Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Toptalent verlengt tóch in Parijs en verhuist in januari naar Ajax’

Laatste update:

Toptalent Adrien Rabiot van Paris Saint-Germain leek op weg naar de uitgang, omdat hij in de Franse hoofdstad door de moordende concurrentie nauwelijks speelminuten krijgt. Clubs als AS Roma, Juventus en Tottenham Hotspur worden in verband gebracht met de negentienjarige middenvelder, maar volgens L’Équipe is Rabiot nu toch in gesprek met Paris Saint-Germain over contractverlenging. Dat zorgt er mogelijk voor dat hij vanaf januari in Nederland te zien is.

/

Rabiot heeft volgens het dagblad te horen gekregen dat er voor hem wel degelijk toekomst is in Parijs. Dit seizoen komt hij echter nog niet in de plannen voor en daarom wordt hij vanaf januari mogelijk verhuurd. L’Équipe meldt dat Ajax in januari zaken wil doen met Paris Saint-Germain.

Na het seizoen keert Rabiot, die nu nog een verbintenis heeft tot de zomer van 2015, weer terug in Parijs. Voorwaarde is dus wel dat hij zijn contract gaat verlengen, anders gaat Paris Saint-Germain in januari over tot een verkoop. In dat geval lijkt Ajax kansloos.

Adrien Rabiot zou een goede speler zijn voor Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Verhuist in januari 'mogelijk' naar Ajax, als je het hele stuk leest.

12 oktober 2014 om 12:08

Ik helemaal blij, blijkt het gewoon een slap gerucht te zijn. Zoals er 1000 zijn. Jammer dit, hoopte op een speler vaan ajax die tussen de linies door kon spelen.

12 oktober 2014 om 17:55

hoop inderdaad dat het bij een gerucht blijft. Anders gaan we weer met het vervolg van de Cuenca's en Bojan episodes. Ajax heeft genoeg uitstekende talenten in de gelederen. We hebben een echte ervaren speler nodig die de boel kan sturen en meer kan brengen dan Zeen Zimling en Moisnder. Een 19-jarige, hoe talentvol ook, gaat geen elftal dragen. Hij zal veel te druk bezig zijn met het moeten wennen aan de Ajax speelstijl.

Nee bedankt, liever niet. Geen huurlingen meer die onze eigen talenten in de weg staan. Tenminste niet talenten. Voor de eredivisie hebben we die toch al niet nodig en in de Cl/el mag hij waarschijnlijk ook al niet spelen voor Ajax omdat hij daar voor PSG al in de selectie zat. Weet niet zeker of hij bij de selectie zat, of dat je gespeeld moet hebben om niet meer voor een andere club uit te Mogen komen dat seizoen.

12 oktober 2014 om 19:05

Inderdaad, ik zou liever een Nouri of van Beek een kans geven. Die jongens zijn qua fysiek echt niet minder dan Serrero en qua traptechniek verder. Je zou een van die twee ondanks hun leeftijd best kunnen opstellen tegen de minderbedeelde in de Eredivisie. Dat wilt het Ajaxpubliek ook graag zien.

Ikzelf weet niet zoveel van een speler als Rabiot. Als hij goed is mag hij komen maar niet voor een half jaar. Dat is tekort dag. Minstens anderhalf jaar maar dan moet hij wel iets zijn dat we nog niet hebben rondlopen en daaraanvast een optie tot koop bedwingen. Anders win je er niets mee.

Een aankoop is leuk hoor maar een huurling is minder. Een jeugdspeler is nog wel het leukst om te zien doorbreken bij Ajax.

12 oktober 2014 om 12:40

En laat dat 'toptalent' ook maar achterwege, want als ie dat echt was kwam ie heus wel aan spelen toe.

12 oktober 2014 om 12:54

Concurrentie: Verrati, Cabaye,Matuiddi, Motta, Pastore.
Vind je het gek. Geen enkele 19-jarige speler komt daar tussen..

12 oktober 2014 om 12:54

Hij is 19 en heeft concurrentie van Cabaye, Motta, Verratti, Matuidi enz.... Haalde vorig seizoen een hoog niveau in de wedstrijden die hij speelde. Ga eens een keer een wedstrijd kijken waarin hij speelt voordat je dit soort onzin loopt te verkondigen. Is 1 van de grootste talenten van Europa.

12 oktober 2014 om 14:14

Hij heeft wel de potentie om ze allemaal qua niveau en kwaliteit te overtreffen. Coaches met durf en inzicht als Klopp, Roberto Martinez, De Boer en Wenger zou Rabiot wel meer speeltijd geven. Ik zie hem liever in de EPL/BDL spelen bij een club als Everton of Dortmund.

12 oktober 2014 om 14:51

El Haddadi is ook 19 jaar en gek genoeg wurmt hij zich zo in het eerste van Barca

12 oktober 2014 om 15:19

Omdat de oudere talenten uitgeleend zijn, omdat zij gezien hun leeftijd meer speeltijd nodig hebben voor hun ontwikkeling. El Haddadi mag nu ruiken maar dat zal wel weer veranderen als Suarez speel gerechtigheid is.

12 oktober 2014 om 15:25

Dat klopt ja, maar bijvoorbeeld Pedro is hij ook voorbij gegaan en die heb ik de afgelopen weken amper nog gezien.

12 oktober 2014 om 16:00

Ronaldo of messi wel, geen toptalent dus. hooguit talentje. Ik zie hem alleen slagen bij een middenmoot in de Eredivisie

12 oktober 2014 om 16:40

Die heeft op dit moment wel minder concurrentie.

12 oktober 2014 om 18:32

Een toptalent dat bij een club speelt die in 4 jaar tijd bijna 450 miljoen euro aan nieuwe spelers wist uit te geven. Denk jij nou echt dat de jeugd daar een kans maakt?

12 oktober 2014 om 18:56

@hazardos, Rabiot heeft meer wedstrijden in het eerste van zijn club gespeeld dan Munir. Dus ook al noem je hier een voorbeeld, het geeft mijn mening alleen maar meer weer. Rabiot is 19 en speelt bij misschien wel de grootste koopclub van Europa en heeft al een seizoen met verscheidene basisplaatsten erop zitten. Dan moet je wel talent hebben.

Hele goede aankoop zou dat zijn

12 oktober 2014 om 12:09

Ja als je de titel had gelezen zou je weten dat het geen aankoop is.

12 oktober 2014 om 14:35

Dan zou het nog wel een goede aankoop kunnen zijn.

12 oktober 2014 om 17:28

Messi zou ook een goede aankoop zijn, betekent niet dat het realistisch is voor Ajax om hem te halen.

12 oktober 2014 om 12:09

Aankoop?

12 oktober 2014 om 13:57

Als hij naar Ajax komt in de winter wordt hij niet gekocht maar gehuurd, dus dan is het geen aankoop.

12 oktober 2014 om 14:03

Aankoop? Overmars gaat alleen huren gekkie

Rabiot en Sinkgraven lijken mij voor Ajax mooie versterkingen voor Januari volgend jaar. Ik hoop dat ze beide komen want ze kunnen Ajax echt sterker maken.

12 oktober 2014 om 12:19

Ik hoop ook dat Messi naar Ajax komt. Is een spits die past in het Ajax systeem en zal Ajax dan ook echt sterker kunnen maken.
Ik snap dat de titel een verkeerde suggestie geeft, maar er zit een addertje onder het gras.
"Na het seizoen keert Rabiot, die nu nog een verbintenis heeft tot de zomer van 2015, weer terug in Parijs. Voorwaarde is dus wel dat hij zijn contract gaat verlengen, anders gaat Paris Saint-Germain in januari over tot een verkoop. In dat geval lijkt Ajax kansloos."

12 oktober 2014 om 12:46

Wat zegt hij dan verkeerd? Hij spreekt toch alleen de hoop uit dat hij en Sinkgraven komen? Dat er een addertje onder het gras zit: oke. Je mag altijd dromen van jongens die komen. Er zijn gekkere dingen gebeurd in de voetballerij.

Persoonlijk zie ik hem ook graag komen maar liever voor langere tijd. Dit blijkt echter niet mogelijk dus zou ik als Ajax zeggen: doe maar niet. Het kost tijd voordat hij is ingepast al kan het niet minder zijn dan een Serrero.

12 oktober 2014 om 13:17

Haha wat een grap! Ajax is te hoog gegrepen voor Messi joh, die kan dat niet aan met die topverdedigers in de Eredivisie.

12 oktober 2014 om 13:08

Waarom haal je Sinkgraven als Nouri en van de Beek zulke "mega" talenten zijn... en ajaxs heeft wel meer talentvolle middenvelders..

12 oktober 2014 om 13:42

Dus je gaat geen speler meer kopen omdat je 2 toptalenten hebt? Zowel Nouri als Donny zullen echt geen basis gaan spelen bij Ajax 1 dit of volgend seizoen.

12 oktober 2014 om 13:47

Omdat een hoop mensen Nouri en vd Beek niet kennen. Daarnaast is Nouri gewoon nog niet zo ver om dit seizoen al te debuteren in het eerste, laat staan een meerwaarde zijn. Nouri staat over een jaar of anderhalf tot 2 ongeveer.. Vd Beek zie ik dit seizoen z'n debuut wellicht maken, die is, vooral fysiek, een stuk verder. Half jaartje Rabiot huren en daarna vd Beek of Bazoer op CVM zou ideaal zijn.

Feyenoord heeft ook 2 supertalenten op het middenveld (van dezelfde lichting trouwens) in Schuurman en Slabbekoorn, maar die hebben zich afgelopen zomer ook (flink) versterkt op het middenveld. Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten.

12 oktober 2014 om 13:49

Juist!!! Als dat al niet genoeg is, die twee houden Markus Bay op de bank die ook erg goed is en in de A2 loopt nog James Esmorfidis rond. Op VM hebben we Bazoer en Leyder.

@wolterx

Dat is nog maar afwachten, maar die hoeven ook geen basis te spelen want we hebben ook Andersen, Klaassen, Serero en Duarte nog. Kortom compleet overbodig. Bovendien ook Rabiot is maar een talent, nee echt niet doen.

@trodat

Ik denk dat van de Beek en Nouri mogelijk komend half jaar al minuten kunnen maken.

Ajax is geen Feyenoord, ik denk dat Feyenoord namelijk veel te veel middenvelders heeft gekocht op dit moment. Niet goed voor talentvolle jongens uit de jeugd.

12 oktober 2014 om 14:22

Donny wel, Appie niet vrees ik.. Donny kan ten eerste op meer posities uit de voeten, zowel op 6 als 10 (10 in de huidige ajaxstyle zoals Siem en Davy) en Appie is toch echt een 8 (hij speelt wel eens op de vleugels, maar daar vind ik hem nog minder dan Andersen). Op 8 is de concurrentie vele malen groter met Duarte, Serero, Andersen en El Hasnaoui, op 10 heb je 'slechts' Klaassen en Keskin (jongens als Bakker, Warmerdam etc zie ik niet als concurrentie voor Donny) en op CVM hebben we Zimling, Viergever en Bazoer. Daarnaast is Don fysiek veel meer een man dan Appie, die heeft echt nog een jongetjesfysiek. Die verliest nu nog duels van Serero en zelfs die vinden velen al té slap..

12 oktober 2014 om 14:32

Sinkgraven is niet veel ouder dan die jongens en de stap van Heerenveen naar Ajax is best groot. Er word ook meteen veel van hem verwacht want Ajax heeft geld voor hem betaald.
Ik vraag me ook wat Rabiot toevoegt want hij is pas 19 en heeft ook tijd nodig om zich aan te passen en je weet nooit hoe lang dat duurt.

bij Feyenoord vertrekken er binnenkort wat middenvelders ( Clasie, Immers , Steenvoorden) Nu komen er betere talenten door zoals Nieuwkoop, Hamer en Schuurman die zullen niet allemaal direct bij de selectie zitten maar er komt niemand bij.

Slabbekoorn vind ik een goede buitenspeler ik denk dat hij dit seizoen zal aansluiten bij het eerste samen met Nieuwkoop.

12 oktober 2014 om 13:44

Mij niet die zitten Abdelhak Nouri en Donny van de Beek in de weg. Daar kijk ik naar uit dat die jongens minuten gaan maken.

12 oktober 2014 om 13:50

Rabiot een half jaartje huren zou geen overbodige luxe zijn, kunnen vd Beek of Bazoer volgend seizoen die positie claimen.. Al zie ik (vooral) Donny graag z'n debuut al maken dit seizoen. Nouri heeft nog ff wat meer tijd nodig, denk anderhalf tot 2 jaar..

12 oktober 2014 om 14:13

Nooit aan beginnen zou ik zeggen. Voor een half jaartje (5 maanden) moet hij eerst wennen aan zijn omgeving, medespelers systeem enz. Verder neemt hij de plaats in van een eigen speler die in dat half jaar denkelijk niet minder brengt maar wel geremd wordt in zijn ontwikkeling. En of hij het gaat halen blijft evengoed maar de vraag. Ik zou zeggen lekker daar laten .

Wat een titel weer, dit is meer een gerucht dan dat het rond is..

12 oktober 2014 om 12:10

Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens

12 oktober 2014 om 12:11

Op de mobiele versie zie je die aanhalingstekens niet.

12 oktober 2014 om 12:40

Apart, ik zie de aanhalingstekens wel op de mobiele versie.

12 oktober 2014 om 12:40

Ik dus ook

12 oktober 2014 om 12:42

Ik ook niet hoor Kishna

Huren voor een half jaar heeft weinig nut. Hij loopt dan alleen maar andere spelers in de weg en Ajax maakt ook met deze selectie een goede kans op het kampioenschap.

Wat voor middenvelder is dit? Een verdedigende kan ajax namelijk goed gebruiken. Al speelde Serrero tegen Pec ook lekker op die positie terwijl dit voor gem volgens mij de eerste keer was.

12 oktober 2014 om 12:15

Was voor Serero niet de eerste keer, in de voorbereiding (af en toe) en tegen Jos Watergraafsmeer speelde hij daar ook, maar vaak heeft hij er niet gespeeld.

12 oktober 2014 om 13:18

Ah oke, door werk en vakantie zijn dat net de wedstrijden waarvan ik alleen samenvattingen heb gezien.

Vind Serero het daar wel heel goed doen, hij is verdedigend fel, opbouwend goed, heeft een goed loopvermogen en zijn gebrek aan scorendvermogen is daar geen issue. Daarbij is zijn concurrentie ook niet om over naar huis te schrijven.

CVM toch? Daar kunnen we wel wat fatsoenlijks gebruiken ja, vind Zimling en Viergever vooralsnog geen toegevoegde waarde hebben op die positie, al moet ik zeggen dat Zimling het tegen PSG prima deed. Vraag me alleen wel af waarom het daarna in de eredivisie niet lukte.. En dan volgend seizoen iemand vanuit de jeugd door laten stromen, Bazoer, El Mahdioui of vd Beek..

Lijkt me sterk, hij wil weg omdat hij amper aan spelen komt en denkt bij andere clubs wel aan spelen toe te komen.

ik vindt dat Ajax Duarte Sereo en Siqtorson moet verkopen deze winter en Sinkgraven en Rabiot huren en dan gwn Milik in de spits

Als die jongen een beetje creatief is, dan zie ik hem graag naar Ajax komen, het is dan weer wel jammer dat als ie het goed doet voor een jaar, dat die waarschijnlijk zsm weer naar PSG vertrekt, maar een europees toptalent lijkt mij wel welkom. Vooral in het huidige Ajax dat alleen maar lopers heeft op het middenveld en zelfs de buitenspelers zijn lopers. wie weet.

Dit is nu echt onzin , want je moet toch ook wel echt knettergek zijn om te denken dat dit supertalent naar Ajax gaat.als je alle onzin uit de voetbalzone zou halen heb je een boekje zo dik als de donald duck....

12 oktober 2014 om 13:04

1. De Donald Duck is niet zo heel erg dik

2. Voetbalzone geeft meer dan duidelijk aan dat de berichtgeving van de Franse L'equipe komt...

3. Als je alle geruchten die er op deze site vanaf zou halen, zou het maar een saaie site worden. Voetbal draait ook om geruchten.

Laten we hopen dat deze jongen naar Nederland wil voor dat half jaar, zou toch fantastisch zijn om hem in de eredivisie aan het werk te zien.

Dit zijn wel heel veel speculaties in één artikel. Ik geloof er vooralsnog weinig van.

Begint maar eens tijd te worden dat er meer duidelijkheid komt over deze speler. We hebben van alles gelezen en uiteindelijk zou hij vrijwel zeker naar Roma gaan. Nu verlengd hij? Zet dat krabbel dan snel dan weten wij het ook weer. Verder wel raar dat hij wil vertrekken als je kijkt hoeveel speeltijd hij vorig seizoen heeft gehad. Is daar gewoon goed op zijn plek.

Wat voor soort speler is hij? Hij mag van mij alleen komen als hij als CVM kan spelen. Het heeft geen nut om Klaassen, Serero, Andersen in de weg te lopen als AM.

12 oktober 2014 om 13:14

Rabiot is een CVM dus in dat opzicht geschikt. Zou dan mooi zijn als Ajax hem 1,5 jaar zou kunnen huren tot Bazoer of iemand anders er klaar voor is.
Ik heb hem vorig jaar een paar keer zien spelen, maar vond hem eigenlijk niet zo'n enorm sterke indruk maken. Kan een PSG volger mij vertellen wat er zo goed is aan Rabiot?

Zou raar zijn mocht Ajax hem huren voor een half jaar. Een jonge speler met weinig ritme diens na enkele maanden kwijt ben. Ik betwijfel of hij nu al een meerwaarde is. Hij zal waarschijnlijk enkel eigen opgeleide spelers in de weg staan.

Jeugd huren is wel heel raar beleid. Hiermee heeft alles waar je op inzet (eigen jeugdopleiding) geen zin meer.

Hij gaat naar As Roma, niet naar Ajax.

12 oktober 2014 om 13:31

hij gaat naar Juventus!

12 oktober 2014 om 13:45

We zullen zien...

12 oktober 2014 om 13:49

Hij gaat naar niemand!

12 oktober 2014 om 14:14

Mooi zo.

Als hij op CVM goed uit de voeten kan zou het logisch zijn wanneer Moisander verkocht wordt. Dan schuif je Viergever door naar de achterste linie en houd je dezelfde bezettingsgraad.

Loopt hij bij Ajax niet alleen maar in de weg? Ajax heeft toch een meer dan prima middenveld?

12 oktober 2014 om 18:17

Klaassen is meer een speler die de aanvalspositie kiest en Serero is een speler die graag wilt dribbelen, waardoor de aanvoer naar de aanvallers niet optimaal is. Op het middenveld heb je nl. altijd een speler nodig met een goede en slimme pass, zo'n type Sneijder.

Men kan wel 10 goede middenvelders in je selectie hebben, maar een middenvelder die DE pass durft te geven en kan geven is enorm belangrijk.

12 oktober 2014 om 19:21

Volgens mij kan Klaassen prima passes geven, maar misschien kan hij leuk in de Jupiler league mee trainen, zeker tijdens interlands heeft Ajax daar wel eens mensen tekort.

Een verhaaltje a la Samuel Eto'o helaas

Ajax moet deze speler niet huren. Bij Heerenveen loopt al zo'n goede speler rond die veel interessanter is. En ja, deze zal wel wat gaan kosten, maar soms moet je eenmaal geld uitgeven. Voetbal draait immers om presteren op het veld en niet in de kassa.

13 oktober 2014 om 00:55

Soms wel ja, maar waarom zou je geld uitgeven als je 4-5 jongens hebt in de opleiding die misschien nog wel beter zijn EN het spelsysteem/club al beter kennen. Ik noem; Nouri, van de Beek, Bay, Esmorfidis en El-mahmoudi. Zeker Nouri en van de Beek zijn erg goed en zijn nu 17 jaar, die jongens komen eraan!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren