Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Beek en Vermeer vallen af, Promes wel bij Oranje

Laatste update:

Quincy Promes is opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal voor de EK-kwalificatieduels met Kazachstan en IJsland. De aanvaller van Spartak Moskou maakte in maart al zijn debuut in het oefenduel met Frankrijk, maar kwam daarna niet meer in actie voor de nationale ploeg. Kenneth Vermeer, Sven van Beek en Davy Pröpper vielen af.

/

Ook opvallend binnen het keurkorps is de naam van Jeffrey Bruma. De stopper van PSV was lange tijd uit beeld, maar krijgt dus weer eens de kans om zich te laten zien. Ook Virgil van Dijk van Celtic is van de partij. Dat was ook tegen Italië en Tsjechië ook al het geval, maar zijn debuut laat nog steeds op zich wachten.

In vergelijking met die laatste twee interlands keert ook Arjen Robben terug. De Oranje-ster van het afgelopen WK ontbrak begin september nog vanwege blessureleed, maar is inmiddels weer fit. Ook andere dragende krachten als Wesley Sneijder, Klaas-Jan Huntelaar, Nigel de Jong en Robin van Persie zijn van de partij. Dirk Kuyt, die eerder op de dag zijn afscheid als international aankondigde, is er uiteraard niet meer bij.

De volledige selectie:

Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Jeroen Zoet (PSV)

Verdediging: Jeffrey Bruma (PSV), Virgil van Dijk (Celtic), Daryl Janmaat (Newcastle United), Bruno Martins Indi (FC Porto), Erik Pieters (Stoke City), Joël Veltman (Ajax), Stefan de Vrij (Lazio Roma), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain)

Middenveld: Ibrahim Afellay (Olympiakos), Daley Blind (Manchester United), Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Queens Park Rangers), Nigel de Jong (AC Milan), Davy Klaassen (Ajax), Wesley Sneijder (Galatasaray), Georginio Wijnaldum (PSV)

Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Quincy Promes (Spartak Moskou) en Arjen Robben (Bayern München).

Oranje moet met deze selectie zes punten halen uit de komende twee duels

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

vermeer zal binnekort zoet vervangen als derde doelman voor de rest denk ik niet dat er veel zal veranderen aan deze selectie. mischien een van ginkel als ti vaker gaat spelen..

3 oktober 2014 om 12:18

Die is een tijdje terug geblesseerd geraakt en dus nog niet fit.

3 oktober 2014 om 12:28

Vermeer hoort erbij.. en bruma? Hahahahahah hiddink lost it. Als ik om iemand wil lachen kijk ik naar bruma of schaken. Comedy

3 oktober 2014 om 13:15

Vermeer hoort erbij? Op grond waarvan? Dat hij nu weer 6 wedstrijdjes heeft gespeeld bij Feyenoord? Als ik om iemand wil lachen dan lees ik jouw berichten.

3 oktober 2014 om 13:19

Ik vind het altijd zo slap om alleen mensen af te kraken en niet met betere alternatieven te komen. Bruma is geen topper maar doet het de laatste weken wel wat beter. Noem eens een andere betere CV op dit moment die samen met van Dijk, de Vrij en Indi kan concurreren. Rekening houdend met blessures aub!

3 oktober 2014 om 13:25

Douglas

3 oktober 2014 om 13:30

Jij hebt gister zeker niet gekeken naar Dynamo - Psv. Douglas heeft nou niet echt laten zien veel beter te zijn dan Bruma...net zoals Veltman dat in de afgelopen interlands niet heeft laten zien. Laat Bruma maar eens de kans krijgen. Tegen deze tegenstanders moet dat mogelijk zjin...

3 oktober 2014 om 13:44

op grond van zn eerste serie wedstrijden voor feyenoord. en de serie die zoet heeft neergezet. vermeer zal zoet gaan vervangen maar zoet heeft nog wat krediet. wat ie wel gewoon heeft verdient.

3 oktober 2014 om 14:07

Dus jij wilt beweren dat Douglas, jarenlang top 3 verdediger, minder is dan Bruma en Veltman? Ik snap echt niet dat al die eredivisieverdedigers verkozen worden boven Douglas..

3 oktober 2014 om 14:25

Vlaar? Dat is niet zo moeilijk haha

3 oktober 2014 om 15:45

Van Aken

3 oktober 2014 om 15:47

Vlaar is niet fit...nog andere namen?

3 oktober 2014 om 12:28

Denk niet dat Vermeer Zoet gaat vervangen. IK zie in Zoet de toekomstige eerste keeper. Hij zal Cillessen voorbij streven!

3 oktober 2014 om 12:35

Dat denk ik dus totaal niet. Ik vind Zoet best een matige keeper vergeleken met Cillessen. Heb Krul/vorm/stekelenburg ook hoger zitten. Zelfs die verrader van een Vermeer.

3 oktober 2014 om 12:37

Ik denk persoonlijk dat Zoet niemand voorbij gaat streven. Hij is zeer onzeker in het doel. Denk persoonlijk dat Vorm of Vermeer beter zijn. Zeker kwa uitstraling, ervaring, en kwaliteit

3 oktober 2014 om 12:38

Dat moet ik nog maar zien. Ik vind Cillessen echt heel goed keepen dit seizoen. Hij heeft eigenlijk alleen penalty's dat hem niet goed afgaat. Verder straalt hij veel rust uit, maakt vrijwel nooit fouten en pakt heel veel klem die andere stompen (zie Zoet gisteren in de laatste minuut). Ik vind Zoet zeker een groot keeperstalent, maar voorlopig zie ik hem niet het plekkie van Cillessen inpikken. Ook zie ik juist Cillessen alleen maar beter worden.

3 oktober 2014 om 12:44

Dat heeft Zoet gister wel bewezen ja, zeer stabiele factor in het doel.

3 oktober 2014 om 12:44

Haha gompie, heb jij die blunder van Zoet gezien paar weken terug? en daarna nog beweren dat er niks aan de hand was en dat het niet zijn schuld was dat die bal erin ging, lachwekkend dit.

3 oktober 2014 om 12:47

Zoet keept ook goed dit seizoen en is nog een stuk jonger! En nu al een basisplaats bij een topclub. Dat had Cillessen nog niet op die leeftijd! Zie de wedstrijd tegen Dynamo Moskou al waar hij zeer goede reddingen had!

3 oktober 2014 om 13:18

En een blunder die punten kostte. Uhu zeer goede keepert.

3 oktober 2014 om 13:24

Ik denk dat dit seizoen Zoet nog vervangen word voor Pasveer, die ik veel zekerde vind. Vind Zoet het allemaal net niet hebben.

3 oktober 2014 om 13:08

Dat denk ik niet. Hiddink met met zijn PSV connectie.... Afellay zit er ook alleen bij omdat hij de bondscoach is. Zes punten zullen ze wel pakken maar ondanks Hiddink niet dankzij. Was al niet blij met hem en dat ben ik nu al helemaal niet meer. Ook in Blind (die het over gaat nemen) zie ik het niet zitten.

3 oktober 2014 om 15:03

Affelay doet t ook gwn goed de laatste tijd, hij verdient zeker op zj minst een kans

Goede selectie, maar waarom geen Douglas

3 oktober 2014 om 12:19

Waarom wel?
De rest is niks minder dan douglas.

3 oktober 2014 om 12:22

Ook niet meer dus er zou ruimte voor hem moeten zijn.

3 oktober 2014 om 12:24

Idd. WAarom wel Douglas? Heeft een goed seizoen gehad bij twente en daarna zeer wisselvallig. Is toen naar rusland gegaan en daar is ie uit beeld geraakt, maar omdat van der gijp doet alsof douglas een topper in wording is blijft iedereen maar douglas zeggen.

3 oktober 2014 om 12:28

Sorry? Omdat Gijp dat zegt? Ik luister niet naar Gijp, en volg Douglas nog steeds omdat hij bij Twente gespeeld heeft. Vorig seizoen heeft hij het uitstekend gedaan bij Dinamo, en ook dit jaar zal hij weer gewoon basisspeler zijn. Vandaar dat ik van mening ben, dat hij sowieso een kans moet krijgen. Hiddink gaf aan dat hij meer fysiek en atletisch vermogen wilde hebben in dit Nederlandselftal, en als er iemand is die daaraan voldoet, dan is het Douglas wel.

3 oktober 2014 om 12:29

Bruma zit erbij jongens..hoe is dat mogelijk.

3 oktober 2014 om 12:29

Douglas hoeft van mij niet. Liever echte Nederlanders!

3 oktober 2014 om 12:40

Ik wou net zeggen, Douglas speelt bijna elke week en naar behoren. Tegen betere en sterkere aanvallers dan bruma hoor...

Dat hij geen vaste basisplek heeft is geen schande aangezien hij afwisselt met de aanvoerder(granat) voor 1 plek

3 oktober 2014 om 12:48

Wat een stoere praat gompie. de Vrij en van Dijk zijn gewoon beter evenals Vlaar!

3 oktober 2014 om 12:49

Gister vond ik hem trouwens ook niet sterk spelen tegen Psv. Bruma is minstens net zo goed.

3 oktober 2014 om 13:06

Wat heeft gijp gezegd?
Ik kijk nooit naar dat programma dus ik zou niet weten wat hij zegt.

En ja veltman vind ik beter.

3 oktober 2014 om 13:23

Douglas is 2 niveaus beter dan die dames achterin zoals Veltman en de Vrij. Welke aanvaller wordt nou bang alstie tegenover Veltman staat? En de Vrij bakt er nix van bij Lazio, Vlaar is zwaar gehyped. Bruno, Douglas en Virgil zijn de mannen die het moeten doen

3 oktober 2014 om 13:42

Dus omdat Douglas naar Rusland gaat, moet hij niet meer in de gaten worden gehouden? haha de grootste grap ooit!
En Vlaar is niet zwaar gehyped....

3 oktober 2014 om 21:07

Misschien vanwege Hiddink's verleden als PSV-er? Anders valt het niet te verklaren. Maar goed ik zie ook weer een BMI en een Erik Pieters. En dat is ook niet te verklaren.

3 oktober 2014 om 12:21

Douglas is wat mij betreft geen echte Nederlander. Sowieso niet selecteren.

3 oktober 2014 om 12:23

Maar het kan niemand wat schelen wat jij denkt.
Volgens de staat is hij een Nederlander.

3 oktober 2014 om 12:26

Jij was ook tegen de selectie van De Guzman?

3 oktober 2014 om 12:29

Kan mij wel wat schelen wat een ander denkt,anders zouden er geen discussies plaatsvinden. En als Douglas zo'n kanjer zou geweest zijn waarom roepen ze m dan niet in Brazilië op? Juist hij is voor beide landen gewoon niet goed genoeg.

3 oktober 2014 om 12:31

Omdat die kneus van gaal aan het roer stond, nu waait er een frisse wind, de vrij en indi moeten nu niet weer steken laten vallen anders is het tijd voor Douglas

3 oktober 2014 om 12:33

En hij is 30x zo goed als Virgil van Dijk.

3 oktober 2014 om 12:40

Ok voor Brazilië die hebben ook wat verdedigers nodig.

3 oktober 2014 om 12:41

En Sorry goudklomp noem je dit een frisse wind met dino Guus lol

3 oktober 2014 om 12:48

Groot wezenlijk verschil met De Guzman en Douglas.
Douglas kwam toevallig naar Nederland om te voetballen, woont er net 5 jaar en vertrekt, daarnaast weet hij dat hij kansloos is voor Brazilie. de Guzman kwam op zijn twaalfde, vertrok rond zn 20e ofz en kon al voor Canada uitkomen, wou alleen voor Nederland uitkomen. Uiteindelijk 5 jaar later, dus zelfs 13/14 jaar later nadat hij in Nederland kwam eindelijk opgeroepen.

Beetje het Kalou verhaal..... Als Douglas voor pakweg Rusland uit kan komen, zou hij het ook doen.

3 oktober 2014 om 12:50

de Guzman haha daar we er ook genoeg van lopen. Echter is de Guzman zowat opgegroeid in Nederland dus je vergelijking raakt kant noch wal.

3 oktober 2014 om 17:20

Misschien omdat ze daar kunnen kiezen uit verdedigers als David Luiz, T. silva, miranda, dante, marquinhos etc. dat is toch wel wat anders als veltman, bruma en de vrij

3 oktober 2014 om 19:04

Douglas in Oranje zou ik jammer vinden. Heb niks tegen die jongen, maar zie liever jongens in Oranje die hier opgegroeid zijn (dus wel De Guzman en BMI bijv.) en Nederlands spreken (doet Douglas niet goed genoeg).

3 oktober 2014 om 21:08

Ik in ieder geval wel. Al was dat vanwege zijn voetbalkwaliteiten. En ook die van Douglas vind ik erg beperkt overigens.

3 oktober 2014 om 12:22

Waarom geen de Guzman zal je bedoelen, veel beter dan die Klaassen.

3 oktober 2014 om 13:30

Ga heen klaasen is veel technischer en vaardiger dan de guzman. Heb je veel meer aan

3 oktober 2014 om 15:16

Technisch vaardige spelers hebben we genoeg. De Guzman kan ook nog aardig meeverdedigen en harde duels aangaan en winnen. Lijkt me geen overbodige luxe in deze selectie. Niet dat Klaassen het niet verdient, doet het ook aardig maar ik mis wel meer spelers in deze selectie. Veel minder vertrouwen in Guus dan ik had voor zijn aanstelling.

3 oktober 2014 om 21:09

Dat hebben we gezien op het wk ja uch uch. Was samen met Verhaegh en BMI de slechtste speler van de selectie.

Pffffff Zoet mag die ook wel thuis laten, en gewoon Vermeer mee mogen nemen..

Hoop dat vd wiel nu eens de basisplek krijgt.
Is een veel betere voetballer dan janmaat en een betere verdediger vind ik.

Affelay volg ik niet zo maar schijnt het wel redelijk te doen lees ik wel eens.
Misschien maar eens starten met voorhoede robben van persie affelay.

3 oktober 2014 om 13:29

Van der Wiel zal lijkt me gewoon in de basis staan. Doet het de laatste tijd goed bij PSG en dat is op het moment een van de sterkste clubs ter wereld.

3 oktober 2014 om 14:38

Van Rhijn doet het goed, had het ook wel verdiend samen met Greg.

3 oktober 2014 om 19:07

Van de Wiel speelt wekelijks op een veel hoger niveau, met absolute wereldspelers, en presteert gewoon goed. Zou een schande zijn als hij de komende wedstrijden niet de vaste rechtsback is. Van Rhijn en Janmaat kunnen u strijden om plek 2.

Compleet te recht natuurlijk dan Van Beek afvalt, extra op hem gelet sinds hij in de voor selectie zat en hij liet niets maar dan ook niets zien wat ook maar enigszins top was. Was constant betrokken bij tegen goals en zat gister ook weer goed mis bij de tegengoal

3 oktober 2014 om 12:34

Hij zat niet mis,hij ging er zoals iedereen vanuit dat er voor hands werd gefloten,verder speelt hij gewoon goed en doet hij niks onder voor Bruma en Veltman. Je kan merken dat Guus een bepaalde voorkeur heeft met selectie Bruma. Vind het persoonlijk te vroeg nog hoor voor v Beek maar minder als eerder genoemde is hij zeker niet.

3 oktober 2014 om 12:50

Dan zit je toch mis f niet soms?
Want uiteindelijk werd er niet gefloten, dus zat hij mis met die gedachte.......

3 oktober 2014 om 13:18

Sorry hoor maar Van Beek zit bij lange na niet op het niveau van Veltman en Bruma, het is gewoon het toppunt van subjectiviteit als je dat echt vind. Ik kan me ook niet anders voorstellen dan dat Boula hem gaat vervangen als die fit is. Dat zou Feyenoord erg goed doen. Vermeer zal nog kans maken om derde of doelman te worden volgens mij heeft Vorm behalve een beker wedstrijd nog niet gekeept. En Vermeer is zeker beter (nu en waarschijnlijk nog wel komend jaar) dan Zoet.

3 oktober 2014 om 13:32

Dat zit hij zeker wel,en niks subjectief. Veltman blijft steeds zelfde fouten maken en Bruma is gewoon matig zonder ook maar enige groei potentie,zeg nergens dat v Beek in oranje moet,maar ik vind Veltman en Bruma er ook niet inhoren dus wat is hier subjectief aan? Is eerder objectief ipv door een bepaalde bril kijken. Maar v Beek heeft tenminste wel 1 ding voor op Bruma dat is dat v Beek tenminste nog kan groeien,dat heeft Veltman ook in zich maar Bruma nee dat was niks,is niks en zal nooit wat worden,staat al vanaf zijn 17e stil.

3 oktober 2014 om 13:14

Dat van Beek afvalt, is niet schokkend. Maar jouw reactie slaat nergens op. Ik heb dit jaar meer fouten gezien van Veltman en Bruma.

3 oktober 2014 om 13:21

Dat is gewoon niet waar, Bruma begint gewoon degelijk dit seizoen (ben helemaal niet zo fan van hem) en heeft al een paar sterke optredens en Veltman heeft een paar keer de bal ingeleverd, dat klopt maar weinig fatele fouten gemaakt zoals Van Beek dat wel heeft gedaan. En misschien niet de overduidelijke fouten die Van Beek maakt, maar wel echt fouten GAE in de Beker bv bij beide tegengoals nauw betrokken en hij zat gister ook goed mis bij de goal.

3 oktober 2014 om 13:42

Het is gewoon wel waar surreal,je kijkt wsl graag naar PSV maar en samenvatting van Feyenoord maar er zit gewoon geen verschil tussen die 3 jong veel fouten en nog te licht voor oranje,v Beek heeft alleen een veel betere pass dan Bruma en maakt niet steeds dezelfde fout zoals jouw grote vriend Bruma.

3 oktober 2014 om 14:01

Ik ben Ajacied dus ik kijk niet meer naar psv dan naar feyenoord. Ajax volg ik erg intensief en Feyenoord en PSV kijk ik alleen de wedstrijden.

En ik zeg letterlijk dat ik geen fan ben van Bruma maar het is wel mijn grote vriend? ik hou op met jou te discussiëren want je ben veel te subjectief.

In je reactie hier boven zeg je dat je niet uit een bepaalde bril kijk maar het is duidelijk dat je dat wel doet, jij overschat je eigen speler enorm. En nu wil ik absoluut niet iedereen over een kam scheren maar ik zie dat toch wel veel Feyenoorders hier doen de hele tijd eigen spelers ongelooflijk goed vinden en dan andere (veelal Ajax spelers) afkraken. Jullie moeten echt wat realistischer gaan worden.

Van Beek heeft een okay pass, zeker niet super bijzonder en gaat verdedigend constant de fout in. Het is niet voor niets dat Feyenoord zoveel tegengoals krijgt en nog maar zo weinig hebben gewonnen. En natuurlijk ligt dat niet alleen aan Van Beek maar hij is zeker mede verantwoordelijk hij is nog lang niet (een grote afstand zelfs) het niveau van Bruma en Veltman, of Rekik.

Maar nogmaals: dit is mijn laatste bericht naar jou, verder in discussie gaan heeft geen nut en ik zal eigenlijk alleen maar kunnen herhalen wat ik gezegd heb (of te wel, dat wordt straks een lekkere wellis nietis discussie en daar vind ik mijzelf toch echt wel boven staan).

3 oktober 2014 om 14:20

Feyenoord eredivisie 6 tegengoals,alleen Heerenveen heeft er minder! Je praat dus grote onzin en dan is het idd beter dat we de discussie stoppen. Je snapt er dus weinig van als je zomaar wat roept,t probleem van mijn club ligt namelijk voorin niet achterin

3 oktober 2014 om 16:38

ach kan je dan echt niet beseffen dat het over meer dan alleen competitie gaat?

2 wedstrijden cl- 5 tegengoals
2 Wedstrijden EL playoff- 4 tegengoals
2 wedstrijden EL- 3 tegengoals
7 wedstrijden eredivisie- 6 tegengoals

13 wedstrijden 18 tegengoals nee de feyenoord verdediging staat als een huis!!

Ik zou niet meer reageren en doe het nu toch want ik kan zulke onzin en selectieve feiten die zorgen een onjuist beeld niet uit staan. Heel vervelend als mensen zo de statistieken draaien en hun voordeel.

Nu dus echt mijn laatste bericht, ook al zal er aardig wat onzin komen als je weer reageert.

3 oktober 2014 om 18:12

Tegen besiktas en Sevilla is t ook echt een schande maar ja als jij t verschil niet ziet tussen v Beek/Kongolo en v Beek/Mathijsen ben je nog hersenlozer dan je inhoud van je berichten. En v Beek zat bij voorselectie dat was gewoon terecht snap je probleem niet,t enige wat bijna 80 hier ook vind dat Bruma er niet in hoort. Maar kruip lekker je grot in als je het verschil niet wilt zien.

Ik vind het niet zo gek dat Bruma er ook bij is, die is sinds de komst van Isimat alleen maar beter gaan spelen.

Het PSV gehalte zal onder Hiddink toenemen.

3 oktober 2014 om 12:19

Ik wilde er niet over beginnen, maar ik ben helaas bang dat je er niet veel naast zit.

3 oktober 2014 om 13:06

denk dat je je eerder zorgen kunt maken over de selectie van sneijder, die al 3 jaar helemaal niets meer geraakt heeft.

3 oktober 2014 om 13:35

Dat ben ik met je eens. Snap sowieso niet dat die kerel zo opgehemeld wordt.

3 oktober 2014 om 12:21

Joh als van gaal er zat werden er weer onterecht ajacieden zoals blind en veltman geselecteerd.
Nu zijn het weer psvers die worden gesellecteerd.
Het is nooit goed.

3 oktober 2014 om 12:30

Concludeer je dat op basis van de selectie van Bruma? Want dat is het enige verschil met van Gaal tot nu toe. Bruma speelt ijzersterk, is van toegevoegde waarde momenteel.

3 oktober 2014 om 12:46

Iedereen vind de spelers van zijn eigen club nou eenmaal beter dan die van de rest. Zo zullen Twente fans eerder voor Douglas gaan, Ajax voor Veltman en PSV voor Bruma. Daarnaast zullen Feyenoord en Ajax fans eerder voor Vermeer dan Zoet gaan en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Douglas hoeft er van mij overigens niet in als hij wekelijks zo speelt zoals hij gisteren deed, want dat was echt slecht.

3 oktober 2014 om 12:57

Zijn er nog steeds mensen die denken dat bij grootheden als Hiddink en Van Gaal clubvoorkeur belangrijk is.

Wellicht dat Hiddink dat bij een derde keeper als Zoet doet als het verschil volgens hem met Vermeer minimaal is maar hij wil ook gewoon goed spelen en winnen met de beste selectie.

En WVE Van Gaal selecteerde het meest Feyenoorders en jouw voorbeelden Blind en veltman hebben zich nu toch langzaam aan wel bewezen op alle niveaus (eredivisie, CL, WK)

3 oktober 2014 om 13:32

klopt, het is triest maar waar dat veel mensen vanuit clubgevoel lopen te mekkeren en zonder enige objectiviteit een bondscoach kunnen beoordelen. Kneuzengedrag, iets anders kan ik er niet van maken.

3 oktober 2014 om 19:15

Eens, het Nederlands elftal is groter dan dat. Als FCUtregter heb ik er geen probleem mee, wanneer Ajax verliest in de eredivisie. Maar tijdens Europese wedstrijden, en voor de Ajacieden in Oranje, hoop ik simpelweg dat ze het namens NL goed doen en winnen!

3 oktober 2014 om 21:23

Ons kent ons werkt altijd door. Ook bij van Gaal en ook bij Hiddink. En zeker bij twijfel tussen 2 personen. Bruma vind ik helemaal niks. Net als bijna de Nederlandse deel van de PSV selectie (op Maher, Zoet, Depay en Narsingh na; Overigens ook wel gecharmeerd van Hendrickx overigens).

Maar ook bij Ajax zijn er op dit moment maar 4 NL 11-tal waardig: Klaassen, Veltman, Cillissen en van Rhijn.

Overigens zou ik voor cvm Anita geselecteerd hebben en dan Blind op LB zetten.

4 oktober 2014 om 17:25

Je vindt Bruma niks, dat mag, maar het is een feit dat hij al tijden erg goed staat te spelen. Andere mensen vinden Veltman weer niks, tja, en ook die doet het gewoon prima. Ik denk dat Hiddink echt niet vanuit een clubvoorkeur redeneert, dat is wat de fanatieke aanhangers van de clubs er snel van maken als iemand opgeroepen wordt van de rivaal.

Waarom in vredesnaam Zoet opgeroepen en geen Vermeer?

3 oktober 2014 om 12:23

Omdat Zoet beter is.

3 oktober 2014 om 13:15

Om even een vergelijkng te maken op basis van 1 wedstrijd: vergelijk de laatste actie van Zoet eens met de laatste actie van Vermeer gisteren. Zoet vergooid daarmee 2 punten, Vermeer red er 2. Zoet heeft dit seizoen echt nog maar heel weinig laten zien, terwijl Vermeer in een bijzonder goede vorm verkeerd. Ik zie (op dit moment) totaal niet in waarom Zoet is verkozen boven Vermeer. De enige reden die ik mij kan bedenken is dat Zoet heel misschien de toekomst is en daarom minuten moet maken met de jongens. Laten we echter allemaal hopen dat er nog een goede keeper op staat in de komende jaren.

3 oktober 2014 om 13:36

Zoet heeft misschien wel een goede toekomst in het vooruitzicht maar is echt niet beter dan Vermeer op dit5 moment

3 oktober 2014 om 23:51

Ik denk dat de reden is dat zoet nog jong is en veel rek in zit hier mee zeg ik niet dat hij beter is.

Aan de ene kant vind ik het jammer dat clasie wel mee is. Hij heeft meer rust nodig. Kan amper volle wedstrijden spelen.

Klaassen en veltman die twee horen er echt niet thuis !

3 oktober 2014 om 12:24

waarom niet leg het uit?
Veltman wint bijna al zijn 1 op 1 duels.
Op bruma ma het hoogste in de eredivisie.
En klaassen speelt geweldig de laatste tijd.
Alleen tegen feyenoord minder.

3 oktober 2014 om 12:51

Je maakt mij echt niet wijs dat klaassen beter is dan pröpper

3 oktober 2014 om 12:55

Veltman en Bruma zijn allebei volledig terecht geselecteerd.

3 oktober 2014 om 13:22

Ik hoef jou niets wijs te maken.

3 oktober 2014 om 13:33

Veltman maakt te veel fouten. Geef hij zelf ook aan... Samen met BMI men de Vrij niet goed genoeg voor Oranje.

3 oktober 2014 om 17:45

natuurlijk geeft hij dat aan omdat geen een verdediger foutloos is en er is altijd plaats voor verbetering.

3 oktober 2014 om 21:25

Hij niet. Maar ik wel. Maar ik zou Pröper wel hebben geselecteerd overigens (ten koste van Sneijder).

3 oktober 2014 om 12:24

Maar Clasie en de Vrij wel? Laat me niet lachen kneusje.

3 oktober 2014 om 12:37

De Vrij heeft zich afgelopen WK bewezen en hoort er sowieso bij te zitten.

3 oktober 2014 om 12:50

Vind dat Clasie er zeker bij hoort vind dat hij echt stappen maakt de laatste tijd en uitgroeit tot de dirigent van Feyenoord. In plaats van Klaassen had ik liever Propper gezien, hoewel die last schijt te hebben van wat pijntjes. Hoop trouwens ook dat ze Sinkgraven deze kwalificatie nog laten ruiken aan het Nederlands elftal dat is nou echt een van de weinige echt complete Nederlandse middenvelders die er momenteel rondloopt.

3 oktober 2014 om 13:10

@ Goudklomp, laat dat goud maar weg (k)lomp figuur, wat heb jij belachelijk reactie's. Douglas, is geen Nederlander, dus zoals Gompie 070 en Nick-name al aangeven liever jongens die hier geboren en/of opgegroeid zijn. Ik heb liever dat Veltman en Van Beek tig fouten maken en ervan leren, dan dat ik Douglas 1 minuut in het Nederlands elftal zie spelen.

3 oktober 2014 om 13:52

Douglas heeft maar 1 paspoort. 100% Nederlander dus.

3 oktober 2014 om 19:17

Hij heeft een dubbel paspoort

3 oktober 2014 om 12:28

Mee eens. Het is mooi dat de Bondscoaches jonge talenten de kans willen geven de laatste jaren, maar je kunt ook te snel gaan. Klaassen en Veltman moeten eerst eens een jaar lang presteren bij Ajax. Die jongens komen er wel. Klaassen sowieso, Veltman ben ik minder positief over maar oké. Ik heb liever spelers die er al staan, of echte kerels. Een De Guzman voor Klaassen en Douglas voor Veltman.

3 oktober 2014 om 12:38

Douglas hou toch op man.
Die vond ik bij twente al niks waard.
Veltman is veel beter voetballen en verdedigend.
Douglas misschien in de lucht thats it.

3 oktober 2014 om 12:38

De Guzman viel anders aardig door de mand dit WK. Klaassen erbij is wel een goed idee vind ik. Die gaat wel lopen op een gegeven moment. Veltman doet het niet beter of slechter dan de anderen.

3 oktober 2014 om 12:46

Douglas speelde fantastisch bij Twente, en bij Dinamo doet hij het ook prima! Natuurlijk had hij zo zijn foutjes, maar dat heeft Veltman ook regelmatig. Daarbij, een spits van het niveau Falcao bijv. zou eerder schrikken van Douglas dan Veltman. Douglas wint bijna ieder duel, waar Veltman dat niet wint. Veltman is voetballend beter, maar daar is Douglas ook erg in gegroeid. Maar wat willen we, mooi voetbal van achteruit? Of een verdediging dat spitsen afstopt, ik ga voor dat laatste. Voor beide spelers is wel wat te zeggen, maar mijn voorkeur gaat uit naar Douglas.

3 oktober 2014 om 19:21

Ik wil jongens in Oranje die hier opgegroeid zijn (dus incl. Guzzie en BMI), en als die minder zijn dan Douglas, so be it. We zijn een groots voetballand, maar nog steeds een klein landje he. Geef Van Dijk maar de kans.

3 oktober 2014 om 12:37

Lekker roepen jongen! Klaassen speelt de laatste tijd heel erg goed. Diepgang, assists, inzicht, sterk in duels. Daarnaast laat hij het ook zien in de CL. Was goed tegen Apoel en PSG. Veltman is dit seizoen heel degelijk en wordt een topverdediger

3 oktober 2014 om 13:35

Klaassen kan ik niet over oordelen. Veltman is zeker niet goed genoeg. Onbegrijpelijk met al die fouten dat hij ooit geselecteerd is

3 oktober 2014 om 21:30

Veltman maakt minder fouten dan Bruma, Rekik, de Vrij, Janmaat en Bmi. Houdt zich in de CL zich al anderhalf jaar staande tegen gerenommeerde spitsen. Dus volledig terecht

Lachwekkend dat Zoet boven Vermeer wordt gekozen en Bruma boven Douglas. Bruma maakt wekelijks zijn en is absoluut niet nederlands elftal waardig.

3 oktober 2014 om 12:27

Bruma is de laatste tijd een van de weinige PSV'ers die goed speelt hoor, misschien moet je eens naar m kijken voordat je mensen gaat napraten.

3 oktober 2014 om 12:29

Bruma doet het dit seizoen gewoon goed, vorig seizoen liet hij regelmatig een steekje vallen maar dit seizoen presteert hij zeker niet slecht. Dan zou ik eerder Veltman thuislaten, die vind ik tot nu toe niet zo sterk rn heeft me nog niet echt kunnen overtuigen.

Mooi Ibi erbij. Logische namen.

Bruma en Van Dijk selecteren. Dan wil je gewoon bewust laten zien hoe kwetsbaar het 433 systeem is, zodat hij weer zijn tactiek kan veranderen zonder dat de media en de supporters weer helemaal gek worden van ongeloof en woede.

Nee, Guus weet het niet meer. Hij doet maar wat. Dit wordt helemaal niets.

3 oktober 2014 om 12:48

inderdaad zoals veltman een veredeld middenvelder is en fysiek veel te veel tekort komt ik snap hem echtt niet man

3 oktober 2014 om 13:04

Veltman wint bijna alle persoonlijke duels en hield zich fysiek goed staande tegen Zlatan en Pelle bijvoorbeeld. Zijn probleem ligt meer bij riskant opbouwen en soms wat concentraie verlies maar dat is logisch gezien zijn ervaring

3 oktober 2014 om 21:32

Ik vind meer dat hij vaak in de problemen wordt gebracht door medespelers. Neem bijvoorbeeld die belachelijke pass van Sneijder laatst of toen met die rode kaart door een fout van Van Rhijn vorig jaar in de CL.

3 oktober 2014 om 13:37

Veltman mag de schoenen van Vigil van Dijk nog niet eens poetsen. In Alle opzichten is van Dijk volgens mij beter. Veltman maakt gewoon veel fouten, geeft hij zelf ook aan. Bruma hoort niet in Oranje... Maar Veltman ook niet

3 oktober 2014 om 13:47

Omdat van Dijk zo groot en sterk is? Omdat hij bij het fantastische Celtic mag spelen in de grootse Schotse competitie? Of is het omdat hij al jarenlang wordt begeerd door de grootste voetbalclubs ter wereld, maar dat hij zo'n fantastische clubvoetballer is dat hij maar niet weggeraakt bij Celtic?

Van Dijk is een hype, een mythe. Hij kan er helemaal niets van en dat ga je meteen zien als hij het hogere niveau mag betreden.

Mooi dat Promes er weer bij zit. Doet het erg goed in Rusland, en hoort naar mijn mening gewoon thuis in Oranje. Hij heeft veel potentie, en kan op den duur een dragende speler worden voor dit Oranje, wat zeg ik, ik weet wel zeker dat hij dat gaat worden.

3 oktober 2014 om 13:31

Jammer dat het zo lastig is om Rusland te volgen hier. Ik had namelijk geen idee dat hij het goed deed. Wel leuk om te horen

3 oktober 2014 om 12:27

Maar toen al die feyenoorders erin zaten hoorde je de kneusjes niet, typisch een feyenoord calimero.
Ben blij dat hiddink gewoon beter jongens kiest.

3 oktober 2014 om 12:37

Iedereen snapt dat van beek een derde klas speler is, dus ik weet er wel degelijk wat van af.
Dit is het Nederlands elftal(selectie) iedere verdediger valt altijd zwaar door de mand, de vrij, indi, veltman, janmaat.
Dus voor Bruma is er zeker plaats om te leren.

3 oktober 2014 om 13:56

Komt nog let maar op Willems en Maher en Rekik volgen.

3 oktober 2014 om 12:33

wat is er zo erg aan het PSV gehalte, als dat er al zou zijn? noem maar eens een beter rechtsbuiten op dit moment van Ajax of Feyenoord die je zou kunnen selecteren voor Oranje. Zelfde voor middenvelder en verdediger. Het is bovendien toch ook niet zo raar dat er een redelijk hoog psv gehalte is, aangezien PSV gewoon koploper is?

3 oktober 2014 om 12:52

Sven van beek en kongolo zijn beter dan bruma vermeer is beter dan zoet manu is op dit momeent betet als narsing

4 oktober 2014 om 00:12

Vermeer kan zich komende maanden gewoon bewijzen als hij het goed doet komt hij wel het EK is nog ver en Hiddink is zo te zien nog niet echt goed bezig dus hij moet ook proberen en zien wat goed is. Ik hoop wel dat we de eerste 3 wedstrijden minstens 6 punten halen anders is het wel triest.

5 oktober 2014 om 20:23

@justinvb Manu is linksbuiten en Narsingh rechtsbuiten... Daarbij heb je dat Narsingh nog een goede voorzet kan geven en een stukkie sneller is dan Manu. Narsingh hoort er gewoon bij. Bruma speelde de laatste wedstrijden uitstekend, dus waarom niet gewoon bij Oranje? Van Beek en Kongolo spelen ook goed, maar Bruma speelt al langer goed dan die twee. Logische keuze dus. En zoet vs vermeer is welles nietes... Vermeer betere lijnkeeper, maar Zoet is een betrouwbaardere keeper, minder foutjes en sterker met ballen vanaf de zijkant...

4 oktober 2014 om 00:02

Kerel van mij mag de selectie ook anders alleen ben van mening dat er op moment niet veel betere spelers Zijn en laat ze eerst maar eens die 6 punten binnen halen de eerste 2 wedstrijden als hem dat niet lukt zullen we echt verder moeten kijken naar andere spelers!

Je ziet wel een duidelijke trend bij Hiddink, waarin hij verschilt van Van Gaal.

Je ziet hij dat zoveel mogelijk jongens uit de (grotere) buitenlandse competities kiest. En als het dan toch uit de eredivisie moet de wat stevigere jongens zoals Bruma en niet bijvoorbeeld de Kongolo's van deze wereld.

3 oktober 2014 om 12:26

Goede trend, speler in het buitenland zijn ook gewoonweg beter.
Keek laatst een wedstrijd van Newcastle en speciaal naar Anita, 90 minuten geen balverlies geleden, overigens laaste wedstrijden geen basisplek.

3 oktober 2014 om 12:29

Veltman lijkt inderdaad ook op een bodybuilder

Niet zo'n vreemde selectie. Begrijpelijke keuzes en voor iedereen valt wat te zeggen. Van IJsland en Kazachstan moet hiermee gewoon gewonnen worden. Ik zou met deze selectie zo spelen: Krul; Pieters, Martins Indi, De Vrij, Van der Wiel; Blind, De Jong, Sneijder; Lens, van Persie, Robben

3 oktober 2014 om 12:31

Voor van Persie eventueel nog Huntelaar trouwens. Die presteert goed bij Schalke 04 en doet het normaal gesproken beter dan van Persie bij het Nederlands Elftal.

3 oktober 2014 om 13:09

Zou mijn opstelling zijn al zou ik gewoon Cillessen opstellen. Heeft het meer dan goed gedaan in Oranje en speelt de laatste echt fantastisch met cruciale reddingen tegen NAC, Apoel en Feyenoord.

Bruma..? Zoet..? Komen zwaar te kort voor het Nederlands Elftal!! Kom op Hiddink wees eens realistisch en kijk niet met je PSV bril.. dit gaat nergens over. er zijn verdedigers die klassen beter zijn dan Bruma..
En waarom geen de Guzman? Hiddink is echt één grote grap. We kunnen op deze manier beter niet naar het EK want het word helemaal niks..

3 oktober 2014 om 12:29

Van Dijk zit er toch gewoon bij? Over bril-gebruik gesproken. En Bruma speelt de laatste tijd heel aardig hoor, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Rekik.

3 oktober 2014 om 12:34

Klopt, ik keek even verkeerd sorry. Bruma bakt er helemaal niks van net als de rest van de PSV verdediging.. Dan hoort een Douglas nog eerder in Oranje.

3 oktober 2014 om 12:52

toch is Bruma wel een aardige speler. Speelt ook prima de laatste tijd. Verdedigend mag het af en toe wel wat harder maar voetballend prima en een lekker arrogante uitstraling passend bij de Hollandse school. Ik vind het goed dat hij weer een kans krijgt, je moet spelers niet te snel afschrijven terwijl de potentie er wel is.

3 oktober 2014 om 12:29

Van Dijk zit er toch ook bij?

Jammer dat Strootman nog niet (100 procent) fit is. Dan krijg je tenminste een beter middenveld. Hopelijk laten ze wel Sneijder dan vallen.

Ik zou zo gaan spelen.

-----------------Cillessen--------------------
Vdwiel-----De Vrij- bmi ---- Pieters/van dijk
------------Nigel-----------Blind--------
--------------------Afellay-----------
Narsingh-----Huntelaar-----------Robben

3 oktober 2014 om 12:30

Hoe kan je van Dijk linksback zetten?!?!?

3 oktober 2014 om 12:39

Sneijder moet altijd spelen. Beste voetballer na Robben en de absolute leider in de kleedkamer. Heeft ontzettend veel ervaring en dat is wat dit elftal nodig heeft.

3 oktober 2014 om 12:48

Sorry, maar een Sneijder dat geen 90 minuten voluit kan? Een Sneijder dat niet meer van het niveau is, als dat hij bij Inter was. De Sneijder bij Inter was een meerwaarde voor ieder elftal. Nederland zou het zonder hem ook moeten kunnen.

Vlammen boys, wordt tijd dat we weer puntjes gaan pakken! Beste opstelling om dit te doen imo:

Als straks Depay terug is hij ipv Narsingh en Vlaar ipv Van Dijk. Toch een aardig teampje.
Hoop wel dat Hiddink gezien heeft dat vd Wiel in geweldige vorm steekt en toch echt 4 klassen beter is dan Janmaat!

Cillessen
VD Wiel
De Vrij
Van Dijk
Blind
Sneijder
De Jong
Wijnaldum
Robben
RVP
Narsingh
3 oktober 2014 om 12:49

Laat van der wiel eerst is een heel seizoen fit zijn op bepalende momenten is hij dat niet

3 oktober 2014 om 13:44

Robben dan ook niet meer oproepen? Die is nog nooit een heel seizoen fit geweest.

3 oktober 2014 om 13:10

Uhm, sterker nog Hiddink maakt zichzelf wat mij betreft volledig belachelijk indien hij vd Wiel niet opstelt. Hebben jullie PSG-Barca gezien? Nou meer hoef ik niet te zeggen lijkt me.

vd Wiel heeft mij inmiddels helemaal overtuigd door zijn uitstekende spel waarbij dat van Janmaat alleen maar minder lijkt te zijn geworden.

Op zich is de selectie van Bruma niet een heel gekke. Heeft de laatste weken redelijk constant gespeeld en was steeds de beste achterin bij Psv. In het begin had hij het moeilijk, maar hij heeft zich weten te revancheren. Ik denk dat dit ook een teken naar hem is dat hij weer goed bezig is. Hopen dat hij zich zo blijft ontwikkelen. Ik vind hem op dit moment beter dan Veltman. Veltman vind ik niet sterk in de fysieke duels en is verdedigend onzeker. Opbouwend is hij vast goed, maar ik vind het verdedigende aspect toch net iets belangrijker. Als opbouwer kan je ook goed De Vrij of van Dijk hebben... Ik vind de selectie van Veltman minder logisch dan die van Bruma. Verder redelijk logische selectie, ik zie niet in waarom Vermeer gekozen had moeten worden boven zoet. Zoet maakt zo nu en dan zijn foutjes, maar dat doet Vermeer ook, en daarnaast keept Vermeer de laatste weken nou ook niet de sterren van de hemel...
Afvallers zijn niet meer dan logisch. Ik verwacht gewoon 6 punten met deze selectie... zelfs als je 4-3-3 speelt tegen deze tegenstanders moet dat makkelijk kunnen.

Krul
vd Wiel
de Vrij
van Dijk
Pieters
Wijnaldum
De Jong
Sneijder
Robben
van Persie
Lens
3 oktober 2014 om 12:48

Zoet is lachwekkend en narsing kan je Beter manu meenemen

Mooi voor van Beek dat hij genomineerd werd. Gok dat hij ergens tegen het einde van het seizoen zijn terugval zal kennen, zoals de Vrij, Veltman, Bmi. etc die ook hadden. Maar hij is nog lang niet klaar voor Oranje, laat hem maar rijpen bij Jong Oranje.

Michel Vorm heeft zich ingegraven op de bank van Tottenham - wat ik nog steeds niet versta. Waardoor hij meteen vier man voor zich heeft in de pikorde bij Oranje.

Ik ben blij dat er bij het Nederlands Elftal en bij Jong Oranje niet veel Feyenoorders zitten. Wij hebben het al druk genoeg en de spelers moeten daaraan wennen. Heb liever dat zij de focus op Feyenoord hebben.

3 oktober 2014 om 14:45

Momenteel zijn ze ook gewoon niet goed genoeg voor het grote Oranje, daar verandert één goed wedstrijd tegen Ajax niet zoveel aan. Clasie heeft zich natuurlijk over een wat langere periode bewezen, maar Kongolo is ook iets teruggevallen en van Beek is te wisselvallig. Geen schande want zeker Kongolo komt er wel. Feyenoord heeft natuurlijk ook aardig wat Oranjeklanten verkocht.

3 oktober 2014 om 14:58

Ik zeg toch ook niet dat ze goed genoeg zijn? Ik heb het bijvoorbeeld ook over Jong Oranje.

3 oktober 2014 om 15:20

En samen trainen denk dat Fred ook wel blij is

Ik verbaas me er eerlijk gezegd over dat niemand valt over het selecteren van Narsingh. Iedereen lijkt nog steeds te geloven in zijn oneindige kwaliteiten en zogenaamde goede voorzet die hij beide niet heeft, maar hij speelt werkelijk ver-schri-ke-lijk de laatste tijd. Echt vreselijk gewoon. Dat hij geselecteerd wordt vind ik persoonlijk de grootste verrassing, en dat zeg ik als PSV fan.

3 oktober 2014 om 12:45

Was ook het eerste dat in mij op kwam, en het verbaasde me ook al dat niemand er over begon, nog meer verbaasde mij het dat mensen hem zelfs in hun opstelling hebben gedaan.

Narsingh heeft in de afgelopen 1,5 seizoen 1 hele goede wedstrijd gespeeld en dat was in de Arena. In ongeveer 30 duels 1 heel doelpunt en zo veel assist geeft hij volgens mij ook niet.

Denk dat spelers als Elia (wekelijks basisspeler in de Bundesliga) of zelfs Manu meer recht hebben. Jammer van de blessure van Berghuis, vind hem ook veel meer hebben dat dit overschatte 'rendpaard' met alle respect

3 oktober 2014 om 13:28

narsingh staat al een 2 seizoenen stil. Niets beter geworden. Maar het is ook zo dat de alternatieven ook niet zo briljant zijn. Elia zou kunnen maar is meer een linksbuiten en Manu is een veredelde spits. Als je een klassieke vleugel zoekt voor op rechts is het aantal de smaken niet enorm groot. Het gros van de opties trekt naar binnen in de trechter der drukte om zich daar kansloos vast te breien...

3 oktober 2014 om 13:15

Je hebt gelijk hoor. Haal ik even de wedstrijd van gisteren aan, D. Moskou-PSV.
Kwam er totaal niet aan te pas terwijl er voldoende mogelijkheden waren voor Wijnaldum, Maher en Locadia.

Overigens diep triest dat je daar verliest met 1-0 nadat je genoeg mogelijkheden had om op 0-1 te komen en de wedstrijd te beslissen, in mijn ogen dan. Vooral die bal van Maher waarbij hij recht op de keeper schiet i.p.v. een hoek kiest op de zestien, kansloos.

Er zitten wat spelers bij die normaal gesproken niet bij het Nederlands Elftal horen. Alleen ik vind het prima dat zij erbij zitten. Wij moeten naar het EK van 2016 kijken en dan zijn de spelers er waarschijnlijk wel klaar voor en hebben zij alvast ervaring opgedaan en komen ze niet als rookie op een EK te staan.

En voor de mensen die aangeven: focus moet eerst op de kwalificiatie. Ben ik het mee eens maar als je hier niet doorkomt + dat je nu ook nog eens makkelijker kunt plaatsen voor een groot toernooi dan moeten wij ons echt kapot schamen.

Ben voor een simpele kwalificatiepot al heel blij de naam Robben te lezen. Zonder hem kun je van iedereen verliezen

Hiddink is een psv vriendje. Pieters narsingh zijn onbegrijpelijke keuzes bij oranje. Deze gasten komen duidelijk tekort maar die volgevreten hiddink ziet het niet. Of hij lijdt aan alzheimer dat is ook nog een optie.

Hiddink gaat zijn hand duidelijk laten zien in dit Oranje. Wat hebben Pieters en Narsingh er te zoeken?

3 oktober 2014 om 12:46

Pieters speelt wekelijks england

Wanneer Strootman, van Ginkel en Vlaar weer fit zijn hebben we toch een heel redelijke selectie voor het EK 2016!

Met daarachter nog talenten als: Manu, Vilhena, Boetius, el Ghazi, Kishna, Aké, Maher, Locadia, L. de Jong, Castaignos, Zivkovic.

Ik zie het rooskleurig in!

Cillessen
van der Wiel
van Dijk
Indi
Blind
de Jong
Sneijder
Strootman
3 oktober 2014 om 12:52

Sinkgraven!

Ik zie weer geen de guzman , jammer veel betere optie als klaassen en bruma is lachwekkend dan kan je beter van beek laten ruiken aan grote werk en zoet is lachwekkend want vermeer is veel beter

Ik zou zo spelen. Tegen dit soort landen moeten wij minimaal 65% balbezit hebben en hebben wij denk ik genoeg aan 1 breker op het middenveld met De Jong. Sneijder ernaast, net als bij Galatasaray zodat hij niet telkens de bal hoeft te halen waardoor Van Persie met Afellay achter zich ook niet op een eiland komt te staan.

Cillessen
vd Wiel
De Vrij
Van Dijk
Blind
De Jong
Sneijder
Robben
Afellay
Lens
Van Persie
3 oktober 2014 om 13:22

Kan me grotendeels vinden in je prima opstelling.
Van Dijk mag de kans wel een keer krijgen. vd Wiel moet er in staan, zonder twijfel.

Dan zou ik toekomstig gezien Sneijder vervangen door Strootman.
Depay i.p.v. Lens.

Dat zou in mijn ogen de sterkst mogelijke opstelling zijn.

Opzich begrijpelijk deze selectie wel, dat die goed is dat is een ander verhaal, maar we moeten ook realistisch zijn dat we niet meer zo veel kwaliteit hebben.
vermeer had idd niet misstaan, zeker na gisteren niet, maar kan moeilijk zeggen dat zoet slecht keept, want dat is gewoon een goede keeper.
dat van beek afvalt is na mijn mening logisch. Speelt zeker niet onaardig maar het Nederlandse komt nog te vroeg.

Ach, al met al is het niet dat Hiddink echt waterdragers thuis laat. De clubdiscussie zal toch altijd blijven bestaan. Verdedigend zijn we gewoon zwak, het middenveld is aardig, maar niet meer dan dat, en de aanval? Als Robben er weer bij is dan moeten we gewoon blij zijn.

Toch ben ik bang voor een echte dilemma voor onze bondscoach. Ik heb een gevoel dat de discussie van Persie/huntelaar weer tot leven kan worden gebracht aangezien de captain niet echt in vorm is. Die band om de arm van v.persie is leuk, maar ten eerste is Robben dé man in Oranje, en ten tweede zagen we ook weer op het wk dat van Persie de neiging heeft om bij belangrijke wedstrijden verstoppertje te spelen. Ik vraag me ook nog steeds af of Huntelaar niet meer in het collectief past?

Maar goed, zonder zes punten tegen Kazachstan en ijsland zullen er waarschijnlijk veel brandjes te blussen zijn...

De 3 afvallers zijn logisch. Propper is geblesseerd, Vermeer niet goed genoeg en voor Van Beek komt de uitverkiezing nog te vroeg. Maar wat doet Bruma bij de selectie ? Als die Oranje-waardig is, dan doet dat het ergste vrezen. ..

Haha, Zoet... En geen Vermeer? Vrij lachwekkend, al hebben we het hier natuurlijk wel over een 3e keeper. Verder vind ik Veltman en Bruma totaal geen meerwaarde in het elftal en had ik liever Douglas een kans zien krijgen. Ik hoop dat Afellay op termijn een hoog niveau kan halen (wat voor hem mogelijk moet zijn). Ik zie onderstaande elftal absoluut zitten tijdens het eerstvolgende toernooi.
Over 2 jaar zou dit wel eens een geweldig elftal kunnen zijn.

Cilessen
van der Wiel
de Vrij
Vlaar
Pieters
Strootman
Afellay
Blind
Robben
Huntelaar
Depay
3 oktober 2014 om 13:21

@deach: Jouw voorhoede ben ik het wel mee eens. Verder zou ik de Jong er op het middenveld nog wel bijhouden en denk ik dat Sneijder dan zeker nog wel van toegevoegde waarde is. Zie opstelling.

Cillessen
vd Wiel
Veltman
Vlaar
Blind
Strootman
Sneijder
De Jong
Robben
huntelaar
Depay
4 oktober 2014 om 12:13

Mijn reden daarvoor is de 433 opstelling, de Vrij heeft in deze formatie zichtbaar moeite. We moeten niet vergeten dat de 5 verdedigers op het WK veel voor elkaar hebben gecamoufleerd. Van Dijk zou idd een optie zijn, echter wil ik hem daarvoor vaker in actie zien tegen grote tegenstanders.

Ik had Buttner ook wel erbij verwacht.

3 oktober 2014 om 13:26

Nog te vroeg denk ik.
Vond hem gister wel zeer aanwezig tijdens D. Moskou-PSV maar te weinig rendement om betekenisvol te zijn.

Komt wel als hij zo doorgaat. Hoewel de spotlights niet echt gericht staan op de Russische competitie.

3 oktober 2014 om 13:30

Hiddink houdt Rusland natuurlijk wel in de gaten, getuige ook de selectie van Promes. Wat dat betreft maakt Buttner evenveel kans als een ander.

3 oktober 2014 om 13:54

Ja ok dat is inderdaad zo.
Dan heeft hij dus een ijverige Buttner gezien maar nog niet de vorm die hij wenst.

Vermeer gaat Zoet nog vervangen soon en Bruma gaat eruit voor v.beek soon.

v.beek is er ook nog niet klaar voor, maar Bruma zal het nooit zijn.

Verder indd Büttner vond ik altijd al raar waarom die er niet bij zat/zit.

Robben is er weer bij dus dat worden eenvoudig zes punten. De rest van de opstelling is bijzaak voor ons one man team.

Met het selecteren van Zoet (vermeer is drie klassen beter), Narsingh, Lens laat Hiddink weer blijken dat ie een zwak heeft voor die fc gemeentesteun. Kom op Hiddink, selecteer je beste spelers eens.

Was van Gaal maar aangebleven, is 3 klassen beter dan Hiddink. Met alle hulp van de scheidsechters de kwartfinale halen (zuid korea), met rusland me alle geluk geplaatst voor het wk 2008.

Wat Hiddink hier laat zien is dat hij teveel PSV supporter is. Bruma is bepaald niet de man die opgeroepen hoort te worden blundert elke week en maakt nou niet een solide indruk op mij.
Te beginnen met Zoet die totaal niks toevoegt is altijd het derde wiel aan de wagen en kan niet voor concurrentie zorgen. Als hij Vermeer had meegenomen had je een 3de toegevoegde waarde als keeper Cilissen is beter maar Vermeer is weer een ander soort keeper waar van Gaal het vorig jaar over heeft gehad in zijn selectie methode hoe kan je dan voor Zoet kiezen die nooit eens cruciaal is geweest. Daarbij Bruma is totaal niks beter geworden sinds zijn vertrek bij Chelsea is niet beter geworden word niet beter en zal niet beter worden. Zeer beperkte speler had dan Denswil, Kongolo of van Beek meegenomen die duidelijk alle drie veel meer potientie hebben en allemaal beter zijn dan deze jongen.
Maar blijkt maar weer dat je bij Hiddink geen bal hoeft te raken maar meer moet bezig zijn met het vriendje zijn van Hiddink. Jammer jammer jammer met dit kwalificatie team gaan we er niet komen.
P.s. Zal me niks verbazen als Rekik wordt opgeroepen als er een blessure zal volgen mark mij words

Had jij het ook zo voor Bruma opgenomen als hij het shirt van PSV niet droeg? Er wordt altijd het zelfde geroepen over PSV en dat is

Vermeer en Van Beek kan ik best inkomen gezien de concurrentie, maar waarom Davy Pröpper is afgevallen snap ik echt niet. Die brengt heel Vitesse in z'n eentje naar een hoger niveau! Hij is zeker niet minder of misschien wel beter dan Clasie, Wijnaldum en Klaassen.

3 oktober 2014 om 14:25

'onze' Pröpper is helaas geblesseerd.

Het zou mooi geweest zijn, als hij bij de selectie was gebleven. Maar ja, hij is niet fit. Nu maar hopen dat hij snel herstelt en dat hij een volgende keer, weer een kans krijgt van Hiddink !

3 oktober 2014 om 14:57

Vitesse, juist. Met alle respect maar momenteel spelen die niet in de top van NL, dat je propper beter vind dan de spelers die jij noemt is lachwekkend.

Bruma? Hoezo hebben wij 4 rechter centrale verdedigers en maar 1 linker centrale verdediger? Hiddink zou wel een rechtspoot op linkszetten, slecht! Dat is altijd gevaarlijk!

Bruma, Van Dijk, de Vrij en Veltman voor een positie.

hele logische selectie , blij dat Klaassen erbij zit maakt op mij een hele zekere en volwassen indruk, denk dat hij kan uitgroeien tot een goede oranje speler ik zou zo gaan spelen

Cilissen
Van der Wiel
Van Dijk
de Vrij
Blind
Klaassen
Sneijder
de Jong
Robben
van Persie
Narsingh

Zie het rooskleurig in maar haal please Sneijder eruit het enige wat ie goed doet zijn tikies terug
Zou zo spelen:
Strootman moet Fer zijn

Cillessen
Van der Wiel
Van Dijk
De Vrij
Blind
Strootman
Affelay
De Jong
Robben
Van Persie
Lens

Kan me iemand vertellen wat voor een blessure Vlaar heeft ?? Die heeft volgens mij sinds het WK geen wedstrijd meer gespeeld .

DL: Krul, Cillessen, Zoet
VG: Janmaat, de Vrij, Vlaar, Pieters, Veltman, van Aken, Nuytinck, Büttner
MV: van Ginkel, Sneijder, Strootman, Kieftenbeld, van der Vaart, Blind
AV: Robben (c), Huntelaar, van Persie, Wijnaldum, van Wolfswinkel, Beerens

KRUL
JANMMAT
DE VRIJ
VLAAR
PIETERS
V.GINKEL
SNEIJDER
STROOTMAN
ROBBEN
HUNTELAAR
V.PERSIE

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren