Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Men moet niet vergeten dat ik drie jaar geleden nog op straat leefde’

Laatste update:

Bij Arsenal vragen sommige fans zich af wat de club precies moet met Yaya Sanogo. De van Auxerre overgenomen spits heeft nog weinig indruk gemaakt, maar manager Arsène Wenger lijkt het te zien zitten in de aanvaller. De 21-jarige Sanogo zelf roept op tot kalmte: de doelpunten komen vanzelf.

/

“Ik voel de druk, maar mensen moeten niet vergeten dat ik drie jaar geleden nog op straat leefde”, laat Sanogo weten via de officiële kanalen van the Gunners. “Nu speel ik bij Arsenal. Toen ik bij Auxerre kwam wist ik dat ik prof wilde worden en dat ik de beste speler wilde worden.”

“Ik tekende een contract, kampte twee seizoenen met blessures en werd opgepikt door Arsenal. Als ik hard blijf werken, komen de doelpunten vanzelf. Als ik eenmaal scoor, dan stop ik niet meer. Ik heb geen doelen gesteld: ik wil spelen en beter worden. Mijn tijd komt nog wel.”

Heb jij vertrouwen in Yaya Sanogo?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Doe mij dat niks presteren en opgepikt worden Door arsenal

10 oktober 2014 om 12:46

Gebeurde bij rvp toch ook? Wenger kijkt net even een paar stapjes verder en heeft al regelmatig gelijk gehad

10 oktober 2014 om 12:51

Klopt, helaas ook meermaals ongelijk.

10 oktober 2014 om 13:01

Hoezo presteerde hij niks bij Arsenal?

10 oktober 2014 om 13:02

Grapje, :vekeerd gelezen.. sorry

10 oktober 2014 om 13:16

Bij rvp toch ook?? Is dit nou een grap die ik niet begrijp of zo?

10 oktober 2014 om 13:20

@dante in 3 jaar bij Feyenoord maar 14 doelpunten is niet best hoor ! Denk dat hij dat bedoelt

10 oktober 2014 om 13:27

Rvp presteerde wel hoor en had duidelijk veel potentie. Z'n goal tally was alleen laag omdat ie toen nog op de flank speelde

10 oktober 2014 om 14:16

Rvp speelde toen niet altijd in de basis vanwege dat de trainer toen destijds hem te egoïstisch vond spelen, wat ik toen nog best jammer vond aangezien iedereen kon zien hoeveel potentie hij had. Toen hij was verkocht aan Arsenal is er een omkeer geweest en is rvp een echte teamplayer geworden

10 oktober 2014 om 19:47

lol scorebordjournalistiek noemen we dat toch?
Zoals sommige hieronder al zeggen het leek me allemaal wel duidelijk. Heel nederland zag zo'n beetje hoeveel potentie deze jongen had inclusief ikzelf, dus om dit nou weer toe te schrijven aan die ouwe professor lijkt me echt de grootste onzin ooit!
En zoals weazel aangeeft .. hij heeft er veel en veel vaker naast gezeten dan niet. Nou ja dat zegt hij niet precies zo maar dat zeg ik.

Heb zo'n gevoel dat deze jongen er wel komt, ik weet niet waarom, dat baseer ik verder ook nergens op, puur gevoel.

Daarnaast moeten we niet vergeten dat hij pas 21 is, hij heeft nog een lange weg te gaan, maar daar heeft hij ook de tijd nog voor. Wenger is daarin misschien wel een ideale trainer, aangezien hij Sanogo die tijd ook daadwerkelijk geeft.

Ligt het nu aan mij of kies je er zelf voor om op straat te leven

No pity van mijn kant, want hij verdient nu al meer dan ik in jaren pas verdien.

10 oktober 2014 om 12:49

Meeste mensen kiezen er niet voor om op straat te leven, soms heb je gewoon pech of er gebeuren erge dingen.
Vb, man verliest na ongeluk zijn gezin, gaat aan de drank, baan weg, schulden, en je staat op straat. Beetje extreem maar de meeste mensen kiezen er echt niet voor omdat het zo leuk is om dakloos te zijn.

10 oktober 2014 om 12:53

Om even op jouw voorbeeld in te gaan:

Hij kiest niet voor het ongeluk. Maar het creëren van schulden en drankgebruik is wel degelijk in eigen hand.

Het grootste gedeelte is toch echt zélf verantwoordelijk.

10 oktober 2014 om 12:54

In Europa heb instanties die je helpen, dus ik denk je hebt altijd de keus

10 oktober 2014 om 12:55

Inderdaad. Het ligt ook een beetje aan het land waarin je woont. Nederland heeft zo'n goed sociaal vangnet dat het overgrote deel van de daklozen door zware psychische problemen of drugsverslavingen dakloos is. Maar dat is zeker niet in alle landen het geval.

10 oktober 2014 om 12:58

Nouja het is een gevolg van een gevolg, en psychische problemen of depressies zou ik niet willen benoemen onder eigen schuld.

10 oktober 2014 om 13:01

Jawel maar ook maar tot een bepaald punt, en Nederland is anders dan andere landen natuurlijk.
Ik snap wel wat je bedoeld het is alleen te kort door de bocht en gaat niet voor elke situatie op.
We kunnen in potentie allemaal dakloos worden door pech of ellende en bijkomende gevolgen zelfs al willen we het niet.
Ik denk ook dat het in de toekomst veel erger wordt.

10 oktober 2014 om 13:06

Uiteraard niet, maar de omgang daarmee wel. Een wijs man of vrouw zou beter moeten weten.

10 oktober 2014 om 13:15

Ik geloof niet dat jij jezelf kan inbeelden hoeveel impact het kan hebben op een mens die zijn gezin verliest. Vanuit je veilig omgeving is het makkelijk praten en te zeggen 'de knop moet om, je moet door'. In de praktijk pakt dat vaak heel anders uit als jij je vrouw en/of kind(eren) zou verliezen.

10 oktober 2014 om 17:17

Als je weet waar je terecht kan wel. Helaas is dat voor velen onbekend (en/of speelt schaamte een rol).

10 oktober 2014 om 12:54

Mensen kiezen er natuurlijk graaf voor. Het is namelijk heel fijn om op straat te leven. Vandaar dat miljoenen mensen op de wereld die keuze maken. Ze hebben maar natuurlijk allemaal de mogelijkheid om een huis te kopen zoals wij.

10 oktober 2014 om 12:58

Misschien dat daarom juist mensen die nooit in een soortgelijke situatie hebben geleefd er juist altijd hun vaak foutieve oordeel over klaar hebben. Mensen oordelen graag.

10 oktober 2014 om 13:06

Haha ja is goed moraalridder. Jij kan er weer een mooie draai aan geven maar in Europa hoef je niet op straat te leven want dat is een feit. Zo goed als in Nederland hebben het er maar weinig, maar in alle Europese landen heb je instanties hiervoor en begeleiding. Je zal zelf de keuze moeten maken....

Dat jij nou gelijk met een Favela in je hoofd begint te prediken, want jij zegt het tegenovergestelde, maar heb jij dan zo geleefd denk ik dan.

10 oktober 2014 om 13:37

@schop:
Ik wens jou wat meer levenservaring toe. Maar voor jouw bestwil hoop ik dat het niet op een manier komt dat je ook op straat komt te leven. In ieder geval is het mij duidelijk dat jij nog niet veel in je leven hebt meegemaakt.

En zelfs in Nederland heb ik het meegemaakt dat mensen tussen alle regelingen invielen.

10 oktober 2014 om 14:27

Je blijft maar praten over de instanties maar je hebt geen flauw idee wat die voor je doen. Die doen echt geen moer voor je.
Je hebt geen enkel idee wat er allemaal kan gebeuren. Het is best wel triest dat je zo'n beperkte denkwijze hebt en geen medeleven hebt voor een medemens.
Of je ouders hebben altijd alles voor je betaald of je hebt gewoon nog niks meegemaakt.

10 oktober 2014 om 14:27

Schop, tussen de aanvraag voor een uitkering en de eerste storting van die uitkering kan makkelijk 3 maanden zitten. En in 3 maanden kun je een redelijke schuld opbouwen.

10 oktober 2014 om 15:13

@barcastyle en Multbladiebla

Triest, geen medeleven, beperkt, geen levenservaring - jeeez thanks!

Voor elk probleem is een oplossing en hulp aanwezig, maar jullie staan duidelijk niet open voor dat denken en denken niet in oplossingen maar melodramatische redenen verzinnen over hoe erg het wel niet is.

Narrow-mindedness noemen ze dat mooi in het Engels.

Ik laat het hierbij en ga terug naar mijn droomwereld

@stravven
Ook daarvoor kun je naar een financieel adviseur, want 9/10x kun je vaste lasten opzeggen die niet nodig zijn. Dan leef je 3 maanden met wat minder luxe, maar dat zien heel veel mensen niet zitten dus gaat het mis.

Sorry, maar voor alles is een oplossing of het leuk is of niet.

10 oktober 2014 om 16:01

@schop ik studeer zelf maatschappelijk werk en dienstverlening en geloof me, sommige dingen kan je echt niks aan doen. Ik mag geen voorbeelden noemen maar dat alles een keuze is klopt niet. In andere gevallen ook wel maar soms echt niet geloof me. Wel knap dat sanogo zich heeft teruggevochten en toch prof is geworden. Persoonlijk denk ik dat ie te kort komt maar ik wil hem wel de kans geven hij is jong.

10 oktober 2014 om 14:33

Niet altijd maar je moet iover het algemeen goed je best ervoor doen om op straat te willen leven gezien de sociale vangnetten. Echter psychische problemen kun je niks aan doen en kunnen aan de basis van op straat leven staan.

Dat staat er toch volledig los van, dan zou misschien nog wel beter willen presteren.

In principe heeft hij al gescoord tegen Everton, maar dat doelpunt werd onterecht afgekeurd. Desondanks ben ik maar wat blij dat we Welbeck gekocht hebben, want tot januari met Sanogo kon natuurlijk echt niet.

Drie jaar geleden speelde hij al voor het derde seizoen bij Auxerre. Dan had hij toch op z'n minst wel een klein appartementje kunnen huren?

10 oktober 2014 om 12:50

Alsof jij z'n financiële adviseur bent.. Zeg geen dingens zomaar waarvan je geen inzicht hebt in die jongen z'n privé leven !!

10 oktober 2014 om 13:01

Ik vind dat best een redelijke redenatie over iemand die bij een Franse profclub speelt.

Hoezo leefde hij op straat?

Ik zie wel een potentiële Kanu is Sanogo, hoop voor hem dat het lukt.

En nu staat sinds kort ook nog Welbeck voor hem, gaat het dan nog wel goedkomen?

Ik zie het wel zitten in Sanogo. Ik heb hem een aantal keren zien spelen, maar hij heeft iets. Hij is vrij lang, sterk, en heeft een prima schot. Hij oogt een beetje traag en houterig, maar ik zie het wel in hem zitten. Ik denk dat Wenger hem wel aan de praat kan krijgen.

Beetje apart dit, Ik citeer:

De 21-jarige Sanogo zelf roept op tot kalmte: de doelpunten komen vanzelf.
“Ik voel de druk, maar mensen moeten niet vergeten dat ik drie jaar geleden nog op straat leefde”

Dus doordat jij 3 jaar geleden nog op straat leefde, moet de rest meer geduld opbrengen tot dat jij gaat presteren?

10 oktober 2014 om 14:13

Het houdt in dat hij van ver komt en al tijden bezig is met een stormachtige ontwikkeling.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren