Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

In de wandelgangen: Topaankoop baalt als een stekker bij Arsenal

Laatste update:
/
Borussia Dortmund gaat voorlopig niet om de tafel met Marco Reus. De Duitse topclub wil de aanvaller dolgraag langer vastleggen, maar de matige prestaties van de afgelopen tijd zijn reden om de gesprekken voorlopig on hold te zetten. Jürgen Klopp wil dat al zijn spelers gefocust zijn op het sportieve aspect en heeft geen zin in individuen die met hun hoofd ergens anders zitten. In januari wordt er verder gekeken. (BILD)
/
Ricardo Rodríguez staat nog tot medio 2016 onder contract in Wolfsburg en hoeft niet te rekenen op een eerder vertrek. De Zwitsers international wordt gelinkt aan clubs als Manchester United, Bayern München en Chelsea. 'Zijn verbintenis loopt nog twee jaar door. Het maakt niet uit of we wel of geen nieuwe deal met hem sluiten, zeker is dat hij niet mag vertrekken", waarschuwt algemeen directeur Klaus Allofs. (Sport1)
/
Slecht nieuws voor Arsenal: Alexis Sánchez heeft het niet naar zijn zin bij de club. De zomeraankoop doet het in zijn eerste weken in Engeland uitstekend, maar baalt van het gebrek aan werklust bij zijn ploeggenoten en kan het op het veld bovendien totaal niet vinden met Mesut Özil, die in de ogen van Alexis steeds de verkeerde keuzes maakt. De 25-jarige Chileen hoopt maar dat het snel beter gaat bij Arsenal. (La Tercera)
/
Er kan definitief een streep door een overgang van Maxime Gonalons naar Napoli. De 25-jarige middenvelder wordt al maanden in verband gebracht met de Italiaanse topclub, maar hij lijkt toch bij Olympique Lyon te blijven. De international van Frankrijk is op dit moment in het bezit van een verbintenis tot medio 2016 en tegen sterk verbeterde voorwaarden kan hij bijtekenen tot medio 2018. (beIN Sports)
/
De clubleiding van Schalke 04 is nog niet begonnen met de gesprekken met Kevin Prince-Boateng. Dat is volgens voorzitter Clemens Tönnies ook helemaal niet nodig. “Hij heeft nog een contract voor drie jaar. Er zijn momenteel dan ook geen gesprekken gaande tussen Boateng en de leiding van Schalke 04”, klinkt het. Boateng zou niet tevreden zijn met zijn huidige verbintenis. (BILD)
Denk jij dat Alexis Sánchez zich ongemakkelijk voelt bij Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kan me wel voorstellen dat Alexis onaangenaam verrast is door de instelling van zijn nieuwe teamgenoten. Die zijn snel tevreden, zag je ook tegen Anderlecht toen Gibbs de gelijkmaker scoorde. Die zat het te vieren alsof hij de CL won samen met een paar teamgenoten en Alexis (en Ramsey) zaten te schreeuwen dat ze de bal moesten pakken om nog de 2-1 te maken. Zelfs toen die 2-1 nog werd gemaakt, was Alexis zichtbaar niet tevreden dat het zover kwam.

Ik denk wel dat het ook aantoont dat Alexis natuurlijke leiderseigenschappen heeft. Dat zorgt ervoor dat het team wel mee moet met zijn instelling en zich aan hem omhoog moeten trekken, als ze wat willen bereiken.

31 oktober 2014 om 12:10

We moeten gewoon meer winnaars hebben. We hebben nu enkel Wilshere, Flamini en Alexis die er echt helemaal voor gaan, en dat is gewoon te weinig.

31 oktober 2014 om 12:12

haha wat een namen, vroeger hadden jullie Henry, Bergkamp, ect, nu zijn jullie blij met harde werkers als Flamini en Wilshere (waar het talent maar niet helemaal uit komt) en Alexis waar je de oorlog niet mee wint. :P

31 oktober 2014 om 12:14

Of een trainer aanstellen die een winnaarsmentaliteit creëert...

31 oktober 2014 om 12:14

Ozil moest eigenlijk gewoon weg en wenger moest bewijzen dat hij grote spelers kon halen.. dus ozil kwam al met de verkeerde instelling, denk ik

31 oktober 2014 om 12:15

Zegt de ac milan supporter.

31 oktober 2014 om 12:16

Koscielny is mss wel onze grootste winnaar. Rambo schaar ik daar ook onder, maar dan moet hij wel in topvorm zijn.

Wilshere vind ik juist onvolwassen gedrag vertonen, maar dat gaat ook wel beter als hij in vorm komt.

31 oktober 2014 om 12:18

ja Wenger is een beetje een watje, slappe hap inderdaad he? vind ik ook. een nieuwe trainer zal Arsenal goed doen, een frisse wind

31 oktober 2014 om 12:19

haha als iemand een winnaar is is het Pippo Inzaghi haha
check je feiten

31 oktober 2014 om 12:23

En dan is Flamini iemand die wel een instelling heeft, maar niet de kwaliteit om in het veld echt een waarde te zijn voor het team. Walcott heeft ook een bepaalde instelling, maar zelf heb ik ook zoiets van dat het ook een karakteristiek is van Wenger zelf. Als je heel de tijd speelt met de gedachtegang dat plek 4 genoeg is, wat het ook was gezien de situatie met het stadion, dan is het lastig om met datzelfde team en manager opeens te gaan voor plek 1.

31 oktober 2014 om 12:24

Inzaghi is dat niet. Als je het hebt over een echte winnaar bij Milan denk ik aan spelers als Maldini en Gatusso. Wat ik bedoel zijn spelers die de mouwen opstropen en vechten voor iedere meter. En Inzaghi stond daar nou niet bepaald om bekend.

@addict Wat ik bedoel is de "over mijn lijk"mentaliteit, dat mis ik bij veel spelers. Vroeger had je Adams, Keown en Vieira waarbij je gewoon wist dat je er 4 keer voorbij moest en dat je ze dan nog niet kwijt bent, nu hebben Flamini en Wilshere dat, alhoewel het vooral bij de eerste vaak te ver gaat.

31 oktober 2014 om 12:35

#maurootje

Van Persie een harde werker? HAHAAHHAAHAHAHHAHA de beste grap van het jaar op vz. Die kerel is zo lui als het maar kan en heeft geluk dat hij zoveel talent heeft. Want hij heef er absoluut niet hard voor moeten werken.

31 oktober 2014 om 12:38

En vooral een andere coach, want die moet zorgen voor winnaarsmentaliteit

31 oktober 2014 om 12:39

@jeremy066

Hij mag toch zijn mening geven,waarom begin je over Milan. Dit is hier off topic

31 oktober 2014 om 12:42

huh waar heb jij het over?

31 oktober 2014 om 12:44

dat is een vechters mentaliteit, maar Pippo is echt wel een winnaar, heb je hem ooit zien juichen, hij gaat uit zn dak als hij scoorde, zo graag wou hij winnen.

31 oktober 2014 om 13:25

Correctie zo graag wilde hij scoren. Pippo deed amper mee met het positie spel van Milan daar was hij gewoon niet goed genoeg voor een pure afmaker dat dan weer wel en een hele goeie trouwens. Maar voetballen kon hij niet zo goed hahahaha volgens mij kon hij niet eens 20 x hooghouden

31 oktober 2014 om 14:09

Flamini maakt zichzelf eerder belachelijk door zich als een debiel te gedragen, al is hij vaak wel de enige die echt de boel scherp wil houden.

De echte mannen zijn sowieso een beetje uitgestorven, het zijn nu toch min of meer allemaal jochies met een te kleine piemel en een veelte groot wagenpark.

Maar probeer dan in ieder geval dat type te benaderen.

31 oktober 2014 om 15:25

Check je eigen facts,

Pippo was een balletjes wachter pur sang. Intikkers, glijders , rommelgoals.. dat staat menig mens nog bij van hem. Wil niet zeggen dat dat slecht is of niets uitmaakte, want hij zorgde wel voor punten zo. Maar een winnaar mentaliteit creëren zoals eerder beschreven... dat moet hij nog maar bewijzen. En ondanks geen prijzen de laatste jaren, Wenger heeft zich al lang en breed bewezen.maar doe nou niet alsof Milan zulke mega spelers heeft. Vindt t aardig in balans met Arsenal zo. Beide moeten vechten voor CL voetbal dit jaar.

Succes

31 oktober 2014 om 15:29

Omdat hij hard juichte na een goal is hij meteen een winnaar? Dat getuigt van winnaars mentaliteit? Vond t altijd een treiter juich van hem. Gattuso was een winnaar.. een killer. Davids idem. Pippo was een sneak. Niets mis mee...die moet je ook hebben in t team.

Maar ben t eens over t feit dat Arsenal killers mist. Spelers met een over mn lijk mentaliteit. Die trekken je over de streep.

31 oktober 2014 om 12:15

Mee eens, te veel softies. Al is het stuk over Özil gewoon onzin.

31 oktober 2014 om 12:25

Klopt. Dat was kennelijk meer eigen mening van de Chileense pers, wat ze daar regelmatig doen.

Liverpool had Sanchez moeten kopen als vervanger van Suarez...

Boateng moet, als het waar is, niet piepen! Hij heeft die overeenkomst zelf ondertekent..!

Natuurlijk is het complete onzin dat Alexis zich zo voelt, maar er zit wel een valide punt in de tekst. Er moet harder gewerkt worden, vooral als het tegen zit.

31 oktober 2014 om 13:02

Arsenal is mijn ogen nog steeds een topclub maar ze geven me andere soort indruk dan city en chelsea bijv. De mentaliteit om echt de titel te winnen lijkt daar meer aanwezig te zijn. Arsenal roept zowat elk jaar dat ze voor de titel gaan maar als het niet lukt is het ook goed.

31 oktober 2014 om 13:55

Ik begrijp wat je bedoelt. Wanneer Arsenal tegen een topclub aantreedt, ongeacht de vorm van die tegenstander, heb ik er altijd een slecht gevoel bij. Altijd die drie punten als onwaarschijnlijk beschouwen. Dit komt gewoon omdat er ondanks de grote potentie die er aanwezig is, zo weinig consistentie is. Daarmee bedoel ik een ondergrens van een niveau dat acceptabel is , waarop je zeker kunt terugvallen. Ozil belichaamt dat idee een beetje. Ik kan me voorstellen dat een dergelijke beleving bij een Barcelona ongekend, en niet geaccepteerd is.

Weet neit of dat wel zo verstandig is van Bvb. Voor Reus mag je wel een uitzondering maken. die is voor 25 miljoen binnen een zucht en een scheet weg

Aan de ene kant is Alexis Sanchez nu de grote man. Bij Barca stond hij altijd in de schaduw van Messi en Iniesta en co. Hij is nu by far de beste speler van Arsenal.

Maar kan begrijpen dat het frustrerend is dat het gewoon ontrbeekt met prijzen. Bedoel, lets be honest, ze gaan niet om de titel of champions league spelen.
Van Persie voeldde dat ook en besloot uiteindelijk weg te gaan(niet de enige reden uiteraard). Ik kan mij overigens niet voorstellen dat Alexis baalt van de 'werklust' van de spelers.

door de krant La Tercera geloof ik hier helemaal niks van .
maar als het waar is is het zijn eigen schuld... sanchez weet toch dat je bij Arsenal komt, waar je met een little overrated ozil en prijsloos arsenal speelt. hij komt daar dus of voor het geld of omdat hij het een mooie club vind qua historie enz anders heeft hij daar niks te zoeken.

Hij heeft ook een het temperament van een zuid amerikaans straatschoffie die heel graag wil voetballen.

als je alleen al bij het WK zag hoe die Chilenen te keer gingen bij het volkslied, die zijn trots dat ze mogen voetballen voor hun land en zullen er alles aan doen om te winnen.

spelers zoals Alexis zullen nooit opgeven en blijven gaan tot ze erbij neer vallen (bij wijze van).
daarom had ik Alexis graag bij Liverpool gezien, aangezien onze coach dat heel erg van een speler verlangt, werkethiek!

Spelers zoals Gerrard, Henderson, Sterling en vorig seizoen natuurlijk Suarez, dat zijn spelers die altijd hard werken.

31 oktober 2014 om 12:25

Maar dat is niet wat bedoeld word. Een Rambo loopt ook zo'n 14 km per wedstrijd. Wat hij mist zijn spelers met de "over mijn lijk"mentaliteit, en die heeft Liverpool ook niet al te veel meer.

31 oktober 2014 om 14:31

Tsja die vind je er niet heel veel in engeland .. ook Liverpool heeft die niet echt meer.. misschien Gerrard een beetje maar ik snap wat je bedoelt.. zijn toch vaak zuid amerikanen met die mentaliteit.

Inderdaad in alle interviews waar ik Alexis Sanchéz in zie spreken geeft hij aan dat hij alle prijzen met Arsenal wil winnen en daar ook echt in gelooft. Met zo'n instelling begint hij dus aan de wedstrijd of zijn teamgenoten met de zelfde instelling de wedstrijd betreden op Welbeck na is mij ook een raadsel.

We (lees: Arsenal) spelen met te veel ideale schoonzonen. Weinig spelers die echt hun mouwen opstropen en gaan vechten voor elke meter wanneer het nodig is. Enkel Sanchez, Wilshere en Flamini doen dit, al kán Ramsey dat ook. Maar verder? Sorry maar Szczesny vecht nog harder dan onze verdedigers. Als je ziet hoe Mertesacker de laatste maanden erbij slentert (of sprint?) is echt verschrikkelijk om te zien. Je moet de tegenstander ook een beetje angst aanjagen.

Niet elke speler hoeft te zijn als Big bad Vinny Jones, maar zulke types missen we wel echt duidelijk, zeker achterin. En dat Flamini die mentaliteit wel heeft is heel leuk, maar als je niet kan voetballen schiet je er alsnog vrij weinig mee op.

31 oktober 2014 om 12:38

Inderdaad. Mertesacker die doodleuk in een interview verteld dat hij het moeilijk vind om zichzelf te motiveren. Wat is dat voor onzin zeg. Arsenal zal er goed aan doen om een speler als Nigel de Jong te kopen. Een ervaren speler die wel de goeie mentaliteit heeft.

31 oktober 2014 om 12:57

Dat is vooral verbale felheid, spelers die kunnen zeiken op scheidsrechters en tegenstanders. Die heb je soms nodig, maar daar ligt het probleem niet. Sant Cazorla, Koscielny en Gibbs hebben ook felheid, maar dan voornamelijk in hun spel, dat zijn niet zulke schoffies.

Het probleem is dat de tegenstander niet bang wordt van ons huidige spel. We omsingelen elke wedstrijd de zestien, om vervolgens nauwelijks een kans te creëren. Wanneer een ploeg als Chelsea of City richting de zestien komt, is de tegenstander direct bang. Bij ons is er nog weinig aan de hand, zolang de verdedigers van de tegenpartij goed opgesteld staan en geen counters toelaten. Andersom is elk balverlies van Arsenal een garantie op een counter van de tegenpartij. Daar put elke tegenstander vertrouwen uit.

Ik denk dat dit voornamelijk komt door de huidige blessures. Met een fitte Walcott en Ramsey heb je directere spelers, die het goal sneller opzoeken. Dat zal het spel van Arsenal positief beïnvloeden. Maar we hebben daarnaast ook iemand nodig die het middenveld totaal domineert. Dit hoeft geen mannetje te zijn, een type Bender lijkt mij ideaal: Iemand die de schakel kan zijn tussen verdediging en aanval.

31 oktober 2014 om 14:51

De enige hoop daarbij die ik heb is dat Wenger lef gaat tonen en ipv altijd maar dat eentonige balbezit voetbal ook is een keer verder kijkt. Dit team is zó ontzettend goed om (deels) op de omschakeling te spelen, maar hij verdomd het echt. Iedereen weet wat we gaan doen, iedereen weet hoe we spelen, iedereen weet hoe ze dat onschadelijk moeten maken.

Bender is inderdaad een hele goede speler en zou daarvoor ideaal zijn.

31 oktober 2014 om 13:13

Ja en nee. We hebben inderdaad te veel ideale schoonzonen, maar dat hoeft niet per se een belemmering te zijn. Kijk maar naar het Barcelona wat onder Pep alle prijzen won, daar was niemand een harde vechter (Ibra wel, maar die werd daardoor afgestoten) maar speelde iedereen vol overgave. Dat mist Arsenal, de pure wil om te winnen. Alexis gaat er 90+ minuten de volle 200 % voor. Wilshere heeft dit ook maar nog te weinig. Flamini is gewoon te beperkt en uit dit in domme overtredingen omdat hij niet de kwaliteiten heeft om zijn vechtersmentaliteit te uiten. Ik mis vooral in de verdediging zo'n type, en op de dmf positie. Vroeger had je in elke linie een absolute winnaar: Keown Adams Campbell Vieira Henry. Arsenal moet dan ook nog 2 nieuwe spelers vinden: een leider en winnaar in de defensie, en een type Vieira/Gilberto Silva voor dmf

31 oktober 2014 om 14:49

Klopt, maar ook in dit is het ja en nee. Om die felheid (en al helemaal op de Engelse velden) te compenseren moet je voetballend van zo'n hoog niveau zijn dat je dat niet nodig hebt. Laten we wel wezen, op Sanchez en Ozil (in topvorm) na hebben we dat niet, en Sanchez is dan ook nog is zo'n strijder. En als je dat niet hebt, dan moet je het van andere krachten hebben.

Daarom dat ik ook het voorbeeld van Vinny Jones aanhaalde. Hij pakte de spits in de 1e 10 minuten 1x zó hard aan dat die spits de rest van de wedstrijd niet bij hem in de buurt durfde te komen en zo gelijk helemaal uit zijn spel was. Nou zeg ik niet dat dat nodig is hoor, maar die felheid en mentaliteit missen we echt zo ontzettend erg.

Leuk dat ze goed kunnen voetballen, maar ze hebben totaal geen ruggengraat.

Timm_fr

''arsenal roept zowat elk jaar dat ze voor de titel gaan maar als het niet lukt is het ook goed''
Onzin, er is de afgelopen jaren niet één keer uitgesproken of zoals jij zegt geroepen dat ze voor de titel gaan. Natuurlijk, iedere topclub in Engeland wil de titel winnen, maar zoals jij het stelt is feitelijk onjuist.

Sanchez goeie voetballer, maar neemt teveel risico op eigen helft tegen galatasaray hebben ze daardoor 1 goal tegen gekregen. Tegen hull city of sunderland deed hij het weer waardoor ze in scoringskans kwamen, dus sanchez moet niet denken dat hij de absolute top

31 oktober 2014 om 15:01

Is...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren