Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Als ik coach was, zou ik Robben boven Messi en Ronaldo verkiezen’

Laatste update:

Arjen Robben is in bloedvorm. De aanvaller speelde een geweldig WK in Brazilië en is dan ook de sterspeler van zowel het Nederlands elftal als dat van Bayern München. Bert van Marwijk is vooral onder de indruk van de comeback die Robben in 2012 heeft gemaakt.

/

“Hoe kort is het geleden dat Robben in zijn eigen stadion in München werd uitgefloten? We speelden daar in mei 2012 met Oranje tegen Bayern en hij kon werkelijk niets goed doen. Kijk dan nog eens wat hij sindsdien heeft gepresteerd. Dan is het helemaal bijzonder”, zegt de ex-bondscoach in een interview met het Algemeen Dagblad. Van Marwijk schaalt Robben hoger in dan twee andere wereldtoppers: Cristiano Ronaldo en Lionel Messi.

Van Marwijk vindt Robben door zijn ‘teamgeest’ het meest compleet: “Robben heeft dat echt voor op Messi en Ronaldo, al ziet lang niet iedereen dat, want de focus ligt nu eenmaal op goals en aanvallende acties. Dat idee heb ik ook altijd bij verkiezingen voor individuele prijzen zoals de Gouden Bal. Maar als ik coach ben en ik kan nu Messi, Ronaldo of Robben opstellen, dan zou Robben bij mij spelen.”

Ben jij het met Bert van Marwijk eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik geef je groot gelijk.
Om het verhaal nog boeiender te maken verkies ik Robben op Fifa15 ook boven Ronaldo en Messi.
Niet eens zo zeer door zijn snelheid en inzicht, maar ook door het perfect timen van schwalbes. Met één druk op de knop en je hebt een penalty versierd, zo doen we dat.

10 oktober 2014 om 09:43

Kun je schwalbes maken op fifa15

10 oktober 2014 om 09:50

Ja, kan al jaren

10 oktober 2014 om 09:58

Huh

10 oktober 2014 om 10:07

Hoe dan op de playstation?

10 oktober 2014 om 10:10

Ik wil het ook weten

10 oktober 2014 om 10:50

Kan helemaal niet. De fifa 15 scheids wil alleen nog wel eens lopen kloten.

10 oktober 2014 om 10:56

Jawel, als de tegenstander achter je staat , X ingedrukt houdt en aan je gaat trekken of je probeert uit balans te halen moet je op L1+r1 ingedrukt houden en de joystick bewegen naar achter, voren. Dan flikkert ie

10 oktober 2014 om 11:20

Dat ga ik eens proberen haha

10 oktober 2014 om 12:59

JAAAAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOR gelooof er helemaal niks van

10 oktober 2014 om 13:53

@IF Elfsborg.

Goed verhaal man. Toevallig ook dat het nergens op het internet te vinden is, behalve in 1 comment op voetbalzone.nl

10 oktober 2014 om 14:33

Hipster for days.
Check zelf dan.

10 oktober 2014 om 15:34

Nee IF Elfsborg,

Als iemand in de 16 je verdedigt, moet je zelf gaan staan. Dan klem je je ene voet achter je andere waardoor je voorover hoort te vallen, maar je laat je gewoon weer achterover in je stoel vallen. Als je dat precies goed timed, krijg je een penalty.

10 oktober 2014 om 09:56

Hahah, ik dacht precies hetzelfde. Altijd al was Ronaldo mijn favoriet op fifa. Maar dit jaar is Robben niet normaal goed. En dat hij dan ook nog eens 'maar' 450k kost in fut maakt het nog leuker.

On: op dit moment zou ik Ronaldo en Messi nog steeds boven Robben verkiezen. Maar als het om het nationale team gaat brengt Robben meer met zich mee.

10 oktober 2014 om 10:08

Hoe betaal je dit in vredesnaam? Ik ben al blij als ik van Persie kan kopen voor 75.000?! Koop je van die pakketjes dan met echt geld?

10 oktober 2014 om 10:19

Hij koopt pakketjes met monopoliegeld xD

10 oktober 2014 om 10:38

Optie 1: tijd teveel en de hele dag aan het handelen en spelers met 100 punten winst verkopen

Optie 2: pakketjes kopen van echt geld en dit allemaal verkopen totdat je genoeg hebt

Optie 3: 50 accounts aanmaken, spelersprijzen opdrijven en middelmatige spelers met dikke winst verkopen

Optie 4: 10.000 online potjes spelen en punten bij elkaar sprokkelen

10 oktober 2014 om 10:42

Ik doe altijd standaard €20 erin pompen, zodat ik een beginnetje heb, ik heb geen geduld haha. Vorig jaar had ik geluk toen ik Schweinsteifer IF had, dus ik kon meteen 400k uitgeven.
maar dat is niet zo boeiend

On: ik heb het al eerder vermeld en doe het nu weer, maar eigenlijk vind ik dat Robben de gouden bal verdiend. Het zijn slechts de namen Ronaldo en Messi die van hem winnen dit jaar, niet de prestaties. Al kan ik het me voorstellen dat Ronaldo door andere mensen boven Robben geplaatst wordt dit jaar, Messi zeker niet

10 oktober 2014 om 11:09

Met 'maar' bedoel ik dus dat hij goedkoop is als je hem vergelijkt met Ronaldo (2 mille). Dat betekent dus niet dat ik 450k heb . Ik zit nu tegen de 300k aan. En hoe? Dat zeg ik niet. Iig niet 1 van de 4 genoemde opties.

10 oktober 2014 om 19:36

Haha, op fifa heb ik vorige week Pele gepackt... On-ge-lo-fe-lijk. Ik heb hem meteen verkocht voor 11 miljoen. Daarvan heb ik dit team gemaakt:

http://www.futhead.com/15/squads/3780465/

10 oktober 2014 om 15:00

Hshahahahahahahahahahaha droom verder Robben mag de veters niet eens strikken van deze twee.

10 oktober 2014 om 12:58

Messi in het midden omdat hij natuurlijk de beste is. Goedzo monaco!. Je zegt eindelijk iets verstandigs.

Die kraamt ook steeds meer onzin uit, zal vast de reden zijn waarom hij die 3 nooit zal coachen!

10 oktober 2014 om 09:36

Hij heeft een van die drie al gecoached

10 oktober 2014 om 09:38

Hij heeft Robben toch echt gecoacht

10 oktober 2014 om 10:01

Robben coachte van marwijk

10 oktober 2014 om 10:13

Robben is ook beter imo. Heeft zich ook helemaal imhoog gevoetbald vanaf Fc Groningen. Echt knap!

Ik snap wat van Marwijk bedoelt. Als je kijkt naar hoe zij hun landenteams op sleeptouw kunnen nemen is Robben de beste teamspeler. Individueel is hij uiteraard minder.

Het hangt dus gewoon van je voorkeur af, maar iets zegt me dat er een hoop fanboys Van Marwijk belachelijk gaan maken..

10 oktober 2014 om 09:51

Fanboys? Haha hilarisch, die man heeft Robben gecoacht en de twee andere niet, hoe objectief kan je zijn hahah

Ohja groetjes van een 'fanboy'

10 oktober 2014 om 09:56

Ohja vergat even inhoudelijker op in te gaan. Team op sleeptouw nemen zit wel wat in, hebben Messi en Ronaldo vooral niet echt gedaan ( landenteams )

Maar wat ik wel vind is dat Ronaldo en en Messi al serieus op een andere niveau zitten en dan bedoel ik: consistentie. Die twee presteren al 7 jaar ofzo constant en dan zonder verslapping, constant zonder enorm veel blessures of wat dan ook. Nogmaals van een fan boy

10 oktober 2014 om 10:05

Je bent zo goed als je laatste prestatie. Messi heeft overigens wel verslapping gekend vorig jaar en Ronaldo scoort altijd, maar draagt niet altijd wat bij aan het team. Dat was vooral onder Mourinho toen hij verkeerd gebruikt werd.

In teamverband vind ik Robben beter. Hij speelt op dit moment onwaarschijnlijk goed. Kijk voor de grap de wedstrijd tegen Hannover of zo'n beetje elke wedstrijd op het WK. Het enige wat hij mist is wat doeltreffendheid

10 oktober 2014 om 11:13

Het ligt ook gewoon simpelweg aan de criteria:
Complete speler - Ronaldo
Kleine ruimtes en betere balkunstenaar dan bobbi eden - Messi
Teamspeler en motoriek van een team - Robben

10 oktober 2014 om 12:01

Onder Mourinho scoorde hij verschikkelijk veel. Echt onzin dat ie verkeerd werd gebruikt

10 oktober 2014 om 09:39

Vind di Maria meer een cam, Robben is beter dan di Maria op rechtsbuiten.

10 oktober 2014 om 09:45

Ja hoor di maria haha. Hij is ontzettend goed op dit moment maar Robben is beter. Samen met messi en ronaldo zijn zij wel de top 3 beste voetballers op dit momenf

10 oktober 2014 om 13:06

therosepetal

Als Di Maria niet uit was gevallen was Argentinie wereldkampioen geworden denk ik. Di Maria was aan het einde van vorig seizoen en op het WK de beste speler van de wereld...

Hij besliste met Bale ook de beker en de Champions League...

Ronaldo presteert al jaren geniaal in de maanden september - maart... als het er op aan komt... ook op Wk's en Ek's is hij minder dan in de rest van het seizoen. Champions League finale was hij ook onzichtbaar overigens.

Overigens, zijn jullie Zlatan allemaal vergeten nu hij geblesseerd is??

10 oktober 2014 om 13:49

Ja als als... als Reus niet geblesseerd raakte, had Duitsland in de eerste helft de wedstrijd misschien al kunnen beslissen?? Dat weet je gewoon niet. Ik vind Di Maria een geweldige speler, maar Robben schat ik op dit moment wel hoger in dan hem.

10 oktober 2014 om 15:37

Als duitsland, argentinie en brazilie een dag voor de halve finales geveld waren door een virus was nederland kampioen geworden.

10 oktober 2014 om 16:41

Wat? Di maria zoog paardenpenis op het Wk vriend. Weet nog dat ie in 1 wedstrijd VIJFTIG keer balverlies had

10 oktober 2014 om 13:02

Nederland en Portugal zijn vergelijkbaar... Verschil is dat Robben het team op sleeptouw neemt en Ronaldo zijn teamgenoten met blikken meer voor lul heeft gezet afgelopen zomer...

In dat opzicht heeft Bert van Marwijk volkomen gelijk!! Dat is ook wat Van Marwijk zegt... op basis van teamgeest! Maar ik snap dat lezen heel erg lastig is...

Gelukig kan je alle3 opstellen als ze in een team spelen.

10 oktober 2014 om 09:38

Dat zou gruwelijk zijn. Ik zou t best een keer willen zien..

10 oktober 2014 om 10:45

Dan denk ik dat die wedstrijd op een porno wedstrijd wordt uitgezonden, Rape.
Zou het in ieder geval heel zielig vinden voor de verdedigers die tegen die aanval moeten spelen haha..

10 oktober 2014 om 12:19

hahaha. Brazzers is er niks bij

Overigens zou dit mijn ideale elftal zijn. Alleen over de rechtsback ben ik nog niet helemaal uit.

Courtois
Lahm
Hummels
Sergio Ramos
Alaba
Matic
Robben
Modric
C. Ronaldo
Messi
Diego Costa
10 oktober 2014 om 13:12

feye88

Matic boven Toure?? en Costa boven Ibrahimovic??

Volgens mij kijk jij niet objectief en heb je een Chelsea-handdoekje

10 oktober 2014 om 13:40

Ik ben eerder anti-Chelsea.. heb he-le-maal niks met die ploeg. Vind gewoon dat Diego Costa en Matic op dit moment beter zijn. Niks mis mee toch?

En iedereen heeft zijn eigen inzichten. Objectiviteit in de voetballerij bestaat niet.

Bij mij niet Bert, maarja. Chauvinisme is iets wat in alle culturen voorkomt, dus ook in Nederland. Heel eerlijk en zo objectief mogelijk bekeken: Robben is een absolute wereldtopper, zou bijna altijd spelen, maar zou niet boven Ronaldo en Messi staan. Hebben toch net iets meer bereikt en in mijn ogen toch net iets meer kwaliteit.

Dan moet ik er wel bij zeggen dat Robben natuurlijk een buitenspeler is en Messi is dat niet. Ronaldo speelt vanaf link, dus ook in dat opzicht is Robben geen concurrent aangezien hij vanaf rechts speelt of in de spits natuurlijk.



Dit is niet de eerste keer dat van Marwijk wat zegt waarbij je denkt: spoort ie wel??
Eerder beweerde hij dat van Persie in de top 3 Allertijden van beste Nederlandse spelers ooit zat!

Completer? Als er een speler niet compleet is het Robben wel. Omdat zijn kunstje steeds lukt betekent niet dat het niet steeds hetzelfde is. Afrennen op de tegenstander naar z'n linkerkant uitwijken en schieten. Koppen, met rechts trappen kan hij allemaal niet.
Ronaldo bv doet dat allemaal wel.

Zure mafketel.

Een betere speler vanwege teamgeest. Dan kan ie nog eerder Rooney noemen, die sleurt de hele wedstrijd achter de tegenstander en springt in elk gat dat z'n medespelers laten vallen.
Ja, Kuyt heeft ook een prima teamgeest. Ik zou hem ook eerder opstellen dan Ronaldo of Messi...

10 oktober 2014 om 10:16

Je kijkt echt nooit naar Robben. Robben is tegenwoordig veel completer. Geef prachtige steekpassjes, verdedigt mee (en goed!!), zijn acties zijn diverser, hij kan wel koppen maar is buitenspeler. Zijn nog een aantal prima kopgoals van hem te vinden. Hij is in zijn huidige vorm 90 minuten lang een plaag voor de defensie. Hij scoort alleen minder dan Messi en Ronaldo, maar draagt wel meer bij aan de teamprestatie

10 oktober 2014 om 11:53

Je komt zelf ook wel redelijk zuur over.

Zou de TV overigens eens van 2010 afhalen, dat naar binnen trekken en schieten is allang niet meer het enige wat hij doet. Anders kan ik net zo goed roepen dat Ronaldo alleen maar honderd overbodige scharen doet bij elke actie, want dat deed hij ook, zeven jaar geleden bij United.

10 oktober 2014 om 12:34

Ja, want tijdens het WK ging hij de hele tijd buitenom en schoot hem dan met rechts erin....

10 oktober 2014 om 12:40

De goal tegen Australie was vanaf links. De twee tegen Spanje waren door het midden.
Verder is dat natuurlijk ook een onzin argument. Natuurlijk doet hij die actie nog wel, het is echter niet meer het enige dat hij doet. Afgelopen zaterdag tegen Hannover trok hij nog naar binnen en scoorde hij met links. Daarnaast ging hij ook een keer of vijf buitenom en gaf hij een voorzet met rechts.

quia wk kies ik voor Robben
Quia goals voor Ronaldo
Quia spel inzicht en medespelers laten draaien voor Messi.

het is wat je belangrijker vindt.

Quia WK loopt Messi voor op Ronaldo.
Ronaldo heeft momenteel meer goals gescoort maar niet veel 5 goals verschil.

komende maanden zijn erg belangrijk... erg spannend.

10 oktober 2014 om 09:50

Wat is quia?

10 oktober 2014 om 10:11

qua bedoel ik excuses

10 oktober 2014 om 09:52

Qua is het woord. Quia zegt een hoen.

10 oktober 2014 om 09:52

Qua bedoelt ie, snap je toch ook wel...

10 oktober 2014 om 11:21

Je kiest niet voor een wk. Je kiest voor spelers die al jaren op een buitenaards niveau presteren en dan kan je enkel Ronaldo of Messi aanduiden. De rest is een klasse minder

Doe even normaal man!!! Robben doet het nu...blessurevrij...2 a 3 jaar heel goed. Maar kijk even wat die andere twee al jaaaaaren doen. Robben is goed, heel goed...maar Messi en Ronaldo zijn van vele vele grotere klasse.... In team en persoonlijke prestaties!

Ik vind Robben echt geweldig, maar vergelijk hem alsjeblieft niet met die andere 2. Het is wel zo dat Robben een wedstrijd vaker op fabuleuze wijze op slot kan gooien dan die andere 2, maar zij komen van een andere planeet.

Ik vind Messi en Ronaldo op eenzame hoogte staan, daarna komt een Robben die er dicht tegenaan zit, daarachter zie ik spelers als Suarez, Iniesta, Toure etc.

Interviews met van Marwijk beginnen steeds op de interviews te lijken die we van zijn schoonzoon kenden:
Er komen alleen maar zwaar onzinnige teksten uit.

Gelukkig ben je geen trainer meer Bertje, Grapjas. Arjen 'treknaarbinnenenschiet' Robben komt niet in de buurt van deze 2

10 oktober 2014 om 10:38

Tja, Zweden vinden Zlatan de beste, Nederlanders Robben, Portugezen Ronaldo...
Maar de landen die niet zo'n ster hebben vinden Ronaldo en Messi gewoon de beste, zijn staan ver boven de rest.

10 oktober 2014 om 11:55

Dat is inderdaad wel een goede graadmeter. Overigens denk ik dat de meeste Nederlanders Ronaldo en Messi ook de beste vinden hoor.

Als je over het hele jaar 2014 kijkt, is Robben beter dan Ronaldo en Messi. Is zowel bij Bayern als Oranje fenomenaal goed. Ronaldo is dat alleen bij Real geweest en niet bij Portugal en Messi is tot september voornamelijk bezig geweest met sjokken. Pas de laatste 1,5 maand heeft hij zijn niveau weer te pakken.
Als je ziet wat een teamspeler Robben het afgelopen jaar is geworden, begrijp ik de uitspraak van BvM wel. Zoals Robben nu zijn team draagt is er voor een trainer weinig anders meer te doen dan tegen zijn spelers zeggen dat ze vooral alle ballen op Arjen moeten spelen.
Kijk je echter naar hun huidige vorm (momentopname) dan zou ik toch voor Messi kiezen omdat hij completer is dan de andere 2. Ronaldo is toch meer een individualist die vaak alleen maar juicht voor zijn eigen doelpunten, iets wat bij Robben afgelopen jaar flink is veranderd (penalty Huntelaar).

Waarom zou ie geen baan hebben? Wat een nonsens.

"als ik coach was" - dat ben je om goede redenen niet en hopelijk blijft dat zo...
Aanhanger van het anti-voetbal vindt de schwalbe-koning completer.

"als ik er objectief naar kijk" - durft ie ook nog z'n zin mee te beginnen..

10 oktober 2014 om 13:43

Die slechte coach heeft anders een Uefa-Cup en Runner up op het WK op zijn naam staan. Zie ik jou nog niet doen. Een beetje respect is wel op zijn plaats...

In de hele wereld zijn zowat quasi alle voetbalfans ervan overtuigd dat Messi en Ronaldo op eenzame hoogte staan en buitenaards zijn. Sommigen vinden Ronaldo beter, anderen Messi.

Maar enkel in Nederland zijn er kwieten zoals deze Van Marwijk die Robben op dat zelfde niveau plaatsen, of sterker nog, er zelfs boven.

Terwijl Robben in het lijstje topspelers achter Messi en Ronaldo komt, samen met pakweg Ibrahimovic (al vind ik hem persoonlijk net achter Messi en Ronaldo in de top drie staan), Di Maria, Aguero, Bale, Hazard, Ribery, Falcao, Xavi, Iniesta... en ga zo maar door. Wie van dat lijstje de beste is, daar zijn de meningen over verdeeld. In Nederland zullen velen Robben beter vinden dan pakweg Di Maria of Ribery, maar in Argentie en Frankrijk zullen ze uiteraard Di Maria en Ribery beter vinden. Maar in dat lijstje staan is gewoon al heel knap.

Nee dus, Robben is niet zo goed als Messi of Ronaldo, dat moet je zelfs als uberchauvinist toch ook zien me dunkt.

10 oktober 2014 om 11:29

Waarom doet Robben op dit moment onder voor Ronaldo en Messi? Neemt zijn clubteam op sleeptouw en speelt de sterren van de hemel (niet 1 jaar maar al meerdere jaren), op het WK was Robben de beste speler en hielp die een middelmatig team naar de halve Finale.

Wij zijn in Nederland altijd erg makkelijk met onze spelers onderwaarderen. De laatste tijd heeft Robben nog steeds stappen gemaakt terwijl je zou denken dat hij gezien zijn leeftijd en zijn blessuregevoeligheid minder zou worden naar mate hij ouder wordt.

Ik zou niet weten waarom Robben zoveel minder is dan Ronaldo en Messi. Enkel omdat hij minder goals scoort want qua spel, zowel aanvallend als verdedigend is het een beest en vind ik hem niet onder doen. Vooral dat verdedigende aspect kunnen Messi en Ronaldo nog wat van leren.

Ik snap dan ook niet zo goed dat je zegt dat waarschijnlijk alleen Nederlanders Robben zo hoog plaatsen. Wij zijn meestal degene die onze eigen spelers, ondanks hun fantastische prestaties, naar beneden lullen terwijl in het buitenland er veel meer waardering is.

"als ik coach was" , dat is het net niemand wil je bij een topclub en dat is zeker te begrijpen als je zulke uitspraken doet.

Messi en Ronaldo staan op eenzame hoogte dat weet iedereen. Robben speelde een geweldig WK maar zo constant als deze 2 is niemand. Belachelijk dit seg

Het beste team dat je kan opstellen bestaat niet uit de individueel beste namen. Ik begrijp Van Marwijk wel. Als ik een dreamteam mocht maken zou dat er zo uit zien:

Neuer
Lahm
Kompany
Ramos
Kolarov
Modric
Fernandinho
Robben
Silva
Bale
Huntelaar
10 oktober 2014 om 12:48

Wat een belachelijk elftal zeg.

Geen Ronaldo of Messi en Huntelaar in de spits sterk man. Kolarov als bankzitter in een dreamteam

10 oktober 2014 om 16:54

Als je Ronaldo in je team wilt moet je alles om hem heen bouwen. Dat kan, maar ik kies liever voor een meer gelijkwaardig team waar je minder afhankelijk bent van één speler.

Messi komt met zijn wandeltempo niet in aanmerking.

Kolarov is City's eerste keus op linksback hoor. Pellegrini rouleert soms maar Clichy is beduidend minder.

Ik kijk wel liever naar Robben dan naar Messi of Ronaldo. Het is altijd spannend als hij de bal krijgt. Al zal dat ook wel komen omdat ik fan van Bayern en Oranje ben maar goed.

Met mijn totaal niet objectieve blik moet ik toch met pijn in het hart toegeven dat die andere twee beter zijn

Je kan ze natuurlijk ook gewoon lekker alledrie opstellen.

En Daarom ben je nu ook geen coach

Robben is beter dan messie, maar mag niet eens de veters strikken van Ronaldo en Samanci

Niet serieus nemen hij vindt steklenburg ook beter dan casilias.d

Als ik tien miljoen zou hebben, ja als dit als dat , daarom ben jij nu ook trainer.
fool.

Ik zou nog steeds Ronaldo boven Robben verkiezen momenteel. Maar Robben is momenteel wel ietsje beter dan Messi. Zodra Messi weer in topvorm is en werklust toont is hij weer de beste. Maar Bert zegt niks verkeerd hier, er wordt hem gevraagd wat hij momenteel zou doen als hij alle drie tot zijn beschikking had en er één moest kiezen, en dan is Robben in de vorm van zijn leven een verdedigbare keus naast Ronaldo. Laten we niet vergeten dat Ronaldo op het WK zijn team niet zo op sleeptouw heeft kunnen nemen zoals Robben heeft gekend. Hij lijkt iets meer afhankelijk van zijn teamgenoten. Robben is wat dat betreft toch nog iets rijper en gevaarlijker gebleken. Als je echter praat over het niveau Bayern en Real dan heb je natuurlijk wel het beste materiaal om dit soort spelers in stelling te brengen, en dan is Ronaldo weer nuttiger en beter.

Robben misschien voor de "teamgeest", maar Bertje Bertje, potverdrie nog aan toe, op de andere gebieden ontstijgen die andere twee toch werkelijk alles en iedereen.

Partij-tje? , jij kiest Arjen en ik neem één van die andere twee wel.

Hahahaha take a break get a KIT KAT hahahsha Robben boven MESSI en RONALDO hshahahahshshaha

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren