Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Feyenoord is als team misschien wel beter dan PSV en Ajax’

Laatste update:
/

Vitesse krijgt zondagmiddag bezoek van Feyenoord. De Arnhemmers zagen vorig weekend een ijzersterke serie van acht wedstrijden zonder verlies ten einde komen bij FC Utrecht (3-1) en hopen de boel recht te zetten tegen Feyenoord. Dat wordt echter een hele opgave, want Feyenoord zit in een flow en is moeilijk af te stoppen. Kelvin Leerdam en Peter Bosz, die beiden een verleden hebben in Rotterdam, weten dat ook.

De 24-jarige Leerdam doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en speelde vijf jaar in het eerste, alvorens hij op vervelende wijze wegging uit De Kuip. Bosz was als speler vijf jaar verbonden aan de club en was er later drie jaar technisch directeur. Hij vindt dat er bij Feyenoord meer voetbal in zit dan vorig seizoen, onder Ronald Koeman. “Ze doen het vooral samen en het ziet er goed uit”, constateert hij in gesprek met het Algemeen Dagblad.

“Ik geniet echt van dit Feyenoord”, zegt de trainer van Vitesse. Leerdam heeft ook lovende woorden over voor zijn vorige club. “Feyenoord is als team misschien wel beter dan PSV en Ajax. Ik heb ze tegen Rijeka weer heel goed zien spelen. Als ze dit vasthouden, zijn ze zeker een kandidaat voor de titel”, aldus de verdediger. Zelf haalde hij net niet de honderd duels in de Eredivisie in het tenue van de Rotterdammers. Vorig seizoen verloor hij thuis met 1-2 van Feyenoord en pakte Vitesse een punt in De Kuip.

Is Feyenoord als team beter dan PSV en Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
8 november 2014 om 08:49

Prachtig onderbouwd ook. In de onderlinge confrontatie was Ajax natuurlijk ook op alle vlakken beter. Afjagen, kansen creeeren, domineren. Feyenoord was eigenlijk nergens...

8 november 2014 om 08:53

En dan komt het belangrijkste aspect van het spelletje. Goals maken. Enfin, Ajax won dan wel niet van Barca, maar als je zo een ploeg tegen de muur kunt zetten dan zegt dat veel. Maar ja, het is zoveel knapper om van een Kroatische subtopper te winnen ahum.

8 november 2014 om 08:58

Deden wij niet precies hetzelfde tegen Ajax dan? Het beste team van Nederland tegen de muur zetten? En ipv 30 minuten, was Feyenoord 89 minuten lang de betere.

8 november 2014 om 09:00

Tegen de muur zetten? Hahahaha. Barca gaf even wat minder tegengas bedoel je. Maar als jij dat meer waard vindt dan 3 punten dan moet je vooral blij zijn. Maar die clubjes uit Kroatie gaan jullie vanaf de winterstop ook tegen komen, dus dan zullen we het zien.

8 november 2014 om 09:07

Inderdaad ze hebben Barcelona wel 3 minuten onder druk gezet. Ze hebben heel goed gespeeld maar tegen de muur gezet is natuurlijk zwaar overdreven.
Je geeft zelf aan dat het om goals maken gaat. Feyenoord heeft dit wel gedaan en Ajax niet dus je reactie slaat kant noch wal.

8 november 2014 om 09:10

@ajaccied4life

Ik zou als ik jouw was maar niet te denigrerend doen over "subtoppertjes uit kroatie"

Zijn het niet die "subtoppertjes" die jullie ook al jaren lang , nadat jullie figuranten rol in de cl weer is uitgespeeld, vaak compleet voor joker zetten? Of behoort een salzburg ineens tot de europese top?of Boekarest , zagreb , auxerre??

8 november 2014 om 09:27

@feye88, Ik wil niet heel lullig doen, maar Feyenoord heeft één keer in de laatste 22 duels van Ajax gewonnen, toch?

Zeg eens eerlijk, denk je werkelijk dat Feyenoord het Barca net zo moeilijk had kunnen maken als Ajax deed afgelopen woensdag?

8 november 2014 om 09:28

Dus Barca kan wedstrijden tegen Ajax minder serieus nemen en zo Ajax mee laten voetballen, maar Ajax speelt wel Altijd op de toppen van haar kunnen tegen subtoppertjes uit europa? Altijd zo mooi om te zien dit....
Enige club die ons in de EL op waarde heeft geklopt was RBS en de rest was onderschatting.
Dan over feyenoord: ze spelen leuk voetbal en ogen tot op heden leuker dan Ajax, maar goed Ajax draait nog niet, dat komt over een weekje of twee pas. Ik hoop dat feyenoord lang meedoet om de eerste plek. Erg knap om zo te presteren met een nieuwe ploeg.... In tegenstelling tot wat psv liet zien vorig jaar...

8 november 2014 om 09:30

Hahaha grappig jij.. feyenoord speelde ajax compleet van de mat en elk jaar verliezen jullie alles in europa ook. Dus kom niet haten volgens mij is feyenoord tog echt degene die de laatste europese prijs heeft gepakt! Hater

8 november 2014 om 09:34

RvanDoor hahahah over een week of twee pas? Dit is echt de opmerking van de dag lol geef gewoon toe dat ajax niet veel waard is op dit moment en dat zal ook niet komen over een week of twee... voor ajax is het versterken of geen kampioen!

8 november 2014 om 09:36

Het verschil is dat Feyenoord in Europa speelt tegen clubs als Rijeka en Ajax tegen clubs als Barcelona, PSG en Real Madrid

8 november 2014 om 09:40

Is het grappig? Volgens mij is die prijs ook al weer 10 jaar geleden, kan ik het net zo goed hebben over dat ajax 19 jaar geleden champions league won. Daarbij jullie halen europa normaal gesproken niet eens..

8 november 2014 om 09:44

@beemsterkaas: zei je dat de afgelopen 4 jaar ook? let maar op. Ajax gaat zo alweer draaien en wordt gemakellijk kampioen.

8 november 2014 om 09:47

r van door

Haha humor heb je wel
Begint over 2 weken de competitie in amsterdam dan pas omdat ze over 2 weken in bloedvorm gaan steken.
Wat een kolderieke opmerking.

Ajax gaat over 2 weken pas draaien...... die houden we erin.
Ik ga maar niet vragen waarop je dat basseert en hoe je tot deze dwaze uitspraak komt want anders lijkt het nog dat ik dit soort uitspraken serieus neem.

8 november 2014 om 09:48

@doncoxxx
Het gaat om de wedstrijden dit seizoen. Die van andere jaren doen er niet toe, want dat is het verleden.

Daarnaast vind ik Feyenoord dit seizoen een stuk frisser spelen dan Ajax. Dus ik zie niet in waarom Ajax als enige goed zou kunnen presteren tegen barca. Het hele systeem van Feyenoord is ingericht op afjagen en vastzetten. Die 30 minuten dat Ajax beter was deden zij dit ook. Dus ja, ze hadden het Barca net zo moeilijk kunnen maken.

8 november 2014 om 09:51

Lookwhoshere, jij als Psv fan moet natuurlijk helemaal niet tof gaan doen, psv liet zich vernederen in de voorrondes champions League en tegen clubs als Djnepper. Ook psv zou niet meer dan een bescheiden figuranten rol hebben in de Champions Leeaugue.

8 november 2014 om 10:28

Ik doe niet "tof"
Ik wijs alleen iemand op feiten.

8 november 2014 om 10:52

Je baseert het op 1 wedstrijd? Beetje raar. Ajax is als team zeker niet slecht, tegen feyenoord zakte ze door de ondergrens. Dat was feyenoord zijn beste wedstrijd van dit seizoen. Maar dat kunnen ze waarschijnlijk niet herhalen (alleen tegen ajax)

8 november 2014 om 10:58

De laatste Europese prijs voor feyenoord, de meeste voor ajax. En als er 1 club is die de laatste jaren successen heeft tegen topclubs is het ajax. Wees ajax daarvoor dankbaar, is goed voor het Nederlandse voetbal. En de haat bij feyenoord naar ajax is minstens net zo groot. Dus je reactie vind ik een beetje raar, hater.

8 november 2014 om 11:32

Je hebt gewoon gelijk! Feyenoord speelde die wedstrijd veel beter dan Ajax en verdiende te winnen!

Wel denk ik dat het straks anders zal zijn, Frank ontwikkeld weer een ploeg die de titel zou kunnen pakken! Team staat bijna, spits nog vervangen en het gaat direct beter. Ik zie een stijgende lijn dus ben benieuwd waar we gaan eindigen.

Dat Feyenoord een goede ploeg heeft ben ik het absoluut mee eens en hoop ik dat jullie 2x van psv winnen! imo ogen de beste ploeg van de 3 al ontloopt het elkaar niet heel veel.

8 november 2014 om 11:37

Probeer de EL maar eens te halen voor dat je beide hand gaat doen tegenwoordig mag je niks negatiefs over Ajax zeggen...

8 november 2014 om 12:29

Lookwhoshere
Geweldige reactie. Idd ajax doet altijd cl voor spek en bonen om dan roemloos ten onder te gaan tegen een ploeg uit een c-land hahaha

8 november 2014 om 12:37

En feyenoord heeft ons europees niet voor schut gezet.

8 november 2014 om 19:53

Wel je huiswerk goed doen aub. Laatste 22 thuiswedstrijden 4 x gewonnen v Ajax.. T/m 2000 stond het overigens 16 om 14 voor Feyenoord.
Vanaf '56 tot '86 was het duidelijk in het voordeel van Feyenoord: 13 winst om 4 en 12 x gelijk. Maar dat was toen. Momenteel aan elkaar gewaagd, ook qua jeugd, dat was tot 5 jaar geleden wel anders, toen was Ajax opleiding duidelijk beter. Laatste wedstrijd Feyenoord-Ajax was eigenlijk ongelooflijk rare wedstrijd met een verloop dat denk ik niemand zou hebben voorspeld, behalve de uitslag dan. Ajax totaal de hele wedstrijd niet aan voetballen toegekomen, wel 1 kans, terwijl Feyenoord zeer goed voetbalde en wel 5 grote kansen creëerde.
Ze worden idd steeds sterker als team, ik denk gelijk aan PSV en iets beter dan Ajax.

8 november 2014 om 20:46

Wel beter op het belangrijkste. Scoren en winnen.

8 november 2014 om 08:55

Waarneer speelt ajax nou als een echt team? Die 2 wedstrijden per jaar in de CL tegen een topper? Komop zeg

8 november 2014 om 09:07

Ajax laat het alleen zien tegen grote clubs en dan verliezen maar ze verliezrn ook wel is van een lagere club uit de eredivisie

8 november 2014 om 09:07

Aangezien je je mening zo goed onderbouwd zou ik dan ook graag je beargumentering willen horen waarom feijenoord als team dan wel beter is dan psv.

8 november 2014 om 09:36

Kijk de westrijden dan.. feyenoord speelt gewoon super en daar kun je niets op aanmerken alles loopt goed, en natuurlijk moeten we ajax nog bedanken voor kenneth die binnenkort hopelijk cilessen wegspeeld bij oranje!

8 november 2014 om 09:45

Super? Alleen rijeka speelde ze leuk, alleen de eerste helft! Maar feyenoord supporters succes in de o zo hoge europa league! En vergeet niet wie er elk jaar weer bovenaan staat dit decenium!

8 november 2014 om 09:46

@lookwhoshere: bijvoorbeeld aan het aantal doelpogingen dat psv tegen kreeg en krijgt.. dat is schrikbarend. een team geeft niet zoveel weg. 11 individuen wel.

8 november 2014 om 09:50

Is het daarom dat die 11 individuen de meeste doelpogingen hebben , de meeste goals gemaakt hebben en de meeste punten gehaald?

Maar ja over 2 weken is alles anders las ik net....................

8 november 2014 om 09:59

Lookwhoshere: Jij bent aan alles een voorbeeld dat het voor supporters niet goed is om al 7 jaar een bijrol te hebben in de kampioensrace. Psv staat 4 punten los omdat ze een makkelijk schema hebben gehad dan Ajax. Waarom dan nu al doen alsof dit Psv de titel al binnen heeft ? Reageer nou eens nuchter al dat borst geklop is nergens voor nodig we weten dat Psv bestaat.

8 november 2014 om 09:59

Nou nou gekkegozer, dan heb jij alleen de wedstrijd tegen Rijeka gezien. Feyenoord speelt juist uitstekend dit seizoen en laat wekelijks met PSV het beste spel van de Eredivisie zien. Even met de wedstrijd tegen Ajax als voorbeeld, waar ze Ajax 80 min. lang domineerde.

8 november 2014 om 10:34

Observatie

Waaruit leidt jij af dat ik zeg dat de titel al binnen is.?

Pure onzin natuurlijk.
Ik vraag aan iemand die een totaal niet onderbouwde reactie plaatst om argumenten.(reactie nr 1)
Dat er dan weer bekende tevoorschijn komen met de standaard provocerende onzin(reactie nr 42) dan vraag ik ook hen netjes waaruit ze die onzin afleiden.

Het woord kampioenschap haal jij er zelf bij.

Het enigste wat ik vraag aan sommige hier waarom ze denken dat de 1 beter is dan de ander.

Mijn persoonlijke mening op dit topic geef ik in reactie nr 31 .


Maar dat je graag reageerd op mijn post (hoe neven de waarheid ook ) streelt mijn ego wel .

Mijn oprechte dank daarvoor.

8 november 2014 om 10:38

Ggekkeggozer bedankt dat je ons succes wenst! Jullie ook over een paar weken als jullie weer vernederd worden door een redbull salsburg ofzo hahahaha en dan haten op feyenoord

8 november 2014 om 10:39

Maarja jullie zijn ajax de beste he! Haten op elke club maar zelf ook compleet van de mat worden gespeeld in europa lol

8 november 2014 om 11:02

Ik vind Feyenoord een beter team dan PSV en ik zal je ook vertellen waarom ik dat vind. Ik vind de verschillen per linie kleiner bij Feyenoord vergeleken met PSV. De verdediging van PSV vind ik niet aansluiten bij hun middenveld of aanval. De Feyenoord verdediging vind ik solide en dat past al helemaal bij hun naar mijn mening schitterende middenveld. Ik zie geen enkele ED middenveld het clasie en Karim moeilijk maken. Schitterende aanjagers al zeg ik het zelf. Clasie is ook een type die gini kan isoleren. Voor de rest vind ik de PSV aanval wel beter, maar dat komt vanwege depay. Toornstra is op zijn manier ook belangrijk voor de aanval van zijn club. Nou dat was dus ff mijn mening.

8 november 2014 om 12:33

Hahah ik begin medelijden te krijgen met observatie

8 november 2014 om 16:56

@ggekkeggozer
Tuurlijk joh Ajax heeft geluk gehad in de Kuip had echt zwaar onterecht verloren had 5-0 voor Feyenoord moeten zijn.
Reijka heeft ook veel internationals en is zeker geen slechte ploeg is misschien wel beter dan Apoel.
Verder in de o zo hoge EL werd Ajax zwaar te kijk gezet door Red Bull Salzburg of een Boekarest phhh dat is pas lachwekkend.
Verder Feyenoord kan en zal dit jaar kampioen worden en anders Psv, want Ajax heeft 2 goede spelers Schone en Moisander maar meer vind ook weer niet, Feyenoord daarin tegen Clasie, van Beek, Toornstra, El Ahmadi, Kongolo, Vermeer en ook Wilkshire vind ik echt een waanzinnige back.

8 november 2014 om 09:58

Red devil niet beter dan psv

Ik begrijp wat zij bedoelen, maar weet niet of je deze conclusie verbinden. Heb eerlijk gezegd ja bij de poll, maar twijfel of ik de juiste keuze heb gemaakt. Het voetbal ziet er goed uit de laatste wedstrijden, maar om daar meteen de conclusie aan te verbinden dat Feyenoord meer een team is, vind ik moeilijk. Vorig seizoen vond ik ze daarmee niet minder een team.
Verder ben ik tevreden met Rutten. In andere artikelen heb ik er wel eens naast gezeten, maar Rutten heb ik altijd vertrouwen in gehad. Toch een geweldige motivator en een goede trainer.

8 november 2014 om 08:59

Precies.. nu hoor je overal dat ze met een echte spits wel kampioen worden. Ik twijfel hieraan omdat ze afgelopen seizoenen meer dan goede spitsen hebben gehad. Die laatste stap maken is belangrijk.. Ajax hikte hier ook telkens tegenaan totdat ze de onderlinge confrontatie met Twente overtuigend wonnen en hiermee kampioen werden. Sindsdien lijkt het wat makkelijker te lopen en beslis je de klotewedstrijden tussendoor, zoals afgelope jaar bij Roda het geval was, wel.

Als team is Feyenoord wel beter dan PSV omdat men daar een individuele speler heeft die de boel op sleeptouw neemt. Ajax is juist een ploeg die het van het teamverband moet hebben. Juist dat is onze kracht. Ajax was de afgelopen jaren ook het collectief wat er in slaagde kampioen te worden. Dus als team vind ik Feyenoord niet beter.

8 november 2014 om 08:57

Als je bij Ajax Schone weghaalt sodemietert het ook als een kaartenhuis in elkaar. Wees gewoon eerlijk. Wie gaat er, na Schone, nou voorop in de strijd bij Ajax? Helemaal niemand.

8 november 2014 om 09:09

Momenteel niet veel andere nee. Al speelt Klaassen momenteel ook geweldig en verzaakt nooit in het druk zetten. Natuurlijk is Schone onze smaakmaker, maar hij zal op termijn ook vervangen worden (Kishna,Fischer)

8 november 2014 om 09:48

Fischer? Laat die gast eerst maar eens hersteld zijn en dan zal het waarschijnlijk ook nog wel een jaar duren voordat hij een bal goed kan raken. De laatste tijd voor zijn blessure was hij echt bagger.

Nee van hem moet je niet te veel verwachten. Dadelijk denkt hij nog met z'n arrogante gedachte dat hij belangrijk is

8 november 2014 om 10:52

Schone speelt juist ontzettend slecht man. Hij onderscheidt zich dmv goals uit vrije trappen. Een prima wapen, maar om nou te doen alsof schone de kar trekt? Nou nee! Klaassen doet dat wekelijks.

8 november 2014 om 08:58

Je doelt waarschijnlijk op Depay. We hebben genoeg anders goede spelers hoor, die een team op sleeptouw kunnen nemen, denk aan Guardado en Wijnaldum.

8 november 2014 om 09:05

Absoluut, PSV heeft verreweg het beste materiaal. Wel is het zo dat Depay degene is die er met kop en schouders bovenuit steekt.

8 november 2014 om 09:34

Laatste tijd is dat Guardado, Depay wilt iets te graag laten zien dat hij terug is van een blessure. Maar sinds Guardado spelen we veel beter als een team. Als je geen goed team bent, kun je die snelle counters niet zo goed uitvoeren als PSV gedaan heeft. Ik vind het lastig te zeggen wie het beste als team is. Ik denk toch wel Feyenoord, maar zij zijn ook het kwetsbaarst van deze 3 naar mijn mening.

Ajax heeft al jaren matige spelers en worden ieder jaar kampioen.

8 november 2014 om 09:11

Vergeleken met ploegen als PSV heeft Ajax in individuele kwaliteit vaak onder gedaan. Daarom speelt Ajax ook als een hecht collectief.

8 november 2014 om 09:34

Ja lekker ieder seizoen zeggen dat Ajax de mindere selectie heeft, Feyenoord het betere team blabla.
Ajax wordt gewoon telkens kampioen.

8 november 2014 om 09:44

Eigenlijk wordt feyenoord niet eens genoemd, en heeft psv het betere team en wordt ajax kampioen

8 november 2014 om 09:49

betere basis11 en zelfs dat niet... Akax opereert als team al een half decennium beter...

Je kon aan de wedstrijd in de Kuip zien dat Ajax veeeeeuuuuul beter was dan Feyenoord
Feyenoord heeft een goed collectief, alleen nog niet echt individuen die het af kunnen maken als het even niet loopt. Waar Ajax Schöne en El Gazi heeft, PSV Depay en de Jong, daar ontbreekt het bij Feyenoord aan zo'n speler...

8 november 2014 om 09:15

Klopt. Waar Feyenoord vorige jaren juist te afhankelijk was van de beslissende speler, missen ze nu zo iemand. Nu vind ik dat Kazim voor de huidige manier van spelen helemaal niet zo slecht is. Hij is redelijk balvast en zet bijna constant druk op de verdedigers van de tegenstander. Maar als we daar Pelle nog hadden staan, zouden we al een goal en een punt of 10 meer hebben.

Feyenoord heeft meer kwaliteit (al 4 jaar zo) in de selectie dan Ajax. Echter is Ajax 4 jaar kampioen geworden omdat het het beste 'team' is.

Is dit jaar niet anders, Feyenoord heeft betere spelers (scheelt niet heel erg veel) dan Ajax. PSV heeft echter de meest uitgebalanceerde selectie en oogt stabiel. Kunnen tegen de mindere ploegen het spel maken en in de toppers achterover leunen en counteren. Daarom is PSV voor mij titelkandidaat nummer 1.

8 november 2014 om 09:47

Psv countert tegen iedereen, maar dat vind ik niet meer dan logisch, aangezien ze daar een ideale selectie voor hebben met veel snelheid voorin. Dit kan psv best wel kampioen maken

8 november 2014 om 10:44

bijna alle wedstrijden(incl beker/europa) meer dan 50% balbezit gehad op 3 wedstrijden na

Elk intelligent mens snapt dat in deze vraag bedoelt wordt, op dit moment.
En dan denk ik ja. Dat zag je ook in de wedstrijd tegen ajax. Maar ajax heeft een beter scorend vermogen dat er voor zorgt dat ajax boven Feyenoord staat. Want het doel van het spelletje is niet het hebben van meer of minder team maar wedstrijden winnen.

8 november 2014 om 09:18

Toch maakt dit Feyenoord wel elke wedstrijd zijn goals. De start van het seizoen echter niet en daarom heb je nu een achterstand op Ajax en PSV. Ik heb er ook vertrouwen in dat die goals ook gemaakt blijven worden, het aanvalsspel wordt steeds ietsje beter.

Het alom bekende verhaal, qua werklust en strijd steken ze er met kop en schouders boven uit.. Maar PSV heeft wel de betere voetballers.. Ajax vind ik moeilijk.. die begint de laatste jaren steeds slecht maar na de winterstop zijn ze weergaloos. Feyenoord is op de goede weg, ik gun Fred en Feyenoord wel een kampioenschap.

Ik vind Feyenoord niet beter dan Ajax, op geen enkel gebied eigenlijk.
Wel erken ik dat ik Feyenoord opvallend hard en snel zie groeien de laatste maanden, dit had ik niet verwacht, althans niet zo sterk.

8 november 2014 om 10:40

Nou, Feyenoord heeft een bijzonder ervaren middenveld. PSV inmiddels ook. Daar steeds Ajax behoorlijk schril bij af hoor. Eigenlijk heeft Ajax in geen enkele linie twee man naast elkaar staan die al een tijdje meelopen. Des te knapper dat ze gewoon weet serieus meedoen.

8 november 2014 om 22:45

Ik denk dat het middenveld van Ajax door de topclubs in Europa meer gewild zijn dan de middenvelders van Feyenoord.
Als je Schöne vergelijkt met Lex Immers is Schöne toch wel ietsje beter terwijl ze qua leeftijd e.d. vergelijkbaar zijn.

Team betekend voor mij het gemiddelde van alle individuen en hoe zij samen werken. Dan vind ik dat Ajax minstens zo goed is als Feyenoord.

Als je bij Feyenoord de voorste linie bekijkt en het spel in de buurt van de goal van de tegenstander, mis ik een hoop power en daadkracht voor de goal. Als team druk zetten, verdedigen en opbouwen gaat goed, tot aan de 16 van de tegenstander. Een goal zoals die van El Ahmadi tegen Reijka is bij Feyenoord een uitzondering, terwijl met het spelers materiaal dat juist de kracht zou moeten zijn.

Bij Ajax vind ik juist die power voor de goal het sterke punt. Ik als Feyenoord supporter ben soms jaloers op de manier waarop zij (en ook Psv) soms zo makkelijk combineren in de buurt van de goal van de tegenstander. Verdedigend oogt het allemaal echter wat minder solide.

Ik denk dat ze alle drie niet veel voor elkaar onder doen.
Feijenoord kan vooral thuis een enorme geestdrift aan de dag leggen

PSV heeft meer individuele kwaliteiten in huis
en ajax speculeert op hun principe : balbezit

3 teams die niet met elkaar te vergelijken zijn alleen in het aantal behaalde punten .

En ook dat ontloopt elkaar niks .

Het is nog een lange weg en het wordt het aloude liedje : degene die het minste morst onderweg tegen "de kleintjes" gaat met de titel aan de haal.

Win van Barca, City en United in 1 kalender jaar dan mag feyenoord zn mening gaan delen.
En het is duidelijk dat Ajax zich vaak beter vertoont op Europees gebied, maar goed laat dit goede feyenoord maar kampioen worden en dan mogen ze cool doen tegen Barca,PSG en dat soort teams

8 november 2014 om 09:49

Feyenoord zijn mening gaan delen?! Waar heb je het over?

Ajaxieden die gelijk in de verdediging schieten. Lachen! On: Als team staat Feyenoord sinds de laatste 4/5 wedstrijden als een huis. Daarom ben ik bang dat ze zondag minimaal met een gelijkspelletje naar huis gaan. Feyenoord en Twente zijn de clubs waar Vitesse het lastig mee heeft omdat ze als team goed staan en kwaliteit hebben. Ajax en PSV zijn clubs die voetballend meer ruimte weglaten voor de tegenstander. Ik denk dat Bosz dit ook zo bedoeld.

Haha wat een gelul, echt van dat Feyenoorders praat. Wanneer ze het slecht doen is het grote paniek (net als aan het begin van de competitie), en gaat het goed dan noemen ze zichzelf titelkandidaat. Sorry maar wanneer gaan Feyenoorders snappen dat hun club het uitstekend hebben gedaan als ze de 3e of 4e plaats halen?

Uitspraken kunnen altijd op verschillende manieren uitgelegd worden.
De progressie die Feyenoord gemaakt heeft ondanks de verkopen van bepalende spelers is netjes te noemen, dat zegt iets over het team en de trainers.
Nieuwe wind heeft altijd even tijd nodig.
Als Feyenoord tot de winterstop geen punten zou laten liggen, is dat erg goed te noemen, maar het is nog een lange weg, met elke week finales.
En we weten van Feyenoord dat stekies laten vallen ze bekend voorkomt.
Morgen weer een finale voor ze.
Tot nu toe kunnen ze redelijk meekomen, omdat de concurrentie ook niet op volle toeren is.
PSV doet het wel goed, maar zelfde verhaal, gaan ze dat volhouden?
Op basis van wat ze doen, kunnen ze kampioen worden.
Ajax valt weer tegen, maar ook daar zijn weer spelers weggegaan.
En omdat de concurrentie minder is geworden, weet je nu al wie er in de top 3 eindigen.

Als team vind ik Feyenoord inderdaad beter dan Psv, zij moeten het meer van de individuele kwaliteiten hebben. Beter dan Ajax vind ik lastig. Wel qua strijdlust maar zo is Ajax nooit geweest maar zij zijn wel een hecht team op Ajax's eigen manier. Ik denk dus gelijkwaardig.

Word een beetje moe van die zinloze vergelijkingen. Na 34 wedstrijden weten we pas wie de beste ploeg heeft.

Ik ben feyenoord supporter en vond vorig jaar in de goede periodes leuker om naar te kijken. Grappig dat ik veel analisten de laatste weken zo positief over feyenoord hoor. Ik zie het nog niet. 2de helft afgelopen donderdag was dramatisch. Ook in de eerste helft waren er periodes dat die kroaten dwars door de verdediging liepen.

Het is dat Vermeer een goede periode heeft anders had het donderdag ook 2-2 kunnen zijn.

Feyenoord is nu in vorm en speelt lekker maar is niet het beste team omdat ze geen spits hebben of in ieder geval geen spits voor hun niveau. Ajax heeft dat ook nog niet en zitten in een dip alleen ik vindt het positie spel van Ajax wel beter dan bij Feyenoord. PSV heeft een heel goede selectie met veel kwaliteit alleen het is geen echt team en met een grote ego Depay gaat ze dat ook nog wel opbreken. Ik blijf er nog steeds bij dat ik Vitesse een geweldige selectie vindt hebben

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren