Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Fàbregas verklaart keuze voor Chelsea: 'Wat moet ik dan? Met pensioen?'

Laatste update:

Cesc Fàbregas maakte afgelopen zomer een verrassende keuze door Barcelona te verruilen voor Chelsea. Als ex-speler van Arsenal werd aangenomen dat hij bij een terugkeer in de Premier League voor the Gunners zou kiezen, maar dat was dus niet het geval. In een uitgebreid vraaggesprek met The Sun legt de Spanjaard uit waarom.

/

Fàbregas had naar eigen zeggen weinig keus. "Van club veranderen hoort nu eenmaal bij het voetbal. En de mensen moeten niet vergeten dat het uiteindelijk Arsenal was dat besloot om af te zien van de optie om mij terug te halen", legt de middenvelder uit. "Wat moet ik dan doen? Met pensioen? Absoluut niet. Ik snap dat er mensen bij Arsenal zijn die teleurgesteld of boos zijn, maar ik moet ook voor mezelf zorgen. Ik moest een keuze maken."

Die keuze viel dus op Chelsea, waar de 27-jarige international tot op heden een uitstekende indruk maakt. Met name zijn uitmuntende verstandhouding met Diego Costa valt op. "Chelsea was gewoon de beste optie. Maar waar ik ook heen was gegaan, er zijn altijd mensen die daar hun bedenkingen bij hebben", aldus Fàbregas.

Vind jij het kunnen dat Cesc Fàbregas als ex-speler van Arsenal voor Chelsea koos?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Fabregas is geniaal bij Chelsea. Geniet elke keer weer van hem. Misschien wel de beste op zijn positie momenteel.
Onbegrijpelijk dat Barcelona deze jongen heeft laten gaan.

21 september 2014 om 11:41

Hij is een epl speler, voor barca kwam hij raar genoeg te kort en was het tweede deel van het seizoen onzichtbaar, 3 jaar lang!

21 september 2014 om 11:42

Op een andere positie ook, scheelt wel wat.
Maar je hebt wel gelijk dat hij beter tot zijn recht komt in de Bpl.

21 september 2014 om 11:43

Gek hè als je hem niet op zijn positie laat voetballen.

21 september 2014 om 11:44

Cesc heeft genoeg kansen gekregen op positie van Xavi, maar telkens was hij niet goed genoeg. Hij past gewoon niet bij Barca. Fantastisch speler die beter past in de PL.

21 september 2014 om 11:50

Wat een onzin, Xavi is duidelijk minder dan vroeger maar nog was hij altijd beter dan cesc, hij heeft genoeg kansen gehad maar was nooit constant genoeg of beter dan xavi iniesta of Messi.
Fabregas heeft gewoon de zee van ruimte nodig die je ik de epl krijgt.

21 september 2014 om 11:55

@ Catalonia

Grappig dat nu allerlei personen die misschien 1 keer per maand Barca kijken gaan uitleggen hoe Barca speelde...

Cesc was gewoon niet goed genoeg voor Barca. Tot nieuwjaar deed hij het altijd wel redelijk goed, maar daarna was hij waardeloos.

21 september 2014 om 12:05

Zee van ruimte in de premier league?? Kijk je wel goed. In Spanje krijg je meters meer ruimte dan in Engeland hoor

21 september 2014 om 12:14

Kijk vanavond om 9 uur dan maar hoe veel zeeën van ruimte Barca krijgt van Levante, en vergelijk dat met City vs Chelsea vandaag.

21 september 2014 om 12:16

@mugatu,

Ja klopt, maar er was wel meer mis Cesc.
Dat hele gedoe rondom Thiago vond ik erger, die was wel goed genoeg om uiteindelijk het stokje van Xavi over te nemen.

21 september 2014 om 12:27

Ik vind Rakitic het nu beter doen dat Cesc, maar het is nog te vroeg om eigenlijk te zeggen.

Rakitic zorgt voor een beter balans tussen aanval en verdedigen. Het is niet voor niets dat de ploegen het moeilijker hebben om te counteren tegen Barca. Rakitic zorgt daarvoor.

21 september 2014 om 12:33

Catalonia heeft wel gelijk. Hoewel het tempo in de PL hoger ligt is de gegeven ruimte ook behoorlijk groot. Daarom hebben voetballende ploegen het ook relatief makkelijk tegen PL ploegen.

21 september 2014 om 12:38

@catalonia
een wedstrijd tussen een topclub en een mindere club, die dus sws verdedigender zal spelen om niet te verliezen vergelijken met een topper waar beide voor de winst zullen spelen. beetje scheve vergelijking is het niet?

21 september 2014 om 12:44

United vs Leicester dan, die spelen volgens mij vandaag ook tegen elkaar.
Nou is het niet in heel la liga zoals in Barca wedstrijden maar over het algemeen krijg je minder ruimte en ligt het tempo lager dan in de epl.

21 september 2014 om 12:54

@catalonia: het is niet eerlijk om man city - chelsea te vergelijken met levante - barcelona als je kijkt naar de ruimte die ze krijgen. Vergelijk het dan liever met atletico - barcelona.

21 september 2014 om 13:10

Dan klopt het nog steeds.

22 september 2014 om 03:23

Bij Barca stond hij ook best vaak in de spits en scoren deed hij ook. Hij heeft bij barcalona elke taak die hij kreeg volbracht in de spits en op het middenveld.
ik ben geen fanboy van hem ofzo maar je kan niet zeggen dat hij ook iets te kort kwam. Op het EK speelde hij ook in de spits voor Spanje. Als je terugkijkt dan zie je dat hij bijna alles kan. Ik vind hem echt een goeie voetballer, het is geen rappe speler maar die man kan echt goed voetballen.

21 september 2014 om 12:02

Klopt, echt geweldig die man. Zo ziet het beste BPL team er uit naar mijn mening:
Sp:costa
Lv:sterling
Rvi maria
Cam:silva
Cmabregas
Cm:ramsey
Lb:baines
Cb:kompany
Cb:cahil
Rb:zabaleta
Gk:courtois

21 september 2014 om 12:07

Je vergeet Hazard, één van de beste spelers in de Bpl. Kan je gewoon niet ontkennen. Haal Sterling er maar uit.

21 september 2014 om 12:27

Moet zeggen dat ik Sterling ook wel goed vind hoor.

21 september 2014 om 12:39

Ramsey is uit vorm, zou ik er nu niet inzetten, misschien wilshire of herrera

21 september 2014 om 12:45

Di Maria op de plek van Ramsey en Hazard erbij op de vleugel. Verdiend het absoluut om in dit elftal te staan, waar Ramsey redelijk uit vorm is.

22 september 2014 om 09:21

Uitvorm? omdat hij niet scoort zeker ahah

Fabregas zien voetballen = Genieten

21 september 2014 om 12:06

Maar hij mag wel ophouden met zo denigrerend doen in opzicht van Chelsea.
We weten nu dat Chelsea niet zijn droom bestemming was.
Maar omdat nou elke keer weer te roepen is ook niet echt respectvol tegen over de club die met hem in zee wou gaan.
En die miljoenen te investeren in Cesc.

21 september 2014 om 13:02

Zijn hart blijft altijd bij barca. Hij wilde voor altijd blijven bij de mooiste club van de wereld. Helaas was hij niet goed genoeg

Dit dus. Dit roep ik ook al maanden. Begrijpelijke keuze.

21 september 2014 om 11:47

Heel begrijpelijk inderdaad. Alleen ik betwijfel of een speler van het kaliber fabregas niet bij een andere topclub ( buiten Londen) kon tekenen. Want daar geloof ik niet in. Maar dat terzijde.

21 september 2014 om 11:52

Hij wou perse naar londen, ook omdat de kinderen van zijn vriendin daar wonen.

21 september 2014 om 12:00

Nou ja, hij wou naar London omdat Mourinho hem heeft overtuigd.

21 september 2014 om 12:03

Aah oke, dan is het heel begrijpelijk.

21 september 2014 om 12:36

Gnst puur uit interesse hoor maar welke ploegen dan? Iedereen is redelijk voorzien en Chelsea heeft een heerlijk team.

21 september 2014 om 12:56

Haha, nee vriend, Cesc wilde per se in Londen wonen ivm zijn vriendin, dochtertje en woongenot. Wenger had hem niet nodig, dus zocht Cesc verder, dus dan is de keuze niet zo moeilijk, wil je voor een topclub spelen.

21 september 2014 om 13:06

In ditzelfde interview: toen Arsenal niet van de mogelijkheid gebruik wilde maken om me terug te halen, bleven er drie opties over. Utd, City en Chelsea. Ik wilde in London wonen dus de keuze was snel gemaakt.

Arsenal fans moeten niet piepen, neem het de club dan maar kwalijk. Cesc wil in Londen spelen/wonen en Arsenal wil hem niet, natuurlijk komt hij dan bij Chelsea.

Hij kon niet anders. Tuurlijk zit Arsenal nog in zijn hart, maar als Arsenal er voor kiest om hem niet te halen moet hij verder kijken. Als je dan echt naar Londen wil kom je al gauw uit bij Chelsea of Tottenham. Dan is de keuze als Gunner snel gemaakt. West-Ham lijkt me ook geen lekker keuze voor Cesc

21 september 2014 om 11:49

Dat klopt helemaal. Ik vond het alleen jammer dat hij na z'n doelpunt tegen Schalke een beetje op z'n Chelsea logo zat te slaan en stoer kijken (vind ik sowieso niet passen bij voetballers die geen echte binding hebben met de club waar ze spelen..)

21 september 2014 om 11:58

Ach ja, beetje populariteit op proberen te bouwen bij de supporters enzo. Allemaal overbodig, want de gemiddelde supporter weet wel dat Cesc Chelsea (nog) niet in zijn hart heeft zitten..

Logisch dat hij voor Chelsea heeft gekozen. Arsenal wilde hem niet hebben en in Barcelona werd hij niet goed gewaardeerd. Ik ben ervan overtuigd dat als Arsenal hem een aanbieding had gedaan dat hij dan 'gewoon' voor Arsenal had gekozen, maar Arsenal deed hem geen aanbod dus het is logisch dat hij voor Chelsea koos. Speelt trouwens geweldig dit seizoen.

21 september 2014 om 12:06

Daar heb ik mijn twijfels over..... dat hij naar Arsenal zou hebben gegaan...
Cesc vertrok (naar Barca) omdat hij prijzen wilde winnen bij zijn 'droomclub',,

Maar goed, het blijft een hele domme actie van Wenger om niet eens een poging te wagen. Zelfoverschatting noem je dat.

21 september 2014 om 12:38

Hoe kan je daar over twijfelen? Hij zegt het zo ongeveer in dit bericht. Hij zegt in andere woorden dat hij liever naar Arsenal was gegaan dan Chelsea, maar Arsenal kwam niet. Overigens is het zeker te begrijpen dat Arsenal niet voor Fabregas is gegaan, helemaal geen domme actie. Wij hebben Ramsey, Wilshere, Özil en Cazorla al, er was gewoon geen ruimte voor Fabregas. Of je moet hem als controleur gebruiken, maar dat is gewoon misbruik. Fabregas werkt als best met een breker naast hem zoals bij Chelsea Matic.

Ik vind het jammer dat Cesc uitgerekend naar Chelsea ging, maar hij past goed in het systeem van Chelsea en speelt een meer dan uitstekend seizoen tot nu toe.

21 september 2014 om 12:42

Het kan ook zo zijn dat hij dit zegt om de fans gerust te stellen. Ook Mourinho heeft gezegd dat Cesc hem geen een moment het gevoel gaf liever naar Arsenal te willen verkassen. Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb, maar het is niet omdat hij dit zegt, het ook echt waar is.

21 september 2014 om 13:00

Mourinho heeft gezegd.. oh, en dat is uiteraard wel betrouwbaar.

Nee, het is ontzettend logisch dat hij na de afwijzing van Wenger verder is gaan kijken, maar je hoeft echt geen raketgeleerde te zijn om te snappen dat Cesc zonder daar over na te hoeven denken terug zou keren naar het oude nest, dat is simpelweg de meest logische verklaring.

Cesc halen betekend dat je Ramsey niet kan opstellen, laat staan Wilshere. Natuurlijk is Cesc van een ander kaliber, maar ik vind het een verstandige keuze om niet zomaar plaats te maken voor een speler die zo nodig weg moest gaan.

Ramsey - Cesc werkt ook niet, al verwacht ik wel dat het net wat beter werkt dan met Arteta.

21 september 2014 om 14:28

Wat werkt er niet beter dan Arteta? Hadden jullie nog beter Casemiro kunnen kopen van Real die het nu prima doet bij Porto in de basis.

21 september 2014 om 14:32

Cesc halen hoeft niet te betekenen dat je Ramsey niet kan opstellen. Want Ramsey is box to box en Cesc is een CM. Die 2 completeren elkaar gewoon goed. Wislhere - Cesc - Ramsey werkt gewoon. zo speelde Low ook op het WK.

Jullie denken gewoon teveel.

Jah Fabregas kun je het inderdaad niet kwalijk nemen. Als Arsenal niet wilt en Chelsea wel dan heeft hij weinig keuze.

Cesc past perfect in de PL. Ik ben blij voor hem dat het zo goed gaat in Chelsea, maar ik ben ook blij dat hij weg is van Barca.

Groot gelijk. Arsenal had jou niet nodig. Ik heb Chelsea lange tijd een patserige club gevonden, maar ik kijk er nu anders tegen aan. Ik merk dat de club een verstandig beleid voert. Het is de enigste topclub die afgelopen jaar flink geld binnengehaald heeft met de uitgaande transfers van Mata en Luiz en dat geld hebben ze ook weer heel nuttig besteed. Chapeau!!!

21 september 2014 om 11:46

en de rest van de transfers gefinancieerd met geld uit rusland. met t geld van luiz en mata hebben ze niet alles gefinancieerd

21 september 2014 om 12:06

Volgens mij vergeet jij dat Chelsea deze zomer naast Luiz en Mata ook Ba (10 miljoen) en Lukaku (35 miljoen) verkocht heeft. Chelsea heeft netjes kiet gespeeld dit jaar.

edit:

En dan vergeet ik de Bruyne nog (21 miljoen).

21 september 2014 om 12:12

Chelsea heeft dit seizoen genoeg spelers verkocht en veel geld binnen gehaald, dus ze hadden ook genoeg geld om te investeren in nieuwe spelers, dus praat geen onzin

21 september 2014 om 13:08

Ba was 6 miljoen hoe kom je bij 10?

21 september 2014 om 19:19

praat geen onzin? ze moesten nog geld hebben voor het reeds uitgegeven geld aan transfers van vorige transfersperiodes. dit probeerden ze zo wat te doen maar er is zeker wel geld uit rusland aan te pas te komen

Ik neem het die jongen niks kwalijk, dat hij dingen had getweet over Mourinho enzovoort hoort bij het verlededen tijd. Hij wilde graag bij Arsenal spelen en in Londen wonen en Arsenal heeft die optie niet ingelicht dus moest hij logischerwijs verder kijken. Ik vind het heel jammer dat het Chelsea is geworden(vooral omdat hij de concurrentie sterker maakt) maar ik gun het die jongen wel!

Blijft toch jammer dat we hem niet hebben teruggehaald. Wenger gelooft heilig in Ramsey en na vorig seizoen begrijp ik dat ook wel. Die ga je nu ook niet ineens meer dumpen. Bovendien heeft Fabregas toen hij bij Arsenal vertrok zijn contract deels afgekocht en ik denk dat, dat ook nog wel meespeelt.

21 september 2014 om 12:24

Ja Wenger gelooft in Ramsey maar als je die twee naast elkaar ziet dan mag Ramsey de veters nog niet strikken van Fabregas en dat wist Wenger toch ook wel anders heb je er geen kijk op volgens mij ik denk dat Wenger andere prioriteiten had want als hij die niet had gehad dan had hij zeker die optie gelicht van Fabregas.

21 september 2014 om 12:30

Nou als Ramsey fit is vind ik hem nog net iets beter dan Fabregas nu. Vind Ramsey echt de potentie hebben om de beste speler ter wereld te worden. (ja zelfs alien messi^^)
Maar hij is niet altijd fit en dat is het grootste probleem met Ramsey.

21 september 2014 om 12:40

Nou dat is dan jou mening die deel ik totaal niet en de beste speler ter wereld is helemaal lachwekkend want hij is bijna 24 jaar toen was Messi al een paar jaar de beste van de wereld en een fitte Ramsey is in mijn ogen nog altijd minder dan Fabregas en niet zo'n klein beetje ook .

Er is niks mis met het feit dat Fabregas voor Chelsea speelt en dat hij voor hun heeft gekozen. De manier waarop hij vertrok is echter een heel ander verhaal.

21 september 2014 om 12:20

De manier waarop?

21 september 2014 om 19:22

Staken terwijl de club zijn verplichtingen als kapitein nodig hadden, zijn Barca-maatjes in de media allerlei beledigingen laten spreken naar het adres van Arsenal om een vertrek makkelijker te laten maken, een F1-race wezen kijken terwijl Arsenal een belangrijke PL-wedstrijd moest spelen, dat uit mijn hoofd, maar er zullen vast wel wat meer zijn voorgevallen.
Vertrekken is 1 ding, maar Fabregas is op een hele vuile en achterbakse manier vertrokken. Want je kunt veel zeggen over Wenger, maar het komt echt nooit voor dat hij een speler na zijn vertrek gewoon weigert te contacteren. Zelfs met Van Persie onderhoudt hij nog contact. Het is dan raar dat iemand als Nasri dan nog steeds wordt uitgefloten, terwijl hij op een faire manier is vertrokken, en er nog steeds Arsenal-fans zijn die Fabregas op handen dragen.

Deze man is zeker de beste CM in de Bpl. Wat dom van Wenger om hem niet te halen. Haha lol. Nu dat Ramsey (bijv) geen pepernoot raakt, heb je niemand om hem te vervangen. Je kan nooit teveel topspelers hebben, zeker Arsenal niet en dit moet Wenger nou eens begrijpen. Maar ach, hij vindt plek 3 wel een hele grote prestatie.......

21 september 2014 om 12:30

Wanneer kap jij eens met proveceren echt irritant is het. Je hebt wilshere en ramsey, dit betekend in jouw redenatie dat je met een middenveld fabregas, ramsey/wilshere ben blij dat jij geen coach bent. Ik baal dat wenger geen dm heeft gehaald maar fabregas niet halen valt te begrijpen, pijnlijk dat ie het goed doet maar was te verwachten topspeler.

21 september 2014 om 12:48

Provoceren? Als feiten opnoemen provoceren is, dan provoceer ik ja..
Speelt Ramsey goed? Nee, hij raakt geen pepernoot. Feit.

Zelfs een peuter ziet dat Arsenal topspelers goed kunt gebruiken! Als je Cesc duidelijk maakt dat hij geen garantie heeftt tot een basisplek en hij alsnog wilt komen.... dan moet je hem gewoon halen. Punt. Cesc is beter dan de Cm's die jullie daar hebben rondlopen, dus logisch dat je voor hem gaat! Want als coach zijnde moet je je selectie versterken en niet verzwakken.

Of voor een seizoen huren van Barca..... genoeg opties.

21 september 2014 om 13:04

Als je onbeperkte financiële middelen hebt en niets geeft om de financiële huishouding, ja. Maar zo werkt Arsenal niet, dus kap maar gewoon met die onzin.

Kan je wel beginnen over het feit dat Ramsey slecht speelt, maar in hoeverre is dit relevant? Alsof je hier, als je dat al zou willen, in de zomer op kon anticiperen.

Ramsey heeft potentie, als je Cesc haalt, groeit Aaron niet (zo snel) meer door. Dat is de manier waarop Chelsea een club runt, maar wij niet.

21 september 2014 om 13:23

Ja en daarom winnen jullie niks! Omdat Cfc (en alle andere topclubs) het wel beter weten.

Ramsey dit Ramsey dat. Ramsey zal nooooit het niveau van Cesc halen. Maar dit is ook niet eens het punt. Punt is, dat Arsenal (meer) topspelers kunt gebruiken.
Als Cesc veel van Arsenal houdt (zoals jullie beweren), dan zal hij niet boos worden als hij een paar wedstrijden op de bank begint. Spelers moeten rust krijgen (zoals Alexis laatst ook).

Besef dit nou eens; 'hoe meer topspelers je hebt, des te langer en wellicht mooier het seizoen'.

Weetje hoeveel pijn het zal doen als ik al van te voren wist ,dat Real Madrid minimaal 3e zal worden en de CL niet zal winnen? Dit maken jullie al jaren mee en jullie (de meesten dan) vinden het ook nog okay!
Mssn is Wenger well een genius. Respect dat de meesten hem wel nog steeds steunen. Ik zou dat niet gekund.

21 september 2014 om 13:43

Je kan toch onmogelijk het kampioenschap eisen van Wenger als je ziet hoe sterk de concurrenten zijn. Financieel stond Arsenal ook niet zo sterk. Nu staat het sterker maar Wenger behoud gewoon het vertrouwen in Ramsey. Dat mag ook wel na zo'n seizoen. Ik ben er zeker niet blij mee maar ik kan het wel begrijpen. Wenger kiest voor Ramsey en de jonge van de club Wilshere.

21 september 2014 om 13:46

Bijna geen enkele Arsenal fan vindt dat mooi, als je een beetje had opgelet had de laatste jaren had je wellicht opgemerkt hoe gefrustreerd de Arsenal fans zijn. Na een verlies tegenwoordig is het al een feestje met woedende mensen.
Tevens is het nog niet eens zo raar dat Cesc niet werd gehaald. Hij zou de ontwikkeling van Ramsey en Wilshere gewoon in de weg staan en dat wil je niet. Wenger denkt gewoon heel ver vooruit in de toekomst.
Heb jij trouwens nooit wat anders te doen dan Arsenal afzeiken en doen dat Chelsea o zo superieur is? Ga een film kijken, een boek lezen of gewoon lekker buiten iets gaan doen.

21 september 2014 om 13:50

Ramsey was vorig seizoen, samen met Hazard, de beste middenvelder van de PL. Ook begin dit seizoen is hij weer bepalend. Met zijn 23 jaar heeft hij nog vele jaren voor zich en komen zijn beste jaren er nog aan (rond 28 jaar ben je fysiek gezien op je sterkst). Ramsey is iemand die geweldig positie kiest en daardoor heel dreigend is voor het doel. Daarnaast heb je op CM ook nog Wilshere, 22 jaar. Door blessureleed de afgelopen 2 seizoenen weinig van gezien, maar wanneer hij in vorm komt is het een fantastische middenvelder. Hij doet denken aan Vieira; met enkele balcontacten en één tweetjes kan hij ontzettend veel kansen voor zichzelf creëren.

Vertel mij de logica om ook nog Cesc binnen te halen? Wenger ziet hem niet als buitenspeler of nummer 10, als Cesc zou komen, dan moest hij op CMF staan. Als je daar al een 22 en 23-jarige speler hebt (allebei Brits), dan is het onmogelijk om Cesc ook nog te halen. Hoe goed hij ook is, dat is geen reden om een overbodige speler binnen te halen.

21 september 2014 om 14:21

Logica? Simpel.

Wie zet je erin als Ramsey of Wilshere niet in vorm zijn of geblesseerd zijn. Topspelers zijn nooit overbodig. Of zou jij Kroos, Modric niet halen omdat je al over Wilshere en Ramsey beschikt?

Arsenal kan meer topspelers gebruiken. Voor op het middenveld. Voor in de spits. Voor in het doel. Het maakt niet uit.

Jullie denken steeds alleen aan de 11 die op het veld staan. Dat is niet genoeg om prijzen te winnen.

21 september 2014 om 19:24

Ik had liever opvolgers voor Mertesacker en Arteta gezien ipv Fabregas, die hebben wij veel harder nodig. Jouw argument van dat je nooit teveel topspelers kan hebben, gaat ook niet op. Dat heeft Real Madrid vaak genoeg bewezen en Manchester United is kennelijk ook hard op weg op dit te bewijzen.

Die wengertje zal nu ook wel denken, had ik maar Fabregas gehaald in plaats van Özil.

Absolute topaankoop van Chelsea en een wereldtopper op zijn positie. Zou Arsenal zeker naar een hoger niveau hebben getild maar al die berichtgevingen over dit onderwerp begin ik onderhand zat te worden. Ja we weten dat Arsenal afzag van terugkoop en dat je liever na Arsenal ging maar om het wekelijks te lezen? Life goes on.

Barcelona heeft Fabregas niet op zijn kwaliteiten benut. Barcelona trekt vaker creatieve spelers aan om ze vervolgens te degraderen tot een kaatsstation. Daarom zeg ik ook altijd doodzonde als er 'n leuke creatieve speler die kant op gaat. Voor 'n pure kaatser of is Barca wel 'n goede keus.

21 september 2014 om 13:13

Wat overdreven, alsof iedereen in een keurslijf gestopt wordt bij Barca.
Cesc heeft zat kansen gehad maar het spel is gewoon anders en het lag hem niet, hij heeft ruimte nodig en tijd wat hij bij Barca niet kreeg, een oude Xavi was nog steeds 2x beter dan hij.
Thiago was ook beter eerlijk gezegd.

Ik hoop trouwens dat onder lucho er iets minder op balbezit gelet zal worden en ook op het verkrijgen van meer ruimte en individuele acties van Neymar en Suarez, dat is gewoon leuker ook.

Let maar op, Arsenal gaat nog veel bereiken dit seizoen. Voetbal is niet best op dit moment, maar dat is logisch met 5 nieuwe spelers. Arsenal gaat nog een hele mooie reeks neerzetten. Mark my words.

In Wenger we Trust.

Gewoon dom van Arsenal, achteraf niet gaan janken

Ja want chelsea was de enige club die geinteresseerd was in jou fabregas.. desondanks is het een geweldige speler

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren