are you watching? Guardado zegt letterlijk dat hij hoopt dat PSV hem koopt in het filmpje van Nos. Daarbij is zijn vrouw in verwachting en wordt het 'een Nederlandse baby'. Guardado komt op mij over als een slimme kerel die weet wat goed is voor hem en voor zijn familie en heeft nu vastigheid gevonden. Ik hoop dat deze man snel definitief toegevoegd kan worden aan de selectie. Weergaloze speler, dat valt in het stadion meer op dan op televisie.

8 november 2014 om 14:37

Ik denk dat de 'bord op schoot scouts' van PSV dit filmpje ook wel hebben gezien, Marcel Brands incluis. Prachtige speler deze Guardado, kan me herinneren dat ik destijds baalde als een stekker dat de transfer op het laatste moment niet doorging, waar het toch lange tijd de schijn had dat hij voor PSV zou kiezen. Mooi om te zien dat het alsnog zo goed klikt!

8 november 2014 om 15:36

Daar ga ik ook van uit. Lijkt me fantastisch voor PSV en de Eredivisie om een speler van het kaliber Guardado langer te houden. Dat was absoluut balen, maar Deportivo bood dacht ik 2 miljoen meer. Inderdaad mooi dat er nu wellicht toch een lange samenwerking ontstaat tussen Guardado en ons PSV

Een fantastische speler die ook nog eens bij PSV wil blijven, dat klinkt als muziek in de oren. Guardado is één van de beste spelers van deze competitie. Als PSV kampioen wordt dan speelt het ook Champions League en dat is lang niet zo gek. Voor de Eredivisie een verrijking als Guardado ook naar dit seizoen bij PSV blijft.

Ja hoor, 50 miljoen voor Wijnaldum en Depay en deze speler de beste van de eredivisie? Het stijgt ze weer naar hun hoofd in Eindhoven.

8 november 2014 om 14:40

50 miljoen zal je misschien niet krijgen, maar als vraagprijs is dat zeker niet gek hoor. En tja, de beste speler is natuurlijk altijd een lastige discussie, maar veel betere spelers zou ik denk ik niet kunnen noemen. Misschien Depay?

8 november 2014 om 15:50

Clasie is sowieso beter. En spelers als Vejinovic, Propper, Klaassen, Maher, Ziyech en op het moment ook Sinkgraven zijn in ieder geval niet minder. Ook Toornstra en een Vilhena in vorm zijn niet minder en dan heb ik het alleen nog ovee middenvelders waarvan ik er vast nog een paar vergeet. 10 miljoen voor Wijnaldum en 20 voor Depay zal het wel worden maar meer ook echt niet.

8 november 2014 om 15:59

EL Ahmadi vergeet ik nog, of Schone.

8 november 2014 om 16:20

Tja, ik weet niet hoe op jou moet reageren die zo kortzichtig denkt, maar Depay en Guarado zijn slechter dan Vejinovic, Propper, Klaassen, Ziyech, Maher en van hetzelfde niveau als El Ahmadi, Schone, Vilhena, Toornstra? En dat in vorm is natuurlijk reinste onzin. Ene Memphis in vorm is door geen een voetballer in de Eredivisie te evenaren, dat daar nog meningsverschillen over zijn..

8 november 2014 om 17:17

Depay noem ik niet in mijn verhaal maar die steekt er in de eredivisie inderdaad ver bovenuit samen met Clasie. Maar Guardado is echt niet beter dan de spelers die ik noem, daarmee wil ik ook niet zeggen dat hij minder is. Zijn in mijn ogen redelijk aan elkaar geweaagd allemaaal.

Als PSV kampioen wordt dan is een speler van zo'n kaliber een must om mee de CL in te gaan. Tot nu toe ben ik zeer positief over Guardado en vind hem ook de beste speler momenteel in de Eredivisie.
Dat hij zelf graag langer wilt blijven is alleen maar gunstig voor Psv.

Je mag iniedergeval van iedere supporter blijven Andres!

Guardado is een heerlijke toevoeging aan de selectie. Geweldig dat een speler van dit kaliber graag bij PSV zou blijven, ondanks zijn status!

Valencia CF kenende...laten hem gratis gaan of voor 1/2 miljoen. Wij doen niet echt moeilijk en gaan niet wachten op een grotere bod.

Wat we wel meestal doen is een bepaalde eerste keus gedoe ivm jeugspelers of huidige eerste team spelers. Dit deden we ook met Cruzeiro en Racing Aveleanda. We hebben dus op bepaalde spelers een optie waardoor als er een club een speler wilt can Cruzeiro...dat wij ook die speler kunnen krijgen met hetelfde bod.

Beetje lastig uit te leggen. Hoop dat jullie het begrijpen.

8 november 2014 om 15:36

Makkelijk te begrijpen hoor, gewoon dat jij als club ook een optie krijgt op spelers van een bepaalde club waarop geboden is. Dan kun je het bod evenaren en mag de speler zelf kiezen.

Zoiets gaat trouwens niet gebeuren bij Psv. Hoop wel dat we hem voor 1 à 2 miljoen kunnen oppikken. Zou geweldig zijn voor zo'n speler.

Dit is toch wel geweldig nieuws, zou het echt mogelijk zijn om deze geweldenaar vast te houden in Eindhoven? Het is natuurlijk een voordeel dat hij handelingssnelheid tekort komt voor de absolute top, maar daaronder zou hij makkelijk mee moeten kunnen. In zijn interview klonk het alsof hij liever een smaakmaker is bij PSV dan een nuttige kracht bij bijvoorbeeld Liverpool. Dat is toch ook mooi om te horen. Als het Brands lukt om ook het financiële praatje rond te krijgen, dan hoef je je geen zorgen te maken om Wijnaldum die vertrekt. Dan is het alleen nog zoeken naar vervangers voor Memphis en Rekik, al gaan er ook lichte geluiden rond dat Rekik ook niet onwelwillend staat om permanent naar PSV te verhuizen. Zou toch een leuke opstelling geven.
Heb je op de bank: Ritzmaier, Hiljemark, Pasveer, de Wijs, Jozefzoon en Boljevic. Toch ook een aardige bank. Alleen de grote vraag: Wie volgt onze Memphis op?

Zoet
Arias
Bruma
Rekik
Willems
Maher
Hendrikx
Guardado
Narsingh
L. de Jong
???
8 november 2014 om 17:18

Zet Willems linksbuiten ;-)

8 november 2014 om 17:52

@renaldino Haha dat hoor ik wel vaker, alleen Willems moet het spel voor zich hebben in aanvallend opzicht. Dus linksbuiten moet hij niet gaan staan. Linkshalf zou misschien een optie zijn, maar op linksback zie ik hem het verst komen. Alleen ik zie niet zo snel in wie op de linkerkant moet komen te spelen: Op dit soort momenten baal ik zo erg dat het zo fout is gegaan met Bakkali. Hij had perfect op die positie kunnen spelen en kunnen schitteren. Nu moet PSV iemand van buitenaf halen. Kostic? Duricic? Assaidi? Of zal Marcel Brands ons verrassen met een onbekende naam? Het mooiste zou zijn als Boljevic zich reusachtig gaat ontwikkelen dit seizoen, maar meer dan back-up zie ik niet voor hem komend seizoen.

8 november 2014 om 22:48

Daar heb je gelijk in.
Boljevic komt Verlopig nog te kort voor het 1e.
Is vreselijk moeilijk om een geschikte vervanger te vinden zo niet onmogelijk.
Hopelijk kunnen we met PSV C.L. voetbal halen en wie weet of depay en wijnaldum langer blijven.

Kwam wel echt veel tekort in Valencia en Bayer. Mede ook dat het voetbal is veranderd denk ik....Guardado zou nooit linksback geweest zijn als hij 10 jaar eerder was geboren. Dan was het een klassieke vleugelspeler. Nu toch wel...net als Bernat, Alba en Gaya....komen allemaal tekort om toch echte vleugels
spelers te zijn in het huidige voetbal.

Speelde bij Depor wel wat beter...maar degradeerde toch. Dat toont toch wel iets.

8 november 2014 om 17:17

Want ze zijn gedegradeerd door hem?

Ik denk ook dat PSV het moet doen maar ook vind ik het gek dat iedereen zo positief over hem is terwijl hij nog maar twee wedstrijden voor PSV heeft gespeeld. Dus het is nog maar afwachten of hij ook echt van waarde is.

8 november 2014 om 15:37

Nog maar twee wedstrijden? Hij speelt nu al weken erg goed. Maar moet het idd vasthouden. Maar je ziet de klasse ervanaf druipen.

8 november 2014 om 16:26

2 wedstrijden? Hij heeft niet al meer dan 10 wedstrijden voor PSV gespeeld?

9 november 2014 om 10:00

2 wedstrijden was wat laag maar op dit moment heeft hij 8 wedstrijden gespeeld voor Psv. 6 in de eredivisie en 2 in de Europa league. Daarom vind ik het nog steeds te vroeg om een oordeel te vellen.

Ik zeg : Doen!!!
Met kop en kont de beste en meest complete voetballer op dit moment in de eredivisie.

Ik zie hem graag bij Psv, maar is het financieel mogelijk? Hij is wel wat we nodig hebben hij is rustig aan de bal en kan aanvallend en verdedigend dingen creëren

8 november 2014 om 17:16

Contract is nog geen jaar.
Zo veel zou Valencia niet meer vragen, en mocht je kampioen worden en c.L. halen is het makkelijk haalbaar.

Ik ben echt enorm onder de indruk van Guardado, voor mij is dit gewoon de beste speler van de eredivisie. Hij heeft zo verschrikkelijk veel voetbalintelligentie, erg nauwkeurige acties en is enorm fanatiek. Hij is eigenlijk veel te goed voor de eredivisie, maar als hij graag langer bij PSV wil blijven dan juich ik dat uiteraard alleen maar toe. En wie weet, misschien gaan door hem dan wel meer spelers die net niet goed genoeg zijn voor de Europese top inzien dat uitblinken in Nederland leuker is dan moeten knokken voor een basisplek in Spanje of Duitsland. En dat zou natuurlijk heel goed zijn voor de Nederlandse clubs.

PSV moet hem echt halen. Ook al moeten ze een uitzondering maken voor zijn salaris. De speler wilt heel graag en PSV wilt ook heel graag.

Goede controleur zoals El ahmadi !

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren