Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ziyech legt uit: ‘Ik had niet het gevoel dat ik bij Feyenoord thuishoorde’

Laatste update:

Hakim Ziyech kon in augustus naar zowel FC Twente als Feyenoord en liet zijn keuze vallen op de Tukkers. De 21-jarige middenvelder speelde vorig seizoen erg sterk bij sc Heerenveen en begon ook dit seizoen goed, met twee goals in de eerste twee wedstrijden. Daarna stapte hij over naar Enschede. Bij Feyenoord miste hij het goede gevoel.

/

In gesprek met De Twaalfde Man verklaart Ziyech zich nader. In De Kuip kon hij weliswaar meer verdienen, maar bij FC Twente wist hij dat hij zeer waarschijnlijk op zijn lievelingsplek zou komen te spelen. Het sportieve aspect gaf voor hem de doorslag. Dat sommige mensen hem voor gek verklaarden dat hij niet voor het goede salaris bij Feyenoord koos, zegt Ziyech weinig. “Ik maak de keuze voor mezelf, niet voor iemand anders.”

“Bij Twente voelde ik mij meer thuis, dat paste beter bij wat ik in gedachten had voor het geval dat ik bij Heerenveen zou kunnen vertrekken. Met Alfred Schreuder heb ik dik een uur gesproken, met allerlei beelden erbij en heb ik uitvoerig de speelwijze doorgenomen. Dat sprak mij aan. Ik had niet het gevoel dat ik bij Feyenoord thuishoorde, wel dat ik bij FC Twente moest zijn”, legt Ziyech uit.

Bij zijn nieuwe club speelde hij inmiddels zes wedstrijden en maakte hij twee goals. Feyenoord ging na zijn afzegging voor Jens Toornstra en haalde die ook binnen. Toornstra zag Feyenoord de groepsfase van de Europa League halen en inmiddels speelde hij vijf competitieduels en twee groepswedstrijden in Europa voor de Rotterdammers. Fred Rutten gebruikte hem de laatste duels als hangende rechtsbuiten.

Hakim Ziyech heeft de juiste keuze gemaakt

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Samen met Sinkgraven het grootste talent in de Eredivisie. Heeft een goede keuze gemaakt, hij heeft een beetje iets weg van Ozil

9 oktober 2014 om 16:24

We doen toch nog iets goed bij Heerenveen.
Gelukkig komt er nog meer talent aan naast vAnholt en vAken dan

9 oktober 2014 om 16:25

Vergeet Thom Haye van AZ niet die jongen is ook pas net 19.

9 oktober 2014 om 16:30

Omdat hij toevallig leuk meevoetbalt.... Laat die jongen ff een seizoen vlammen zeg.

9 oktober 2014 om 16:32

Haha hij heeft 1 leuke wedstrijd gespeeld en opeens moeten we hem niet vergeten! LOL

9 oktober 2014 om 16:48

Is dat niet ook het geval met Sinkgraven dan??

9 oktober 2014 om 16:57

Hahaha inderdaad14 Fer14 daarom zeg ik het juist. Er lopen genoeg talenten rond in Nederland dus om nou te zeggen dat sinkgraven en zyech de grootste zijn..zoals michellaudrup beweert.

9 oktober 2014 om 17:17

Mokerr. Ik heb het in ieder geval over die az pupil niet over ziyech!

9 oktober 2014 om 17:25

@m0kerr
Ehm, Thom Haye is geen Marokkaan volgens mij.

10 oktober 2014 om 00:02

Sinkgraven speelt al langer in het eerste bij Heerenveen en nu Ziyech weg is ontpopt hij zich steeds meer tot de belangrijkste middenvelder. Dus dat is wel degelijk een verschil tov Thom Haye.

10 oktober 2014 om 04:16

14fer14, Sinkgraven hield vorig seizoen Ziyech al op de bank, dus wel meer dan 1 leuke wedstrijd.

9 oktober 2014 om 16:33

Ja en daarvoor was Maher het grootste talent en nu ineens niet meer? We gaan in Nederland maar door met spelers als grootste talent beschouwen, terwijl we het niet lange termijn zien.

9 oktober 2014 om 16:35

Daarom zijn het ook talenten eeh. Dan moeten ze de ruimte en tijd krijgen om een volwaardige eredivisie speler te worden.

9 oktober 2014 om 16:39

Dat ligt aan Maher zelf, hij zou nu geen talent (voor onze begrippen) meer mogen zijn, maar een dragende kracht.

In elk land worden spelers als grootste talenten beschouwd dus er is niks Nederlands aan. Ik hoor zelden dat we hier de nieuwe Cruijff hebben gevonden terwijl het in Brazilie/argentinie overloopt van Pele's en Maradonnas.

9 oktober 2014 om 16:41

Er kan maar één talent het grootste talent van Nederland zijn. Toch roepen we elk jaar na 5 wedstrijden, zonder dat de eerder grootste talent vertrokken is, dat er weer een grootst talent naar boven is komen drijven. Het zijn talenten, of grote talenten in sommige gevallen. Er wordt gewoon enorm overdreven. Klaassen is vorig jaar nog benoemd tot talent van het jaar meen ik en die speelt momenteel ook aller aardigst. Dan is Sinkgraven bijvoorbeeld tot dusver nog echt niet een groter talent gebleken dan Klaassen en Ziyech.

Edit:
Inderdaad Kondogbia, zie ik zo maar Depay over het hoofd. Dat geef maar aan hoe het in Nederland gaat he, ik zie hem al als dragende speler en beoordeel hem niet eens meer als talent. Depay is een van de weinige spelers die wereldtopkwaliteiten vertoond en mag dus momenteel zeker het grootste talent van de Eredivisie genoemd worden, daar doet zijn belang voor PSV niets aan af.

9 oktober 2014 om 16:42

De beste spelers in de Eredivisie zijn eigenlijk gewoon talenten. Depay,clasie zijn eigenlijk de enige die echt top zijn en klaar zijn voor het buitenland.

9 oktober 2014 om 16:52

juist dankjewel
overal hoor je ja we hebbe de nieuwe messi bla bla bla
dus et valt nog wel mee hoe we hier denken toch
en tjah dat maher niet presteert ik denk omdat zulke jongetjes teveel geld verdienen en al denke dat ze er zijn maar talent heeftie zeker!!

9 oktober 2014 om 16:53

Grootste talent is naar mijn mening een begrip die nergens op slaat.

Voorhoedespelers zijn nou eenmaal leuker om naar te kijken, maar je kant het talent van aanvallen en verdedigen nooit vergelijken, dus hoe kan je dan echt spreken van grootste?

9 oktober 2014 om 16:58

@ Cocoafc
Talent is iets wat je van nature hebt, het is een aanleg dat je voor een bepaald iets hebt. De prestaties kunnen dan wel minder zijn, talent zal Maher altijd behouden. Kijk naar spelers van van der Meyde etc. Dat waren spelers met talent, alleen zijn ze er om verschillende redenen niet uitgekomen. Dat maakt hun intrinsieke talent niet minder.

Inderdaad ja het bestempelen van 'grootste' is mijns inziens ook overdreven, vandaar ook mijn eerste reactie. Natuurlijk kan je wel een bepaalde rangschikking maken in talenten, zo is bijvoorbeeld altijd wel duidelijk geweest dat Maldini meer talent heeft gehad dan Charisteas. Natuurlijk heb je wel gelijk dat aanvallend ingestelde spelers sneller gewaardeerd worden.

9 oktober 2014 om 17:06

Ik weet wat talent is hahaa, ik ben het ook met je eens. Vorm verlies je, kwaliteit is permanent.

Het gaat mij er alleen om dat een aanvaller, hoe goed die ook is, nooit beter kan zijn dan een keeper.

9 oktober 2014 om 17:15

Je vergeet ene Depay. Clasie is pas 22 en Kongolo vind ik ook een groot talent.
Klaassen doet het goed bij Ajax en ik vind hem beter dan Sinkgraven.

9 oktober 2014 om 16:41

Dan ben je wel snel een groot talent zeg...normaal gezien komt Sinkgraven niet in de top10 talenten voor als iedereen speelt en fit is.

9 oktober 2014 om 16:52

Haha hallo? Memphis depay?

9 oktober 2014 om 17:14

Ik vind het een beetje dubbel.... Ik had graag Ziyech bij mijn club gezien maar..
1. Met Vilhena heb je al een toptalent die op die positie kan spelen en Toornstra maakt veel indruk op me.

2. Met Slabbekoorn Hamer en Janga heb je 3 potentiële Feyenoord 1 spelers die ook op het middenveld kunnen spelen.

Dus eigenlijk is Ziyech niet nodig ik hoop dat hij gaat vlammen bij Twente maar niet tegen Feyenoord

9 oktober 2014 om 17:49

Ik kan zijn keuze begrijpen en ik het vind te respecteren. Toch is er ook iets dat ik zwak vind in zijn keuze. Hij kiest hier duidelijk voor de club die hem van te voren zegt dat hij alles krijgt wat hij wil. Hij heeft dus vooraf al angst dat hij de concurrentie met Immers bij Feyenoord niet aan wilt gaan of misschien wel niet aan durft te gaan. Dat kan je ook als zwaktebod zien. Dat zorgt ervoor dat ik hem mentaal dus niet zo sterk vind, en dat is wat v Geel ook al zei. Misschien is het dus wel goed dat hij niet voor ons heeft gekozen. Terwijl ik hem wel een heerlijke voetballer vind.
de tijd zal het leren.

9 oktober 2014 om 19:10

Dat was inderdaad ook mijn gedachte. Iemand die echt overtuigd is van zijn eigen kwaliteiten, maakt het niet uit of hij wel of niet de garantie krijgt dat hij op zijn favoriete plek komt te spelen. Hoe dan ook vind ik dit een zwak argument om een club af te zeggen. Als Ziyech nou had gezegd "Twente garandeert dat ik elke week in de basis sta, ongeacht welke positie, en Feyenoord kan mij dat niet bieden", dan snap ik het. Nu laat hij merken dat hij het niet aandurft om met meerdere spelers te concurreren voor een plek. Met die instelling zul je nooit de absolute top halen. Je kan wel altijd gaan voor de zekerheid dat je elke week op je favoriete positie speelt, maar dan blijf je altijd onder je niveau spelen in feite. Als je namelijk altijd speelt, ben je beter dan de rest en zou je eigenlijk de stap omhoog moeten maken om door de concurrentiestrijd beter te worden. Maar als je nooit de strijd durft aan te gaan, kom je niet verder

10 oktober 2014 om 01:24

Dus Vermeer is zwak en Mulder blijkt mentaal niet sterk als hij niet wil banken.

9 oktober 2014 om 18:26

Ik denk dat Ajax een poging moet wagen om Ziyech binnen te halen! Denk dat het nou al een van de beste middenvelders van de eredivisie is!

9 oktober 2014 om 19:09

Haha. En jij denkt dat twente hem voor een prikkie verkoopt aan ajax? Wordt eens wakker!

9 oktober 2014 om 20:50

Spelers van Ajax , Psv , Twente en Feijenoord gaan normaal gesproken voor een volgende stap in hun carriere direct door naar het buitenland en niet meer naar een verhuizing binnen Nederland ( is voor geen van de clubs meer te betalen ) , tenzij ze op een dood spoor zitten , zoals Dico Koppens van Ajax naar Twente

Mooi dat een speler voor het goede gevoel kiest en niet voor het geld een keer.
Al had ik hem wel graag naar Feyenoord zien gaan.

Al vind ik wel dat een speler met zijn kwaliteit wel gewoon in zich zelf mag geloven dat hij zijn positie gewoon afdwingt.

9 oktober 2014 om 22:38

Ik had hem inderdaad ook graag zien komen, maar heb respect voor zijn beredenering. Als het goede gevoel ontbreekt moet je 't inderdaad gewoon niet doen. Hoe jammer dat ook voor Feyenoord is; Hij moet gewoon aan zijn eigen carrière denken, en die centjes komen dan vanzelf wel

Alhoewel ik het zeer jammer vond dat hij niet voor Feyenoord koos maar nu ik Toornstra bij Feyenoord bezig zie ben ik er verdraaid blij mee( had ik overigens niet gedacht). Ziyech is een uitstekend talent maar ik denk niet dat hij het momenteel beter zou doen dan Toornstra bij Feyenoord.

9 oktober 2014 om 16:33

Ik vind dat toornstra verkeerd word gebruikt hoor. De zogenaamde schone rol op de vleugel. Toornstra is vind ik een geweldige middenvelder. Op deze manier worden zijn sterktes niet optimaal benut. Maar ach is maar mijn mening.

9 oktober 2014 om 16:39

Naja op welke plek zou jij hem zetten? Op de plek van Immers? Ik vind hoe hij nu gebruikt wordt toch aardig sterk presteert

9 oktober 2014 om 16:41

@lee112 Het beste wordt niet eruitgehaald, maar wel wat we nodig hebben. Hij zet druk, staat vaak op de goede plek, is technisch en werkt verschrikkelijk hard. Hij probeert Feyenoord ook echt bij de hand te nemen waar hij ook speelt.

Hij eist bijna alles op en onderbouwt zijn status met zijn werklust en kwaliteiten.

9 oktober 2014 om 16:44

@rvxwijk Plek van Immers, is 10 van Immers? Zoek even rond de wereld naar een 10 die net zo slecht is in voetballen als Immers, die vind je niet. Hij zou misschien een prima CM kunnen zijn, maar op 10 kan echt niet meer.

Tegen Groningen liet hij misschien iets zien, maar we weten allemaal dat het in een topwedstrijd nooit gaat gebeuren. 90 moet hij hebben van zijn werklust. Nou die werklust is al makkelijk op te vangen met Toornstra. In de kleine wedstrijden zal het niet opvallen inzake Immers, maar ik houd me hart al vast bij de volgende topwedstrijd.

Immers is geen 10 en gaat dat ook nooit kunnen zijn. Er komt een dag dat Rutten hem ernaast zet of op de CM, maar ook op de cm zie ik betere dan hem. Toornstra op 10 en ooit moet Boetius weer zijn vorm vinden en Basi ook.

9 oktober 2014 om 17:26

Op de plek van immers. Met toornstra zijn goeie schot, loopvermogen en overzicht moet dat wel goedkomen.
Immers vind ik vaker belabberd dan goed. Wel werkt hij altijd hard.

9 oktober 2014 om 17:55

Ik denk dat met de huidige opstelling Feyenoord in de nederlandse competitie steeds moeilijke te verslaan zal zijn. Ze hebben nu een paar spelers die het druk zetten heel goed beheersen. Met Clasie, El Hamdoui, Toorstra en Immers ga het voetballen tegen Feyenoord gewoon lastig worden. Die El Hamdoui is er echt een meester in. Het kan nog heel leuk worden dit seizoen denk ik.

9 oktober 2014 om 18:49

EL Ahmadi

9 oktober 2014 om 16:34

Toornstra is een harde werker met een goede trap, maar Ziyech is echt een juweeltje hoor. Hij is veel technischer en gaat zeker uitgroeien tot een topper.

9 oktober 2014 om 16:38

Tegenwoordig is technisch leuk en aardig maar je moet ook kunnen werken. Kijk naar Ozil, Mata, Maher dat soort types vallen vaak door de mand in grote wedstrijden omdat ze defensief zwak zijn.

9 oktober 2014 om 16:38

@michellaudrup

Eens, maar Feyenoord heeft al aardig wat jonge talenten rondlopen. Daarom denk ik dat het beter voor de chemie van een team is dat we Toornstra nu hebben in plaats van Ziyech.

Begrijp me niet verkeerd hoor, Ziyech was ook welkom geweest een een goede toevoeging aan de selectie. Maar ik denk dat Toornstra van meer waarde is dan Ziyech voor dit Feyenoord.

9 oktober 2014 om 17:17

Kijk ff naar Feyenoord Toornstra is veel meer dan een harde wekker je doet nu alsof het Lexie 2.0 is........

9 oktober 2014 om 16:38

Helemaal mee eens,voor t spel wat Rutten wil is Ziyech niet echt geschikt. En nu zit Vilhena ook op de bank daar had Ziyech wsl bij gezeten aangezien Feyenoord beide spelers wilden halen ipv of Ziyech of Toornstra. Uiteraard had ik m er graag bij gehad,maar voor zichzelf heeft hij de goede keuze gemaakt want Feyenoord gaf m geen garantie op basis en 10.

Hij heeft inderdaad de juiste keuze gemaakt.
Ziyech is een leuke voetballer voor de subtop maar komt tekort voor de absolute top.
Bij Twente krijgt hij een basisplaats maar bij het huidige Feyenoord zou hij naast Vilhena op de bank zitten.

9 oktober 2014 om 16:40

Grappig dat je impliciet beweert dat FC Twente geen topclub is en Feyenoord wel. Misschien moet je hier nog eens over nadenken.

9 oktober 2014 om 16:49

Twente heeft voor Nederlandse begrippen een topteam, maar het is geen topclub.

De geschiedenis van Feyenoord is nou eenmaal "groter" dan die van Twente. Het woord topclub begint zijn waarde te verliezen, want hedendaags zijn er geen supporters meer die ook de geschiedenis kennen van een club. Dat is helemaal niet erg, maar het zijn de topteams die nu veel aanzien krijgen, omdat ze de grootste spelers kopen dmv een suikeroom en dergelijke.

De Europese topteams worden gecreëerd door geld en gebleken is dat "geschiedenis" daar niet tegen op kan.

Twente heeft een topteam, maar als ze volgend jaar niet meedoen om de prijzen zijn ze geen topteam en ook geen topclub. Topclubs verliezen hun status niet door 1 vervelend jaartje, omdat ze in de geschiedenis meer hebben opgebouwd dan velen voor mogelijk houden.

9 oktober 2014 om 16:52

ach Twente is een keer kampioen geworden omdat de rest van Nederland ze het gunde op dat moment.
Als je de "symphatiepunten" die ze gekregen hebben van de ploegen die liever hadden dat Twente Kampioen zou worden dan Ajax eraf zou halen zouden ze het nooit op eigen kracht gedaan hebben.

Twente is net als bv AZ, Heerenveen een goede subtopper met afentoe pieken naar boven.

9 oktober 2014 om 16:55

Hoeveel onzin kan je in 1 bericht plaatsen Copr.

9 oktober 2014 om 17:03

Je a weet dat twente in de eeuwige eredivisie ranglijst gewoon op de 4e plek staat? Dan hoor je toch structureel bij de top

10 oktober 2014 om 13:28

Ik vind het een enigszins ouderwetse gedachtegang om een topclub te benoemen op basis van historie. Wanneer heeft iemand dan een rijke historie? En waar ligt precies de grens? FC Twente heeft duidelijk minder historie en een kleinere achterban dan Feyenoord, maar dat betekent niet dat ze kwalitatief minder zijn. In mijn ogen is dat het eerste aspect waar je naar kijkt bij het bepalen van een topclub: in hoeverre verschillen de kwaliteiten tussen de selecties.

9 oktober 2014 om 16:40

uhmm FC Twente is op dit moment kwalitatief topper dan Feyenoord dus je bewering slaat kant noch wal

9 oktober 2014 om 16:47

@veste053

Kijk ik sprak gister met een Twentesupporter hier in Enschede he en die verwoorde het nou perfect.. Twentesupporters zijn te verwend geworden afgelopen jaren.. jullie zijn helemaal geen topclub daar mag eerst wel wat meer voor gebeuren en dan heb ik het niet alleen over prijzen. Het spel is niet om aan te zien en de veste wordt steeds leger.. zonder.. jullie zijn zeker een goede subtopper maar een topclub en groter dan Feyenoord zijn jullie gewoon simpelweg nog niet. Blijf reël al is dat moeilijk soms.

@kwaliteitpsv

Fc Twente momenteel kwalitatief topper dan Feyenoord? Ik raadt je dan even aan Twente-Feyenoord even terug te kijken en te kijken hoe die 2 wedstrijden hebben afgelegd. Twente had er ook zomaar 4 kunnen verliezen en dat was nog geen eens onterecht geweest. De selecties zijn gelijkwaardig al ben ik van mening dat er bij Twente veel meer uit kan worden gehaald dan dat achterlijke achteruit gehang en de 1-0 verdedigen.

9 oktober 2014 om 16:58

Zijn niet heel veel Twente supporters te vinden die Twente een topclub is, denk dat er (veel) meer Feyenoord supporters te vinden zijn die Feyenoord nog steeds een topclub vinden.

Edit; van mij mag het hoor, zolang er geen definitie is van wat een topclub is, mag van mij iedereen zijn club een topclub vinden.

9 oktober 2014 om 20:57

Volgens mij had twente thuis tegen een zwalkend feyenoord bar weinig in te brengen, dus dat valt ook wel mee.

10 oktober 2014 om 13:25

Jij baseert jouw beweringen op één wedstrijd of één supporter die je hebt gesproken. Een belangrijke vraag is dan echter: in hoeverre zijn deze uitspraken en waarnemingen representatief voor de situatie waarin FC Twente daadwerkelijk verkeert? Ik denk niet dat jouw beweringen opgaan voor alle supporters en alle wedstrijden. Feyenoord verloor bijvoorbeeld van FC Utrecht, terwijl FC Twente, hetzij met matig voetbal, 'gewoon' won van FC Utrecht. Een vraag aan jou: is FC Twente dan opeens een grotere club dan jouw clubje? Ik denk het niet hé.
Kortom, je moet niet te veel generaliseren, zorg ervoor dat je geen onzin lult.

9 oktober 2014 om 16:45

Leuke speler voor de subtop en komt te kort voor de top? Momenteel staat Twente hoger dan Feyenoord mede door een goed spelende Ziyech. Je maakt mij niet wijs dat Ziyech te kort komt voor de top. Ziyech zou ook in de basis staan bij Ajax, PSV en Feyenoord. Ziyech heeft een schitterende steekpass, een goed schot en heeft een prima overzicht.

9 oktober 2014 om 16:50

We zullen het aan het einde van het seizoen wel weer zien. Feyenoord's selectie is vele mate sterker. De nieuwe spelers moesten aan elkaar wennen, maar je ziet nu dat het gaat lopen. Feyenoord zal normaal gesproken met PSV en Ajax strijden voor de titel. Twente, Heerenveen, Vitesse en AZ zullen het uitvechten voor de plaatsen eronder

9 oktober 2014 om 16:56

Twente mag gerust in het rijtje Ajax, PSV en Feyenoord genoemd worden hoor. Het team dat zij hebben is helemaal niet minder en ze zijn ook gewoon een topteam.

Helaas is het niet alleen kwaliteit dat de competitie bepaalt.

9 oktober 2014 om 18:46

Twente niet minder dan PSV ? PSV heeft duidelijk een beter elftal dan Twente. Dat weet iedereen met een beetje voetbalverstand.

9 oktober 2014 om 20:56

Ik dacht het niet......immers zou zeker zijn plek kwijtraken , ik denk dat het middenveld van Twente niet onderdoet voor Feijenoord.
Ebicilio , Ziyech , Mokotjo en Guttierez........zeker net zo top als Feijenoord.

Blij dat we uiteindelijk toch Toornstra gehaald hebben, voor Feyenoord een veel betere speler dan Ziyech. Voetballend een goede jongen met een keiharde werklust. En nu al wekelijks de beste bij Feyenoord.

9 oktober 2014 om 16:39

Ja precies, Toornstra is een harde werker met een uitstekende techniek. Ziyech is zo dun dat als hij tegen een Yaya toure speelt omver wordt geblazen..

9 oktober 2014 om 16:47

Klopt, al komt Ziyech Touré niet zo snel tegen, hier staat hij tegenover Gudelj, Zimling met alle respect. Voor de Eredivisie een fantastische speler, meet enorm veel potentie.

9 oktober 2014 om 16:57

Ziyech is leuk als hij vanachteruit te voetballen maar niet om (zoals Rutten wil) je tegenstander vast te zetten. Daarvoor mist hij gewoonweg de power.

Maar als je zoals twente meer achteruit speelt en hij krijgt daardoor meer ruimte kan hij prima mee.

Jammer, maar Toornsta kan het voorlopig wel aan op 10. Ik vind Toornsta een echte cm, maar hij doet het vooralsnog meer dan goed op de overige posities. Ooit zal Rutten inzien dat Immers niet veel toevoegt, voor een echte buitenspeler kiezen en Toornstra op 10 zetten.

Denk niet dat Ziyech hetzelfde zou kunnen geven als Toornstra en dat is ook echt wat Feyenoord nu nodig heeft. Ziyech lijkt mij een speler die een klasse apart kan zijn in een goed draaiend team, maar Toornstra heeft ook bij Utrecht het maximale eruit gehaald.

Heerlijk een speler die zijn hart laat spreken en op zijn gevoel afgaat ipv alleen voor het geld kiezen.
Hij heeft de juiste keuze gemaakt denk ik want nu kan hij wat geleidelijker naar zijn top toe werken en die ligt denk ik niet in Nederland.bij Feyenoord zou de druk te hoog zijn en zoals veel jonge talenten zou hij weleens problemen kunnen krijgen met het verwachtingspatroon in de Kuip.

Nee laat hem maar lekker tot wasdom komen in de luwte bij Twente. iets meer ontspannen sfeer daar.

Ik vind het toch fijner dat we Ziyech niet hebben en Toornstra wel. Niet omdat ik Ziyech een mindere speler vind, Ziyech vind ik qua potentie een speler waar je geld aan had kunnen verdienen. Maar ik denk dat dit Feyenoord geen behoefte had aan nóg een jong talent. Er lopen al veel jonge talenten rond bij Feyenoord, daarom denk ik dat het goed is als er een wat oudere jongen komt met genoeg ervaring.

9 oktober 2014 om 16:51

Precies. Ziyech is een pareltje maar aan Toornstra hadden jullie inderdaad meer, en dat blijkt. Hij past ook precies bij Feyenoord vind ik. Hij werkt keihard en kan ook nog eens goed voetballen. Daarbij heeft hij een mooie leeftijd, precies wat jullie nodig hadden.

Copr beetje onzinnig dit.
Als ze Ziyech hadden gehaald was Toornsra niet gekomen en ja Ziyech is beter dan Vilhena

9 oktober 2014 om 16:51

Zijech en Vilhena zijn twee verschillende spelers. kun je niet met elkaar vergelijken

9 oktober 2014 om 18:07

ja Vilhena debuteerde al op zijn 17de en word al jaren begeerd door elke topclub in europa....

9 oktober 2014 om 20:58

Daarom zit hij nu ook de bank warm te houden met een gezicht als een oorwurm.

9 oktober 2014 om 21:08

Dat noem je concurrentie hij zal vast wel weer spelen maar er word nu meer van hem verwacht !

Tot nu toe is het een uitstekende keuze geweest. Past prima bij ons en doet het uitstekend.
Heb ook het gevoel dat hij zich snel thuis voelt bij Fct.

Weer een speler waar we een jaar of 2 (als we geluk hebben 3) van kunnen genieten en die je, waarschijnlijk, met dikke winst gaat verkopen.

Als we eenmaal geen schulden meer hebben op deze voet doorgaan en definitief aanhaken en elk jaar top-4 halen. In mijn ogen zijn we nog net geen topclub, je ziet aan alles dat Ajax, PSV en Feyenoord nog net wat groter zijn. Maar hopelijk kunnen we van de traditionele top-3 een traditionele top-4 maken.

Lekker in de luwte spelen bij Twente. Vanuit sportief perspectief (en dus ook financieel) ga je toch bij Feyenoord spelen?

9 oktober 2014 om 22:12

In de luwte...yeah right. In welk grot heb jij afgelopen 10 jaar doorgebracht?
Zelfs als Feyenoord financieel meer biedt, kiest een speler voor een andere club in NL. Dat is inderdaad wel even schrikken.

Goed om te lezen dat hij "op gevoel" zijn keuze heeft gemaakt en niet alleen naar geld kijkt. Jammer dat hij niet naar Feyenoord is gekomen. Toch veel succes in je verdere loopbaan. Prima speler en onbegrijpelijk dat hij niet voor jong oranje is geselecteerd

Ziyech is pas 21 en kan een grote speler worden Toornstra is alweer 25 dus is 4jaar ouder dan Ziyech. Vind het jammer dat Ziyech niet is gekomen maar accepteer zijn beslissing ben ook benieuwd naar zijn interlandkeuze.

Toch vind ik dat Heerenveen niet onderdoet voor clubs als Feyenoord en Twente dit seizoen. Maar is uiteindelijk voor alle drie de partijen een goede uitkomst. Want wij hebben nu wat geld, en de opvolger Sinkgraven

Tuurlijk is die Ziyech een talent. Toch is er wel een lijn te ontdekken in spelers die het wel halen en die het niet gaan halen. Ben je altijd verwend geweest door je talent en kan je er moeilijk mee dealen als je een keer op de bank komt ( de speler in kwestie voelt zich vernederd) dan is de kans op slagen meestal beduidend lager. Zonde, dat wel.

10 oktober 2014 om 18:48

Ziyech is nooit verwend geweest,Ziyech kwam op de bank terecht om dat hij niet bij wou tekenen.als je 30000 meer krijgt aan geboden dan je optiejaar ,dat is toch lachwekkend en na 2keer weigeren de mededeling krijgen dat ze anders een andere zoeken voor zijn plek maar hij draaide zo goed dat ze dat nog niet konden doen maar de eerste wedstrijd na dat play offs binnen waren zat hij op de bank Zoran voel maar even hoe het is om bij een profclub op de bank te zitten.ziyech wou graag voor twee jaar bij tekenen,heeren veen wou meer en dat zonder clausules.ziyech voeld zich niet vernederd hij wou geen wurg contract tekenen en dat hij goed gedaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren