Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Feyenoord laat niets zien en is een degradatiekandidaat’

Laatste update:

Het loopt niet bij Feyenoord. Van de eerste elf officiële wedstrijden onder Fred Rutten werden er maar twee gewonnen: uit bij ADO Den Haag en thuis tegen Zorya Luhansk. Die eerste zege kwam in de slotminuut tot stand door Mitchell te Vrede en de play-offwedstrijd tegen de Oekraïners eindigde ook in de laatste minuut in 4-3. Oud-Feyenoorder Rob Jacobs is keihard in zijn oordeel en noemt zijn club een degradatiekandidaat.

/

In de competitie staat Feyenoord vijftiende, woensdagavond vloog het uit de beker en in de Europa League staat de teller nog op nul punten. Jacobs zegt te begrijpen dat de fans morren en dat de positie van trainer Fred Rutten nu al onder druk staat. “Feyenoord laat helemaal niets zien, Feyenoord is een degradatiekandidaat. En dat is geloof ik niet de bedoeling”, merkte Jacobs op in gesprek met RTV Rijnmond.

“Ze hebben gezegd dat ze voor het kampioenschap gaan, op basis van wat? Dat kan niet, dat bestaat niet. Het gebeurt wel en dat is vervelend, want iedereen wil dat Feyenoord mee gaat doen. Maar Feyenoord moet zich zorgen maken om niet te degraderen. Niemand is in staat om een goal te maken”, foetert Jacobs. Hij denkt dat er vanzelf geluiden zullen komen tegen Martin van Geel. In het amateurvoetbal lopen nog betere spelers, denkt hij. “Dit is een wedstrijd die gewoon hele ernstige gevolgen kan hebben.”

Heeft Rob Jacobs gelijk?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nounounou je kan ook overdrijven. Moet ie ook niet gaan juichen als ze straks weer goed spelen!

25 september 2014 om 09:54

Precies. Jacobs staat gewoon vooraan als Feyenoord dit jaar met deze selectie alsnog een prijs pakt.

En dan is hij ook nog gek genoeg om dan te roepen dat hij daar een rol in heeft gehad doordat hij de boel heeft wakker geschud met zijn kritiek.

(overigens verwacht ik niet dat Feyenoord dit jaar nog indruk gaat maken)

25 september 2014 om 10:12

Hoppa..

Na je eerste zin dacht ik; 'welke prijs dan?' maar gelukkig geef je zelf al aan dat dit waarschijnlijk niet het geval zal zijn.

Degradatiekandidaat is natuurlijk wat overdreven maar ze gooien wel al heel veel weg, zo vroeg in het seizoen. Dat ze na 6 gespeelde wedstrijden al 10 punten achterstand hebben op de koploper is gewoon uitermate slecht.

Maar het allerergste vind ik eigenlijk het verschil in vechtlust tussen de wedstrijd tegen Ajax en de wedstrijden tegen Willemii en Gae. Als je het niet op kunt brengen om dan ook alles te geven dan verdien je het ook niet om de punten te pakken. En ik snap echt wel dat Ajax iets meer losmaakt in Rotterdam maar de overige wedstrijden mag er ook wel een beetje strijd te zien zijn, in mijn optiek.

25 september 2014 om 10:22

Degradatie is wat overdreven, dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. Feyenoord overkwam gisteren eigenlijk wat ze zelf tegen Ajax probeerden en toen mislukte. GAE steeg gisteren boven zichzelf uit en heeft Feyenoord z'n eigen wil opgelegd. Ze moeten wel waken voor vrije val in Rotterdam, want dit zal mentaal een behoorlijke tegenvaller zijn voor het team van Rutten (en hem zelf ook trouwens)

25 september 2014 om 10:28

@ Kebm
Het verschil in strijd tussen de wedstrijden tegen Ajax en GAE vind ik eigenlijk gewoon zielig. Het toont aan dat ze wel heel erg opkijken tegen Ajax, terwijl ze qua selectie echt niet onderdoen voor hun 'vijanden' uit Amsterdam. De selectie van Feyenoord is helemaal niet zo slecht.

Rutten slaagt er alleen nog niet in om ze te laten voetballen en het gebrek aan een echte spits doet daarin ook weinig goed. Neemt niet weg dat Feyenoord, ook met dit materiaal, gewoon top 5 moet kunnen staan aan het einde van het seizoen. En als Ajax met hun materiaal titelkandidaat is, dan is Feyenoord dat ook.

25 september 2014 om 10:44

@hoppa

Ik moet zeggen dat feyenoord wel onderdoet voor ajax kwa selectie.

25 september 2014 om 10:46

@hoppa
Het ergste is dat ze de manier van spelen tegen ajax alleen maar tegen ajax kan opbrengen. Als ze dit tegen de rest kunnen zouden ze kampioenskanidaat zijn.

25 september 2014 om 10:50

Natuurlijk moet jij dat zeggen als Ajax-supporter. Ik ben, waar het Ajax en Feyenoord aangaat, volslagen neutraal (heb met beide clubs niets) en denk er anders over.

25 september 2014 om 11:15

Dat is belachelijk. Ajax is met ongeveer deze selectie kampioen geworden en Feyenoord heeft een half elftal verkocht en vervangen met troep en dan ga jij vertellen dat de teams gelijkwaardig zijn?

25 september 2014 om 11:16

Henny jr.. utrecht en ajax speelde ze weergaloos in de eerste helft.. klopt dus niet veel van. Twente uit waren ze ook heel goed. Ajax en feyenoord supporters.never objectief, grappig dat ajacieden altijd roepen dat feyenoorders altijd met ajax bezig zijn.. nou gister in live meepraten alleen maar ajacieden lol

25 september 2014 om 12:49

Als gaat niet op in deze, helaas! Als meerdere clubs zouden spelen zoals ze tegen Ajax spelen...zouden we meer kampioenskandidaten hebben in de Eredivisie.

25 september 2014 om 22:14

@hoppa

waarom zou ik niet neutraal kunnen zijn.
alleen omdat ik voor ajax ben wil niet zeggen dat ik geen neutrale mening kan hebben want ik heb het gevoel nu dat je denkt dat ik een doorsnee ajaxsupporter ben wat niet het geval is. Ik kijk naar alle wedstrijden die ik zie even kritisch. Mij valt op dat feyenoord alleen tegen ajax het spel van zondag kan laten zien en tegen de rest weer door het ijs zakt naar hun eigen niveau wat niet zoveel voorstelt.

25 september 2014 om 10:05

Inderdaad. Dat Feyenoord precies dit seizoen heeft uitgekozen om uit te spreken dat ze voor het kampioenschap gaan is wel een beetje ongelukkig. Ze hebben teveel kwaliteit verloren en bovendien een trainer aangesteld die naar mijn mening een stuk minder capabel is dan de vorige.

Maar een degradatiekandidaat? Kom op zeg, hoezo opportunistisch... Als je puur naar de sterkte van de selecties gaat kijken dan zou Feyenoord sowieso niet in het rechter rijtje terecht mogen komen. Top 5 moet met dit materiaal wel haalbaar zijn volgens mij.

25 september 2014 om 10:12

Was Brom van de John niet een veel geschiktere trainer geweest? Ga nog niet over ontslag beginnen, Fred moet z'n kans krijgen natuurlijk. Maar ik heb gewoon helemaal niks met Fred Rutten bij topclubs! Ook al is het heus wel een prima trainer, hij heeft die uitstraling en alles gewoon niet en presteert daarnaast nou ook nooit buitensporig goed.. Bij Twente was het wel goed, maar dat was toen een club in opkomst met erg goede spelers, en mindere verwachtingen.

25 september 2014 om 10:16

76-f-side, gelijk heb je, degraderen is wel erg overtrokken, wat is het de 5 ronde van de compititie en 2de beker wedstrijd. Mensen moeten wat te klagen hebben. Goed is het natuurlijk niet, maar ze nu zo de grond in te stampen is ook weer belachelijk.

25 september 2014 om 10:20

Ik vind dat hij gelijk heeft! Ik zie Feyenoord dit seizoen ook als een degradatie kandidaat zolang Rutten er rond loopt. Ze hebben kwaliteit om minimaal 4 te worden, maar het loopt niet en
Op dit moment zie ik Feyenoord niet winnen van een club. Willem 2 en go ahead bleken zelfs te sterk dus van wie kunnen ze op dit moment winnen? 4 goals in 5 wedstrijden en 4 of 5 tegen. Feyenoord moet de goals hebben van spelers als te Vrede en Kazim, dat zijn spitsen die normaal gesproken bij clubs zouden spelen die net gepromoveerd zijn.

Helemaal gelijk. Matige spelers. Staan nu 15e, liggen al uit de beker, uit de CL en als het zo doorgaat ook uit de EL. Boëtius is een ramp, die rechtsback kan er niets van...

Waar is die Boulahrouz eigenlijk?

25 september 2014 om 09:56

Uit de EL ??? Vertel ???

25 september 2014 om 09:59

Denk even realistisch

25 september 2014 om 10:00

Lezen! Ik zeg dat ze ervoor moeten oppassen.

25 september 2014 om 12:03

Heel zwak om een reactie aan te passen en vervolgens zeggen dat de ander beter moet lezen.

25 september 2014 om 09:57

Ze liggen uit de EL? Wanneer is die regel ingegaan dat wanneer je je eerste wedstrijd verliest, je de andere 5 niet meer mag spelen?

25 september 2014 om 10:09

Waarom is het voor sommige begrijpend lezen zo ontzettend moeilijk toch. Hij zegt toch uit de CL en als het zo Doorgaat ook uit de EL!

25 september 2014 om 10:10

Hij zegt als het zo door gaat.

25 september 2014 om 10:34

Als jullie ook even logisch kijken, zie je dat Janneutraal de reactie 7 minuten na het plaatsen heeft aangepast. In die tussentijd zijn er 3 vergelijkbare reacties geweest dat Feyenoord nog wel degelijk El speelt. De kans is dus wel erg groot dat Jan in eerste instantie had staan dat Feyenoord ook al uit de El was, en inmiddels heeft veranderd naar het zinnetje: 'als het zo doorgaat ook uit de El' .

25 september 2014 om 10:45

Die kans dat Jan idd eerst zijn tekst heeft aangepast en daarna roept 'lezen' is aanwezig. In zijn profiel staat dat Jan pas 11 jaar is. Dat is dan ook nog piepjong

25 september 2014 om 11:07

Haha idd. Zoals inke al zegt heeft hij het snel aangepast. Stond inderdaad eerst wel CL en EL!

25 september 2014 om 09:58

We spelen nog gewoon EL hoor.

25 september 2014 om 10:12

Als ze op deze toer doorgaan zal het helaas niet lang meer duren voor ze eruit gaan.

25 september 2014 om 10:13

Gewoon ? Zo gewoon is dat toch niet meer in Rotterdam volgens mij, en hij zegt als het zo door gaat liggen ze ook uit de EL

25 september 2014 om 10:48

Er werd gezegt dat Feyenoord geen EL meer speelde. Volgens mij spelen we nog steeds in de EL hoor. Nog voor minimaal 5 wedstrijden ;-)

Het is ook om je kapot te schamen. Elke voorzet vliegt de 2e ring in en als ze over de middenlijn zijn lijkt het alsof ze niet meer kunnen voetballen.

25 september 2014 om 18:47

in deventer hebben ze geen 2e ring..wel een achtertuin..

ze zijn elk jaar al degradatiekandidaat ze presteren gewoon al een aantal jaren ver boven verwachting zoals willem en cambuur nu

25 september 2014 om 10:02

Zeg prinses Brian, ga jij je tiara ff poetsen. Degradatiekandidaat.....iedereen die dat roept is natuurlijk niet serieus te nemen.

25 september 2014 om 10:44

@ape X die zijn idd niet serieus te nemen, maar dat waren al die feyenoorders die het over een kampioenschap hebben ook niet

25 september 2014 om 10:06

och vandaar dat pelle alweer op drie goals staat bij een subtopper uit engeland, vandaar dat talentvolle spelers als Indi en de Vrij met een derde plaats op het WK een volgende stap zetten. Vandaar dat verder ook Kongolo en Clasie mee naar Brazilie gingen. Vamdaar dat van Beek in de voorselectie van Oranje zit. Vamdaar dat Feyenoord afgelopen zomer voor dertig miljoen aan spelers verkocht heb.

25 september 2014 om 10:32

Vandaar dat Martins Indi alweer op de bank zit bij zijn club, De Vrij een alles behalve goede start kent in Rome, Kongolo en Clasie niets meer hebben laten zien en van Beek na de eerste training van Oranje alweer naar huis mag.

Zet het aub in perspectief. De Feyenoorders van Oranje konden uitblinken dankzij het systeem en Robben. Maar het blijven gemankeerde spelers. Net zoals de lichting die er nu zit komen ze simpelweg iets te kort.


25 september 2014 om 11:04

Haha, 1 wedstrijd waar ook meerdere basisspeler op de bank zaten. Dus kom niet met onzin aanzetten. De Vrij heeft idd een slechte start, mag iemand ook wennen? Kongolo laat op dit moment niet veel zien, maar hoeveel talenten kennen geen dip? En Clasie speelt gewoon redelijk tot goed en is af en toe nog het lichtpuntje van Feyenoord. En hoe kom je erbij dat van Beek na 1 training naar huis mag? Het zegt wel genoeg dat Hiddink van Beek erbij haalt zonder dat er veel blessures zijn in oranje!

Dus misschien even na deken inplaats van zomaar wat te roepen!

25 september 2014 om 11:12

Dus jij beweert dat jij dieper over jouw reactie hebt nagedacht dan ik?
En dan kom je na lang nadenken tot de conclusie dat v Beek bij de selectie zal blijven?

Je zal wel gelijk hebben. Feyenoord staat volkomen onterecht op de 15e plek en hun centrale duo is het sterkst inderdaad.

25 september 2014 om 15:45

Idd. Een ultra verdedigend 532 systeem dat onder Koeman deed lijken alsof de Vrij en Indie iets konden. Sorrie hoor maar toen feyenoord met 4 verdedigers speelde in de eerste seizoens helft werden ze links, rechts en door het midden voorbij gelopen.

LVG heeft met het NL elftal ook met 5 verdedigers gespeeld en toen leek het heel wat dankzij Ron Vlaar.

De Vrij en Indie hebben hun transfers in mijn optiek te danken aan het systeem. Niet dmv hun kwaliteiten in een systeem met 4 verdedigers.

Maar dat is al vaker gezegd hiero en omdat Ajax mijn cluppie is zal het wel niet objectief zijn of zo.

Blijft wel staan dat er veel spelers verrrokken zijn en de nieuwelingen nog geen punten pakken.
Grootse gemis is duo Pelle/Immers.

25 september 2014 om 17:33

blijkbaar meer dan jij. Jij roept dat Indi nu wissel speler is terwijl hij en meerdere gewoon rust kregen. Ik zeg niet dat het terecht is dat van Beek erbij zit, maar he zegt in mijn ogen wel veel terwijl er niet veel blessures zijn.

Je kan nu wel het centrum van Feyenoord belachelijk lpen maken, maar de meeste goals kwamen door Matijsen en sinds Kongolo en van Beek het centrum zijn krijgen ze alleen uit een vrije trap een goal tegen.

25 september 2014 om 10:25

Een degradatiekandidaat die nog nooit gedegradeerd is en laatste 3 jaar in de top 3 eindigde? Sterk verhaal hoor...

25 september 2014 om 10:34

Waarom reageer je op zo iemand?

25 september 2014 om 11:33

Hahaha, geniale reactie. Die boze reacties ook, hilarisch.

25 september 2014 om 14:30

Dankje jongeman je leert snel.

Immers moet de boel redden, hij gaat zaterdag scoren. Toornstra was niet nodig, net als el ahmadi.

25 september 2014 om 09:57

Immers was begin van het seizoen misschien nog wel de slechtste van allemaal. Toornstra heeft al laten zien veel maar dan ook veel beter te zijn.

25 september 2014 om 10:00

Ik zou er niet gek van op kijken als immers in de spits speelt zodra hij fit is. Middenveld met Clasie Vilhena en El Ahmadi en Toornstra rechts. Die andere twee spitsen laten zien dat ze het niveau gewoon niet aan kunnen.

25 september 2014 om 10:03

Toornstra en Vermeer zijn klene lichtpuntjes, maar trekken de kar niet! Nog niet althans!

El Ahmadi, Boulahrouz, Wilkshire en ook Bilal zijn overbodig!

Waarom ook Bilal? Omdat JP een rechtsbuiten is, altijd al geweest! Moet naar links voor.......... Schaken!

Je had een linksback, linksbuiten en een goede spits moeten halen en dan jongens die met passie spelen, Guidetti en Drenthe hadden perfect geweest!

Te Vrede en Nelom konden naar Heerenveen, in een deal met Bilal, dat had ik gedaan en Kazim als pinchhitter voorin erbij gehaald als klein risico.

Nee v. Geel heeft nu veel fouten gemaakt! Boulahrouz halen en Steenvoorden, bij Dordt uitblinker, is daarvan de dupe! Vorig jaar debuteerde v. Deelen, had die minder geweest dan Wilkshire?

Vermeer
Cabral
v. Beek
Kongolo
Drenthe
Toornstra
Clasie
Vilhena
JP
Guidetti
Manu
25 september 2014 om 12:49

Van Deelen is geen rechtsback.

Ik zou graag Achahbar aan het werk zien.

25 september 2014 om 10:14

Het zou triest zijn als Feyenoord afhankelijk was van een speler van het niveau Immers. Al denk ik wel dat ze een beetje extra strijdkracht kunnen gebruiken. Zeker op het middenveld

Ach wat een onzin. Ik zie Feyenoord dit seizoen geen kampioen worden nee, maar volgens mij hebben Ajax en PSV eerdere seizoenen ook wel slechtere seizoen starten gehad waar Ajax uiteindelijk zelfs nog kampioen mee werd.

Het middenveld van Feyenoord heeft prima voetballend vermogen. Ze misschien gewoon goede aanvallers en dan met name een spits.

25 september 2014 om 11:28

Eeh, moet jij me eens vertellen in welke seizoenen Ajax of PSV na 5 wedstrijden 15e stonden, of zelfs maar daar in de buurt. PSV kwam vorig seizoen dichtbij (op een ander moment in de competitie) met een 10e plaats op een gegeven moment, maar die werden ook niet meer dan 4e..

Manu is in staat om zijn man te passeren en een goal te maken. Dat is momenteel de enige buitenspeler want de rest is uit vorm. Toch verzint Rutten iets om hem weer op de bank te zetten. Ik vind het ongelooflijk. Bij mij zou Manu als eerste van de aanvallers een plekje krijgen.

25 september 2014 om 10:15

Helemaal mee eens. Manu is gedreven en heeft techniek en een neusje voor de goal. Standaard in de basis.

25 september 2014 om 11:51

Alle vormen van logica kunnen overboord met een trainer als Fred Rutten. Je zou toch inderdaad verwachten dat Manu in de basis begint in plaats van Schaken. Volgens mij gaat het Rutten er om dat 'de kern' nu moet blijven staan zodat het op elkaar ingespeeld raakt en automatismen ontwikkelt.

Hoe kanje Bilal halen als je in Boetius een goede rechtsbuiten hebt!

Waarom verkoopt iedereen alles en wij Verhoek en Schaken niet!

Waarom kwam el Ahmadi, Boulahrouz?

Is er geen rechtsback in de jeugd, naast Cabral?

Waarom is er geen spits?

Waarom geen degelijke linksback?

Waarom hoor ik niemand over Elabdellaoui, Singh, Vormer, Goossens, Immers en Mathijssen?

Waarom kijkt men eerder naar Chadli, Strootman, etc. in de Jupiler League?

Weg met v. Geel, want de volgende crisis is de doodsteek!

25 september 2014 om 10:08

Immers heeft het toch gewoon prima gedaan. Als je als middenvelder meer dan tien goals per seizoen maakt kan je moeilijk zeggen dat ie mislukt is. Ook Mathijsen heeft z'n steentje bijgedragen. Uiteraard geen topper, maar brengt toch ook ervaring over naar de andere verdedigers?

25 september 2014 om 10:10

Overigens waren Vormer en Goossens transfervrij en was Vormer een ideale twaalfde man. Dan is het toch een verbetering als El Ahmadi komt?

25 september 2014 om 10:45

transfervrije spelers die niks toevoegen maar wel salaris ontvangen kosten nog steeds geld. Weg gegooid geld

25 september 2014 om 12:51

Vormer had wel toegevoegde waarde. Was bijvoorbeeld de enige speler in de gehele selectie die een goede corner kon nemen. Onbegrijpelijk eigenlijk.

25 september 2014 om 10:13

Nee serieus? Speelt verhoek nog steeds bij feyenoord?

25 september 2014 om 10:58

boulahrouz is gehaald voor de verdediging op de plek van de vrij niemand heeft wat goeds laten zien behalve te vrede vind ( ik ) dus waarom haal je kazim dat is een fout geweest

25 september 2014 om 12:13

Voor de Vrij had je al v. Beek en kwam Steenvoorden terug.

Op rechts had je Cabral, geblesseerd indertijd al en daar had je die v. Anholt moeten pakken!

Schaken en Verhoek zijn er nog steeds, Manu kwam terug en JP liepmeen seizoen op een vreemde plek, 4 buitenspelers, waarvan er slechts 1 vaak en graag op links stond, Manu. Dus dan heb je 3 rechtsbuitens en haal je Bilal?

Had nog dieper gegaan voor Ziyech, dan had je achter te Vrede of Kazim kunnen spelen met vlnr Ziyech, Immers en Toornstra in een 4-2-3-1 of 4-3-3 met JP rechts en Manu links.

Dan had je ook "gewoon" el Ahmadi kunnen nemen voor als je 4-2-3-1 speelt, dan vullen hij en Clasie de rol voor de verdediging kunnen spelen, Vilhena, Karsdorp en Steenvoorden, van nature cvm, hadden back-up kunnen wezen en evt. Drenthe.

Het is niet zozeer het verkeerde inkooen, maar er idps gekocht om het kopen en niet nagedacht over systemen, tactiek, etc.

Als je weet dat een spits moeilijk wordt, ga je goals kopen! Klaar!

Dat het niet goed gaat lijkt mij duidelijk. Maar Feyenoord zal echt niet degraderen. In de winterstop zal er versterking bij moeten komen. Waarschijnlijk kloppen ze dan weer aan bij de 'vrienden van Feyenoord'. Uiteindelijk zullen ze wel weer in het linkerrijtje komen.

25 september 2014 om 10:02

Ja want?

het is een groot probleem dat feyenoord geen scorend vermogen heeft.
ze moeten over 2 dagen alweer tegen GAE en dan zullen ze toch alles moeten geven.

25 september 2014 om 12:34

Iedere kans die je weg geeft tegen een aanval met Reimerink, Lewis en Ten Den is er 1 te veel voor een club als Feyenoord. Lewis kan alleen heel hard lopen, Reimerink heeft nog niemand voorbij gespeeld dit seizoen en Ten Den heeft pas 3 invalbeurten in het eerste van Gae gehad.

Dit waren geen Schalk, Kolder en de Sa... en ze miste ook nog eens de creativiteit van Turuc bij go ahead. Als je niet kan scoren had het sowieso 0-0 moeten blijven, echt een wanprestatie van Feyenoord dit... niet alleen voor in!

Wel lullig voor Rutten. Zo komt ie nooit van zijn stempel als Loser af.

Wel onbegrijpelijk dat Feyenoord van goed voetbal tegen Ajax weer vervalt in knulligheden tegen de Eagles.
Of kan Feyenoord zich kennelijk alleen maar opladen tegen Ajax?

Er is nog een hoop werk aan de winkel in Zuid!

Omdat overdrijven een kunst is...

Hij is nog mild. Volgens mij moet Feyenoord per direct teruggezet worden naar een amateur afdeling.

Ach, Feyenoord speelde wel héél goed tegen Ajax. En ja, het is me bekend, dat ze tegen Ajax boven zichzelf kunnen uitstijgen. Maar toch, als je kan wat je tegen Ajax laat zien, dan komt het wel goed. Feyenoord moet nu gewoon even een reeksje neerzetten. Vertrouwen opdoen. Niet panikeren. Niet 10 nieuwe spelers gaan halen met de winterstop. Normaal doen.

25 september 2014 om 10:02

Toch grappig dat mensen zeggen dat wij tegen Ajax boven ons zelf kunnen uitstijgen. Volgens mij is het eerder dat wij dan een soort verkrampen of bevriezen en dat wij niet de echte Feyenoord kunnen laten zien.

25 september 2014 om 10:08

Rbn_

Dan zou ik vaker gaan verkrampen/bevriezen als ik jullie was Laten blijkbaar een stuk beter spel in verkramping/bevriezing zien dan wanneer jullie 'vrij' kunnen voetballen zoals tegen GAE

25 september 2014 om 10:12

Behalve afgelopen zondag maar ik ging ervan uit dat het wel duidelijk was.

25 september 2014 om 10:18

Feyenoord was gewoon goed tegen Ajax. Of Ajax al dan niet in een mindere dag was, doet er niet zo toe.

Natuurlijk zou er wel een causaal verband kunnen zijn, maar dat hoeft niet noodzakelijk zo te zijn. We hebben allemaal wel wedstrijden gezien waarbij team A op papier sterker is, B een een zwakke match speelt, maar A hier gewoon in volgt.

Feyenoord heeft dat tegen Ajax niet gedaan. Ik vond het echt een goede wedstrijd van hen. Jammer dat die goal er niet in wou, maar da's het leven.

25 september 2014 om 10:57

Feyenoord was dan weliswaar goed tegen Ajax, maar echt heel veel met goed voetbal had het ook niet te maken. Het was gewoon een dosis opportunisme en vechtlust. Wat Feyenoord liet zien was goed, maar dat zou een ploeg als Go Ahead of Willem 2 ook tegen Ajax kunnen.

Degradatie kandidaat niet, daarvoor is er net teveel kwaliteit. De ploegen die nu (te) hoog staan zullen uiteindelijk nog wel zakken over een heel seizoen gezien.
Dit neemt echter niet weg dat de situatie wel ernstig is. In het verleden 'kon' je wel eens verliezen van een Willem II of een GA Eagles, maar voorlopig verliezen ze ze allemaal en dat doet pijn.

Het gebrek aan vorm én kwaliteit voorin is echt zorgwekkend. Zeker als je weet dat Van Geel al een hele tijd op zoek is naar een spits (tenminste, dat is wat hij doet geloven). Ik ben bang dat zijn netwerk gewoon te klein is en dat zijn geluk (guidetti, Pelle) een beetje op is.

Daarnaast lijkt het hele elftal uit los zand te bestaan. Tegen Ajax hoef je niemand op scherp te zetten, maar GA is blijkbaar al te 'fel'.

haal een transfervrije spits als Janko, El Hamdoui op en je gaat winnen, Immers weer terug aan aanjager en bal afpakker en er is niets aan de hand

25 september 2014 om 10:15

Immers was begin van het seizoen de aller slechtste van Feyenoord. En in plaats van wie zou Immers in de basis moeten? Toornstra?

25 september 2014 om 12:09

El Ahmadi heeft geen rendement, dus die eruit

Immers naast Toornstra , was een superkoppel bij ADO wat toen 6e werd met vd Brom en Verhoek en Buylekin in de spits

25 september 2014 om 12:23

Dat is het proberen waard.

25 september 2014 om 10:24

El hamdoui heeft aangegeven niet naar nederland terug te keren. En Janko kan je niet echt serieus nemen. Het geld dat naar bilal en vermeer is gegaan is gewoon onnodig.

Bij VI hadden ze het over dat boetius een rechtsbuiten is, vorige jaar heeft hij toch ook alles op links gespeeld, toen hoorde ik niemand klagen. Ik zou gewoon 4-4-2 spelen.

Vermeer

Wilskire verbeek matijsen kongolo

Clasie el hamadi
toonstra Boetius

Immers/tevrede kazim


Beetje wat meer rust op het middelveld

Wanneer gaat iedereen nou eens inzien dat Feyenoord al jaren geen topclub meer is? Misschien qua stadion en geschiedenis, maar verder niet. Er is sportief gezien geen enkele reden om van bijvoorbeeld Heerenveen naar Feyenoord te gaan. Zie Bilal, die jongen had maar wat graag bij zijn oude cluppie gebleven en lekker elke wedstrijd gespeeld. Het is erg spijtig maar ze behoren al jaren tot de subtop.

Ze hebben nu een aardig middenveld, maar die voetballen ook als een kip zonder kop. En zolang ene Ruben Schaken het niveau van Feyenoord is zal het niets gaan worden in Rotterdam. Er moet wel snel iets gaan veranderen daar anders gaan de talenten straks ook kiezen voor hun kansen elders. Volgend seizoen ben je dan bijvoorbeeld Boëtius en Vilhena kwijt. Clasie zal ook vertrekken, maar voor de helft van het bedrag waar ze hem deze zomer voor hadden kunnen verkopen.


Jacobs overdrijven is ook een vak. Het seizoen is net begonnen.
Er staatn een team wat nog totaal niet op elkaar is ingespeeld, tel daar bij op dat de nodige spelers hopeloos uit vorm zijn. Het probleempunt is wel het gebrek aan scorend vermogen, maar je kunt niet na 5 wedstrijden gaan roepen dat ze degradatiekandidaat zijn. Waarschijnlijk riep Jacobs dat vorig jaar ook na de eerste 3 competitiewedstrijden.
Maak de balans eens op in de winterstop.....

Ik vraag me ook af, hoe is het mogelijk dat er zoveel spelers uit vorm zijn? Ik kan er zo 10 opnoemen. Toeval of ligt dat aan de trainer? Wist Koeman bijvoorbeeld de juiste snaar te raken en Rutten niet? Je ziet wel eens dat er een paar spelers uit vorm zijn maar stuk of 10 vind ik echt opmerkelijk.

25 september 2014 om 10:23

Zou best kunnen dat je gelijk hebt. Zou ook kunnen dat door de vele veranderingen in de basis spelers nu hun zelfvertrouwen kwijt zijn. Iemand als Pele was toch wel erg belangrijk voor Feyenoord. Drie van de vier verdedigers die we vorig jaar in de basis zagen zijn vertrokken. Ik denk dat het een mix is van verschillende redens, maar een ding is zeker: ik vind Feyenoord absoluut geen degradatiekandidaat. Niet in september...

25 september 2014 om 10:31

Noem er eens 10 dan? Afgelopen zondag waren ze zeker wel in vorm?
Boetius was vorig seizoen aan het eind ook al stukken minder, zo gaat dat met jonge spelers en dat ligt niet aan Rutten of aan Koeman. Verder kan ik uit de basis zo niet iemand opnoemen die echt zwaar uit vorm is, de spelers die slecht zijn zijn in mijn ogen gewoon matige spelers (wilkshere, Nelom, Schaken bijvoorbeeld).

25 september 2014 om 10:44

Wilkshire, Kongolo, Nelom, Vilhena, Immers, Mathijsen, Schaken, Bilal, Boëtius, Te Vrede.

Wilkshire begon goed maar heeft de afgelopen wedstrijd matig gespeeld. Het kan zijn omdat hij met pijntjes kampt maar geef hem dan gewoon rust want het is gewoon wachten tot hij zich eens goed blesseert en dan zijn we hem maanden kwijt.

Kongolo heeft zeer goed tegen Ajax gespeeld maar daarvoor was het matig (oke, als linksback) maar gisteren vond ik hem weer matig. Balen, want iedereen weet dat hij veel beter kan.

Nelom heeft vooral aanvallend goede wedstrijden gespeeld. Vorig seizoen vond ik hem beter als linksback dan Martins Indi. Alleen nu is hij zelfs niet meer aanvallend gevaarlijk en dan heb je niks aan hem.

Vilhena blijft een groot talent maar het komt er maar niet uit. Ik weet niet precies wat het is.

Immers was vorig seizoen goed. Scoorde veel en was met zijn mentaliteit en werklust een aanwinst. Alleen dit seizoen kwam hij telkens te laat, miste hij weer kansen zoals in zijn beginperiode en rent hij maar doelloos rond.

Mathijsen heeft zijn waarde laten zien in zijn 1e en deels 2e seizoen maar nu is hij weer eens uit vorm. Ik had hem vorig seizoen afgeschreven en toen kwam hij ijzersterk terug. Ik hoop dus dat het weer gaat gebeuren.

Schaken is voorspelbaar maar heeft normaal gesproken redelijke voorzetten. Nu belanden zijn voorzetten constant bij de toeschouwers. Het is echt opmerkelijk.

Bilal. Ik vind het jammer dat veel mensen hem al afschrijven want ik vind het een leuk talent. Hij werkt ook nog eens hard maar het komt er (nog) niet uit. Ik geef hem rustig de tijd maar dat hij uit vorm is, is duidelijk.

Boëtius was vorig seizoen bijna altijd dreigend en gaf redelijk wat assists + scoorde soms een goal. Nu komt hij niet eens zijn mannetje voorbij terwijl dat vorig seizoen zo makkelijk ging.

Te Vrede begon begin van het seizoen goed en liep 1 op 1. Vond hem mentaal ook ijzersterk. Afgelopen wedstrijden viel hij me toch wat tegen. Kansen tegen Ajax moet ie gewoon maken. Gisteren niks laten zien. Op basis daarvan vind ik dat hij uit vorm is want hij kan zoveel beter. Te Vrede in vorm had minstens 1 doelpunt tegen Ajax gemaakt en minstens 1 kans tegen GAE gecreëerd.

25 september 2014 om 10:54

Het is echt belachelijk en oneerlijk om Rutten hier allemaal de schuld van te geven. Van de namen die jij opnoemt zijn de helft matige spelers en een paar anderen zijn nog niet te beoordelen of speelden vorig seizoen ook al matig. Schaken is gewoon matig, Mathijssen hoonden jullie vorig jaar al weg, Bilal heeft nog amper een echte kans gehad en moet nog wennen, Boetius was vorig jaar aan het eind al minder, Kongolo speelt pas net in het centrum met de even zo onervaren van Beek, Nelom is gewoon een matige back, te Vrede is gewoon een matige spits en doet het niet eens slecht en over Immers klagen ze in Rotterdam ook al jaren en nu zou het ineens aan Rutten liggen?

Van jouw namen vind ik alleen Vilhena en Boetius echt duidelijk uit vorm en tja dat kan wel eens gebeuren. Ik vind het erg kort door de bocht om dit Rutten te verwijten, maar goed ik ben geen Feyenoorder dus ik zal er wel geen verstand van hebben. Jij zegt bijvoorbeeld dat Wilkshere goed begon, nou misschien presteerde hij wel boven kunnen en zit ie nu op zn echte niveau. Jullie hebben gewoon een niet al te sterke selectie, maar na zondag is menig Feyenoorder ineens gaan geloven dat dit Feyenoord beter is dan het daadwerkelijk is. Alleen het middenveld is echt Nederlandse top. Nelom, Kongolo, van Beek en Wilkshere zijn samen te slecht en de twee die wel prima zijn zijn nog te jong en onervaren om een achterhoede te dragen. Maar goed als je ervaring Boulahrouz en Mathijssen is, tja dan zou ik ook voor de jongere spelers gaan. Voorin is Schaken al jaren matig, maar werd dit gecamouffleerd omdat Pelle hem nog wel eens een assist opleverde. Kazim roept alleen maar dat ie een spits is, maar dat is nog helemaal niet te zien. Boetius is uit vorm, Bilal is nieuw, moet wennen en heeft amper een kans gekregen. Te Vrede doet het gewoon redelijk naar zijn mogelijkheden.

25 september 2014 om 11:01

@rbn
Slechts Immers, Boëtius en Vilhena zijn duidelijk uit vorm. Deze drie hebben in het verleden aangetoond veel beter te kunnen. Wilkshire en Mathijsen zijn niet uit vorm, maar op hun retour. Schaken, Nelom en Te Vrede hebben nooit laten zien goed te kunnen voetballen en bij Bilal en Kongolo is het slechts gebaseerd op een enkele positieve uitschieter.

25 september 2014 om 11:03

Daarom zei ik ook dit: Ik vraag me ook af, hoe is het mogelijk dat er zoveel spelers uit vorm zijn? Ik kan er zo 10 opnoemen. Toeval of ligt dat aan de trainer?

Ik vraag het me dus af.

25 september 2014 om 11:04

Kongolo is een groot talent. Was vorig seizoen ons meest constante verdediger. Hij is duidelijk uit vorm.

25 september 2014 om 11:09

Kongolo is zeker een groot talent, ben zelf ook erg van hem gecharmeerd. Vergeet niet dat vorig jaar zijn eerste seizoen was en dat ie in de zomer nog met Oranje mee moest. Sneijder en van der Vaart hadden na hun debuutseizoen ook een dip, zo gaat het bij jonge talenten. Eerst mag alles, daarna moet je van alles en dat is even omschakelen. Hij komt er wel.

Nou ik kreeg niet de indruk dat het alleen maar afvragen was, ik kreeg de ndruk dat je wel insinueerde dat het aan Rutten ligt. Excuses dan.

ze moeten echt gaan oppassen nu en van het weekend gewoon winnen maar ik zie het somber in voor feyenoord en helemaal voor rutte die wordt hier verantwoordelijk voor gehouden dus snel punten pakken anders is het dag fred

vermeer
wilshere
mathijsen
van beek
nelom
clasie
toornstra
vilhena
boetius
te vrede
manu
25 september 2014 om 10:46

gewoon winnen.... Zoals je hierboven leest is winnen niet gewoon.
2x in de laatste minuut. en 9 van de 11 potjes niet gewonnen.

go ahead speelt dit weekend wel met hun basis elf

25 september 2014 om 11:09

vind het wel grappig om te zien dat jij in je opstelling een speler van Arsenal hebt opgenomen. Lijkt me niet precies de bedoeling om een topspeler als Jack Wilshere als rechtsback te laten opereren. Zie het ook niet gebeuren dat die ooit in het shirt van Feyenoord zal spelen.
Maargoed, laten we houden op een typfoutje, verder geen probleem want die maakt VZ ook vaak genoeg

26 september 2014 om 10:40

hoe schrijf je het dan wilkshire? ?

Wat een onzin. Feyenoord is één van de best voetballende ploegen op dit moment in de eredivisie, maar resultaten en met name doelpunten blijven uit. Ze kleineerde Ajax zowat en dat wordt alleen verbloemd door het resultaat. Nee, feyenoord gaat er wel komen alleen kampioen worden gaat een lastig verhaal worden met deze achterstand.

25 september 2014 om 10:47

alleen tegen ajax hebben ze redelijk gevoetbald en in die wedstrijd lieten ze wederom zien dat ze elke vorm van scorendvermogen missen.

25 september 2014 om 12:15

Kansen creëren hoort toch ook gewoon bij goed voetbal? Althans zo zie ik het.

25 september 2014 om 15:50

Feyenoord heeft naast Ajax meerdere wedstrijden gespeeld die in de eerste helft al beslist hadden moeten worden in het voordeel van feyenoord.
Precies een beetje als Ajax eigenlijk.
Maar daar waar Ajax alsnog scoort of de overwinning er uit trekt, is dit bij Feyenoord nog niet zo.
Het scoren moet even worden ontdekt in Rotterdam.

Wat kan die man overdrijven zeg, degraderen, dat het niet goed uit ziet is een kant, maar om ze degradeerkandidaat te noemen nu al is overdreven. Rutten moet de kans krijgen om zich te bewijzen, al denk ik dat het lastig gaat worden, want dit is wel weer de zoveelste topclub die onder zijn leiding (nog) niet goed draait.

Wel is een feit, dat ze tegen ajax wel de volle 100% geven en andere clubben niet, dat mag niet.
Zeker is het zo dat tegen de grotere rivaal meer emotie vrij komt en daarmee ook adraline maar dan nog, zou je tegen go ahead eagles moeten winnen.

Is het rob jacobs ze tijd nog niet? Zou mooie zijn vandaag nog

Ongelooflijk dat iemand zo kan oordelen over nota bene zijn eigen club. Nieuwe trainer, helft van de selectie is nieuw en dan na een aantal wedstrijden gelijk zo negatief. Zondag was alles nog koek en ei en zouden ze op de weg terug zijn. Drie dagen later kunnen ze er niks meer van en is het een degradatiekandidaat. Wat een opportunisme daar in Rotterdam zeg. Als Feyenoord nu drie wedstrijden op rij gaat winnen roept deze man vast dat ze voorronde CL moeten kunnen halen..

Het is gewoon veel te wisselvallig, goede wedstrijden met (hele) slechte afwisselen. Gebrek aan zelfvertrouwen en op dit moment geen lichtpuntje, een speler die het verschil kan maken. Op papier een prima middenveld, maar dat vond ik tegen GAE de zwakke schakel.

Lex Immers moet inderdaad eens als spits geprobeerd worden. Voor de tegenstanders, wat heb je te verliezen, en wat zijn de alternatieven? Beetje triest ook wel als je alleen 2 maal per jaar als Duivendrecht komt met passie en inzet kunt spelen, en de rest van het jaar als een stel ouwe wijven achter de feiten aan loopt tegen elke andere tegenstander.

25 september 2014 om 20:13

Hahaha lex immers in de spits... bij deze sluit ik mijn account want gekker dan dit zal t niet gaan worden. De groeten vz vrienden.

Nee ff serieus man laten we redelijk blijven hier. Dit is volkomen regelrechte onzin. Te vreden scoort aan de lopende band vervolgens zet je daar dan kazim neer en wil je nu immers uitproberen. Ik denk niet dat feyenoord zo wanhopig is. Ik vind nog steeds dat ze een prima selectie hebben. Het kost tijd maar als het eenmaal gaat lopen en een ieder elkaars positie accepteerd zie ik feyenoord top5 eindigen!

Als ze het op kunnen brengen om wekelijks te spelen zoals tegen Ajax, en de flow komt erin, plus er gaan goals vallen, dan komt dit Feijenoord gewoon in de top 4...

25 september 2014 om 10:36

Voor geen enkele club is dat wekelijks op te brengen, niet voor Chelsea, niet voor Barcelona, niet voor Ajax en ook niet voor Feyenoord. Als Ajax elke wedstrijd speelt zoals vorig jaar tegen Barcelona, dan is Ajax in februari kampioen. Het blijft raar, maar motivatie is soms haast een ongrijpbaar iets en dat is op elk niveau zo. Wij speelden ook altijd beter tegen betere tegenstanders dan tegen de mindere.

25 september 2014 om 10:39

Wekelijks is misschien overdreven, maar er moet een bepaalde ondergrens zijn... Feijenoord heeft veel pech, het kwartje moet eventjes de andere kant op vallen...

25 september 2014 om 10:44

Dat ben ik wel met je eens ja, maar dat heeft ook wel even tijd nodig. Feyenoord heeft gewoon veel aanpassingen moeten maken in de selectie en hebben een nieuwe trainer, dat zou bij elke club zorgen voor minder automatismen en dus slechtere resultaten. Feyenoord en Rutten moeten de tijd krijgen om te bouwen aan een nieuw team en dat kan Rutten wel. Juichen en klappen als men goed speelt maar toch verliest tegen Ajax en dan midweeks schreeuwen dat Rutten op moet rotten en weet ik het allemaal. Rutten is misschien een zak zout wat betreft uitstraling, maar dat wist men voor het aantrekken van Rutten ook al wel. Toen zein veel niet feyenoorders dat Rutten om die redenen een slechte keus was en riepen dezelfde Feyenoorders die nu zeggen dat hij op moet rotten, dat we hem een kans moesten geven.

Wat een paniek zeg. Ja, het loopt even niet. Dat is jammer maar niet meer dan dat. Met een beetje meer mazzel tegen Ajax hadden ze die pot dik gewonnen(3x paal). Hoezo waan van de dag......

Feyenoord heeft simpelweg niet een selectie die deze potjes "zomaar" even wint. Die selectie heeft namelijk geen enkele Nederlandse club. Dus zo verrassend kan dit toch niet zijn?

Feyenoord gaat echt zijn wedstrijden straks wel winnen, daar maak ik me geen seconde zorgen over. Het is alleen jammer dat deze dip nu plaats vindt in plaats van verder in het seizoen(als je een buffertje aan punten opgebouwd hebt). Dan was de kritiek ook veel minder geweest.

Nu is Feyenoord al een degradatiekandidaat? Pure paniekreactie van iemand vol emotie(jacobs). Aan de ene kant wel te begrijpen, aan de andere kant natuurlijk zwaar overdreven!

25 september 2014 om 10:50

mazzel?? met een beetje kwaliteit bedoel je.
Zag je wel hoe slecht er werd afgerond tegen ajax? Dat heeft niks met mazzel of pech te maken, dat is gewoon slecht.
Vrije kansen op de lat schieten/koppen is gewoon slecht mikken.

En het seizoen is al meer dan een maand bezig, 11 wedstrijden voor feyenoord en 2x nipt gewonnen en verder niet.

Hoezo waan van de dag?

Ze zullen idd echt niet degraderen, maar als ze zo door gaan eindigen ze wel in het rechter rijtje en dat is gewoon dramatisch.

25 september 2014 om 10:57

Mazzel ja. Een bal op de lat is gewoon pure pech en heeft niks met kwaliteit te maken, althans, dat is mijn mening. Europees gezien komt Feyenoord echt tekort, maar voor de Nederlandse competitie is de selectie sterk(maar smal) genoeg.

Het is zó makkelijk om alles af te doen onder de noemer "gebrek aan kwaliteit" zodat Van Geel of Rutten de Kop van Jut kan worden. Van Geel kan ik dan nog wel in komen maar om Rutten nu al af te serveren(wat her en der gebeurt) is nogal vroeg.

Trouwens, hoe had je gereageerd als ze Ajax met 3-0 klop hadden gegeven(wat niet onmogelijk was)?

25 september 2014 om 11:06

Als je echt kwaliteit hebt dan kan je die ballen ook een meter lager mikken zodat ze er wel invliegen. Met name de kansen van Clasie en van Beek waren slecht afgerond en dat is wel kwaliteit. Pech zou het misschien zijn als het binnenkant paal is of onderkant lat, want dan kan ie er net zo goed instuiteren. Dit was gewoon net niet goed genoeg.

Edit:
Als je zegt gebrek aan kwaliteit, dan serveer je Rutten dus juist niet af. De meeste Feyenoorders schreeuwen dat Rutten op moet rotten mdat ze juist denken dat het team over veel kwaliteit beschikt die een trainer er niet uit laat komen. Je zegt nota bene zelf 'feyenoord heeft niet de selectie om wedstrijden zomaar eventjes te winnen'. Gebrek aan kwaliteit dus.

25 september 2014 om 11:17

@schvn precies wat shorty hieronder zegt.
Als je van 30 meter op goal schiet en je schiet op de lat, kun je zeggen pech.
Schaken had geen eenvoudige kopbal, dan kan ie op de lat komen.

Van Beek kan vrij in koppen, hoeft niet te springen (timen), wordt niet gehinderd, maar kopt op de lat. Waarom kopt hij de bal geen 2 meter (!!!) lager.

Clasie kan vrij inschieten, ook over de grond en schiet op de lat.
Die goal is 2.40 meter hoog.
Natuurlijk is dat geen pech, dat is gewoon slecht afronden.

25 september 2014 om 11:58

Heel leuk dat ze 3x de lat raken. Maar volgens mij in alle gevallen zat de keeper er anders gewoon bij. Dan was 'ie niet op de lat terechtgekomen maar dan had Cilissen hem wel tegengehouden. Maar afwerken is wel degelijk een vorm van kwaliteit. De echte toppers zoals Zlatan had gewoon 3x gescoord. Een Kazim scoort 3x in 30 wedstrijden. Dat is het verschil tussen top en middelmaat en dat laatste loopt er teveel rond bij Feyenoord.

Echt is hier geen middenweg meer ofzo? Feyenoord is geen kampioenskandidaat maar omdat ze nu in het rechterrijtje staan maakt ze ook niet een degradatiekandidaat haha wat een niveau hebben sommige 'kenners'. Waar is Immers eigenlijk? De keuzes van feyenoord, spits, middenvelders, keepers is wat Feyenoord de das om doet momenteel allemaal niet bijster goed, slim en netjes gehandeld.. Gewoon een beetje karma!

25 september 2014 om 12:15

Ik vraag me ook af in hoeverre voetbalzone dit niet gewoon uit de context rukt. Ik denk niet dat er serieus veel mensen zijn die Feyenoord zien als degradatiekandidaat. Ze voetballen, staan op de plaats in de ranglijst en scoren het aantal goals van een degradatiekandidaat. En ik denk dat de meesten dat bedoelen.

Belachelijk natuurlijk wat ie zegt over dat fey een degradatiekandidaat. Maar wel snap ik hem over het punt wat ie zegt over dat ze dit jaar voor de landstitel willen gaan. Zet zonder het zelf te beseffen nog meer druk op de trainer en spelers. De grote namen zijn deze zomer bij fey vertrokken, nieuwe trainer erbij gehaald, wat nieuwe spelertjes her en der vandaan gehaald en dan lopen schreeuwen dat je landskampioen wil worden.

Belachelijk natuurlijk!!!

Waar is die befaamde jeugdopleiding van Feyenoord? Zit daar geen doelpuntenmaker tussen?

25 september 2014 om 12:57

Achahbar was altijd een van de grootste talenten in de jeugd en spits maar krijgt om een of andere nooit een kans behalve als er alles of niets gespeeld moet worden en hij toevallig op de bank zit.

Qua selectie zou feyenoord nooit in de buurt van de degradatiestreep mogen komen, maar het begin is natuurlijk erg slecht. De achterstand kan wel een probleem worden als het vertrouwen wegblijft, want veel clubs pakken wel punten. Dus de druk wordt steeds groter en kan deze selectie met deze trainer daar goed mee overweg? Ik zegt niet dat het dan degradatie wordt, maar voor feyenoord zou eindigen onder de playoffplaatsen natuurlijk ook een slechte prestatie zijn. Die kant gaat t nu wel op.

natuurlijk is feyenoord geen degradatiekandidaat ze missen wel een afmaker en als ik feyenoord was ging ik toch maar wat geld uitgeven aan een spits in de winterstop

Het is tijd dat Martin van Geel aan de kant geschoven wordt, hij heeft niet adequaat gehandeld op de uitgaande transfers deze zomer. Ik hoop niet dat Fred Rutten daar de dupe van wordt. De selectie is Feyenoord-onwaardig, met zo'n elftal kan je niet meedoen om de bovenste plaatsen.

Ik maak me zorgen om Feijenoord, de ploeg draait voor geen meter! Als ik nu naar de eredivisie kijk dan zie ik ploegen die sterk kunnen voetballen . Ik denk dat Heracles de enige ploeg is die echt kansloos is dit jaar, maar ploegen als ADO, PEC , Excelsior en Willem 2 ( kleine budget) spelen goed voetbal en kunnen van iedereen winnen.

Diep triest dat straks Rutten de boosdoener is en misschien de laan word uit gestuurd terwijl het gewoon de schuld is van Van Geel . Hij wist dat er een leeg loop kwam , hij wist wie er weg gingen . Deze man heeft niet gehandeld en heeft de selectie verzwakt . Maar nog steeds word hem de hand boven het hoofd gehouden . Persoonlijk vind ik dat onbegrijpelijk .

25 september 2014 om 12:11

begrijpelijk omdat het gehele bestuur verantwoordelijk is en elkaar dekken

Het vreemde blijft dat Feyenoord tegen Ajax wel kan presteren en tegen de rest minder kan. Dat duidt op een mentaliteitskwestie en moet aan te passen zijn. Koeman had overwicht op de groep, staat duidelijk voor wat hij doet, Rutten is waarschijnlijk best een goede veldtrainer maar staat niet boven de groep zoals Koeman en blijkbaar hebben ze dat nodig. Huub Stevens?

Als we zaterdag niet winnen moet Rutten vertrekken.dan Henk Fraser halen met van Hanegem op de achtergrond om Henk ietwat te begeleiden.eventueel samen maar op het veld.

25 september 2014 om 12:26

En jij denkt dat Fräser zo maar weg mag aan het begin van het seizoen? Laat Fräser nou eerst met ADO Den Haag presteren dit seizoen en dan zien we wel verder..

25 september 2014 om 12:36

Gewoon afkopen.als Feyenoord hem wil zal ie zeker komen.

25 september 2014 om 12:52

ADO Den Haag laat hem niet gaan denk ik zo aan het begin van het seizoen, wat ook logisch is.

Klaassen: 'voor hen is het de wedstrijd van het jaar, voor ons niet'

Confirmed.

Feyenoord heeft te veel kwaliteit om te degraderen, maar er moet wel snel een oplossing komen. Thuis van Willem 2 verliezen, zo kansloos als Ajax in de kuip was, was Feyenoord in Sevilla en vervolgens verlies je ook nog eens tegen een half B-elftal van Go Ahead.

Cummins, Turuc, de Sa, Schalk en Kolder waren afwezig!!

En die Bilal.. 3,5 miljoen terwijl je Schaken en Manu hebt... Ze hadden beter Janko wat extra salaris kunnen bieden.

Dat komt ervan als je Allah uitscheld. Feyenoord zal door die spreekkoren 100 procent zeker degraderen. Sinds die spreekkoren zijn ze alleen maar aan het verliezen. De fans moeten vergiffenis vragen aan Allah.

Wat een onzin zeg. Feyenoord zal echt niet degraderen. Als het eenmaal loopt zie ik ze best bij de eerste vijf eindigen. Vind geen enkele voorhoede in de eredivisie echt denderend.

Wat een belachelijke uitspraken. Het staat inderdaad zo goed als vast dat Feyenoord geen kampioen meer zal worden dit jaar, maar degradatie met dit elftal gaat natuurlijk nooit gebeuren.

Valt me overigens op dat Feyenoord opvallend vaak in het nieuws is wanneer het slecht gaat bij de club. Al eerder zo in die periode vorig jaar van 4 verliespartijen op rij. Het lijkt wel of iedereen nog even na wil trappen door ook zijn zegje te doen. Op deze manier praat je een club ook makkelijk een crisis aan.

Bij Vitesse bijvoorbeeld gaat het minimaal zo beroerd, maar daar hoor je nagenoeg niets over.

De kans van degradatie zit er zeker in. Vooral als je blijft verliezen. We hebben t met roda jc gezien. Een selectie waar vele jaloers op kunnen zijn, zijn ook alsnog weggezakt. Alleen denk ik dat feyenoord niet zal degraderen. Dit wordt wel een mislukt seizoen.

Niks aan het handje vorig seizoen begon Feyenoord ook slecht aan de competitie komt wel weer.

rutten en vgeel zo snel mogelijk weg! stelletje prutsers

waar zijn nu die schreeuwerds van afgelopen zondag die zo hoog van de toren schreeuwde dat feyenoord het lek boven had ??

Ik riep/schreef gelijk al dat fey zich 2x per seizoen kan opladen tegen het grote ajax en daarna ( en ook ervoor red. willem2 en eagles ) weer als een natte krant speelt , nou je had ze moeten horen afgelopen zondag op mijn opmerking

ik schreef gelijk terug mark my words !! en wat denk je ?? ......juist ! wordt een zwaar (degradatie) jaar voor fey. wie geen geld wil uitgeven voor een scorende spits komt zichzelf tegen.

Jacobs is een schele!
Dat hij het verschil niet ziet tussen het vertoonde voetbal van b.v. Heracles en Feyenoord. De eerstgenoemde mag toch echt wel gerekend worden tot degradatiekandidaat, maar dat geldt op lange na niet voor Feyenoord.
Dan is Ajax zeker al gedegradeert, gezien hun prestatie van afgelopen zondag in de Kuip? Armoedig stelletje, dat Ajax, toch?
Maar ze pakken wel 3 punten en niemand trekt dergelijke vergelijkingen zoals Jacobs nu met Feyenoord doet.
Het klmt heus goed in R'dam Zuid, allen de ambitie om weer eens kampioen te worden moet dit jaar in de koelkast, vrees ik.

Fred kan er niks aan doen, hij komt bij Feyenoord en jongens spelen een goed wk n zijn weg, en mort hij het dus doen met de spelers die ze hebben. Is wel duidelijk dat e versterking moet komen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren