Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Zidane: ‘Suárez was geen speler die we graag wilden bij Real Madrid’

Laatste update:

Luis Suárez stapte in de zomer over van Liverpool naar Barcelona, dat circa 94 miljoen euro voor hem overhad. Ook Barcelona’s aartsrivaal Real Madrid werd in het verleden veelvuldig in verband gebracht met Suárez, maar echt concreet lijkt de Koninklijke nooit te zijn geworden. Logisch, zegt Zinédine Zidane: Real heeft een speler als Suárez nooit echt nodig geacht.

/

“Er komen altijd weer verhalen waarin grote spelers gelinkt worden aan Real Madrid, maar met Liverpool hebben wij geen contact gehad aangaande Suárez, afgelopen zomer. Hij was gen speler die we graag wilden halen, wiens komst we nodig achtten. Als Real Madrid een speler wil hebben, werken we keihard om de transfer rond te krijgen. Maar dit was geen speler die wij wilden hebben”, verzekert Zizou.

Real Madrid gaf wel veel geld uit voor de komst van James Rodríguez en Toni Kroos en kocht ook Keylor Navas. “De spelers die wij kochten waren precies de spelers die we nodig hadden. Suárez is duidelijk ook goed, maar hij was niet nodig.” Barcelona haalde behalve Suárez nog Jérémy Mathieu, Thomas Vermaelen, Claudio Bravo, Marc-André ter Stegen, Ivan Rakitic en Douglas Pereira. De uitspraken van Zidane verschijnen niet toevallig woensdag in de Spaanse media. Zaterdag staat immers El Clásico op het programma.

Wie is beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik had m wel graag hoor

22 oktober 2014 om 16:46

Ik niet. Dit leid enkel tot veel imagoverlies, door het aantrekken van zo een speler. Suarez is ongetwijfeld de minst geliefde voetballer ter wereld, en het zou dan raar zijn hem net na zijn beet alsnog aan te trekken, terwijl Benzema het vorig seizoen en op het WK prima deed...

22 oktober 2014 om 16:51

Minst geliefd is Pepe

22 oktober 2014 om 16:52

Pepe is anders ook niet zo geliefd en die heeft real ook.

Ik had zelf graag dat suarez of Falcao naar real Madrid zou komen deze zomer

22 oktober 2014 om 16:52

Minst geliefde voetballer, je maakt een grapje toch?

22 oktober 2014 om 16:54

Precies, het is een schande voor een club zoala Barcelona dat ze een bijtgrage maniak voor 80 miljoen hebben binnengehengeld. Echt een schande, karca laat zich kennen op deze manier. 3 keer bijten maakt geen sodemieter meer uit tegenwoordig blijkt..

22 oktober 2014 om 16:55

Ik zou toch echt voor Joey barton gaan

22 oktober 2014 om 16:57

Als het om imago gaat, kan real beter heel wat spelers verkopen. Namelijk niet iedereen in het elftal houdt het imago op een hoog niveau. Daarnaast valt de haat tegen Suarez wel mee. Helemaal als straks iedereen hem weer keihard ziet werken en voor elke bal ziet sprinten. Daar krijgt hij weer credits voor. Daarnaast is alle haat wat tegen hem gericht is nu, niet allemaal gebaseerd op het bijtincident. Ook zijn transfer naar Barcelona heeft hem (op de één of andere manier) extra haters opgeleverd.

22 oktober 2014 om 16:59

@camp Nou Magic

Nee, waarom zou ik een grapje maken?

22 oktober 2014 om 16:59

Mijn sympathie voor Barcelona is er iig door verdwenen.

22 oktober 2014 om 17:03

Haha imagoverlies? Wat valt er nog te verliezen bij rmadrid's imago? Werkelijkwaar de smerigste club.

22 oktober 2014 om 17:03

@wisconsin
En dat komt natuurlijk door deze transfer....uhuh-.-

22 oktober 2014 om 17:05

@tmmo
Van Real Madrid heeft voor zover ik weet alleen Pepe en Ramos een slecht imago. Voor de rest kan ik niet zo snel iemand opnoemen. Marcelo of coentrao heel misschien, maar voor de rest is het allemaal redelijk.
De haat tegen Suarez valt zeker niet mee, aangezien hij dus ongetwijfeld een van de meest gehate voetballers van de wereld is. Daar kan je niet omheen. Je hebt natuurlijk gelijk over dat het straks wel zal minderen, maar waar het om gaat, is dat Barcelona hem kocht op het moment dat hij Chiellini had gebeten. Dat maakt je club-imago niet bepaald beter.
Zijn transfer naar Barcelona heeft hem inderdaad nog wat haters opgeleverd, maar dat zijn denk ik vooral enkele Madrilenen/fans van andere grote clubs, die wilden dat Suarez naar hun club zou komen.

Het komt erop neer, dat ik iemand als Suarez niet vind passen bij een club als Barcelona, die de laatste tijd niet echt goed bezig is, met dat gedoe rond Messi en Neymar.

22 oktober 2014 om 17:06

@danialves22

Kan je mij vertellen waarom Real Madrid de smerigste club is? Als je alleen maar dingen gaat zitten roepen zonder argumenten erbij, dan heeft niemand wat aan je reacties...

22 oktober 2014 om 17:12

Haha imagoverlies. dat je dat nog kan zeggen na pepe en de periode josé

22 oktober 2014 om 17:15

Jij praat onzin, suarez is een wereld spits. Je hebt spelers die een rare actie hebben zoals bijten, je hebt spelers die kopstoot geven ect..

22 oktober 2014 om 17:16

@Gareth.Bale - ik snap wat je bedoeld maar hun niet, maar wat voegt je reactie toenaan deze topic eigenlijk?

22 oktober 2014 om 17:17

@json030

Nou, met Ancelotti stijg het Imago van Real Madrid gewoon hoor.. Met zo een klasse coach (en een coach met klasse) kan het gewoon niet anders...

22 oktober 2014 om 17:18

@keylornavas010

Over welke reactie heb je het? Ik neem aan dat je mijn 1e reactie bedoelt, die op de 2e plaats bovenin staat. Daar reageerde ik gewoon op de reactie boven mij. Ik legde gewoon uit waarom ik Suarez niet bij Real Madrid zou willen zien.

22 oktober 2014 om 17:53

@ Ivanovicfc Ooh en een Pepe die een paar seizoenen terug een speler van getafe vier keer achter elkaar schopte toen ie al op de grond lag? Die al menig kopstoot heeft uitgedeeld en natrapt? Dat is geen schande?

22 oktober 2014 om 18:03

Jawel, dat ontken ik ook niet. Pepe vind ik ook een schande voor Real. Nu Tevrede?

22 oktober 2014 om 18:25

Ivanovicfc, ja och wat schandalig zeg barca is nu de slechtste club ooit qua imago verban hun.

22 oktober 2014 om 18:48

Pepe, Ramos, Marcelo, Perez en ook Ronaldo hebben allen veel 'haters' (ondanks ze ook vele fans hebben!). Mourinho heeft daarbij het imago echt flink omlaag gebracht. Ancelotti maakt het idd beter, maar ik denk wel dat Real veel glans heeft verloren sinds die tijd.

22 oktober 2014 om 18:55

Misschien niet de minst geliefde maar wel de speler die het meest wordt gehaat. Is maar net hoe je interpreteerd.

22 oktober 2014 om 19:11

@ Canon. Nee, Pepe is een geweldige verdediger. Elk team kan z'n verdediger gebruiken.

22 oktober 2014 om 19:12

Die hebben haters omdat ze gewoon goed presteren, vooral bij Pepe en Ronaldo is dat het geval. De beste aanvaller van de wereld en 1 van de beste verdedigers. Ramos is ook gewoon een heerlijke verdediger. Hij heeft ook veel haters door die doodschop op Messi, wat trouwens geniaal was in een vol nou camp.

22 oktober 2014 om 19:13

Dit leid helemaal niet tot imagoverlies. Iedereen wil het trio zien voetballen en daar hebben ze het nu over. Als dit gaat lopen, dan krijgen ze alleen nog maar meer media aandacht.

Barca zal pas imagoverlies krijgen, als Suarez weer domme dingen gaat doen. Zolang dit niet gebeurd en dit trio hele mooie dingen laten zien, dan zal dit alleen ten goede komen voor Barca.

22 oktober 2014 om 19:32

imago verlies? als die suarez de beslissende goal maakt tege nreal zou dat de beste marketingscampagne zijn van het afgelopen decennium in voetbal

23 oktober 2014 om 00:35

Jaa we kunnen wel zeggen dat we hem niet wilde omdat hij af en toe slecht gedrag vertoont maar het is tog de beste spits die er is

Vind suarez niet bij real passen. Weet ook niet of hij samen overweg zou kunnen met cr7 en bale

22 oktober 2014 om 16:43

Weet wel zeker van wel. Suarez is echt een teamspeler die ook veel assist geeft. Ik weet zeker dat hij het uitstekend gaat doen.

22 oktober 2014 om 17:33

En daarom de perfecte spits voor Barcelona en dus niet voor Real Madrid waarin Ronaldo en Bale egocentrisch zijn. Niet erg, hoort gewoon bij spel.

22 oktober 2014 om 18:01

Ach wat een gejammer allemaal wat betreft Saurez. Hij is een uitstekende voetballer en is hij voor elk top team een versterking. Uiteraard hoop ik dat hij zijn muilkorf ophoudt tijdens de wedstrijden, echter kan ik niet wachten om Messi, Neymar en Saurez als een hopelijk gesmeerde machine aan het werk te zien. Real baalt denk ik van het feit dat hij heeft gekozen voor de aards vijand en zijn er altijd journalisten die woorden weten te verdraaien. Wordt een leuke classico de k ik. Een goed draaiende Barcelona tegen een goed draaiende Rel Madrid can't wait

Circa 94miljoen ? Het was toch 81,25 miljoen.

22 oktober 2014 om 16:47

Ja en neymar kostte 60 miljoen...

22 oktober 2014 om 19:31

En Messi was nog goedkoper aangezien hij op zeer jonge leeftijd bij barca kwam

En gelijk heb je Zidane...

Real was in ieder geval slim genoeg om dat in te zien, dat een rommelaar zonder enig inzicht niet bij zo n mooie club past.

Barca gaat nog veel problemen krijgen met Suarez. Niet door zn gedrag maar puur door zn oppurtunistische spel, en ego.

22 oktober 2014 om 16:45

Ik ben geen fan van Suarez maar hem afschrijven tot een rommelaar zonder inzicht gaat wel heel ver. Deze man behoort tot de top van de wereld hoe schiet je er anders 30+ in in de premier league? Afgunst soms?

22 oktober 2014 om 16:59

Je kan hem wel naar zijn eerlijkheid vragen. Echter heb ik het gevoel dat je het antwoord eerder bij jezelf kunt vinden. Zou jouw mening over Suarez anders zijn, ddan wanneer hij voor Real Madrid had gekozen? Eerlijk zijn..

22 oktober 2014 om 17:07

Nou ik heb niks met of tegen Barça en niks met of tegen Real (buiten dat ik heel graag naar het mooie voetbal van beide clubs kijk).

Maar Suarez afdoen als 'een rommelaar zonder enig inzicht' dan kun je op zijn minst zeggen dat Mr Bombastic er niet veel van begrepen heeft.

Dat Real Suarez niet nodig heeft was en is wel duidelijk, en of Suarez wel of niet gaat slagen bij Barça? Ik weet het niet, maar een rommelaar zonder enig inzicht? Kom op zeg.

22 oktober 2014 om 17:19

Haha ja joh ga je club maar boycotten om een speler, wat een fan ben jij zeg.

23 oktober 2014 om 08:57

Ik zeg toch hierro dat ik geen fan van hem ben? Ik ben een liefhebber van barca maar dat hij is gekomen heb ik nooit toegejuicht. Als hij bij Real had gespeeld dan tja was het zo was mijn mening niet veranderd. Maar het ging erom dat het wel degelijk een topspits is of zit ik hier fout?

22 oktober 2014 om 16:47

Bale en Ronaldo zijn ook ego, soms is dat geen slechte eigenschap. hij heeft overigens natuurlijk zat inzicht.

22 oktober 2014 om 17:00

Bale ego? Weet je wel hoeveel goede voorzetten die man op ronaldo geeft...

22 oktober 2014 om 17:05

Rustig maar boy. Leer het begrijpend te lezen en niet gelijk als een aanval op je idool. Bale is soms egoïstisch en soms niet.

22 oktober 2014 om 17:05

Ja maar voor een rechtsbuiten en vergeleken met Benzema is hij ego.
Benzema is de meest onzelfzuchtige van de 3 en is nodig voor de balans ook

22 oktober 2014 om 18:13

Volgens mij begrijp je het spelletje niet helemaal en laat je jezelf leiden door teveel emotie en hierdoor tot vreemde uispraken komt. Suarez bestempelen als een rommelaar zonder inzicht is een uitspraak gebaseerd op niets of wil je zeggen dat je er 30 plus inschiet door simpel weg te rommelen. Verder geeft hij met regelmaat dodelijke assists en draagt hij bij aan een goede spel verdeling. Begrijp me goed ik ben inderdaad een Barca fan, echter kan ik ook het spel van Real zeer waarderen en genieten van hun topspelers als individu. Tip laat je niet gek maken en geniet van de schoonheid van het spel

Nee hij was niet nodig. maar dat was Jamès ook niet en toch halen jullie hem. En als jullie geen spits nodig hadden (positie Suárez) waarom halen jullie dan alsnog Chicarito op het laatste moment? Bullshit dus Zidane.
Suárez had denk ik niet goed bij Madrid gepast. Hij wil ook kunnen zwerven en de actie kunnen maken, net zoals Ronaldo en Bale. Dan heb je teveel spelers die dat kunnen. Daarbij is Suarez geen echt aanspeelpunt zoals Benzema dat wel is.

We hebben hem ook niet nodig. Zou alleen voor imagoschade leiden als je iemand als Suarez zou halen, vooral net na de beet... Benzema doet het tot nog toe gewoon goed, en ik zou geen reden weten waarom we dat zouden veranderen..

22 oktober 2014 om 16:47

Dat vonden de meeste madrilenen wel anders hoor dat hij het niet zo goed deed. Mensen beseffen niet dat hij 2 spelers om zich heen heeft die puur voor de goal willen gaan. Het is gewoon een super spits voor Real alleen beoordelen mensen hem op zijn doelpunten. Als je kijkt naar doelpogingen en doelpunten conversie van benzema is die ruim boven het gemiddelde.

22 oktober 2014 om 19:14

Suarez was wel de ideale spits geweest voor Real. Benzema faalt tot nu toe bij Real op de momenten dat die moet presteren en scoren.

23 oktober 2014 om 08:58

Klopt zagen we gister ook.. rofl

23 oktober 2014 om 11:53

Kom straks maar terug tegen de tijd dat zijn goals echt nodig zijn en die de kansen mist.

Suarez was een betere optie geweest dan Bale imo, ik blijf erbij dat Suarez op rechts/centraal goed uit de voeten kan terwijl b eigenlijk alleen echt nodig was geweest als Ronaldo was vertrokken.
Tuurlijk was hij vorig jaar best goed op momenten maar echt nodig voor die 100 mil was hij nou ook weer niet als je Di Maria had gehouden en Suarez had gehaald.
Zelfde geldt voor een James bv.

22 oktober 2014 om 16:55

Je typt heel wat dingen door elkaar ik snap heel je verhaal niet.

OT: suarez was altijd een twijfel totdat benzema zijn ja woord had gegeven voor contract verlenging.

22 oktober 2014 om 17:04

- Suarez was een betere optie geweest dan Bale imo.
- Suarez kan immers op rechts en centraal prima uit de voeten
- Dan had je Benzema centraal, Di Maria op rechts en Suarez die op beide posities kan spelen.
- Bale was naar mijn mening alleen nodig als Ronaldo zou vertrekken, ook al deed hij het verdienstelijk.
- 100 mil was Bale echter niet waard en vandaar was Suarez de betere optie, ook met Di Maria achter de hand nog.
- Zelfde geldt voor James, die is ook overbodig ook al doet hij het niet slecht, het is een transfer puur op wk hype evenals Bale een antwoord was op Neymar.

22 oktober 2014 om 17:14

Met die 1e 3 standpunten ben ik het wel eens, behalve dat Suarez een betere optie was dan Bale op dat moment, aangezien Bale toen echt zowat de beste van de Premier League was. Ik was ook toen gewoon voor Bale gegaan in plaats van voor Suarez. Volgens mij was het ook niet zo heel lang geleden dat Suarez toen Ivanovic had gebeten.. Dan zat je in dezelfde situatie als nu...

4 en 5. Bale doet het tot nu toe best goed vind ik. Natuurlijk is hij die 100 miljoen niet waard, maar dat is geen enkele speler behalve Ronaldo of Messi.. Maar, denk je echt dat Liverpool Suarez dan zou laten gaan voor rond de 40 miljoen? Die zouden dan alsnog gewoon rond de 80 miljoen euro vragen voor Suarez, wat ook hij niet waard is.

6. James is het bedrag ook niet waard, ookal behoort hij met Neymar, Pogba en Hazard tot de grootste talenten van de wereld. Het was ook gewoon een goede prijs voor hem, aangezien Neymar rond de 80 miljoen euro heeft gekost, toen hij net zo oud was als James. Neymar en James waren dus even duur, en ik vind het allebei goede transfers (het bedrag daargelaten)

22 oktober 2014 om 19:15

Suarez hadden ze sowieso moeten halen. Voor de spitspositie centraal. Veel beter dan Benzema, die zoveel kansen nodig heeft en op de belangrijke momenten faalt.

Benzema is anders een prima spits. Kan zeer goed vinden met Ronaldo. Zo'n recidivist moet je ook niet willen.

Jammer dat een club als Barcelona zoveel geld heeft betaald aan zo'n speler. Het is een wereldspeler daar niet van, maar van part was hij levenslang geschorst geweest voor het voetbal.

22 oktober 2014 om 16:56

Dat bijten is overschat, een Materazzi was 100x erger en dat was een gerespecteerde slager.
Ondanks dat bijten vooral veel raarder is brengt het wel veel minder schade toe dan een doodschop op je knie.
Ik keur zijn gedrag overigens ook af hoor, maar levenslang schorsen gaat te ver, ik vond zelfs deze schorsing al te lang omdat de club lijdt onder zijn fouten bij de nationale ploeg.

22 oktober 2014 om 17:00

De club lijdt onder de fouten van de speler die onder contract staat bij de club en er zelf voor kiest om niet 1x, niet 2x, maar 3x iemand te bijten. Dan kun je de nationale ploeg niet schuldig stellen, want zij sporen hem daar niet toe aan. De enige die schuldig is, is Suarez en de persoon Suarez moet daarvoor geschorst worden. Dat hij deel uitmaakt van 2 partijen heeft daar totaal geen effect op.

22 oktober 2014 om 17:04

Vooral blijven wijzen naar anderen catalonia. Schandelijk dat je het allemaal half goed zit te praten ondanks je aan het einde zegt van niet. Het is ook allemaal zo doorzichtig. Mocht Suarez voor Real hebben gespeeld las ik nu een 5 alinea's lange lap tekst te lezen met wat voor een walgelijk persoon Suarez wel niet is en dat hij levenslang geschorst moest worden voor zijn dierlijke gedrag.

Daarnaast sluit ik mij volledig aan bij vedetterut.

22 oktober 2014 om 17:06

@catalonia

Matterazi was ook een clown eerste klas, maar goed Suarez is niet te vergelijken met hem. Suarez heeft iets dierlijks over zich. Hij is niet 100%. En toch weet hij wat hij doet. Als je de mouw opstroopt van Invanovic en probeert te bijten weet je donders goed wat je doet. Wel props voor Barcelona wat ze geïnvesteerd hebben in de verdediging.

22 oktober 2014 om 17:10

@ Vedetterut,

Zit wel wat in ja, maar dat geldt niet voor zat andere spelers die over de schreef gaan bij hun land, bij Suarez was het vooral door de commotie die ontstaan is dat er draconische maatregelen getroffen moesten worden.
Normale schorsing, therapie en een poos geen loon was treffender geweest.

22 oktober 2014 om 17:14

@ Isco,

Dat zijn aannames gebaseerd op niks, het klopt ook niet.
Ik heb Suarez altijd een geweldige speler gevonden, bij Ajax al. Maar het si natuurlijk wel een psychopaat die veel te vaak bij negatieve dingen betrokken is.

Ik ben echt niet zo bevooroordeeld omdat hij nu toevallig bij Barca speelt.
Dit zei ik bv na dat hij Ivanovic beet.

catalonia
26 april 2013 om 15:03
#10
important edit

Iedereen is het er wel over eens dat Suarez straf verdient en zich achterlijk gedroeg maar als we eerlijk zijn sporen ze bij de FA ook niet echt, het is zwaar onduidelijk wat de maten zijn, Suarez steeds zwaarder straffen dan anderen voor soortgelijke acties komt puur omdat het Suarez is, de meest gehate speler ter wereld die ze weg willen hebben uit de epl.br Iedereen weet dat als hij diegene was die zon tackle op Luis maakte dat hij ook 10 wedstrijden kreeg en dat als Bale bv beet hij nooit meer dan een paar wedstrijden zou krijgen. Dat is vooral wat ik zo krom vind, de extreme straf en media hype puur omdat het Suarez is, 5 wedstrijden plus boete en therapie had ik goed gevonden maarja, blijkbaar is dit erger dan een kopstoot van Fellaini, Keane's tackle op Haaland, Defoe die Mascherano bijt, Aguero's tackle op luis, Barton's woede uitbarsting of bijna zelfs Cantona's vliegende trap op een supporter.

22 oktober 2014 om 17:17

@ Rafaello,

Ja klopt, het is dierlijk raar gedrag maar het komt ook vooral omdat hij doorslaat in zijn winnaarsmentaliteit, het is een mes dat snijdt aan 2 kanten voor zijn loopbaan.

Overigens valt het mee met de verdediging, Matthieu is goed maar voor de hoofdprijs gehaald, Vermaelen ook maar die is nog steeds geblesseerd, Benatia was beter geweest en de rechtsback positie is ook slecht versterkt.

wat een onzin!! natuurlijk wouden ze suarez wel, het probleem van real madrid lag in een echte spits, benzema is het net niet, en nu hebben ze hernandez gehaald ?? elke topclub wil suarez, gewoon 1 van de beste spitsen van de wereld. maar ik snap dat hij het niet toe wil geven omdat hij naar de aartsrivaal gegaan. maar waarschijnlijk is hij nou al billen aan het knijpen voor zaterdag, als suarez tegenover zijn defensie staat.

22 oktober 2014 om 17:01

Want Suarez wilde net als Hernandez op de bank zitten en 2e viool spelen? Hernandez doet dat graag, ook nog eens voor een 3x zo klein salaris.

23 oktober 2014 om 15:35

tjah want bij real zag hij gewoon meer kans op speeltijd.rvp falcao en rooney kon hij niet hebben. betere kansen bij real.
overigens wel grappig dat nu benzema het beter doet dat alle madristas hem nu wel een goede spits vinden en een jaar geleden hem een prutser noemden.
dit is gewoon de waarheid.
neymar wou liever naar barca en suarez ook dat kan real niet hebben.
dan zijn er nog genoeg spelers van real die liever naar barca wouden.
onlangs nog kroos die zich eerst aanbood bij barca. maar barca wou hem niet hebben en kijk waar hij nu speelt?
barca heeft gewoon het onmogelijke geflikt. ze hoeven geen spelers meer kwijt te raken aan real en spelers willen eerder naar barca dan naar real.
50 jaar terug had niemand hiervan kunnen dromen bij barca.

Ancelotti en vooral Zidane hebben eindeloos vertrouwen in Benzema. Zij weten dat Benzema de geschikte spits is voor dit Real Madrid. Nu met Hernandez hebben we ook een goede tweede spits.

James was niet nodig als je Di Maria al hebt.

Bullshit. Rmadrid was een van de eersten die vraag had.

Met je eens Isco , Benzema kan ook dienend spelen voor CR7 , denk niet dat Suarez dat kan nl. En elke toploeg heeft zwz 2 goede spitsen nodig , Chicarito speelt ook zeer regelmatig , die gaat echt niet zeiken ofzo ! Ben blij dat ze niet Suarez hebben gekocht , vorig jaar super gedraaid , maar het is echt geen sierlijke voetballer , weet ook niet wat Barca er mee moet , maar als hij er 30 injast dit seizoen , heb ik natuurlijk keihard ongelijk !

hij heeft gwn gelijk wie moest banken als real Suarez had gehaald benzema is geschikte spits voor real hij heeft niks te klagen staat altijd basis en hij weet wat team spel is wat heb je nog meer nodig dan BBC

Had het best willen zien, suarez ipv benzema. Al betwijfel ik sterk of dat had gewerkt.

Dan zul je net meemaken dat Suarez de winnende scoort het komend weekend en Benzema een bagger pot op de plaat serveert.

Wat een onzin verhaal van Zidane hij zegt "de spelers die we nodig hadden hebben we gehaald" volgens mij was een James voor 80 miljoen echt niet nodig als je di Maria hebt

22 oktober 2014 om 17:36

Belachelijk ook dat james 80 miljoen kost en Suárez 94 terwijl Suárez toch echt een paar klasse beter is, ik denk zelfs dat real Ibrahimovic voor minder dan 80 had kunnen halen

Real koopt altijd spelers die ze niet nodig hebben en Suarez hadden ze echt wel bij real gewild want dan hadden ze barca verzwakt ik kan ook zeggen we willen ronaldo niet maar ik wil hem best bij barca

Suarez is natuurlijk een absolute wereldspits, maar ik betwijfel toch of hij het zo geweldig gaat doen. Vind hem gewoon geen Barcelona voetballer. Ik denk dat hij bij Barcelona ook minder vrijheid krijgt om te zwerven als bij Liverpool. Hij past gewoon beter in een 4-4-2 dan in een 4-3-3 als rechtsbuiten.

Natuurlijk zal hij vast wel zijn waarde laten zien en zijn doelpuntjes maken, maar ik verwacht dat hij nooit zo zijn klasse laat zien als bij Liverpool.
Blijft toch extra jammer dat hij niet meer bij Liverpool speelt..

Zou ik ook zeggen over een speler die naar de aartsrivaal gaat

Pfff die hele "wie is beter" discussie ook. Echt onnozel eigenlijk als je beseft dat er eigenlijk geen algemeen geaccepteerd meetinstrument bestaan die iemands voetbal-kunde meten. Hierdoor blijft elke "beter dan" discussie complete tijdsverspilling

22 oktober 2014 om 18:01

Precies, Messi is namelijk de beste. Geen meetinstrument voor nodig.

Ik snap dat Zizou dit zegt, wie bijt er nou iemand en wel 3 x.. Niet alleen schaad het je imago als club, je hebt ook nooit de garantie dat hij zich dit keer wel gedraagd. Zijn kwaliteiten en cijfers liegen er niet op. Het is een top spits, een aanwinst voor iedere ploeg. Ik vind hem het risico waard en kan niet wachten op zaterdag.

Onzin natuurlijk dit. Natuurlijk wou Real Suarez. Ze missen nog altijd een topspits a la Suarez of Falcao. Benzema faalt altijd op de belangrijke momenten en heeft een uitstraling van 0,0. Die jongen presteert alleen goed als het lekker loopt terwijl Suarez ook doelpunten maakt als het team niet lekker loopt, Facao doet dat ook overigens, maar Benzema dus duidelijk niet. Barcelona heeft gewoon snel gehandeld.

Het zal wel weer bij de koude oorlog horen van El Clásico a.s. zaterdag, kinderachtig.
Geweest is geweest en Suarez heeft zijn straf gehad en uitgezeten, dat het een wereldvoetballer is staat in ieder geval buiten kijf, of je hem nu nodig hebt of niet.

Volgens berichten begint Suarez zaterdag in de basis, ik wens Real alvast heel veel succes.

Deze maniak moet maar eens een paar jaar zitten.

Alsof het al dan niet nodig zijn van een speler bij Real een parameter is.... De enige parameter is het merk Real en als het merk gediend wordt met een zevende spits, dan kopen ze een zevende spits.

Makelele is overigens het allerbeste voorbeeld : die moest weg omdat hij te weinig Galactico was terwijl hij sportief absoluut noodzakelijk was.

En Suarez niet : geen toeval allicht dat men bij Real met dit statement komt aan de vooravond van de classico. Psychologische oorlogsvoering of zoiets.

Gewoon gezegd omdat het mislukt is Suarez naar Real te halen

Was inderdaad niet nodig bij Real.
Dan had je te veel ego's bij elkaar in de aanval.

Suarez had prima bij Real gepast. Hadden ze hem op rechtsbuiten kunnen zetten, zodat Bale weer terug kon naar de linksback positie.

Die andere 2 aanfluitingen op links back kon je dan wegdoen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren