Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik bood Sigthórsson aan, maar Feyenoord vond hem niet goed genoeg’

Laatste update:

De EK-kwalificatiewedstrijd tussen IJsland en het Nederlands elftal, die maandagavond op het programma staat in Reykjavik, brengt mooie herinneringen naar boven bij Pétur Pétursson. De oud-spits uit IJsland speelde tussen 1978 en 1981 voor Feyenoord en keerde er medio jaren tachtig nog eens terug. De voormalig international kijkt terug op een mooie tijd bij de Nederlandse topclub.

/

“Ik heb mijn beste tijd in Rotterdam gehad”, kijkt Pétursson terug in gesprek met Metro. De IJslander heeft tegenwoordig minder contact met zijn Nederlandse kennissen dan hij zou willen. “Ik zou wel vaker terug willen komen. Ik word ieder jaar door Feyenoord uitgenodigd voor de openingswedstrijd, maar dan is hier de competitie nog bezig”, zegt de huidige assistent-trainer van het IJslandse KR.

“Ik bel nog altijd met mijn Nederlandse moeder, zo noem ik de vrouw van het gastgezin waar ik toen woonde. Maar mensen bij de club spreek ik bijna nooit meer. Feyenoord heb ik weleens getipt over een speler. Zo heb ik Kolbeinn Sigthórsson aangeboden. Maar hij werd niet goed genoeg bevonden”, doet Pétursson uit de doeken over de eveneens uit IJsland afkomstige spits van Ajax, die in 2010 bij AZ in de Eredivisie belandde.

Kolbeinn Sigthórsson was een goede spits geweest voor Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat hebben ze dus goed gezien, gelukkig maar. Matige spits die al jaren stil staat. Zie hem ook niet verder komen dan het niveau waarop hij nu zit.

13 oktober 2014 om 10:55

Hij is geen wereldspits maar kijk wat er om hem heen loopt. Twee snotneuzen die op ronaldo willen lijken en 9/10 keer voor eigen kans gaan of naar binnen kappen en hem dan pas afgeven. Ik hoop ook niet dat hij dit allemaal leest want dalijk heeft hij weer ''honger'' en zijn we de klos.

13 oktober 2014 om 11:02

Die 2 'snotneuzen' zitten tegenwoordig op de bank. Hij speelt tegenwoordig met 2 middenvelders om zich heen die de combinatie aan willen gaan, maar 9 vd 10 keer de bal niet terug krijgen omdat hij bij onze ijslander van de voet af springt.

13 oktober 2014 om 11:14

Met 2 middenvelders om zich heen die liever een balletje terug geven en ook naar binnen trekken. Sigthorsson wordt nauwelijks gelanceerd, krijgt 1 goede voorzet in 5 wedstrijden, wordt afgerekend op kansen terwijl ik diego costa gisteren een gruwelijke misser zag maken, en heeft zogenaamd geen aanname. Alleen de aanname is waardeloos. Het is echt een prima spits. Ik vind het gewoon zonde dat men dat niet meer ziet door blinde nijd.

13 oktober 2014 om 11:22

Mentalist. Het is gewoon onzin om te beweren dat hij amper kansen krijgt door de spelers om heen. Man tegen apoel kreeg hij er 2 van 100 procent die er gewoon in moeten liggen, daar boort hij Ajax gewoon hoogstpersoonlijk 3 puntjes door de neus. Elke competitiewedstrijd weet hij er ook wel 2 of 3 te missen. Alleen tegen Nac had hij een overtuigende score met 3, maar daar heeft hij dan ook 6 opgelegde kansen gehad. Hij krijgt de kansen wel, hij presteert het alleen om ze bij Ajax te missen. Als je dan ook nog niet goed kan meevoetballen, ja dan blijft er als spits niet veel meer over om positief over te zijn.

13 oktober 2014 om 11:39

Een spits die alle kansen afmaakt zou nu bij Bayern lopen ballen. Geen 1 spits scoort alles, 3 goals tegen NAC (het viel wel mee hoeveel kansen hij had) is gewoon goed. Daarnaast, die o zo grote kans tegen Apoel dwingt hij helemaal zelf af, schiet naar mijn idee ongelukkig tegen de keeper die zich goed positioneert. De kans in de eerste minuten tegen Apoel was een grote ja, maar om te zeggen dat ie 3 punten door de neus boort is super bull****.

13 oktober 2014 om 11:43

Oh nu boort sigthorsson 3 punten door de neus? Volgens mij was het de scheids. Even rustig. Ik krijg de indruk dat als sigthorsson er de komende 4 wedstrijden 5 inlegt hij nog kritiek krijgt. Een spits verzilvert niet al zijn kansen. Daarnaast ontwikkelt hij zich steeds meer in het meevoetballen. Borussia Dortmund, Arsenal en napoli wilden hem van AZ overnemen. Als je de potentie van hem niet ziet dan houdt het op. Hij is nog maar 24 jaar.

13 oktober 2014 om 11:44

@forzazitterd

Ik zie je vaak Sigi verdedigen waarom? Je kan het de andere wel de schuld geven maar uiteindelijk gaat het om wat jezelf presteert, sigi stond vorige jaar en die jaar daarvoor met andere spelers aan de zijkanten maar toen bakte hij er ook gewoon niks van, ik ben een Ajacied maar ik zie Sigi echt heel graag vertrekken, doe mij maar dan liever een Pelle, Guidetti of Kazim.

13 oktober 2014 om 11:47

Bon sai. Wie heeft het over alle kansen afmaken? Gezien het aantal 100 procent kansen dat Sigthorsson bij Ajax als spits zijnde krijgt, mag het rendement voor een Ajax spits een heel stuk hoger hoor. Waarom denk je dat er zoveel gezeik is? Als die man geen kansen krijgt die hij af kan maken dan valt er toch ook geen kritiek daarop te uiten? Het kan eigenlijk bij Ajax nu twee kanten op: of je hebt een goed meevoetballende de spits die zorgt dat men kan aansluiten en het team beter laat spelen, of je hebt een spits die het overgrote deel van zijn grote kansen erin legt waardoor er geen gezeik ontstaat over zijn spel. Sigthorsson is het beide net niet.

13 oktober 2014 om 11:48

Sowieso is het lastig tegenwoordig als spits. Je hebt steeds vaker last van die buitenspelers die constant naar binnen trekken en middenvelders die steeds lopen met de bal. En trainees accepteren dat maar.

13 oktober 2014 om 11:50

Carribean. Jij bent gewoon niet meer serieus te nemen. Een betere spits dan sigthorsson die betaalbaar is ga je niet halen. Milik heb ik meerdere malen zien spelen, maar dat is echt een jongen voor de omschakeling. Ik vind hem wel wat hebben maar prefereer sigthorsson. Want dat kan een top 20 spits worden. Het moet er alleen uit gaan komen.

13 oktober 2014 om 11:53

Mentalist. Nou ja, Ajax had er met de kansen die het kreeg 2 of 3 (ook serero nog) bij mogen maken, dan had dat moment van de scheids geen invloed gehad. Als, als, als. Als hij in de komende 4 wedstrijden er 5 inlegt ben ik een stuk positiever gestemd, maar neem nou maar van mij aan dat dat niet gaat gebeuren Bij Ajax legt hij gewoon de opgelegde kansen er helaas lang niet altijd in, dus dan wordt 5 in 4 wedstrijden een moeilijke opgave. Bij Az zaten die clubs achter hem aan, bij Ajax wilde alleen Qpr een poging doen afgelopen zomer met nog een jaar contract. Blijkbaar zijn die clubs er ook achter gekomen dat zijn potentie niet zo groot is als zij dachten, maar zie jij dat nog niet

13 oktober 2014 om 11:53

Er is altijd kritiek en gezeik op de spits van Ajax. Zelfs kluivert kreeg kritiek. Het enige frustrerende aan sigthorsson is dat hij zijn potentie niet helemaal tot uiting laat komen. Maar ik zie oprecht verbetering.

13 oktober 2014 om 11:58

Ik voorspel je dat sigthorsson de komende 4 wedstrijden 1 op 1 loopt bij Ajax. Als dat zo is, hou je dan op met je sigthorsson bash?

13 oktober 2014 om 12:00

En dan doel ik op twente, go ahead, Dordrecht en cambuur. Barcelona tussendoor wordt lastiger natuurlijk.

13 oktober 2014 om 12:04

Mentalist

Of je bent blind of je wilt het gewoon niet zien.

Sigi staat al 3 jaar lang in de spits en heeft naar mijn idee gewoon helemaal niks laten zien, het gaat mij niet eens om zijn scorend vermogen maar zijn manier van voetballen, het is gewoon duidelijk geen Ajax spits, hij werk wel hard maar komt gewoon kwaliteiten te kort vooral op technische vlak, ik roep ook nergens dat Milik veel beter is dus waarom je Milik erbij haalt weet ik niet.

Mijn mening is gewoon dat Sigi gewoon uit de basis gehaald moet worden, we roepen al 3 jaar lang dat het door de buiten spelers komt dat Sigi niet scoort? Word je dan niet een beetje moet van jezelf dan denk ik dan.. een goede spits moet zelf in staat zijn halve kansen te maken en eventueel zelf ook eigen kansen te kunnen creëren, nou bij Sigi is dat dus geen van beide het geval, Sigi is alleen in staat om 100% kansen te benutten alhoewel hij laatste tijd zelfs 100% kansen niet weet te benutten en dan kom jij zeggen dat ik niet serieus te nemen ben? Als jij niet kan zien dat Sigi geen klasse spits is houd het op, denk je nou echt dat Sigi bij een subtop club zoals Totenham H. of Everton zou slagen? nou niet dus, dan ben je dus ook niet goed genoeg voor Ajax, Sigi is gewoon van het niveau Nac of Heereveen en het zal hem misschien ook daar lukken om 20+ doelpunten te maken maar dan houd het ook echt op., hij werk hard dat waardeer ik, maar daarna houd het dan ook snel op.

13 oktober 2014 om 12:08

Haha vind ik wel een mooie uitdaging. Het hangt een beetje vanaf hoeveel kansen hij ervoor nodig heeft Nee maar dan zal ik het qua kritiek (is geen bashen, aangezien het toch gefundeerd is lijkt me) iets rustiger aan doen ja. Wanneer het niet zo is dan kunnen we concluderen dat Sigthorsson niet zo'n geweldige afmaker is?

13 oktober 2014 om 12:09

Sigthorsson zou in de premier league gewoon hoog op de lijst staan. Daar geven ze te pas en te onpas voorzetten en dan bij voorkeur in de ruimte. Sigthorsson speelt 3 jaar in de spits maar heeft nu voor het eerst een blessurevrije reeks. Nu kan hij doorgroeien. Het is een beetje de dood of de gladiolen voor kollbein. Maar ik heb er vertrouwen in dat hij de kans aangrijpt.

13 oktober 2014 om 12:10

Als sigthorsson tegen cambuur, go ahead, twente en Dordrecht geen 4 goals maakt dan is hij inderdaad ongeschikt.

13 oktober 2014 om 12:11

Mentalist

Ik denk dat niemand Sigi express basht, de meeste kijken gewoon naar de realiteit en situatie waarom jij zeg dat je verbetering ziet is mij een raadsel, ik zie precies zelfde sigi als 3 jaar geleden, misschien dat hij komende 4 wedstrijden 1 a 2 inschiet maar voetballend zie ik echt weinig progressie bij hem.

13 oktober 2014 om 12:13

@mentalist

Ik denk dat Ajax het weleens het moeilijk zou kunnen krijgen tegen cambuur en twente, maar we zullen elkaar weer spreken dan na die 4 wedstrijden, hopen dat je niet onderduikt tenminste, ik zal er wel zijn om je gelijk toegegeven, maar ook al scoort hij komende 4 wedstrijden 6 doelpunten ik kijk ook puur naar zijn spel.

13 oktober 2014 om 12:14

Mentalist. Overigenz was er op Huntelaar en Suarez bijv. vrijwel geen kritiek hoor Zlatan was een beetje een haat/liefde verhouding. Maar de mannen die het uiteidenlijk ook niet op een hoger niveau hebben gered daar was wel kritiek op: Charisteas, Sonck, Machlas etc.

13 oktober 2014 om 12:17

Laten we dan maar hopen dat hij nog even droogstaat en geen honger heeft voor vanavond !

13 oktober 2014 om 12:23

@carribean ik geef toe dat het nu maken of breken is voor sigthorsson. Maar ik zie hem gewoon beter worden. De afgelopen wedstrijden heeft hij best aardig gespeeld. Gebruikt zijn sterke lichaam aardig, dan komen de goals vanzelf. Als hij niet thuisgeeft de komende reeks dan geef ik je gelijk.

@inkeajacied mwah Huntelaar kreeg wel kritiek als er niet werd gewonnen of hij niet scoorde. Het is ook gewoon lastig voor een ajaxspits.

13 oktober 2014 om 14:47

@inkeajacied, je geeft aan dat ie een hattrick scoort tegen NAC en daarnaast lever je kritiek dat hij drie opgelegde kansen mist. Zo lees ik dat jij vind dat hij alles moet afmaken,correct me if im wrong,

Dat het rendement te laag is voor een club als ajax ben ik het mee eens
, maar dat was niet het discussiepunt. Naar mijn idee is het onterecht dat Sigi beschuldigt wordt van het mislopen van drie punten tegen Apoel en dat hij nog steeds kritiek krijgt van sommige over zijn spel tegen Nac.

Voor de duidelijkheid, ik vind het ook geen topspits maar hem constant de grond in trappen vind ik ook overdreven.

13 oktober 2014 om 15:50

Ik vind het opvallend dat één vraag mist die zich toch overduidelijk opdringt. Waarom scoort Siggi er bij Ijsland 18 uit 24 en bij Ajax stukken minder? We kunnen het niet over verschil in niveau hebben, want dan zou je zeggen dat het internationale niveau toch zwaarder telt. Dus waar ligt het aan? 18 uit 24 is goed. Heel goed. Blijkbaar kan hij het dus wel.

Ik ben het eens met de mensen die zeggen dat Sigthorsson bij Ajax teveel grote kansen mist. Maar als zijn statistieken op een higer niveau veel beter zijn, dan mist er bij Ajax een duidelijke basis om zjn kwaliteiten naar boven te laten komen. Je kunt dan stellen dat hij niet het type spits is voor het spelletje dat De Boer wil spelen. Helemaal juist lijkt me. Maar moeten we Sigthorsson dáár dan op afrekenen?

13 oktober 2014 om 16:04

Mentalist, je kan er beter niet meer op reageren. De meeste mensen geven blindelings alle schuld aan Sigthorsson. Als hij wordt gebruikt op zijn sterkte punten, zoals in zijn eerste jaar is het een uitstekende spits.

13 oktober 2014 om 21:37

Tegen Twente komt Sigi niet aan de bak. Ik denk heel Ajax niet met balletje breed voetbal.

Nederlands elftal doet al net zo en die komen er ook niet verder mee.

13 oktober 2014 om 11:00

Is inderdaad de juiste constatering geweest. Ook al had hij achteraf gezien misschien wel beter in het Feyenoord spelletje gepast dan het Ajax spelletje.

13 oktober 2014 om 11:02

It's funny because it's true. Dan zie je Milik goed spelen (ik heb de wedstrijd gekeken dus ik baseer dit niet alleen op zijn goal) tegen f***ing duitsland en die moet dan 90 minuten banken elke wedstrijd maar weer... Sorry voor mijn taalgebruik

En dan hebben we het over 5 of 6 jaar geleden. Ik denk dat Siggy het bij Feyenoord trouwens wel enorm goed zou doen. Je ziet bij de Rotterdammers bijna nooit verfijnde spitsen, maar echt van die werkers.

13 oktober 2014 om 10:48

Pelle, makaay, van hooidonk om maar een paar voorbeelden te noemen.

13 oktober 2014 om 10:57

Precies... technisch geen fraaie voetballers, al had Van Hooijdonk een schitterende traptechniek. Voor de rest erg functioneel.

13 oktober 2014 om 11:10

Haha technisch geen fraaie voetballers? Dan heb je Makaay nooit zien spelen in zijn hoogtijdagen bij Deportivo en Bayern. Anders zou je dat niet zeggen. Of je hebt je lolbroek aan natuurlijk, dat kan ook. En Pellès techniek wordt altijd ontzettend onderschat. Heeft een fantastische aanname met voeten en borst, draait ontzettend snel aan de bal en heeft met beide benen een goede steekpass in huis. Voetbalt in Engeland niet voor niets lekker mee. Scoren met een omhaal in de Premier League bijvoorbeeld, dat is nog niet zoveel spitsen gelukt hoor. Zeker niet in een druk vijf metergebied met twee verdedigers in je nek.

13 oktober 2014 om 16:06

Scotsman, Makaay had een uitstekende functionele techniek ja. Maar had absoluut geen techniek, als bijvoorbeeld een Lewandovski kom op zeg.

13 oktober 2014 om 16:37

Het viel bij Bayern gewoon niet meer op omdat Makaay niet zo vaak aan de bal kwam. Maar in de tijd van Deportivo, een ploeg die destijds volop op de aanval speelde, was Makaay echt fantastisch aan de bal. Heb Makaay in die tijd in de Champions League gewoon regelmatig door een verdediging heen zien dribbelen, of zien hooghouden in de 16. Dat Makaay zijn techniek niet meer ging gebruiken in het latere gedeelte van zijn carrière wil niet zeggen dat hij de techniek niet had.

13 oktober 2014 om 10:49

Een lijstje met voorbeelden zou prettig zijn, benieuwd op hoeveel 'harde werkers' je komt.

13 oktober 2014 om 11:02

Meer harde werkers dan verfijnde spitsen in ieder geval! Kuyt, Makaay, Pierre, Cruz, Pelle, Guidetti, Castaignos, Larsson. Allemaal spitsen die het in hun tijd bij Feyenoord van hard werken en een neusje voor de goal moesten hebben....

13 oktober 2014 om 11:14

Haha, hard werken. Makaay, Pelle, Pierre, Cruz, Really?

13 oktober 2014 om 11:16

Laat ze lekker lullen joh.

13 oktober 2014 om 11:37

Cruz is misschien wel de luiste spits ooit die Feyenoord gehad heeft. (En toch ook wel één van de beste.)

13 oktober 2014 om 16:08

Gnabry, hard werken ja. Ze hadden allen een uitstekende functionele techniek, maar waren zeker niet technisch onderlegd ala Lewandovski.

13 oktober 2014 om 10:50

Noem je Sigthorsson een harde werker? Het enige moment dat die man gaat werken is als de bal binnen een straal van 5 meter is. Anders voert hij werkelijk geen donder uit.

13 oktober 2014 om 16:09

Shenkie, wat een onzin. Als er een ding is, wat niemand Sigthorsson kan afnemen. Is dat hij zich 10 slagen in de rondte werkt, en zelfs nog meeverdigd in onze eigen 16.

13 oktober 2014 om 17:10

Sulejmanii

Ik weet niet welke wedstrijden jij kijkt... Maar in vak 121 zitten weinig mensen die blij worden van de werklust van onze spits! En van mijn Ajax-kameraden zijn er ook maar weinig mensen blij met Kolbein.

De enige plek waar Kolbein verdedigt is in de 16 van de tegenstander... Wat tegen Zwolle zijn hoogtepunt bereikte door Moisander te blokken die op 3 meter van het Zwolsche doel stond.

13 oktober 2014 om 11:55

lol, Feyenoord heeft bijna altijd luie spitsen gehad. Uitzonderingen natuurlijk daargelaten.

Ik vind Sigthorsson een hele waardevolle spits. Toen hij nog bij Vitesse zat, maakt hij altijd een hele degelijke indruk op mij. Hij kan in mijn oogtiek zelfs nog van waarde zijn als aanvallende middenvelder of anders linksbuiten. Kan zeker de stap maken naar een medium topclub, zoals Espanyol of Napoli!

13 oktober 2014 om 11:01

Vitesse? Daar was hij echt onzichtbaar..

13 oktober 2014 om 11:12

Ik kom al vrij lang bij Vitesse, maar ik heb hem nog nooit in een Vitesse shirt gezien. Ik denk dat je AZ bedoelt, daar komt hij namelijk vandaan. Overigens is hij als #10 of linksbuiten veel te houterig en ontbreekt het hem gewoon aan techniek en finesse. Overigens zit er nogal een groot verschil tussen Espanyol en Napoli. Napoli is een ploeg met potentie om de Champions League in te gaan en Espanyol is een middenmoter in Spanje..

13 oktober 2014 om 11:24

Op basis van zijn hele verhaal denk ik dat we gewoon met een troll te maken hebben, waar nu iets te serieus op ingegaan wordt

Alsof Feyenoord hem toen nodig had. In die tijd had Feyenoord oa Makaay, Tomasson en Castaignos rondlopen.

Dat hebben ze prima gezien in Rotterdam, helaas denk ik niet dat ze bij Feyenoord niet nog een keer zo gek zijn zoals bij Charisteas (al was het wel een goede jongen) om ons te verlossen van Sigthorson.

Eerlijk gezegd denk ik dat Sigi heel goed bij Feyenoord past. Die gebruiken de spits echt als type Pellé.
Sigi past perfect in dat plaatje, is kopsterk, hoeft bij Feyenoord ook minder meters te maken dan bij Ajax.
Ik denk dat hij daar perfect zou renderen!

13 oktober 2014 om 11:42

Hier kan ik mij wel in vinden. Een echte spits word bij Feyenoord ook gewoon gebruikt als een echte spits. Bij Ajax willen ze een meevoetballende spits hebben, Zivkovic is echt zo'n spits. Siggy had niet misstaan bij Feyenoord.

13 oktober 2014 om 16:11

Jopie22, dat denk ik ook. En dat is nou ook het jammer, gebruik die jongen nou gewoon op zijn sterkte punten.

Feyenoord zou eens moeten kijken bij Valerenga in Noorwegen. Daar loopt een goede Ijslandse spits, Kjartansson. Heeft 24 goals tot dusver gemaakt in 25 wedstrijden. Zou zo maar net zo goed kunnen worden als Sigthorsson of Finnbogason.

13 oktober 2014 om 11:44

Klopt, ik heb hem een aantal keren bekeken, en hij is een spits die prima in de Eredivisie mee zou kunnen. Hij scoort veel en is nog jong. Hij zou denk ik voor iedere club in de Eredivisie een prima aanwinst zijn.

13 oktober 2014 om 11:50

Eigenlijk wel gek, is die jongen niet gehaald als opvolger van Børven? Doet het in ieder geval geweldig in Noorwegen. Heerenveen had hem ook al gescout, maar die kiezen dan voor zo'n lompe Deen. Stelletje pannenkoeken. Wel knap dat ze in Ijsland zulke goede spelers opleiden.

Dat heeft Feyenoord heel goed gezien,dat het een spits van niks is.alleen Ajax is er ingetrapt..f de Boer kan niet goed scouten dat is wel vaker gebleken zoals ook bij van der Hoorn en Sanaa duarte enz nou zit Ajax met kolbein opgeschept.

13 oktober 2014 om 13:45

@ Cruijf10

Sigthorson komt inderdaad van de Boer maar voor de rest moet je bij Overmars zijn, die man is echt niet geschikt voor de functie "directeur voetbalzaken". Hij is er nog niet 1 keer in geslaagd om de versterkingen te halen waar de Boer om vroeg, elke keer hoor je een paar namen en dan word het angstvallig stil en dan komt Overmars met een "z"keuze op de proppen (als hij al iet met iets op de proppen komt).

Onderdeel van het nieuwe beleid (eigenlijk het terug keren naar de roots van Ajax) zou ook zijn dat de onvrede bij de scouting opgelost zou worden, daar is over Overmars tot op heden alles behalve in geslaagd. Sterker nog die onvrede is alleen maar toegenomen. Persoonlijk hoop ik zo dat men binnen Ajax tot de conclusie komt dat Overmars niet geschikt is voor de huidige functie die hij bekleed (helaas heb ik daar een verschrikkelijk hard hoofd in), laat hem maar de positie van die padjakker van een Slop overnemen.

Om vervolgens iemand aan te stellen die over een goed internationaal netwerk beschikt (bijvoorbeeld Beenhakker) en die wel bereid is om serieus te luisteren naar de scouting. En nog belangrijker die niet alles waar de scouting mee aankomt als te duur beschouwd, goedkoop word bij Ajax zo langzamerhand ook duurkoop. Al die geweldige versterkingen die onder Overmars zijn gekomen hebben bij elkaar ook al weer in totaal een slordige twintig miljoen gekost. Oh ja en dan graag ook iemand die niet met idiote uitspraken komt zoals:

- We hebben de beste selectie sinds jaren.

- Ja, we hadden een topspits kunnen krijgen waarbij hij achterover zou kunnen leunen maar................................ En op andere momenten weer het van de daken schreeuwt dat topspelers niet naar de Eredivisie komen.

Prima gezien door de beleidmakers van Feyenoord.

ajax moet gewoon een keer een spits halen die echt goed is, niet een middelmatige spits waarvan zei denken dat die goed wordt. tuurlijk ik snap dat ze denken dat er potentie in zit en dat ze hem voor meer geld kunnen verkopen, maar deze fout maken ze nu te vaak voor de spitspositie. ajax heeft het budget om een spits met veel klasse te halen. in de jeugd zit er zo te zien ook niet veel, vooral omdat zivkovic er nu is. De boer vind hem nog niet goed genoeg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren