Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Of Suárez speelt of niet, het verandert helemaal niets voor Real Madrid’

Laatste update:

De Clásico tussen Real Madrid en Barcelona van zaterdag belooft een fantastische wedstrijd te worden. De wedstrijd tussen de grootmachten is sowieso al beladen, maar het met sterren overladen duel heeft zondag een extra tintje. Lionel Messi kan het doelpuntenrecord van Telmo Zarra in de Primera División (251 goals) evenaren en Luis Suárez kan na maanden schorsing zijn rentree maken.

/

Volgens coach Carlo Ancelotti van Real Madrid maakt het voor zijn ploeg weinig uit of Suárez speelt of niet. “Het verandert onze plannen niet als hij speelt. Als hij in actie komt, is dat geen probleem voor ons. Ik vind hem een fantastische voetballer, ik kijk graag naar hem. Voor de voetballerij is het goed nieuws dat hij weer mag spelen.”

Bij Barcelona draait het als een trein en Ancelotti weet dat Messi en Neymar de speerpunten zijn. “Barcelona lijkt bijzonder gemotiveerd, met een nieuwe coach en nieuwe spelers. Defensief is het zeer solide. Ik heb veel respect voor mijn collega Luis Enrique. Het is belangrijk om goed te verdedigen tegen Messi en Neymar. We doen het zoals we het altijd doen: we mogen Barcelona geen ruimte geven.” De oefenmeester verheugt zich alvast op de krachtmeting. “Er is geen enkele wedstrijd ter wereld met zo veel kwaliteit.”

Denk je dat Luis Suárez in de basis start?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Inderdaad! Wij zijn niet bang van Suarez, als we goed spelen en onze kansen afmaken dat winnen we van elke club!

24 oktober 2014 om 13:33

Grote praatjes voor een Madrileen..

24 oktober 2014 om 13:36

Hij zegt toch alleen de waarheid? Als je goed speelt, creëer je veel kansen, en als je je kansen afmaakt, kan je dus van iedereen winnen?
Even serieus, Real Madrid in vorm (ook barcelona en bayern) kan van iedereen winnen, dus ik weet niet waarom je dit bestempelt als een groot praatje..

24 oktober 2014 om 13:40

Bale doet niet mee geloof ik? En het maakt natuurlijk wel degelijk uit of Suarez of Pedro speelt.

24 oktober 2014 om 13:43

Nee, volgens mij doet Bale niet mee. Nog steeds geblesseerd.

Pedro speelt altijd goed in Classico's, dus dan heb je de keuze tussen een Suarez uit vorm of een Pedro in vorm. Ik zou dan voor Pedro gaan.

24 oktober 2014 om 13:58

Hij zegt toch niets vreemds hoor.

24 oktober 2014 om 14:23

Of Suarez uit vorm is weet ik niet. Ik denk echt dat Suarez niet eens ritme nodig heeft om goed te spelen. Hij doet gewoon zijn eigen ding en zijn bevlogenheid en werklust zorgen er wel voor dat hij zichzelf in een wedstrijd weet te spelen. Ik vind die aanval van Barcelona echt wel beangstigend hoor en het verschil tussen Pedro en Suarez is in mijn ogen echt aanzienlijk. Wel balen dat Bale moet toekijken, gelukkig heeft Real ook genoeg kwaliteit omkhet op te vangen. Hoop wel dat Ancelotti niet met Kroos, Modric en Isco gaat spelen op het middenveld want dan krijgen ze het moeilijk, ik zou Khedira, Modric en Kroos doen. Oh man! Wat heb ik hier een zin in!

24 oktober 2014 om 14:58

Voor een Madrileen? Wat wil je daarmee zeggen. Madrilenen praten groot, omdat Real Madrid de grootste club is.

24 oktober 2014 om 17:09

Bale kan een wedstrijden beslissen, natuurlijk. Maar met Isco er in speelt Real zo veel beter voetbal. Hopen dat Ronaldo en Benz in goede vorm verkeren dan komt het helemaal goed.

24 oktober 2014 om 13:35

Suarez haalt het voetbal uit je ploeg. Zal eerder een last zijn voor Barcelona. Het is een alles of niets voetballer . Past ook niet in Barca...

24 oktober 2014 om 13:35

Last*

24 oktober 2014 om 13:52

Dat dachten we ook van Neymar.... 2 spelers die bij hun eigen clubs als egoist benoemd waren maar toch bij barca uit de voeten kan

24 oktober 2014 om 13:56

Nou ja Neymar heeft geen goed seizoen gedraaid. Speelt 2 wedstrijden goed en je hemelt hem zo op. Errst siezoen was een mislukt seizoen voor Neymar. Al was Messi ook niet goed.

24 oktober 2014 om 13:57

Ik denk dat suarez invalt rond de 60e minuut voor pedro.. Denk niet dat hij suarez gelijk voor de leeuwen gooit en ik denk dat er in de 2e helft meer ruimte door real wordt weggegeven. Maar real is sluw dus ik denk echt 50% 50% dit jaar. Heerlijke pot wel

24 oktober 2014 om 13:59

Ik hemel hem zo op? Ik zeg dat hij bij barca uit de voeten kan, wat heeft dat met ophemelen te maken. Jij denkt dat een speler als Neymar gelijk vanaf het eerste seizoen al helemaal gewend is aan de speelstijl van Barcelona......

24 oktober 2014 om 14:00

Neymar speelt al het hele seizoen enorm goed. Een stuk beter dan Bale, heel stuk beter.

24 oktober 2014 om 14:01

Ja maar deze meneer denkt even de betweter uit te hangen.. sorry VZ maar het is toch even zo..

24 oktober 2014 om 14:01

Lol het seizoen is net begonnen. Vorig seizoen kende Neymar een slecht seizoen... Bale heeft het vorig seizoen goed gedaan hoor.

24 oktober 2014 om 14:06

Krass, kun je even ergens anders op reageren ? Volgensmij zit je je eigen club op te hemelen maar goed dat is jouw zaak.

24 oktober 2014 om 15:36

Hahahhah beter dan bale ?? Doe je barca bril aub effe af

24 oktober 2014 om 20:41

Dat dachten we indd ook vab neymar en dat is ook uitgekomen want hij heeft een dramatisch seizoen gedraaid en messi ging er ook niet op vooruit met hem erbij

24 oktober 2014 om 20:42

Bale is veel beter dan neymar die overrated is

24 oktober 2014 om 23:08

Vandaar ook het hele seizoen, wat verwijst naar dit seizoen.

24 oktober 2014 om 13:36

Grapjas, elk team is bang voor Suarez

24 oktober 2014 om 14:12

Ha ha.. Het maakt niet uit of Luis speelt.....
Van dat soort uitspraken kan je alleen maar spijt krijgen

24 oktober 2014 om 14:19

Dan ben ik benieuwd hoe Real Madrid met een middenveld uit balans en een verdediging die dit seizoen meermaals schuttert tegenover spelers als Neymar, Messi, Suárez en Iniesta gaat presteren. Het spijt me zeer, maar denk dat Real Madrid en haar fans genoeg redenen hebben om bang te zijn.

24 oktober 2014 om 14:32

@guaporta

Ja dat dacht ik ook na de wedstrijden in het begin van het seizoen(atleti en Sociedad) echter hebben ze de laatste paar wedstrijden laten zien dat ze toch heel solide kunnen spelen. Trouwens Real zal het toch wel weer vol op de counter gooien dus dat wordt uitkijken voor Barca achterin.

24 oktober 2014 om 14:44

Grote praatjes? Als jij dat vind oke, joun mening. Ik beschouw als beste club ter wereld op dit moment. En met beste van de wereld betekent niet onaantastbaar dus we kunnen verliezen

24 oktober 2014 om 17:14

@guaporta

Uit balans? De eerste wedstrijden ja. De verdediging is nu ook al wedstrijden ongeslagen. Als je de laatste wedstrijden hebt gezien, staat Real als een huis en is het aanvallend gezien alleen maar sterker gaan spelen aangezien James en Kroos volledig hun draai hebben gevonden en Isco op het moment zelfs beter speelt dan beiden.

We zien het morgen wel hoe uit balans dit Real is.

24 oktober 2014 om 15:52

Idem dito in het geval Barca goed speelt en zijn kansen benut kunnen zij ook winnen van elk club. Beetje een intikker je reactie.
Waar Real blij mee moet zijn is dat zij weer een waardige coach heeft die de club weer allure geeft inplaats van die misbaksel van een Mourinho. Wat betreft de wedstrijd ga ik ervan uit dat het een nipte overwinning wordt voor Barca

24 oktober 2014 om 18:03

Wat een prachtige woorden van Ancelotti! Mooie uitspraken zonder haat of sneaky sneren als Mourinho. Wordt indd een mooie!

Gewoon lekker op de counter spelen.

24 oktober 2014 om 13:34

Ik schat dat het 3-1 wordt voor Barca

24 oktober 2014 om 13:36

Nou ja andersom denk ik.

24 oktober 2014 om 13:53

Ja dat denk je omdat je madrileen bent haha...

24 oktober 2014 om 13:55

Dat zegt mijn gevoel.. Real zal heel erg agressief en goed spelen. Wij gaan het gras opeten bro...

24 oktober 2014 om 13:56

Ja ik voel t aan mijn water dat ze goed gaan spelen kuch. Laten we nou maar eens afwachten

24 oktober 2014 om 13:38

In eigen huis?

Ook de reden waarom Real het in Camp nou vaak beter doet dan in Bernabeu tegen Barca de laatste jaren, thuis moeten ze toch meer het spel maken ook.
uit kom je al gauw weg met wat fans ook wel eens angsthazenvoetbal noemen, persoonlijk vind ik het volledig beseffen van je kwaliteiten en limitaties en daar optimaal gebruik van maken.
Beter dan koppig zijn zoals Barca en altijd willen aanvallen en het spel willen maken waardoor je op cruciale momenten in het mes loopt, soms moet je ook slim zijn toch.

24 oktober 2014 om 14:13

als real met modric kroos en james op het middelveld speelt geef ik ze weinig kans, op die manier stop je een messi en iniesta niet

24 oktober 2014 om 14:34

@catlonia

Ja dat vroeg ik me ook al af persoonlijk zou ik het als Real fan niet leuk vinden als er in eigen huis op de counter gespeeld zou worden. Helemaal niet met zulke talentvolle en sierlijke voetballers in het team. Van real madrid kan je gewoon een aanvallende machine maken en ik hoop ook dat beide teams gewoon vol op de aanval spelen. Hopelijk wordt het een mooie, sportieve en eerlijke wedstrijd met veel doelpunten!!

24 oktober 2014 om 15:08

Ja in eigen huis, zoals jullie in eigen huis minute gingen winnen tegen Real Madrid en Ajax.

24 oktober 2014 om 15:21

En jou moeten we nu serieus nemen? Wat ben je zielig zeg!!!


On: wordt hopelijk een leuke wedstrijd en de beste mag winnen. Suarez gaat morgen het verschil nog niet maken voor barca, hoop het natuurlijk wel.

24 oktober 2014 om 15:51

@hierro,

Ik bedoelde tegen Barcelona, daar speelt Real vrijwel altijd op de counter dat ga je nu toch niet proberen te ontkennen hoop ik? In andere wedstrijd speelt Real idd zeer aanvallend

24 oktober 2014 om 15:45

Lekker voor de fans als je thuis op de counter speelt met zo'n selectie.

Ik ben een Barca man maar moet ik toegeven dat Madrid eindelijk een geschikte coach in huis heeft gehaald die past bij een top club als Real. Ancelotti straalt klasse uit zoals zijn spelers en verheug ik mij op twee ploegen die voor de winst gaan. Uiteraard gaat mijn voorkeur uit naar Barca, echter kan ik niet anders zeggen dat Real een heerlijk team heeft dat goed spel laat zien.

25 oktober 2014 om 02:17

Bale speelt niet en counteren met Bale is veel makkelijker dan met Isco..

Behalve de uitkomst hopelijk

Wat een verademing is de respectvolle Ancelotti overigens in vergelijking met wat een lul Mourinho altijd was, Die had nu sowieso iets hatelijks gezegd over Suarez.

Ik vind het heel lastig om deze wedstrijd in te schatten, ik laat verassen en hoop dat we Real op 7 punten gaan zetten.

24 oktober 2014 om 17:16

En ik meld je weer. Je houd maar niet op. Wat heeft Mourinho hiermee te maken? Waarom zou Mourinho perse iets moeten zeggen over Suarez. Alweer die onnodige aannames puur om mensen uit te lokken.

Ik hoop dat je snel verbannen wordt.

24 oktober 2014 om 18:40

Weer? Heb je een nieuwe account gemaakt? dat is ook niet toegestaan he, consequentie kan een soort ip izanami zijn volgens mij, doe voorzichtig dus.

Los daarvan draag ik inhoudelijk bij aan het onderwerp, er is niks provocerend aan. Gewoon mijn mening, het spijt me als je er aanstoot aan neemt.

24 oktober 2014 om 21:47

@erosenin

Hij zegt toch nu niet iets vreemds? Ik vind Ancelotti van wat ik in de media van hem lees gewoon zeer respectvol en een nette man. Dat past ook bij het imago van Real Madrid.

Inderdaad. Hij zou zowieso niet zo denderend spelen als hij zou spelen tegen Real Madrid, aangezien hij al 4 maanden lang geen wedstrijd heeft gespeeld (die barca b wedstrrijden tel ik niet mee, dat is een heel ander niveau). Het doet er niet af dat hij nog steeds heel gevaarlijk kan zijn. De meeste focus zal toch zowieso liggen op het stoppen van Messi en Neymar, die de laatste tijd echt in vorm zijn.

De wedstrijd is zaterdag Vz... Ik heb erg veel zin in deze wedstrijd, ze zijn heel erg aan elkaar gewaagd.

Als barcelona gewoon met mascherano op het middenveld speelt voorzie ik een simpele overwinning voor de catalanen.

Mijn opstelling
4-3-3
Cassilas
pepe ramos carvajal marcelo
Modric james kroos
Isco benzema ronaldo

24 oktober 2014 om 13:46

Ik zou i.p.v. James, Khedira opstelling die brengt naar mijn mening meer verdedigende kracht met zich mee. Want zo op het eerste oog lijkt het middenveld veel te aanvallend.

24 oktober 2014 om 13:53

Dat willeb de meeste ook zien, zo speleb ze het hele jaar en hierdoor kan je een spectaculaire clasico.krijgen. Volop de aanval en geen angsthazen voetbal.

24 oktober 2014 om 14:09

Hmmm Ancelotti gaf in een interview aan tot hij op de counter gaat spelen dus daarom zou ik verbaasd zijn als hij Khedira niet opstelt.

24 oktober 2014 om 19:21

Ik kies gewoon voor het middenveld van broerder bbcc.. Laten we gewoon aanvallen. Met bale had je nog kunnen countereb maar met isco domineer je... we knunnen het. Hadden we ook tegen liverpool laten zien.

24 oktober 2014 om 14:11

Gelukkig maak jij de opstelling dan ook niet.

Lekker eerst de Clásico en direct na het laatste fluitsignaal Heracles Willem II. Ik vermaak me wel morgen avond :D

24 oktober 2014 om 13:53

Zeker weten vooral Heracles-Willem 2 dat affiche drijft die hele el classico aan de kant

24 oktober 2014 om 14:24

Ja toch? Een Weghorst of Wuytens zijn een verademing ten opzichte van Benzema en Iniesta

Jammer dat Real tegen barca vaak op de counter speelt, ze zullen er nooit is een open wedstrijd van maken... Real heeft dit seizoen echt wel de kwaliteiten om gewoon tegen barca hun eigen spel te spelen, zie ook Liverpool - Real. Ik vind het vervelend om te zeggen, maar ik ben bang dat Real de 3 punten gaat pakken deze keer

24 oktober 2014 om 13:42

eerste helft zal real niks kunnen doen. verwacht idd 2de helft veel kansen voor real (net als ajax vanaf minuut 80 ergens).

24 oktober 2014 om 13:50

Real speelt nu al twee jaar niet slechts countervoetbal hoor. Over die periode daarvoor heb je gelijk, maar de laatste paar classico's was real net zo vaak als barcelona de betere van de twee.

Ik zeg 3 1 voor real.. ronaldo klaart ze morgen

Real moet zich wel zorgen maken over suarez. messi zal wel bewaakt worden door pepe en ramos. Wie pakt suarez dan. gaat leuk worden 1 tegen 1 situaties.
En real mist Bale. Dat vind ik toch ook belangrijk (iets minder gevaar dus).

Met of zonder Suárez. Its another cook.

24 oktober 2014 om 14:07

Ja er komen meer gerechten bij !

Wat heb ik er zin in, beide ploegen hebben kans.

Hoop dat messi een record rijker is morgen

Het wordt gewoon winst voor Barcelona morgen. Messi en Neymar zullen de verdediging dol draaien. Daarnaast Suarez erbij. Dit Barcelona team is angstaanjagend goed.. Nu hopen dat ze de drie punten pakken en de kampioenschap is van Barca.

Ik hoop van niet, maar denk dat barcelona minimaal met 1 punt naar huis gaat. Het meedoen van Suarez is zozeer niet van invloed, vind Barcelona iets meer balans in het team hebben.

Maarrrr als Real Madrid het op zijn heupen krijgt is elke ploeg kansloos. De vraag is voor mij daarom niet of Barcelona een goede dag heeft, maar juist of Real Madrid een goede dag heeft.

Ik blijf er overigens bij dat het gemis van Xabi Real gaat opbreken in grote duels, er is geen balans op het middenveld, wie bewaakt Messi als hij terugzakt om de bal te halen? Kroos? die jongen is niet uit hetzelfde hout gesneden als Alonso met zijn geniepige overtredingen en is een aanvallende speler ook al vertolkt hij zo'n rol.
Messi krijgt nooit ruimte, met ruimte is hij levensgevaarlijk, ik weet zeker dat hij en Iniesta erdoorheen gaan snijden als een mes door boter, Neymar en Suarez/pedro krijgen sowieso kansen om die reden alleen.

Waar ik me zorgen om maak is ons kneuzenduo op rechts uit verdedigend perspectief, trage Pique en Alves die zijn verdedigende taken negeert om voorzetten te kunnen geven.
Op een Ronaldo in bloedvorm is dat onheilspellend, ik ga er dan ook vanuit dat Bravo zij eerste doelpunten incasseert. morgen, alleen hopen dat wij er meer maken

24 oktober 2014 om 17:22

Hoe het zit met de balans zien we morgen wel. Laten we er in ieder geval gif op innemen dat Real er minimaal 2 of 3 gaat scoren dus dat Barcelona er meer moet scorwn om te winnen.

Wordt een moeilijke wedstrijd morgen.
Real is favoriet omdat ze thuis spelen.
Als Barca het 1ste kwartier geen goal teen krijgt zie ik het goed komen, ik zie Real vooral heel sterk starten, en Barca heeft het altijd moeilijk in de beginfase.
Als Barca geen goal tegen krijgt in het beginnvzn de wedstrijd, dan die ik ze rustig aan de wedstrijd controleren, en dan vroerg of laat scoren.
Heb in ieder geval vertrouwen in Barca dat ze winnen, ookal zal het heel moeilijk worden.
Maar met Messi en Neymar in vorm Moet dat lukken.

24 oktober 2014 om 14:00

Nou ja dan moet Suarez niet spelen, ook niet nodig. Suarez zal een last zijn voor het Barca spel.past niet in het Barca systeem, al vind ik Neymar er ook niet passen. Vind Neymar meer een Real speler.

24 oktober 2014 om 14:25

Hoe kan je nou zeggen dat Suarez niet in t systeem past. Als je nog geen wedstrijd hebt gezien. Denk dat Enrique hen geen speeltijd geeft als hij niet in t systeem past.

Ik begrijp heel goed dat Suarez voor veel dreiging kan gaan zorgen, net als Messi en Neymer. Maar is er niemand aan de kant van Barca die zich zorgen kan gaan maken om Ronaldo, Benzema of een James?
Want ik lees alleen maar dat mensen het over Suarez hebben.

Ik denk dat Ronaldo en Messi de show gaan stelen en niet Suarez. Ik hoop dat drie punten thuis blijven maar zal zoals altijd lastig worden tegen barca. Moge de beste winnen

Suarez begint in de basis morgen. Is zojuist bevestigd door Luis Enrique. Ik kan niet meer wachten!

24 oktober 2014 om 14:18

Nee, Enrique heeft alleen gezegd dat Suárez morgen zal gaan spelen. Over een basisplaats heeft hij niets gezegd.

Ik verwacht toch dat Suarez zelfs in de basis gaat beginnen en dat dan achteraf blijkt en waar ze dan helemaal mee gaan pronken: We hebben vele uren samen getraind in het geheim, dit was ons geheim plan en dat soort teksten komen er dan uit.

Bravo
Dani Alves
Piqué
Mascherano
Mathieu
Rakitic
Busquets
Iniesta
Suarez
Messi
Neymar

Dit soort psychologische spelletjes raken Suarez niet. Ik denk dat hij gewoon gaat scoren

Om Real Madrid in eigen huis te vernederen is er maar één middel nodig: pressie voorin. Dat middenveld is compleet uit balans, ik zie Toni Kroos of Luka Modric niet de rol van een Xabi Alonso overnemen als een soort Makélélé achter de aanvallend denkende spelers. Het zal aan de effectiviteit van Barcelona liggen met hoeveel er gewonnen gaat worden, het zou helemaal geweldig zijn als Messi z'n record zou halen in Bernabéu. Hoewel Real Madrid een geweldig team is verwacht ik niet dat ze gaan winnen. Vorig seizoen waren ze in mijn ogen sterker met onder andere Xabi Alonso en Di María.

24 oktober 2014 om 15:07

Dat middenveld is compleet uit balans? Waaruit baseer je dat? Op wedstrijden van 5/6 weken geleden? Prima man, denk wat je wilt. Maar wij hebben de balans helemaal terug gevonden. Verdediging en middenveld is stabiel. Kroos is nu ook echt als een CVM gaan spelen terwijl Modric meer van voor te vinden is.

Trouwens pressie voorin? Haha juist daarom zal je niet winnen van Real Madrid, wij hebben Alonso niet meer die onder druk niet kon uit voetballen wij hebben nu de Duitser Kroos op het middenveld die onder elke druk de bal aan een teamgenoot afgeeft. Ga minder dromen.

Trouwens je mag denken wat je wilt maar in een 4-4-2 heb je genoeg balans. Isco en James verdedigen als een gek en die zullen de wedstrijd controleren, Alves zal wel een vrije rol krijgen omdat zijn waardeloze voorzetten alleen maar nuttig zijn.

24 oktober 2014 om 15:14

Echt geweldig die comments van jouw. Eerst is Alonso geweldig en nu hij voor Bayern speelt kan hij ineens niet onder druk voetballen xD hou toch op man als iemand onder druk kan voetballen dan is hij het wel dat heb ik afgelopen wedstrijd duidelijk kunnen zien en James en Isco verdedigen als een gek? Waar de fuck heb je het over man die 2 weten niet eens wat verdedigen is man. Dadelijk ga je ook nog zeggen tot Ronaldo goed verdedigd. Gewoon realistisch blijven man jullie hebben een goeie verdedigende middenvelder genaamd Khedira.

24 oktober 2014 om 15:22

Je zal nog schrikken van Alonso.

Alonso kan niet meer onder druk uit voetballen daar is hij te oud voor geworden. Dat zagen wij vaak tegen Atletico, Dortmund, Sociedad enz. Teams die goed druk zette, ook op het WK Zag je dit terug.

Ik ben een grote fan van Alonso, maar hij is daar te oud voor. Zijn handelingssnelheid is te traag geworden. Hij is fantastisch wanneer er geen druk op word gezet maar wanneer dat men gedaan word verliest hij vaak de bal zoek maar terug op.

Kan je op je taalgebruik letten of wat? James en Isco verdedigen als een gek ja. Doe me een plezier en bekijk de laatste 3 wedstrijden waar Real in een 4-4-2 speelde.

Haha over realistisch praten en dan vervolgens Khedira een verdedigende middenvelder noemen, man man, wat een niveau.

24 oktober 2014 om 15:27

Alonso doet het geweldig bij Bayern maar goed. Die James en Isco kunnen verdedigen wat ze willen, verdedigen kunnen ze niet. Dus jij gaat me vertellen tot Khedira een aanvallende middenvelder is slaap verder zou ik zeggen. http://www.transfermarkt.nl/sami-khedira/profil/sp... hierin staat zelfs tot defensief middenveld z'n favoriete positie is. Je wordt nu wel een beetje te kijk gezet als Real fan hé als ik als Bayern fan jouw moet vertellen wat de posities zijn van de Real spelers, man man man wat een niveau hé.

24 oktober 2014 om 15:34

Haha schandalig man, wat een niveau. Ik herhaal het weer.

Leuk dat het op zijn site staat, Khedira is geen verdedigende middenvelder. Dat is hij nooit geweest, ook niet bij Real Madrid. Khedira is een box-to-box speler. Volg alsjeblieft voetbal.

Verdedigen kunnen Isco en James niet? Dat mag jij vinden maar dat moeten zij niet kunnen, maar ze doen het wel heel goed.

Mis jij Kroos zo erg of ben je nog altijd gefrustreerd na die 5-0?

24 oktober 2014 om 15:42

Goed jong dan is Khedira geen verdedigende middenvelder tot jullie hem maar fijn in de aanval zetten met je dik schedel. Kroos mis ik totaal niet want Alonso doet het veel beter dan hem (en we hebben grotere talenten op het lager zoals Gaudino en Thiago als hij terug komt van blessure) en om heel eerlijk te zijn word ik een beetje misselijk met jullie domme 5-0, als me iets het laatste interesseert dan is het dat wel of moet ik ook nog ff die keer erbij halen tot we jullie in eigen stadion toen met penalty's eruit flikkerde of toen in 2000 toen we bij jullie met 2-4 wonnen en we thuis met 4-1 wonnen of tot jullie toen binnen 10 seconde een goal om je oren kregen van Roy Makaay waardoor jullie het team werden met de snelste CL goal ooit om de oren. Ik kan door gaan als je wil, overigens kun je ook gewoon normaal discussiëren i.p.v. gelijk een dikke nek op te zetten maar aan de manier te zien hoe je met andere discussieert ben je enkel gevoed dan opgevoed.

24 oktober 2014 om 15:48

Jij komt hier de wijsneusje spelen kind. Jij komt hier met "fuck" praten, en dan kom je vervolgens janken?

Haha leuk, man echt leuk man, maar de grootste thuis nederlaag van Bayern staat op de naam van de grootste club ter wereld Real Madrid en dat heeft vele Duitsers geraakt.

Trouwens kan wel dat Alonso het goed doet, maar dat doet Kroos ook. maar ja ik weet niet wat jou dwars zit maar je reageert als een gewond dier. Misschien ben je dan echt gefrustreerd dat Kroos weg is .

24 oktober 2014 om 17:34

@guaporta

Maar vorige seizoenen werd Alonso juist altijd belachelijk gemaakt door de supporters van Barcelona en juist als reden tot verlies gezien, omdat hij te traag was en niet onder druk uit kon voetballen. Nu zijn we weer sterker met Xabi Alonso. Ik raak ervan in de war al die veranderingen elke keer. Daarbij hoeven Modric of Kroos niet de rol van een Alsono over te nemen aangezien er een tactische aanpassing is geweest. Hoe je überhaupt Alonso vergelijkt met Makalele is een raadsel. Real speelt verdedigend gezien in een zeer compacte 4-4-2. Daardoor valt het belang van een breker weg aangezien zowel Kroos, Modric en James uitstekend kunnen verdedigen. Geen geboren verdedigers nee maar dat hoeft ook niet als iedereen meedrukt.

Je hebt het constant over de balans van Real maar zie jij de verdediging van Barcelona voorkomen dat Real er met dit aanvallende spel, thuis, er niet minimaal 3-4 in schiet?

wat een klasse van een coach zeg! Ben blij dat mourinho weg is. Ook als barca fan alleen maar respect voor deze man, Heeft de smeer die mourinho real achter gelaten heeft compleet weggespoelt. Geen sensatiezoeker zoals de voormalige coach, Hij wil gewoon goed voetbal laten zien. Praat altijd met respect over de tegenstander, zelfs over fc barcelona. Dus niks meer dan respect voor deze man!!

hopen dat suarez start!!
zoveel toegevoegde waarde, messi en neymar toch meer van snelheid actie noem maar op
mar suarez kopsterk, sterk in de duels en kan scoren uit het niets
jaa zeker een toegevoegde waarde en dan met messi en neymar erom heen poe poe!
kan nie wachten

Ik vond die kroos ook echt geweldig spelen tegen Liverpool hopelijk doet Bale ook mee tegen Barcelona

24 oktober 2014 om 14:54

Weet iemand toevallig of deze wedstrijd nog ergens anders te zien is dan sport1?

Real Madrid gaat zoals de afgelopen 2 wedstrijden spelen, dus in een 4-4-2. Isco en James zullen de backs van Barcelona met open armen opvangen en we zullen de wedstrijd simpel domineren. Er zit meer voetbal en kracht op het middenveld bij ons dan bij FC Barcelona.

24 oktober 2014 om 15:32

Sterke analyse. Vooral het stukje over Isco en James. Benieuwd of ze uberhaupt weten wat een tackle is.

24 oktober 2014 om 15:35

Dan heb jij de wedstrijd tegen Liverpool gemist, of de wedstrijd in de Copa del rey waar Isco Barcelona ging slopen

24 oktober 2014 om 15:49

Ik heb inderdaad de wedstrijd tegen Liverpool gemist. Nu goed, we zullen snel weten wie morgen de bovenhand zal hebben. Ik kijk er alvast naar uit. Jij ook veronderstel ik.

24 oktober 2014 om 15:33

Iniesta heeft al meer voetbal dan dat hele middenveld van Real.

24 oktober 2014 om 15:46

Ja en jij draagt zeker een barca bril, Modric en Kroos doen echt niet onder Iniesta

24 oktober 2014 om 16:10

Hier moet ik als neutrale fan even ingrijpen. Er moet hier een lijn getrokken worden. Modric en Kroos zijn geweldige spelers (zeker Modric, wat een cm), maar om ze met Iniesta te vergelijken...

24 oktober 2014 om 17:36

@belgunner

Modric was vorig jaar duidelijk de beste middenvelder van de wereld. Hoe neutraal ben je als je dat niet ziet? Iniesta haalt al 2 jaar zijn niveau niet meer. Nog altijd een top 5 middenvelder maar niet zo goed meer als eerst of in ieder geval niet de vorm.

Kroos vind ik daarentegen nog niet beter.

Dit wordt een grote test voor beide als je mij vraagt. Vooral voor Barcelona, die gaat hier niet met de 0 tegengoals naar huis vrees ik. Real scoort bijna altijd tegen Barcelona en ik verwacht dat Real ook sterk zalbeginnen. Hopelijk houdt Barcelona het vol en weten we de voorsprong naar 7 punten te schuiven!

Ik acht Real Madrid momenteel iets sterker dan Barcelona. Het middenveld van Madrid heerst momenteel, zoals vaak in topduels geeft dat de doorslag. Daarbij speelt Madrid thuis en komen ze uit een geweldige wedstrijd doordeweeks. Toch wordt het weer een grote test voor de defensie van Madrid, Messi scoort vrijwel altijd in Bernabeu. Ik gok op een 2-1 overwinning voor Madrid.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren