Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Als ik naar Heerenveen wilde, had Ajax er een flink prijskaartje aan gehangen’

Laatste update:

Mitchell Dijks werd opgeleid bij Ajax en debuteerde bij die club ook in het betaald voetbal, maar verder dan zes wedstrijden kwam de linksback er uiteindelijk niet. Vorig seizoen liet hij zich verhuren aan sc Heerenveen en daarna keerde hij terug in Amsterdam. Afgelopen zomer stapte Dijks kosteloos over naar Willem II en dat was mede te danken aan de opstelling van Ajax.

/

Zaterdag won Dijks met Willem II van de club die hij vorig seizoen diende: sc Heerenveen vertrok met een 2-1 nederlaag op zak huiswaarts. De verdediger spreekt maandag in de Leeuwarder Courant van een prachtig resultaat, voor de club en voor zichzelf. Een langer verblijf in Friesland was ook een optie geweest, zegt Dijks: zelf had hij dat best zien zitten. Bij Ajax, waar hij wilde doorbreken, was hij vierde keus.

“Toen ben ik snel een club gaan zoeken. Maar als ik naar sc Heerenveen terug wilde, had Ajax daar een flink prijskaartje aan gehangen. Als ik naar Willem II wilde, mocht ik gratis weg uit Amsterdam. Ze willen de concurrentie niet zomaar sterker maken, blijkbaar. Maar ja, Willem II ook geen slechte ploeg, toch? Dat hebben we maar weer bewezen”, zegt Dijks trots.

Ik denk dat Mitchell Dijks een hoger niveau aankan dan dat van Willem II

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

beste linksback van nederland

6 oktober 2014 om 16:52

Beste van Nederland? Als 'ie in de JL zou spelen misschien, maar ik zie een boel betere backs in Nederland. Boilesen, Willems, Kongolo, van Anholt en ook Koppers zijn echt wel een stukkie beter

6 oktober 2014 om 17:43

Koppers, laat me niet lachen. Was achter Dijks derde keus bij Ajax en dat was terecht.

6 oktober 2014 om 18:10

Want in de JL spelen maakt je automatisch beter?

7 oktober 2014 om 00:34

En dan ook nog Boilessen noemen....

De concurrentie (??) sterker maken met je eigen 4de (!!) keus?

6 oktober 2014 om 12:19

Tja je tweede keeper wegdoen maakt de concurrentie ook sterker.
Ajax heeft gewoon een hele brede selectie met gemiddelde/matige kwaliteit. Echte uitschieters hebben ze niet meer. Vroeger was een Suarez, Huntelaar, Sneijder gewoon een uitschieter in je selectie. Tegenwoordig is dat een Schöne? Met alle respect voor Schöne, maar dat is geen Europese top als eerder genoemde drie.

De kwantiteit van Ajax is gewoon een versterking voor de rest van Nederland, hoe droevig dat ook is.

6 oktober 2014 om 12:29

Een tweede keeper die veelvuldig international is kun je toch niet vergelijken met je 4de keus?

6 oktober 2014 om 12:50

Vermeer heeft 2 interlands als ik me niet vergis

6 oktober 2014 om 13:21

3 en 1 invalbeurt zie ik nu. Is inderdaad minder dan ik had gedacht, maar zat wel steevast bij de selectie.

6 oktober 2014 om 13:33

Het gaat om het idee, Vermeer is natuurlijk veel beter dan een Dijks. Het punt is echter dat Ajax gewoonweg weinig tot matige kwaliteit heeft en vooral kwantiteit in de selectie. De spelers die je dan zou wegsturen zouden bij een suptopper in Nederland gewoon basis staan. Dijks bij Heerenveen is daar een goed voorbeeld van.

6 oktober 2014 om 14:15

@arjan4ajax
Dijks had bij Heerenveen 'gewoon' ook op de bank gezeten. Vorig seizoen al uit de basis gespeeld door van Aken en je gaat me niet vertellen dat Dijks van Anholt uit de basis gaat spelen.
3e/4e keus spelers van Ajax zijn momenteel meer voor clubs uit het rechter rijtje.

6 oktober 2014 om 17:29

Inderdaad, een matige speler die bij Heerenveen ook gewoon wissel zou staan.
Bovendien is Heerenveen toch niet echt een concurrent voor ajax.

6 oktober 2014 om 12:22

Net zoals koppers misschien omdat clubs als twente en Heerenveen altijd de hoofdprijs vragen als Ajax komt. Dat werkt nu ook andersom. En terecht.

6 oktober 2014 om 12:27

Helemaal mee eens, misschien vroeg Heerenveen wel de hoofdprijs voor Sinkgraven... dan snap ik de reactie van Ajax ook wel als ze interesse tonen in Dijks

6 oktober 2014 om 12:27

Maar Ajax klopt bij Twente of Heerenveen niet aan voor een 4de keus, maar voor een basisspeler. Dan is het m.i. logisch dat de hoofdprijs wordt gevraagd omdat je hem niet graag laat lopen (en de concurrentie daadwerkelijk beter maakt).
Koppers ons ook echter niet veel gekost (maar tot dusver ook weinig gebracht, haha).

6 oktober 2014 om 12:56

Maakt niet uit. Ook voor robbie wielaert werd de hoofdprijs gevraagd. En twente weigerde 5 ton voor koppers te betalen. Tjah dan haalt jopie zijn spelers maar lekker bij roda en nec vandaan. Betalen zullen ze, daar zorgt marc n. Wel voor.

6 oktober 2014 om 13:00

Ik kan me herinneren, dat Groningen echt wel meer wilde ontvangen voor Suarez, maar dat ze gedwongen waren door een rechtzaak, om Suarez te verkopen voor een minder bedrag onder het mom van positieverbetering van Suarez of hoe je het ook wilt noemen.
Ajax heeft Suarez toen gewoon een worst voor gehouden.
Ze waren toen ook niet echt beter dan Groningen op dat moment, maar natuurlijk wel een grotere en succesvollere club.
Ajax koopt spelers voor bedragan die gewoon vaak onder de marktprijs zijn, (behalve die 16 miljoen dan voor Sulejmani)

6 oktober 2014 om 13:14

Nou dan ben je niet op de hoogte want suarez had de rechtzaak verloren. Daarna heeft Groningen ajax juist genoemd dat ze de zaak juist netjes afgehandeld had. Dus die vlieger gaat niet op.

6 oktober 2014 om 13:20

Logisch dat voor Wielleart de hoofdprijs werd betaald, want hij was een van onze sterkhouders van de defensie. Waarom zou je je sterkhouder laten gaan voor een schijntje?
Dat hij bij Ajax niets heeft gepresteerd wil niet zeggen dat hij bij ons overbodig was. Of denk je dat Twente aan Ajax een hoger bedrag heeft gevraagd dan ze voor andere clubs zouden doen? Dat is natuurlijk nonsens want we wilden hem gewon niet kwijt.

De transfermarkt bestaat uit vraag en aanbod. Wil je een speler niet voor een bepaalde prijs, dan koop je hem niet. Wil je hem wel, dan moet je in de buidel tasten. Blijkbaar zijn Twente en Ajax een prijs overeengekomen, anders zou hij toch nu niet voor Twente spelen?

6 oktober 2014 om 13:28

Ok, dat kan ik me niet meer herinneren, maar in eerste instantie stonk het
Ik zag hem spelen tegen Feyenoord en toen zag je al dat het een topper zou worden, heeft Feyenoord in zijn eentje uitgeschakeld in die Play aoffs, nadat de Guzman een rode kaart had ontvangen in de uitwedstrijd.
Hoeveel heeft Ajax toen eigenlijk betaald ( hij was voor mij toen al 10 miljoen waard)

6 oktober 2014 om 16:29

Haha wat een bullshit, je wilt zeggen dat als heerenveen een Dijks wilt voor pak em beet 1 miljoen ze Singraven ook maar voor 1 miljoen mogen verkopen. Wordt de denivellering in de eredivisie nog groter.

6 oktober 2014 om 18:13

De volgende even een beetje research doen voor je met suggestieve teksten komt Ajax in een kwaad daglicht te zetten, dat is beter voor je toekomstige geloofwaardigheid.

6 oktober 2014 om 21:40

Ken je Bruno Silva nog? De publiekslieveling van Groningen die ineens niet meer opdagen kwam op de training. Hij kon naam maken bij het grote Ajax.

6 oktober 2014 om 14:38

Jansen Joenite,

Dijks was toch echter wel basisspeler bij Heerenveen. Dus ja, je ziet het goed, concurrentie sterker maken.

6 oktober 2014 om 15:10

Zoals Runtalaar al aangaf: Dijks had bij Heerenveen 'gewoon' ook op de bank gezeten. Vorig seizoen al uit de basis gespeeld door van Aken en je gaat me niet vertellen dat Dijks van Anholt uit de basis gaat spelen.

6 oktober 2014 om 21:40

Waar bemoeit Huntelaar zich mee, die speelt toch bij Schalke?

7 oktober 2014 om 07:30

Zoals Runtelaar al aangaf? Dus je weet totaal niets van Dijks en je moet het maar vanuit gaan wat een ander beweerd?

Dijks was vorig seizoen gewoon basisspeler bij Heerenveen. In de competitie heeft hij 8 wedstrijden moeten missen vanwege 2 rode kaarten, hamstring blessure en liesblessure. Verder heeft hij 16 wedstrijden de volledige 90 minuten gespeeld en van de 24 wedstrijden die hij gespeeld heeft, is hij maar 3 keer op de bank begonnen. Dus ga nou geen onzin verkondigen dat de linkerverdediger Dijks vorig seizoen uit de basis is gespeeld door de centrale verdediger Aken.

Ook lees ik bij jouw dat Koppers weinig heeft gebracht bij FC Twente. Hahaha ook daar is hij basisspeler, liefst 2 seizoenen lang. Dus ik denk dat de Technische staf van jouw clubbie er totaal anders over denkt.

Ik vraag mij af of jij het voetbal wel een beetje volgt. Na het lezen van jouw reacties, denk ik dus van niet. Of je hebt gewoon geen verstand van voetbal, dat kan natuurlijk ook.

7 oktober 2014 om 10:05

@hootch30
Klopt, hij begon als basisspeler. Miste 2 wedstrijden door rode kaarten. En aan het eind van het seizoen, na een blessure is hij zijn basisplaats kwijtgeraakt aan van Aken. Dat waren inderdaad de laatste 8 wedstrijden in de eredivisie. Maar ook de play-offs. (34 -24 = 10 wedstrijden gemist)
Na de blessure kreeg van Aken nog steeds de voorkeur, dus wel degelijk uit de basis gespeeld.. En gezien het feit dat nu van Anholt op linksback speelt kan je er wel vanuit gaan dat Dijks nu weer op de bank zou zitten.

7 oktober 2014 om 12:07

Je praat nu over de laatste 4 wedstrijden van Heerenveen en niet 8 wedstrijden. Dus ga nou a.u.b. niet zo overdrijven. Op 8 maart raakte Dijks tegen Pec Zwolle in de eerste helft geblesseerd en pas op 5 april was hij tegen PSV weer fit.

Ooh en Dijks mistte 3 wedstrijden door een rode kaart. 2 rode kaarten en 3 wedstrijden schorsing, dus ook daar heb je het mis.

7 oktober 2014 om 13:03

Hootch... volgens mij volg je het zelf niet helemaal. Waarom zou ik precies hetzelfde als Runtelaar moeten neerzetten maar dan met andere woorden? Volgens mij bestaat jouw "kennis" alleen uit een paar statistieken van gespeelde wedstrijden, maar heb je de speler zelf nooit gezien. Hoe vond je van Aken en Van Anholt spelen in vergelijking met Dijks?

Wat betreft Koppers: hij is momenteel helemaal geen basisspeler. Hij regelmatig in de basis gestaan, maar dat is bij gebrek aan beter (schilder). Vorig jaar mocht hij meer spelen omdat Schilder deels geblesseerd en niet wedstrijdfit was. De wedstrijden die zij beiden spelen zijn nagenoeg gelijk.
En als je de concurrent bent van Schilder (en regelmatig verliest van die concurrentie), kun je volgens mij nagaan wat je niveau is.....
Wat vind je zelf dat Koppers heeft gebracht? Heb je hem zien spelen? Ook als je veel minuten maakt kun je helemaal niets brengen. Zo hadden we bijvoorbeeld ook een Willem Janssen die door gebrek aan beter veel minuten maakte, maar niets bracht.

'een flink prijskaartje'? € 50,- en een kruidkoek?

Kom op zeg, alsof dit een speler is waar iemand een 'flink prijskaartje' voor zou willen betalen. Het zal wel om een tonnetje zijn gegaan ofzo.

6 oktober 2014 om 12:21

Het gaat er ook niet om of ze het willen betalen toch.. Als je een speler liever niet naar een bepaalde club wil laten gaan, dan geef je hem een te hoge vraagprijs. Betalen ze het niet, dan prima, betalen ze het wel, dan ook prima.

Het gaat er niet om of hij werkelijk het waard is, het gaat erom wat hij in de ogen van Ajax waard kan zijn bij een tegenstander. Bij Willem II schijnbaar een stuk minder dan bij Heerenveen.

Dico Koppers was ook niet je van het, maar kreeg Ajax ook 8 ton voor van Twente.

Met alle respect voor Heerenveen, maar Heerenveen is toch niet echt concurrentie van Ajax? Ik weet dat het op dit moment nog dicht bij elkaar staat, maar normal gesproken zal Ajax toch hoog boven Heerenveen eindigen...tsja.

6 oktober 2014 om 12:30

Je weet niet wat er misschien wel voorgespeeld heeft.

Als Ajax interesse toont in Sinkgraven en Heerenveen doet heel moeilijk snijd het mes toch aan 2 kanten? En zeg je als Ajax zijnde ook van .... prima maar dan doen wij ook moeilijk.

6 oktober 2014 om 12:35

Die kans zit er dik om, maar ging puur even op het feit in dat Heerenveen concurrentie zou zijn van Ajax. Lijkt me ook echt sterk dat dát de echte reden is.

6 oktober 2014 om 12:56

Elke club zou moeilijk doen om het vertrek van hun beste speler, terwijl bij een 4e keus over het algemeen niet moeilijk wordt gedaan.
Als Ajax denkt dat ze met een 4e keus hun concurrent sterker maken schatten ze zichzelf wel heel hoog in. Dijks werd er nota bene uitgespeeld door een 19-jarige jeugdspeler, die eigenlijk een cv is.
Eigenlijk ben ik blij dat Dijks niet is gebleven, maar Ajax kan zichzelf door deze houding wel vies in de vingers snijden. De kans dat Heerenveen de volgende keer dat Ajax langskomt nog moeilijker gaat doen, wordt hierdoor wel groter.

6 oktober 2014 om 15:54

Geloof ik niet, Heerenveen is altijd een lastige handelspartner. (En dat is ook hun goed recht hoor, begrijp me niet verkeerd)

Als Ajax komt wordt altijd de hoofdprijs gevraagd, denk dat Ajax een keer een statement wil maken om eens terug te slaan.

6 oktober 2014 om 16:35

Oja want Ajax moet 121896142986 x zoveel betalen want het is Ajax. Jij lult echt alleen maar onzin van de bovenste plank man. Alsof Ajax 817246125217981273910i2790123792137891263872146 keer zo goed is als de rest van NL, want als ajax langskomt wordt de hoofdprijs gevraagd voor Heerenveens beste speler, en dat is natuurlijk het zelfde als Ajax 4e keus op de back. begrijp me niet verkeerd maar Sinkgraven is veel meer waard als Dijks. Ik word zo moe van die ajax ophelen reacties

6 oktober 2014 om 20:18

Slaat dat nou op dan...
Alsof ik aangeef dat Dijks meer waard moet zijn dan Sinkgraven???

Ga aub bij je moeder uithuilen als je vandaag een rotdag heb gehad en lul niet zo dom... stakker!!

Vreemd verhaal. Dat Ajax zo'n speler niet naar Twente of Vitesse wil laten vertrekken, okay. Maar Heerenveen?

6 oktober 2014 om 12:53

Ja want Vitesse is ook zoveel beter dan heerenveen :/
Zitten op dit moment gewoon op hetzelfde niveau, waar o.a. Groningen en AZ ook bij horen

Is ook de reden dat Heerenveen Sinkgraven niet te goedkoop moet verkopen, je moet een concurent niet zomaar sterker maken, om maar even in de woorden van Dijks te blijven.

Toch had ik hem best bij Heerenveen willen zien spelen. Een linksback missen we toch echt wel nu.

6 oktober 2014 om 13:01

Dijks maakt Heerenveen niet sterker. Werd niet voor niets uit de basis gespeeld door van Aken. Dit seizoen had hij ook geen kans gemaakt op een basisplaats met van Anholt als concurrent. Dan was Dijks een veel te dure bankzitter geworden, waar we met Raitala ook al een dure linksback op de bank hebben.
Nee prima zo!

O wat is ajax toch netjes, maar benieuwd hoeveel mensen dit nou gaan ontkrachten.

Sinkegraven is hiermee meteen 3 miljoen duurder geworden voor ajax neem ik aan en daarmee onbetaalbaar voor ajax.

Verder is Dijks geen aanvulling op onze selectie. Heb 10x liever van aanholt op links ( terwijl hij rechtsback is ) dan dijks.

Dijks is zo wild en onnauwkeurig en ondanks zijn lengte verliest hij zoveeeel kopduels. En dan nog zijn domme overtredingen vaak.. Willem 2 is wat dat betreft wel zijn niveau.

6 oktober 2014 om 13:16

Heerlijk toch, zo ongefundeerd je gal spugen?

Weet jij veel wat er gespeeld heeft? Heerenveen heeft Dijks al een jaar voor heel weinig geld mogen huren. Daar is Ajax Heerenveen ook al in tegemoet gekomen. Is het dan zo vreemd dat bij een definitieve overname Ajax een klein beetje geld wil zien? Mij lijkt het niet.

Overigens is Dijks wel degelijk een aanvulling op de selectie van Heerenveen. Niet voor de basis, maar om nu te beweren dat hij zelfs niet in de selectie van Heerenveen mee zou kunnen is onzin. Als dat zo was zou hij niet al zoveel eredivisie wedstrijden achter zijn namen hebben. Het is een redelijke speler en niet meer dan dat. Maar we hoeven niet te doen alsof de gehele selectie van Heerenveen vol met sterren staat.

Nou Heerenveen dit lezende , dan wist ik het wel met Sinkgraven..
@hoppa een tonnetje is iig 100.000 keer meer dan niks.

6 oktober 2014 om 12:37

Nee 100.000 X 0 is nog steeds 0

Zal er ook wel mee te maken hebben dat Heerenveen altijd de hoofdprijs vraagt aan Ajax. Dat is hun goed recht, maar dan ziet Ajax ook niet graag spelers voor niets richting Heerenveen verkassen.

Wat een onzinnige houding van Ajax. Ten eerste is Heerenveen geen concurrent. En ten tweede: Waarom laat je hem gratis vertrekken terwijl je er misschien ook een transfersom voor had kunnen krijgen?

6 oktober 2014 om 12:39

Dijks had echt niet meer dan 5 ton opgeleverd en dat bedrag is voor een Heerenveen al heel veel.maar ze hadden wel alvast goodwill kunnen genereren door Dijks te verkopen aan Heerenveen om vervolgens te melden voor sinkgraven,

6 oktober 2014 om 12:43

klopt en nu hoop ik dat hveen ook de hoofdprijs vraagt voor sinkgraven

6 oktober 2014 om 13:02

Dan hoop ik voor die jongen dat hij een scherpe zaakwaarnemer heeft. Als een talentvolle jongen als Sinkgraven niet eerst naar Ajax of Psv gaat dan beland hij buiten Nederland overal op de bank. Dus Brands en Psv gaan weer met de buit ervandoor let maar op/

6 oktober 2014 om 13:10

Wat is de hoofdprijs?
3 of 4 miljoen lijkt me dat.
Ik snap Feyenoord niet dat ze bij Heerenveen een speler voor een aantal miljoenen hebben gehaald.

6 oktober 2014 om 14:00

Geintje natuurlijk!
3 of 4 miljoen is veel te weinig. Daarvoor kreeg je Ziyech met een 1 jarig contract. Sinkgraven is 2 jaar jonger, heeft contract tot 2019 en heeft meer potentie. Afgelopen zomer zouden ze bij 7 miljoen gaan nadenken, maar na de groei die hij heeft doorgemaakt zal het toch wat meer gaan worden.

6 oktober 2014 om 16:41

Dit precies, maar de houding van de top 3 is tegenwoordig: Heerenveen mag blij zijn dat wij hun spelers kopen. Nou als wij dit elftal nu nog hadden waren we gewoon kampioen geworden en hadden we veel meer geld (lange termijn)

Las laatst in een artikel dat Heerenveen blij mocht zijn als Ajax 3 miljoen wou betalen voor Sinkgraven... Door een Ajacied natuurlijk. Verschrikkelijke houding hebben die op Voetbalzone laatste tijd

nordfeldt
janmaat
buijs
v aken
v Anholt
Eikrem
Ziyech
Sinkgraven
Narsingh
Finn
Assaidi
6 oktober 2014 om 16:45

oeps, dan vergeet ik djuricic ook nog.. Maar als we die er bij zetten voor Eikrem hebben we alleen aanvallend ingestelde middenvelders. Dan maar voor Ziyech omdat naar mijn mening Sinkgraven al beter is

6 oktober 2014 om 13:03

Daarom klopt er ook niets van. Marc Netto die notabene de tweede beste keeper in de eredivisie voor een lullig bedragje naar de aartsrivaal laat gaan zou een speler voor niets weg doen terwijl hij een transfer bedrag kan vangen. Lachwekkend.

6 oktober 2014 om 13:18

Inderdaad gewoon lariekoek. Ajax heeft met Vermeer toch al heel duidelijk aangetoond zich schappelijk op te stellen. Het zal nu ook echt geen flink prijskaartje om de nek van Dijks hebben gehangen. Anders zou hij uiteindelijk ook niet gratis naar Willem II zijn gegaan. Waarschijnlijk wilde Ajax van Heerenveen een schappelijke vergoeding omdat ze hem vorig jaar al voor weinig geld aan Heerenveen uitgeleend had.

Haha Ajax wil de concurrentie niet sterker maken. Het accepteert zelf ook al dat Heerenveen niets voor hun onderdoet.

Vind ik echt dom van Ajax! Gun een club als Hveen zo iets en wanneer je een sinkgraven ofzo wilt hebben zal hveen misschien ook wel zn ogen dicht knijpen voor een ton meer of minder

6 oktober 2014 om 13:55

Heerenveen vraagt altijd de hoofdprijs aan Ajax, Ajax heeft hun genoeg geholpen en ze krijgen er absoluut niets voor terug ook voor Sinkgraven willen ze de hoofdprijs.

6 oktober 2014 om 14:07

Iedereen wil voor zijn beste spelers de hoofdprijs. Ajax ook.
Ajax wil zelf ook altijd de beste spelers van de subtoppers overnemen voor een prikkie en vervolgens alles uit de kan halen bij de verkoop. Dan moet je niet raar opkijken als andere clubs dat ook doen.
Vraag me trouwens af waarmee Ajax Heerenveen heeft geholpen.

6 oktober 2014 om 14:53

Wat dacht je van die 25 miljoen die Ajax op de rekening van Heerenveen heeft gestort voor Huntelaar en Sulejmani...

6 oktober 2014 om 15:12

Want als Ajax die spelers niet had gekocht speelden ze nog bij Heerenveen?
Slaat natuurlijk nergens op, anders had een andere club ze wel opgehaald voor dat geld.
Huntelaar voor 9 miljoen was trouwens een prikkie. Heeft Ajax veel gebracht en nog meer geld opgeleverd.

Compleet terecht, Heerenveen wilde 5-6 miljoen voor Dost van Ajax en mocht voor 3.5 miljoen naar Feyenoord (omdat zij in een andere financiële situatie zaten) nou wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Ik kan mij dit voorbeeld levendig herinneren maar Heerenveen vraagt altijd de hoofdprijs aan Ajax. Dan gaat Ajax echt niet zo lief terug doen, heeft niet iets met concurrentie te maken denk ik.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren