Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Mourinho verbaasd over Costa: 'Hij doet bijna niks op de training'

Laatste update:

Diego Costa liet zaterdag tegen Aston Villa zijn achtste treffer van het seizoen aantekenen en daarmee verbaasde hij José Mourinho. De spits was namelijk niet helemaal fit en kon de voorbije week nauwelijks trainen. "Hij kan onmogelijk op zijn best zijn, want hij doet bijna niks op de training", luidde de opmerkelijke reactie van de Chelsea-coach na de 3-0 overwinning.

/

Costa is herstellende van een spierkwetsuur en bleef om die reden slechts een uur lang staan tegen the Villans. Op het moment dat hij werd afgelost, had de Spaans international de bal echter al wel weer in het net liggen. "Maar om eerlijk te zijn geef ik niet veel om zijn doelpunten. Het gaat mij erom dat het team genoeg scoort om te winnen", verklaarde Mourinho.

"Natuurlijk, als spits is het altijd lekker om te scoren", vervolgde de coach. "Het is goed voor je vertrouwen, zeker voor een speler die niet veel kan trainen. Maar daar is een reden voor: wij proberen hem te beschermen. Het is een gok om hem meerdere duels op rij te gebruiken, zonder dat hij tijd heeft om te herstellen. De hoeveelheid wedstrijden is op dit moment nog een probleem."

Diego Costa is op dit moment de beste spits in de Premier League

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
28 september 2014 om 13:13

Nee hoor, maar dat weet jij ook eel

28 september 2014 om 14:05

Wat dacht je van Dzeko

28 september 2014 om 14:17

Of welbeck, geniale overstap gister tegen Tottenham

28 september 2014 om 15:20

Een overstap en je bent de beste? Hoop dat je een grap maakt.

28 september 2014 om 15:53

Waar hebben jullie het over ? gedekt ftw !

28 september 2014 om 15:53

*heskey

28 september 2014 om 17:18

Ik snap niet waarom er zoveel mensen op in gaan. Deze man is natuurlijk sarcastisch!!

28 september 2014 om 23:18

natuurlijk maak in een grap. ik weet niet of je gister gezien hebt wat welbeck deed. maar het was niet eens een overstap. zoek maar op

28 september 2014 om 13:16

Inderdaad. Falcao er niet bij. zoals gebruikelijk racistisch tegen colombianen

28 september 2014 om 18:21

Heet jij ook 'ga-mes' Turpijn?

28 september 2014 om 13:23

Wat een titel.

Doet het behoorlijk goed eigenlijk.. Helaas.. Wordt denk ik wel topscorer van chelsea

28 september 2014 om 12:29

Ik denk zelfs van de epl dit jaar.

28 september 2014 om 13:55

Als Aguëro fit blijft, wil ik het wel nog eens zien.
Sturridge en Falcao verwacht ik ook veel van.

28 september 2014 om 12:30

Zou ik niet zeggen als er een spits van het kaliber pelle rondloopt.

28 september 2014 om 12:35

Pelle wordt veel minder bediend dan costa

28 september 2014 om 12:49

Nou dat weet ik niet, Pellé speelt met Tadic naast zich. Costa speelt toch met name met spelers die ook vaak voor eigen succes gaan, zoals Hazard en Willian.

28 september 2014 om 12:57

Dus we negeren oscar en cesc?

28 september 2014 om 12:59

"met spelers die ook vaak voor eigen succes gaan, zoals Hazard en Willian."

Lekker hypocriet tegenover Torres. Torres speelde ook met beide spelers samen maar kreeg nooit dat excuus. Het lag altijd aan Torres dat hij niet wist te scoren.

Beetje zoals Benzema bij Real. Heeft mooie statistieken, heeft jongens zoals Ronaldo, Bale, ... rond zich lopen en wordt dan nog afgerekend dat hij niet vaker scoort.

28 september 2014 om 13:02

Bij Diego Costa hoeft het niet als excuus te worden gebruikt want hij scoort ondanks dat hij niet super veel aanvoer krijgt toch, Torres deed dat niet. Dus dat is Costa toch gewoon een betere spits, is niks hypcriets aan.

28 september 2014 om 13:18

En Falcao is beter dan alle spelers die jij noemt helaas

28 september 2014 om 13:36

Dat vind ik echt onzin Benzema krijgt echt 10 kansen per wedstrijd en schiet er dan 2 in dan maakt hij er 17 in een seizoen en dan is het o zo knap aangezien Ronaldo en Bale vaak voor eigen succes gaan als alles raak zou zijn bij Benzema zou hij ook 25 goals hebben.

28 september 2014 om 13:48

Wat een onzin. Het nadeel van Hazard en Willian is Juist dat ze amper voor eigen succes gaan en juist wel nog de bal afgeven terwijl ze in een betere scoringspositie staan

28 september 2014 om 16:59

Hazard voor eigen succes gaan? Waar heb jij het over

28 september 2014 om 13:17

Onmogelijk met Falcao in de PL.

28 september 2014 om 13:40

Heb jij aandelen in Falcao of Colombiaanse spelers ofzo?

Hij wilt hiermee aangeven dat Diego Costa alleen nog maar beter kan worden.

''costa is herstellende van een spierkwetsuur en bleef om die reden slechts een uur lang staan tegen the Villans. Op het moment dat hij werd afgelost, had de Spaans international de bal echter al wel weer in het net liggen''.

Hahahaha, toch wel heerlijk om te lezen dit.

Verbaasd mij eerlijk gezegd hoe goed hij het doet in Engeland, scoorde natuurlijk ook veel bij Atletico maar toch nooit echt een superspits in hem gezien. Maar nu doet hij toch wat veel spitsen bij Chelsea niet lukt: scoren.

28 september 2014 om 12:41

@ Jdw17,

Inderdaad, het verbaasd mij eerlijk gezegd ook wel dat hij het nu zo goed doet in Engeland.

Toen Diego Costa van Atlético Madrid naar Chelsea overstapte, dacht ik dat hij de volgende spits zou zijn die zou mislukken bij Chelsea, maar tot nu toe doet Diego Costa het erg goed.

Hij had bij Atlético Madrid het afgelopen seizoen voor het eerst een seizoen waarin hij echt veel scoorde en juist doordat hij het afgelopen seizoen voor het eerst in zijn carrière veel scoorde, dacht ik, dat hij zou mislukken bij Chelsea.

28 september 2014 om 12:48

Inderdaad ik moet ook zeggen dat ik niet super veel wedstrijden van hem gezien heb, maar in de CL wedstrijden die ik vorig jaar heb gezien vond ik hem nooit heel opvallend. Komt misschien ook omdat hij geen opvallende speler als Messi/ronaldo/ibra is, hij heeft geen fluwelen techniek, is niet super snel en doet ook niet zo vaak geniale dingen. Is meer gewoon een afmaker pur sang, beetje type v Nistelrooij.

28 september 2014 om 12:54

Dat seizoen ervoor had hij falcao voor zich.

28 september 2014 om 13:03

Hij speelde dat seizoen daarvoor inderdaad achter Falcao en sinds hij echt in de punt wordt neergezet, scoort hij erop los.

28 september 2014 om 13:04

@jdw17 Diego Costa is juist best wel balvast, redelijk snel voor zijn lengte en ook super sterk. Vind hem stukken beter als Van Nistelrooij in zijn tijd. Diego Costa is dan wel geen Messi of Ronaldo maar kan wel eens een mannetje uitkappen en een kans creëren.

28 september 2014 om 13:07

@ Arie Boomsma,

Dat maakt niets uit, want al die seizoenen daarvoor scoorde hij ook nooit meer dan tien goals per seizoen in de competitie, want dit zijn namelijk zijn statistieken tot dusver:

06-07, eerste seizoenshelft, FC Penafiel: 13 wedstrijden, 5 goals.
06-07,tweede seizoenshelft, Sporting Braga, 7 wedstrijden, 0 goals.
07-08, Celta de Vigo, 30 wedstrijden, 5 goals.
08-09, Albacete, 35 wedstrijden, 9 goals.
09-10, Real Valladolid, 34 wedstrijden, 8 goals.
10-11, Atlético Madrid, 28 wedstrijden, 6 goals.
11-12, eerste seizoenshelft, Atlético Madrid, 0 wedstrijden, 0 goals.
11-12: tweede seizoenshelft, Rayo Vallecano, 16 wedstrijden, 10 goals.
12-13: Atlético Madrid, 31 wedstrijden, 10 goals.
13-14": Atlético Madrid, 35 wedstrijden, 27 goals.
14-15: Chelsea, 6 wedstrijden, 8 goals.

Eigenlijk is Costa pas echt redelijk gaan scoren, sinds het moment dat hij verhuurd werd aan Rayo Vallecano, maar tot het afgelopen seizoen, waren het nou niet echt geweldige cijfers.

28 september 2014 om 13:10

Costa stukken beter dan RVN in zijn tijd? RVN heeft een gemiddelde die zelf beter is dan die van Henry, en die speelde in een zwakke United toen. Rvn is een van de beste spitsen van de PL aller tijden.

28 september 2014 om 13:26

Seizoen 12-13 speelde hij niet als spits he. Hij heeft toen ook veel assisten gemaakt 15 gok ik. Toen hadden we Falcao nog in team. Diego Costa begon te zijn draai te vinden onder Simeone. Een motiverende coach. Simeone moest hem wel verhuren aangezien ze Falcao hadden.

28 september 2014 om 13:26

Dus omdat hij in "maar" 1 seizoen volop scoorde volgens jou dacht je daardoor dat hij zou mislukken? Belachelijke redenering is dat vind je niet?

28 september 2014 om 13:40

En wat gebeurde er toen Diego Costa in de punt werd gezet bij Atletico als eerste spits ? Juist ja.

28 september 2014 om 13:54

@ Cfcwarrior96,

Er zijn wel vaker spelers die maar een seizoen goed gepresteerd hebben, vervolgens de stap maakten naar een grotere club en vervolgens mislukten.

Daarna krijg je altijd van die uitspraken als 'was nou niet weggaan bij die club. Een seizoen goed presteren betekend niet meteen dat je het goed blijft doen' en dat gevoel had ik ook bij Diego Costa.

28 september 2014 om 14:06

Ronaldo is ook lang en toch echt stukken sneller. Ik bedoel te zeggen dat Costa gewoon geen hele opvallende speler is. Het is niet een speler zoals Messi, Ronaldo of Ibra waarvoor je naar het stadion gaat. Maar dat hij niet heel opvallend is wil niet zeggen dat hij niet goed, ik vind hem ook een vrij complete spits hoor

Stukken beter dan v Nistelrooij is trouwens echt totale onzin. V Nistelrooij heeft jaren lang op topniveau gepresteerd, dat moet ik van Costa nog maar zien doen.

28 september 2014 om 14:44

@ajaxcunian
RVN heeft geen beter gemiddelde dan Henry, ik heb vorig jaar gelezen dat Henry en Aguëro het beste gemiddelde ooit hebben in de Pl.
Met vreemd genoeg Lukas Podolski op een 3e plek

28 september 2014 om 15:29

@rochester,

Diego Costa heeft ook nooit echt in de punt gespeeld toen Falcao nog bij Atletico zat en toen hij eindelijk wel daar mocht spelen scoorde hij gewoon aan de lopende band in de buurt van CR7 en Messi en daarbij ook nog eens 8 goals in z'n debuut seizoen in de CL. Hem kan je nauwelijks een "1-seizoen wonder" noemen want hij heeft het altijd goed gedaan alleen rendement qua goals kwam er nooit van doordat hij nooit echt als spits speelde en dus ook meer assists leverde en ook meer onopgemerkt bleef tot vergelijking met Falcao bijv.

Pelle is natuurlijk de beste spits van de epl, maar dat weet iedereen.

Als spits van Chelsea krijg je niet veel kansen met bijvoorbeeld Hazard en Willian om je heen die ook vaak schieten, maar Costa heeft de grote kwaliteit een kans voor zichzelf te creëren.

28 september 2014 om 12:50

\haard zelf schieten? lol...

28 september 2014 om 13:11

\ehmm. \niet echt

28 september 2014 om 13:55

Hazard en Willian gaan allen voor eigen succes als er niet iemand staat met een betere kans om te scoren , de goals van Costa zijn zelden tot nooit eigen werk hij word altijd 1 op 1 gestuurd omdat hij weet hoe hij moet lopen en afmaken Suarez daarin tegen is daar wel het perfecte voorbeeld van hij zoekt ruimte voor een schot passeerd desnoods een mannetje en haalt dan keihard uit.

28 september 2014 om 20:34

Er word Hazard juist verweten dat hij nooit voor eigen succes gaat, dat hij egoïstischer moet zijn. Snap niet waarom je zegt dat Hazard altijd voor eigen succes gaat.

28 september 2014 om 15:06

Je hebt Chelsea zeker niet of weinig gezien? Hazard geeft de bal ook heel vaak af.

Ik blijf het een zeer beperkte spits vinden. Ik moet maar zien of hij het redt tegen echte topper in de cl. Tegen city viel ie ook tege

28 september 2014 om 20:52

Niet zo slap lullen, vorig seizoen in de CL scoorde hij 8 goals in z'n debuutseizoen terwijl hij tegen City de doelpunt van Schürrle voorbereidde en een schot die jammer genoeg op de paal belande.

Is Pellé opeens de beste spits van de BPL na een prachtgoal? Vergeet niet dat er een wereld van verschil zit tussen presteren bij Chelsea of the Saints. Als spits van Chelsea sta je onder enorme druk, er zijn zat hele goede spitsen die het uiteindelijk niet gered hebben bij Chelsea.

28 september 2014 om 13:10

Bij Chelsea heb je betere medespelers waardoor het inprincipe makkelijk moet zijn om te scoren.

"maar om eerlijk te zijn geef ik niet veel om zijn doelpunten. Het gaat mij erom dat het team genoeg scoort om te winnen"

Daarom moest Torres dus weg?

28 september 2014 om 12:59

Costa is ook gewoon beter qua spel past precies bij Chelsea. Torres niet.

28 september 2014 om 13:04

Torres wilde zelf weg...

28 september 2014 om 13:06

Torres moest weg omdat hij al meer dan 3 seizoenen lang niks heeft klaargespeeld. Duidelijke antw op jouw vraag?

hij klinkt niet echt heel positief over Costa, kans dat hij idd topscoorder wordt in Engeland is erg groot.

28 september 2014 om 13:06

Is hier suggestief verwoord. In het echt staat het niet met een zulke kop en de wijze van schrijven.

28 september 2014 om 13:15

Ja is ook weer zo, de titel is wat te zwaar.

Ik dacht echt dat Costa ging falen bij Chelsea maar zit er echt volledig naast. Had nooit verwacht dat hij het zo goed zou doen.

Dzeko doet het ook niet verkeerd....Pelle enz.

Ik vind falcao Rooney en van persie beter

28 september 2014 om 19:26

Daarom scoort Utd ook zoveel.

29 september 2014 om 06:48

idd verdediging valt alleen erg tegen

29 september 2014 om 11:34

het was sarcastisch..

"costa is herstellende van een spierkwetsuur en bleef om die reden slechts een uur lang staan tegen the Villans."

Sinds wanneer is 81 minuten een uur??

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren