Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Bale haakt ook af voor ontmoeting met Barcelona

Laatste update:

Gareth Bale moet waarschijnlijk verstek laten gaan voor de komende twee wedstrijden van Real Madrid. Woensdagavond is hij er mogelijk niet bij wanneer de Koninklijke het op Anfield opneemt tegen Liverpool en ook El Clásico van drie dagen later gaat volgens de Spaanse en Engelse media aan Bale voorbij. Een bilblessure weerhoudt hem ervan om in actie te komen, is de lezing.

/

Bale ontbrak afgelopen zaterdag al tijdens de uitwedstrijd tegen Levante, die in een 0-5 zege eindigde voor Real Madrid. De Welshman is nog niet voldoende hersteld van de blessure aan zijn zitvlak en lijkt nu ook een streep te moeten zetten door Liverpool-uit en de grote clash met Barcelona in eigen huis, vijf dagen van nu.

The Welsh Wizard speelde dit seizoen zeven wedstrijden in de Primera División en scoorde daarin vier keer. In de Champions League deed hij mee in de eerste twee groepsduels: thuis tegen FC Basel scoorde hij en uit bij Ludogorets Razgrad bleef hij droog staan. Dit seizoen was hij gemiddeld gezien iedere 45 minuten goed voor een doelpunt, assist of anderszins beslissende pass bij zijn club.

Isco lijkt Bale te kunnen vervangen als hij echt wegvalt. Carlo Ancelotti lijkt wel weer een beroep te kunnen doen op Karim Benzema en Raphaël Varane, woensdagavond. Zij ontbraken wegens ziekte tegen Levante.

Update 21 oktober 12.30 uur - Real Madrid trekt zonder Bale en Ramos ten strijde op Anfield
Real Madrid speelt de Champions League-wedstrijd tegen Liverpool, woensdag op Anfield, zonder Gareth Bale en Sergio Ramos. De twee basisspelers zijn buiten de wedstrijdselectie gelaten, zo meldt de Koninklijke via de officiële kanalen. De verwachting in Spanje is dat Bale ook de kraker in de Primera División tegen Barcelona moet laten schieten, al doet Real Madrid daar geen mededelingen over. De kans is groot dat Ramos het duel met Barcelona wel gaat halen. Karim Benzema en Raphaël Varane, die de competitiewedstrijd tegen Levante nog lieten schieten, zijn er wel weer bij.

Update 21 oktober 20.56 uur - Bale haakt ook af voor ontmoeting met Barcelona
Het had er al alle schijn van, maar nu is het zeker: Gareth Bale mist El Clásico tegen Barcelona. De 25-jarige Welshman ondervindt te veel hinder van een bilblessure om in actie te kunnen komen, bevestigde trainer Carlo Ancelotti dinsdag tijdens het persmoment. Het was al zeker dat Bale er woensdagavond niet bij zou zijn tegen Liverpool.

Denk jij dat Real Madrid zich zonder Gareth Bale redt tegen Liverpool en Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat hij Liverpool mist , maar el clasico gaat ie wel spelen denk ik anders gewoon Isco erin.

20 oktober 2014 om 12:24

Nu zouden ze jese nodig hebben! Hoop dat hij er weer snel bij is.

Ps.
Als ronaldo en bale uitvallen is er haast geen vervanging en daarom vond ik dat real een extra buitenspeler moest kopen die het niet erg zou vinden om soms te banken.

20 oktober 2014 om 12:29

Een extra aanvaller die het niet erg vind om op de bank te zitten? Dan kun je tog nog altijd beter Isco der in zetten

20 oktober 2014 om 13:28

@madristacr7. IK weet dat dit raar klinkt maar zou een 'drenthe ' niet een goeden reserve buiten speler voor real zijn?

20 oktober 2014 om 14:16

Probeer je grappig te doen, of ben je serieus? Want je doet je naam natuurlijk geen eer aan met dit soort belabberde uitspraken.

20 oktober 2014 om 17:14

haha lol Drenthe

21 oktober 2014 om 02:34

Waarom krijgt Bale precies NU een BilBlessuere.. Bil Bil Bil.. wat een slechte timing

21 oktober 2014 om 02:37

@mr wonderfull -- Een type Darren Gibson zou een goede zijn

21 oktober 2014 om 16:16

Is dit een serieuze opmerking? Ik denk niet dat onze vriend Drenthe Naar Real gaat. Feyenoord wou hem niet eens hebben laat staan Real.

Gaat wel lastiger worden, vooral tegen barca is zijn snelheid wel een groot gemis in de tegenr aanval... Hoop dat hij erbij is maakt het toch leuker. Al kan ik kwa techniek veel meer genieten van Isco, die veeste goed is voor de madrileense bank.

20 oktober 2014 om 12:13

Ik vind isco ook een gruwelijke spelet om naar te kijken, vooraal door zijn techniek maar hij is nog niet goed genoeg voor een vaste basisplaats bij Real Madrid.

20 oktober 2014 om 12:24

Denk dat Bale meer gemist zou zijn in de uitwedstrijd. Thuis zal Real moeten domineren en is er minder ruimte op de helft van Barcelona.

20 oktober 2014 om 12:30

Juist meer ruimte hoor, de verdedigers van barca staan heel hoog.

20 oktober 2014 om 12:50

Ja, want die verdediging staat natuurlijk hoog als Real wil domineren. Dan staat de verdediging juist niet hoog. In Camp Nou staat de verdediging gegarandeerd hoog, maar in Bernabeu niet. Dan krijgt Real minder ruimte.

20 oktober 2014 om 13:40

De verdediging van barca staat eigenlijk altijd hoog omdat ze overal hetzelfde spelletje spelen dus uit of thuis maakt voor een team als Barcelona niet zo gek veel uit. De snelheid van bale is altijd een wapen tegen een team dat veelal op de helft van de tegenstander voetbalt

Ik hoop dat hij gwn kan spelen, we hebben m echt nodig brr tegen The Reds en The Blaugranass

Zonde vooral voor die jongen zelf.

Nu mist hij de belangrijkste wedstrijd in de competitie en de CL wedstrijd waarin hij terugkeert naar Engeland. Dat is jammer.

Voor Real zelf voorzie ik niet veel moeite op Anfield Road. Tegen Barca gaan ze het moeilijk krijgen, echter zouden ze dat ook hebben wanneer Bale er wel bij is.

21 oktober 2014 om 02:46

Het scheelt toch enorm. Alves heeft het meestal op een of andere manier zo makkelijk tegen Ronaldo. 1x stond Bale tegen hem en gelijk een versnelling + goal

Vind Isco voetballend stukken beter.
Bale heeft natuurlijk zijn snelheid en zijn goede trap, 1 moment kan voor hem genoeg zijn natuurlijk.
Maar hij is vaak afwezig in de wedstrijd, dus kan ook een nadeel zijn voor Barca als Isco speelt inpl van Bale.

20 oktober 2014 om 12:26

1 goal gemaakt in 1 Clasico... dat heedt Jeffren ook gemaakt.

20 oktober 2014 om 12:39

Dat ene goal heeft wel een trofee opgeleverd.

20 oktober 2014 om 12:42

Ik zeg toch ook dat 1 moment genoeg kan zijn voor Bale.
Maar vaak is hij afwezig tijdens een wedstrijd, de 2 andere wedstrijden tegen Barca speelde hij ook heel zwak.
In de finale van de copa speelde hij ook niet goed, op die ene moment na dan.

Bale kan zeker het verschil maken, is zeer snel en een goed schot, maar Isco is meer aanwezig en is tenchnisch sterker.

20 oktober 2014 om 13:02

Maar isco is er ook nog niet helemaal klaar voor. Leuke speler om naar te kijken en heerlijke techniek maar als hij iedere wedstrijd basis stond zou je je gaan irriteren omdat hij best wel vaak voor z'n eigen actie gaat en als die dan mislukt vraag je je af waarom hij die pass niet geeft. Neem afgel wedstrijd tegen levant, Ronaldo stond vrij om z'n hattrick te maken maar hij schoot. Hij maakt een heerlijk doelpunt maar als hij die zou missen, wat natuurlijk kan gebeuren, dan is dat wel vervelend.

20 oktober 2014 om 13:08

Inderdaad vind dat altijd zo makkelijk die waan van de dag. Stef Nijland heeft ook één goal gemaakt in één Johan Cruijf Schaal moeten we hem dan maar meteen aanvoerder van Oranje maken?

20 oktober 2014 om 13:29

Isco heeft Ronaldo zo vaak voor het doel gezet, niet alleen tegen Levante maar bijvoorbeeld ook tegen Ludogorets, bale irriteert mij ook zo vaak in een wedstrijd dat hij steeds maar van rare posities op doel schiet terwijl hij zovaak kan afgeven, isco heeft relatief heel weinig schoten op doel terwijl hij veel rond de 16 loopt, hij heeft een hoog passing gemiddelde per wedstrijd volgens mij hebben alleen modric en kroos hoger als hem.

21 oktober 2014 om 02:50

Als Isco de rest v het seizoen op de bank begint heeft dit supertalent, want ja dat is die, 2 jaar lang stil gestaan in zijn ontwikkeling (!) James moest later komen, perez toch..

20 oktober 2014 om 12:28

Dit lijkt mij logisch.

James kan wel vanaf de rechtervleugel spelen.
Isco op tien maar kan ook naar links trekken terwijl Ronaldo het centrum opzoekt.

Linksback: Marcelo of Coentrao?

Casillas
Carvajal
Pepe
Ramos
Marcelo
Modric
Kroos
James
Isco
Ronaldo
Benzema
20 oktober 2014 om 12:31

Coentrao is beter in de clasico's , maar Marcelo gaat spelen

20 oktober 2014 om 13:19

Als je 442 counter wilt spelen dan moet je Isco echt opstellen. Die verstuurt meteen een Sneijder-achtige pass op Ronaldo en pats boem goal.

Ik zou het toch vreemd vinden om Illaramendi ineens als basisspeler te gebruiken. Hij kwam vooral in het veld bij een reusachtige voorsprong en heeft nooit onder druk gespeeld.
Nog raarder is het om Khedira van stal te halen die werkelijk nog niets heeft gespeeld.

20 oktober 2014 om 15:25

Geert VS, Isco heeft een geweldige pass in zijn voeten maar die geeft hij zelden. Hij is meer van de dribbel, zo een sneijder-pass kan je van Modric, Kroos en James verwachten.

Ik hoop dat Hernadez start, heeft fantastische looplijnen en kan goed afmaken.

Casillas©
Carvajal
Pepe
Ramos
Marcelo
Kroos
Modric
James
Isco
Chicharito
Ronaldo
20 oktober 2014 om 15:46

Isco gaat soms idd meer voor de show dan voor het resultaat, dat kunnen we niet hebben.

Hernandez is een speler die de bal niet goed kan vasthouden, die niet kan meeverdedigen en die minder in dienst van Ronaldo speelt. Zeker tegen Barcelona lijkt me dat niet handig.

Benzema kan toch gewoon spelen?

20 oktober 2014 om 16:04

Ik zou het in de Clasico toch ietsjes anders neerzetten op het middenveld. Het komt eigenlijk wel goed uit dat Bale er misschien niet bij is, ondanks dat het een wapen is.

Met deze opstelling is er wat meer defensieve zekerheid vanuit het middenveld en komt de verdediging niet gigantisch onder druk te staan.

Casillas
Carvajal
Pepe
Ramos
Marcelo
Khedira
Kroos
James
Modric
Ronaldo
Benzema
20 oktober 2014 om 17:21

Logische opstelling hoor Smk88, maar ik blijf zeggen dat Khedira niet kan spelen met zo weinig ritme.

Zie toch liever Bale op zijn plek. Veel technischer en leuker om naar te kijken

Dat zijn dus 2 tegendoelpunten voor LFC minder, nice

Geen Bale die met assists strooit.. Dit kan link worden. Gareth was beslissend in veel grote wedstrijden hij staat er dan wel met een goal of een goeie pass en snelheid om ruimte te crieeren..

Dit wordt moeilijk, liverpool en barca.

Dit kan niet waar zijn.. Nu worden wij voorspelbaar en is het alle
Ballen naar Ronaldo. Ik hoop dat hij nog fit word

20 oktober 2014 om 12:36

Hoeft geen ramp te zijn, Isco disco speelt fantastisch dit seizoen. Ik denk dat een Bale tegen een snelle back als Alba toch niet zo veel zou uithalen

20 oktober 2014 om 13:25

Jammer maar je kan James nog op de positie van Bale zetten en isco op het middenveld.

Oeeiii james op rechts dan maar

Is toch een groot gemis nu Bale niet mee kan doen. Hopen voor Real dat hij er aankomend weekend wel gewoon bij is want anders ben je veel te voorspelbaar als alles via de linkervleugel moet. Een andere buitenspeler die hem kan vervangen hebben ze helaas niet omdat Jese ook nog geblesseerd is.

20 oktober 2014 om 15:15

Wat Geert al zegt kan Real ook een gruwelijke opstelling neerzetten tegen Barcelona.

Casillas

Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo/coentrao

Modric, Kroos

James, Isco, Ronaldo

Benzema/hernandez

Ik hoop dat Benzema speelt. Mist altijd tegen Barcelona. Met Hernandez is Real een stuk gevaarlijker.

Maar het is hoe dan ook een gruwelijke opstelling. Maar Bale is en blijft een gemis natuurlijk als hij niet kan/gaat spelen.

Zelf hoop ik dat Enrique zo gaat spelen:

Bravo

Alves, Pique, Mathieu/bartra, Alba/mathieu

Xavi, Mascherano, Rakitic

Messi/sandro, Suarez/messi, Neymar

20 oktober 2014 om 15:28

De kracht van Real ligt toch wel in de counter. Met Bale en Ronaldo op de vleugels heb je zo ongelofelijk veel snelheid. Mocht Bale de wedstrijd niet halen van aankomend weekend zal er toch op een andere wijze gespeeld moeten worden, wat behoudender denk ikzelf. Ben alleen benieuwd hoe dat zal uitpakken tegen Barca.

20 oktober 2014 om 17:24

@ paulbarcafan,

Iniesta en Busquets laat je er buiten vanwege hun vorm? Of zijn ze geblesseerd?

Als ze wel mee kunnen doen zou ik zo spelen, al ben ik niet goed op de hoogte van Barcelona eigenlijk:

Bravo
Dani Alves
Piqué
Mathieu
Alba
Mascherano
Rakitic
Iniesta
Messi
Suarez
Neymar
21 oktober 2014 om 02:57

Geert, kun je misschien je opstellen uitttpen want ik kan het niet zien via mn Android

21 oktober 2014 om 10:07

----------------------Bravo-----------------------...
Alves ----- Piqué -------- Mathieu ------ Alba

----------------- Mascherano -------------------
---- Rakitic ----------------------- Iniesta ------
------------------- Messi ------------------------

--- Suarez ---------------------- Neymar ------

21 oktober 2014 om 13:09

Je kunt vz ook openen in de browser ipv via de app, dan kan je alles wel zien.

Verdomme nu kon je Jese Rodriguez goed gebruiken ook. Jammer dat hij nog herstellende is. Real krijgt de blessures wel vroeg dit seizoen.

Ramos, Khedira, Coentrao, Jese was er al uit. En nu Bale.

hmm wordt interessant wie er nu gaat spelen? Ik denk dat isco gewoon gaat spelen, dus isco op de plek van James en James roulerend met ronaldo op rechts of links. Ik denk dat er nog steeds genoeg snelheid is voorin met benzema ronaldo en james.

Dat is heel jammer. Je ziet dergelijke wedstrijden beide elftallen het liefst op volle oorlogssterkte

20 oktober 2014 om 13:10

Klopt . Sterkste wil je zien.

21 oktober 2014 om 03:01

Real: Iker (ik vertrouw m) VERDEDIGING Caravajal - Varane(!) - Ramos - Marcelo. MIDDENVELD Kroos - Modric - James AANVAL Hernandez (!) - Benzema - Ronaldo

Ik denk dat dit gewoon een rookgordijntje is. Wellicht midweeks niet meespeelt, maar dit weekend is hij er zeker wel bij.

Voor de spelopvatting van Barca zal het denk ik niet uitmaken. Lijkt me niet dat ze het systeem aanpassen wanneer Bale wel of niet speelt. En Real heeft genoeg keuze op die plek, Isco brengt bijvoorbeeld een stuk meer voetbal.

Hopen dat het woensdag verdedigend beter staat, en rodgers weer wat creativiteit tot leven laat komen.. Anders kan het wel eens een heel pijnlijk avondje worden.

Jammer dat hij niet tegen Liverpool speelt, eindelijk terug op Engelse bodem.

Voor de rest moet LFC gewoon appeltje-eitje zijn voor Real, die spelen zo dramatisch de laatste weken. Komen niet in de buurt van hun niveau van vorig seizoen dus allesbehalve gevaarlijk.

20 oktober 2014 om 14:18

Heel scherpzinnig opgemerkt
Sorry, ik kon het niet laten.

Ik zie Real wel winnen op Anfield zonder Bale met Isco als 10 en James rechts, maar in El Clasico wordt het moeilijk.

Dat is wel een tegenvaller. Ik had graag Ronaldo, Bale en Benz tegen Messi, Neymar en Suarez willen zien. Isco zal hem waarschijnlijk vervangen.

Bartra zal hier vast heel blij mee zijn..

Tegen Barcelona zijn die momentjes van Bale genoeg, hoewel hij gegarandeerd een zaadpartij ging spelen. Zonde dus. Echter vraag ik mij af of het slim is om met het middenveld Kroos, Modric en James te spelen, of om Illarra te laten spelen. Hij kan als geen ander onder druk voetballen en zal ook voor veel meer balans zorgen.

Dit zou mijn XI zijn.

Navas
Carvajal
Pepe
Varane
Coentrao
Modric
Illarra
Kroos
James
Benzema
Ronaldo

Ik denk dat Bale zaterdag gewoon zal spelen.. voor zo een wedstrijd toch te spelen doe je vaak toch net dat ietsje meer. En aangezien het geen al te erge blessure is, zal hij denk ik wel spelen.

Wanneer je geen Pirlo bent en het hoofdzakelijk van sprinten en knallen moet hebben dan is een bilblessure vervelend. Een pirlo kan met 2 stapjes opzij een tegenstander in de luren leggen, Bale alleen maar om hem keihard voorbij te lopen. Nee, beide wedstrijden zijn te vroeg voor hem.

En wat betreft Ramos, blijf lekker thuis joh. Wie moet er scoren bij Liverpool? Ballotelli? laat me niet lachen, vooraf (waar die trouwens ook kwam) bestempel ik hem als de miskoop. Dit wordt zijn laatste kunstje bij een grote club, daarna kan hij zich voorbereiden op het koude Rusland of misschien India wel! Zwaar overschatte speler.

Opzicht maakt het niet uit dat Gareth Bale en Sergio Ramos er niet bij zullen zijn tegen Liverpool.

De selectie van Real Madrid is toch breed en sterk genoeg om het op te vangen. Ondanks dat Bale en Ramos er niet bij zullen zijn, denk ik wel dat Real Madrid met een nulletje of twee zal winnen van Liverpool.

Ikzelf denk dat Real Madrid zo zal spelen tegen Liverpool (zie opstelling).

Casillas
Carvajal
Varane
Pepe
Marcelo
Kroos
Modric
Ronaldo
Isco
James
Benzema

real wint met 3-0
3xronaldo

Makkie voor Liverpool. 2-0. 2 x Skrtel

Haakt af voor ontmoeting met Barcelona VZ. Niet real Madrid.

"update: Bale haakt ook af voor ontmoeting met Real Madrid"

Serieus?

Tegen Barcelona neem ik aan?
Erg sonde, maakt de kansen voor Barcelona aanzienlijk groter.

21 oktober 2014 om 21:42

Nou, dat denk ik niet meteen.. real heeft andere toppers die op die positie het zeer goed zullen doen. Maakt natuurlijk wel verschil, maar geen immens verschil zoals het bijvoorbeeld is als Ronaldo niet speelt..

Dat maakt niks uit of Bale meedoet of niet. Ajax zorgt er wel voor dat Barcelona moe gaat worden en zodoende energie gaat verspillen aangezien Ajax een angstgegner is voor Barcelona. Voor Real ia dat alleen maar gunstig.

21 oktober 2014 om 21:37

Nou en wat worden die barcelona spelers moe zeg poeh. Ajax heeft helemaal geen puf meer over om het Barcelona uberhaupt lastig te maken. Die zijn al buiten adem.

21 oktober 2014 om 21:41

Spoor jij niet ofzo.
Barcelona speelt op zn gemakje Ajax uit.
Real speelt morgen uit bij Liverpool en heeft dus naast het reizen ook nog eens een dag minder rust voor de clasico.
Dat Bale niet meedoet is juist een groot gemis.

eerst zien en dan geloven. verbaast me niks als hij er zaterdag wel staat.
eigenlijk wil ik hem ook gewoon zien spelen zaterdag.
sterkste elftallen tegen elkaar is altijd beter.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren