Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ronaldo weigert ontvangst van Gouden Schoen in bijzijn van Suárez’

Laatste update:

Luis Suárez ontvangt komende woensdag in Barcelona de Gouden Schoen. De aanvaller was vorig seizoen in dienst van Liverpool goed voor 31 doelpunten, goed voor 62 punten, en eindigde daarmee op een gedeelde eerste plaats. Cristiano Ronaldo eindigde de voetbaljaargang eveneens op 31 treffers, voor Real Madrid, maar hij krijgt zijn trofee pas volgende maand.

/

Volgens El Mundo Deportivo, een uit Catalonië afkomstige sportkrant, zag Ronaldo het niet zitten om tegelijkertijd met Suárez de Gouden Schoen in ontvangst te nemen. Zodoende krijgt de Uruguayaan, die in de zomer van Liverpool naar Barcelona ging, komende woensdag zijn trofee en Ronaldo op een nog niet bekende datum in november.

Ronaldo en Suárez zijn de opvolgers van Messi, die in 2012/13 met 46 doelpunten de Gouden Schoen in de wacht sleepte. De Argentijn won de trofee ook al in 2009/10 en 2011/12. Ronaldo was de meest trefzekere voetballer in Europa in de seizoenen 2007/08 (Manchester United) en 2010/11 (Real Madrid). Voor Suárez is het zijn eerste eindzege.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
9 oktober 2014 om 19:48

Misschien bang dat hij gaat bijten? Wel raar dat de reden er niet bij vermeld word.

9 oktober 2014 om 19:52

Sws hij kan goed bijten.

9 oktober 2014 om 20:05

Catalaanse krant he...

9 oktober 2014 om 20:18

Dat vbzone dat al in t bericht zet duid er al op dat ze het zelf ook niet geloven. Een hoop geruchten, zal allemaal wel weer verdraaid zijn en niet kloppen.

9 oktober 2014 om 20:23

Dat zeggen ze zodat die discussie hieronder erover gevoerd wordt

9 oktober 2014 om 21:13

hahahhahaha

misschien schaamt Ronaldo dat Suarez met minder wedstrijden en toch even veel goals.

hahahha zo zie je maar zelfs Suarez is even goed als Ronaldo vorig jaar was.

9 oktober 2014 om 21:38

Hahaha grap ken je feiten cule. Ronaldo heeft mindere wedstrijden. En moest nog in CL spelen toen Suarez lekker voor de buis zat scoorde hij 17goals..

9 oktober 2014 om 21:58

Hierro

ik heb medelijden met je...
hahhahaha een ronaldo fan die niet eens weet waar Bayern speelt.
ik dacht dat Bayern en dortmund in de duitsland spelen en niet in spanje...

het gaat om goals in premire division.

suarez speelde zelfs minder wedstrijden dan Ronsldo.

en helemaal in een van de zwaarste competietie van de wereld.

Suarez heeft het prima gedaan dan ronaldo leer er mee leven.

9 oktober 2014 om 21:58

hoeveel goals waren het niet tegen kleintjes en penaltys hahah

9 oktober 2014 om 22:03

@hierro

Het gaat hier om doelpunten in de nationale competitie, dus je kan bayern, dortmund, juventus lekker vervangen door een Elche, Granada, Almeria.........

9 oktober 2014 om 22:04

Het gaat om goals in de primera division? En daar heeft Suarez 31 goals gemaakt? Yeah, right!

9 oktober 2014 om 22:38

Waar zijn de goals van Messi? Krijgt geen gouden schoenenpoetser om hem te troosten?

10 oktober 2014 om 00:15

Iemand die maar blijft doorgaan met schwalbes maken hoeft van mij ook niet op het voetbalveld terug te keren.

10 oktober 2014 om 00:29

Hahahha type op youtube in schwalbe suarez vs vitesse.

Als iemand veel schwalbes maken is het wel team theater neymar, suarez en iniesta.

Daarbij moet ik zeggen dat zit wel in de top van spanje, want ook bij real en atletico dken ze dat. N nog storender is het zeuren om kaarten erna

10 oktober 2014 om 00:33

Messi en Ronaldo zijn spelers die uiteindelijk tot de grootste ooit gerekend gaan worden en het is persoonlijke smaak waar je liever naar kijkt. Als voetballiefhebber ben ik iig blij dat ik in een tijd leeft waarbij ik ze allebei live zie spelen.

10 oktober 2014 om 00:36

Geldt wat mij betreft ook voor Robben trouwens, hoort voor 100% bij de top van de wereld. Mooi dat het een Nederlander is.

10 oktober 2014 om 00:52

Jij hebt helemaal gelijk mijn vriend! Die eeuwige discussies over wie van de 2 er beter is. Je hebt daar helemaaal niks aan...














.


Z


Rustig aan boys

10 oktober 2014 om 00:57

Kijk alsjeblieft eerst naar de prijzenkast van Messi, en dan naar die van Ronaldo. Moet je nagaan dat Messi ook nog jonger is. Doei.

10 oktober 2014 om 01:18

Ja dus, kan Suarez er wat aan doen dat Liverpool niet meedeed aan de CL?

Tussen die 31 van Suarez zaten geen penalties anders zou hij over de 40 komen

10 oktober 2014 om 01:55

Als Ronaldo zich moet schamen dan moeten alle andere voetballers wegkruipen in een hoekje. Als je jouw kinderachtige logica volgen uiteraard.

10 oktober 2014 om 07:32

@Fcb_311 Oja omdat ze in de competitie evenveel gescoord hebben zijn ze natuurlijk even goed. Terwijl er nog een CL was die Ronaldo won waarin hij het doelpuntenrecord verbrak.

10 oktober 2014 om 08:34

Dus je hebt het over neymar

10 oktober 2014 om 11:17

Suarez heeft 33 competitiewedstrijden gespeeld en Ronaldo 30. Dus Ronaldo heeft er minder gespeeld, maar net zoveel gescoord.

10 oktober 2014 om 13:45

ach ronaldo is een pure afmaker messi is geniaal. Toen Ronaldo vakantie aan het vieren was speelde messi een WK Finale mmmmmm. maar dat is appels met peren vergelijken het enige wat ik weet is dat Suarez geen een doelpunt uit penalties heeft gemaakt maar dat is niet echt relevant vind ik ze hebben beiden een goed seizoen gespeeld

10 oktober 2014 om 17:34

@ Spaanse Bas

Ik zou maar eens gaan googlen om te zien hoe je de gouden schoen wint....

Lekker professioneel man.... Doe alsjeblieft gewoon is een keer iets zonder daar een verschrikkelijk groot probleem van te maken.

9 oktober 2014 om 19:48

Dat is het niet, hij moet alleen in het middelpunt staan terwijl iedereen hem aanbid en klapt, wat ga je die aandacht delen met een minderwaardige speler als Suarez toch?

9 oktober 2014 om 19:49

Was ik vergeten ja! Die jongen wilt niks anders dan aanbid worden.

9 oktober 2014 om 19:50

Conclusies trekken kan je wel, ja.

9 oktober 2014 om 19:51

Aanbid worden. Dat voltooid deelwoord, 'aanbid', kende ik nog niet.

9 oktober 2014 om 19:52

Of hij is gewoon bang om gebeten te worden? Hij wilt zijn vingers niet kwijt

9 oktober 2014 om 19:54

Inderdaad, kakalegend. Dan kan hij al die goals die hij maakt niet meer tellen als hij voor de zoveelste keer de bal in het doel werkt.

9 oktober 2014 om 20:00

En zou os het exact bij Madridistas en Ronaldo. Allebei zware hypocrieten die nergens tegen kunnen en altijd moeten sneren naar desbetreffende club en/of speler. Sneu en triest niveau zeg

9 oktober 2014 om 20:04

Alle? Scheer niet alles over een kam jongen. Ik heb enorm veel waardering voor Messi zijn kwaliteiten en geniet van beide. Dat mijn voorkeur uitgaat naar Ronaldo is bijzaak.

9 oktober 2014 om 20:07

Why the f moet Messi hier weer bij worden gehaald? Waar zie jij hier iemand over Messi praten? Dat je licht op je teentjes bent getrapt kan ik wel begrijpen, maar om er dan dingen en mensen bij te betrekken die niks hebben te maken met het artikel of de comments is gewoon triest.

9 oktober 2014 om 20:10

Of jij kan niet objectief kijken en moet gelijk een Catalaans krant geloven..

9 oktober 2014 om 20:24

@ smk88.

Dus dan speel je het huilend op de man ipv inhoudelijk te reageren als er een keer een negatief berichtje over Ronaldo staat?

9 oktober 2014 om 20:34

Haha haters gonna hate en daar komen de hatertjes weer... het enige positieve aan haters van ronaldo is dat ronaldo daar alleen maar beter van wordt en iederen zijn mond snoert

9 oktober 2014 om 20:38

Niemand weet de reden waarom hij niet komt. Ga geen vooroordelen geven. Misschien is er wat met zn familie aan de hand ofzo. Of is het gewoon een gerucht.

9 oktober 2014 om 21:01

Huh, ik begrijp jou niet! Ik spreek geen Catalaans!
Want Mundo Deportivo is een lekker betrouwbaar medium? Not!!
Daar werken alleen reporters met een grote duim en de Hoofd redacteur loopt de hele dag rond in een Cule shirt.

9 oktober 2014 om 22:23

Ja, die Catalaanse krant is lekker betrouwbaar. Die komen hier echt niet zomaar mee, echt niet.. Jezus man zielige reactie.

Zoveel wordt er gezegd over deze man, maar de mensen die hem kennen zeggen allemaal dat het een geweldig figuur is en helemaal niet arrogant. Jammer dat mensen zoals jij zo'n haat hebben tegen hem.

9 oktober 2014 om 23:53

Wauw, voor het eerst dat ik zo een subjectieve reactie van je lees man. Had altijd respect voor je, maar nu neem ik je reacties wat minder serieus lol. Het is een speculatie van een CATALAANSE krant, het is niet eens bevestigd. Ik hoop dat het wel echt waar is, Ronaldo hoeft niet met een racist en onsportieve kerel op een podium te staan.

9 oktober 2014 om 21:31

Gadverdamme wat een trieste lui kunnen hier soms reageren man. Jullie zijn vast en zeker ook van die schapen die alles geloven wat in de media wordt gezegd. Naast jullie onzinnige negativiteit over Ronaldo is het wel duidelijk in wiens anus jullie lekker warm zitten te chillen, die van Messi, toch? Geniet van beide spelers man, en vel eens niet jullie oordeel zo snel na zo'n ongeloofwaardig bericht als dit. Hypocriete lui

10 oktober 2014 om 16:48

@ Brafca

Het is ook allemaal te kinderachtig voor woorden, maar goed veel voetballers zijn ook gewoon een stel kinderen met een dikke bankrekening. Hetzelfde vond ik ook gelden rondom dat gedoe bij de "ballon d'or", die prijs is toch ook niet serieus meer te nemen na al dat gelobby en gedram van Ronaldo. In dat opzicht is het niet verwonderlijk dat hij het ook hier weer nodig vind om er een circus van te maken.

Het blijft een ijdel figuur.

Bescheiden jongen die Ronaldo, en in before el mundo is barcapropaganda dus is onzin gelul

9 oktober 2014 om 20:38

Raar wat je (allemaal) zegt. Ronaldo wil helemaal niet alle eer, hij was er altijd als Messi weer eens (ten onrechte) de gouden schoen won. En ja, dat wist hij dan van te voren.

9 oktober 2014 om 20:50

Hoe kun je ten onrechte een gouden schoen winnen? Dat gaat toch gewoon om wie de meeste goals heeft gemaakt?

9 oktober 2014 om 20:52

Hoezo ten onrechte de gouden schoen winnen. Dat gaat toch om het aantal doelpunten die je in een competitie maakt. De gouden schoen is wel een van de prijzen die het eerlijkste is. Op basis van doelpunten dus. Degene die de meeste doelpunten maakt krijgt de schoen ! Beetje raar dit van jou !!

Je verdiend het ook alleen in de spotlight te staan. Wat een baas/fenomeen/god. Hala Ronaldooooooooo

9 oktober 2014 om 19:49

Cr7 is ook op vz aanwezig

9 oktober 2014 om 19:51

Mede Door mensen zoals jij is ronaldo zich zo gaan gedragen....

9 oktober 2014 om 19:54

Ronaldo leest zijn reactie natuurlijk..

10 oktober 2014 om 08:49

@smk88 t gaat toch niet alleen over zulke reacties op internet, helder licht.

Lekker professioneel ook weer. Op dit moment boven iedereen verheven maar waarom moet je je ook zo gedragen. Zonde man. Dat vierde doelpunt in de finale CL was al lachwekkend hoe hij juichde. Deze man is alleen maar met zichzelf bezig en echt ook alleen maar.

9 oktober 2014 om 19:52

Wat is er onprofessioneel aan, als ik vragen mag?

Alleen maar met zichzelf bezig? Vandaar dat compliment naar Benzema laatst? Of was dat om hem te pleasen, zodat hij Ronaldo nog meer in stelling zou brengen?

9 oktober 2014 om 19:53

Dat ene compliment doet het hem ook echt ....

9 oktober 2014 om 19:55

Suarez zou diegene moeten zijn die weigert het podium te delen met die narcist. Hij heeft 31 goals allemaal open terwijl Ronaldo lekker gestattpad heeft met 6 pingels.
Als Suarez alle Liverpool pingels nam in plaats van Bambi op ijs had hij er meer dan 40 gehad.
Pingels zouden half mee moeten tellen.

9 oktober 2014 om 19:56

Dat geeft aan dat hij niet alleen maar, echt ook alleen maar met zichzelf bezig is. Dat is immers wat Raffaello beweerde. Ik ben dan wel zo vriendelijk om aan te tonen dat die bewering niet klopt.

9 oktober 2014 om 19:58

Ja, en Ronaldo staat linksbuiten en Suarez spits. Als spits kom je iets vaker in de gelegenheid te scoren. Zo kun je voor allebei de kanten wel wat verzinnen natuurlijk. Waarom penalty's half mee moeten tellen weet ik niet.

9 oktober 2014 om 20:01

Zullen we Messi z'n pingels dan ook maar voor de helft tellen en het record teruggeven aan Muller? Toen hoorde ik je niet huilen, klein kind. Bah!

9 oktober 2014 om 20:02

Liever een narcist dan een bijtende psychopaat, maar dat is mijn mening.

9 oktober 2014 om 20:03

Opeens tellen penalties niet mee? Waarom omdat Ronaldo ze mag nemen en ze er ook inschiet?

Suarez is een schande voor het voetbal, hoe durf je het voor hem op te nemen? Owja hij is naar Barca daarom.

9 oktober 2014 om 20:03

Omdat hij Ronaldo haat en bang is dat zijn bilmaatje Messi met deze vorm weer geen Gouden Bal pakt. Twee jaar op rij kan natuurlijk niet en hij verdiende hem afgelopen jaar ook al. Volgens Catalonia was hij ook terecht verkozen tot beste van het WK. Neem hem niet al te serieus, hij komt wat aandacht tekort thuis.

9 oktober 2014 om 20:06

Kom op zeg, Ronaldo linksbuiten is het zwakste argument ooit, knap dat Suarez meer assists had dan, gok ik overigens
Pingels horen minder zwaar te tellen omdat goedkoop stats verkrijgen is. Officieel misschien niet maar 31 open goals is toch knapper, bij Liverpool nota bene.
Daar kan iedereen eerlijk over zijn vind ik.

9 oktober 2014 om 20:06

Opzich ben ik het met je eens dat Ronaldo hier veel te narcistisch is, alleen met die penals half mee tellen heb ik meer moeite mee. Ik zeg niet dat het bij ronaldo het geval was hoor, maar als jij je goal wilt maken in de 16 en je wordt neergehaald moet je hem voor de helft gaan tellen, als je hem al scoort?

9 oktober 2014 om 20:07

Is ook zo, maar in deze tijd is het moeilijker dan vroeger.

9 oktober 2014 om 20:09

@ Michielho,

Nee ik vind persoonlijk dat pingels minder zwaar horen te wegen dan open goals, is niet erg dat het niet gebeurd overigens.
Ik vind de epl ook zwaarder dan in la liga om in te scoren eerlijk gezegd maar de criteria is het zelfde. Gouden schoen logica zijn 30 goals in de eredivisie evenveel waard als die van Zlatan bv, vind dat ook niet echt eerlijk. Maarja regels zijn regels.

9 oktober 2014 om 20:12

Smk88, Bron of heb je nog meer van die onzin opmerkingen?
- vind Messi's zege niet terecht, waren paar betere.
- ik geef niks om de gouden bal sinds Henry em nooit won.

9 oktober 2014 om 20:15

Ik ben het sws eens dat PL meer moet wegen dan la liga, want daar vallen ook vaak handbaluitslagen.

9 oktober 2014 om 20:16

Epl zwaarder in La liga kan kloppen maar waarom knalt Diego Dier er elke week eentje in ? Ronaldo zou ook in zeker 35+ maken in PL.

9 oktober 2014 om 20:26

Liever een narcist dan een racist zoals Suarez dat is (Evra gebeuren).

9 oktober 2014 om 20:27

Omdat het een goede spits is en past bij Chelsea, in de epl worden echt geen 45/50 goals gemaakt, ook niet door Ronaldo of Messi.

9 oktober 2014 om 20:35

Normaal praat jij wel realistisch maar.nu

9 oktober 2014 om 21:23

Catalonia. Leuk om te zien hoe je Ronaldo zo kan afkraken en messi en suarez de hemel in kan prijzen. Was dat ook het geval geweest als Ronaldo nog bij united zat en suarez bij liverpool? Ik heb het idee dat jij niet helemaal objectief kijkt nu terwijl je dat vaak genoeg wel doet.

9 oktober 2014 om 21:43

@catalonia in 2007 toen Ronaldo de Gouden Bal won was hij 23 jaar oud. In de competitie 31 doelpunten en alle competities 42. Aangezien hij zich pas daarna is gaan specialiseren in doelpunten scoren is het alleen maar logisch dat hij ook in de EPL meer zou gaan scoren. Juist nu zou hij meer scoren.

9 oktober 2014 om 23:06

Denk je dat hij 40+ zou scoren in de epl dan? De aanvoer is ook belangrijk.

9 oktober 2014 om 23:08

@ Rick, ja dan was dat ook zo geweest, Suarez is ook gewoon een vieze speler wanneer hij bijt bv, maakt niet uit waar hij speelt.

10 oktober 2014 om 01:04

Catalonia:

Suarez heeft ook 3 competitiewedstrijden meer gespeeld dan Ronaldo vorig seizoen. Als het evenveel zou zijn dan had Ronaldo minimaal op 34 goals gestaan

9 oktober 2014 om 19:57

Inderdaad wat een Diva gedrag zeg.. Het begint irritant te worden.

Waarschijnlijk bang dat hij gebeten werd ..

On:

Staat Suarez ook in zijn eentje in het zonnetje , hij heeft het verdiend, zeker na zijn laatste seizoen bij liverpool

Yup Ronaldo is niet arrogant ye sure. Is toch wel schandelijk dat je zo met een collega omgaat.

9 oktober 2014 om 20:03

Dit is niet zomaar een collega. Dit is een collega die het hele voetbal in diskrediet heeft gebracht door al drie keer iemand op het voetbalveld te bijten. Ik vind het niet arrogant als je niet met zo iemand op het een podium wil staan, los van of het waar is wat hier staat.

9 oktober 2014 om 20:11

Alsof Ronaldo de netste speler van de velden is. Na het slaan van Diego Godin heeft die echt niet veel recht van spreken meer,

9 oktober 2014 om 20:34

Waarom rechtvaardig je het zelf zo terwijl je net nog zegt dat voorbarige conclusies trekken niet de juiste manier is om te reageren hierop?

9 oktober 2014 om 22:12

Je moet me niet verkeerd begrijpen.

Áls Ronaldo inderdaad niet komt, kan ik het begrijpen, en gezien El Blanquitooo die mogelijkheid voor waar aanneemt, rechtvaardig ik wat Ronaldo misschien doet.

Dat neemt echter niet weg dat het onnodig is om die conclusie te trekken die ook El Blanquitooo trekt. Ik heb echter niet de behoefte om iedereen die wat in dit nieuwsbericht staat voor waar aanneemt daar steeds op te wijzen, dus ik reageer op de gespreksstof die op tafel komt.

9 oktober 2014 om 19:56

En als je er 31 maakt?

Het is sowieso een schande dat suarez op een podium staat. Stuur die prijs maar op. Door zijn acties snap ik niet dat hij niet langer geschorst is.

9 oktober 2014 om 20:03

Wat is er een schande? Dat Suárez geweld goed was vorig seizoen en vanuit elke hoek wist te scoren? Oké dan.

Messi heeft jou toch ook al die jaren een plekje naast hem gegund? ?

Als dit waar is, dan moet je hem die prijs ontnemen, kom nou!

9 oktober 2014 om 20:01

Hahahaha wat een grap! Een plaats gegund?

9 oktober 2014 om 20:07

Je bedoelt dat de FIFA Messi tweemaal op de eerste plek heeft gezet? Ik zal niet zeggen dat Ronaldo hem die jaren moest krijgen, maar zeker niet Messi. Over gunnen gesproken.

9 oktober 2014 om 20:30

Rechtvaardig die prijs van Ronaldo van vorig jaar maar eens terwijl die van Messi onterecht waren in 2010/13 (neem ik aan).
Enige 100% feiten waar zelfs jij niet omheen kan:
- Ronaldo is de enige speler die won ooit zonder officiële prijs.
- Ronaldo won als enige na heropening.

Kunnen 101 redenen voor zijn dat Ronaldo de trofee niet aankomende woensdag krijgt. Gelukkig weten de roddelkranten het altijd wel goed.

Wie zegt dat dit waar is mensen praten gelijk negatief over Ronaldo

9 oktober 2014 om 19:57

Madridista logica

9 oktober 2014 om 19:59

De logica van een tunnelvisionist (mocht dit geen woord zijn, bij deze) als jij is anders ook niet om over naar huis te schrijven. Jij gaat er gelijk vanuit dat dit waar is, terwijl het komt van een Catalaanse krant.

9 oktober 2014 om 20:02

Ok als hij braaf komt dan bied ik mijn excuses aan.
Misschien dat Real weer snel een oefenpotje organiseert, wie weet?

Ronaldo heeft wat mij betreft groot gelijk.
Ik ben alles behalve liefhebber van zijn gedrag maar wel van de voetballer ronaldo.

Suarez mag in dit geval niet eens in de schaduw staan.

9 oktober 2014 om 20:00

Juist andersom, wie heeft 31 velddoelpunten in de epl? En wie heeft 6 pingels nodig gehad bij Real?
Suarez mag een bijter zijn en een lul maar deze prijs wint hij compleet terecht op basis van de criteria.

9 oktober 2014 om 20:05

Triest dat je opeens penalties niet mee telt...ze horen toch ook bij het voetbal. Suarez moest maar niet bijten dan had hij zeker meer goals.

9 oktober 2014 om 20:13

Het feit dat hij door dat bijten een aantal wedstrijden heeft moeten missen benadrukt alleen maar nof meer dat hij deze prijs verdiend! En het feit dat hij geen penaltys heeft genomen om tot dat aantal te komen. Het feit dat hij deze goals heeft gemaakt in een kwalitatief minder team en in een sterkere competitie laat ik maar achterwege!

9 oktober 2014 om 20:16

Schorsing was na de competitie, snap je hoe de gouden schoen werkt?

9 oktober 2014 om 20:19

Ronaldo heeft vorig seizoen nog minder wedstrijden gespeeld he vergeet dat niet. Ook moest doordeweeks in CL voetballen waar Suarez de hele week rust had. Vergeet dat ook niet.

9 oktober 2014 om 20:20

Hij bedoelt de schorsing van het vorige seizoen waardoor hij minder competitie wedstrijden en penaltys nodig had om tot 31 goals te komen.

9 oktober 2014 om 20:22

Dat is wel zo, desondanks is 31 goals met Liverpool in de epl zonder pingel ook uitzonderlijk knap.
Voor Ronaldo ishet relatief matig door de enorme maatstaf die hij en Messi op la liga hebben gezet, 10 jaar geleden was het een enorm aantal, nu is het karig voor hem.
Dit jaar knalt hij bv vol over heen en wint hij de gouden schoen ook.

Onbegrijpelijk dat dit zo lang moet duren. Zijn al 2 maanden onderweg in het nieuwe seizoen. Begrijpelijk dat Suarez hem nu pas mag ontvangen maar Ronaldo hoort die prijs gewoon voor de eerste competitiewedstrijd in Bernabeu te krijgen.

Raar wanneer een Madrileense krant iets slechts meld over Messi dat het gelijk onzin is. Maar nu een Catalaanse krant iets over Ronaldo meld moet het gelijk waar zijn...

9 oktober 2014 om 19:58

Dus hij komt? Zo niet dan schiet je nutteloos in de verdediging.

9 oktober 2014 om 20:06

Je kent de reden niet eens. Types zoals jij wachten op dit soort berichten zodat ze los kunnen gaan en zeggen ''kijk, Ronaldo is weer eens arrogant''

9 oktober 2014 om 20:09

er kunnen meerdere redenen zijn om niet te komen catalonia. Als hij inderdaad niet komt omdat hij zich beter voelt (en voor mij ook is) dan suarez is het een arrogante zak, daar heb je gelijk in. Maar misschien heeft hij woensdag al een afspraak, of is dit in overleg met de organisatie gebeurd? Ik weet niet of het vaker voorgekomen is recent dat er 2 winnaars waren?

9 oktober 2014 om 20:09

Je weet zelf de hoofd reden amper catalonia, dat dit toevallig zo word gemeld betekent niet dat het zo is.

Al is het so what?

De beste mag best onderscheiden worden .

9 oktober 2014 om 20:19

Je moet kijken waar het om draait, gouden schoen draait puur om doelpunten.
Ronaldo zelf noemde het in 2011 nog de meest terechte prijs omdat je ervoor niet door anderen beoordeeld moet worden (steek naar Messi's gouden bal zege dat jaar).
Suarez heeft evenveel goals en zonder een pingel zelfs, hij heeft al het recht van de wereld om daar te staan.
Scoort Sigthorsson de meeste goal icm die ratio die voor Ned geldt in vergelijking met de sterkste competities dan verdient hij het net zo hard.

9 oktober 2014 om 20:20

@ Michielho,

Forlan/henry uit m'n hoofd,

9 oktober 2014 om 20:27

Zielig..

10 oktober 2014 om 01:06

Suarez heeft 3 wedstrijden meer gespeeld

9 oktober 2014 om 20:01

Juist andersom en vz meldt nooit als er negatief bericht over barcelona is dat het bericht van ren madrileenae krant afkomstig is en nu dit berricht van een catalaanse krant komt wordt het wel meteen erbij vermeldt.

9 oktober 2014 om 20:20

Aangezien marca zovaak de bron is gaat deze vlieger niet op.

9 oktober 2014 om 20:37

jij hebt wel heel veel moeite dat ronaldo die prijs wint of niet
ga lekker na bed en ga daar huilen ppff

Niemand weet de reden maar wel meteen conclusies trekken dat Ronaldo alleen in de spotlights wilt staan.. Triest

Ik sluit me graag aan bij feyefye. Laten we nu gewoon op meer informatie wachten over de beweegredenen van Ronaldo...misschien heeft hij wel iets anders wat ook belangrijk is?

EN so what als die in de spotlights wilt staan? Heeft die zelf afgedwongen en verdiend. Suarez verdiend het niet om samen met ronaldo geeerd te worden!!!

Nou ik ga er van uit dat hier niks van waar is.
Catalaanse krant die wat schrijft over Ronaldo
Hmm we wachten tot het nieuws ergens betrouwbaarder weg komt.

Opzich snap ik dat statement wel. Ronaldo distantieert zich volledig van de acties van Suarez. Iets wat misschien meer sporters en clubs hadden moeten doen. Ik ben een Suarez fan, maar dat gedrag is onacceptabel, zeker 3x

9 oktober 2014 om 20:32

En Ronaldo is een ambassadeur voor schoon voetbal of iets? raar macho gedrag, niet juichen met teamgenoten, slaan van spelers, en duikelen. Echt een voorbeeld voor de jeugd.
Niet zo'n enorme lul als Suarez natuurlijk maar als toonbeeld van schoon voetbal die zich distantieert is hij ook niet geschikt.
Al is die motivatie onwaarschijnlijk eerlijk gezegd.

9 oktober 2014 om 20:51

Ronaldo is iig een ambassadeur voor het voetbal. Meer dan Suarez. Natuurlijk heeft hij z'n vervelende trekjes, maar dat is wel te begrijpen... Het is trouwens maar de vraag of het zo is natuurlijk...

9 oktober 2014 om 21:05

Catalonia ik zie je op ieder bericht reageren, ga je nog iets nuttigs toevoegen ipv alleen Ronaldo afkraken? Heb je niks beters te doen?

9 oktober 2014 om 22:33

Nog altijd minder erg gedrag dan spugen op en naar spelers wat jouw fapmateriaal gedaan heeft. Maja, dat zul je wel niet geloven ondanks dat er beeldmateriaal van is op youtube.

9 oktober 2014 om 23:12

Ronaldo is zeker een voorbeeld. Ik snap niet waarom je dat nou zegt?
Heel veel mensen die ik ken gaan zelfs extra trainen ze zegge, Ronaldo is daar een voorbeeld van zegge ze, daarom hebben mensen zoveel respect voor hem alleen jij niet

En hij heeft 1 x iemand geslagen woow. Je geniet van de voetballer Ronaldo snap je dat niet? Dat hij meestal niet juicht boeit niet.

9 oktober 2014 om 23:42

Dat kan je ook allemaal over Suarez zeggen.

10 oktober 2014 om 00:12

Gelukkig heeft Ronaldo nog nooit opzettelijk met zijn hand gescoord. Maar dit geheel terzijde

10 oktober 2014 om 10:37

Catalonia zijn haat jegens Ronaldo is zo groot dat hij niet meer objectief kan zijn. Hij vergeet wat de mens Ronaldo buiten het veld allemaal doet omdat hij zo geobsedeerd is door Ronaldo.

Onbegrijpelijk dat hij maar zo kan blijven haten. Als je alle posts bij elkaar bekijkt, denk ik dat hij 1/4 deel van de berichten bij Ronaldo puur uit frustratie zet.

Jammer, erg jammer dat hij daar mee door mag blijven gaan.

10 oktober 2014 om 11:15

Lol, ik reageer zat vaak normaal over Ronaldo, ik heb zelfs veel bewondering voor hem als mens en voetballer eerlijk gezegd.
Alleen zijn negatieve kanten storen me en dat mag ook benoemd worden vind ik. Meeste van mijn reacties zijn ook reacties op mensen die alles maar goed praten of iets stoms neerzetten.

We gaan immers altijd af puur op onze indrukken van iets/iemand toch? Als ik een relatie normale reactie over Madrid/ronaldo plaats wordt het gelijk als kritiek of afkraken gezien puur door de indruk die je hebt.
Als Ronaldo niet komt bij zoiets wordt hij gezien als arrogante kwal puur omdat hij die indruk wekt.
Misschien is hij in het echt de aardigste meest bescheiden man ooit met een hart van goud, wie zal het zeggen? maar we kunnen alleen af gaan op indrukken.

Ik ben overigens niet gefrustreerd of geobsedeerd alleen kan heel slecht tegen politiek correct gedoe, pr acties of onzin.
Als iemand zegt dat Ronaldo niet arrogant is omdat hij geld schenkt aan Palestina dan vind ik het idioot, het 1 sluit het ander niet uit, en is totaal onbelangrijk.

Ik reageer ook gewoon normaal vind ik ipv alles zo neutraal mogelijk te houden om puntjes te scoren.
Is ook beter voor de discussies hier op vz omdat je anders alleen maar reacties vol halve waarheden en op safe krijgt, is te saai.

Zolang dit niet uit Cristiano's mond komt mag niemand conclusies trekken, maar het zou mij niets verbazen als dit klopt. Dan niet de eerste keer van deze narcist.

Lekker snel conclussies trekken iedereen...dit bericht komt vanuit ''el Mundo Deportivo''...daar is niets te lezen behalve haat tegenover Madrid...ik zeg niet dat het niet kan kloppen, maar eerst ff wachten op meer bewijs.

Volgens El Mundo Deportivo, laten we dus alstublieft onze conclusies pas trekken als het bericht bevestigd wordt door minder subjectieve kranten.

Door die onzinnige reacties krijg ik nog minder sympathie voor die toeristenclub, hou nou gewoon eens je klep, vorig seizoen speelde hij toch bij Liverpool? Heeft NIKS met jullie te maken!!

9 oktober 2014 om 21:25

Barcelona*

Hah, lol, wie dit gelooft...
Niet meer woorden aan vuil te maken.. dit artikel

is dit wel uit een betrouwbare bron verkregen lijkt een beetje op de telegraaf

Maar geluk dat Suarez weer iemand beet anders had hij aan het einde van het jaar ook de gouden bal voor Ronaldo z'n neus weggekaapt.

Mensen kennen de waarheid niet eens en gaan op basis van dit artikel haten op ronaldo. Zielige barcafans als catalonia en fcb_11: Ga lekker janken en stressen om messi die eigenlijk gewoon de bak hoort in te gaan als iedere burger in dat geval zou moeten!

Volgens mij hebben ze maar eentje gemaakt en drm moest een iemand wachten

Zijn we allang gewend van hem, die arrogantie. Maar de vraag is: wanneer stopt hij er eindelijk mee?

10 oktober 2014 om 00:10

Antwoord: Nooit, zolang je buitenaards presteert is arrogantie niet heel gek

Ik blijf het gestoord vinden dat Messi zoveel goals heeft gemaakt 1 en 2 seizoenen terug. Beide behoren tot de beste van de wereld maar langs de andere kant, buiten de top 5 van Spanje stelt de rest erg weinig voor.

2012/13: Messi 46 goals - Ronaldo 34
2011/12:messi 50 goals - Ronaldo 46
2010/11: Ronaldo 30 goals - Messi 31

Walgelijk maar wel verwacht want hij weet dat komend seizoen hij de mindere van Suarez zal zijn.

9 oktober 2014 om 23:12

Komend seizoen? Dus 2015/2016? Zou goed kunnen. Dit seizoen is Ronaldo tot nu toe beduidend beter, lol.

10 oktober 2014 om 00:17

Dit seizoen wel ja want Suarez heeft nog niet 1 minuut gespeeld voor als je het niet wist.

Volg je wel voetbal?

Even een vraagje, speel je in de Premier League meer wedstrijden per seizoen of in de Primera Division? exclusief Europees voetbal.

Weet niet of dit waar is, maar het is een stomme zet van CR7 om zo te reageren, voor mij laat hij dan juist zien dat hij bang is of te wel erg arrogant. Jammer dit, als dit echt waar is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren