Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Been kan baan bij Feyenoord-tegenstander vergeten

Laatste update:

Standard Luik moet opnieuw op zoek naar een nieuwe coach. De Belgische topclub heeft de afgelopen jaren naam gemaakt als trainerskerkhof en ook Guy Luzon heeft nu het veld moeten ruimen, melden diverse Belgische media. De Israëliër was sinds mei 2013 werkzaam in Luik.

/

Standard werd in 2009 voor het laatst landskampioen en pakte twee jaar later nog de beker, maar de clubleiding van les Rouches versleet de laatste jaren de nodige trainers. Michel Preud’homme, die ook bij FC Twente werkte, was tussen 2006 en 2008 de laatste coach die twee seizoenen volmaakte in stadion Sclessin. Opvolger László Bölöni hield het slechts vol tot februari 2010.

Vervolgens was er ook voor Dominique D’Onofrio, José Riga, de huidige PEC Zwolle-trainer Ron Jans en Mircea Rednic geen langdurig dienstverband weggelegd in Luik. Luzon werd anderhalf jaar geleden aangesteld als vervanger van de Roemeense oefenmeester, maar de nederlaag voor eigen publiek van afgelopen weekend tegen Zulte Waregem is de Israëliër nu noodlottig geworden.

Update 5 november 13.06 uur - Been kan baan bij Feyenoord-tegenstander vergeten
Standard Luik gaat voorlopig niet op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. In de wandelgangen werd de naam van Mario Been genoemd als mogelijke opvolger van de ontslagen Guy Luzon, maar Standard maakt op de website van de club bekend dat interim-trainer Ivan Vukomanovic tot het einde van het seizoen op de bank mag blijven zitten. Standard zit in de Europa League in een groep met Feyenoord en speelt donderdag tegen Sevilla.

Denk je dat Standard Luik snel een nieuwe trainer vindt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die man was sowieso niet serieus te nemen. Hoe hij zich gedroeg langs de lijn was werkelijk abominabel. Maar goed, dit wordt steeds minder aantrekkelijk voor een trainer natuurlijk. Misschien dat de Europa League nog wat aantrekkingskracht heeft...

20 oktober 2014 om 11:58

Ik zou heel verdrietig worden als supporter van Standard. Naar mijn mening is Standard een soort van bedrijf geworden dat alleen maar draait om spelers te verhandelen en geld op te leveren voor mr. Duchalet.....die speelt echt een ranzig spelletje en heeft ook een bizarre kijk op voetbal.

Mr. Duchalet zal met zijn bizarre voetbalvisie deze trainer in eerste instantie ook hebben aangesteld. Hoop dat deze mooie club, deze eigenaar zal overleven.

20 oktober 2014 om 12:55

Neen, dat is niet zo.

Duchâtelet heeft het voetbal niet nodig om rijk te zijn, of nog rijker te worden. Er zijn andere en betere manieren die ook nog eens meer zekerheid bieden.

Wel probeert hij de club 'businessgewijs' te sturen. Standard zit met een jaarlijks exploitatie tekort van 7 miljoen. Ze zijn afhankelijk van transfers om de rekeningen te laten kloppen. Dat wil hij er dus uit, hij wil dat de inkomsten de uitgaven dekken. Da's een goede gezonde lange termijn visie, maar de gemiddelde supporter heeft daar geen oren naar.

20 oktober 2014 om 13:09

haha klopt. Duchatelet heeft het voetbal niet nodig om rijk te zijn. Hij gebruikt het voetbal en voornamlijk de spelers van Standaard wel om zelf rijker te worden.

Die gast heeft dik verdiend op alle transfers en is super ranzig bezig. Hij haalt overal spelers weg om ze bij een ander clubje (dat ook van hem is....of van zijn zoon of neef) neer te zetten, daar moeten ze alles spelen zodat ze meer marktwaarde krijgen om ze vervolgens te verkopen....het grootste gedeelte van de opbrengst is dan voor hem.

haha Voor Duchatelet is voetbal een nieuw aan te boren goudmijn waar hij nog veel mee gaat verdienen omdat de voetbalwereld nu eenmaal zo werkt niemand hier iets tegen doet of wilt doen.....we willen allemaal gewoon voetbal kijken en dat onze club het beste word.....

20 oktober 2014 om 13:21

toss,

Maar neen, je moet dat niet zo negatief zien. Je moet hem ook niet onderschatten, het is een zeer intelligente man die 2 stappen vooruit denkt.

Waarom heeft hij relatief recent die satellietclubs erbij genomen?

Omdat in een normale situatie 'één voorzitter/één club' een miskoop een miskoop is. Die speler moet je dan onder zijn waarde verkopen en soms zelfs gratis laten gaan.

Hij moet dat niet doen. Hij zet zo'n speler bij een club van een lager niveau en wacht af. Een aantal komt alsnog op zijn plooi, waarna ze of terugkeren naar de moederclub of verkocht worden met een meerwaarde.

Ook geeft het hem de mogelijkheid om jonge spelers speelminuten te bezorgen met inzet.

Of zoals nu. Luzon gaat werken voor één van zijn satellietclubs. Weer een stevige ontslagvergoeding uitgespaard.

En zoveel verdiende hij nog niet aan zijn transfers. Hij moet spelers kopen en ze onderwijl een loon nog geven ook. Mensen hebben altijd de neiging om alleen maar te zien naar wat er binnenkomt aan geld, niet aan wat er moet uitgegeven worden.

Wat hij mag verdienen met het voetbal is een zakcentje tov van zijn andere inkomsten.

20 oktober 2014 om 13:27

Ok ik begrijp je reactie, toch hou ik hier dubbele gevoelens aan over.

Ik ben sowieso wat sceptisch/ negatief over het voetbal deze tijd en vooral alle individuele en commerciële belangen die tegenwoordig een rol spelen.

Ik vind wel dat jij er een mooie kijk aan overhoud, ik blijf toch denken dat hij vooral een netwerk/ bedrijf heeft opgezet om er zelf beter van te worden en geloof me hij heeft er wel degelijk al flink wat aan verdiend.

Er zijn ook echt wel wat voorbeelden waaruit blijkt dat hij voor eigen gewin gaat....maar aan de andere kant, misschien moet ik ook niet alles negatief zien. Echter is onze beleving ook wat anders

groet!

20 oktober 2014 om 13:41

toss,

Niemand stapt in het voetbal om er iets aan te verdienen. De meeste die deze intentie hadden zijn snel van een koude kermis terug gekomen.

Hij doet het vooral omdat hij een groot sociaal engagement heeft en omdat toevallig Standard op de markt kwam, hij wou niet dat een vaandeldrager in buitenlandse handen kwam. Wellicht deed hij het ook voor de pure 'macht'. Met Sint-Truiden 'woog' hij niet in het Belgische voetbal. Met Standard wel.

Dat hij er een winstgevend zaakje van wil maken, dat mag duidelijk zijn. Maar da's een win-win voor hem én de club.

20 oktober 2014 om 21:08

Ik ben belg en hier vind niemand duchatelet leuk

5 november 2014 om 13:37

@ Iedereen komt

Soms heb jij rare bedenkingen.. Duchatelet is een intelligent man in het bedrijfsleven. Maar voetbal is een andere zaak en daar zit hij gewoon om zijn investering te laten renderen, dat weet iedereen.

5 november 2014 om 14:38

nerazzurri9,

Het voetbal bestaat ook uit een zeer belangrijk aandeel 'bedrijf'.

En daar gelden dezelfde regels als in het normale bedrijfsleven.

Duchâtelet moeit zich niet met het pure voetbal. Hij geeft geen trainingen, noch komt hij zeggen wie er moet spelen.

Natuurlijk probeert hij rendement uit Standard te halen. Da's maar goed ook.

Maar stellen dat hij daar alleen zit voor het geld, is gewoon fout.

Voetbal is immers een zeer onzekere belegging.

Mensen op zijn niveau gaan naar één of andere Zwitserse private bankier en die zullen hem wel een betere belegging kunnen bezorgen dan wat ie met Standard kan beuren.

Was te verwachten na de nederlaag tegen Zulte. Ben benieuwd hoe zij presteren zonder Luzon donderdag tegen Sevilla. Hopen dat zij weer verliezen.

20 oktober 2014 om 11:55

Ja dat zou inderdaad wel gunstig voor Feyenoord zijn.
Vond het destijds trouwens al erg vreemd dat een speler van Luik (ben even vergeten wie) voor de wedstrijd tegen Feyenoord aangaf eigenlijk niets over Feyenoord te weten omdat de trainer vond dat ze van eigen kracht uit moesten gaan.
Natuurlijk is die gedachte niet gek, maar je tegenstander niet eens analyseren is gewoon absurd. Verder gedroeg hij zich ook als een idioot langs de zijlijn tijdens de wedstrijd.

20 oktober 2014 om 11:59

Volgens mij zei stam dat

20 oktober 2014 om 11:59

Ronnie Stam zei dat maar dag later werd dat ontkend door volgens mij de assistent trainer. Hij gaf toen aan dat zij Feyenoord wel hebben geanalyseerd.

20 oktober 2014 om 13:34

Ze zullen waarschijnlijk vrank en vrij spelen omdat ze niets te verliezen hebben, maar toch gewoon verliezen, omdat ze veel minder kwaliteit hebben dan Sevilla.

Onhoudbare situatie na het "optreden " van de fans lijkt mij.
Misschien dat het bestuur daar zichzelf ook eens achter de oren moet krabben wanneer het zo veel trainers blijft verslijten.

Het lijkt wat dat aan gaat nog vele malen erger dan in nederland.

20 oktober 2014 om 12:00

Heb de wedstrijd gekeken tussen de Spaanse wedstrijden door, ging echt nergens over, maar de Luik supporters hebben hun naam bevestigd, wordt er na de onderbreking nog amper 10 minuten gevoetbald, toen begonnen ze weer met stoeltjes te gooien, dat net na een doelpunt van notabene Luik zelf.
Enige wat ik wel mooi vond, was toen de Luik supporters gingen klappen toen Zulte de 2-0 maakte, was trouwens een heel mooi doelpunt.

20 oktober 2014 om 12:05

In luik lopen er meer lost dan dat er vast zitten dat hebben ze de laatste weken maar weer eens bewezen helaas.
Ik vrees met grote vrees dat het duel tegen feijenoord ook niet "vlekkeloos" gaat verlopen.

20 oktober 2014 om 21:10

Ze zijn niet altijd zo daar maar ik begrijp hun frustraties mar wij in brugge doen zoiets nooit

Dat je ooit beelden hebt gezien van Luzon en toch besluit hem aan te nemen is sowieso al een brevet van onvermogen van de technische leiding van die club. Zo'n idioot is toch geen uithangbord voor je club? Waarom zou je hem ooit willen aannemen?

20 oktober 2014 om 12:05

Hoe iemand zich gedraagt langs de lijn zegt natuurlijk weinig over de capaciteiten van de Coach, kijk naar Simeone, Jesus, Herrera, Preud'homme

20 oktober 2014 om 12:20

Er zit een verschil tussen Simeone en Luzon. Simeone is bevlogen en heel betrokken bij de wedstrijd. Luzon lijkt gewoon gestoord.

Maar zo iemand is toch een uithangbord voor je club. Hij moet elke week een perspraatje houden. Hij gedraagt zich niet alleen als een idioot op het veld, maar bereidt zijn team ook niet voor op de tegenstander. Dat is gewoon slecht.

20 oktober 2014 om 12:28

feye88,

Eén van de beste trainers ooit, Ernst Happel, schonk ook weinig aandacht aan de tegenstander.

Hij ging gewoon uit van zijn eigen sterkte en vond dat de anderen zich maar moesten aanpassen aan hem.

Luzon had op dat vlak zowat hetzelfde idee.

En het zijn niet de enige.

En blijkbaar werkt het nog ook. Standard was bijna kampioen vorig seizoen. Zonder ons idioot play-off systeem was die club dat ook.

20 oktober 2014 om 12:23

Wat wandering zegt. En het is niet omdat u misschien een voorkeur heeft voor een zoutloze zoutzak die niet beweegt en niks zegt, dat de rest waardeloze trainers zouden zijn.

Luzon kon best goede adelbrieven uit Israël voorleggen. En daarom hebben ze hem genomen.

Hij is zeker onconventioneel in zijn houding, maar net daarom een interessante man.

De selectie. kan ook niet meewerken

Konden ze niet wachten tot 11 december ?

On: Ik heb Luzon 1 keer aan het werk gezien en wat een malloot is dat zeg.... Standard is beter af zonder hem denk ik. Misschien moet de clubleiding ook maar eens in de spiegel kijken want als je zoveel trainers ontslaat doe je toch iets fout,

20 oktober 2014 om 12:16

Ja, kijk zie, da's zo'n analyse eigen aan deze tijd. Ik apprecieer wel uw eerlijkheid, dat weer wel.

Maar u schiet toch geen mensen af nadat u ze één keer hebt bezig gezien?

Het hoeft ook niet aan dat bestuur te liggen. Kent u Standard? Kent u Luik? Wellicht niet.

Het zijn vooral de eigen supporters, of toch de harde kern, die het verzieken voor de rest.

Bij het minste wat hun niet bevalt, wordt er geknokt. Vorig seizoen drongen ze zelfs binnen in het kantoor van de voorzitter om amok te maken. Ze bedreigden fysiek de voorzitter en er sneuvelde links en rechts wat.

Er is in Luik en omstreken veel werkloosheid, dat zorgt voor een hoop spanning en stress. Het enige wat die mensen nog wat glans en trots geeft is de club. En als die het dan laat afweten, dan chargeren ze. Niet alleen verbaal, maar ook fysiek.

De druk die ze hiermee op bestuur, trainers en spelers leggen is ronduit ongezond.

Men moet echt iets aan die basis gaan doen: zorgen dat die mensen werk hebben. De rest zijn gewoon symptomen van de bittere armoede waar die lui in moeten leven.

20 oktober 2014 om 13:07

Duchâtelet maakt de club kapot, groot gelijk dat de supporters dit niet toelaten. Boloni en Rednic waren populair bij de supporters en onder Rednic waren ook de resultaten weer wat beter maar die moest ook vertrekken van Duchâtelet.

Veel fans willen nu ook Boloni, Gerets of Rednic als nieuwe trainer.

20 oktober 2014 om 13:22

Ik wist dat hij onder druk stond maar de beste trainers blijven koeltjes onder alle druk... dat heeft Luzon niet. Ik heb wel wat mee gekregen over de supporters en het is ronduit triest dat ze het zo verpesten voor Standard. Afgelopen Zondag zag het er ook heel gezellig uit in Luik....

20 oktober 2014 om 13:27

Cievo,

Maar neen, die maakt de club niet kapot.

Wij hebben Redniets als trainer gehad. Was één van de slechtste trainers in jaren.

Zijn resultaten, dat viel nog mee, maar hij had in no time ruzie met zowat alle spelers. De dag dat ie buiten vloog, dansten de spelers op training een polonaise. Zélf gezien. lol

Bovendien gaan er geruchten dat ie verdiende aan inkomende transfers. Zowel bij Standard, als bij Gent leefde dat idee.

Gerets gaat niet willen. Kerel heeft een herseninfarct gehad, een kleintje. Die gaat zijn gezondheid niet op spel zetten voor die paupers.

Ik vrees voor Standard dat het eerder Bob Peeters zal worden. Of een andere trainer van één van zijn satelliet clubs.

20 oktober 2014 om 13:48

The-DOC,

Alleen tijdens de wedstrijd kookte hij al eens over. Na de wedstrijd was ie meestal lief. De laatste tijd hing hij wel eens de calimero uit, door te huilen over de scheidsrechters of zo.

Preud'homme is ook zo'n type eh. Een gek op het veld, maar na de wedstrijd meestal zeer aimabel.

Mja, er zit wel wat crapuul bij die Standard aanhang, maar ze zijn natuurlijk niet allemaal zo. En je moet dat wat maatschappelijk plaatsen. Werkloosheid en armoede, ik kan me inbeelden dat het rare dingen met een mens doet.

Het ligt niet aan de trainer, erg grappig dat de supporters dat zien. Ze zouden de trainer moeten steunen, ja de resultaten zijn niet goed maar daar kan je de trainer niks aan verwijten.

De voorzitter verkocht de beste spelers, vorig seizoen werd Anderlecht wel kampioen maar met een 2de plaatst was het niet slecht. Luzon wou versterking dan haalt de voorzitter 2deranks spelers, ze speelden dacht ik 1 match met 7 (!) nieuwe spelers die aan de basis stonden.

Kijk maar naar Zulte, 2 jaar geleden nog kwalificatie cl, 2de in de competitie. Ze verkopen de beste spelers met o.a Hazard maar die is eigendom van Chelsea, nu vertrokken naar Gladbach. Dan moet je wel investeren anders haal je geen resultaten: Maar nu staan ze gewoon laatste in de competitie, eigen schuld.

Anderlecht daar tegen investeer gewoon goed, op sommige posities hadden ze iets beter hun best moeten doen maar goed. Ze draaien gewoon elke jaar mee met de top, elke jaar van de titel verzekerd.

20 oktober 2014 om 12:48

Pcwolf,

Je hebt gelijk, alleen ligt het niet altijd aan het bestuur. Als een Belgische club goed presteert, dan komen ze de spelers halen. Je kan ze niet meer lijmen.

Ik denk dat Roland Duchâtelet vorig seizoen een heksentoer heeft uitgehaald met de sterkhouders nog een jaartje langer te kunnen laten blijven.

Wat er in de plaats is gekomen, is zo slecht nog niet. Maar het heeft wat tijd nodig voor de automatismen er terug zijn en het is inherent dat er tussen die nieuwkomers ook mensen tussen zitten die niet passen bij de club of de groep. Standard is een topploeg, in België toch, en daar krijg je geen tijd. Het moet nu en vandaag.

Bij Zulte Waregem is het een ander verhaal. Da's een middenmotor die door een speling van het lot over een combinatie goede spelers beschikte waardoor ze boven hun normale positie konden acteren. Structureel en budgettair is dat geen topper, zelfs geen subtopper. Het stond in de sterren geschreven dat ze gingen terug vallen, alleen was de huidige valpartij ook niet echt voorspelbaar. Die komen wel terug naar de middenmoot.

Maar ook daar hebben ze te goed gepresteerd. En dan weet je dat ze je spelers komen halen.

20 oktober 2014 om 14:15

Eens, maar.

Soms kan het wel eens aan de trainer liggen. Van den brom heeft bij Anderlecht vorig seizoen echt lelijk gedaan, Europees stelde het gewoon niks voor en vooral in de competitie trok het op niks. Je kan bijvoorbeeld zeggen dat spelers als Biglia en Jovanovic weg zijn gegaan (jova is gestopt maar goed). Hierdoor had Van de brom weinig vertrouwen in het nieuwe seizoen en kwamen er andere spelers. Heb jij gezien hoe ze toen voetbalde?

Hij werd voor de play-offs ontslagen met een goede reden, Hasi neemt het over en speelde met een 2 spits systeem en het voetbal was aangenaam om te zien, ze wonnen 90% van de wedstrijden en werden in die kleine tijd kampioen.

Bij Luik, kan jet net hetzelfde zeggen. Luzon had het gewoon goed gedaan vorig seizoen maar zonder echte goede investeringen, spelers waar Luzon zocht kwam het niet dit zomer. De laatste dagen & weken van de transfer periode waren paniek aankopen.

Wie is er dan aansprakelijk: Luzon
Maar ik kan me nog goed herinneren dat hij zei, "zolang er geen investeringen komen zal het spel er niet beter op worden"
De fans van Luik vinden het dus normaal de trainer aansprakelijk is voor dit gebeurtenissen.

Maar zoals je al zelf zeg, zodra een speler zichzelf alleen blijft ontwikkeld dan komt er interesse.

20 oktober 2014 om 14:25

Pcwolf,

Luzon klaagde zelf heel vroeg over het gebrek aan kwaliteit en stoorde zich aan het laattijdig halen van spelers. Hij vertelde dat hij dit nog nooit had mee gemaakt.

Dat kan ook niet aan de trainer liggen. Maar het is ook te gemakkelijk om naar het bestuur te wijzen. Soms heb je dat met een club, dat te veel spelers in cascade willen vertrekken.

Je kan ze theoretisch wel aan hun contract houden, maar da's niet de gewoonte in België wanneer een speler weg wil. Bovendien kan een speler in België ook heel goedkoop zijn contract verbreken.

Als bestuur sta je gewoon machteloos. Da's niemand zijn schuld, da's gewoon het leven.

Wat je wél het bestuur mag verwijten is misschien het fout communiceren. En dan nog.

Ze hadden ook kunnen zeggen: "jongens, ja wij zijn een topclub, we hebben er alles aan gedaan om de betere spelers te houden en dat is niet gelukt. We moeten nu veel nieuwe spelers halen, het kost tijd voor we terug een goede ploeg hebben. Dit seizoen wordt dus een overgangsjaar en we mikken op plek 6 tot 10 in de rangschikking."

Maar dat durven die niet, want dan steken die Luikse hooligans het kot in brand.

Denk dat dit een goede keuze is. Niet omdat Luzon zo'n gek zou zijn, wel om de gemoederen daar wat te bedaren in Luik.

Een vriend van me heeft de wedstrijd in het stadion gezien en het was hallucinant. Kinderen zaten op de armen van papa keihard te huilen.

De VIP lounge moest dan weer bewaakt worden door een eskadron klop-maar-raak-agenten.

Na de wedstrijd hebben spelers bijna gevochten met eigen 'supporters'.

Het scheelde niet veel of het was 'oorlog'.

Het lag niet aan de trainer, god zeg, die man werd vorig seizoen eerste in de reguliere competitie.

Ze hebben gewoon te veel gekocht en verkocht en dat was niemand zijn schuld. Een aantal spelers wou vorig seizoen al weg, Duchâtelet kon ze nog een jaartje lijmen, maar ook hij kon niet op tegen de salarisvoorstellen uit het buitenland.

Luzon heeft zijn stijl, er zijn nog trainers die hyperkinetisch langs de zijlijn staan. Diego Simeone al eens bezig gezien? Daar tegenover is Luzon een koorknaap.

20 oktober 2014 om 12:28

Emery weleens bezig gezien? Vergeleken met hem zijn Simeone en Luzon een schijntje, das pas clown!

20 oktober 2014 om 12:30

Unai Emery van Sevilla Fc?

Ga ik eens op letten, zie.

20 oktober 2014 om 13:40

Overdrijven is ook een vak.

Wat denken de Belgische voetbalvolgers voor aanstaande donderdag? I.v.m toto op Sevilla is dat een goeie zet?

20 oktober 2014 om 12:14

dat zou sowieso al verstandig zijn sevilla is een paar klasse beter dan standard met of zonder coach.

20 oktober 2014 om 12:18

Dat dacht ik ook uit tegen Reika nog wat en toen werd het 2-2.

20 oktober 2014 om 12:25

Juist door de 2-2 moeten ze winnen. Stel ze verliezen en Feyenoord wint van Reijka dan staan Feyenoord en Luik boven Sevilla. Dat risicio willen ze denk ik niet nemen.

20 oktober 2014 om 12:18

Ha, Standard heeft geen schijn van kans. Maar net daarom betaalt het goed uit, wanneer ze wel winnen.

20 oktober 2014 om 12:25

Dat je al je geld moet inzetten op Sevilla, wat je maar heb.
Later kan je tegen je kinderen zeggen dat papa die dag 1 jaar loon heeft gekregen op 1 avond.

20 oktober 2014 om 12:31

U kent denk ik wel het spreekwoord "een gewond dier.... "

Opletten wat je zegt

20 oktober 2014 om 12:58

ik blijf geld inzetten op wedstrijden het meest achterlijke wat je kan doen,omdat wedstrijden gewoon eenmaal niet altijd de wetten va nde logica vormen...een collectieve of day, discutabele beslissingen, en iets wat op papier een zekerheid lijkt staat plots volledig op zn kop, ik zou dat risico werkelijk nooit va nze leven nemen

Hij werd vorig seizoen wel ''kampioen'' toch?

20 oktober 2014 om 12:26

Anderlecht werd kampioen, Standard 2de

maar toen hadden ze veel betere selectie dan de huidige

20 oktober 2014 om 15:52

Standaard werd 1e alleen waren ze niet kampioen

20 oktober 2014 om 16:16

Je bedoelt dan 1ste voor de play offs begonnen?

Daar koop je niets mee hoor

1ste = degene na 40 speeldagen

Misschien iets voor Verbeek, als ze hem tot de winterstop de tijd geven???

Volgens Belgische media heeft hij wel zelf zijn ontslag gegeven.

20 oktober 2014 om 13:31

Ontslag is een groot woord. Een stap opzij gezet als trainer, maar hij blijft werknemer van Duchatelet.

20 oktober 2014 om 13:35

Klopt. Ik denk dat er een ruil met Bob in zit. Luzon naar Charlton, Peeters naar Luik.

20 oktober 2014 om 14:17

Neh, Bob doet het prima met Charlton.

En deze morgen is het secretariaat van Standard ook nog eens overvallen door 3 zwaar bewapende kerels met Kalasjnikovs. Ze zouden zeer agressief te werk gegaan zijn en 2 medewerkers verwond hebben.

En zo blijft Luik, het Palermo aan de Maas.

De wedstrijd is officieel gestaakt VZ. Dus je kan nog niet van een nederlaag spreken.

De coach is altijd de pispaal in dit soort situaties, ongeacht zijn karaktertrekken. Dat hij naast het veld zich als een gek gedraagt zal niemand storen als ze goed presteren, zoals ze vorig jaar deden. Nu is het ineens een probleem dan? Lachwekkend. Geen enkele coach zou met dit team een hecht blok kunnen vormen op drie maanden. Het is echt ondermaats wat ze ter beschikking hebben.

Ik ben blij dat deze idioot weggestuurd is. Laat een clublegende als Di Camargo 2 minuten invallen tegen Feyenoord om tijd te rekken! Alleen al om deze actie zou ik hem op straat hebben gezet!

Luzon is trouwens zelf opgestapt

Eindelijk zijn ze van deze profiteur af, zat er alleen voor z'n eigen beurs. Totaal geen voetbalman.

Dan heeft Mario nogmaals veel pech. Die kom nog wel eens aan de bak in de eredivie

5 november 2014 om 14:42

Dit is een goede zaak voor Been. Hij kan geen Frans en is te veel een heer. Ze zouden hem na een tijdje levend opeten.

Been zal vast wel een leuke club kunnen vinden. Vond ik best een goede trainer. Maar daar zullen de Genkies wel anders over denken. lol

Momenteel heeft Been ook andere dingen aan zijn hoofd.

Jammer, dan zakten die margies nog wat meer af. En Been die Frans spreekt en een explosieve kleedkamer in het gareel kan houden? Laat me niet lachen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren