Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Barcelona lijdt in Parijs eerste nederlaag van het seizoen

Laatste update:

Paris Saint-Germain heeft dinsdagavond een belangrijke overwinning in Groep F geboekt. De ploeg van Laurent Blanc zegevierde met minimaal verschil over Barcelona: 3-2. Het eerste groepsduel met Ajax was in een 1-1 gelijkspel geëindigd en zodoende gaan de Parijzenaars aan kop. In een intense krachtmeting kwam de thuisploeg als verdiende winnaar uit de strijd en moest de Spaanse topclub zijn eerste nederlaag van het seizoen slikken.

/

In de eerste helft was PSG superieur aan het team van Luis Enrique, die ervoor koos om Gerard Piqué en Xavi op de bank te laten beginnen. Opvallend: Barcelona slaagde er nauwelijks in om vanuit achteruit op te bouwen en daar profiteerden de Parijzenaars optimaal van. De snelheid van PSG in aanvallend opzicht zorgde ervoor dat Barcelona voortdurend achter de feiten aanliep en met een 2-1 achterstand de rust in ging. Het was David Luiz die een einde maakte aan de Catalaanse reeks van dik 600 minuten zonder tegendoelpunt. Na een vrije trap van Lucas Moura was Luiz attenter dan Javier Mascherano en klopte hij Marc-André ter Stegen: 1-0.

PSG kon echter niet lang van de openingstreffer genieten. Eén minuut later nivelleerde Messi reeds de tussenstand in het Parc des Princes. Na een uitstekende combinatie met Andrés Iniesta, die zijn honderdste CL-duel speelde, plaatste de Argentijn het leer diagonaal achter Salvatore Sirugu en was de vijfhonderdste treffer van Barcelona in de hoogste Europese competitie een feit: 1-1. Het was nota bene een kopbal van Verratti die het scorebord in beweging kreeg. Rakitic en Ter Stegen zagen er niet goed uit na een voorzet van Thiago Motta en de kleine Verratti maakte in zijn 92e officiële duel voor PSG zijn eerste doelpunt in het tenue van de Parijzenaars.

/

Barcelona had het ook na rust zwaar, zeker op de momenten dat de precisie in de passing ver te zoeken was en PSG de aanval opzocht. Het team van Laurent Blanc nam in de 56e minuut de leiding. Jordi Alba kon Gregory van der Wiel niet afstoppen en uit de pass van de Nederlander maakte Blaise Matuidi er 3-1 van. De bezoekers reageerden opnieuw met een snel doelpunt. Na een voorzet viel de bal in het strafschopgebied voor de voeten van Neymar, die het leer goed achter Sirigu mikte: 3-2.

In de laatste twintig minuten probeerde Barcelona om het doelgebied van Sirigu te bereiken, maar de ruimtes waren klein en de creativiteit liet het afweten. Een schot van Iniesta ging over, Marquinhos voorkwam de zekere gelijkmaker van Jordi Alba en Munir El Haddadi had het geluk ook niet aan zijn zijde. Het schot van de jongeling ging tegen de paal en zodoende leed Barcelona in Parijs zijn eerste officiële nederlaag van het seizoen. Xavi speelde zijn 143e Champions League-duel en passeerde daarmee recordhouder Raúl.


Wie eindigt hoger in de groepsfase?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Alstublieft zeg, wat is Alves afgezakt zeg! Hij kan helemaal niks meer. Hij is niet snel, maakt onnodige overtredingen en hij kan niet verdedigen. Pff.. Overigens was een gelijkspel verdiend geweest!

30 september 2014 om 22:47

Alves is verdedigend nooit sterk geweest, dus dat is niks nieuws

30 september 2014 om 22:52

Nou dat klopt niet helemaal. Alves is indd over zn top heen en niet meer zo goed. Maar in slidings was hij vroeger echt een baas. Hij was de beste rechtsback in mijn ogen hoor! Snelheid, meeverdedigen en vooral veel assist. Maarja iedereen word wel een x minder. Alves was geweldig. Het grappige is dat ze een matige back up hebben gehaald, die douglas hahaha. Alleen Giggs bleef goef

30 september 2014 om 23:06

@keylornavas010
Lahm niet vergeten, die man torent boven de rest uit.
Wat de match betreft: Barca stelde teleur. Enkel Messi, Mascherano en Neymar speelden goed. PSG vocht er voor, 't was mooi om te zien.

30 september 2014 om 23:13

Meeverdedigen?!?!?!

Hello!!!!! Het is een verdediger, verdedigen is z'n hoofdtaak en jij loopt te lullen over meeverdedigen....

30 september 2014 om 23:54

Douglas' maakte een zeer matige indruk, maar we moeten die jongen wel een kans geven en hem niet na 1 wedstrijd afserveren

1 oktober 2014 om 00:19

Destijds was Alves zijn eerste taak niet verdedigen. Die fungeerde als extra man voor in de aanval met een redelijk shot en een goede kaats.

1 oktober 2014 om 00:21

Hallo!!??!! Kunnen we niet duidelijk zijn zonder zoveel exclamaties. Backs bij Barca spelen meer als linksmidden dan als linksback.

1 oktober 2014 om 01:23

Hoi?!?!?!?! Dus ook de rechtsback speelt linksmidden?!?!?!?!?!?!? Lekkere tactiek hebben ze daar dan!!!!!!!!!!

1 oktober 2014 om 11:17

Hey?!?!1?!! Ja dat zegt hij wel zo ongeveer?!!!?!?!?!?! Doei!!!!!!!!

30 september 2014 om 22:50

Sorry maar dat ben ik niet met je eens, Busquets was ook matig vandaag en daarnaast was niet alleen Alves matig wat dacht je van Alba en Matthieu die vandaag eens echt getest werden. Alves doet ten minsten nog goed mee in balbezit.

30 september 2014 om 22:53

Dat bedoelde ik dus. Zo slecht is hij echt niet hoor.

30 september 2014 om 22:54

Alves zn pass 2 jaar geleden tegen PSG. Wereldklasse, zoek maar op. Was ook uit bij psg.

30 september 2014 om 23:00

Alves tegen PSG de vorige keer had een heerlijke assist buitenkant rechts op messi. En vorige wedstrijd ook een mooie assist in ene op Messi. Maar die voorzetten moeten echt stoppen....

30 september 2014 om 23:01

Je zegt het zelf "2 jaar geleden".

1 oktober 2014 om 01:51

Alsnog barca pakt helaas 6 punten in en uit tegen ajax

30 september 2014 om 22:59

Alves idd slecht. Maar wat was messi weer goed zeg, die 1-1, ouderwets genieten. Zo perfect.

30 september 2014 om 23:05

Alves is al sinds het WK afgezakt, dat konden we allemaal al zien.

OT: En ja hoor we zien wat er gebeurd als Barcelona echte tegenstand krijgt, dan is er niks meer over van die verdediging, namen als Mathieu Bartra Vermaelen en noem maar op zie je sowieso niet op een WK dus ik snap niet waarom mensen met de hype kwamen dat dit zo'n goede verdediging is. Ja tuurlijk 0 doelpunten, maar wanneer ze tegen een echte tegenstander speler zieje dat het gewoon kwetsbaar is. Die Ter Stegen is een grap trouwens.

30 september 2014 om 23:49

Je weet wel van overdrijven he. Ik vond de verdediging aardig spelen. Met zoveel ruimte had de honderdenmiljoenen kostende aanval van PSG toch wel meer doelpunten kunnen maken. Echter wisten mascherano en Mathieu ze aardig af te stoppen.

30 september 2014 om 23:24

"Krijgt een pak slaag"
Waar zie jij nou dat ze een pak slaag hebben gekregen?
Barcelona had gewoon ongeluk dat psg in 2 stilstaande fases heeft gescoord. Ze waren niet top vandaag maar deze match zegt niks over hun kwaliteiten.

1 oktober 2014 om 01:24

Mathieu is in mijn ogen niet echt Barca waardig.. die jongen maakt toch een paar beginnersfouten

1 oktober 2014 om 07:24

Als je 2 doelpunten tegen krijgt via dode spelmomenten zegt dat ook wat over je kwaliteiten hoor. Dat hoort net zo goed bij het spel, dus ik snap de minderwaardigheid voor die doelpunten niet. Barca stond dramatisch (incl keeper) en ja: goed staan is een kwaliteit.

30 september 2014 om 23:14

Niet te praten over zijn voorzetten: Ik was een grote voorstander van Alves, maar zijn voorzetten halen het bloed onder mijn nagels vandaan.

WAT EEN Pot
Pastore geweldig
Lucas geweldig
Verratti geweldig
vdwiel geweldig
messi: bij vlagen hansklokachtig.
Barcelona verliest z'n eerste grote test en terecht. Alves had er trouwens gewoon af gemoeten, maar geeft in plaats daarvan even lekker een assist op de 3-2! Speelde trouwens samen met alba en iniesta echt als zwabbers. Wat na mij mening echt ontbreekt bij iniesta om één van de beste aller tijden te zijn, is z'n rendement. Die blijft gewoon erg laag..
GO PSG

30 september 2014 om 22:56

Mascherano is ook echt een beest.

30 september 2014 om 23:06

Hoor inderdaad vaak dat hij dit seizoen lekker speelt. Zelf niet gezien, want kijk alleen barca in topwedstrijden, maar op het wk speelde die ook lekker.

30 september 2014 om 23:31

Hij speelt heel erg goed op de verdedigende middevelder rol, maar zodra je hem centraal achterin plaatst komt de middelmatige Masch terug.

Bedankt voor het verneuken van me toto. Elke wedstrijd goed spelen, en dan tegen een PSG zonder Ibra en Silva niks klaar kunnen maken. 2 van de 3 tegendoelpunten uit dode spelsituaties, lekker Barca..manmanman..

30 september 2014 om 22:54

Marquinhos is momenteel beter dan Thiago silva hoor. Die dude is zijn vorm al een tijdje kwijt.

30 september 2014 om 22:54

Marqinhos is zonder grap het allergrootste verdedigende talent wat er bestaat.

30 september 2014 om 22:57

Denk het ook, hoe hij die bal van alba blokte en daarna juichte. Prachtig zeg, had hem liever aan de andere kant willen zien in een barca tenue.

30 september 2014 om 23:14

Mee eens. Geen grap maar ik maak die link met Football Manager. Daar kocht ik hem bij elke ploeg waar ik hem kon kopen. Ik vind die gozer zo beest he, ook in het echt. Maar ik verwachtte vandaag een slechte PSG zonder die 2 dragers en een sterke Barca met Neymar en Messi in vorm. Ik ben een Real fan, maar kijk ook graag naar de wedstrijden van Barca om alleen te genieten van die 2. Respect voor elkaar ondanks de rivaliteit vind ik belangrijk.

Maar goed, verder heb ik de wedstrijd niet gezien en moet ik het met de statistieken doen ivm eigen voetbaltraining. Maar zover ik lees was de verdediging van Barca heel dramatisch.

30 september 2014 om 23:16

haha Marquinhos is een geweldig talen maar Thiago Silva is nog echt wel de grote man in de verdediging bij Paris.

1 oktober 2014 om 00:15

Mangala is allang geen talent meer die guy is al bijna 25

1 oktober 2014 om 07:28

@Keylornavas10 Ik vind Varane iets beter nog en dat zit hem vooral in kracht. Marquinhos is toch erg dun, wat hij overigens uitstekend compenseert, maar daar valt nog veel te halen. Ook tov een Mangala bijvoorbeeld.

1 oktober 2014 om 09:14

Klopt, maar hij laat zich niet makkelijk wegzetten hoor zoals Varane weggezet werd door Hummels op het WK.

Dacht dat het niet meer goed zou komen.
Paris speelde geweldig en Pastore Motm voor mij,

Verdiende uitslag, en geeft ook goed de wedstrijd weer. De rwee teams gingen gelijk op, maar psg speelde toch een stuk beter

30 september 2014 om 22:49

Hoe kan het gelijk opgaan als PSG veel beter was volgens jou? On: Jammer, maar terechte overwinnig. Pastore was heel erg goed, fantastische speler.

30 september 2014 om 22:52

Geweldige analyse gareth hahah

30 september 2014 om 22:55

Hoe weet je dat de eindstand de wedstrijd goed weergeeft als je alleen de tweede helft gezien hebt?

30 september 2014 om 23:05

Gareth. Bale

je hebt niet eens de wedstrijd gezien. je komt tijdens live praten vragen aan anderen hoe de wedstrijd is.

daarom neemt je niemand meer serieus meer op deze site.

Knap hoor zonder Zlatan, zal lastig worden nog een keer een punt te pakken tegen Psg.

30 september 2014 om 23:03

Ik denk dat PSG zonder Zlatan beter af was. Cavani, Lucas en Pastore voorin brengt veel meer pressie en werklust in de ploeg, wat het Barcelona lastig maakte.

30 september 2014 om 23:33

Je hebt wel een punt, dat je meer werklust dan kunt hebben, maar de klasse van Zlatan is niet zomaar iets, want hij scoort ook geweldig.
Verder ben ik blij dat PSG hier heeft gewonnen en gun ik PSG en Roma de CL het meest en dat vanwege Zlatan en Totti, omdat hun die nooit hebben gewonnen.

1 oktober 2014 om 08:40

Zlatan heeft klasse (als speler dan) en zijn doelpunten zijn vaak geweldig. Hij heeft het echter tegen Barcelona nog nooit laten zien, buiten die goal waarbij hij ruim een meter buitenspel stond.

1 oktober 2014 om 12:01

Met Zlatan had PSG niet gewonnen!

1 oktober 2014 om 13:13

Haha als Zlatan erin staat is PSG juist veel dreigender, ook in de CL, vaak laat hij dat niet zien met doelpunten.

Cavani speelde niet goed vond ik dus met Zlatan in de spits hadden ze misschien wel een vierde gemaakt

1 oktober 2014 om 14:04

Ja maar tegen Barcelona niet. Vind Zilatan de beste ter wereld (als nummer 9), maar tegen Barcelona moet iedereen druk zetten en Zlatan doet dat niet. Barcelona kan je het best bestrijden als je spelers hebt met geweldige looplijnen, en Zlatan wilt de val meestal wel in de voeten.

Verdiende overwinning voor PSG dat een heel ander elftal leek als in Amsterdam!

Dit is samen met de uitslag bij Ajax slecht voor de evt doorgang van Ajax die onterecht puntenverlies hadden.

Wat is Dani Alves slecht voortaan zeg want zat zeker bij 2 goals mis en ter Steegen zag er ook niet al te goed uit.

30 september 2014 om 22:47

Verdedigend kwam vorig jaar ook al een hoop via de kant van Alves, verdedigend is hij niet de beste rb meer maar aanvallend wel voor Barca op dit moment.

30 september 2014 om 22:49

Klopt maar die voorzetten heb je bij Barcelona niet veel aan met de kleine spelers.

Kan niet wachten tot Suarez er is want de bank is echt te slecht voor CL niveau.

Jammer, vind dat we een gelijkspel verdiende, helaas net niet.
Psg vocht er keihard voor dus kan deze nederlaag wel accepteren, gefeliciteerd Psg.
Aantal spelers viel vandaag overigens behoorlijk tegen.

30 september 2014 om 22:47

Met stip Dani Alves natuurlijk en wordt echt tijd voor Montoya.

30 september 2014 om 22:54

Wijze kip

Je ziet ze vliegen, Montoya is niet beter dan Alves, en je vond Alves slecht maar ik hoor je niet over Mathieu of Raketic die Alves ook moest ondersteunen of denk je dat Alves alles maar alleen moet doen???

30 september 2014 om 23:22

Montoya is verdedigend echt wel beter als Alves.

Je kunt wel meteen beginnen met beledigen maar als je dat niet eens weet dan moet je een andere club gaan volgen.

Alves is aanvallend super maar geeft voorzetten waar ze bij Chelsea ofzo iets aan hebben maar niet bij die kleine spitsen.

De rest was ook niet goed maar Alves was de slechtste op het veld.

30 september 2014 om 22:50

Man man man, als ik nog Pedro in basiself van Barca zie...

Enige wat ik kan zeggen is: nog 25 dagen voor Suarez!

30 september 2014 om 22:51

Juist dat is ook mijn gedachte want Pedro is goed voor de invalbeurten met dit niveau.

30 september 2014 om 22:53

Echt veel spelers maar vooral Alba, Busquets, Rakitic, Iniesta en Pedro waren matig.

30 september 2014 om 22:57

@ Wijze kip

Als hij zo blijft voortdoen dan zijn invalbeurten ook niet altijd zeker. Munir en Sandra hebben in 20 min meer gedaan dan Pedro in 70 minuten.

@ catalonia

klopt, maar die speler spelen (af en toe) wel goede wedstrijden. Bij Pedro is het altijd weer hetzelfde.

30 september 2014 om 23:26

@alexischileno

Ik begrijp het ook niet. Hij heeft echt al veel kansen gehad. Hij is een jeugdspeler en ik gun hem echt veel, maar zo kan het niet blijven.

1 oktober 2014 om 00:49

barcelona is gewoon geen superieur elftal meer(behalve de aanval) verdedigend heeft PSG veel meer talent en Middenveld van PSG is veel sterker dan die van barca, met techniek alleen kom je er niet..
het verbaasd me niks dat PSG veel sterker was, al gokte ik op een gelijkspel aangezien psg matig siezoen start heeft.

30 september 2014 om 22:52

Het waren de backs die voor problemen zorgden.
Geef een keer Montoya de vertrouwen, Alba banken en Mathieu op links, voor even dan.

30 september 2014 om 23:05

Alba heeft het moeilijk tegen fysiek, technische en snelle tegenstanders. Daarmee dat hij het ene wedstrijd top speelt maar het andere dramatisch zoals vandaag.

1 oktober 2014 om 02:31

Weer bewijs ik meer voetbal intelligentie dan jou te hebben.

Jullie werden voor het erst getest dit seizoen engaan ook meteen onderuit. Niks met haat tgen Barca te maken..

En ben het niet eens met jou alinea, maar goed.. geen nut om discussie met jou te voeren

1 oktober 2014 om 11:54

Jij bent nog dommer dan een blond wijf?

Discussie ging over dat PSG beter speelt zonder Ibra tegen een ploeg als Barca. Discussie ging over dat Lucas Moura veel vrijer speelt zonder Ibra en Barca meer pijn zal doen..
Discussie ging over dat jullie zooo geabsobeerd waren door die defensie van Barca (0 doelpunten geincasseerd). etc etc.

Weer heb ik mijn gelijk gehaald en weer heb ik bewezen meer voetbal intelligentie te hebben. En jij gaat ook nog door met domme uitspraken. Grow up.. (alhoewel ik dat niet van je kan vragen aangezien je nog een tiener bent). Einde discussie.

Wat een slechte wedstrijd van Barca. PSG speelde goed en werkten hard voor elkaar. Barca zette geen druk en niet gemotiveerd, het leek wel zoals onder Tata.

Messi was de enige bij Barca die goed speelde. Pedro wil ik niet meer zien in de basiself, echt ongelooflijk slecht. Munir en Sandro probeerden tenminste iets te doen.

Luis Enrique zal een en het andere moeten vervangen. Belachelijk hoe gemakkelijk PSG kon counteren. Alves bleef meestal gewoon op helft van Psg.

Gefeliciteerd PSG fans, terechte overwinning!

30 september 2014 om 22:51

Haha is voor mij geen raadsel waarom Barcelona jaren geen uitwedstrijden in de CL weet te winnen. Alves is het probleem. Te aanvallend en als je dan met koekebakkers zoals mathieu speelt dan wordt je vies gecounterd ja. Pedro hoop ik in de winter te zien vertrekken. Rakitic speelde ook echt dramatisch.

30 september 2014 om 22:53

Alves en Pedro zijn meestal gewoon prutsers. Mathieu speelde inderdaad niet zijn beste wedstrijd, maar het middenveld hielp daarbij ook niet veel. Rakitic, Busquets en Iniesta waren heel zwak.

30 september 2014 om 22:57

Dat Xavi ( de man die bijna vertrok bij barca ) het middeveld nog moet gaan helpen. Sorry maar barcelona vandaag heeft me zwaar teleurgesteld. Met uitzondering van messi, neymar en munir.

30 september 2014 om 22:59

Neymar vond ik niet slecht maar ook niet goed. Munir speelde wel goed voor de korte tijd dat hij mocht spelen. Hij moest gewoon straten i.p.v. Pedro

Inderdaad, toen Xavi in kwam, ging het wel beter.

1 oktober 2014 om 12:31

Waarom is Mathieu nu weer een koekenbakker? Het was gewoon 1 bal die met geluk voor de voeten van koekenbakker Luiz kwam, een blunder van Ter Stegen en balverlies van Alba. De rest van de PSG counters kwam door gepruts van Busquets en Alves.

30 september 2014 om 22:55

Ja klopt, Mascherano deed het goed. Die goal van David Luiz kan hij vrij weinig tegen doen, Luiz is gewoon sterker.

In 2de helft had ik hem graag in middenveld gezien en dan Pique als CV.

30 september 2014 om 23:00

Yup ik zie in de CL ook veel liever Pique dan Mathieu. Daarnaast snap ik niet dat Bravo niet in de goal stond. T. Stegen heeft nauwelijks gespeelt.

30 september 2014 om 23:07

Als je Mascherano wilt doorschuiven, wie zou er dan uit moeten?

30 september 2014 om 23:13

Ik zou Rakitic er uit gehaald hebben. Iniesta was ook niet goed, maar hij kan soms dingen forceren.

1 oktober 2014 om 09:56

ik zou eens een keer Busquets op de bank zetten Mascherano heeft een perfecte pass in de benen en is sneller en sterker dan Busquets. Munir voor Pedro en montaya voor Alves. Ik zou toch een keer mits hij fit is met Vermaelen starten samen met Mathieu. EN ter Stegen mag van mij voorlopig op de bank blijven zitten geef mij maar Bravo zorgt voor meer rust.

Barca eerste test en meteen 3 doelpunten tegen. Aanval is geweldig maar achterin echt slecht alves over zijn top heen.

30 september 2014 om 23:02

Vond de cv's het gewoon goed doen hoor (mathieu iets minder, maar had ook zijn momenten), maar je had de backs en Ter Stegen die hebben staan slapen.

Heerlijke assist van Van der Wiel. Ik denk dat hij komende zomer wel van club gaat veranderen. PSG heeft al een vervanger klaar staan en Van der Wiel wilt ook wel een salarisverhoging krijgen.

30 september 2014 om 22:49

Hij heeft onlangs een nieuwe contract gekregen.

30 september 2014 om 23:26

Ik zie enkel een bericht van 15 september dat hij mogelijk gaat verlengen of heeft hij in de tussentijd al iets getekend? Ik denk enkel dat hij best wat meer kan verdienen als hij bv. naar Engeland gaat. Rond de 3 miljoen netto. Misschien krijgt hij dat nu ook bij PSG al denk ik dat niet.

30 september 2014 om 23:37

Volgens mij heeft ie al bijgetekend (?) Kan het niet met zekerheid zeggen.

Na deze eerste krachtmeting in de CL kan ik wel zeggen dat er nog heel veel verbeterd moet worden willen ze serieus kans gaan maken op de CL titel. Jammer van de 3-2 nederlaag maar hij is wel terecht zeker als je ziet hoeveel ruimte ze weggaven achter de verdediging. Ik heb het altijd gezegd Barcelona zal nooit een CL winnen met Jordi Alba in de verdediging. Daarnaast werd Mathieu vandaag ook eens echt getest en was hij zeer matig in het verdedigende aspect. Al met al ook hele goede dingen gezien zo was Messi gewoon goed. Neymar kan beter en Raketic was net als Iniesta zeer matig....

30 september 2014 om 22:52

Messi was echt goed ja enigste die dreigend was. En Neymar moet echt beter gaan spelen snap het niet lijkt wel bang misschien denkt die dat weer geblesseerd raakt.

Jammer, kan gebeuren. Uit verliezen bij PSG is geen schande. Misschien was een gelijkspel meer verdiend.

Ging gelijk op, een gelijkspel zou de wedstrijd beter samenvatten. Toch balen trouwens dat je keeper zulke amateursfouten maakt anders had je een totaal andere wedstrijd.

30 september 2014 om 22:49

Wat een blunder ja, bij die 2-1

1 oktober 2014 om 12:32

Natuurlijk is het ook een dekkingsfout van Alves bij de 3-1, maar daar had Ter Stegen ook gewoon even op die bal mogen duiken? Vooral de 2-1 was gewoon een blunder.

Kan iemand even vertellen hoe vd wiel speelde en of hij dus in de basis moet ipv janmaat?

30 september 2014 om 22:51

Speelde goed gaf Neymar geen ruimte en gaf de assist aan Matuidi voor de derde doelpunt.

30 september 2014 om 23:02

Als ik bondscoach was zou vd Wiel zeker starten

30 september 2014 om 23:39

Soms denk ik echt na hoe bijv v/d Wiel nog niet opgeroepen is. Doet niet onder voor de backs die er nu staan. Aanvallend beter dan Janmaat en toch krijgt hij de voorkeur.

voorhoede perfect achterhoede werk aan de winkel

Alba mag enige tijd op de bank, geen lef om te verdedigen, balverlies en hup corner en goal. Het zelfde situatie gebeurde 3x vorig seizoen. Ik irriteer mr gewoon aan hem.

Zonder Mathieu had Barca zonder twijfel nog 2 goals tegen gehad en zoals ik al zei: Pique en Mathieu moeten verdediging vormen.

Pastore en Messi man of the match.

30 september 2014 om 22:51

Wat dacht je van Pique en Mascherano als CV en dan Mathieu als LB (zoals Abidal deed, dus niet zomaar blindelings aanvallen).

30 september 2014 om 22:56

Dan liever met Vermaelen en Pique maar of dat werkt...

Rb: Montoya
Cv: Pique
Cv: Mathieu/Vermaelen
Lb: Mathieu/Alba
Cvm: Sergio/Macherano

Zo zie ik het graag.

30 september 2014 om 22:57

@mugatu

Zoals Alba nu speelt is dat de beste optie. Mathhieu gewoon op links en Pique en Mascherano centraal met Alves altijd op rechts, (ja hij speelde zeker niet zijn beste wedstrijd maar er is geen betere back bij Barcelona dan Alves).

30 september 2014 om 23:01

@ Pcwolf

Inderdaad, als Vermealen fit is dan is dat inderdaad ook een optie. Meer lengte is altijd welkom

@ 19messi33

Daar ben ik het eens met je. Alves is slecht, maar veel beter dan hem heeft Barca niet. Montoya vertraagt vaak nog het spel en jah Douglass.

Scheids bedankt dat je het spel stillag bij een neergaande speler van Paris die door een bal werd geraakt, schandalig optreden van de Italiaanse arbiter

30 september 2014 om 22:50

Leg de schuld niet bij de scheids, dit hebben we aan ons zelf te danken.

30 september 2014 om 23:08

Want dat was ook echt de reden waarom Barca heeft verloren vanavond

30 september 2014 om 23:54

Zegt hij dat dan?

Verdiende overwinning van Psg. Barca kreeg 4 kansen Neymar Munir Alba Sandro maar dat was het kijk hoeveel kansen Psg heeft gehad en cavani man man man wat was hij slecht. Al met al toch verdient na mij mening zonder Zlatan ook nog.

@omer,

Helemaal gelijk! Mijn toto ook verkloot!! Balen dit

ON: Gelijkspel zou terecht zijn maar goed.....

Off: Suarez is diegene die Barcelona mist...
Ze missen iemand die voorin jaagt (ookal deed Neymar dat vandaag goed)
Suarez is een echte Spits. De druk moet bij Barcelona van voren komen en als dat niet gebeurt dan komen ze met +3 man vrij te staan en dat is niet de bedoeling.
Maargoed dat Psg goed was mag ik best in m'n verhaal zetten..

30 september 2014 om 22:54

het probleem was juist dat er door het druk zetten gaten vielen. Barcelona hield het veld erg smal om PSG vast te zetten waardoor de flanken open lagen. PSG heeft zich hieruit gewoon geweldig uitgevoetbald en daarom kun je Barca niets verwijten in dit geval.

30 september 2014 om 22:56

Idd maar als het middenveld doorschuift dan moet de lange bal en dan heb je 3 meter lange Mathieu in de verd

30 september 2014 om 23:11

Dat is wat het middenveld van Barca ook deed maar nogmaals PSG heeft zich er geweldig uitgevoetbald.

Messi bakte er ondanks zijn goal er vrij weinig van, typisch. Voor de rest PSG verdiend gewonnen en liet hier zien Barca baas te zijn!

30 september 2014 om 22:54

Huuhh messi was de beste van de hele wedstrijd man. Ow ja vergeten dat jij een hater bent

30 september 2014 om 22:54

Wat zeg jij nu allemaal? Messi was de beste speler aan Barca's kant. En zo verdiend was het nu ook weer niet, een gelijkspel zou logischer zijn.

30 september 2014 om 23:02

Messi speelde een geweldige wedstrijd hoor.

Super trots op deze spelers, hebben voor elke meter gevochten en brachten een passie die ik lang niet meer heb gezien. Grote complimenten naar Pastore, Verratti, Lucas, Marquinhos, Luiz maar vooral naar Van der Wiel, wat speelde hij verschrikkelijk goed. Dit bewijst maar weer dat het belachelijk is dat iedere bondscoach kiest voor Janmaat.
Ik heb echt genoten, hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken naar zondag, dan wacht Monaco weer.

30 september 2014 om 23:23

Gefeliciteerd met de overwinning, echt stuk voor stuk hebben ze echt gevochten als een team, iedereen heeft hard gewerkt, daar is geen twijfel over mogelijk. Wel mooi om bijvoorbeeld die reactie van Marquinhos gezien na dat hij een goal voorkwam, geweldig.

Wel moet ik zeggen dat Cavani voor de zoveelste keer niet scherp genoeg was maar hij heeft wel ongelooflijk hard gewerkt dus aan zijn inzet heeft het niet gelegen.

Hopelijk is dit de doorslag van PSG en Blanc en trekken we inderdaad deze lijn door naar de volgende wedstrijden zodat we weer langzaam op ons oude niveau terug komen.

Ici c'est Paris!!!

Jammer een verlies tegen een goed spelend Psg, misschien was een gelijkspel meer terecht. We moeten ons dit weekend weer herpakken tegen Rayo!

Erg slecht nieuws voor ajax dit. barca 3 punten, psg 4, ajax 2 en apoel 1. Met ajax nog 2x tegen barcelona.
Wel goed om te weten dat PSG zonder ibra en zonder vorm nog kan stunten.

30 september 2014 om 22:54

PSG zonder Ibra was vandaag beter als zonder want ik zag vechtlust.

30 september 2014 om 22:59

Lavezzi? Silva?

30 september 2014 om 23:02

Nee hoor zeker niet heb je cavani gezien vandaag hoe slecht hii speelde? Als Zlatan er was had hij er zeker 2 gemaakt.

30 september 2014 om 23:19

Leuk potje Wel de eerste thuis, mochten we nog iets willen zullen we thuis van Barca moeten winnen. Frank kennende gaat hij net als de vorige wedstrijd op balbezit en de aanval spelen, dat moet ook want dan is de levensgevaarlijke voorhoede van Barca niet aan de bal. Maar dat zou echt een wonder zijn, maar die zijn de wereld nog niet uit.

Puntje in Camp Nou in Parijs en dan thuis winnen van Apoel, genoeg voor 10 punten Hahaha als dit uitkomt dan vreet ik mn schoen op.

Een incident die een topploeg als Barcelona wel eens kan overkomen. PSG was bij vlagen erg goed maar er waren ook enkele periodes in de wedstrijd waar Barcelona erg sterk speelde. Het ging gelijk op en een gelijkspel was op zijn plek geweest.

Is er niet een mogelijkheid dat Barca maar 1 transfer kan doen en een goede RB kan kopen. Die Alves is slecht zeg niet normaal. Dan liever Montoya. Bij vlagen speelde Barca goed maar PSG verdiende het. Pastore was geweldig. Vond Messi ook heerlijk spelen. Naja kan gebeuren deze verlies partij. Volgende keer moet t beter. Dan ook Suarez erbij.

Mag trouwens gezegd worden hoe enorm van der Wiel gegroeid is. Had Neymar compleet in zijn zak zitten en speelde erg goed.
Heel anders dan hoe hij bij Ajax vaak was.

30 september 2014 om 22:54

Catalonia

Komt omdat Neymar zich zelf niet meer is na zijn blessuren. Bij een actie gaat ie helemaal niet voluit en vertraagt ie.

30 september 2014 om 22:56

Dat doet hij altijd al in balbezit, moet hij er echt uikrijgen.

30 september 2014 om 22:58


Catalonia
Ik bedoel zeg maar zijn acties hij gaat ze niet meer voorbij hij is een beetje traag geworden lijkt het

Stilliggende ballen voor de tegenstander en een doelman in de fout. Het lijkt wel of er niks veranderd is bij Barcelona.

Ik stond al enigszins sceptisch t.o.v. Ter Stegen, wel, laat ons maar zeggen dat hij dat scepticisme niet heeft weggenomen.

En men kan veel zeggen over Pique maar wat mij betreft heeft hij nog altijd zijn stek centraal achterin bij Barcelona.

Iniesta Alves en Pedro al helemaal waren echt matig. Iniesta misschien niet opvallend haalt te vaak het tempo uit het spel en doet zelden iets waaruit dreiging komt. Bovendien heeft hij 2/3 keer geschoten en en de ballen hadden totaal geen snelheid en waren niet op goal. Iniesta blijft een geweldige speler maar het voetbal van 3/4 jaar geleden met pasjes over 1/2 meter werkt niet echt meer en elke x loopt hij op naar de goal om vertraagt het spel om de bal 1 meter naar links naar neymar of alba te passen om vervolgens weer 2 stappen naar achteren te lopen.

Wat was die Marquinhos belanngrijk..
Zonder hem had Alba gescoord en dan was het een heel ander wedstrijdt.
Rakitic vandaag geen Bal geraakt... Hoewel Mathieu ook goed was....
Iniesta........
Pedro.........
Neymar werkte hard, Maar als je team niet meewerkt....
Messi fantastische 1e helft 2e helft middelmatig
Munir fantastisch ingevallen! Was zijn bal er maar in gegaan...

Een prachtige wedstrijd die gelijk op ging. PSG heeft terecht 3 keer mogen scoren want Barça was echt terug zwak in verdedigende omschakeling en PSG speelde met veel vertrouwen bij de 2-1 voorsprong. Alleen denk ik dat Bravo er maar 2 had binnengelaten vanavond. Ter Stegen kon toch bij 2 doelpunten iets meer doen onder andere bij dat doelpunt van Varate denk ik dat Bravo beter positiespel had bij zo'n fase maar goed... Dani Alves zag ik vandaag uitgeput en verliest blijkbaar snelheid waarschijnlijk door ouder te worden en dat was zijn sterkste wapen. Over Jeremy Mathieu ben ik vanavond ook minder tevreden ondanks de goeie wedstrijden in La Liga. Zo te zien lijkt Ter Stegen de CL en misschien Copa del Rey wedstrijden te krijgen en zal Bravo mogelijk de meeste La Liga wedstrijden krijgen en dat vind ik een slecht roulatie systeem bij keepers. Liever 1 vaste keeper voor alle toernooien en enkel wanneer de ene uit vorm raakt dan de andere een kans gunnen vooral in drukke weken. Zaterdag had ik Ter Stegen opgesteld en vandaag Bravo want die lijkt me het beste gestart en heeft een beetje voorsprong vanwege de taal en ervaring en hij kent La Liga al jaren dus in moeilijke uitwedstrijden zou ik hem ook het voorkeur geven. Ter Stegen kan tegen ploegen als Granada, Eibar, Getafe, Apoel en misschien thuis tegen Ajax wel zich bewijzen maar beter hem eerst van kleine wedstrijden starten naar belangrijke later...

Grappig, maar Barcelona viel vies tegen in haar eerste test. Die ruimtes en kansen die PSG kreeg zal elke andere club zonder medelijden afstraffen.

30 september 2014 om 23:00

Ik zei het nog als ze tegen Dortmund Real Bayern moeten dan zul je pas zien.

1 oktober 2014 om 02:33

En jij maar beweren dat ze zouden verliesen (dik ook nog) omdat Zlatan niet speelt. en ik was zo van: tegen een team als Barca is beter dat Ibra niet speelt; zegen in vermomming..

Maar goed, als ik iets zeg, dan is het omdat ik hekel aan Barca heb lol

1 oktober 2014 om 08:54

Real is nog niet eens getest en viel al 2 keer door de mand.. Zónder test!

Bovendien zeg je echt iets heel raars: "die ruimtes en kansen die PSG kreeg zal elke andere club zonder medelijden afstraffen. "

Dus jij ziet Getafe eerder scoren tegen dit Barcelona, dan Psg? Volgens mij vergeet je dat PSG een topclub is, en niet Sociedad ofzo.

PSG heeft deze wedstrijd verdiend gewonnen, voorderest vielen Iniesta, Alves, Rakitic en Neymar mij echt tegen. Alves moet nodig vervangen worden, verdedigend is hij dramatisch en aanvallend voegt hij ook niets toe met die doelloze voorzetten naar spelers van 1.60 gemiddeld... Messi speelde als enige aan de kant van Barça een degelijke wedstrijd en bijna alle aanvallen moesten van hem komen. Maar dit verlies is geen drama volgende week van Ajax winnen in Nou Camp en dan word het weer rooskleuriger.

barca was beter had meer kansen meer balbezit meer kwaliteit alleen 1 ding ze moeten meer bij corners trainen want 70% van alle doelpunten dat barca inslikt komen uit corners en die neymar 2 linkse benen de enigste da goed waren in deze leuke wijdstrijd waren iniesta mascherano en messi de rest hebben allemaal beetje zwak gespeelt maar dat is neti erg het is maar de 2de speeldag barca heeft er nog 4 te gaan dus ik denk da ze 1ste eindigen en naar de knockout fase gaan

Jesus wat heeft Barcelona een spits als Suarez nodig nu...

30 september 2014 om 23:07

Al heb je Cristiano erbij bij balverlies zijn jullie nog altijd drama

30 september 2014 om 23:20

Hij kan in zon wedstrijd zonder ruimte een bal er in koppen, van afstand schieten.

1 oktober 2014 om 10:00

Beste Donmadridsta denk dat we met Suarez straks niet mogen klagen. Die kan namelijk ook van afstand schieten en koppen. Maar achterin is barca zo zwak denk dat ze gewoon 5 meter uit moeten zakken zodat er meer ruimte ontstaat voor de middenvelders en spitsen. Denk dan ook dat de tegenstanders dan iets meer een holletje uitkomen. Dat moet ik madrid wel toegeven die spelen namelijk wel zo en je ziet het ze counteren elke ploeg eruit. Maar je zou alleen maar zo kunnen spelen als Suarez erbij is anders niet met pedro gaat het niet lukken.

1 oktober 2014 om 12:39

Ja Messi en Pedro kunnen ook koppen, maar het gaat om lengte en Suarez is niet lang. Barcelona is achterin zwak omdat het hele team gister niet mee terug ging. Ze stonden met zn achten voorin rond te tikken en als je dan de bal verliest sta je met alleen twee centrumverdedigers en een keeper. Ik zeg: speel gewoon met Pique en Mathieu, daarvoor Mascherano en Busquets op het middenveld, daarvoor Messi en Iniesta. En dan twee spitsen.

30 september 2014 om 23:09

Of backs die niet liggen te slapen zou ook welkom zijn.

Vd wiel goed zeg. En dan komt hiddink straks weer met jan maat o.m.g. .....

Is deze uitslag gunstig voor ajax?

30 september 2014 om 23:24

nee.

1 oktober 2014 om 06:46

Nee, Psg nu 4 punten, Barcelona 3 punten, Ajax 2 punten en Apoel 1 punt

Dramatisch de meeste spelers van Barca.. Vielen goed door de mand ..

Wat een kansen nog aan het einde zeg Pfff zat ook niet mee..

Alleen Messi haalde een ruime voldoende .. Toch wel erg n dat al het gevaar en de dreiging van hem weer moet uitkomen .. Hij is elke keer de enige die wat kan forceren...

Wat was er aan de hand met Iniesta en Rakitic ? Ongelooflijk ... Snel vergeten en thuis moeten we ze pakken ..

Die Pastore is een goeie speler hoor!

Alle 3 goals langs de kant van Dani Alves. Is dat nog wel een verdediger? En Ter Stegen die vandaag nog eens slecht keepte, niet om aan te zien. Aanvallend ging het bij Barcelona het redelijk goed. Alleen Pedro was echt wel onzichtbaar.

Salvatore Sirigu man of the match serieus.. jullie hebben zeker de wedstrijd niet bekeken.

Wtf doet Ter Stegen bij die goal van Verrati? Matige wedstrijd, alhoewel we aanvallend toch wel goed combineerde en veel kansen nog wisten te creëren. Mathieu was de 2e helft gewoon goed, snap niet dat men op hem zeikt. Alves is voorbij, Montoya is veel stabieler! Rakitic was matig vandaag en Iniesta een 5,5.

Messi en Mascherano speelde uitstekend.

Pastore en Lucas vond ik echt bazig. Goed gespeeld PSG. Verdiende overwinning.

Prachtige wedstrijd was dit. Er word goed beleid gevoerd in Parijs. Ze kopen niet zomaar spelers maar louter versterkingen en het zijn allemaal goed doordachte aankopen. Ze hebben als ik het goed heb sinds 2007 geen thuiswedstrijd verloren in Europa. Ik was bang dat het gemis van Ibrahimovic ze zou opbreken maar tijdens de wedstrijd moest ik concluderen dat ik ze misschien wel beter speelde zonder hem. Is maar goed dat ze Marquinhos niet hebben laten gaan in de zomer. Speelt uitstekend, kan jaren mee en is belangrijk. Het is beter voor de poule dat PSG heeft gewonnen. Deze overwinning hadden ze als team echt nodig na wat magere resultaten.

Het was vooral een aangename wedstrijd, van beide kanten kon ik genieten. Alleen liet Barca zich soms zo kinderlijk aftroeven. En dan was Zlatan er nog niet eens bij. Ik had de indruk dat men bij Barca naïef aan de wedstrijd waren begonnen, en dat straft zo'n ploeg als PSG genadeloos af. Het is een verdiende overwinning.

Niet goed voor Ajax. Nu laat Barca het niet lopen. Wordt pijnlijk, denk ik.

Nog eens extra jammer deze uitslag omdat Ajax zelf niet won.

1 oktober 2014 om 08:56

Ook al had Ajax wel gewonnen.. Had je Ajax 2 maal van Barca zien winnen? Barcelona zal gewoon eerste in deze poule worden, PSG tweede en Ajax derde helaas.

1 oktober 2014 om 09:03

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, kans is er altijd.

Beyonce en Jay-z doen wonderen, of niet \/an der wiel ?

Potverdomme wat vervelend. Barca is niet veranderd. Leuk hoor, die lengte met die fransman, maar de defensie ziet er even, zo niet, kwetsbaarder uit dan ooit. David Luiz nota bene met een draaicirkel van een vrachtschip mocht aannemen, omdraaien en afdrukken in de 16 omringt door gele shirtjes verschrikkelijk.

Ter Stegen zag er nerveus uit, Pedro haalt al jaren zijn niveau niet, Busquets was drama, er was geen plan B (whats new) en als die jongetjes Sandro en Munir er in komen komt er meer gevaar dan in ruim een uur daarvoor. Barca mag zich schamen voor deze wanvertoning.

Maar eh nu ineens beseft men dat Mathieu nog niet echt getest was? wat een VI opportunisme hier zeg. Meeloop gedrag van posters hier.

En iets anders: ben ik dan de enige die de eerste twee goals van PSG maar een beetje onnodig vind?
Ik vind de uitslag wat geflateerd en zo geweldig was PSG helemaal niet.
Wel vond ik het team spel beter zonder Zlatan.. en dat geeft stof tot nadenken.. Barca moet gewoon hiervan leren en wellicht inzien dat het voor sommige spelers misschien over is en dat zij hun beste vorm niet meer gaan benaderen. Is bij alle toppers en wereldtoppers ook gebeurd.

1 oktober 2014 om 13:04

Nee, idd, PSG was absoluut niet top, puur door de fouten van Barcelona hebben ze gewonnen. En nog vele andere factoren.

Gefeliciteerd Paris Saint-Germain.

Terechte overwinning van de Franse kampioen op de Spaanse nummer 2.

Ik ga nu uitleggen wat de reden is dat Barcelona hier verloren heeft.

FC Barcelona heeft niet verloren op basis van kwaliteit in de selecties,
nee, er zijn namelijk een hoop andere factoren wat het logisch maakt dat PSG hier gewonnen heeft.

FC Barcelona heeft uit de vorige 7 officiële duels, 1 Champions League en 6 competitie duels, 6 keer gewonnen en 1 gelijkspel in de Liga Bbva bij Malaga. In de wetenschap dat Barcelona in al die duels nog geen tegengoal heeft geïncasseerd en 4 punten voorsprong heeft in de competitie op Real Madrid en 2 voor op Atletico is men vol van vertrouwen in Camp Nou. Te veel omdat de ploeg in een veel en veel te goede vorm is. Te veel zelfvertrouwen is niet goed en neigt naar arrogantie, ook al wijst de trainer er op aan om geen ploeg te onderschatten en 100% scherp te blijven, toch sluipt de arrogantie er in als je zo goed presteert. Ook met de wetenschap dat Paris SG slecht presteert in de Franse Ligue 1 en ze misten belangrijke schakels als Ibrahimovic, Lavezzi en Silva, heeft Barcelona de tegenstander van gisteren behoorlijk onderschat. Bovendien had Barcelona het 1e duel tegen Apoel gewonnen en verloor PSG meteen punten in Amsterdam bij Ajax, met die wetenschap dat met een gelijkspel in Parijs de ploeg van Enrique alsnog boven de grote concurrent voor groepswinst zou staan, verloor men logischerwijs de concentratie. Barcelona is ook al jaren Europese top, terwijl Paris Saint-Germain er dicht tegen aan zat de 2 vorige seizoenen. Toen werd steeds de kwartfinales bereikt en vorig jaar op het nippertje verloren van Chelsea, mede door de afwezigheid van Zlatan Ibrahimovic. Aangezien Paris SG de vorige 2 seizoen steeds simpel de Franse landstitel veroverde en men dicht bij de Europese top aanzat wil de formatie van Blanc de laatste stappen zetten door de halve finales en wellicht zelfs de finale halen van de CL. Dat is eigenlijk hun laatste doelstelling aankomende seizoenen. Met ook in de gedachte dat ze slecht begonnen zijn en Barcelona juist heel erg goed, was de Franse kampioen erg gretig om te bewijzen dat ze echt bij de Europese top horen, en dat kon juist worden bewezen in de thuiswedstrijd tegen het grote en sterke Barcelona.

Kortom, te veel zelfvertrouwen en ook arrogantie en onderschatting van FC Barcelona en de gretigheid van Paris Saint-Germain, heeft een overwinning van PSG in het Parc des Princes bezorgt tegen FC Barcelona. Niets te maken dus met kwaliteit. Nog steeds denk ik niet dat de Franse kampioen dit seizoen klaar is om de Champions League te winnen. Met veel geluk kan het, maar dan moet het deze groep winnen, zeker mogelijk nu, en dan moet het uitgaan van eigen kracht en toch ook wel hopen dat ploegen als Barcelona, Real Madrid, Bayern München en Chelsea er zo snel mogelijk uitvliegen.
Zelfs clubs als Borussia Dortmund en Atletico Madrid zullen kansen hebben tegen de sterrenformatie uit Parijs.

Over mijn club, FC Barcelona dan.
Dit is gelukkig een overgangsseizoen, dus veel hebben we niet te verliezen, maar ik hoop toch vooral op de Spaanse landstitel nu we het zo goed doen in eigen land en een leuke voorsprong hebben op rivalen als Atletico Madrid en Real Madrid. Persoonlijk hoop ik dat wij minimaal de kwartfinales in de Champions League zullen bereiken, dus poulewinst is wel noodzakelijk en die kansen liggen er nog volop, dus ik heb wel vertrouwen in mijn elftal al zullen er nog wel een paar stappen noodzakelijk zijn om daadwerkelijk de grote titels te pakken in de toekomst.

Op naar Rayo Vallecano, Visca el Barca.

1 oktober 2014 om 12:49

Aan de ene kant heb je wel gelijk; Barcelona speelde arrogant en PSG speelde vol hartstocht. PSG kwam er vaak uit via de counter, maar daar hadden we iedere keer een antwoord op. Het waren nota bene drie blunders die leidden tot goals: een dekkingsfout bij een vrije trap, een keepersfout bij de corner en het totaal vrijlaten van Van der Wiel door Alba.

Maar een club als Barcelona moet gewoon altijd op z'n minst voor de halve finale gaan. Er zijn geen overgangsseizoenen en als er dan eentje was, was dat vorig jaar.

1 oktober 2014 om 13:01

Nee, dit is een overgansseizoen met allemaal talenten en nieuwe spelers en een nieuwe coach. We zijn goed begonnen, maar we zijn er nog lang niet.

1 oktober 2014 om 23:57

Man Utd heeft een overgangsseizoen.. Barcelona niet. Dat jij het zo ziet, moet je zelf weten natuurlijk. Ze hebben veel nieuwe spelers aangetrokken, maar zolang je realistisch voor alle prijzen gaat, heb je geen overgangsseizoen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren