Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Afellay krijgt basisplaats in duel met Kazachstan

Laatste update:

Ibrahim Afellay speelde al 23 maanden niet meer mee bij Nederland, maar maakt vrijdagavond zijn comeback. De 28-jarige middenvelder annex linksbuiten krijgt van bondscoach Guus Hiddink een basisplaats in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Kazachstan, in de Amsterdam ArenA. Het zal voor Afellay een laatste horde zijn op weg naar volledig eerherstel.

/

Tussen 2007 en de zomer van 2011 ontwikkelde Ibi zich sterk en speelde hij de nodige interlands onder Marco van Basten en Bert van Marwijk. Een half jaar na zijn transfer van PSV naar Barcelona raakte hij echter zwaar geblesseerd en werd hij ver terug geworpen. Ook bij Schalke 04 sloeg het noodlot toe en vrijwel het complete seizoen 2013/14 ging aan hem voorbij: zo ook het WK 2014 in Brazilië.

Louis van Gaal deed na zijn aantreden driemaal een beroep op Afellay, maar opvolger Guus Hiddink selecteerde hem vlot na zijn indiensttreding weer voor de nationale ploeg. Dinsdag zei Afellay al dat hij er voor zichzelf vanuit ging dat hij zou gaan spelen tegen Kazachstan en/of IJsland, omdat hij dan zo scherp mogelijk zou zijn áls Hiddink een beroep op hem zou doen. Donderdagmiddag bevestigde de bondscoach dat Afellay in de basis staat.

De ex-PSV’er speelt momenteel op huurbasis bij Olympiacos en kwam tot vijf duels en twee doelpunten voor de Grieken. In het shirt van Oranje kwam hij tot 44 interlands en vijf goals. Zijn laatste optreden was de 0-0 remise tegen Duitsland, in november 2012. Vrijdagavond begint Jasper Cillessen in het doel en voor hem spelen Gregory van der Wiel, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daley Blind. Het middenveld bestaat uit Nigel de Jong, Afellay en Wesley Sneijder en de aanval wordt gevormd door Arjen Robben, Robin van Persie en Jeremain Lens. Kind van de rekening is vooralsnog Georginio Wijnaldum.

Denk jij dat Ibrahim Afellay indruk gaat maken tegen Kazachstan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

leuk voor Ibi, kijken hoe hij functioneert samen met de rest. Kazakhstan prima sparringpartner.

9 oktober 2014 om 15:47

Ik zou ze niet onderschatten, als ze de bus parkeren voor hun doel zie ik Nederland niet 1,2,3 winnen. Van de andere kant: we hebben onze Ibi weer terug dus ik denk dat we gaan winnen. Wijnaldum vond ik wel goed hij brengt veel fysieke kracht maar Ibi is technisch wel iets beter dus hoop dat we lekker gaan aanvallen.

9 oktober 2014 om 15:57

Ibi moet eerst maar laten zien wat hij kan. Krijgt echt heel erg snel een basisplek na zolang geen bal aangeraakt te hebben..

9 oktober 2014 om 15:57

Ja het zal zeker stug worden, maar misschien daarom juist goed.
Valt me op dat RvP steeds terugzakt tegen kleine landen om de bal te halen, misschien dat iemand als Ibi net even wat vaker die snelle passjes kan geven of de verdediging samen met Robben wat meer opentrekt.

9 oktober 2014 om 15:58

Komop je zegt Kazachstan niet onderschatten,dat gaat wel.erg ver vind ik, Nederland moet gewoon winnen en niks anders
On: leuk voor Affelay hoop dat hij nog wat beter wordt en zo uitgroeid tot een vaste waarde !

Jammer, vind dat Wijnaldum het toch goed deed op het middenveld bij het Nederlands elftal. Afellay is goed in vorm, leuk voor die jongen dat hij weer een de kans krijgt in het NL elftal. Mits in vorm en blessurevrij absoluut een aanwinst, alleen niet voor het middenveld. Had hem lekker linksbuiten gezet ipv die Lens. Vind Lens echt een zeer matige voetballer die meer balverlies leidt dan wat anders. Tuurlijk speelt Depay straks op linksvoor maar had toch liever gezien dat Narsingh of Afellay op links zouden spelen.

9 oktober 2014 om 16:28

Narsingh maakt momenteel geen procent meer aanspraak op een basisplaats. Wat is hij dramatisch dit seizoen, op die ene wedstrijd na.

9 oktober 2014 om 16:59

Narsingh speelt in Oranje anders altijd goed vind ik. Hopelijk mag hij nu ook weer spelen.

Cillessen
Van der Wiel
Veltman
De Vrij
Blind
Affelay
Nigel
Sneijder
Narsingh
Huntelaar
Robben
9 oktober 2014 om 17:04

Volgens mij speelde hij zijn laatste reeks wedstrijd in oranje meer dan een jaar geleden, toen hij beter in vorm was

9 oktober 2014 om 17:18

Ja, in het seizoen 2012/2013 ging het wel lekker volgens mij.

Narsingh in vorm, samen met Huntelaar en Robben is echt mijn favoriete aanval.

Iedereen die Robben per se op rechts wil hebben begrijp ik niet, hij speelt ook fantastisch vanaf links en het team draait dan veel beter omdat hij voorzetten met zijn linker kan geven, hoger op het veld kan spelen en dus meer gevaar kan stichten en een snelle voorzet kan geven met zijn sterke linker. Acties maken doet hij overigens net zo goed van die kant.

9 oktober 2014 om 23:46

Hoe graag ik het ook anders zou willen zien, betwijfel ik of Narsingh snel weer de oude wordt. Ik volg hem nu al een paar wedstrijden nadrukkelijk en er komt geen goede voorzet vanaf. Jammer. Ik zou toch voor Depay, RVP & Robben als ideale voorhoede kiezen. Tegen zoveel individuele klasse heeft elk land het lastig.

9 oktober 2014 om 23:52

Ik geloof je, ik volg PSV namelijk alleen via de samenvattingen bij de Nos.

Robben op rechts en Depay op links zorgt wel voor een matige veldbezetting want zij gaan steeds binnendoor (de fuik in).

Oranje moet het juist hebben van goed teamspel. Misschien dat Robben met behulp van Van der Wiel wel rendeert, net zoals Lahm bij Bayern. Van der Wiel heeft al tig assists gegeven bij PSG dus dat kan bij Oranje wel. Maar op links zie ik dat met Depay en de back niet gebeuren. Misschien is het handig om Van Persie op links te zetten (hij is linkspoot) zodat Huntelaar de centrumspits is. Ik wil het wel eens zien.

Ach wat mooi voor alle Afellay haters!
Blijkbaar valt ie toch in positieve zin op de training tussen alle sterren van het Nederlands elftal. Anders zou Guus Hiddink m nooit opstellen als ie zoveel slechter was dan de rest. Maar dat is wel wat ik vaak op deze site gehoord heb de afgelopen jaren. Verder vind iok Afellay ook echt een middenvelder. Dat ie door grote concurrentie bij Barca en eerder Oranje op de buitenplekken terecht was toeval. Ibi is in zn hart en spel een middenvelder.

9 oktober 2014 om 16:11

Weet niet of er Afellay haters zijn,er waren wel eens opmerkingen over zijn keuzes en opmerkingen,maar of dat nou gelijk haters zijn,denk dat niemand over zijn kwaliteiten twijfelt iig. Vind t persoonlijk wel wat snel om m op te roepen,in principe speelt hij net 8 wedstrijden na 4 jaar niks,zou er juist voorzichtig mee zijn want zou hem graag op de plek van Sneijder willen zien in de toekomst,hij vindt RvP blindelings is technisch begaafder en kan scoren dus in mijn ogen de perfecte 10 mits fit.

9 oktober 2014 om 16:15

Nouja lijkt me logisch dat die opvalt anders is er geen reden te verzinnen waarom iemand met een handje vol wedstrijden de afgelopen 4 jaar bij Oranje zit en direct een basisplaats heeft.

Prima voetballer hoor, daar niet van maar vreemd is het wel.

9 oktober 2014 om 17:08

A joh, Guus is wel al wat op leeftijd, maar heeft geen Alzheimer..
Bijna de hele voetbalwereld is "ibi" vergeten, maar hij niet.

Voor de rest? Hij heeft het -ook zonder blessures- gewoon niet gered en is echt veel te snel naar Barca vertrokken. Zichzelf overschat, maar wie o wie zou zo'n kans aan zich voorbij laten gaan?

onverwacht, had verwacht dat Wijnaldum gewoon zou starten. Die heeft toch wat meer loopvermogen dan Afellay... Het is allemaal wel heel aanvallend nu, hoewel ibi ook controlerend kan spelen

9 oktober 2014 om 15:49

Mag het tegen Kazachstan

9 oktober 2014 om 15:49

Je speelt tegen een ploeg die het liefst elf keepers opstelt, dan kan je rustig drie offensieve middenvelders opstellen als je wil.

9 oktober 2014 om 15:52

Haha Vitessenl, het Nederlands elftal speelde tegen Spanje ook met 5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders wij hebben ook de bus geparkeerd tegen hun maar we hebben wel met 5-1 gewonnen. Nederland heeft ook vaak zat 11 keepers opgesteld, dus we mogen niet klagen als we tegen eenzelfde soort tegenstander zo gaan spelen.

9 oktober 2014 om 15:58

Seliminho

Hij klaagt ook nergens, hij zegt alleen dat je dan rustig 3 aanvallende middenvelders op kan stellen.

9 oktober 2014 om 16:05

Ik klaag toch nergens om, ik constateer het alleen.

9 oktober 2014 om 16:08

Haha Shorty

Ok dan ik zeg dat we gewoon niet moeten klagen als Kazachstan tegen ons de bus gaat parkeren. Dat is iets wat wij vaak zat hebben gedaan op het afgelopen Wk, dus ik vind dat we niet mogen klagen als we straks gelijkspelen of verliezen tegen een land die de bus parkeert voor het doel. Dat is wat ik wilde zeggen, toen hij zei dat we tegen 11 keepers gaan spelen. Ik zie de humor er wel in, maar we moeten wel kunnen winnen morgen.

9 oktober 2014 om 16:10

Geen probleem, ik zeg niet dat je klaagt. Ik zeg alleen als we niet kunnen winnen van Kazachstan door de tactiek die Louis van Gaal heeft gebruikt op het Wk dan moeten we ook niet klagen want wij hebben dat zelf vaak zat gedaan. Ik vind je humor wel leuk dat je zegt dat ze het liefst 11 keepers opstellen haha ja

9 oktober 2014 om 16:19

Ja dat wel , maar twee controlerend middenvelders is toch ook
beetje van de zotte of zie ik dat verkeerd .

9 oktober 2014 om 15:50

Het is ook maar Kazachstan en bovendien thuis. Lijkt me sterk dat je dan verdedigende zekerheid nodig hebt.

9 oktober 2014 om 15:50

Kwa loopvermogen is idd Wijnaldum de betere maar Afellay kan veel beter het spel bepalen.

9 oktober 2014 om 17:07

Waar halen jullie allemaal die wijsheid vandaan?

Loopvermogen van Wijnaldum is beter.....op basis waarvan?

gewoon nieuwsgierig hoor...

9 oktober 2014 om 17:19

Met loopvermogen bedoel ik meer de verdedigende kwaliteiten. Afellay is all-round wel de betere voetballer en terecht dat hij in de basis staat.

Leuk. Nou mag hij het laten zien!

dan denk ik aan een middenveld met de jong, Ibi en Sneijder lekker aanvallend

Cillessen
van der Wiel
de Vrij
Martins Indi
Blind
Affelay
de Jong
Sneijder
Robben
van Persie
Lens

Op zich een prima team, maar goed tegen Kazachstan kun je ook wel wat risico nemen lijkt me

Cillissen
vd WIel
de Vrij
BMI
Blind
Sneijder
de Jong
Afellay
Robben
v Persie
Lens

Ik heb er zin in!! Hij is en blijft een geweldige speler en hoop dat hij zich lekker kan bewijzen! Wel vraag ik me af hoe we dan gaan spelen? Met de punt naar achter (De Jong) en dan 2 aanvallendere spelers (afellay en Sneijder), of 2 verdedigendere (sneijder/afellay en De Jong) en een aanvallende (sneijder/de Jong).

Persoonlijk lijkt het mij het handigst om Afellay linksvoor te zetten. Lens heb ik nog nooit echt waanzinnig zien spelen in het Nederlands elftal.

O mijn god. Lens. die zal wel weer minimaal 12 keer buitenspel lopen deze wedstrijd.

Blijf het verder vreemd vinden dat Afellay ineens weer in de basis staat. Op basis van...? Een goal in de CL?

9 oktober 2014 om 16:54

Hij speelt best prima daar hoor. Ik denk dat Hiddink wil zien hoe ver Afellay nu is: of hij weer op niveau is. Een fitte Afellay in vorm kan best een meerwaarde zijn voor Nederland, weliswaar als wissel als Strootman terug is, maar toch.

10 oktober 2014 om 09:16

Dus met Afellay mag je wel uitproberen tijdens een kwalificatiewedstrijd, maar met van Dijk niet?

Twee maten.

11 oktober 2014 om 01:36

Afellay heeft 45 interlands gespeeld, Van Dijk 0...

Sorry hoor maar als je iemand probeert te dissen, kom dan met iets relevants. (en nu niet zeggen van Afellay komt terug van een blessure; hij heeft nog steeds heel veel ervaring)

Lijkt me wel een logische beslissing. Je komt tegen een muur te spelen en Afellay heeft meer creativiteit dan Wijnaldum. Bovendien ook wel een mooie kans om te laten zien wat voor niveau hij nog heeft, want het is principe een fantastische voetballer.

Ongetwijfeld komen er mensen zeuren dat hij dit niet verdiend en dat Hiddink een PSV man is, maar op dit moment speelt Afellay bij een CL deelnemer en verdiend hij net zo goed de kans als de andere spelers. En nogmaals, we weten als dat hij erg goed kan ballen, dus wie weet hoe het uitpakt.

9 oktober 2014 om 17:21

Sigi speelt ook bij een cl deelnemer. Verdient hij xijn basisplaatsen: NEE!

Een ibi in vorm hoort altijd te spelen.

Prima opstelling.
Niks mis mee, normaal Depay in plaats van Lens lijkt me maar ja, de blessure natuurlijk.
Daarbij vind ik Wijnaldum in de rol bij Oranje gewoon niet passen, daar past Afellay beter naar mijn mening.
Is ook een completere speler. Lijkt me de beste optie zolang Strootman niet beschikbaar is.

Afellay heeft in zijn periode bij PSV geloof ik ook regelmatig vanaf '8'gespeeld en toonde destijds aan dat ie dit goed aan kon. Was in eerste instantie een aanvallende middenvelder, toen wat meer controlerend en later zelfs op de flanken. Mensen hebben het wel over het superieure loopvermogen van Wijnaldum over Afellay, maar ik meen mij een Afellay te herinneren die ook behoorlijk wat kilometers af kon leggen. Aan het begin van het seizoen was ik enorm gecharmeerd van Wijnaldum, maar eigenlijk sinds de blessure van Depay valt ie me wat tegen. Iedereen had het over Depay en ik dacht zelf: Wijnaldum, dat is pas echt de grote man bij Psv. Tegen Ajax was ie echt heel erg goed. Toen Depay geblesseerd raakte dacht ik: nu zullen we zien dat Wijnaldum de grote architect van PSV is, maar ik heb het denk ik een beetje mis gehad. Hij gaat moeiteloos mee in de terugval van PSV na Depays blessure. Afellay verdient daarom mijns inziens wel een kans. In vorm is het gewoon een uitstekend bruikbare voetballer voor Oranje die bovendien multi inzetbaar is.

9 oktober 2014 om 16:16

Na zoveel tegenslagen heeft Afellay het geflikt om een comeback te maken. Respect voor hem. Maar hoe goed ik hem ook vind, ik had hem niet direct in de basis gezet tegen Kazachstan. Wijnaldum heeft een sterk Wk achter de rug, dus ik had hem wel meer krediet gegeven. Dit zal een grote tegenslag zijn voor Wijnaldum, heeft hij zo goed gevoetbald laatste tijd gaat hij eruit voor iemand die pas terug is van een blessure.

9 oktober 2014 om 16:30

Nou nou we hoeven ook niet te overdrijven wat betreft de verdiensten van Wijnaldum op het WK. Hij heeft redelijk gespeeld, maar het is ook niet zo dat hij een heel bepalende speler is geweest. Afellay heeft wat meer creativiteit en dat komt tegen deze tegenstander goed van pas. Ik vind dat je als bondscoach niet per se met sentimenten te maken hebt, je moet gewoon de beste 11 opstellen. Daarbij was Afellay de laatste jaren uit vorm of geblesseerd en heeft daardoor de concurrentiestrijd niet aan kunnen gaan. Nu je ze wel weer gelijk kan beoordelen, dan mag je ook best nu concluderen dat Afellay beter zou zijn ondanks dat ie dat de afgelopen jaren niet was. Afellay verdient wat mij betreft de kans en Wijnaldum, die echt in mindere vorm verkeerd, moet zich weer terug knokken.

prima ! guus moet gewoon alles proberen.
blij dat hij spelers als van dijk en affelay een kans geeft.
nu douglas nog eff. ik hoop dat guus alles gaat veranderen en we weer mooi voetbal gaan spelen.
wat guus tot nu toe heeft laten zien is echt te slecht voor woorden maar ik heb vertrouwen dat het goedkomt. als je ziet hoe guus het heeft gedaan met landen als zuid korea, zuid afrika en australie dan moet het hem met nederland ook wel lukken.
verder word het ook tijd dat we een jonger team gaan maken.

hiddink moet alle elftallen gaan verpesten dus ook deze... in brazilie liep dit elftal als een trein.
heeft hij nog nooit gehorrd van dont change a winning team!

Wel leuk voor Ibi.
Heeft de nodige ervaring en goede acties in huis.
In het artikel wordt geschreven dat Gino het kind van de rekening is maar ik denk dat Daley Blind dat eerder is.
Die hoort naast de Jong te staan maar ja bij gebrek aan beter moet hij LB spelen.

Cillesen
vd Wiel
V Dijk
de Vrij
Indi
de Jong
Blind
Robben
Sneijder
Affelay
V Persie

Ik zou Afellay eerder op links hebben gezet, Lens op de bank en Wijnaldum op het middenveld.

Lens heeft het niet zo best gedaan in Oranje afgelopen tijd, terwijl Wijnaldum al een tijdje basisspeler is.

Komaan Nederland we moeten winnen. We hebben RVP en Robben terug dus nu moeten we wel kunnen winnen en vertrouwen tanken voor maandag tegen het sterke Ijsland. Ik zie ons niet zomaar winnen van het sterke Kazachstan, maar we hebben wel een goede kans om het te winnen want we hebben onze sterspelers terug.

Waarom blind linksback?

speelt inmiddels ongeveer 1 jaar als CVM

zou gewoon pieters LB doen en blind en de jong controlerend en sneijdertje op 10

Afellay doorschuiven naar links buiten.

Jasper
V/D Wiel
De vrij
BMI
Pieters
de Jong
Sneijder
Blind
Robben
RVP
Afellay
9 oktober 2014 om 16:42

Pieters zit niet bij de wedstrijdselectie. Dus dan blijft Blind over.

9 oktober 2014 om 16:59

Ja, en daarom Pieters wel meenemen en Blind doorschuiven

9 oktober 2014 om 18:54

Zo heb je inderdaad een reële opstelling. Alleen ik vind het nogal verdedigend. Met Blind, De Jong en Sneijder wordt je overlopen, want daar zit totaal geen loopvermogen na. De Jong is toch wel degene die de gaten dichtloopt. In jouw opstelling kan hij echt niet alle gaten dichtlopen.

9 oktober 2014 om 17:58

Twee CVM's tegen zo'n zwak land is totaal onnodig

De scheidsrechter kan zijn fluit wel in zijn mond houden, aangezien zowel Jeremain Lens als Robin van Persie spelen, en het enige wat zij (bijna) altijd doen, is buitenspel lopen.

Wat zien ze toch in die Lens? Affelay doorschuiven naar zijn positie en Wijnaldum op het middenveld, klaar.

Ook weer een top centraal duo dit.. In mijn ogen gaat het veel beter als je speelt met óf Indi óf De Vrij, met iemand anders er naast. Denk aan Joël Veltman, Ron Vlaar, Virgil van Dijk, Douglas en Karim Rekik. Weet iemand trouwens hoe John Heitinga het doet in Duitsland? En of hij ook nog voor Nederland, of een Nederlandse topclub van toegevoegde waarde kan zijn?

@ seliminho Leuk voor je maar als je dat zingt zing je de parodie van Borat.. Dat is dus niet het echte volkslied van Kazachstan en is zeer beledigend. Dit is ooit eens per ongeluk gespeeld bij een medaille uitreiking wat voor een rel zorgde tussen Kuwait en Kazachstan.

9 oktober 2014 om 18:20

Ik heb het volkslied van Kazachstan gevonden en ik vind het een prachtig lied. Ik ga het volkslied van Kazachstan meezingen als ze tegen Nederland aantreden.

Belachelijke opstelling zo. Ibi nog niet veel laten zien, Van Persie uit vorm, De Vrij uit vorm gewoon in de basis, terwijl je Pieters, Van Dijk en Huntelaar in vorm op de bank zet? Beetje schuiven en je hebt spelers in vorm op hun juiste plaats staan. De nieuwe bondscoach laat de oude pikorde bestaan, terwijl dit nu juist het moment was om door te pakken. Gemiste kans.

28 jaar alweer...man wat gaat de tijd toch hard! Succes ibi, hoop dat ie weer is wat van zijn voetbalkunsten laat zien!!

Nou ik denk dat iedereen die zei dat Hiddink teveel keek naar PSV-ers zich toch even flink achter de oren kunnen gaan krabben: Er staan nu namelijk helemaal geen speler van PSV in de basis. Hopelijk ziet de rest nu ook in dat Hiddink echt niet een clubvoorkeur heeft bij het Nederlands elftal.

Ik ben blij voor Ibi dat hij weer terug is. Met zijn kwaliteiten hoort hij gewoon in het Nederlands elftal, want na Sneijder zijn er echt niet zoveel middenvelders beter dan hem, als hij zijn 'normale' niveau haalt. Hij kan nu bewijzen dat hij dat niveau ook echt weer heeft. Jammer maar helaas voor Gini: Affelay is ook gewoon een betere voetballer.

Voor dit EK wordt het middenveld nog best druk bezet: Sneijder is waarschijnlijk onomstreden, Nigel de Jong is een heerlijke afpakker, Affelay lijkt op de weg terug en dan heb je ook nog Strootman, Wijnaldum en Blind. Is toch geen onaardig middenveld. Hopelijk ontwikkelt Pieters, Willems, Buttner of een andere linksback zich snel, zodat wij het EK zo kunnen gaan spelen. Misschien dat Strootman nog een van de middenvelders eruit speelt voor het EK, maar de komende periode zou ik zo gaan spelen.

Cillessen
van der Wiel
Vlaar
Martins Indi
Pieters
Affelay
Jong/Blind
Sneijder
Robben
van Persie
Depay

zoo wat is dit heerlijk voor hem maar ook voor ons! hij is altijd toch ondanks dat er hier toch veel haters zijn 1 van de belangrijkste spelers geweest voor Nl.

Hij is een gevaarlijke speler voor de tegenstander hij is naast Sneijder en Robben de beste aanvalskracht die we hebben misschien dat we nu weer eens echt kunnen overheersen het was wel een gemis dat hij er zo lang niet bij was.

Toen hij speelde was hij zowat bij elk doelpunt voor Nederland betrokken ik ga zo van hem genieten en bij Olympiakos is hij een belangrijke pion in het spel van de grieken al weken is hij beslissend met zijn assistjes.

Wat heerlijk dat deze jongen weer terug is!

Jammer dat hij niet naar een club is gegaan waar het daadwerkelijk ook wat betekent als je goed speelt, een middenmoter of subtopper in de premier league ofzo. Misschien een everton of Southampton. Verwacht ook niet dat Olympiakos doorgaat in de CL.

leuk voor ibi dat hij mag beginnen.snap niet waarom hij vaak voor arrogant wordt beticht,terwijl hij juist een heel verlegen jongen is,als je zijn interviews hoor

Hoe hij het voor elkaar krijgt.. Geen idee.. Van Marwijk geilde op hem en nu ook Hiddink.

Kruipt hij steeds onder het bureau van de trainers als er niemand is????

Hiddink met zijn psv clan ,wordt weer een drama. Na het weekend moet oranje weer op zoek naar een nieuwe bondscoach.

9 oktober 2014 om 22:12

helemaal mee eens. hiddink kan beter stoppen.. hij heeft zijn hoogtepunt allang bereikt

Begrijp nog steeds niet waarom mensen hier op VZ Afellay vergelijken met Wijnaldum het is toch duidelijk dat Afellay een veel betere speler is heeft met de beste spelers van de wereld gespeeld bij Barcelona en bewijst zich telkens opnieuw.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren