Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik denk dat jongens op de universiteit heel wat gekker doen dan Balotelli’

Laatste update:

Mario Balotelli vestigde in het verleden regelmatig de aandacht op zich met zaken die niets met voetbal te maken hadden en ligt momenteel onder vuur, omdat hij bij zijn nieuwe club Liverpool nog weinig heeft laten zien. De spits scoorde dinsdag echter tijdens het gewonnen Captal One Cup-duel met Swansea City en krijgt steun van zijn momenteel geblesseerde collega Daniel Sturridge.

/

De Engels international is van mening dat veel verhalen over het gedrag van Balotelli overtrokken zijn; volgens Sturridge is de Italiaan in feite erg rustig. “Maar iedereen zegt hetzelfde over hem, dat hij zo wild is. Uiteindelijk wordt dat een stereotype. Alles wat hij doet wordt onder een microscoop gelegd, hij is ook wereldwijd bekend en wordt overal in de gaten gehouden”, vertelt Sturridge in de Engelse media.

De aanvaller, die vorig seizoen een spitsenkoppel vormde met Luis Suárez, benadrukt dat de acties van Balotelli in het juiste perspectief moeten worden gezien. “Ik denk dat de gemiddelde 24-jarige en jongens die naar de universiteit gaan heel wat gekkere dingen hebben gedaan dan hij”, geeft Sturrdige lachend aan. “Iedereen maakt fouten en heeft zijn gebreken, maar het komt wel goed met hem.”

Ben je het met Daniel Sturridge eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als ze dronken zijn.... is helemaal niet het juist perspectief, dit. Hij zegt nu zelf dat Balo altijd in de spotlights staat. Daar komt verantwoordelijkheid bij kijken.

29 oktober 2014 om 10:29

Hoezo komt daar verantwoordelijkheid bij kijken? Ik vind dat altijd zo'n onzin. Hij vraagt helemaal niet om die spotlights. Als je voorbeelden uit de voetballerij nodig hebt om je normaal te gedragen, ben je een zwak persoon.

29 oktober 2014 om 10:37

Die spotlights, dat is inderdaad maar onzin. Voetballers zijn geen rolmodellen buiten het veld. Op het veld natuurlijk wel, daar kan je geen wangedrag tolereren, maar buiten het veld zijn ze bijna allemaal hetzelfde: kinderen met te veel geld en te weinig opleiding/verstand om daar slim mee om te gaan. Maar: als je als topsporter betaald wordt moet je ook als topsporter presteren. Doe je dat niet, zoals in het geval Balotelli, dan gaat er automatisch gekeken worden naar de redenen waarom je niet presteert. In dit geval is het wel duidelijk dat er intrinsiek genoeg kwaliteiten zijn om te presteren, waardoor mensen in hun zoektocht naar oorzaken heel snel uitkomen bij het gedrag van Balotelli naast het veld.

29 oktober 2014 om 11:10

Hij moet wel de tijd krijgen om zich aan te passen bij Liverpool, nota bene een ploeg die op zoek is naar het niveau van vorig jaar na het vertrek van hun belangrijkste speler. En Balotelli wordt natuurlijk anders beoordeeld dan een andere aankoop van Liverpool. Hij doet het niet goed, maar tijd mag je hem geven

29 oktober 2014 om 12:03

Slechte reactie Leroy...
Denk je dat meer donkere kinderen Obama als voorbeeld hebben dan rappers en atleten als voorbeeld? Kinderen zijn zwak ja.

Wat maakt het uit dat hij niet om de spotlights gevraagd heeft?

29 oktober 2014 om 12:12

Je verwijt iemand hier dat hij een slechte reactie heeft geplaatst en dan kom je zelf met een reactie waarin je een hier irrelevant punt er bij haalt, huidskleur.

29 oktober 2014 om 12:33

Hij vraagt misschien niet om die spotlights, maar hij weet dat ze er zijn in het voetbalwereldje. Hij kiest er dus wel zelf voor.

Balotelli doet tegenwoordig niet zo veel van die gekke dingen. Kritiek is nu vooral gericht naar zijn spel. Hij speelt zwak.

Ondanks dat ik denk dat Balotelli nooit een topspits zal worden, vind ik dat ze hem meer tijd moeten geven voordat ze kritiek leveren.

29 oktober 2014 om 09:59

Precies, de een heeft wat meer tijd nodig dan de ander. Geef hem tenminste tot aankomende transferperiode de tijd.

29 oktober 2014 om 10:05

Inderdaad, belachelijk om hem na enkele wedstrijden direct te bekritiseren. Veel spelers spelen in hun eerste seizoen zwak en dan schitteren ze in hun 2de seizoen.

29 oktober 2014 om 11:10

Helemaal mee eens. Geef hem tijd en beoordeel hem na een seizoen.

29 oktober 2014 om 10:22

'zwak' vind ik wel erg overdreven, ik vind hem wel OK spelen, hij werkt hard en af en toe is hij zelfs de beste man op het veld aan Liverpool kant, wat het hem nu eigenlijk ontbeert zijn de doelpunten, ik mis echte Balotelli die halve kansen kan afmaken en van ver zomaar een bal erin wist te lggen, sommige verwachten ook te veel van hem, dat je hem met 'zwak' beoordeeld geeft aan dat je ook te veel van hem verwacht, heel Liverpool speelt zwak, wat had je verwacht dat Balotelli in zijn eentje het niveau zou opkrikken net als een Suarez? Hell no!!

Misschien als Sturidge terug is gaan Balotelli, Sturidge, Sterling en Gerard het team dragen, nu is het vooralsnog onmogelijk om te verwachten dat Balotelli bij dit zwak Liverpool het team zou dragen, tuurlijk mist hij het scorend vermogen maar hij mist ook wat steun voorin, als Sturidge terug is ben ik ervan overtuigd dat het wel gaat lopen, zowel bij Liverpool als bij Balotelli.

29 oktober 2014 om 10:43

Sorry maar 10-tal keren per wedstrijden schieten van afstand terwijl er genoeg teamgenoten in de buurt zijn om naar te passen. Dat is gewoon zwak.

Maar soms zie je wel goede dingen van hem. Ik gun het hem echt, maar ik zie het niet gebeuren dat hij een topspits wordt. Hopelijk ben ik fout en kan hij eindelijk wat doen met zijn talent. Wel moeten we hem meer tijden geven bij Liverpool.

29 oktober 2014 om 10:56

Heb je hem bij AC Milan en Italie zien spelen? daar gingen sommige van die ballen waarvan hij 10-tal keren van afstand probeerde gewoon de bovenhoek in en toen stond iedereen te juichen, nu loopt het even niet bij hem en dan gaan die ballen er ook niet in, hij weet wat zijn kwaliteit zijn van daar dat hij het van afstand steeds probeert, ik gun het hem ook maar hij zal echt geen topspits alla Suarez of Diego Costa worden, misschien net daaronder maar potentie heeft hij zeker wel, ik denk dat we Balotelli pas op zijn 27/28 ste op zijn best gaan zien, dat is pas wanneer iedereen hem afgeschreven heeft.

29 oktober 2014 om 11:26

Ik vind het echt niets specials om 2 of 3 keer scoren van afstand uit 100 pogingen. Begrijp me niet verkeerd, af en toe van afstand schieten moet wel gebeuren.

Ik ben zelf student aan de unif en wat Sturridge zegt is absoluut waar.

29 oktober 2014 om 10:17

Dus jij gooit regelmatig met dartpijltjes op kinderen, steekt vuurwerk af in je eigen badkamer vecht met je medestudenten en leraren, en je hebt een varken als huisdier?

29 oktober 2014 om 10:24

Vuurwerk in eigen badkamer, check. geen varken als huisdier. Maar wel een geit gehad. Telt dat ook? Ik denk dat Sturridge gelijk heeft.

29 oktober 2014 om 10:30

Ohh wat kunnen we weer overdrijven, gooien regelmatig met dartpijltjes? regelmatig? dude.. je had beter journalist kunnen worden, had je een hoop kunnen schrijven over Balotelli en kunnen overdrijven.

Je snap hopelijk wel wat @rodduivelfan bedoeld. hij bedoeld niet precies zelfde dingen maar vergelijkbare dingen, ik heb weleens gelezen dat studenten een schap binnen probeerden te smokkelen en daarna dronken te voeren, ik wil niet te diep erover ingaan, maar hopelijk snap de punt wel.

Desondanks vind ik dat Balotelli zich beetje normaal moet gedragen, want hij is geen student maar een prof, daarbij ben je nog eens een rolmodel voor kinderen, dus je een beetje gedragen zou wel handig zijn.

29 oktober 2014 om 11:16

Regelmatig dartpijltjes ? Dat is 1x gebeurd. Vuurwerk in eigen badkamer was inderdaad heel gek, maar als je in het studentenleven zit dan kom je ook heel gekke dingen tegen. Vechtpartijen bij een avondje uit zijn niet vreemd. Naakt voor aula's bier drinken gebeurd ook. En zoals carribean als zei, het verhaal over het schaap. Meerdere weken heel veel drinken doen studenten ook en dat is nu ook niet echt voorbeeldig gedrag. Plasjes kots in de straten enz.

29 oktober 2014 om 11:40

Hmmm.
- Dartpijltjes op kinderen, check. Maar dat was met instemming van het kind.
- Vuurwerk in badkamer, nee. Wel in de slaapkamer, telt dat ook?
- Vechten met mede-studenten, check. Doch niet met leraren. Wel ooit gestoeid met een leidinggevende?
- Varken als huisdier, nee. Ook niets wat er in de buurt komt, al maakt mijn dochtertje de nodige rotzooi tijdens het eten.

Maar om eerlijk te zijn, ik heb in mijn studententijd echt wel gekkere dingen gedaan. Maar nooit dingen die mijn latere carriere in gevaar brachten en daar zit het grote verschil met Balotelli.

29 oktober 2014 om 12:09

Is al bewezen dat het niet balo wasnnaar zijn vrienden (dat vuurwerk gedoe). Ten tweede sturrigde heeft gelijk. Niemand maar ook kan het tegendeel beweren. Wo'ers en hbo'ers (ik ben zelf 1) doen gekke dingen.. Daar verkoop je bijvoorbeeld meer xtc dan op straat zelf.. Etc etc..

29 oktober 2014 om 12:10

De leukste die ik heb meegemaakt was een echte tijger in onze kroeg.

29 oktober 2014 om 10:26

Zo zo, studeren aan de 'Unifersiteit', het zal vast geen studie Nederlands zijn.

29 oktober 2014 om 10:29

unief (de ~ (v., o.), ~s)
universiteit
uitspraak: unif, univ

29 oktober 2014 om 10:58

Hahaha slim spelen, terwijl je er geen bal van begrijp, misschien een cursusje Studie Nederlands volgen voor je? Best hilarisch.

29 oktober 2014 om 11:12

Hahah, ik zou je graag op je geplaats gezet hebben, maar ik zie dat de 2 personen boven mij dat al gedaan hebben.

29 oktober 2014 om 11:31

Het betreft klaarblijkelijk een in de Vlaamse taal bekend begrip, zoveel is duidelijk. Ik ken het eigenlijk alleen als 'uni', maar altijd leuk om weer wat te leren hier. Overigens toont Stakkevdb's woordenboek tekst alsnog mijn gelijk, zij het echter op een andere manier, er ontbrak blijkbaar een E in zijn tekst. Fijne dag aan allen, ik moet weer naar de unief.

29 oktober 2014 om 13:07

Ga jij eens even af als een gieter

OT: Alles wat hij doet wordt helaas uitvergroot, de media duikt er dan ook gretig op om 'malle Balo' nog eens de kranten in te slingeren.

Gewoon Balo wat tijd geven. Hij kan het niveau echt wel aan, maar Liverpool is weer een andere club, waar hij weer wat aan moet wennen.

Hij werkt alvast héél hard op het veld, meestal komt het dan wel goed.

En ach als ie straks begint te scoren, dan is hij in geen tijd het schatje van de supporters en mag hij zich bijna alles permitteren.

29 oktober 2014 om 10:11

Als dat wat Balotelli doet jouw norm is van hard werken dan zal jij ze zelf ook niet dagelijks uit de boom schieten.

Balotelli is een parodie van een profvoetballer die niet zou misstaan in schetsjes van jiskefet.

Werkelijk door iedere club uitgekotst en presteren 0,0

Hard werken..... dat hebben onze opa s en oma s gedaan vroeger.
De man weet niet eens wat hard werken is met dat verongelijkte gezicht iedere keer.

29 oktober 2014 om 11:03

lookwhoshere,

Hij rent zich op het veld de longen uit het lijf. Het is niet dat hij zich laat gaan.

Dat het allemaal nog niet efficiënt is, dat is normaal. Hij is er nog maar net. Maar tegenwoordig krijgen spelers geen tijd meer om zich aan te passen.

Bryan Ruiz mocht in zijn eerste jaar amper spelen. Zat af en toe op de bank en mocht invallen wanneer de wedstrijd gespeeld was. Terecht ook. Klasse had hij toen ook al, maar de som der delen was nog niet op Europees niveau.

Hij kreeg wel de tijd om zich aan te passen. Een jaar later was hij één van de beste spelers van de competitie en nog eens een jaar later betaalde Twente een grote zak geld voor hem.

Maar zo'n Balotelli moet er vanaf dag één staan. Ook al kostte die veel geld, heeft die ervaring met de PL, toch moet hij zich weer aanpassen aan Liverpool. Aan de club, de manier van spelen, aan zijn collega's, de trainer en gewoon de manier van leven aldaar.

Men vergelijkt hem ook te veel met Suárez. En toch. ook hij scoorde in zijn eerst (half) seizoen maar 4 doelpunten en slechts 11 in de competitie een jaar later. Maar dat vergeten mensen dus wel eens.

29 oktober 2014 om 11:09

Dat valt bij mij nog steeds niet onder hard werken want dat heeft hij nog nooit gedaan.

29 oktober 2014 om 13:00

lookwhoshere,

Tsja, dan moet je maar eens wat wedstrijden van Liverpool bekijken en minder de roddelkrantjes lezen.

29 oktober 2014 om 13:30

Ik volg iedere week de pl nagenoeg alle wedstrijden.

Maar dat geeft niet .als jij vind dat datgene wat balotelli doet volgens jouw onder de noemer hard werken valt dan weet ik meteen jouw versie van "hard werken".
Sommige stellen daar blijkbaar 0 of weinig eisen aan.

Wel jammer dat je je probeerd te "verdedigen" met een nonargument als roddelkrantjes lezen.

Een voetballer wordt betaald, een student moet betalen. Zie hier een groot verschil. Als je wordt betaald commiteer je je aan de regels/richtlijnen binnen een organisatie. Een student heeft voornamelijk zichzelf ermee.

29 oktober 2014 om 10:48

Ja, johh.. Laten we vooral hopen dat alle voetballers waar we zo van kunnen genieten zo saai zijn als Steven Gerrard, Edwin van der Sar eniniesta. Jongens als Ibrahimovic, Balotelli, Materazzi en Davids zorgen juist voor leuke gespreksstof

Klopt, ik herinner me ook genoeg dingen uit mijn studententijd die ik niet graag publiekelijk zou zien uitgesmeerd worden. Maar ik herinner me niet dat ik miljoenen werd betaald om als een topsporter te leven. Toch een niet onbelangrijk verschil lijkt me, waardoor die vergelijking van Sturridge eigenlijk kant noch wal raakt.

Los daarvan, Balotelli mag van mij in zijn vrije tijd doen wat hij wilt als hij op het veld zou presteren. Maar hij loopt erbij als een natte dweil, werkt zijn ploegmaats op de zenuwen en scoort niks. Bij al zijn ex-clubs zijn ze blij dat ze van hem af zijn. Tja, dan moet je niet klagen dat je krediet stilaan opgebruikt is.

groot verschil dat je voor je studie moet betalen en balotelli met miljoen wordt betaald, terwijl je door studeren later iets echt kan en een voetballer toevallig de gave heeft om aardig tegen een bal te kunnen trappen. ben benieuwd wat balotelli na zijn carriere gaat doen. zie hem niet als coach of als analyticus en met zijn patroon van uitgave (van de meeste voetballers) is het wel handig als hij nog iets van inkomsten krijgt

Ooit dacht ik precies hetzelfde, tot ik hem met Milan tegen Ajax bezig zag, trappen vanachter zonder de bal in de buurt, judoën met de achterhoede van Ajax en niet een vrije trap of eventueel een gele kaart tegen krijgen, maar doodleuk een penalty mee!
Het is echt een volslagen debiel, maar de scheidsrechters weten dat en houden er rekening mee en nemen het hem vrijwel nooit kwalijk als hij zich weer eens achterlijk gedraagt, maar zijn de eersten die met de vrije trappen lopen te strooien zodra iemand zo een idioot met zijn neus op de feiten drukt.
Zo een scheids denkt natuurlijk ook van, ach, tegen dat nieuwkomertje van Utrecht durf ik het wel, maar tegen die multimilionair die er niet voor terug deinst om zijn eigen familie de rug toe te keren en Berlusconi achter zich heeft staan, laat die zijn/hun gang maar gaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren