Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Manchester United aast op ‘man van 75 miljoen’: ‘Maar hij is niet te koop’

Laatste update:

AS Roma wil Kevin Strootman onder geen beding laten gaan. De middenvelder staat naar verluidt in de nadrukkelijke belangstelling van Manchester United, maar algemeen directeur Mauro Baldissoni laat in gesprek met Sky Italia weten dat de Engelsen de komst van de 24-jarige Strootman uit het hoofd kunnen zetten.

/

“We kunnen niet wachten om Strootman terug te zien op het veld. We missen hem enorm en het moment dat hij terugkeert, komt dichterbij. We zijn trots dat we Strootman in onze selectie hebben zitten en hij is niet te koop”, zo maakt Baldissoni duidelijk. Zondag berichtte de Daily Mirror nog dat de Oranje-international alleen voor de absolute hoofdprijs mag vertrekken: 75 miljoen euro.

De geruchtenstroom rondom Strootman wakkerde de laatste weken weer aan, nadat het eerder genoemde tabloid begin september meldde dat de linkspoot zou hebben gebroken met zaakwaarnemer Chiel Dekker. De speler zou in zee zijn gegaan met de Sports Entertainment Group om zo een transfer naar United af te kunnen dwingen. Sportief directeur Walter Sabatini van de Romeinen deed dat verhaal later echter af als onzin: “Strootman? Hij wordt straks onze grote winteraanwinst!”

'Manchester United heeft Kevin Strootman nodig'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vind het alleen wel raar dat man u hier zover voor wil gaan want hij ligt er al een tijd uit en moet zich eerst maar weer bewijzen vind ik

22 september 2014 om 12:33

Inderdaad, ze kunnen beter een verdediger halen!
Of Marcel Ritzmaier, want ja hey die zit nu ook maar een beetje op de bank weg te toefen. Zonde voor zo'n geweldige middevelder met enorm veel potentieel.

22 september 2014 om 12:39

Hahah, ja zo'n geweldige middenvelder dat hij op de bank zit te stinken.

22 september 2014 om 12:45

Ten eerste denk ik niet dat hij stinkt, hij ziet er niet stinkerig uit.
Ten tweede geef ik van het feit dat hij nu op de bank zit PSV de schuld daarvan. Hebben ze niet gezien hoe fantastisch hij presteerde bij Cambuur?!

22 september 2014 om 12:48

Je kan ook wel overdrijven, hij deed het goed bij cambuur ja, maar dat betekent niet gelijk dat hij het niveau van PSV aankan, het is ook meer dan logisch dat jongens als Wijnaldum en Maher voorrang op hem krijgen, je gaat maher toch niet voor 8 miljoen halen en hem daarna laten verpieteren op de bank voor een Ritzmaier.

22 september 2014 om 13:25

Ik ben het met je eens dat het goed doen bij een middenmoter niet automatisch betekend dat je het ook goed doet bij een topclub. Echter vind ik wel dat de beste moet spelen. Als Ritzmaier het beter doet dan Maher of Wijnaldum, dan moet hij gewoon spelen.

Maar ik denk dat deze 2 heren, maar ook een Hendrix meer potentie hebben als Ritsmaier. En als Maher elke week belangrijker wordt, dan zal Ritzmaier het met inval beurten moeten blijven doen.

22 september 2014 om 13:28

Dat Ritzmaier op de bank zit heeft meer te maken met de manier waarop Cocu speelt dan met Ritzmairer zelf.

Hij laat liever de meer controllerende Hiljemark spelen.

22 september 2014 om 15:04

Ik vind het eerder raar dat ze dan Blind gekocht hebben.. Als je Strootman haalt, kan je blind weer weg doen.
Uiteraard is Strootman 5x zo goed als blind en zou ik het ook doen, maar had blind dan gewoon nooit gekocht..

Misschien moeten ze nog een spits kopen? Sjonge jonge wat maakt United er weer een puinhoop van met al die aankopen!

22 september 2014 om 13:42

Castaignos is op dreef inderdaad. Die zal er niet minder inleggen dan vPersie op dit moment. Laat staan werken voor het team !

En als daarbij nog een a twee verdedigers bij komen, wordt het flink shoppen deze kerst.

En dat is niet afhankelijk van het wel/niet aanblijven van Louis: gekocht wordt er!

Ligt het aan mij of is 75 mln echt veel te veel?!

22 september 2014 om 12:36

Natuurlijk is dat te veel voor strootman.
Strootman zou rond de 30 mil moeten kosten mits hij weer z'n oude vorm heeft.

22 september 2014 om 12:40

Haha, 30 miljoen? Daar gaat Roma dus echt nooit mee akkoord.

22 september 2014 om 13:25

Dat ze er niet mee akkoord gaan dat is misschien wel zo. Maar Strootman is echt niet meer waard dan 30 miljoen.

22 september 2014 om 13:41

Ligt eraan hoe je waarde definieert. United heeft ook meer dan 30 miljoen uitgegeven aan Herrera en Strootman doet niet voor hem onder. Dus in die zin is Strootman wel degelijk meer waard dan 30 miljoen.

Maar goed, het gaat in deze om wat Roma voor hem accepteert en dat zal niet minder dan 40 miljoen zijn, aangezien wij altijd flinke winst willen maken op onze uitgaande spelers.

22 september 2014 om 12:36

Vroegah haalde Real een Zidane voor veel minder. Nu wordt er een Strootman van gekocht. Met alle respect, maar over 20 jaar hebben we het niet meer over Strootman terwijl iedereen dan nog weet wie Zizou is. De hele transfermarkt is verziekt. Everton haalt een spits op voor 35 miljoen, 10 jaar terug was dat voor een topclub nog aardig wat geld.

22 september 2014 om 12:44

Real Madrid heeft Zidane voor 78 miljoen overgenomen van Juventus. Dat is nou niet bepaald weinig.

22 september 2014 om 13:02

Dd28

Ik ben het met je eens dat over 20 jaar Zidane nog kent en er nog over hem gesproken zal worden.
Over de rest kan ik het echter niet eens zijn met je.

Strootman kan bijvoorbeeld op het WK 2018 de winnende voor Nederland tegen Frankrijk maken in de finale, waardoor Nederland voor het eerst wereldkampioen wordt in de geschiedenis.
De vloek die er op het Nederlands Elftal lijkt te rusten, wordt aan gort geschoten door een afstandschot van Kevin Strootman.

Ik bedoel, je kan nu niet op voorhand al zeggen dat men over 20 jaar Strootman niet kent.
Iedereen weet ook nog wie Davids is..

22 september 2014 om 13:11

@Bianconeri_

Zidane is dan ook 1 van de beste spelers geweest op aarde. Strootman kan je daar totaal niet mee vergelijken. Dat de transfermarkt verziekt is, is gewoon een feit.

22 september 2014 om 13:40

Ik dacht dat het ging om 78 miljoen gulden. Maar goed, 78 miljoen voor de beste speler of 75 miljoen voor een speler waarvan er meer zijn met ongeveer dezelfde kwaliteiten. Maar een Lukaku voor 35 miljoen vind ik ook een goed voorbeeld hoe de transfermarkt tegenwoordig is. Een vrij beperkte speler, maar toch belachelijk veel geld wat er wordt betaald voor hem.

22 september 2014 om 14:07

73 miljoen eurootjes, maar dat was destijds de beste voetballer die er was. 75 mljn voor Strootman, waarvan nog moet blijken dat hij ooit zijn oude niveau weer gaat halen en die nog niet eens 1/3 van het talent van Zidane heeft. Apart wereldje die voetballerij.

22 september 2014 om 14:31

We hebben het wel over 13 jaar geleden he, 78 miljoen was toe veel meer waard dan nu door de inflatie.

22 september 2014 om 14:48

@dd28 toen real madrid zidane kocht voor 78 miljoen euro kostte een kratje heineken 7 euro. Nu betaal je voor een kratje heineken 13,50.....

22 september 2014 om 19:49

Tja de markt verandert nou eenmaal. En zoals hierboven al gezegd is is 75 miljoen in 2014 niet hetzelfde bedrag als 75 miljoen in 2001

22 september 2014 om 12:42

Roma weet toch ook wel dat hij geen 75 miljoen waard is, daarom willen ze dat ook hebben. Ze willen Strootman niet kwijt, dus ze vragen gewoon een abnormaal bedrag. Mocht iemand zo gek zijn om dat te betalen, dan lachen ze zich 4kant.

Wat hoop ik dat dit waar is zeg, 75 miljoen. Dat zou betekenen dat das PSV rond de 10 mill ontvangt en daarnaast is Man U een mooie club voor Strootman, type dat ze nodig hebben daar

22 september 2014 om 16:33

Sjongejongejonge dit geloof je toch niet. Dit zeiden ze ook over caballa van ja hij is 100 miljoen en uiteindelijk ging ie voor 10. Maak je maar geen ilussies dit is gewoon de prijs omhoog proberen te krijgen

Heb ik wat gemist, is strootman nu al 75 miljoen waard ?

En nog steeds niet denken aan verdedigers beetje PSV beleid 2.0 Aanvallers middenvelders kopen maar verdedigers ho ma.

22 september 2014 om 12:38

Middenvelder is wel degelijk nog nodig vooral een type als strootman een verdedigende middenvelder en dan nog 2 verdedigers dan zou Manutd wel klaar moeten zijn met aankopen.

22 september 2014 om 12:54

Topkeeper erbij kan ook geen kwaad.

22 september 2014 om 13:05

Ja, want dit komt echt door De Gea natuurlijk. De Gea is een fantastische keeper en was vorige seizoen een van de weinige lichtpuntjes. Een topper als Hummels is gewenst en dan staat de verdediging in principe prima met Jones - Hummels - Rojo.

Strootman zal volgens de laatste berichten ook pas rond december weer fit zijn, dus de kans dat United het risico neemt en een bedrag op tafel legt waar Roma tevreden mee zal zijn is niet heel erg groot.

Kortom, deze winter zal Strootman nog gewoon bij Roma blijven. In de zomer zien we wel weer verder en dan zal ook duidelijk zijn hoe Strootman uit zijn blessure is gekomen.

22 september 2014 om 13:03

Inderdaad, al zie ik hem wel vertrekken tijdens de volgende zomer...
Gelukkig hebben we hem goed op kunnen vangen met Nainggolan, en Roma zal ook niet stilzitten en waarschijnlijk Rabiot halen.

22 september 2014 om 13:09

Precies, dat middenveld van ons is nou niet bepaald een linie waar ik me zorgen om maak, met of zonder Strootman.

Als we 50 miljoen kunnen krijgen voor Strootman, vind ik dat we dat moeten doen. Dat geld kunnen we prima investeren in andere posities, zoals talentvolle backs en een talentvolle keeper (perin !!!!!), of misschien zelfs een topspits als je echt stappen wilt maken.

Voorlopig iig genieten van de huidige selectie, heerlijk dat we ondanks de recente ophoping van blessures nog steeds een selectie op kunnen stellen die het merendeel van de Serie A gewoon eenvoudig oprolt en ons in staat stelt sleutelspelers rust te geven.

22 september 2014 om 14:29

Ikzelf zie Perin ook heeeeeeel graag komen (en hij is zeker haalbaar), De Sanctis is een prima keeper, met soms geweldige reddingen, maar hij komt vaak wel paniekerig over. Ik denk ook niet dat hij nog lang eerste keeper zal blijven bij dit Roma als we verder willen gaan met het project dat de laatste twee jaar zo goed bezig is. Aangezien hij niet bepaald te vergelijken is met een goede rijpende wijn. Skorupski vindt ik ook een prima keeper, en hij is nog jong, maar heb nog te weinig op niveau van hem gezien.

Verder vindt ik het erg jammer dat Dodo vertrok naar Inter, en dat de clausule van hem zo minimaal is. In potentie is het namelijk een erg goede aanvallende back met een geweldige balbehandeling.

Als ik denk over haalbare jonge backs, die groot kunnen worden, hoop ik dat Santon zijn rentree maakt in Italië, en wel bij ons.

Wat betreft de breedte van het elftal ben ik ook erg tevreden, vooral met Keita, ik had niet verwacht dat hij nog op dit niveau mee kon draaien.

As roma speelt zonder strootman ook gewoon goed. Dus als ik hun was had ik m gewoon verkocht. Ze hebben dan ruim 55 miljoen euro winst gemaakt op een speler die maar 6 maanden bij ze gespeeld heeft.

Heb zo'n gevoel dat zelfs Depay voor 30 miljoen vertrekt van psv. Bedragen zijn abnormaal.

Voor hun zijn het monopoly bedragen, voor de normale persoon

Blijf het raar vinden dat er niet gefocust wordt op de verdediging!! Laat Kevin lekker het seizoen daar afmaken en kom in de zomer terug. Eerst moet de wanorde achterin worden opgelost, een topper in het centrum en een betere RB als Rafael. Zal samen toch nog iets minder als 75 miljoen zijn, dit betekend de klassering die gewenst is. En dus de extra inkomsten die gewenst zijn, daarna kun je vol voor Kevin gaan.

Als strootman 75 miljoen waard is is Ramsey minstens 130 waard

22 september 2014 om 12:58

Zeker.. Heb je Ramsey toevallig zien voetballen de laatste weken? Van het weekend? Hij wilde een bal breed spelen, schiet hem zo over zijn eigen achterlijn.. Resultaat; gevaarlijke situatie middels een corner.
Ramsey is momenteel de slechtste speler van Arsenal, een groot contrast met vorig seizoen.

22 september 2014 om 13:07

Ga Ramsey nou niet afschrijven, die jongen heeft een geweldig seizoen achter de rug gehad. Ook kun je Ramsey niet vergelijken met Strootman. Totaal verschillende manier van spelen.

Verder is Strootman het bedrag van 75 miljoen niet waard, maar het is Roma goed recht om dat te vragen voor een speler die er pas net speelt, en ook goed.

Een realistisch prijskaartje voor Strootman zal 45-55 miljoen zijn, wanneer de interesse van United nog steeds gaande is aan het einde van het seizoen, in de winter zal hij namelijk niet verkassen.

22 september 2014 om 13:19

Ik schrijf hem ook zeker niet af, maar dat hij momenteel dramatisch speelt kunnen we toch best benoemen.
Of mogen we enkel lovende woorden spreken wanneer iemand een goede wedstrijd speelt?

Laat Manchester United van de 75 miljoen euro dat ze dan misschien zullen uitgeven aan Kevin Strootman, een nieuwe centrale verdediger kopen.

Tenminste, de centrale verdedigers die Manchester United op dit moment heeft, die zijn niet goed genoeg. Alleen van Marcos Rojo, ben ik, wel gecharmeerd als centrale verdediger. De andere centrale verdedigers komen tekort.

Als nieuwe centrale verdediger, zou ik, in de winterstop toch het grootste gedeelte van die 75 miljoen proberen te investeren in Mats Hummels van Borussia Dortmund.

Strootman is niet nodig bij Manchester United. De prioriteit hoort bij een centrale verdediger te liggen en daar komt nog bij dat Strootman al ruim een half jaar geblesseerd is en het middenveld van Manchester United opzicht al goed bezet is, met onder andere Daley Blind en Ander Herrera.

Zie opstelling: mits iedereen fit is, zou ik, dus in deze opstelling spelen. Ik ga er ook vanuit dat Radamel Falcao, ondanks dat hij pas terug is van een zware blessure, zijn oude vorm wel weer zal hervinden en ik denk dat Robin van Persie daar dan het slachtoffer van wordt.

de Gea
Rafael
Hummels
Rojo
Shaw
Herrera
Blind
di Maria
Rooney
Mata
Falcao

Het wordt steeds gekker, elke vijf jaar verschuiven die bedragen weer. En wij maar inleveren.

Laten we hopen dat hij toch verkocht wordt en voor een lekker hoog bedrag, want ik geloof dat PSV dan ook nog wat krijgt.

Veel mensen hier lijken niet te beseffen dat het hier om een roddel in de daily mirror gaat, die 75 mln is nog niet geboden of betaald door Manu en voor hetzelfde geld is het complete onzin (lijkt me ook wel wat veel), maar mensen gaan meteen weer zeuren over de hoge bedragen en dat Strootman dat niet waard is enz.

Overigens mag ik toch hopen dat na de wedstrijd van gisteren gezien te hebben, Manu juist gaat investeren in verderdigers en niet in het middenveld of aanval.

Strootman is toch geen 75 miljoen waard? Sowieso, waar komt die hype nou vandaan? Hij kan heus wel aardig voetballen, maar wat kan hij nou echt echt heel goed? Zijn handelingssnelheid is net iets te langzaam, hij heeft een mooie pass in de benen maar net niet beslissend genoeg, fysiek is het redelijk en qua techniek en spelinzicht ook. Gewoon een redelijk goede voetballer, leuk voor de subtop Europa en wellicht dat hij in een fijn team ook wel mee kan in een topploeg. Maar dit is toch niet een van de beste middenvelders van Europa en toch zeer zeker geen 75 miljoen waard? Ik snap ook echt niet wat een Manchester met hem zou moeten; hebben ze totaal geen behoefte aan.

Ik zal beginnen met een CB en wss er 2 van halen, wil je kans maken op iets dan heb je goeie ervaren verdedigers nodig. Ook geen jonge jonkies halen want je moet er gelijk staan. Als je 5 goals tegen Leicestercity krijgt dan wil ik niet weten hoeveel je er tegen Chelsea, City en Arsenal tegen zul krijgen.

Ik hoop dat Strootman slim genoeg is om bij Roma te blijven. Hoeveel wedstrijden heeft hij nou gespeeld bij Roma, vijfentwintig ofzo. Daarin heeft hij het goed gedaan, maar om nou te zeggen dat hij met kop en schouders er bovenuit steeg, nee. Logisch met naast je De Rossi en voor je Pjanic. Maar juist daarom zou ik blijven. Het middenveld van United is echt niet beter. Sowieso kan je afvragen of United beter is. Roma zit in de lift, en Strootman kan deel uit maken van een kampioenen team. Bovendien kan hij bij Roma Europees spelen. Hij is daar geliefd en heeft een grote kans op een basisplaats. En misschien dat als hij na zijn blessure zich bewijst hij een contractverlenging en salarisverhoging tegemoet kan zien. Ik denk dat hij beter bij Roma nog een tijdje blijft en gezamenlijk met hen kan doorgroeien.

Hummels, de sleutel tot succses.

Beetje slecht he... Eerst zeggen dat hij voor 25 miljoen te koop is, daarna is Kevin meer dan 100 miljoen waard. Eergisteren was hij 75 miljoen waard voor de verkoop en vandaag is hij niet te koop. Hoe hard het wel niet kan gaan in de voetballerij

Pepe halen is stuk goedkoper,hij heeft aflopende contact

Ik denk dat Man Utd beter een verdediger moet halen. Het is gewoon om te huilen de verdediging van Man Utd. Strootman zou natuurlijk ook een grote versterking zijn, maar 75M is absurd.

Verdedigers, dat is wat United nodig heeft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren