Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Schade aan knieband zet Özil drie maanden buitenspel

Laatste update:

Arsenal en de nationale ploeg van Duitsland moeten het circa drie maanden stellen zonder Mesut Özil. De middenvelder heeft schade aan zijn kniebanden opgelopen en hij is ergens tussen de tien en twaalf weken niet inzetbaar. De kans is dus aanwezig dat Özil in het kalenderjaar 2014 niet meer in actie komt. Dat maakt de Duitse bond kenbaar via de officiële kanalen.

/

De 25-jarige Özil meldde zich dinsdag in Frankfurt bij de nationale ploeg met pijn in zijn knie. Teamarts Hans-Wilhem Müller-Wohlfahrt, tevens clubarts van Bayern München, ontdekte schade aan de kniebanden. Özil komt dit kalenderjaar niet meer in actie voor Duitsland, dat in de EK-kwalificatie nog speelt tegen Polen (zaterdag), Ierland (dinsdag) en Gibraltar (14 november). Het laatste duel van Duitsland in het kalenderjaar is een vriendschappelijk duel met Spanje (18 november) en ook die wedstrijd moet Özil missen.

De verwachting is dat Özil rond de jaarwisseling weer inzetbaar is. Dan mist hij liefst zestien wedstrijden van zijn club Arsenal: vier in de Champions League en twaalf in de competitie. In competitieverband spelen the Gunners in 2014 onder meer nog tegen Manchester United (22 november) en Liverpool (21 december). Voor manager Arsène Wenger is het rampzalig nieuws: Theo Walcott, Mikel Arteta, Mathieu Debuchy, Aaron Ramsey, Yaya Sanogo en Serge Gnabry zijn ook al geblesseerd.

Arsenal kan het wegvallen van Mesut Özil goed opvangen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pechvogel, weer een blessure. Toch een gemis voor Arsenal, Özil in bloedvorm kan een topper zijn.

Edit: Bedoelde gemis, geen aderlating.

8 oktober 2014 om 16:01

Ik bedoelde gemis, maar als Özil in vorm is kan hij echt goed zijn, maarja dan moet hij wel in vorm zijn

8 oktober 2014 om 16:46

Nee de enige die je nu nog daarover hoort zijn trieste Real fans die een jaar later hun gram nog denken te moeten komen halen. Bravo knul, trots op je. Feit is dat de fans in het stadion Özil liever niet zagen gaan, maar dat vergeet je voor het gemak toch?

8 oktober 2014 om 17:34

Ik denk wel dat Perez dit leest inderdaad

8 oktober 2014 om 18:15

Sterker nog, ik denk dat hij er wel een screenshotje van maakt.

8 oktober 2014 om 19:12

Perez blijft gek. Ozil en di Maria, beide in vorm, verkopen..... Idioot!!

8 oktober 2014 om 23:28

Hierro je praat poep.. Met ozil haf RM ook 3 keer bijna finale CL gehaald. Ozil speelde de sterren uit de hemel in de santiago bernabeu. Met meer assists dan iniesta en xavi samen.. Perez is nog steeds gek.. Di Maria verkocht..

Ozil is een genie op 10. Maar Wenger is een randebiel. En zet hem op de vleugels en hij heeft spitsen als welbeck en giroud.. Daar kan zelfs modric niks mee.. Perez' heeft zon geluk dat modric gehaald is door Mourinho. Anders was het zeker geen decima.. Ik weet waarover ik praat, want ik kijk elke wedstrijd. Ozil kon steekpaasjes geven van 30 meter. Je ziet niemand dat bijna doen bij Madrid nu.. En Arsenal is geen topclub meer. Geen fatsoenlijke trainingen, alleen maar blessures. In de drie jaar bij Madrid miste ozil maar 1 wedstrijd.. Bij Arsenal gaat alles zo slecht

Arsenal's blessure lijst is elk jaar best groot, nu ook weer.

Walcott
Ozil
Giroud
Arteta
Debuchy
Ramsey
Sanogo
Gnabry

8 oktober 2014 om 16:00

Ook niet de minste namen in de selectie... Blijft zonde, want met een fitte selectie zie ik Arsenal ´gewoon´ meedoen om de titel in Engeland.

8 oktober 2014 om 16:00

Diaby niet geblesseerd?

8 oktober 2014 om 16:05

Haha nee de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Er is volgens mij echt wel iets mis met de medische staf van Arsenal, elk jaar hebben ze zoveel blessures kan geen toeval meer zijn.

8 oktober 2014 om 17:03

de medische staf geeft de trainingen niet hé dat is het werk van de technische staf !

8 oktober 2014 om 16:41

Zal dat door de aanpak van Arsène Wenger komen als dat elk jaar opnieuw is.

8 oktober 2014 om 17:06

Nee, een falende medische staf.

Maar dit is niet te voorkomen door welke medische staf dan ook. Net zoals de blessures van Walcott, Giroud en Debuchy, breuken en scheuren/schade aan banden is niet te voorkomen.

8 oktober 2014 om 17:21

Dus het is eigenlijk de blessure die ontstaat tijdens het trainen of de
wedstrijd. dus trainer of medische staf. kunnen daar niets aan doen.

8 oktober 2014 om 17:49

De trainingsintensiteit moet omlaag lijkt mij. Daar kan je wel wat aan doen.

Hoe kan je de schuld bij de medische staf leggen? Zijn ze incompetent om spelers op te lappen?

8 oktober 2014 om 19:01

Spierblessures zijn door een goede medische staf gewoon te voorkomen.

8 oktober 2014 om 20:51

Als dat zo is dan is Arsenal wel erg onprofessioneel op dat gebied. Vooral als je kijkt naar de omvang van het betreffende probleem.

8 oktober 2014 om 21:27

Heren ik denk als Geert Meyer ex medische staf van Feyenoord. [ dit lees ]
Dat hij de club Arsenal wel aan informatie kan helpen.

8 oktober 2014 om 18:51

Aan de ene kant wel blij dat hij geblesseerd is, hoef deze hark niet op het veld te zien. Hij valt al om als je blaast

8 oktober 2014 om 20:15

Misschien ligt het aan Arsenal zelf pech bestaat niet. Even bekijken of spelers belast worden bij trainingen.

Ik zie arsenal niet 4e eindigen en dan volgt een leegloop.

8 oktober 2014 om 15:59

Helemaal niet, Ozil op de juiste positie(10) is van wereldklasse. Hij kan er niks aan doen dat Wenger hem slecht gebruikt

8 oktober 2014 om 16:04

Heeft Perez toch goed gedaan . Dikke winst gemaakt op een speler dat uit eindelijk toch niet van het niveau is wat ze hadden gedacht. Kwam waarschijnlijk ook gewoon door de kwaliteit van Ronaldo .

8 oktober 2014 om 16:10

Bij real hahad hij toppers om zich heen en nu spelers als giroud en Chamberlain. Dus die passen van hem worden heel vaak om zeep geholpen nou helaas.

8 oktober 2014 om 16:19

@ therosepetal

Dan is het toch alsnog een miskoop? Bij een mogelijke aankoop kijk je naar wat voor speler je nodigt hebt en naar de kwaliteiten van die speler, alvorens je hem koopt. Wenger besluit dus een speler te kopen die hij op zijn eigen positie eigenlijk niet nodig heeft, dan spreek ik gewoon van een miskoop.

8 oktober 2014 om 16:21

Ozil op 10 is zeker wel goed, daar speelde hij laatst in een wedstrijd ook en scoorde hij, assist + man of the match. Tuurlijk doet hij het niet goed bij Arsenal en ok, dan kan je zeggen dat hij een miskoop is maar ik vind hem wel van wereldklasse als hij op zijn positie mag spelen(wat bijna nooit gebeurt bij arsenal)

8 oktober 2014 om 17:06

cazorla was er vorig seizoen ook al bij en toen verdween een voorsprong van 5 punten en werd het het achterstand van 6 punten in de eindklassering !

8 oktober 2014 om 18:21

Ozil op 10 is in mijn ogen geweldig, maar ik snap jou wel. In mijn ogen komt dit echter door het gefaal van Wenger, het gefaal van Arsenal en vele blessures. Er staan op de flanken te weinig spelers die Ozil kan bedienen. Walcott was enorm belangrijk, maar ligt er al een tijd uit. Sanchez komt bijna lleen maar naar binnen en ook Ox is geen winger met diepgang. Dit maakt het alleen maar moeilijker voor Ozil. Hij heeft lopende mensen nodig die diepgang hebben en doelgericht zijn, maar die zijn er bij Arsenal op Walcott na niet.

8 oktober 2014 om 18:53

Wanneer houden jullie op met het zeggen dat hij verkeerd gebruikt wordt? Speelt op de '10' heus niet opeens goed hoor

8 oktober 2014 om 19:54

Nee idd tegen Aston Villa was hij ook dramatisch en toen speelde hij op 10 sinds een tijd op de flank gestaan te hebben.

Moet ik er bij zeggen dat dit sarcastisch is of?

8 oktober 2014 om 19:57

Ik ben ook enorm fan van Cazorla. Vond hem tegen Chelsea ook misschien wel de beste van het veld (aan de kant van Arsenal). Als je voorin met Ox-Welbeck-Sanchez speelt en op het middenveld met Arteta-Cazorla-Wilshere is er toch ook niet zo heel veel aan de hand? Je bank wordt weliswaar minder maar op het middenveld en in de aanval heb je nog flink wat kwaliteit lopen.

8 oktober 2014 om 20:22

AlexIschileno.

Laat ozil spelen onder Mourinho en je zal zien dat hij weer de oude word.
Talent kan je niet kwijtraken.

8 oktober 2014 om 22:56

Wat lul je nou? Hij heeft alle wedstrijden op 10 goed gespeeld.

8 oktober 2014 om 16:05

Helemaal gelijk geef ik je.
Ozil laat het nooit zen in de topwedstrijden en is slechts goed tegen de zwakke teams.

8 oktober 2014 om 17:33

alexis chinleno

weetje wat jij doet? appels met peren vergelijken.

in een selectiewat realmadrid heeft kun je ook niet echt miskoop zijn
als je dan ook nog eens een van de beste voetballers op aarde daar hebt lopen(ronaldo)
dan valt het sowieso al niet op als je als middenvelder een mindere wedstrijd speelt omdat bijna alles waar ronaldo mee voor het doel komt is een doelpunt!

en nu speelt ozil bij arsenal waar hij de vedette is en iedereen denkt ohh geef ozil de bal maar want dat is een robot alles kunner die geeft assist en scoort

maar ga eens de inviduele kwaliteiten van ozil bekijken?
is hij snel? redelijk
is hij fysiek sterk?nee
is hij kop sterk?nee
is hij een bal afpakker?nee
is hij technisch? ja
heeft hij inzicht ? ja

ozil is nooit echt beoordeeld op zijn spel want realmadrid won gewoon de wedstrijd met 4-0 ook al speelde ozil slecht dat viel niet op!

ozil is zeker goed maar heeft er topspelers voor nodig om zijn maximale rendement er uit te kunnen halen!

8 oktober 2014 om 17:51

Als Real 10-0 wint en er is iemand die slecht speelt dan wordt die uitgefloten. Goed spelen wordt geëist in Bernabeu. Zo werkt dat bij de beste club ter wereld.

Meestal speelt iedereen goed overigens. Maar dat komt omdat de besten ter wereld er spelen.

9 oktober 2014 om 16:24

nee ik reageer omdat je alleen maar aan het zeiken bent dat het een flop is.

daar kun je niet over oordelen want ozil heeft een heel andere taak bij arsenal en hele andere medespelers.

arsenal heeft geen speler die er 50 scoord per seizoen.

ozil hoefde bij real madrid niet eens mee te verdedigen want als hij terug zou willen renne was de tegenstander de bal al weer kwijt!

bij realmadrid hoefde hij niet meters met een bal te rennen daar had hij altijd afspeel mogelijkeheden dat is hier niet bij arsenal.

daarom appels met peren vergelijken.

8 oktober 2014 om 22:23

Toevallig in zijn eerste seizoen wint Arsenal eerste trofee in 8 jaar.
Maar ja zoals ik al zei: toeval.

Verdomme hey! Cazorla of Wilshere maar op 'tien' dan... Voor de flanken hebben we genoeg spelers.

8 oktober 2014 om 17:04

Cazorla op 10, Wilshere is nodig als CM. Of je moet The Ox daar zetten, maar liever niet.

Walcott gaat binnenkort weer terug zijn.

Onze selectie na de interlandperiode (als er niet nog iemand geblesseerd raakt): Szczesny, Ospina, Chambers (is een wedstrijd geschorst), Bellerin, Hayden, Koscielny, Mertesacker, Gibbs, Monreal, Diaby (voor zolang het duurt), Coquelin, Wilshere, Flamini, Rosicky, Cazorla, Oxlade, Walcott, Welbeck, Alexis, Gnabry, Campbell, Podolski.

Arteta en Ramsey sluiten ergens eind oktober weer aan, alhoewel het ook best pas januari kan zijn, Debuchy en Giroud is voor januari net zoals Ozil. Volgens mij heb ik dan iedereen gehad.

8 oktober 2014 om 17:54

Wauw dan krijgt Wenger zomaar hun beste opstelling in de schoot geworpen. Beetje sneu dat hij die zelf niet kon bedenken.

Podolski zorgt altijd voor gevaar. Flamini is de beste controleur. Debuchy is overschat dus geen gemis terwijl Bellerin leuke dingen liet zien tegen Dortmund.

Szczesny
Bellerin
Mertesacker
Koscielny
Gibbs
Wilshere
Flamini
Alexis
Cazorla
Podolski
Welbeck
8 oktober 2014 om 19:02

Nee, Podolski en Arsenal is geen gelukkig huwelijk. Vervang hem voor The Ox of Walcott en dan ben je er zo ongeveer.

8 oktober 2014 om 20:52

Walcott vanaf rechts dan lijkt me? Al is dat ook Alexis zijn favoriete positie.

Waarom heeft de medische staf bij Arsenal dit niet gezien? Waarvoor worden die mensen überhaupt nog betaald?

8 oktober 2014 om 17:56

Ze geven het geld toch nauwelijks uit aan transfers, dus ze moeten wat he

Even de kaartenprijzen omhoog gooien en je hebt zo weer een nieuwe medische staf. Even later is weer de halve selectie geblesseerd en wil men alsnog niet naar Wenger kijken die al jaren de spelers te intensief laat trainen.

8 oktober 2014 om 19:32

Dat valt wel mee. De afgelopen 5 jaar hebben we in totaal voor zo'n 300 miljoen aan transfers uitgegeven. Peanuts als je het vergelijkt met andere Engelse clubs, maar het is niet dat we niets uitgeven.

En voor de nieuwsgierige mensen: In diezelfde tijd hebben we zo'n 190 miljoen binnengekregen.

8 oktober 2014 om 20:57

Je zegt het zelf al: peanuts vergeleken met andere Engelse clubs. Vooral in vergelijking met clubs die kampioen zijn geworden de afgelopen 5 jaar.

Dit wetende kan je als Arsenal zijnde toch geen titelpretendent zijn?

''wij hebben Fabregas niet nodig, genoeg andere spelers voor die positie" Ik heb Wenger altijd gesteund maar het geduld is op.dit had elke willekeurige kneus allang van tevoren toch in kunnen schatten. Hij begint altzheimer te krijgen ben ik bang

8 oktober 2014 om 16:10

Jep.. En zelfs als zijn ze fit kan je Cesc op de plek van Arteta zetten die er niks van bakt en verdedigent zelfs minder is.

8 oktober 2014 om 17:12

Arsenal heeft Ramsey, Wilshere, Cazorla, Ox en Rosicky en nu valt Özil uit... ja dat kan gebeuren, dat wil niet zeggen dat Wenger Fabregas had moeten halen.

Özil was niet in vorm dus het is geen ramp, ik vind zelf Cazorla veel beter en hopelijk speelt hij als nr 10 en links Alexis en rechts Walcott.

Fuckzooi.

Gewoon karma, voor het misbruiken van Özil op de vleugel.

8 oktober 2014 om 17:57

Blessing in disguise?

8 oktober 2014 om 19:52

Hoezo een blessing? Ozil (samwn met Sánchez) zijn zeker de beste spelers van Arsenal

8 oktober 2014 om 20:54

Dat laat hij anders niet zien. Ook op het WK vond ik hem zwak spelen dus niet alleen bij Arsenal. En bij Real faalde hij ook al in grote wedstrijden.

8 oktober 2014 om 20:19

Helemaal gelijk heb je. Dit komt inderdaad door de incompetentie van Wenger.

Niet mooi voor Arsenal deze blessure, maar als je Ozil verkeerd gebruikt kun je net zo goed een echte flankspeler inzetten.

Bij Duitsland, een team dat 2x beter is dan Arsenal, staat Ozil vaak op 10 als spelverdeler. In de opstelling wel als 4-3-3, maar Ozil en Muller mogen zwerven wat ze willen en het werkt vind ik.

Ironisch wel. Net op het moment dat Walcott terugkomt raak je Mesut voor maanden kwijt. Een briljante estafette.

8 oktober 2014 om 16:07

Het mag gewoon niet klikken in ons team, wij mogen pas een fitte selectie winnen wanneer wij uit alle competities liggen, zo is de voetbalwet geschreven.

8 oktober 2014 om 16:18

Zo'n ramp hoeft dit helemaal niet te zijn vind ik. Cazorla deed het toen Ozil nog niet bij Arsenal zat ook gewoon voortreffelijk (wat volgens mij vaak vergeten word) en in tegenstelling tot Ozil doet Cazorla het in de top wedstrijden een stuk beter! Nu hoop ik wel dat Wenger niet grappig gaat proberen te doen door Wilshere op 10 te zetten zodra Ramsey fit is en dan Cazorla LAM in plaats van een fatsoenlijke buitenspeler als Ox of Sanchez of Walcott..

8 oktober 2014 om 17:08

In principe hebben we genoeg vervanging op 10, en de komende periode komen we zonder Özil wel door, want we hebben een relatief makkelijk programma. Walcott, Gnabry, Diaby, Arteta en Ramsey zijn allemaal terug na de interlandbreak (ramsey misschien een week later).

Szczesny
Bellerin
Mertesacker
Koscielny
Gibbs
Diaby
Ramsey/Wilsh
Walcott/Ox
Cazorla
Sanchez
Welbeck
8 oktober 2014 om 17:12

Ramsey en Arteta worden pas rond 1 november terugverwacht. Gnabry, Walcott, Sanogo en Diaby na de interlandperiode.

8 oktober 2014 om 17:53

Van degenen die terug komen vind ik alleen Diaby en Walcott echt van nut. Sanogo is handig als back-up, maar zodra Giroud weer fit is in januari zou ik Sanogo verhuren binnen de PL. Gnabry is leuk voor in de beker maar ik zou hem ook verhuren in januari. Arteta mist niemand, blijft alleen Ramsey over. Ik hoop dat Wenger zodra Ramsey terug is gaat rouleren met hem en Wilshere, en in sommige wedstrijden gewoon met het blok Ramsey-Wilshere gaat spelen in plaats van zijn gekke 4-1-4-1 opstelling om zowel Ramsey als Wilshere als Ozil (Cazorla dan tot januari) in de opstelling te voegen

8 oktober 2014 om 18:29

In mijn ogen nog steeds een opstelling die goed genoeg moet zijn om de volgende reeks van wedstrijden succesvol af te sluiten. Maar je zult zien dat tijdens de interlandbreak ook weer iemand een doodschop krijgt.

Het is gewoon verboden dat wij eens met ons sterkste team kunnen spelen.

Ik klaag niet zolang dit betekent dat Ox/campbell op de flank gaat spelen. Wenger moet eens van zijn middenvelder-fetish afstappen. Met een basisplek voor Ox kan dit weleens goed uitpakken.

Szczesny
Chambers
Mertesacker
Koscielny
Gibbs
Cazorla
Diaby
Wilshere
Sanchez
Welbeck
Ox
8 oktober 2014 om 16:17

Ik verwacht niet dat Arsenal 4-3-3 gaat spelen. Diaby acht ik ook niet goed genoeg voor de basis. Özil gewoon laten vervangen door Cazorla en inderdaad Ox / Campbell linksbuiten.

Szczesny
Chambers
Mertesacker
Koscielny
Gibbs
Flamini
Wilshere
Sanchez
Cazorla
Ox
Welbeck
8 oktober 2014 om 16:18

wel diaby maar geen ramsey??. dit team is nooit goed genoeg om meet te doen om de prijzen, in de voorhoede alleen sanchez van respectabel niveau en op het middenveld alleen cazorla.

Cazorla is toch beter en kan hangend op de vleugel spelen. Opgelost!

8 oktober 2014 om 16:45

Helemaal mee eens, maar heb het liefst wel Cazorla op 10 en dan met Ox/Walcott en Sanchez op de vleugels. Cazorla presteerde ook gewoon uitmuntend in zijn 1e jaar! Hij stond ook in de toppers meer zijn mannetje

Geen slecht nieuws. Natuurlijk vervelend dat er weer een geblesseerde bij is, maar nu kan Cazorla weer op 10 spelen, ik heb hem ook liever dan Ã’zil! Nu blijft Ox ook spelen.

Ongelooflijk, wat heeft Arsenal de laatste jaren toch enorm veel problemen met blessures, dat is echte pech voor de supporters. Binnen de club mogen ze hier serieus onderzoek naar doen, want het is onvoorstelbaar dat zij onder normale omstandigheden zulke problemen jaar in jaar uit kunnen hebben. Kijk bv Oscar en Hazard; ook technische, fysiek lichte spelers, maar zij weten wel een seizoen vol te maken waarbij het bizar genoeg niet lukt bij Ramsey, Wilshere, Ox, Ozil etc.

Enig voordeel voor Arsenal is dat ze een enorm goede selectie hebben qua middenvelders. Met Walcott, Ox, Sanchez op de vleugels en Wilshere, Ramsey, Cazorla, Arteta centraal kan dit verlies prima opgevangen worden, sterker nog ze kunnen er beter door worden aangezien Wenger 'gedwongen' wordt om de spelers op hun daadwerkelijke positie te spelen.
Ik vind het dan ook vooral triest voor Ozil, hij probeert zijn kwaliteiten te tonen, maar door meerdere oorzaken wilt het er de laatste tijd net niet uitkomen..

Is toch een uitstekende transfer gebleken van Real Madrid. Ozil is nog geen absolute ster geweest bij Arsenal en ook de eerste seizoenshelft dus niet.

8 oktober 2014 om 16:44

Kom je daar een jaar later mee ja? Zit het zo diep joh?

Mooi team kan je maken van de lijst met gebleseerden...en dan staat Ozil er nog niet eens bij...

-
Debuchy
-
-
Monreal
Arteta
Gnabry
Walcott
Ramsey
Sanogo
Giroud

Het onmogelijke weer mogelijk gemaakt bij Arsenal, Walcott na de interlandbreak weer terug krijgen en Özil inleveren. Ongelooflijk. Ik durf er geld op in te zetten dat Diego Costa nu ook geblesseerd zou zijn als hij naar Arsenal was gegaan ipv Chelsea. De vloek blijft bestaan, aanpassingen in de medische staf helpen niet, speciale meetapparatuur voor de grond niet, extra krachtoefeningen voor de spelers niet...niets, om te huilen.

8 oktober 2014 om 17:47

Arsenal is al jaren het lachertje van de voetbalwereld.
Iedere voetballiefhebber kan zien dat het bij Arsenal een grote ellende is.

8 oktober 2014 om 18:19

Haha ja, als al de clubs met schorsingen en schulden het financiele beleid van Arsenal zouden zien zouden ze zich kapot lachen.

8 oktober 2014 om 19:28

Na de wedstrijd Chelsea-Arsenal zei Wenger dat "chelsea's financiële kracht" een van de redenen was voor het eindresultaat.
Ik wil niet veel zeggen maar ik geloof gelezen te hebben dat Arsenal meer geld uitgegeven heeft dan Chelsea dit jaar en zelfs nog geld over heeft.

8 oktober 2014 om 19:58

Je kunt vanalles lezen, de kunst is om daarbij na te denken en een eigen mening te vormen, alles in ogenschouw nemend. Ja Arsenal heeft voor het eerst sinds jaren meer uitgegeven dan Chelsea, maar wil dat echt iets zeggen? In mijn ogen niet.

8 oktober 2014 om 21:30

Ik vind het raar dat je zo'n uitspraak doet als je zelf niet al het beschikbare geld gebruikt. Wenger is gewoon een loser met een zwak elftal.

8 oktober 2014 om 22:46

Mag jij vinden, jammer dat je alleen maar roept en vrijwel niets onderbouwt.

8 oktober 2014 om 23:07

Er valt weinig te onderbouwen.
De uitspraak van Wenger valt terug te lezen op verschillende sites.
Mijn andere uitspraak over dat Wenger meer te besteden had de laatste transferperiode valt terug te lezen in Arsenals laatste financiële resultaten.

Arsenal kampt al jaren met ernstige blessureleed, waardeloos transferbeleid o.a verkeerde aankopen voor verkeerde posities en matige wedstrijdtactieken.

Als je al jaren met deze problemen kampt zou je zeggen dat er minstens onderzoek naar wordt gedaan of enige vorm van kritiek wordt geuit.
Blijkbaar boeit niemand in het bestuur het een moer wat er allemaal gebeurd zolang CL word gehaald en zij hun geld kunnen opstrijken.
Vroeger vond ik Arsenal een leuke club met een mooi typisch engels charisma.
De club lijkt tegenwoordig meer een bedrijf dat hun trouwe fans uitmelkt.

Nou mensen, welkom bij Arsenal. Van alle spelers die we hebben hebben enkel Szczesny, Koscielny, Mertesacker, Chambers, Welbeck en Cazorla er nog niet langer dan 2 maanden achter elkaar uit gelegen, en ik vraag me af hoe lang dat nog gaat duren...

gewoon carzorla op 10 wilshere en flamini er achter en dan rechts Alexis links ox en dan spits gewoon welbeck en als giroud terug is laten rouleren als welbeck niet fit is of gebleseerd en dan komt het wel goed voor arsenal

Jezus man.. Ik heb geen idee hoe het toch altijd komt, maar dit kan toch niet? Het halve team ligt eruit. Krijgen we er weer bijna een terug, vliegen er weer 2 uit. Slaat nergens op.

Ik zeg niet dat Arsenal zonder blessures mee zou doen om het kampioenschap, maar het scheelt toch aardig wat punten. Er kan nooit een vast team komen staan zoals bij de andere ploegen, het wordt nooit een goed geheel.
Ongelooflijk gewoon.

Hopen dat Cazorla op 10 komt, maar dat zal wel. Sanchez op links wss en Ox op rechts. Wilshere cm. Nog niet slecht, mja de bank wordt ook zeer zeer mager zo. Gelukkig is Cazorla wel gewoon wereldklasse.

8 oktober 2014 om 17:45

Arsenal met een CvM en een Spits van Wereldklasse zou zo mee kunnen doen om de kampioenschap...

8 oktober 2014 om 18:22

Tja, maar die hebben we niet.

8 oktober 2014 om 18:24

En die gaan er ook niet komen.

8 oktober 2014 om 18:40

Heb jij connecties binnen de club?

8 oktober 2014 om 19:27

Hoe lang ben je al fan van Arsenal? Na al die jaren zou je toch beter moeten weten. Hopelijk komt Schneiderlin nog omdat Arteta en Flamini al oud zijn en Diaby zijn contract afloopt maar eigenlijk heeft het geen zin om erop te hopen, ik weet hoe dat afloopt namelijk.

8 oktober 2014 om 19:33

De contracten van Diaby, Flamini, Arteta en Coquelin lopen allemaal af, Arsenal kennende zullen er maximaal twee vertrekken, maar daar kun je dan toch fatsoenlijke spelers voor in de plek halen.

Wat een verassing weer, er zijn namelijk vrijwel nooit blessures bij Arsenal. Wordt eens tijd dat iemand met een bijl door de medische staf gaat bij Arsenal. Dit soort blessures zijn nauwelijks te voorkomen maar het is mij een raadsel waarom nu juist bij de Duitse selectie deze blessure aan het licht komt. Hadden ze in Londen toch ook al wel kunnen zien of niet dan...?

8 oktober 2014 om 18:27

Helemaal mee eens. Snap niet hoe de medische staf bij Arsenal dit over het hoofd heeft kunnen zien.

vergeet dit seizoen ook dit word hem niet!

het spel loopt ook niet lekker.

wenger moet eens een andere opstelling verzinnen met 3 spitsen of 2 spitsen!

podolski en welbeck naast elkaar
ik weet veel hebben hekel aan podolski maar die vent kan wel scoren die weet wel hoe je een bal er inschiet
en of hij nu 80% van de wedstrijd bagger is en 20% maakt hij 2 goals en we winnen ben ik tevreden!

een spits is voor goals te maken niet om het spel te maken!

Eindelijk ik dacht we nooit zouden afkomen van hem, is de laatste tijd zo gaar heeft in geen enkel wedstrijd dit seizoen mij overtuigd, en ik schat cazorla en rosicky hoger in op die positie, ozil moet die 3 maanden echt werken aan zijn fysieke kracht en zijn snelheid, word in elke lichaamscontact omver geduwd

Hahaha geweldig dit!!! Ik kan al niet wachten op de Gunners die blessures als excuus gebruiken dat ze weer geen prijzen winnen.

8 oktober 2014 om 22:53

Wat ga jij als excuus gebruiken? Aangezien Utd ook niets wint.. Triest ventje.

9 oktober 2014 om 11:39

Mwah bij Utd is dat gewoon een incident tot in tegenstelling bij Arsenal.

9 oktober 2014 om 11:45

Vandaar mijn vraag, wat ga jij als excuus gebruiken?

Ik vrees dat hij door deze blessure zijn basisplaats bij Arsenal en Duitsland definitief kwijtraakt. Wat wel jammer zou zijn. Deze man was 2010 tm 2012 (wk 2010 en eerste twee jaar bij Real) echt weergaloos. Hoe hard kan het gaan.

Sinds hij bij Arsenal speelt heeft hij blessures opgelopen.. Medische staf moet echt zwaar aangepakt worden.. Bij Real lag hij er nooit uit voor 3 jaar..

Hopelijk komt Ozil hierdoor sterker terug want je gunt deze jongen nooit een blessure.. Ontzettend triest voor hem en voor Arsenal

Goed, het seizoen voor Arsenal is nu gewoon al klaar. Heeft totaal geen zin om nog serieus te gaan doen want meedoen om de prijzen gaan ze toch weer niet. Ik kijk al uit naar de 4 plek of lager en de uitschakeling in de CL in februari tegen Barca of Bayern!

denk wel dat ze met een goede dag kunnen winnen van barca maar bayern denk ik niet alhoewel bayern ook niet in de beste vorm is

Dit is toch ongelooflijk. Arsenal kan rustig 10 extra basisspelers kopen. Ze zijn toch nooit allemaal tegelijk fit.

Ja, Arsenal kan deze blessure makkelijk opvangen. Eigenlijk ligt het er een beetje aan waar hij speelt. Meestal speelt hij rechts of links buiten, waar hij nooit zo heel goed is. Maar als hij op 10 staat, is hij bijna niet te vervangen. Ik vind het wel heel sneu voor hem. Hij is zo hard aan het werken om eindelijk zijn goede vorm te pakken, en dan krijg je dit.

Niet te geloven, om gek van te worden. Pffff
Iig Theo bijna terug!

En het gaat maar door. Weer een blessure.
Hopelijk speelt Cazorla of Wilshere op 10 dan kan je Campbell tenminste een kan geven aan de linkervleugel

Zal Arsenal weinig van merken. Sinds hij bij Arsenal zit vind ik hem echt veel minder goed spelen. Beetje een Torres gevalletje. Bij Duitsland vind ik het hem wel goed doen overigens.

Topseizoen dit. Zowat alles en iedereen faalt bij Arsenal. Het hele jeugdbeleid is omgegooid, maar ook andere delen van de club mag anders.

Hoe kan Walcott nog niet hersteld zijn en falcao wel?

Hoe komt het toch dat er elke keer zoveel blessures zijn bij arsenal? Is het iets structureel in de training ofso? Echt zoveel pech elk jaar

er is geen geen twijvel over mogelijk ik ben een real en een arsenal maar arsenal moet gewoon iets met die blessures doen hoe kan falcao en khedira dan wel zo snel terug zijn sorry maar de medische staf is denk ik niks daar

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren