Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Willems en Van Rhijn in voorlopige selectie Oranje

Laatste update:
/

Guus Hiddink heeft Jetro Willems, Ricardo van Rhijn, Memphis Depay en Ron Vlaar opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal voor de komende twee wedstrijden. Oranje speelt 12 november eerst een vriendschappelijke interland tegen Mexico en vier dagen later, in het kader van de EK-kwalificatiecampagne, tegen Letland.

Willems speelde bijna een jaar geleden zijn elfde en laatste interland voor Oranje, terwijl Van Rhijn veertien maanden geleden voor het laatst het Nederlandse tricot om de schouders droeg. Vlaar en Depay zijn hersteld van hun respectievelijke blessureleed en maken hun rentree in de selectie. Een opvallende afwezige in de selectie is Jeremain Lens. De aanvaller stond tegen IJsland nog in de basis, maar ontbreekt nu bij de 26 namen van Hiddink.

Daryl Janmaat, Jeremain Lens, Jeffrey Bruma, Georginio Wijnaldum en Rafael van der Vaart ontbreken ook in de selectie. Wijnaldum en Van der Vaart zijn nog maar net wedstrijdfit na blessureleed. Janmaat speelde zondag nog negentig minuten mee bij Newcastle United, maar desondanks kiest Hiddink ervoor om de rechtsback niet te selecteren.

Janmaat ging in de EK-kwalificatieinterland tegen Tsjechië in de fout, waardoor Oranje met 2-1 verloor. Bruma, die tegen Kazachstan en IJsland nog tot de definitieve selectie behoorde, maakt nu geen deel uit van de voorselectie. Oranje heeft na drie EK-voorrondeduels drie punten en kijkt tegen een achterstand van zes punten aan op Tsjechië en IJsland. Op vrijdag 7 november maakt de bondscoach de definitieve selectie bekend voor de laatste interlands van dit kalenderjaar.

De voorselectie:

Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Feyenoord), Jeroen Zoet (PSV)

Verdediging: Virgil van Dijk (Celtic), Bruno Martins Indi (FC Porto), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Lazio), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain), Jetro Willems (PSV), Ricardo van Rhijn (Ajax)

Middenveld: Daley Blind (Manchester United), Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Queens Park Rangers), Nigel de Jong (AC Milan), Davy Klaassen (Ajax), Wesley Sneijder (Galatasaray)

Aanval: Ibrahim Afellay (Olympiacos), Memphis Depay (PSV), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Quincy Promes (Spartak Moskou) en Arjen Robben (Bayern München).

De afwezigheid van Jeremain Lens is ...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bezem is er flink doorheen gegaan......

29 oktober 2014 om 12:51

En dan laat je janmaat thuis...

29 oktober 2014 om 12:57

Janmaat zit er terecht niet bij. Loopt als een kip zonder kop over het veld. Hij is nog zoekende, al vraag ik me af of hij het ooit nog gaat redden daar. Ik vind het jammer, maar hij komt, althans voorlopig, echt tekort voor Newcastle...

29 oktober 2014 om 12:59

Idd. Want janmaat heeft tegen de Tsjechen even laten zien wie er rechtsback dient te staan? Van Rhijn is in hele goede vorm. En heeft dit verdiend.

29 oktober 2014 om 13:02

@mentalist: Vanwege 1 fout? Want zo heel slecht speelde hij die wedstrijd niet eens.

29 oktober 2014 om 13:03

En dat is ook volkomen terecht...

29 oktober 2014 om 13:03

Dat lijkt me duidelijk ja!

29 oktober 2014 om 13:16

Terecht dat Janmaat niet erbij.

29 oktober 2014 om 13:20

@piraatje
Vreemd als er volgens jou iemand met kip zonder kop rond loopt dat ze 2 jaar lang met Janmaat in de basis nooit verloren hebben en tot de wedstrijd tegen tsjechie heeft hij nooit 1 fout gemaakt. Kunnen we over van der wiel helaas niet zeggen die ook de laatste 2 interlands weer niks toevoegde.

29 oktober 2014 om 13:23

Janmaat hoeft voorlopig niet terug te keren, vdw als eerste rb en van rhijn als back-up. Verhaegh thuis laten

29 oktober 2014 om 13:29

V/d Wiel terug na die dramatische wedstrijd??? Nee dank je. Gewoon weer Janmaat erin!

29 oktober 2014 om 13:31

@deevon

Ik denk dat Guus spelers selecteert op basis van prestaties bij hun club, op hun vorm. Janmaat presteert niet bij Newcastle. Dan concludeer ik dat hij terecht niet geselecteerd is voor deze interlands.

29 oktober 2014 om 13:47

Ik vind op dit moment ook Greg en Van Reijn beter, dus ja, wel logisch.
Verhaegh weet ik niet, want die zie ik nooit spelen.

Je gaat geen 4 rechtsbacks meenemen voor 1 wedstrijd.

29 oktober 2014 om 14:03

Vanwege 1 fout ja. Want dat kost je de wedstrijd. Zo meedogenloos is het nu eenmaal.

29 oktober 2014 om 14:17

deevon

V.d. Wiel was tegen Kazachstan samen met Affelay de beste op het veld.. Tegen Ijsland speelde beiden, net zoals de rest van het gehele elftal, ronduit slecht. Bovendien stond Janmaat op het moment dat het echt moeilijk werd (op het Wk) al niet meer basis

29 oktober 2014 om 14:22

Als je tweemaal verliest tege kleinere voetballanden dan scheelt er iets aan je opstelling. Normaal dat hij enkele slachtoffert die fouten hebben gemaakt. 1 fout kan ook een dure fout zijn kijk maar tegen tsjechie.

29 oktober 2014 om 15:37

Als het zo medogenloos was, kon 3/4 van de selectie wel opzouten....gezien je clubvoorkeur snap ik dat je liever van Rhijn hebt. Maar probeer eens een beetje realistisch te kijken!

29 oktober 2014 om 17:44

Deevon, Janmaat staat niet voor niks zwaar onder vuur in Engeland. Aanvallend is hij goed, maar verdedigend te matig.

29 oktober 2014 om 17:45

Janmaat ligt zwaar onder vuur in Engeland, aanvallend okay maar hij komt verdedigend tekort. Niet raar dat hij er niet bijzit.

29 oktober 2014 om 21:33

Janmaat ligt zwaar onder vuur? Staat hij daarom altijd in de basis? Vraag me soms echt af waar mensen dit soort onzin vandaan halen. Heb je misschien ook ergens een artikel dat Janmaat "zwaar onder vuur" ligt?

29 oktober 2014 om 12:57

Ik vind het anders best meevallen.... Dat Lens er niet bij is is wel terecht in mijn ogen. Janmaat speelde het WK al niet heel erg top, maar van Rhijn is natuurlijk geen haar beter. Wijnaldum heeft poos niet gespeeld, dus logisch datie er niet bij is. Fijn dat Vlaar er weer bij is!

29 oktober 2014 om 13:10

Ricardo is anders wel prima in vorm dus why not?
Stel ze zijn beiden van gelijk niveau, nou dan lijkt het me logisch dat je de speler selecteert die het meest in vorm is. Daarnaast speelde Janmaat indd geen puike wk en ook de afgelopen interland maakte hij een blunder. Nou dan nu een ander proberen. Niet zo gek.

29 oktober 2014 om 13:31

Maar van Rhijn was wel mede verantwoordelijk voor de tegengoal... Het is maar waar je prioriteiten liggen, heb liever dat het verdedigend goed staat...

29 oktober 2014 om 12:58

Belachelijk dit, wat een makkelijke keuze om die twee thuis te laten. Hiddink je zou maatregelen nemen, begin dan eens met Van Persie als je een voorbeeld wil stellen.

Knvb Nu!!! ingrijpen dit kan toch niet

29 oktober 2014 om 13:00

Ik haat het om te zeggen maar van Persie speelde erg goed tegen chelsea. Miste kansen maar was constant aanspeelbaar en won bijna ieder duel. Als hij dezelfde wil brengt bij oranje dan zou ik hem nog een kans geven.

29 oktober 2014 om 13:03

Dan moet van rhijn maar rechts achter van der wiel heeft in de afgelopen interlands ook niks laten zien en domme fouten gemaakt

29 oktober 2014 om 13:04

Ik vind het een beetje makkelijk om alles van fout gaat bij Oranje maar op v Persie af te schuiven. V Persie is gewoon een topspits die heel belangrijk voor Oranje kan zijn.
Maar de lucht moet wel gewoon geklaard worden, het ligt echt niet alleen aan v Persie, Huntelaar is een goede spits maar hij gedraagt zich soms alsof hij Ronaldo is en het dus onbegrijpelijk is dat hij niet opgesteld wordt. Als je je rol bij Oranje niet kunt accepteren moet je lekker thuis blijven.

29 oktober 2014 om 13:05

1 van de beste spitsen van de wereld thuis laten, nee jij hebt er echt kijk op.. Zucht

29 oktober 2014 om 13:07

@mentalist en Xajacfa

Je kan RvP gewoon niet thuis laten, hij is de aanvoerder en ook nog eens na Robben de beste speler. Zolang hij maar niet iets doet dat echt niet door de beugel kan. Ik zelf vind het gebaartje dat hij deed naar Huntelaar niet zo erg als velen wilden doen voorkomen. Hij heeft een gesprek gehad met Hiddenk en Huntelaar dus dat is wel voldoende in mijn ogen.

Ik vind het ook erg grappig om te zien dat bijna iedereen die Van Persie eruit wil een Ajax fan is.

29 oktober 2014 om 13:09

Waarom haat je dat om te zeggen? Er is zo'n enorme afgunst tegenover vPersie, vooral hier op VZ. Hij hoort er gewoon bij, net zoals Huntelaar.

29 oktober 2014 om 13:12

Huntelaar is slecht voor de sfeer. Daarnaast is het gewoon een subtopper.

29 oktober 2014 om 13:21

Ik ben geen ajax fan maar op basis hoe rvp presteert bij het nederlands elftal vind ik hem niet nederlands elftal waardig. Hij haalt nooit het niveau dat hij bij man utd wel haalt. En na al die jaren van proberen met rvp in de spits is het wel een keer tijd dat die een keer gepasseerd word. Eens moet het een keer ophouden.

29 oktober 2014 om 13:29

Daarom is hij ook topscorer aller tijden bij Oranje, omdat hij het altijd dramatisch doet bij Oranje..

29 oktober 2014 om 13:33

Van Persie heeft zondag tegen Chelsea echt goed gespeeld, daarvoor deed hij het ook niet zo goed bij United. Toen hij scoorde tegen Chelsea zag je ook meteen wat het voor hem betekende, je hoort iedereen wel zeggen dat van Persie er geen zin meer in heeft en op het veld weinig laat zien dat die er moeite voor wil doen, maar denk dat alle kritiek op van Persie ook bij hemzelf gewoon teveel was geworden. Hij krijgt niet alleen kritiek in Nederland, maar ook in Engeland. Hopelijk heeft die goal hem wat vertrouwen gegeven en kan hij dat vasthouden

29 oktober 2014 om 13:34

Dan moet die dat wel laten zien R.v.p. Was één van de beste pitsen.

29 oktober 2014 om 13:34

Nee, omdat hij er al bijna 100 interlands instaat en keer op keer weer het vertrouwen krijgt....zelfs als Huntelaar het beter doet....

Het zal mij benieuwen wie er de komende interlands instaat. Als Hiddink het nu weer verpest, kan hij wss zn koffers gaan pakken....

29 oktober 2014 om 13:39

Ik ben gewoon niet zon fan van de speler van persie. Heeft weinig te maken met dat hij ooit uitkwam voor Feyenoord. Robben is ook een PSVer maar een wereldvoetballer. Kan ik als Ajax fan prima onderscheid in maken..

Van persie is een moment voetballer, die in vorm knappe dingen kan doen.. Maar hij is in mijn ogen gewoon geen absolute wereldtop, en bovendien al heel lang dramatisch uit vorm.

29 oktober 2014 om 14:02

@montania, er zijn er juist 2 in de selectie die al paar jaar bewijzen slecht voor de sfeer te zijn. Dat zijn v Persie en meneer affelay. Beide hadden ze thuis gelaten mogen worden. En Huntelaar is misschien wel de dodelijkste spits op het moment in Duitsland en misschien wel Europa.

29 oktober 2014 om 14:08

Ik kan ook topscoorder van NL worden als ik alleen maar scoor in de kwalificatie rondes vs Andora Kazacstan enzo.

29 oktober 2014 om 16:26

Vooral Afellay ja! Heeft in 3 jaar 2 interlands gespeeld,maar bewijst al jaren niet goed in de groep te liggen? Wat een opmerking zeg...

Verder moet men eens ophouden met van Persie afkraken! Alsof Huntelaar zo heilig is...

29 oktober 2014 om 16:52

Als je maar lang genoeg opgesteld wordt .. word je al gauw topscoorder!!
Huntelaar had dat nu ook kunnen zijn..!

Nee .. ben geen Ajacied .....maar RvP heeft niet veel betekent op het hoogste niveau. Daar word je op beoordeeld .. en hoe constant je bent.
Niet in de Champ League of bij het Ned. elftal.

Hij scoort nu weer eens .. goh.. en dat voor een spits ....... en hij moet er toch echt weer in!????
Nou nou.... een kinderhand is gauw gevuld blijkt wel weer!

29 oktober 2014 om 17:47

Montania, gelukkig is RvP een fijne goster.

29 oktober 2014 om 18:01

vooral bij de amsterdammers op deze site.
Robin hoort gewoon in de basis en Huntelaar is een goede invaller als het niet loopt.

29 oktober 2014 om 18:22

Fransen,

Op basis van wat hoor Van Persie in de basis? In ieder geval niet op basis van zijn statistieken of spel in Oranje. De statistieken van Huntelaar zijn beter, en ik heb ook niet het idee dat Van Persie het team beter laat spelen.

29 oktober 2014 om 13:06

Ja echt he dit is een nieuwe weg inslaan...

29 oktober 2014 om 13:31

Wat is dat toch met die Toornstra hype ineens, hij speelt 2 goede wedstrijden en hoort ook ineens in Oranje.
Klaassen is 4 jaar jonger en Toornstra speelt niet eens op het middenveld bij Feyenoord.

29 oktober 2014 om 13:41

Toornstra? Mensen roepen ook maar wat af en toe... Klaassen is een van de weinige revelaties van dit Ajax. Enorme veel talent die jongen.

29 oktober 2014 om 13:58

Dat hoeft ook nog niet Toornstra voor Klaassen,maar voor Narsingh zou kunnen,al bedoel ik eerder dat we te lezen krijgen dat de bezem er doorheen zou gaan nou ik zie niks nieuws dus dat worden weer 2 nederlagen...

29 oktober 2014 om 14:12

Ik vind het wel best zo. Laat hem lekker de Ajacieden oproepen. Dat hele interland voetbal interesseert me niet. Nee doe mij maar wat extra rust voor de jongens. En laat de concurrentie maar flink aan de bak moeten.

29 oktober 2014 om 15:05

Toornstra is inderdaad een goede voetballer.
Maar toch als je Ajax wekelijks volgt en PSV en Feyenoord dan zie je wie de echte potentie hebben.

Toornstra is een goede voetballen, maar ik snap wel dat Klaassen word geselecteerd. Klaassen en Veltman en Andersen(andersen pas net) groeien al een jaar lang elke week.

Klaassen kan echt verschikkelijk goed worden, of natuurlijk op dit niveau blijven haken.

Maar hij heeft een goede inzet, gaat tot het einde, heeft goed inzicht, heeft de passing in de benen en verliest weinig balverlies, ook al redelijk wat assistjes op zijn naam dit seizoen voor Ajax, vorig jaar veel doelpuntjes.

Kan niet anders zeggen dat het terecht was geweest als Toornstra was geselecteerd en Klaassen niet, en natuurlijk andersom, je kan ze niet allemaal meenemen.

29 oktober 2014 om 16:51

Maar snap niet waarom t ineens over Toornstra gaat haha zeg alleen dat er echt ingegrepen is he lol vind alleen dat je misschien eens moet gaan nadenken om bijv Sneijder te vervangen door een Maher of Klaassen. Zeker in een oefenwedstrijd. Laat Toornstra maar lekker een heel seizoen goed spelen voordat ze er aan gaan denken.

29 oktober 2014 om 17:35

Jaman1

Ik nam je serieus tot je andersen begon te noemen geen verstand van voetbal als jij hem ziet groeien dan is dat met zijn schoenmaat maar voetballend is hij niks waard

29 oktober 2014 om 18:04

Toornstra is gewoon een middenvelder.
Hij speelt weliswaar rechtsbuiten maar hij vult dat toch ook als een halve middenvelder in. Hij is een laatbloeier maar ik vond hem zeker niks minder dan Klaassen.

29 oktober 2014 om 18:09

Dan moet je beter opletten

Hij is gewoon goed bezig.

29 oktober 2014 om 13:23

Van rhijn is zoveel beter... Hij haalt het niveau van datryl niet eens in e eredivisie Achtja die PSV'er weethet beter... Gelukkig zit jetro erbij

29 oktober 2014 om 14:48

Van Rhijn is veel beter van Janmaat, altijd al gevonden. Speelde gewoon onder zijn niveau vorig jaar en heeft gelukkig weer de stijgende lijn te pakken. Komt met goede voorzetten, komt goed op, heeft snelheid en kan beter verdedigen dan Janmaat.

29 oktober 2014 om 16:00

Of Janmaat speelt nu onder zijn niveau? Ik vind die Van Rhijn niet veel bijzonders, leuk backje hoor, maar geen uitgesproken oranjemateriaal in mijn ogen.

29 oktober 2014 om 17:49

The doc, objectief als altijd! Gelukkig speelt Janmaat die verdedigend zwaar tekort komt, de pannen van het dak in Engeland.

29 oktober 2014 om 17:51

Baardgrasmus, Janmaat speelt helemaal niet onder zijn niveau. Het is duidelijk dat hij het niveau van Newcastle niet aan kan, verdedigend heeft hij vooral problemen. En ja het is nu wel duidelijk waarom Janmaat werd gewisseld voor aanvaller op het Wk.

29 oktober 2014 om 18:06

sulejmani obkjectief als altijd.
The doc heeft gewoon gelijk, van rhijn is een modale back die niet genoeg is voor oranje. Ik zou van der Wiel in de basis zetten en Janmaat als backup.
Verhaegh zou ik ook thuis laten./

29 oktober 2014 om 18:08

janmaat speelt wisselvalig bij Newcastle maar hij komt er wel weer bovenop.
Op het WK speelde hij verdedigend juist wel goed, alleen aanvallend deed hij het minder dan normaal.
Hij heeft 2 jaar uitstekend gespeeld in Oranje en het is wel opvallend dat het weer alleen ajacieden zijn die hem afzeiken.

30 oktober 2014 om 17:04

Flash doe ff je bril af man als het aan jou lag waren het alleen ajacieden. Heb je gister gekeken hij deed het 63 minuten lang goed bij City en werd nog uitgelicht bij Sky.

30 oktober 2014 om 17:05

Ik ben gewoon objectief Sulejmanii ik heb niks tegen Ajax maar van Rhijn is matig... en door hype komt hij (weer) in Oranje... we zagen tegen Ijsland ook hoe goed VDW is....

30 oktober 2014 om 17:07

je ijkt niet eens Newcastele haha.... gister was hij top en hij word nu al 1 van de beste aankopen van de PL genoemd omdat ze voor een goede prijs een mischien wel betere vervanger hebben gekocht........

Ik had gehoopt dat hij bijv. V persie niet had geselecteerd om een signaal af te geven.

29 oktober 2014 om 12:54

Wat voor signaal zou dat dan zijn? Je aanvoerder thuislaten, wie doet zoiets.

Daarbij laat je een van je betere spelers niet thuis en is er geen logische vervanger om op te roepen.

29 oktober 2014 om 13:02

Een signaal dat je rijp bent voor dwangverpleging

29 oktober 2014 om 16:56

Ja ... want RvP maakt al jaaaaren het verschil!!???
hahahahaha... wij kijken ook voetbal hoor .. wie hou je nou voor de gek!
Presteer echt bar weinig en toch maar blijven volhouden ... wie is er nou rijp voor het gesticht???

29 oktober 2014 om 20:20

Toch topscorer van het Nederlands elftal, heeft hij vast bereikt door niks te doen ? Top reactie Matje71.

29 oktober 2014 om 13:07

Maar goed dat jij geen bondscoach bent dan. Een van de beste spelers zo schofferen is natuurlijk heel slim met het oog op wedstrijden in de toekomst.

29 oktober 2014 om 15:35

Van Persie is wel de spits die al jaren de Penalty stip bewaakt ipv van ruimte creeren voor anderen, zoals een Robben en een Depay, wat betekend, dat hij niet in het systeem past. Huntelaar trekt gaten voor Robben en depay en is in de 16 dodelijker. Van Persie rendeert in een 2 spitsen systeem waar Huntelaar beide systemen kan.

Gelukkig is Lens niet gekozen! En Janmaat ook niet, van der Wiel dus onze vaste rechtsback, mooi. Snap alleen niet waarom Verhaegh wel is gekozen en Janmaat dan niet?

29 oktober 2014 om 13:02

Omdat Verhaegh het een stuk beter doet dan Janmaat.

Janmaat heeft duidelijk aanpassingsproblemen in Engeland, waar hij iedere week één van de mindere spelers is. Verhaegh is überdegelijk aan het presteren in Duitsland.

29 oktober 2014 om 13:50

Janmaat komt verdedigend en fysiek gewoon tekort voor de PL. Shearer gooit hem zowat elke week door de molen bij Match of the day en 9 van de 10x zaagt hij hem totaal onderuit omdat hij of zijn man laat lopen of hem niet bij kan houden.

Gaat het nooit redden daar,, heeft gewoon verkeerde keuze gemaakt.

29 oktober 2014 om 20:21

Nee, men ziet eindelijk in dat Janmaat niet zo goed is. Het is een matige jongen die vaak dingen doet op goed geluk, is verdedigend van het niveau Willems.

30 oktober 2014 om 17:08

Focus je lekker op Atleti hij is niet 1 van de mindere.....

30 oktober 2014 om 17:09

heb je gister gekeken ??? hij deed het goed dus hou je mondje maar dicht hater... je ziet hem liever falen dan slagen.

30 oktober 2014 om 17:10

Hij is goed ...... weet je wat pas een matig ploegje is Arsenal.......

Terecht dat Willems er weer bij zit. Bijna wekelijks uitblinker bij PSV. Verdedigend degelijk, foutjes stuk minder en aanvallend geweldig. Momenteel de beste links back die we hebben

29 oktober 2014 om 18:10

Dat Willems er bij zit vind ik ook wel terecht.

Zo zeg, dat is even een schoonmaak. En ook zo overtuigend.
Ik kan niet wachten op dat plan van aanpak, dat wordt helemaal een klapper.....

Waarom weer zo'n nutteloze oefeninterland? Kunnen ze niet gewoon 2-3-4 kwalificatieduels inplannen in die 1.5-2 weken tijd dat ze hebben. Zo krijg je minder pauzes in de competitie en gaat het sneller vooruit.

29 oktober 2014 om 13:16

Ben ik het mee eens.

Niemand in Europa zit op die interlandonderbrekingen te wachten. Wanneer er dan een wedstrijd of 3 gespeeld wordt heb je minder onderbrekingen nodig en wordt het misschien ook iets aantrekkelijker.

En zo'n oefeninterland, tja, dat is al helemaal erg. Het probleem daarbij is nog dat die Mexicanen gebrand zijn op 'revanche' en dat je daardoor misschien ook nog punten misloopt op die ranglijst van de Fifa.

29 oktober 2014 om 14:24

Precies. Nu moet er elk interlandweekend weer bedacht worden wat er met de vrije tijd gedaan moet worden

Ik had op wat meer verrassingen gehoopt, zeker omdat er een vriendschappelijke wedstrijd bij zit. Pröpper, Sinkgraven, Vejinovic, Ziyech bijv. om op het middenveld uit te proberen. Kan toch een boost zijn voor die jongens om eens aan het grote Oranje te ruiken. Dat Lens er niet bij zit vind ik wel logisch, die was zo belachelijk slecht vorige keer en zal wel totaal niet in vorm steken. Welke rechtsbacks er worden geselecteerd vind ik niet zo belangrijk, Janmaat, van Rhijn, van der Wiel, wijkt zeker in Oranje maar weinig van elkaar af.

29 oktober 2014 om 12:55

Precies vind het niet ondenkbaar dat Ziyech over 2 jaar ons beste optie op de nummer 10 is op het Ek. Zou handig zijn om hem dan al eerder in te passen.

29 oktober 2014 om 12:56

Ziyech blinkt toch nog helemaal niet uit bij Twente? Hij draait aardig mee, maar ik vond hem tegen bijvoorbeeld Ajax heel erg tegenvallen. Hij moet eerst maar eens goed gaan presteren bij Twente voor hij in aanmerking komt voor Oranje. Ik had het logischer gevonden om Maher er weer eens bij te halen, die heeft dit seizoen meer laten zien dan Ziyech.

29 oktober 2014 om 14:48

Jdw17

Mwaa hij scoort nog niet zoveel, maar vindt hem wel degelijk uitblinker. Wedstrijden van Twente zie je dat er heel veel via Ziyech gaat, zag je zelfs die wedstrijd tegen Ajax terug, en dat hij vrijwel altijd een goede pass in huis heeft (dat gedeelte was tegen Ajax iets minder inderdaad). Maar ik vind Ziyech wel degelijk, nu al, één van de belangrijke pionnen van Twente.

Maher en Sinkgraven doen het ook goed, dus wat nummer '10's' betreft zitten we komende tijd volgens mij wel gebakken.

Meer dan terecht dat Willems erbij zit. Had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar hij speelt de laatste tijd erg sterk!

Bruma er niet bij is prima. Narsingh er weer bij? Niet prima en zelfs volslagen belachelijk. Willems is niet meer dan logisch.

29 oktober 2014 om 13:00

Noem 3 betere opties voor op rechts????!!!

29 oktober 2014 om 13:06

Robben, Boëtius, El-Ghazi, Lens. Er zijn ook wel wat jonge spelers die nu minder zijn maar in ieder geval nog beter kunnen worden. Narsingh zit nu al zijn plafond. Hij is ook na Jozefzoon met afstand elke week de slechtste op het veld.

29 oktober 2014 om 13:09

Boetius en El Ghazi? Schei toch uit man. Narsingh speelt niet altijd even goed, maar is ook al een aantal keer belangrijk geweest voor Psv. Ik ben het met je eens dat het beter moet, maar El Ghazi en Boetius zijn op dit moment echt absoluut niet beter en Lens was ook dramatisch de laatste interlands.

29 oktober 2014 om 13:09

Brenet maakt het hem moeilijk voor die titel hoor. Maar inderdaad, gezien Narsingh's huidige vorm is dit natuurlijk belachelijk. Dan liever Lens nog.

29 oktober 2014 om 13:09

Robben is al geselecteerd dus telt niet mee.
Lens is niet beter dan Narsingh. Heeft hij wel laten zien de laatste maanden. Boetius zit echt in de vorm van zn leven. El Ghazi heeft 3 wedstrijden een leuk niveau laten zien. Om in Oranje te komen is wel iets meer nodig.

29 oktober 2014 om 13:13

Hahah yeah right, zeg dat maar tegen Veltman en Willems (@2012).

Je hoeft echt niet meer zo lang goed te presteren om jezelf oranje international te noemen hoor.
Trouwens vind ik ook dat El Ghazi er terecht niet bij zit. Hoe slecht Narsingh wel niet speelt, in oranje vaak genoeg voldoende. Daarnaast zal hij ongetwijfeld banken.

29 oktober 2014 om 13:20

Ja om in Oranje te komen moet je bijvoorbeeld 1 kunnen lopen 2 geen voorzet kunnen geven 3 geen goal kunnen maken 4 geen overzicht hebben 5 geen pass hebben 6 je man op zoeken ook al heb je de techniek niet om er een voorbij te komen 7 je sterke punten in de counter weggooien en er maar een corner uit kunnen slepen. Nee sorry, Narsingh moet toch in de basis staan.

Boëtius en El-Ghazi zijn niet in vorm, maar kunnen nog beter worden zoals ik zeg. Narsingh speelt al 3 jaar op hetzelfde verschrikkelijke niveau met eens in de 10 wedstrijden eens een goede.

29 oktober 2014 om 13:34

Narsingh is de enige speler met een goede voorzet, en ook lijd hij weinig balverlies, ik vind wel dat hij vaker op doel mag schieten.

29 oktober 2014 om 13:35

Toch staat Narsingh al gewoon op 3 goals en 4 assists in de competitie hoor, dat zijn prima cijfers.

29 oktober 2014 om 13:51

Dat zijn inderdaad prima cijfers alleen speelt hij gewoon verschrikkelijk, al weken lang. Dan heb ik liever een jongere speler die nog beter kan worden dan weer Narsingh.

Goede voorzet, weinig balverlies meer op goal schieten. Haha. Alleen met ruimte is Narsingh bruikbaar. Hij heeft helemaal niet zo'n goede voorzet, op weinig balverlies ga ik niet eens in. En meer op goal schieten? De enige manier waarop Narsingh kan scoren is als hij alleen voor de keeper is gezet. In de ruimte dus, het enige moment waarop hij bruikbaar is. Nu speel je tegen Letland wat 11 man op eigen helft houdt en dan is Narsingh bruikbaar?

Oh en Depay, Robben, Willems zitten nu ook bij de selectie en die hebben allemaal een betere voorzet dan Narsingh

29 oktober 2014 om 15:35

Blijkbaar ben jij niet al te grote fan van Narsingh. Zo slecht als jij telkens doet voorkomen speelt hij helemaal niet. Is vrij belangrijk met zijn snelheid voor Psv. Geeft genoeg bruikbare ballen. Is vaak vrij overdreven in zn scharen, maar op dit moment is er in NL echt geen betere rechts buiten.

29 oktober 2014 om 17:42

Toornstra?
Steekt er toch echt wel bovenuit bij Feyenoord.

30 oktober 2014 om 17:11

Kom op PSV-ADO... het is een counter spits en ik kijk er niet van op als Vloet/bergwijn hem eruit speelt dit jaar.

29 oktober 2014 om 15:04

Promes is ook geselecteerd en kan daar prima uit de voeten. Zie zijn wedstrijden niet vaak omdat hij in Rusland speelt maar hoor goede verhalen. Denk trouwens dat Robben en Depay zullen starten.

Lens speelde gewoon heel slecht de laatste tijd en het is dan ook volledig terecht om hem niet te selecteren. Ben ook blij dat Vlaar weer terug is. Erg belangrijk voor dit Nederlands Elftal.

Ja, het is echt om te huilen. Het is een oefenwedstrijd. Hét moment om andere jongens uit te proberen en een signaal af te geven, zonder dat het direct gevolgen hoeft te hebben.

Waar is Ton Boot als je hem nodig hebt.. Die durft keuzes te maken in het belang van het team. Hier worden keuzes gemaakt voor de individualist. Boot had de splijtzwammen (huntelaar, Van Persie en Sneijder) er uit geflikkerd en was verder gegaan met jongens die spelen voor het team.

29 oktober 2014 om 13:02

Je gaat er echt niet op vooruit als je Rvp, Huntelaar en Sneijder eruit gooit. RvP en Huntelaar zijn de enige klasse spitsen die we hebben en na Sneijder is er ook niet echt iemand die het over kan nemen. Er is toch wel een logische reden dat Sneijder op het Wk een basisplaats had en nu onder een andere bondscoach nog steeds...

29 oktober 2014 om 13:29

Als je de beste spelers selecteert, wil dat niet zeggen dat je het beste team hebt. Het gaat om het beste team en de spelers die ik heb opgenoemd vinden zichzelf belangrijker. Je kunt ondanks dat je een klasse speler bent, meer afbreken dan goed doen. Dat hebben wij nu zo langzamerhand wel gezien. Maar goed, Hiddink durft het toch niet. Die had eigenlijk zichzelf moeten terugtrekken.

29 oktober 2014 om 15:00

Deze spelers maken ook snel het beste team. Gooi je Van Persie en Huntelaar eruit, dan moet je spelen met een Castaignos en een Luuk De Jong. Dat kan gewoon echt niet, dus hen eruit gooien is al onmogelijk.

Narsing in vorm was ik fan van, maar ik zou hem al twee jaar niet mee meenemen, ook na zijn blessure ook zeker niet Oranje-waardig. Geef dan een Toornsta maar een kans, zit meer voetballend vermogen in, alleen minder snelheid.

Daarnaast vind ik Veltman verschrikkelijk slecht. Waarom nog steeds geen Douglas? Niet te geloven. Dat niveauverschil moet wel zo immens zijn, maar ook BMI was bijzonder zwak de laatste interlands. Die twee mochten ook wel geslachtofferd worden.

Daarnaast had ik graag Vejinovic gezien. Heerlijk voetballertje is dat, zeg! Of misschien zelfs Maher.

29 oktober 2014 om 15:03

Arsenal-gunner

Qua spitsen heb je gelijk, beiden moeten geselecteerd worden puur omdat er geen betere zijn. Opvolging voor Sneijder staat echter op het moment te trappelen hoor: Ziyech, Maher, Sinkgraven. Ik zou Sneijder er ook nog zeker bij houden, maar ook één van die jongens in ieder geval een uitproberen in zo'n oefenpotje.

Lanjouwer

Kan je vertellen waarom Veltman zo verschrikkelijk slecht is? Is juist aan een zeer sterk seizoen bezig naar mijn mening.

29 oktober 2014 om 15:27

Heeft altijd een foutje nodig waar ik hem zie met Ajax en zeker de keren dat hij met Oranje meedeed (evenals BMI laatste keren overigens en Van Beek bij Feyenoord).

Ik moet wel bekennen dat ik nooit Ajax kijk, puur omdat dat qua amusementswaarde vaak 5jes zijn wat betreft de wedstrijden, maar dan weer kijkende naar de samenvattingen (en de wedstrijden die ik wel zie, want het is niet zo dat ik niks zie), zag ik hem veel te vaak een domme actie of overtreding maken waar ofwel een goal ofwel een grote kans uit voortkwam.

29 oktober 2014 om 16:11

Juist door hen niet te selecteren verwacht ik dat anderen beter gaan spelen. Ik verwacht eigenlijk als je, bijvoorbeeld, Van Persie niet zou selecteren, dat Sneijder dan een betere rol krijgt en andersom ook. Het is onjuist om te denken dat de beste voetballers ook het beste team vormen.
Ps; als je ook nog Nigel "tikkie terug" de Jong niet selecteert wordt het al een hele verbetering.

Logische selectie, meer dan verdiend dat Willems er bij zit. Lens speelde dramatisch de laatste interlands dus ook niet zo gek dat hij er nu niet bij zit.

Een keeper, een CV en v Rhijn of Verheagh zullen nog afvallen denk ik.

Ik had Veltman thuisgelaten nu Vlaar er weer bij is en Van Dijk ook is geselecteerd.

29 oktober 2014 om 13:05

Er zal nog wel een CV afvallen denk ik want er zitten er nu 5 in de voorselectie.

Lens vind ik eerlijk gezegd een logische afvaller na het terugkeren van depay. Verhaegh is mij echt een vraagteken, dat je bij blessures er voor kiest hem er bij te halen zou ik snappen maar die hoort er gewoon niet thuis vind ik.

Vind het opvallend dat Maher niet is geselecteerd. Speelt erg goed de laatste weken.

29 oktober 2014 om 15:34

Zakte bij Jong Oranje flink door het ijs. Ook in de El duel niet echt goed. Tegen Utrecht goed maar daar kan je ook niet slecht tegen spelen.

Geen Toornstra? Apart... als er egens aan gesleuteld moet worden is het wel het middenveld (10 positie).

29 oktober 2014 om 13:06

Toornstra speelt niet eens op 10 bij Feyenoord, waarom zou je hem dat wel voor die positie gaan oproepen voor Oranje? Dan was Maher nog logischer geweest.

29 oktober 2014 om 13:07

Ja maar Guus speelt niet met een echte 10... Maar met de punt naar achter en bij Fey speelt ie zelf ook niet op 10. Maar als andere spelers worden geselecteerd die er niet bij moeten kan je indd beter Toornstra meenemen.

29 oktober 2014 om 14:07

Ja want bij Feyenoord speelt hij ook echt op het middenveld.
Hangend op rechts speelt hij en gelukkig speelt Guus gewoon met echte vleugels.
Persoonlijk vind ik die zogenaamde schone rol 3 x niks.

29 oktober 2014 om 14:18

Toornstra switched enorm veel van positie en loopt niet alleen op rechts rond maar ook vaak centraal (doelpunt vh weekend gemist zeker). De speler heeft geweldige looplijnen en ernaast een flinke dosis werkethos (kunnen we wel gebruiken bij dit lamlendige NL elftal) overzicht en scorend vermogen. Ideale speler voor op het middenveld dus (of het nu op 10 is of als rechter aanvallende middenvelder in een Barcelona systeem).

Deze jongen heeft zo veel kwaliteit.. die heeft binnen een jaar een basisplaats. Helemaal als Sneijder zo doorgaat..

29 oktober 2014 om 14:34

Ja ipv Sneijder zal hij wel kunnen spelen, want man wat speelt Wes toch bagger de laatste tijd, maar ja waarom dan geen Maher? Vind ik dan meer een type die Sneijder eventueel zal kunnen vervanger. Toornstra lijkt mij op 1 of andere manier meer een box to box speler en daar hebben we Fer al staan en later Strootman.
Wel ben ik het met je eens hoor. Hij werkt indd hard en nu Dirk niet meer beschikbaar is kunnen we een werker erbij wel gebruiken.

29 oktober 2014 om 15:02

Toornstra zou ik dan niet voor de 10 halen.

Ik had daar juist graag Vejinovic of Maher gezien. Ook omdat ik benieuwd ben waar zij momenteel staan, vooral de eerstgenoemde. Alhoewel Letland nou geen geweldige graadmeter is

Toch apart dat zowat niemand door heeft dat Vorm er niet bij staat. Ik weet niet of hij nu geblesseerd is of iets dergelijks maar hij is toch wel al jaren een zekerheidje in de selectie.

29 oktober 2014 om 13:01

Speelt nooit bij Tottenham. Dus waarom apart?

29 oktober 2014 om 13:10

@PSV-ADO, Baardgrasmus en Reppi

Ik heb door dat hij niet bij Tottenham speelt maar hij komt nog niet eens voor in het artikel, dat is wat ik apart vond. Na zo'n 5 jaar een vaste waarde te zijn geweest in de selectie vind ik het wel toepasselijk om het in het artikel te vermelden dat hij thuisgelaten is.

29 oktober 2014 om 13:02

HIj is voorbijgestreefd door Harry Kane

29 oktober 2014 om 13:04

Haha die speelt bij jullie goeie vrienden bij Tottenham. Naja spelen bankt alleen... Achter Lloris. Domme keuze, waarschijnlijk een lekker salaris want Lloris speel je er niet uit.

Kan Jetro Willems misschien op het middenveld spelen? Verdedigend weten we allemaal dat het minder is maar aanvallend geweldig.

Willems - Sneijder
. De jong

29 oktober 2014 om 13:07

Nou je mag toch aannemen dat Nederland met name in de aanval zal zijn tegen Letland, dus dan lijkt Willems me een prima optie voor de linksbackpositie.

29 oktober 2014 om 13:10

Om eerlijk te zijn heb ik bij elke tegenstander vragen hoe oranje het gaat doen. Maar eig heb je gelijk. Hij zou tegen zo een tegenstander prima op linksback kunnen.

Kan me hier goed in vinden. Zowel Willems als Van Rhijn laten zien dat ze zeker tot de betere backs behoren. Het selecteren van Depay en Vlaar lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend.

Ook ben ik het er mee eens dat Lens zijn kansen heeft gehad de afgelopen tijd en dat er nu een mogelijkheid moet komen voor andere spelers.

Letland mag toch geen probleem vormen en ook al gaat het de laatste tijd minder goed, denk ik dat Letland gewoon eenvoudig wordt weggezet. De interland met Mexico zal interessant worden, aangezien zij nog steeds boos zijn over de manier waarop zij het WK moesten verlaten.

Tenslotte vind ik ook dat er te overdreven werd gereageerd door menig 'kenner', dat we zogenaamd mindere jaren tegemoet gaan. Onzin. Dat is nog helemaal niet te zeggen. Wanneer de talenten zich echt door blijven ontwikkelen kan er zomaar een ontzettend goed team komen te staan.

We zijn in Nederland inderdaad van het ophemelen van iedere speler die een balletje goed raakt. Maar ze worden net zo snel weer afgeschreven hier. Een Maher, die als wereldtalent wordt omschreven bij AZ, kan er geen bal meer van een jaar later. Nu is het ineens weer een goede speler.

De toekomst van Nederland ziet er helemaal niet zo slecht uit, zoals vele willen doen geloven.

Jammer dat we op het middenveld geen stylist hebben staan, dat zou het allemaal wat makkelijker maken. De spoeling is erg dun natuurlijk. Bij gebrek aan een ervaren stylist zou ik een talent als Ziyech daar wel eens willen zien spelen.

Mis toch wel Kongolo in de selectie, het grootste verdedigende talent van Nederland. Nog zo jong en nu al vele malen beter dan Indi. Zat ook al bij de WK-selectie natuurlijk, raar dat die nu nooit meer wordt opgeroepen. Hij heeft alles snelheid, kracht, lengte en kopsterk.

29 oktober 2014 om 13:14

Ben het met je eens. Echter, zijn tijd komt nog wel, dat weet ik zeker. Als we niet Europees hadden gespeeld, had ik hem er graag bij gezien om wat ervaring op te doen. Nu vind ik het wel fijn, kan ie even zijn rust pakken. Hij is zo belangrijk voor ons.

29 oktober 2014 om 13:44

Zeker waar, maar bij Oranje had die ook geen basis gestaan dan als die geselecteerd werd. Maar daar had die wel weer ervaring op kunnen doen. Vorig jaar koos Koeman ook al Kongolo boven Bmi, wat best logisch is.

Is toch nog steeds een wereld selectie hoor. In deze opstelling moet je toch ver kunnen komen denk ik genoeg kracht voor de goal met versie en der Günter. Goede opbouw met Sneijder in pirlo rol, en dreiging van de flanken.

Cillesen
Van der wiel
Van dijk
Vlaar
Blind
Jong/strootm
Snijder
Robben
Van percsie
Depay
Huntelaar
29 oktober 2014 om 13:31

Balans is in jouw team is zoek. 5 aanvallende types die niet meeverdedigen + een niet al te sterk centrum. Dit noem ik geen verbetering ten opzichte van de vorige interlands.

Grappig. Voordat ik hier op klikte wist ik al dat mensen zouden schreeuwen dat Van Rhijn nooit van zijn leven iets te zoeken heeft in Oranje. Echt lachwekkend. Misschien eens de clubs er buiten laten en kijken naar wat de spelers presteren. Zo kan ik alleen maar toegeven dat zowel Willems als Van Rhijn dit dik en dik verdienen. Hebben veel kritiek gehad vorig jaar, maar hebben zich allebei goed teruggevochten en zijn nu dragende spelers bij hun teams.

29 oktober 2014 om 13:24

Euhm, er is letterlijk niemand die zegt dat Van Rhijn niets te zoeken heeft?
Verder wel eens dat je de clubs er buiten moet laten.

29 oktober 2014 om 14:06

Ik Lees t ook nergens dus hij leest wel artikel maar niet de reacties haha,eerst lezen voor je zelf een discussie op gang wil gooien want daar gaat deze zogenaamde reactie over,proberen het PSV,ajax Feyenoord verhaal op gang te krijgen. Maar v Rhiin zit er nu ff terecht bij,en als hij er volkomen terecht niet bij zat zegt men t ook.

god god god wat is de bezem er inderdaad doorheen gehaald...de 2 grootste lapzwansen van de laatste 2 duels zitten er gewoon bij. In plaats van een behoorlijk signaal af te geven en anderen de kans te geven selecteert hij weer devrij en Bmi.

29 oktober 2014 om 13:51

De twee grootste lapzwansen waren Van Persie en Huntelaar. Gaan voor eigen glorie en het teambelang interesseert ze niks. Maar ja, Hiddink durft geen beslissingen te nemen. En wat te denken van de selectie van Nigel "tikkie terug/breed" De Jong.

29 oktober 2014 om 15:37

mooi hoor . zo kan je altijd de verdediging de schuld geven. die laten ze toch door.
lekker kortzichtig. die doen het prima hoor als je er 5 maakt zoals tegen spanje hoor je er niks over over dat tegendoelpuntje. ze hebben het met het hele elftal verpest . de vrij en bmi worden de problemen in gespeeld door dat matige middenveld . ze staan al niet bekend als de best opbouwers .en als ze de bal op het middenveld krijgen dan komt die 9 van de tien keer nog sneller terug.sterker nog. al is de bal bijna bij de spits. zelfs dan gaan ze liever terug. omdat er helemaal geen diepgang is in het spel. dan staat alleen rvp tussen 5 man zijn best te doen. alleen snijder gaf rvp een paar bijna bruikbare ballen . de rest loopt hij er voor spek en bonen bij.

Eindelijk wordt die Lens eens buiten de selectie gelaten. Ik heb die niet vaak wat goeds zien doen. Nu hopen dat er ook normaal gevoetbald wordt in de desbetreffende interlands.

Geen wijnaldum, maar wel klaasen??. Geen lens, maar wel narsing???

29 oktober 2014 om 13:32

Klaassen is de sterkste Ajacied op dit moment. Samen met van Rhijn en Veltman aan een hele sterke periode bezig. Wijnaldum komt terug van een blessure en krijgt zijn kans wel weer. Volkomen logische beslissing.

29 oktober 2014 om 13:54

Klaassen?? Hahaha!! Heb je em tegen Twente gezien? Leek nergens op. Heeft niks bij Ajax te zoeken (positief bedoeld tegenover de ajacieden) en niks bij oranje.

Blind doorschuiven naar het middenveld, Willems linksback, Nigel de Jong eruit. Vlaar voor Bmi, Depay linksbuiten, Huntelaar in de spits. 1. Killer voorin. .2. Meer voetbal via Sneijder en Blind

29 oktober 2014 om 14:11

Sorry maar ben het niet eens,er speelt op dit moment niemand beter als middenvelder dan Clasie,die kan je nu echt niet weer niet opstellen. Blind Clasie zou kunnen,en Sneijder wil je nog steeds in oranje? Nou ik zie daar dan Klaassen liever aangezien het de eerste wedstrijd om oefenwedstrijd gaat.

Naar mijn mening voorin is beginnen met Robben-Huntelaar-Depay. Sneijder of RvP daarachter dan maar is proberen.

Ik snap het niet. van Rhijn is niet echt goed, Willems heeft dan wel 2 goede wedstrijden gespeeld: maar toch..
Waarom niet Douglas met Vlaar in het centrum
en achterin vd Wiel en Blind

BMI is ook echt uit vorm. Speelde als een krant de laatste keren.
Die Verhaegh hoort helemaal niet bij de selectie te zitten.

29 oktober 2014 om 13:48

Verhaegh of van Rhijn zal nog afvallen.
Douglas ben ik zelf uit het zicht verloren geen idee hoe die nu presteert, maar denk dat je met De Vrij en Veltman opkomende spelers hebt die je er bij moet houden.
Daarnaast vind ik Blind beter tot zijn recht komen op het middenveld, zeker als je een Willems hebt voor de linksback positie (die de laatste tijd beter is gaan presteren).

29 oktober 2014 om 14:39

Van Rhijn is op het moment heel erg goed. Blijft elke wedstrijd overeind bij Ajax, is vaak zelfs de beste en zeker tegen Barcelona verdedigde hij op 1 momentje na ook goed.

Gewoon lekker zo spelen, weg met BMI en weg met Sneijder, hun tijd is voorbij, sommige zouden denken dit precies zelfde als Van Gaal? Het is maar hoe je wilt spelen, Ik zou Willems en Van der wiel bij balbezit continu laten opkomen, dus als een soort hangende links en rechtsbuiten, maar bij het verdedigen moeten ze gewoon mee, daarbij heb je een blok van 3 verdedigers met 2 CVM ervoor.

Cillisen
Van Dijk
Vlaar
De Vrij
Van der wiel
De jong
Blind/Stroot
Willems
Van Persie
Robben
Huntelaar
29 oktober 2014 om 13:59

Alleen nog Dejong eruit en Clasie erin, dan kan ik er redelijk mee leven.

29 oktober 2014 om 16:23

hahaha De jong eruit en clasie erin? Dream on. 2 klassen verschil.

Toch blijff ik het vreemd vinden dat een van Aanholt of Pieters niet is een kans krijgt op linksback. Een paar goede aanvallende acties in de Eredivisie heeft dus meer waarde als wekelijks spelen in de PL, weten we dat ook weer.

maargoed ik snap wel meer dingen niet als het gaat om selectie keuzes van de Knvb, Lens en Janmaat er niet bij is wel logisch trouwens.

29 oktober 2014 om 13:56

Het gaat om kwaliteit, tuurlijk is de PL veel beter maar dat hoeft niet gelijk te betekenen dat je elke speler die daar in de competitie speelt moet selecteren, ik volg Stoke City regelmatig en Pieters doet het daar gewoon ok, het is niet dat hij daar uitblinkt of super goed speelt ofso, Willems doet het daarintegen wel goed en weet gewoon uit te blinken en dan kan je wel roepen is maar de eredivisie maar zelf in de eredivisie moet je het toch maar laten zien.

Je heb het over 'een paar goede aanvallende acties in de Eredivisie' misschien toch meer het voetbal gaan volgen? Willems speelt al eigenlijk vanaf begin van het seizoen al redelijk, en laatste paar wedstrijden echt geweldig, bij Jong Oranje wist hij ook als een van de weinige goed te spelen, dus zijn selectie heeft niet alleen met een paar goede aanvallen te maken, in kleedkamer weet hij zich ook positief te manifesteren, dat mag ook weleens gezegd worden, want doet hij iets fout dan is iedereen er als kippen bij om heen kritiek te geven.

29 oktober 2014 om 14:38

Ik zeg niet dat Willems het niet verdiend maar ik vind het erg snel na jaren gewoon matig gevoetbald te hebben als je ook 2 jongens in de PL hebt rond lopen.

En tuurlijk hoeft dat niet al teveel te betekenen dat je speelt in de PL maar geef die jongens is een kans. Blind op linksback is het gewoon niet, dat is voor iedereen wel duidelijk.

29 oktober 2014 om 15:54

Gewoon OK in de Premier League is wat mij betreft een uitstekend niveau hoor. Pieters hoort echt in Oranje, opmerkelijk hoe Hiddink hem vorige keer liet afvallen na de voorselectie en hem nu niet eens daarin opneemt.

Van Aanholt zit nog niet op het niveau van Pieters, sowieso draait Sunderland heel slecht dus is het misschien ook moeilijk te beoordelen of dat ook echt aan hem ligt.

Willems verdient wel een selectie, hij voegt vooral aanvallend erg veel toe. Als we aanvallend spelen wil ik hem wel in de basis zien. En ik pleit er ook voor om aanvallend te spelen.

Zucht. Dit doet mij denken aan de laatste maanden onder Van Marwijk. Toen was ook duidelijk dat bij de betreffende spelersgroep wat frisse namen nodig waren en Van Marwijk deed dat niet, met een desastreus EK als resultaat. Kan het nou echt kwaad om jongens als Vejinovic en Pröpper de kans te geven in een vriendschappelijke wedstrijd? Achterin krijg je nu misschien een kwaliteitsinjectie met Vlaar (hoewel ook hij gewoon het beste rendeert in 5-3-2), maar op het middenveld liggen nu toch echt nog problemen. En als je dan toch bij bekende namen wil blijven, had dan op z'n minst ook De Guzman erbij gehaald. Waarom wordt die niet meer opgroepen onder Hiddink?

Willems heeft het verdiend. Speelt zeer goed en daarbij bedoel ik toch aanvallend wat zeer nuttig kan zijn tegen Letland, niet tegen Mexico. Vlaar er ook weer bij en nu hoop ik dat Van Dijk ook eens in de basis mag starten tegen Mexico. Zo kunnen we eens zien of hij goed genoeg is. Want ik heb het toch een beetje gehad met Martins Indi.

Als je mensen niet selecteerd moet guus het ook goed doen. Janmaat heeft het altijd prima gedaan in het nederlands elftal en ja hij had een slechte wedstrijd maar wie heeft dat nou niet gehad. Van persie speelt al meerdere wedstrijden slecht en toch blijft hij erbij.

29 oktober 2014 om 14:16

Had hij een slechte wedstrijd? Hij was in de wedstrijd tegen Tsjechië gewoon goed op 1 kopbal na,maar die wedstrijd was dramatisch daar kan je iemand niet de schuld van geven. We spelen het zelfde belabberde voetbal als op t ek. Toen was er nog geen Janmaat bij dat waren de oude rotten en daar moet je nu eens mee gaan beginnen die te vervangen en dan op naar Wk 2018

Dit is dit een nieuwe wind? Is dit verfrissend? Welnee, dit is van de regen in de drup! Kijk, als Vlaar en Depay fit zijn, moeten zij mee, da's logisch. Willems is ook ok, is in vorm. Maar Vanrijn? dit is echt lachwekkend zeg. En nu maar wachten wat Guus zijn opstelling gaat worden, ik hou mijn hart vast.

29 oktober 2014 om 15:38

Volg je het voetbal wel een beetje? Van Rhijn lachwekkend? Van Rhijn begint juist steeds beter te spelen en begint steeds sterker te worden als opkomende back. Laat de laatste weken steeds weer zien dat hij flink geoefend heeft op zijn voorzet.

29 oktober 2014 om 20:24

Van Rhijn zitter er imo gewoon terecht in. Vind van Rhijn in potentie beter dan janmaat en ook op dit moment gewoon beter dan Janmaat... Willems vind ik ook terecht dat die erbij zit, speelt echt heel sterk de laatste weken. Op dit moment de beste linksback die we in Nederland hebben.

Prima selectie voor 4-2-3-1 In balbezit Strootman als lopende speler mee naar voren en De Jong als puur verdedigende middenvelder. Maar tegen zwakkere tegenstanders waarbij Oranje meer moet domineren zie ik liever Blind en Strootman. Beide spelers die vooruit denken en handelen. Vooral Blind gaat verdedigend stappen maken in de Pl.
Sneijder vind ik al een tijd niet echt zeker van een basisplaats. Hoewel ik hem wel altijd zou meenemen.
Robben en Depay vind ik zekerheidjes. Net als Huntelaar op 9. Op 10 zijn er meer gegadigden, maar Van Persie vind ik nog steeds de meest begaafde en ervaren speler voor die plek.

Krul
?
Van Dijk
Vlaar
Willems
De Jong
Strootman
Robben
Van Persie
Depay
Huntelaar
29 oktober 2014 om 15:32

Daley 'tikkie-breed-tikkie-terug' Blind die vooruit denkt en handelt?? Ben je wel helemaal zuiver??
Clasie is daar 3 stappen verder in.

29 oktober 2014 om 17:18

Ben ik dus niet met je eens. Blind is zich natuurlijk bewust van zijn positie op het veld, maar is juist iemand die overzicht heeft en een inspeelpass durft te geven.
Waar De Jong past kijkt zodra hij de bal heeft en daardoor niet verder komt dan terug naar de back of zelfs keeper, handelt Blind sneller doordat hij vaak al gezien wat de mogelijkheden zijn. Verdedigend voel ik me natuurlijk wel comfortabel bij De Jong
Clasie speelt natuurlijk wel wat aanvallender dan Blind die meer een controleur is. In een 4-2-3-1 heb je die ook gewoon nodig.

Dat van Persie eruit moet ben ik het helemaal met je eens. Maar Janmaat zit niet echt lekker in vorm. Bovendien had hij ook niet een erg sterk wk gespeeld, want anders zouden er toch grotere ploegen moeten zijn aangekomen dan met alle respect Newcatle.

Wat me wel opvalt dat Willems de enige Linksback is die geselecteerd is , Bmi zou er kunnen spelen maar is niet zijn favoriete plek , Maar je je selecteert wel 3 rechtsbacks !!

Veder niet meer dan terecht dat Willems word geselecteerd is in goede vorm.

29 oktober 2014 om 14:23

Denk dat Blind ook nog als linksback wordt gezien.

Hahaha wat een fantastische verdediging! BMI, de Vrij. Echte killers achterin. Waarom selecteert ons aller Guus Douglas niet? Laat hem eens met Vlaar of Van Dijk in het centrum spelen. Er staan dan wel mannen achterin.

Douglas ?
Dynamo is duidelijk een maatje te groot voor koploper Psv, maar Dynamo's sterkhouder Douglas zit er weer niet bij. Onverklaarbaar !
Hiddink had ook nooit afscheid van Kuyt moeten nemen en Hunter hoort ook in de basis.
De Knvb had sws al afscheid moeten nemen van Hiddink na het mislopen van de OS, maar blijkbaar zetten ze graag het EK ook nog op de tocht.

krul
kuyt
vlaar
douglas
blind
de jong
FER/strootmn
Robben
RVP
Depay
HUNTER
29 oktober 2014 om 15:35

Heel simpel verklaarbaar!: Braziliaan..

30 oktober 2014 om 08:45

Dat denk ik ook. Maar dat is een zeer ernstige zaak !
want dat betekend dat die jongen om zijn afkomst en het land waar hij geboren is niet geselecteerd wordt.
Dus is Douglas een Nederlander die als 2er angs burger wordt neergezet door de tech. staf van oranje.
En NL en de media kijkt de andere kant op !

Zet Huntelaar er maar eens in. Van Marwijk gebruikte Huntelaar ook vaker in de EK-kwalificatie van 2012. En dat resulteerde in 12 goals en een Huntelaar die veruit de topscorer was van die kwalificatie.

Geen Pröpper, dat bewijst gewoon dat ze niet alle clubs volgen, die jongen steekt er met kop en schouders boven uit in de eredivisie en is verre weg de meest complete middenvelder van Nederland.

29 oktober 2014 om 15:12

Helemaal mee eens. Tevens loop je hiermee het risico dat je zijn 'partner in crime op het middenveld' Vejinovic naar Servie stuurt, terwijl dat ook gewoon een hele solide speler begint te worden. Moderne middenvelders die fysiek sterk zijn, loopvermogen hebben én een goede techniek. Op een middenveld met De Jong, Affelay en Sneijder heb je dus eigenlijk alleen spelers de één of maar enkele van die eigenschappen hebben.

Ik hoop een keer op van Dijk en Vlaar in het centrum!
Ipv die andere koekenbakkers.
Slechter kan van Dijk het niet doen denk ik.

Ze mogen Verhaegh ook best een keertje thuis laten. Die vent is totaal geen toegevoegde waarde.

29 oktober 2014 om 16:04

Misschien is het niet iemand die met mooie acties opvalt, maar haalt altijd een voldoende en speelt altijd heel erg degelijk. Van Rhijn, Van der Wiel, Janmaat en al die Nederlandse backs, mochten wel een beetje van zijn degelijkheid mee hebben. Beetje spelen of safe soms.

Van Persie is geen 9, dus gewoon gebruiken als wat hij echt is... als aanvallende middenvelder annex nr. 10.
Of we spelen met de punt naar achteren en is Van Persie een prima aanvallende middenvelder. Of met de punt naar voren en dan kan Van Persie ook als 10 spelen, maar eerlijk gezegd zie ik dan ook graag Afellay op die positie.
Ik ben het absoluut niet eens met de critici die Van Persie willen thuis laten. Nog steeds een van de beste spelers, hij wordt alleen onterecht als 9 ingezet. Van Gaal gebruikt hem ook niet als diepe spits, maar in een 2-spitsensysteem met een iets vrijere rol voor hem. Dat zegt dus wel genoeg...

Dit is naar mijn mening wel de beste voor selectie om te bedenken. Misschien wat twijfels over narsingh en verheagh

Wauw, hoe slecht wil je je middenveld hebben? Roep dan op z'n minst Vejinovic of Pröpper op, want dit kan echt niet.

Wel weer gewoon BMI die er niks van kan en De Vrij die week in week uit faalt bij Lazio. Waarom geen Douglas die het gewoon uitstekend doet bij Dynamo?

Verbaast me nog dat Kuyt niet weer is opgeroepen...

Wat is er met strootman?

29 oktober 2014 om 16:02

Niet meegekregen dat Kevin al heel lang geblesseerd is? Hij is op de weg terug, maar dat gaat zeker nog wel even duren.

29 oktober 2014 om 18:04

Ik wist wel dat hij erg geblesseerd was. Maar ik wist alleen niet zeker of dat nu nog het geval was.

Dat Janmaat er niet bij zit verrast mij. Ok hij maakte een flinke blunder maar in Engeland laat hij toch duidelijk zien goed in vorm te zijn.
Ik bedoel denkt men nu echt dat van Rhijn een betere speler dan Janmaat is? Lijkt mij vrij duidelijk. Dat er getwijfeld word tussen Janmaat en van der Wiel kan ik nog begrijpen maar kom op van Rhijn kan net het niveau van Ajax aan en eigenlijk al net niet..
Verder kan ik me er wel in vinden al hoop ik dat Sneijder nog afvalt. Hij is een geweldige speler maar heeft in oranje bijna geen rendement. Dit was al zichtbaar op het WK maar daar camoufleerde Robben een heleboel. Als Robben niet in topvorm is hebben we toch een functioneel middenveld nodig en in mijn optiek past daar geen Sneijder in. Ik bedoel liever het niveau Ijsland spelers die zich vol overgave inzetten, dan spelers die denken het allemaal we even op sleeptouw te nemen waar vervolgens nul komma nul rendement uitkomt.

Ik zou enkel en alleen op basis van vorm kiezen in deze periode, dan kom ik tot deze 11, zie opstelling.

Het is een 5-3-2 uiteraard, dus geen onzin reactie's over het middenveld met 2 backs!

Enige man niet in vorm en wel in mijn basis is v. Persie, maar die wil ik een keer op 10 zien in een 5-3-2 zodat hij met zijn neus naar de goal kan spelen en wat meer kan passen en verdelen.

Nogmaals ik heb het puur op basis van vorm gekozen, maar veel slechter als laatst kan het eigenlijk niet!

Krul
v. Dijk
Douglas
Kongolo
v. Rhijn
Vejinovic
Blind
Willems
v. Persie
Robben
Depay
29 oktober 2014 om 15:09

Ik kan me heel goed vinden in deze opstelling, al verdient Vlaar na zo'n goed WK voor mij wel wat credits en zou ik hem op de plek van Douglas zetten. Tevens komt denk ik in dit systeem Van der Wiel beter tot zijn recht dan Van Rhijn. Verder prima. Vejinovic zie ik bijvoorbeeld ook graag opgeroepen worden. Jammer dat Hiddink zo conservatief is.

29 oktober 2014 om 15:27

Ik vindt dat de voorzetten van van Rhijn tegenwoordig wat lekkerder zijn, vandaar die keuze!

Vlaar heb ik niet gedaan, puur en alleen omdat hij net terugkomt uit een blessure. Geef dan van Dijk de 2e helft een kans.

Maher, Klaassen, Nelom (zie je wekelijks groeien), van Beek en Ziyech zouden ook meegaan!

De 2e helft zou ik dan spelen met Vermeer op goal, 5 achterin met vlnr Nelom, Kongolo, van Dijk, van Beek en van der Wiel. Een 4 mans (aanvallend) middenveld met Clasie als spelverdeler voor de verdediging en daarvoor vlnr Ziyech, Maher en Klaassen.

Dan Huntelaar als enige spits!

Geen wending in beleid Guus. Gevaarlijk voor zijn positie! Ik ben benieuwd wie hij het veld opstuurt. Durft hij te veranderen in de oudere vaste kern of niet? Durft hij dat niet dan doet hij aan pappen en nathouden. Niet goed.

Ben ik de enige die de Guzman mist? Ik ben niet echt op de hoogte van zijn fitheid maar ik vond hem tijdens het WK een sterke indruk maken.

29 oktober 2014 om 15:43

De Guzman speelt nauwelijks bij Napoli, snapte op voorhand die overstap ook niet. Die jongen is binnen no-time compleet buiten beeld bij het NL-elftal.

Ongelooflijk welke namen hier voorbij komen die geselecteerd hadden moeten worden.

El Ghazi, Toornstra, Propper etc etc Hahahahaha

Sorry hoor, maar al deze gasten hebben nog lang niet het niveau voor Oranje.
Zelfs de geselecteerde Veltman is onbegrijpelijk. Hij is een talentvolle verdediger, maar nog geen Oranje niveau. Verhaegh is een goede RB, maar ook geen Oranje nievau. Die haal je er pas bij als vd Wiel, Janmaat en vrhijn geblesseerd zijn. Ook Promes is nog te licht.

Waar is de tijd gebleven dat je echt gepresteerd moet hebben om in aanmerking voor Oranje te komen. Waarom Douglas niet een keer oproepen? BMI faalt de laatste interlands enorm, dus hij hoefde er niet bij te zitten. In goede doen uiteraard wel, maar nu even niet.

Ben benieuwd naar Klaassen. Hij speelt al een tijdje sterk en verdient het.
Lens krijgt nu wel een tik uiteraard, maar dat is zijn eigen schuld. Speelt zo zwak de laatste tijd in Oranje. Komt geen man voorbij. Ben nooit fan van hem geweest. Goede speler voor europese subtop.

29 oktober 2014 om 16:06

Inderdaad. Die drie namen, zij komen zeker nog te kort voor Oranje, maar aan de andere kant. In oefen interlands kun je ze juist mooi laten spelen. Gewoon kijken of ze goed genoeg zijn, en of ze in aanmerking komen voor een volgende uitnodiging. Over Promes, die is zeker niet te licht! Speelde bij Twente al ijzersterk, en nu bij Spartak ook! Toen hij inviel tegen Ijsland kwam er direct meer dreiging vanaf de vleugels. Guus had alleen Robben en Promes wel moeten omdraaien om voorzetten vanaf de vleugels te krijgen.

Van Persie, irritant en weinig rendement in de spits is ook weer geselecteerd.

29 oktober 2014 om 15:40

Ik zou hem als 10 opstellen en dan Blind en Vejinovic in zijn rug!

Het spel iets meer voor zich, minder knokken voor elke bal! We vergeten allemaal wat een fabelachtige techniek en wat voor inzicht hij heeft! En her belangrijkste, het is een gemaakte spits, geen killer zoals Huntelaar dat wel is, vandaar de "kans" op 10.

Tsja, niet echt een vernieuwend beleid of zo. Willems terecht er bij. Was nooit een fan van hem, maar blijkt dat hij gewoon veel te jong is gehyped...speelt dit seizoen toch wel erg sterk. Janmaat vind ik wat vroeg afgeschreven op zijn ene blunder....maar in Engeland schijnt hij ook niet super te presteren...als hij daar presteert, komt hij vanzelf weer terug. Lens mist momenteel inderdaad het niveau. Heeft in de kwallificatie van het wk enkele nuttige doelpunten gemaakt, maar nu al te lang uit vorm.

Zo'n matige selectie, ik kan het haast niet geloven dat Oranje zo'n spelers ter beschikking heeft. In de aanval is het wel wereldtop, zo'n spitsen zouden ze bij België wel willen hebben. Maar die verdediging, dat kan toch niet? Van Dijk en Van der Wiel zijn wel enigszins goed, maar de rest is echt middelmatig.

In de titel staat dat Van Rhijn bij de selectie zit. In het artikel staat de naam van Verhaegh.
Lekker bezig weer.

Dit lijkt mij een prima opstelling. De twee opkomende back worden ruimschoots gecompenseerd met een defensief ingesteld middenveld.

Geen Sneijder: Dit zou eventueel kunnen op de plek van Strootman en dan clasie/blind of Nigel eruit halen. Ik ben echt voor verjongen, maar daar kan je eindeloos over discussieren.

Geen Huntelaar: Als je Huntelaar opstelt moet hij veel aanvoer krijgen. Aangezien Robben en Depay in uitstekende vorm verkeren, heb je helemaal niets aan Huntelaar. Zij spelen sowieso. Ook al preseert Van persie minder en is hij bovendien gefrustreerd geworden, moet je toch echt met hem beginnen.

Zolang het achterin opslot zit kan je rustig gaan opbouwen. Met Clasie de stofzuiger, strootman en nigel de jong ga je veel duels op het middenveld winnen. Bovendien kunnen Clasie en Strootman net als Sneijder goede steekballen geven. Echter heeft Clasie een redelijk/matig schot. Blind zie ik gewoon echt niet als een toegevoegde waarde in dit team. Hij oogt traag tegen topteams. In de kwalificatierondes kan je Blind eventueel vervangen met Clasie.

Cillessen
Van der Wiel
Vlaar
De Vrij
WIllems
Clasie/Blind
Strootman
De Jong
Robben
Van Persie
Depay

Oke guus is klaar , ik mis tegen dit soort ploegen gewoon de jongens die een teken krijgen dat ze goed bezig zijn, van rhijn is voor mij een verassing deze jongen doet al een jaar niks goed. Jongens die ik echt mis in de selectie zijn Ziyech, maher , van beek, manu, el ghazi, toornstra, kongolo, sinkgraven, propper

Zulke reacties weer op het selecteren van van Persie. Staat gewoon in de spits bij de grootste club ter wereld en is op de weg terug naar zijn topvorm, dat zag je ook weer tegen Chelsea. Die loopactie in de eerste helft was werkelijk fantastisch en is ook scherp genoeg om in de 90e minuut die bal erin te rammen (ja, had iedereen kunnen zijn maar is toch goed voor zijn vertrouwen) . Ben overtuigd dat van Persie vanaf nu weer de stijgende lijn te pakken heeft.

29 oktober 2014 om 17:45

Eerst zien, dan geloven

Ik heb geen hoge pet op van die Lens, maar ik schat hem wel hoger in dan Promes...

Ik vind dat we terug naar de basis moeten gaan met een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Speelt een stuk gemakkelijker in de kleine ruimte. Met Klaassen, Afelley en Blind op het middenveld heb je kopkracht en loopvermogen om meer opties voor de goal te hebben. Routiniers Sneijder en de Jong zou ik dus passeren. Ze zijn allebei beperkt kwa kopkracht en de Jong vind ik voetballend te beperkt.

Cillissen
Van de Wiel
Veldman
Vlaar
Willems
Afellay
Blind
Klaassen
Promes
Huntelaar
Robben

Guus kan beter thuis blijven,wordt weer niks met deze selectie.

Terecht dat Ricardo van Rhijn en Jetro Willems zijn opgeroepen voor het Nederlands elftal.

Zowel van Rhijn en Willems spelen, tot nu toe, dit seizoen goed en verdienen daardoor dus ook een uitnodiging voor het Nederlands elftal.

Ik hoop dat deze spelers deze vorm dan ook vast weten te houden en zichzelf ook alleen maar weten te verbeteren, want ze hebben in ieder geval de potentie om zeer nuttig materiaal voor het Nederlands elftal te zijn.

Dat Jeremain Lens er niet bij is, vind ik ook niet erg.

Normaal gesproken ben ik juist wel blij als Lens bij het Nederlands elftal zit, want ik vind hem gewoon een prima aanvaller, maar de laatste vier interlands tegen Italië, Tsjechië, Kazachstan en Ijsland vond ik hem erg slecht spelen.

Ikzelf zou het toch met deze selectie doen (er staan er dus ook wat spelers bij die niet in de voorselectie zitten):

Keepers: Jasper Cillessen ( Ajax ), Michel Vorm ( Tottenham Hotspur ) en Jeroen Zoet ( PSV ).

Verdedigers: Gregory van der Wiel ( Paris Saint Germain ), Ricardo van Rhijn ( Ajax ), Ron Vlaar ( Aston Villa ), Stefan de Vrij ( Lazio Roma ), Virgil van Dijk ( Celtic ), Bruno Martins Indi ( FC Porto ), Daley Blind ( Manchester United ) en Jetro Willems ( PSV ).

Middenvelders: Nigel de Jong ( AC Milan ), Jordy Clasie ( Feyenoord ), Leroy Fer ( Queens Park Rangers ), Davy Pröpper ( Vitesse ), Wesley Sneijder ( Bayern München ) en Georginio Wijnaldum ( PSV ).

Aanvallers: Luciano Narsingh ( PSV ), Quincy Promes ( Spartak Moskou ), Robin van Persie ( Manchester United ), Klaas Jan Huntelaar ( Schalke 04 ), Arjen Robben ( Bayern München ) en Memphis Depay ( PSV ).

Cillessen
vd.Wiel
Vlaar
v.Dijk
Blind
de Jong
Clasie
Narsingh
Sneijder
Robben
Huntelaar

Zucht... Hiddink, doe ons een plezier en ga met pensioen. Je snapt er echt geen knars meer van. Je hoort niet bij het NL elftal en het NL elftal hoort niet bij jou.

Guus, je snapt er niet veel van. Geen Douglas. Dat is een van de weinige kerels die er zijn in de defensie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren