Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'De komende maand gaan we zien hoe Man United er écht voor staat'

Laatste update:

Het is de komende weken erop of eronder voor Louis van Gaal en Manchester United. Met tegenstanders als Queens Park Rangers, West Ham United, Leicester City en Burnley kende de grootmacht een relatief eenvoudige seizoenstart, al ging ook die niet van een leien dakje. Binnen nu en vier weken wachten ontmoetingen met titelkandidaten als Chelsea en Manchester City. "Dan kunnen we zien waar United echt staat", vindt Gary Neville.

/

De voormalig back van the Red Devils noemt de komende periode 'opwindend'. "Met wedstrijden tegen West Bromwich Albion, Chelsea en City kun je je niet meer verbergen", zegt hij. "Het zal lastig worden voor United om de Champions League te halen, dat zou al een hele prestatie zijn." Hij geeft daarmee min of meer aan dat Van Gaal en zijn manschappen het normaliter zullen afleggen tegen de twee grootmachten.

"We hebben eigenlijk nog tegen geen enkele écht sterke tegenstander gespeeld", vervolgt Neville. "Een wedstrijd tegen Everton, thuis, kan worden geclassificeerd als lastig, maar in termen van echt zware wedstrijden, zullen de ontmoetingen met Chelsea en City een mooie graadmeter vormen. Dan zullen we zien hoe het team er daadwerkelijk voor staat."

Denk jij dat Manchester United een kans maakt tegen ploegen als Chelsea en Manchester City?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
15 oktober 2014 om 17:10

Fabregas vs Blind of zie ik dat verkeerd?

15 oktober 2014 om 17:12

Fabregas en Matic tegen Herrera en Blind, ik weet op wie ik mijn geld zet...

15 oktober 2014 om 17:15

Ik ook, op Herrera en Blind.

15 oktober 2014 om 17:27

United speelt thuis en vooral Herrera heeft bewezen dat hij een fantastische middenvelder is. Je geld op Blind en Herrera zetten is totaal geen vreemde gedachte.

15 oktober 2014 om 17:27

Blind fans mogen zich hier melden

Tegen beter weten in natuurlijk

15 oktober 2014 om 17:52

Herrera kan Fabregas makkelijk aan, is verdedigend veel beter, veel sneller, dynamischer, werkt harder, Fabregas heeft alleen dan wel die momenten van absolute wereldklasse, maar qua spel over 90 minuten vind ik Fabregas tot nu toe zelf tegenvallen. Onzichtbaar in een wedstrijd maar dan opeens die heerlijke steekbal, maar dag is ook een klasse op zich.

15 oktober 2014 om 17:59

Herrera speelde zijn beste wedstrijden ook tegen Barca en Real Madrid, daar loopt nog beter rond dan bij Chelsea.

15 oktober 2014 om 18:19

Je hebt gelijk. Cesc en Matic zijn beter op papier. Maar ik denk dat man u toch kan verrassen. Chelsea in zijn vorm, in zijn staat moeten ze winnen. En als blind of herrara het niet aan kan tegen matic dan fellani erin zitten.

15 oktober 2014 om 18:54

Ik moet ook zeggen dat Herrera mij erg positief is opgevallen. Die Louis heeft wel een neusje voor kwaliteit, laat dat duidelijk zijn.

Laten we anders ook nog even vermelden dat Blind het niet aankan bij Man U en dat hij zuigt, want daarom speelt hij al een hele reeks prima wedstrijden en laat hij pzien het niveau prima aan te kunnen.

15 oktober 2014 om 19:11

Hij stond vorig jaar al in de belangstelling. Die deal was al rond voordat Louis kwam.. die moest enkel even zijn goedkeuring geven.

15 oktober 2014 om 19:48

Herrera ken ik niet goed genoeg om een oordeel over hem te vellen. Blind is een prima middenvelder. Het is geen typische speler voor de Engelse competitie, met zijn kwaliteiten had ik hem eerder in Frankrijk of Spanje zien spelen.

Uiteraard is Blind nog niet van het niveau Fabregas, maar hij kan hier zeker naartoe groeien. Sowieso zijn ze als speler niet echt vergelijkbaar vind ik.

15 oktober 2014 om 20:43

@ Thereddevil

Hoezo was De Boer dan zo boos dat de deal pas in de laatste week werd afgerond als hij er allang van op de hoogte was geweest :S

15 oktober 2014 om 22:54

Ach, Matic werd vorig seizoen nog openlijk bekritiseerd door Mourinho, Matic is fysiek sterk, verder niets bijzonders. Fysiek niet, tactisch ook niet.en heeft de draaicirkel van een vrachtwagen en zou Blind nog met moeite bijhouden. Tegenhouden, niets meer.

16 oktober 2014 om 10:03

Blind zuigt en kan het niveau niet aan, hij speelt verschrikkelijk matif.

16 oktober 2014 om 11:13

Ik heb het over Herrera, die deal was al lang en breed rond. Daley Blind heeft zijn transfer echt met zijn goede wk verdiend.

16 oktober 2014 om 11:51

@ Thereddevil

Ooh, excuses dat is eigenlijk best duidelijk ja.
Maar Man U had natuurlijk veel meer spelers op het oog, zo zou ook Kroos aangetrokken worden, maar LvG heeft zijn eigen lijstje van prioriteiten gegeven en daar stond Herrera zeer hoog op aangegeven.

Maar ik snap je als je bedoelt dat Herrera niet alleen door LvG zijn neus'je' voor kwaliteit bij Man U terecht is gekomen.

ze worden denk ik 4e.
1 chelsea
2 man city
3arsenal
4man u
5liverpool
6spurs
7everton
8southampton

15 oktober 2014 om 17:11

Succes met je glazen bol hopelijk heb je de garantie nog

15 oktober 2014 om 17:12

ik zou zeggen zet een unibetje!

ON: denk dat je pas een goed beeld kunt schetsen wanneer de toppers tegen City en Chelsea zijn gespeeld.

15 oktober 2014 om 17:13

Ik denk dat de top 4 van vorig jaar nu ook weer de top 4 is, in een wat andere volgorde.

15 oktober 2014 om 17:14

Jij denkt dat Man U zonder CL alsnog uit de top 4 eindigt?

15 oktober 2014 om 17:16

Ja. Chelsea 1, City 2, Arsenal en Liverpool 3 en 4. United 5, Everton 6, Spurs 7, Soton 8.

Wel op basis van de huidige selecties, als er in de winter nog spelers bijkomen kan dat natuurlijk nog heel wat veranderen.

15 oktober 2014 om 17:24

ja want de selectie van liverpool en arsenal is veel beter dan die van United :'

15 oktober 2014 om 17:53

Echt? Ik vind verdediging van Arsenal net zo drama, alleen hebben die meer geluk gehad met blessures in de verdediging, Rafael- Jones - Rojo - Shaw doet bijzonder weinig onder voor wat er daar in Arsenal rondloopt.

15 oktober 2014 om 18:23

Liverpool? Ik denk dat man u hoger dan arsenal eindigt. Arsenal gewoon weer 4de. Liverpool heeft dit seizoen geen Suárez en vorig jaar ging alles via hem. Misschien komt sturrdige richting die 20 goals maar Liverpool heeft niet echt een scorende speler behalve sturrdige die vaak geblest is.

15 oktober 2014 om 18:23

Verdediging van Liverpool is nog zwakker dan die van Arsenal, zeker weten. Hebben alledrie geen sterker achterhoede, maar United heeft zeer veel pech met de blessures achterin.

Denk dat Arsenal en United 3e en 4e worden. Liverpool redt 't niet denk ik.

15 oktober 2014 om 19:06

Inderdaad, het zou bij niemand lekker lopen als die jeugdspelers erin moet zetten die eigenlijk door niemand werden gezien als potentiële basisspelers bij een club. Blacjett had dezelfde status als bijvoorbeeld een Dijks bij Ajax, of Koppers.

15 oktober 2014 om 19:24

Ja idd.. Zo zijn onze clubs allebei goed getroffen.

15 oktober 2014 om 17:14

Southh. op 8??? Denk eerder top 5. United wordt derde. Vgaal haalt het wel. Kijk maar naar hoe oranje als een kaartenhuis in elkaar zakt.

Ik hoop echt van harte op vuurwerk tegen Chelsea en Manchester City, vooral een winst op Chelsea zou de competitie een stuk spannender maken.

15 oktober 2014 om 17:15

Dat zou inderdaad prachtig zijn, winnen van City en Chelsea :D dan krijgt Louis gelijk een standbeeld. Ik hoop echt op een 3e plek voor Man U hoewel dat wel enorm lastig gaat worden met concurrentie van Liverpool, Arsenal en wellicht Everton of de Spurs.

15 oktober 2014 om 17:20

Jonge we pakken chelsea en city gewoon aan hoor!

Ok nu ff serieus, west brom moeten we van kunnen winnen, ik ben al blij met een gelijkspel tegen chelsea en als we verliezen dan is het geen ramp. Chelsea heeft gewoon een goed team

15 oktober 2014 om 17:24

Gewoon die Costa bij elke balaanname dat wat verder van de 16 een goede tik geven. Niet tegen hem praten, maar gewoon gruwelijk irritant zijn. Enigste wat je kan doen lijkt me....uit zijn spel halen. (a)

Ik mag hem totaal niet met zijn doorlopende wenkbrauwen, dus hoop dat het gaat lukken

15 oktober 2014 om 17:25

Haha costa is de lelijkste speler ooit(niet alleen qua uiterlijk). Falcao komt al steeds meer in vorm, heeft afgelopen week ook bij Colombia gescoord en vannacht maakte hij een prachtig doelpunt maar werd die onterecht afgekeurd. Hopelijk is Herrera er dan ook weer. Ik acht onszelf iig niet kansloos.

15 oktober 2014 om 17:31

irriteren wel met praten enzo, maar je van hem niets aantrekken en hem elke keer een tik geven word elke speler snel zat

Willian speelt meestal niet in toppers en Hazard is af te stoppen door een rustige verdediger die niet teveel hapt. Rafael is daar dus niet de juiste persoon voor, maar wie zegt dat Hazard een goede dag heeft in toppers?

15 oktober 2014 om 17:49

Uniteds verdediging kennende, hebben ze 3 man nodig om Costa enigszins te irriteren. gelukkig loopt Hazard dan vrij

15 oktober 2014 om 18:25

Hhahaha Rafael idd niet, mooi gezegd.

Zie United wel kansen hebben, al is Chelsea zeer sterk. Hopen dat ze een slechte dag hebben en de klasse van United voorin eruit komt. Costa mogen ze zoveel stampen als ze willen.

Ik geef ze weinig kans tegen Chelsea, als je met Rojo en Blackett tegen Costa staat geef ik je weinig kans. En ook het middenveld met Blind en Herrera is niet bepaald zo sterk als Matic en Fabregas. En de verdediging van Chelsea is een van de beste in de PL, dus nee, ik denk niet dat ze van Chelsea gaan winnen. Tegen City geef ik ze meer kans, mede omdat Toure nog altijd niet in vorm is.

15 oktober 2014 om 17:16

En jou heb ik nog nooit zien reageren zonder je blauwe bril op

15 oktober 2014 om 17:18

Hmmm, misschien komt Louis wel voor de dag met de perfecte tactieken en heeft Van Persie een betere dag dan Costa, zo kun je het ook zien. Maar schat van persie niet meer zo hoog in helaas.

City vs United is een derby dus daar zou ik nooit geld op zetten

15 oktober 2014 om 17:21

Tsja, Van Persie is zijn top gewoon kwijt lijkt het. heeft echt maar een hele korte top gehad als ik eerlijk ben, ongeveer 3 jaar, en dat was het dan wel...

15 oktober 2014 om 17:32

@schop: blind op de bank zou al een goed begin zijn.
deze maand zullen we zien dat hij zwaar tekort komt in de topwedstrijden.

15 oktober 2014 om 17:35

@stravven: van Persie heeft zeker 7 jaar top gespeeld.
vorig jaar veel geblesseerd dus veel te vroeg om hem al te schrijven.

15 oktober 2014 om 18:35

Ik zou niet eens met van persie spelen. Falcoa en rooney voorin. Middenveld herrera, blind, di maria en valencia/fellani. Voor valencia zou ik gegaan omdat hij verdedigend een bijdrage kan leveren en snel is. Fellani fysiek sterk lange ballen wint hij vaak genoeg

15 oktober 2014 om 18:46

Valencia is geblesseerd geraakt en Rooney speelt niet, hij is geschorst

15 oktober 2014 om 19:13

Falcao scoort er gewoon 1 meer dan Costa... Costa mocht in de Atletico periode niet eens in Falcao zijn schaduw staan.

15 oktober 2014 om 20:39

En nu staat Falcao als grote aankoop in de schaduw van Diego Costa. Wat wil je hiermee bereiken?

16 oktober 2014 om 11:16

Enkel omdat hij nog niet 100% fit is en geen Fabregas achter zich heeft staan. Ik verwacht toch dat Falcao wel gaat laten zien waarom hij de spits van Atletico was en Costa destijds niet.

15 oktober 2014 om 17:19

Ik denk dat Louis de afgelopen wedstrijden met opzet een paar keer heeft verloren om dan nu te vlammen tegen de toppers

On: je hebt wel gelijk, City oogt nog niet onverslaanbaar terwijl Chelsea wel machtig spel laat zien met name Costa natuurlijk. Toch heeft United ongelooflijk veel individuele kwaliteit (zoals iedereen weet wel alleen in aanvallend opzicht) maar een gelijkspel tegen Chelsea zou wel een stuntje zijn momenteel, tegen City durf ik niks over te zeggen.

15 oktober 2014 om 17:23

Wie zegt er dat we met Blackett gaan spelen... Jones is al bijna terug. Maar ja, we weten wel dat Chelsea een goed team heeft etc, hopen op een stunt dan maar.

15 oktober 2014 om 18:34

Aanval van Man united is waarschijnlijk de beste aanval van de Premier league. Matic en fabregas zijn verdedigend niet top, ook matic niet. Daar liggen zeker kansen. United heeft wel zekr kans, met een rooney, Falcao, di maria, Mata in vorm is iedereen te verslaan. Helemaal Chelsea die het spel niet kan maken.

Van persie heeft z'n beste tijd gekend sorry!

Arsenal in de top 3? en Everton 7? Vind ze beide erg slap spelen. Arsenal paar keer geluk gehad en Everton speelt gewoon slecht

Een kans altijd maar die is heel klein
Heb nu al zin in chelsea
Denk 5-3 4x costa 1x hazard en 2x di maria 1x falcao

15 oktober 2014 om 17:28

Ik hoop dat je gelijk hebt

15 oktober 2014 om 17:33

Het mooiste zou wel zijn als Mata ook een doelpuntje meepakt! En daarna voor Mourinho's gezicht gaan juichen. Maar ja, dat is niet iets wat Mata zou doen helaas ;p

15 oktober 2014 om 17:36

Vorig jaar werd onze zin in die toppers door Chelsea flink de kiem in gesmoord door het lelijkste voetbal te spelen wat er is.

Hopelijk, met Costa en Fabregas durft Mourinho het nu wel in de toppers.

Thuis moet er gewoon gewonnen worden van Chelsea. Als Jones weer fit is zou ik zo gaan spelen:

(rooney is nog geschorst en van Persie is hopeloos uit vorm) Falcao is ook beter als enige spits.

De Gea
Rafael
Jones
Rojo
Shaw
Herrera
Blind
Carrick
Di Maria
Mata
Falcao
15 oktober 2014 om 17:35

Misschien een Blackett een beter idee op de centrale positie en Jones naar rechts zoals hij al meer heeft gedaan.

Sorry, maar ik denk dat Rafael geen schijn van kans maakt als Hazard een goede dag heeft. 1 gele kaart en Mourinho stuurt iedereen het veld op om hem nog een gele te laten bezorgen en dat lukt ze nogal eens.

15 oktober 2014 om 17:41

Snap dat jij zo zou spelen maar realistisch gezien, LVG gaat van Persie voorlopig niet banken. Maar denk wel dat Carrick mee gaat spelen op het middenveld tegen Chelsea, om Blind meer steun te geven. Weet alleen niet wie er dan op de bank gaat? Zou Falcao trouwens wel is willen zien bij United als enige spits vooraan

15 oktober 2014 om 19:54

Gewoon zoveel mogelijk goede spelers opstellen, dan kan United iedereen verslaan.

De Gea
Smalling
Jones
Rojo
Herrera
Blind
Di Maria
Rooney
Mata
v. Persie
Falcao

Wat een nederigheid van United supporters hier zeg.. Dat we bij Feyenoord nou tevreden kunnen zijn met een goede wedstrijd tegen een absolute titelkandidaat, daar kon ik in komen, maar United zou thuis altijd van iedereen moeten winnen, ongeacht het vreselijke vorige jaar.

United heeft een zeer goede selectie met Herrera, Falcao, Di Maria als toppers die zo zouden mee kunnen bij Chelsea. Daarbij is De Gea goed bezig, Rojo sterk en ook Blind is niet gek. Ik denk dus dat United gewoon moet gaan voor de overwinning, terwijl ik lees dat een verlies (op Old Trafford nota bene) direct geaccepteerd zou zijn..

Uiteraard hoop ik dat Chelsea gaat winnen en ik verwacht een schitterende strijd, maar met de snelheid van Di Maria en de slimheid van Falcao weet ik het zo zeker niet tegen de ouder wordende JT. Matic Hopelijk zal Costa fit terugkeren, zodat hij zich met name op deze wedstrijd zal kunnen focussen, want een overwinning betekent 4 punten uit Manchester halen, wat natuurlijk een topprestatie zou zijn van Chelsea!

15 oktober 2014 om 17:47

Ja maar United heeft nog best een nieuw selectie. Individueel hebben ze allemaal klasse maar het moet nog als 1 geheel worden. Tot nu toe speelt United bijna elke wedstrijd in de eerste helft goed, en in de tweede helft gewoon slecht. We zijn ook goed weggekomen bij West ham united & everton. Tuurlijk moet er gewonnen worden op Old Trafford en Manutd gaat ook voor de winst, en als we verliezen vind ik het ook erg. Maar zoals ik al zei, Chelsea heeft dit jaar echt een goed team en dat is niet in 1 dag zo gebouwd. Een speler als ivanovic is in de premier league uitgegroeid tot een wereldvoetballer maar toen hij net aankwam was hij niet zo goed als nu.

15 oktober 2014 om 17:51

Wel eens gehoord van de 7 vette jaren en de 7 mindere jaren? Louis zit nu in het 2e jaar van de mindere jaren en probeert die te verkorten en dat weten de supporters ook. Hoe erg die mindere jaren zijn ligt aan de club, jeugdopleiding en investeringen.

Bij Liverpool zitten we al in het 5e jaar volgens mij en nu komt er bij ons pas verbetering in

15 oktober 2014 om 20:36

Onzin van die vette/mindere jaren.. Kijk naar Barcelona, Real, Bayern. Die tonen stuk voor stuk dat het prima te doen is. Daarbij is United het grootste sport (niet enkel voetbal) merk ter wereld. Zij hebben zoveel resources (en aantrekkingskracht) dat zij na een slecht jaar direct weer tot de absolute wereldtop zouden kunnen horen.

Liverpool (en Feyenoord) zijn door structureel slecht beleid in een diep dal gezakt, United daarentegen is door het vertrek van een aantal kopstukken in een plots andere situatie gevallen. Dit kan door positieve veranderingen zoals het aantrekken van Van Gaal direct weer terugveranderen.

Uiteraard moet er een team enigszins opnieuw opgebouwd worden, dus duurt het wel even, maar om een nederlaag van Chelsea te accepteren in eigen huis gaat gewoon te ver. United moet volgend jaar gewoon weer meedoen om de titel en dit jaar in elk geval weer de lef tonen om de grote titelkadidaten uit te dagen.

16 oktober 2014 om 10:37

In de mate waarin het minder gaat is er veel verschil, maar je ziet echt wel een golvende lijn bij de meeste topclubs. Bij Bayern minimaal (duitsers hé ), maar bij de rest echt wel.

Real Madrid had het voor die grote transfers zwaar, Barcelona voor de Messi generatie, Man Utd voor de Beckham generatie, Chelsea na het vertrek van Mourinho, Liverpool na de blessure en vertrek van Torres.

Ene club heeft te maken met vertrek van grote spelers, trainer en andere clubs weer met het eindigen van een generatie goede voetballers.

Nu veranderd dit omdat clubs er op zo'n moment even een paar honderd miljoen tegenaan gooien en degene die dat niet doen zijn f*cked. Hierdoor ook 1 van de redenen dat er geen jeugd meer bij deze clubs doorstroomd, want daar is geen tijd voor.

zo zie ik het tenminste

United gaat niet winnen van Chelsea of City. Tuurlijk moet ik als United supporter positief blijven, maar je moet ook realistisch zijn. United heeft gewoon nog geen één keer met de basis elf gespeeld dat Louis wilt, namelijk (kan wel een andere formatie zijn maar check de opstelling voor de basis elf):

Ik hoop dat iedereen snel fit is..

De Gea
Rafael
Jones
Rojo
Shaw
Herrera
Blind
Di Maria
Rooney
Mata
Falcao/Persi
15 oktober 2014 om 17:48

Mata speelt het beste op 10, andere posities heb je niet veel aan hem

15 oktober 2014 om 17:54

Mata speelt idd het beste op 10 maar hij kan ook prima uit de voeten op de flanken..

15 oktober 2014 om 18:00

iloveblues ik zie je wel heel veel bij dit bericht van de aartsrivaal hé! Haha.

Je hebt wel gelijk trouwens, het was ook maar een voorbeeld. Denk niet dat van Gaal ooit zo gaat spelen. Het ging meer om de 11 spelers die United kan hebben als ze op volle oorlogssterkte zijn.

hazard tegen man utd verdediging zullen dol gedraaid worden

United gaat verrassen, tegen kleintjes moeten ze zelf het spel maken tegen Chelsea en City kunnen ze lekker counteren vanuit een solide verdediging en raad eens Louis weet hoe dat moet

15 oktober 2014 om 20:45

En raad eens hoe Chelsea meestal als ze uit spelen tegen topper?

weet iemand hoe Man U nu speelt? met falcao & v. persie erin.

15 oktober 2014 om 18:59

4-4-2

15 oktober 2014 om 19:04

thanx!

Ik schat Chelsea en Manchester City beiden hoger in dan United. Door de nieuwe aanvallende krachten bij United weet je het echter nooit.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren