Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ancelotti: 'De Clásico wordt een spektakel, ik ben blij dat ik een ticket heb'

Laatste update:

Barcelona en Real Madrid lijken allebei helemaal klaar te zijn voor el Clásico van aankomende zaterdag. Eerstgenoemde ploeg bleek dinsdagavond veel te sterk te zijn voor Ajax, terwijl Real woensdag op Anfield speelde met Liverpool. "Ik weet zeker dat de Clásico een spektakel wordt en ik ben blij dat ik een ticket heb om de wedstrijd te zien", zei Carlo Ancelotti.

/

De coach zag zijn ploeg tegen Liverpool met 'veel vertrouwen en volwassenheid' acteren: "We verdedigden goed, we vielen goed aan en we hebben de wedstrijd vanaf het begin gedomineerd", zei Ancelotti. "We zijn goed in vorm en klaar voor de wedstrijd tegen Barcelona. Waarom ik Cristiano Ronaldo wisselde? Hij trok veel sprints en ik dacht dat ik hem naar de kant moest halen om hem fit te houden voor het weekend."

Aanvoerder Iker Casillas hoopt dat Ronaldo zaterdag weer kan uitblinken: "Ronaldo is beter dan Messi, geen twijfel over mogelijk", zei de keeper. "Hij is bovendien geweldig in vorm. Dat geldt ook voor onze ploeg, we hebben nu acht wedstrijden op rij gewonnen, maar in de Clásico telt dat niet meer. De hele wereld zal toekijken en we hebben er zin in. Wij spelen thuis, dus het is zaak om te winnen en de achterstand op Barcelona te verkleinen."

Welke ploeg vind je op het moment sterker?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
23 oktober 2014 om 08:07

Deze wedstrijd zal hoe dan ook eindigen in een wedstrijd met veel doelpunten. Ik hoop op een 3-0 voor Real Madrid, en dat is nog best realistisch ook, aangezien de aanval bij Real echt heel goed loopt, en de verdediging ook erg sterk staat. Bij Barcelona is er een doelpunt tegengekregen door El Ghazi.. Ik zelf hoop op een 3-0, maar ik denk dat dit wel een 2-2 gaat worden.

23 oktober 2014 om 08:15

Dus even voor de duidelijkheid. Eigenlijk zeg je nu dus, dus omdat el ghazi heeft gescoord tegen barca gaat madrid er overheen lopen jn aantal doelpunten?! Dat is hetzelfde als pec heeft met 5-1 gewonnen van ajax, dus pec gaat ook winnen van barca. :s

mensen die niet begrijpen dat dit soort wedstrijden een op zichzelf staande wedstrijden zijn, met een totaal andere lading.

23 oktober 2014 om 08:17

Verdediging tegen Real zal compleet anders zijn dan tegen Ajax gelukkig. Mathieu en masch in het centrum. Pique gelukkig weer op de bank, wat eem dramatische verdediger is hij geworden.

23 oktober 2014 om 08:17

Ja klopt man. En als real sociedad met 4-2 kan winnen dan wint barca met 5-0...

23 oktober 2014 om 08:21

Dus doet Neymar-Suarez-Messi onder voor Ronaldo-Benzema-Bale?

23 oktober 2014 om 08:57

Ik probeerde alleen te benadrukken dat ik de defensie van Barca niet zo steek vind ogen. Dat is alles. Dat doelpunt van El Ghazi was alleen als mede-argument daarvoor. Tuurlijk bedoelde ik niet dat Real er nu overheen zou walsen

23 oktober 2014 om 08:58

Heeft iemand al gehoord/gelezen of suarez start/invalt ?

23 oktober 2014 om 08:59

@gareth.bale
ja..en real heeft in de competitie al 9 goals tegen en barcelona 0.
Serieus...beetje onzinnige opmerking denk je ook niet?

23 oktober 2014 om 09:10

@babymongo
Maar als je dan ook de ploegen vergelijkt waartegen gespeeld werd, zoals dat Barcelona nog niet tegenover een Atletico Madrid heeft gestaan, of een Sociedad... Ik kan er zelf ook vrij weinig aan doen als mensen mijn bericht niet goed gelezen en begrepen hadden? Ik hoef niet alles in kindertaal te schrijven?

23 oktober 2014 om 09:11

Mm moet je me toch even vertellen waarom Barca er in de competitie nog geen 1 heeft tegengekregen en je weet trouwens dat er een andere verdediging gaat staan zaterdag?

23 oktober 2014 om 09:29

Vergelijk de tegenstanders dan ook even..

23 oktober 2014 om 09:33

Ohja, Levante etc zijn natuurlijk gelijkwaardig aan Atletico Madrid en Real Sociedad..

23 oktober 2014 om 09:33

@ Gareth.bale

Als je kinderlijke argumenten gebruikt zoals 'el Ghazi kan scoren, dan kan iedereen het' kan je al voorspellen dat je reactie krijgt.
Dat die jongen na wat gestuntel voor de goal die bal erin duwt, is leuk voor hem, maar wil verder niets zeggen.

Aan de andere kant lijkt het me keer op keer dat Ramos en Pepe te houterig zijn om wendbare spelers zoals Neymar, Messi, Pedro, ... af te stoppen. De verdediging zal het langs beide kanten moeilijk hebben.

23 oktober 2014 om 09:43

@flamezz

Ik heb niet gezegt ''el Ghazi kan scoren iedereen kan het''... Waar heb ik dat gezegt? Ik zei alleen dat ik de defensie van Barcelona niet zo in vorm vind de laatste tijd, bijvoorbeeld dat een zeer beperkt Ajax met een El Ghazi dat net meedoet, toch tot scoren komt in Camp Nou. Dat 'gestuntel' had er uberhaupt niet hoeven zijn.

Reken er maar op dat Varane speelt in plaats van Pepe, en Varane is heel zeker weten niet zo houterig. Zagen we al in eerdere Classico's.

23 oktober 2014 om 10:00

Nou en? Dat zegt helemaal niks. Had je het doelpunt uberhaupt gezien? Was gewoon een verdedigignsfout en el ghazi kon zo intikken

23 oktober 2014 om 10:02

Jullie kregen trouwens een tegendoelpunt van ludogrets en basel dusja

23 oktober 2014 om 10:11

@gareth.bale

Ik ben hier niet om de rest te herhalen, maar jij hebt het over de defensie van Barcelona die niet zo in vorm is de laatste tijd. Als we erbij halen hoe de defensie van Barcelona de laatste tijd presteert dan zou ik toch echt een andere mening hebben. Bravo heeft niet voor niets het record verbroken van de meeste clean sheets.

23 oktober 2014 om 10:32

Real heeft een sterke aanval maar barca ook dus 3-0 denk niet

23 oktober 2014 om 10:33

Pedro is niet gewisseld dus kan best

23 oktober 2014 om 10:59

Barca heeft ook zo vaak verloren of nier, nu doe je net alsof Barca nooit verliest .. Alleen over real weer je t heel goed !!! Laatste copa del heeft real van Barca gewonnen of niet?? Kleuter!!!!

23 oktober 2014 om 11:01

Gareth.bale... je kunt moeilijk zeggen dat de verdediging van barca slechter staat als die van madrid... barca 0 goals tegen in de competitie.. real al 2 keer verloren, graag jets zinnigs zeggen aub. Ik denk dat het een leuke wedstrijd wordt!! Uitslag zou ik echt niet weten

23 oktober 2014 om 11:10

Alsof rm alleen tegen atletico m
En real soc heeft gespeeld

23 oktober 2014 om 12:24

Barcamq, asjeblieft man... Dit is de laatste keer dat ik zoiets wil zeggen. Real Madrid had gewoon een kort tijdperk sinds de voorbereiding dat het minder ging. Na Basel ging alles alleen maar goed... Ook heeft Real Madrid een veel lastiger speelschema gehad dan Barcelona, met onder andere Atletico Madrid al in 1 van de 1e wedstrijden, en Real Sociedad, terwijl Barcelona alleen tegen de kleintjes moest... Sinds Basel staat de verdediging van Real Madrid echt als een huijs, en loopt alles zo goed als perfect. Terwijl Barcelona nu net van PSG meteen 3 goals om de oren kreeg, en net ook tegen Ajax, en alle 4 de keren zag de verdediging er niet goed uit. En laat dat net allemaal niet zo lang geleden gebeurt zijn... Dit is de reden dat ik Real Madrid momenteel hoger inschat dan FC Barcelona. Wat jij allemaal zei in jouw bericht was ook al eerder gezegt in een andere reactie, dus die reactie was niet nodig..je kon ook gewoon boven je kijken...

23 oktober 2014 om 12:24

Barcaboy070, noem is 1 moeilijke tegenstander waar Barcelona de 0 heeft gehouden dit seizoen?

23 oktober 2014 om 17:11

Serieus, jij was al niet serieus te nemen, maar nu al helemaal niet, beter verwijder je deze reactie dat zou beter voor je zijn. Gooi jezelf weg man!

23 oktober 2014 om 17:30

Sociedad staat op dit moment gewoon 16e he. Dan mogen we alle tegenstanders die boven hun staan gewoon rekenen tot 'een goede tegenstander'?

Villareal & Malaga vind ik de clubs waartegen ik blij ben dat ze de volledige punten hebben gepakt en geen tegendoelpunt hebben gekregen.

23 oktober 2014 om 23:46

Gareth bale.

Jij hebt serieus geen verstand van voetbal. Als je conclusies gaat trekken op basis van cijfers, dan heeft barca nog 0 doelpunten tegen in de liga???!!! Of heb je dat gemist?

En nu goed praten lukt niet, want jij bedoelde wel dat als al ghazi scoort, dan scoort real er zeker wel meer.

Barcelona speelde op 40% tegen Ajax en tegen real wordt het een hele andere wedstrijd. Maar ik denk toch winst barca 0-2

24 oktober 2014 om 02:01

Daarom heeft Real er een lading meer gemaakt. Real speelt aanvallender en amuseert het publiek meer. We zullen zien!

Ik denk dat het lastig word, maar Real nipt wint (2-1). Thuisvoordeel en net iets beter naar mijn mening.

23 oktober 2014 om 08:05

Dit jaar is het heel erg moeilijk om te zeggen wie er gaat winnen.

Messi en neymar voelen elkaar goed aan, daarnaast is er binnen heel de team chemie. Er word voor elke meter gestreden voor elkaar. Als ze dit doorzetten naar classico.

madrid is net zo goed in vorm, toch vind ik dat de verdediging (arbeloa en marcelo) soms verdedigende fouten maken. Tegen barca gaat dat afgestraft worden. Arbeloa gisteren maakte een fout het is dat liverpool het niet slim uitspeelde. Marcelo veel lopen met de bal, wat risicos meebrengt.

Hoe dan ook, we gaan het zien. Hoop dat barca gaat afmaken :D

23 oktober 2014 om 07:59

Hoop dat hij basis begint. Veel slechter dan Pedro zal hij toch niet kun spelen.

Ik denk toch dat real de betere partij zal zijn. Man, man wat zijn ze ongelovelijk goed zeg. zo direct in de aanval en die pasen gister... Ik hoop dat Barcelona me ongelijk geeft want wat ga ik vreselijk chagerijnig zijn als Barcelona een pak slaag krijgt.

Carlo Ancelotti is echt een klasse trainer. Doet zijn job en zeurt niet. Geen sneren aan het adres van Barca. Hij is vooral met zijn team bezig.

23 oktober 2014 om 08:06

Ik vind hem ook een man van klasse, behalve 2 keren Niet toevallig vergelijkbare momenten. De eerste keer was na het vertrek van özil, de 2e keer na het vertrek van Di Maria. Hij vond het nodig om nog verschillende keren na te trappen, daarna was ik wat in hem ontgoocheld.

23 oktober 2014 om 08:27

Klopt, toen was het niet nodig om dat te doen. Hij moest gewoon zeggen dat hij ze succes wenst en niet natrappen.

23 oktober 2014 om 08:54

Geeeen sneren? Hahhaha.. Het is dat vz jet niet op de site plaatst.. Als je de Spaanse kranten leeat of Spaanse programma's volgt dan weet je pas hoevaak hij dit doet.

En ik vind het episch hah. Die van gisteren bijvoorbeeld... Hij zegt zoiets van: ik heb Cr7 gewisseld omdat ik het noodzakkijk vond. Ik heb hem niet gevraagd of hij gewisseld wilde worden..

Iedereen in die persZaal begon te lachen, want dit was een duidelijke sneer.

23 oktober 2014 om 10:14

Hoezo is dat van Ronaldo een sneer? Hij is eruit gehaald uit voorzorg. Zag je niet dat Ronaldo een blok ijs op zn linkerknie had nadat hij gewisseld werd? Zegt genoeg lijkt mij. Ancelotti weet wat hij doet. Zaterdag ook El Clasico. Dat jij dit als sneer ziet, belachelijk.

23 oktober 2014 om 10:35

Dat is een zogenaamde sneer naar Luis Enrique, aangezien iedereen nog steeds denkt dat Luis Enrique vroeg of Messi gewisseld wilde worden en niet gewisseld werd, terwijl er op allerlei cameras duidelijk te zien is dat Enrique vroeg of het nog goed gaat met Messi.

23 oktober 2014 om 10:46

Haha nee op die beelden was t duidelijk te zien dat Luis Enrique hem eruit wilde halen!!

Hij zei: messii, vengaa, venga ya... (Etc) kon je als Spaans sprekende duidelijk zien. En dit betekent niet wat jj zegt.. En ook: diegene die de wissels aangeeft (aan de 4e official) die had Messi op de formulier staan.. Toen Messi niet gewisseld wilde wprden.. Schrapte die man de naam van Messi en Neymar moest gewisseld worden... Je kan de beelden van la sexta ofzo bekijken. Is gewoon heeeeel maar heeel duidelijk te zien..

@shar
Het was een sneer! Iedereen in die perszaal wist het ook gelijk... Maar any way. Jij mag geloven wat je wilt natuurlijk

23 oktober 2014 om 12:05

Serieus dat wist ik echt niet. Dat vind ik dan heel spijtig. Nergens voor nodig.

Dank u voor de info blink

Word een prachtige wedstrijd! Ik denk 1-1 maar alleen winst telt voor real eigenlijk

23 oktober 2014 om 08:46

1-1? Ik denk dat er minimaal 3 goals gescoort wordt.

23 oktober 2014 om 08:52

Casillas en Ter Stegen of Bravo worden beiden opgevreten het zal niet bij een 1-1 blijven.

Ik denk dat de hele voetbalwereld hier naar uitkijkt. Dit is een wedstrijd tussen de absolute wereldtop. Buiten Munchen is er geen ploeg die zich echt kan meten met deze teams.
Ik denk dat de sleutel gedeeltelijk ligt bij de scheidsrechter zaterdag. Deze teams liggen kwalitatief zo dicht bij elkaar dat de kleinste details voor het verschil gaan zorgen.

Heeft er trouwens niemand van die spelers meer verstand dan een walnoot? Nu Casillas weer die zonder twijfel weet dat Ronaldo de beste is en over 2 dagen weer een Barca teamgenoot die 100% zeker weet dat Messi beter is. Die gasten zijn alle 2 zo geweldig goed. Dat er zoveel discussie is geeft al aan dat de verschillen niet groot zijn. Beweren dat 1 van de 2 zonder twijfel de beste is kan alleen maar als erg dom omschreven worden.

Misschien een idee om de volgende keer een wat verstandiger antwoord te geven. Scheelt meteen pagina's aan onzinartikelen in tijdschriften en kranten en een hoop inhoudsloze discussie.

"als teamgenoot is het wel duidelijk waar mijn voorkeur naar uit gaat. Maar het zijn alle twee geweldenaren. Ik vind het fantastisch om een speler van het kaliber Ronaldo/messi in mijn team te hebben".

Een 3-0 is niet onrealistisch, want Real speelt heeel goed en k heb vertrouwen in onze ploeg. Als wij het niveau van gisteren evenaren (en Barca het niveau van eergisteren), dan winnen wij zonder twijfel. Maar dit blijft een clasico, dus een wedstrijd zoals vorig jaar is ook goed mogelijk.

Het is tijd om te domineren. Het is tijd voor een nieuw tijdperk.

23 oktober 2014 om 08:57

Zoals Barcelona maandag de eerste helft speelde bedoel je neem ik aan? Want in de tweede helft lieten de zich expres helemaal inzakken en werden de 3 beste spelers ook gewisseld. En je zag ook dat toen ze even 5 minuten aanzette, er ook meteen een doelpunt viel.

23 oktober 2014 om 09:03

Barca was heel maar heel erg goed dinsdagavond, maar ik vond Real nog sterker gisteren, en tegen een betere ploeg en ook nog in een moeilijk stadion..

23 oktober 2014 om 09:30

Gast het is tijd voor een nieuw tijdperk..geloof je het zelf.. jullie staan 4 punten achter en die grap is na 1 grootse wedstrijd gaan die grote monden weer open. Best wel treurig dat de allerbeste spelers van overal aangekocht moeten worden om succesvol te kunnen zijn. Niet echt iets om trots op te zijn of mee te pronken.

23 oktober 2014 om 11:36

En als Real het niveau van Sociedad-uit en Atleti-thuis weer laat zien, wordt het weer 2-6 voor Barcelona. Als als als.... In een Clasico doet maakt het niet uit wat je daarvoor gepresteerd hebt. Iedereen begint dan op 0. Het kan alle kanten op.

23 oktober 2014 om 23:56

Blink182.

Je doet wel alsof je verstand hebt van voetbal. Maar als jij dat wel een beetje had, dan weet je dat iedere wedstrijd anders is. Dus jouw eerste gedeelte slaat nergens op.

Zolang het maar een mooie pot wordt met goals ben ik tevreden. Het is toch smullen met spelers als Ronaldo en Benzema en aan de andere kant met Suarez, Messi en Neymar en uiteraard alle andere sterren. Geen voorkeur voor een team, laat de beste met het mooiste voetbal maar winnen.

Toch jammer van die 'sneer' van Iker. "ronaldo is beter dan Messi....." Zal er wel bijhoren in aanloop naar El Classico.

23 oktober 2014 om 08:59

Jammer? Iker moet dit vaker doen! Nu gedraagd hij is zich als een captain. Dit is wat de Madridistas willen horen..

23 oktober 2014 om 09:06

Maar het is totaal niet objectief.... Als Iker keeper was bij Barca dan had hij gezegd "messi is veel beter dan Ronaldo.... "

23 oktober 2014 om 09:30

En dat hoort ook een beetje bij de beleving naar de wedstrijd toe

23 oktober 2014 om 10:16

Dat mag hij zijn, maar in zijn vrijetijd. Zodra hij de media te woord staat moet hij het voor Real opnemen.

Screw it. De hond van Isco heet Messi. Een jaar voordat Ancelotti aan de slag ging bij Real vond jij Messi de beste speler. Dit zei hij voor de wedstrijd Psg vs Barca.
Andersom ook.

Mijn punt is, je wilt niet dat iedereen 'objectief' is. Dat wil je echt niet hebben.. En dat willen de fans ook niet horen (it depends waarovet het gaat natuurlijk maar je snapt mijn punt).

23 oktober 2014 om 10:16

Vond hij Messi*

Ik hoop het! De Clásico beloofd echt een spektakel te worden, beide ploegen in bloedvorm en beide hebben de kwaliteit in huis om de wedstrijd in hen voordeel te beslissen. Ik hoop vooral op een prachtige Clásico van beide kanten en met als uiteindelijke winnaar Real. Mochten we echter verliezen dan kan ik daar, ondanks teleurstelling, ook wel mee omgaan want Barcelona speelt dit seizoen vooralsnog ook echt prima voetbal. Moge het beste team winnen!

En misschien een beetje off maar wat ben ik toch blij met Ancelotti als coach. Vanaf dag één al fan en hij maakt zijn woorden echt waar van toen hij werd aangesteld als coach; hij beloofde dat Real weer aanvallend, mooi, 'koninklijk' voetbal zou gaan spelen en dat wordt steeds meer het geval. Ik ben Mourinho dankbaar voor het feit dat hij ons weer heeft laten wedijveren met Barcelona, maar overall zie ik toch liever Ancelotti als coach van ons. Zijn spelopvattingen, zijn uitstraling en zijn kalmere karakter tegenover de buitenwereld etc. daar ben ik toch meer van gecharmeerd dan Mourinho, om wie ik me vaak genoeg heb geschaamd.

23 oktober 2014 om 11:18

Dit vind ik nou eens een zeer goede en volwassen reactie. Zo vind je er namelijk niet veel meer op Vz.

Zoals je zelf al aangeeft, beide ploegen in bloedvorm en ze zullen tot de laatste seconde strijden, het gaat een zeer mooie wedstrijd worden, daar ben ik zeker van! Hoop dat barca wint natuurlijk. Maar ik weet ook dondersgoed dat het mogelijk is dat dit niet gebeurd, vind het spijtig dat Bale er niet bij is, hij geeft natuurlijk de wedstrijd nog een belangrijkere naam.

Overigens vind ik ook Ancelotti zijn uitstraling veeel mooier dan die van mourinho. Hij is een echte gentleman en down to earth, iets wat Mou beide niet heeft.. hij is een meesterbrein, maar heeft jarenlang het imago van Madrid beschadigd.. heb zin in zaterdag! Succes alvast!

23 oktober 2014 om 18:36

Tja, zo'n reactie vind ik niet meer dan normaal. Al dat provoceren hier op Vz over en weer vind ik zo kinderachtig en onnodig. Reageer gewoon normaal naar elkaar en heb respect voor elkaar.

Een mooie wedstrijd beloofd het inderdaad te worden en dat hoop ik ook echt, kijk er echt naar uit. Inderdaad jammer dat Bale er niet bij is, maar daarentegen is Isco de laatste tijd wel in vorm wanneer hij invalt dus heb er ook zonder Bale vertrouwen in. En wat je over Mourinho zegt sluit ik me bij aan.

Wel zonde dat Carlo een kaartje zo dicht op het veld heeft.
Als je iets hoger zit kun je het nog veel beter zien.

Maar ik zou graag met hem ruilen, kan niet kijken omdat ik zelf een wedstrijd heb :-{

23 oktober 2014 om 09:31

Opnemen en later terugkijken.

23 oktober 2014 om 10:02

dat is een optie, maar de uitslag weet ik dan toch al. Met de informatiestroom van tegenwoordig is t bijna onmogelijk om dat niet ergens te horen.

23 oktober 2014 om 10:18

Klopt, heb hetzelfde gehad tegen Sociedad.
Alles aangedaan om de score niet te horen, toevallig hoor ik mensen tegen elkaar praten wat de uitslagen waren ivm de Toto. Bad luck.

Ancelotti mag nu wel Hernandez opstellen ipv benzema, denk dat die wel gaat scoren

23 oktober 2014 om 18:48

Precies wanneer Benzema de speler is die het meest in vorm is met Ronaldo, Pepe en Isco? Nou ik denk niet dat Ancelotti dat gaat doen.

Wordt zeker een spektakelstuk, alleen hopen dat james snel went aan die linksvoorpositie, je ziet dat hij het daar.lastig heeft, maar.voor.de rest staat hrt wel lekker en garandeer ik op een 5-4,4-3,3-4 uitslagen.

23 oktober 2014 om 10:20

Gister zei ik dat ook.. Ik denk ook aan zulke uitslagen..

23 oktober 2014 om 10:21

@ redondo

23 oktober 2014 om 16:05

@blink en hierro

Ik zeg het ook al een weekje, gaat waarschijnlijk heel doelpuntrijk worden. Dat was vorig seizoen ook toen het geval, lekker volop in de aanval en ervoor zorgen dat je meer scoort dan je tegenstander. Betere filosofie bestaat er niet!

Waarom liegt Casillas eigenlijk? Hij weet dondersgoed dat Messi beter is. Hoe vaak Messi Casillas degradeerde tot amateurkeeper pff. Ronaldo heeft vaak gescoord in de clasico ja maar thats it. Haal Messi 's goals weg in de clasico en wat blijft over. Heerlijke niet te stoppen acties. Assists die hij zelf gecreeerd heeft door 2 3 man standaard op het middenveld te passeren waardoor er ruimte kwam voor de steekpass. Midhoogte over de grond, allerlei soorten steekballen noem maar op. Tel daarbij op dat Alves Ronaldo vaak in de broekzak heeft. Man man man deze eeuwige discussie is voor mensen die hun ogenen niet openen en zich laten leiden door het scorebord. Ronaldo de grootste scorebord voetballer ooit.

23 oktober 2014 om 09:44

Ja en mensen die naar jou luisteren hebben de slappe lach denk ik.

23 oktober 2014 om 10:55

@virrie,

Casillas spreekt gewoon de waarheid. Ronaldo is op dit moment de allerbeste.
Messi was dat tot een jaar geleden, maar Cristiano is hem voorbijgestreefd en is nu veel meer een plaag voor verdedigers dan Messi dat is.
Ronaldo scoort altijd, maar het is dom om te denken dat Ronaldo alleen maar goed is voor goals. Kijk naar zijn acties en algehele veldspel. Het straalt allemaal pure compleetheid uit.

Alves heeft Ronaldo welgeteld 0 keer in zijn broekzak gehad. Het is juist Alves die keer op keer vernederd werd en overtredingen nodig had om hem af te stoppen.
Ronaldo heeft Alves, Piqué, Adriano en Mascherano al zo vaak te kijk gezet.

Ik proef enkel jaloezie in jouw reactie.

23 oktober 2014 om 13:00

Hahahahha jongeeeen... wat voor acties en veldspel. Het is alhemeen bekend dat alves ronaldo heeft in de clasicos. Pique en mascherano moeten ingrijpen ja. Ga niet glashard liegen man. En welke acties en goed veldspel. In de werkelijkheid valt het vies tegen. Zijn inspeelpass moet veeel beter. Gister weer een counter van real verpest omdat ie zelf ging. Wat heeft hij gister nog meer gedaan dan buiten zijn goal? Leg mij dat uit?

23 oktober 2014 om 13:39

@virrie,

Als ik jouw bericht zo lees, dan zijn er in mijn ogen 2 opties:

1. Je hebt de wedstrijd niet gezien en weet dus niet waar je over praat;
2. Jij hebt de hele wedstrijd met een anti-Ronaldo bril gekeken

Als jij niet ziet wat voor geweldige looplijnen Ronaldo heeft, hoe hij geweldig ruimte creëert voor medespelers en continu aanvallen inluidt met acties in de korte ruimte, dan denk ik dat je er weinig verstand van hebt.

Dan even over Dani Alves. Waarschijnlijk kijk jij elke dag op Youtube die panna van Alves terug, want dat was zijn enige moment van glorie tegen Ronaldo. Ronaldo heeft daarentegen Alves al keer op keer weggezet alsof het een amateur is.
En laten we het vooral niet over de Dani Alves van nu hebben, want die man stelt nu al helemaal niets meer voor. Het beste is er allang af bij hem.

23 oktober 2014 om 13:47

Hahaha aannames van niks. Heb ik het over die panna? Krijgen we dit weer...looplijnen etc. Beetje mager als je dat als maatstaf moet nemen als beste speler op dit moment. Welke acties in de kleine ruimte? Grappenmaker

23 oktober 2014 om 13:48

Jou posts jegens barcelona zijn altijd subjectief ,sneer en haatdragend geweest dus ga niet roepen dat ik door een barca bril kijk.

Denk dat dit een doelpunt rijke wedstrijd word, waarom? Real is in bloedvorm scoort de laatste weken makkelijk...enige minpunt is hun doelman, die zal vast wel weer een ketser maken! Al met al, ik kijk er naar uit!

Dit is meer dan ooit een wedstrijd waar individuele kwaliteit de doorslag gaat geven.
Het teamspel is bij beide ploegen van hetzelfde niveau, bij Real misschien net iets beter (real heeft in mijn ogen ook een iets dynamischer middenveld).

Ik hoop dat Real wint, maar het blijft toch Barcelona. Vorig seizoen werd Barcelona in Bernabéu ongeveer 40 minuten keihard weggespeeld, maar won het toch met 3-4. Dat was een van de smerigste en minst terechte verliespartijen aller tijden!

Een verlies of gelijkspel zou ik nooit kunnen accepteren, Real moet winnen om weer zicht te krijgen op die eerste plek!

Overigens is het wel duidelijk dat op dit moment vier ploegen Europa domineren: Real Madrid, Bayern München, Barcelona en Chelsea. Het zijn ploegen die ongeveer even sterk zijn allemaal, misschien zit Chelsea daar dan net iets onder.
Bayern heeft de breedste topselectie, Real de meeste wereldsterren, Barcelona een gruwelijke voorhoede en Chelsea een geweldige verdediging (+ keeper) en een heerlijke aanval.

23 oktober 2014 om 10:32

Ik dacht toen echt dat Madrid wraak ging nemen voor die 5-0 in 2010. Ze mochten elke bal aannemen in de 16 en Karim was geweldig op dreef. Er zijn toen gigantisch veel kansen om zeep geholpen. Eigenlijk was dat het perfecte moment om Barca te vernederen.

Nu ben ik bang dat het zaterdag gaat gebeuren. Carlo begint eindelijk de volledige potentie van Real Madrid te brengen en het ziet er echt haast angstaanjagend goed uit.

Gaat taai worden. Hoorde vorig jaar eigenlijk al klop te krijgen van Madrid maar wonder boven wonder deed Real weinig met alle kansen. Dit jaar is anders.

CR7 is in bloed vorm en op Mascherano na zie ik geen enkele verdediger bij Barca die het hem een beetje lastig kan maken. En dan hebben we het nog niet eens over vrije trappen en corners, waar uit sowieso een keer gescoord gaat worden morgen. Ik kan je wel stellen dat ik doodsbang ben voor Ronaldo er is nog nooit eerder zoveel dreiging uitgegaan van die gast.

Voor de rest is het voor Barca zaak dat ze de bovenhand krijgen op het middenveld. Kroos en Modric gooien de ene na de andere wonderpass eruit over 80 meter en dat is nou precies wat Barca niet leuk vind. Busquets moet nu écht goed mee vededigen en Luis moet in het centrum van de aanval staan om 90 mins lang het centrale duo van Madrid te irriteren.

Maar Madrid (vs Barca) kennende zullen ze in de eerste 20 minuten furieus van start gaan. Een recept wat ook bij de mindere goden vs Barca goed werkt. Als FCB in de begin fase een goal moet slikken gaat het een erg lange avond worden.. En daar ben ik dus ook nogal bang voor.

Casillas toch Ronaldo kan gewoon niet tippen aan Messi hij is een wereldster maar ook de eeuwige nummer 2

Begin steeds meer respect te krijgen voor deze man. Hij laat Real niet alleen winnen maar ook heel mooi voetballen. En weinig ruzies/incidenten zoals bij Mourinho. Verder is hij natuurlijk de succesvolste coach in CL historie met 3x CL winst.

Duidelijk meer real fans op VZ want Barcelona is veel beter in vorm nu

23 oktober 2014 om 11:40

Ja idd , ze zeggen ook altijd dat ronaldo overduidelijk beter is , vz. is gewoon net als de pers (al klagen ze er zelf vaak over) , als het goed gaat zijn ze in de wolken met de speler maar als het wat minder gaat is die andere dan weer gelijk beter

Wat hoop ik dat messi de mond van casillas snoert en hem voor de zoveelste keer vernederd kan niet wachten op zaterdag Visca Barca

Ronaldo is beter dan messi

ik vondt real gister heel kwetsbaar als liverpool niet zo klunsig was gister. konden ze wel een paar goals mee pikken. sorry offtopic

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren