Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Clasie: ‘Het is geen schande dat je af en toe wordt weggetikt’

Laatste update:
/

Feyenoord verloor donderdagavond de eerste groepswedstrijd in de Europa League. Op bezoek bij bekerhouder Sevilla werd het 2-0, zonder dat Feyenoord enig moment uitzicht had op een goed resultaat. Jordy Clasie sprak van een kansloos duel voor de Rotterdammers, maar vond ook dat de doelpunten voorkomen hadden kunnen worden. Sevilla scoorde immers twee keer vanuit een standaardsituatie in het eerste half uur.

“Het was vrij kansloos, ik denk dat dit gewoon een maatje te groot was”, sprak Clasie na het duel aan RTV Rijnmond. “Aan de andere kant geven we wel heel makkelijk twee doelpunten weg. Als wij die onnodige doelpunten hadden voorkomen, weet je nooit of we hier zelf een doelpunt maken. Als zo’n bal van Jens Toornstra erin gaat, wordt het 2-1. Dan kun je wachten op een counter, tot je nog iets creëert.”

Clasie had het idee dat niet iedereen zijn zone goed afdekte bij de vrije schoppen van Sevilla. “Ik dacht dat er zeker twee man vrij stonden en op dit niveau krijg je dan gelijk een doelpunt om de oren”, sipte de middenvelder. Gefrustreerd was hij niet. “We weten dat Sevilla een fantastische ploeg is die heel goed voetbalt, dat heb je kunnen zien. Het is geen schande dat je af en toe wordt weggetikt, maar het zijn wel momenten waarvan je moet leren.”

Denk jij dat Feyenoord tegen tegen Standard en Rijeka wel punten pakt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En dat is het grote verschil met de grote vrienden uit Amsterdam. Die worden weggetikt en zeggen daarna dat het wel een schande is. Een beetje lef en bluf mag ook wel!

19 september 2014 om 08:09

ik wilde het net gaan type dit soort uitspraken zou je nooit horen bij Ajax, die zouden naar buiten toe alleen aangeven dat ze de pest er in hebben en ja dat het een schande is.

Feyenoord liet zich veel te makkelijk weg tikken, was veel te lief!

19 september 2014 om 09:12

Er zit een verschil in mentaliteit tussen Ajax en Feyenoord. Zij zijn ook tevreden met een tweede plek terwijl dat voor Ajax gewoon slecht is.

19 september 2014 om 09:54

Het verschil in ambtie zit ook in het geld, jullie hebben miljoenen te besteden, feyenoord niet! Alleen doordat heel het hsrt van het team is weggekocht mochten we wat halen! Dus dan is een 2e plek toch niet slecht achter financiele grootmachten als ajax en psv?

19 september 2014 om 09:56

Kom alsjeblieft niet met die geld kwestie aanzetten. Feyenoord heeft dit jaar meer geld geinvesteerd als Ajax.

19 september 2014 om 11:00

Ach hou toch op. De selectie van Feyenoord was ondermaats, daarom moesten er spelers bijkomen en is er meer besteedt dan bij Ajax. Ga nou niet doen alsof het geen geldkwestie is want dat is het overal, hier, in Europa en over de gehele voetbalwereld.

19 september 2014 om 11:04

Kom op man, dit heeft niets met geld te maken, het was juist altijd dat Feyenoord de mentaliteit had, mouwen opstroppen en gaan, nou daar was gister weinig van te zien. mentaliteit koop je niet!

Ambitie koop je ook niet je moet gewoon altijd het hoogste na streven en daar alles voor doen.

En nee als Feyenoord dit jaar 3e wordt, vind ik dat ze het heel goed gedaan hebben, maar daarvoor mag je wel verwachten dat ze strijden en zoals er gister gevoetbald werd gaat de 3e plek heel moeilijk worden!

19 september 2014 om 11:24

@ feyenoord!

Geld wat amper aangesproken word om het eerste te versterken, net zoals Feyenoord doet Ajax het voornamelijk ook met koopjes. Alleen het gebrek aan concentratie waardoor je slordig bal verlies lijdt en het niet staan opletten bij standaard situaties heeft toch niets met geld te maken.

19 september 2014 om 22:11

Ik zou me wel schamen ongeacht het sevilla is of bayern munchen. But thats me.. Ik wil alles winnen

19 september 2014 om 08:17

Oenieboy..

In principe heeft Clasie gelijk alleen zou ik het, als Feyenoorder zijnde, nooit uitspreken. Aan de ene kant willen ze meestrijden om het kampioenschap (met CL als gevolg) en aan de andere kant vindt men het niet erg om weg getikt te worden door Sevilla. Dat vind ik een beetje tegenstrijdig allemaal.

Feyenoord moet in gaan zien dat ze nog niet zo ver zijn dat ze mee kunnen strijden om het kampioenschap. En dat is niet heel gek aangezien ze net uit een heel diep dal zijn geklommen en simpelweg de middelen (zowel financieel als sportief) niet hebben om dit te bewerkstelligen..

19 september 2014 om 09:08

Kebm:

Clasie heeft hier totaal geen gelijk in. Het is wat Oenieboy hier boven zegt inderdaad!

Wat zegt d eboer voor Psg, we balen als we geen 3 punten pakken en kunnen winnen va dit team.

Rutte, Dit team is CL waardig, hier kan je van verliezen. De wedstrijd tegen Ajax is belangrijker.

Met die instelling gaan dus ook de spelers het veld in. En dat was goed te zien. Ow we zijn slechter, dit gaan we toch wel verliezen. Hoe gaat Ajax het veld in? Met bluf en lef, en al verliezen ze 2-/3-0 ze hadden wel het geloof dit kan!

Ik weet niet of iemand Catch me if you can heeft gezien? Daar staat een perfecte tekst in:

Yankees always win, Frank?

'cause they have the best players?

No, it's 'cause the other teams can't stop staring at those damn pinstripes.

Dat is bij Ajax uit. En ja ik kan me er aan ergeren soms ook het wij zijn Ajax wij zijn de beste. Maar ze geloven er wel zelf heilig in.

En Ajax belangrijker? Ja ik zal heel blij zijn als we winnen van Ajax, meer dan blij zelfs geef ik eerlijk toe. Maar Ajax kan je verliezen (maar 3x gewonnen de afgelopen 20 jaar). Willem 2 die Moet je winnen Rutte, Utrecht thuis die moet je winnen!

We hebben er 6 jaar over gedaan om weer in Europa te komen en dan dood leuk zeggen is niet belangrijk! Met alle respect een AZ en Heerenveen gingen met meer lef het veld in.

Ik schaam me kapot voor dit zooitje ongeregeld. Als heb je niet het voetballende vermogen dat kan. geef dan tenminste alles wat je hebt, en zet druk.

En Rutte past totaal niet bij een club als Feyenoord. Veel te lief en veel te braaf (geweldige man en trainer hoor). Maar is geen trainer voor een clus als Ajax en Feyenoord (randstad). Deze gasten hebben een harde trainer nodig, die niet die jongens gaat pamperen.

En die halfbakken aanpak van hem is ook een grap. Aan de ene kant Mulder er uit halen voor Vermeer. Want we zijn een topclub daar hoort dat bij. Ben ik het helemaal mee eens want zo hoort het.

Maar dan een Immers wel laten staan terwijl Toornstra 2 klasses beter is? Boetius en te Vrede wel laten staan als een Manu veel meer brengt voetballend en kwa instelling?

En oke wij zijn gee Ajax en hebben niet dat "arrogante". Maar dan zijn we toch nog steeds Rotterdammers! Mouwen opstropen en knokken dan voor die winst! 100% geven en met kramp van het veld!

19 september 2014 om 09:53

Eerlijk010..

Precies! Volgens mij zeggen we dan toch precies hetzelfde?

Clasie geeft aan dat het allemaal behoorlijk kansloos was, gisteren, en dat ben ik met hem eens.

Ten eerste het slappe gelul voor een wedstrijd om jezelf alvast in te dekken voor een eventuele nederlaag. Dan sta je al met 1-0 achter. En dan aangeven dat de wedstrijd tegen Ajax belangrijker is dan deze wedstrijd. Achterlijk is het. En dan verlies je inderdaad vrij kansloos, zoals Clasie aangeeft. Niet heel gek, in mijn optiek..



19 september 2014 om 11:45

@ Eerlijk010

Wellicht is het een idee om Beenhakker benaderen en als er nog oud zeer zit de boel uit te praten. Die man beschikt over een goed internationaal netwerk, nu Feyenoord in de nabije toekomst weer iets te besteden heeft moet hij toch wel wat leuks voor jullie kunnen vinden (al zie ik hem ook graag terug keren bij Ajax).

Wellicht moet er ook wat in de top veranderen bij Feyenoord, de huidige beleidsbepalers hebben Feyenoord door de ruwe zee geloodst alleen zie je toch vaak in het voetbal dat goede saneerders niet in staat zijn om de club dan weer helemaal op te bouwen. Natuurlijk hoef je niet iedereen weg te sturen, maar er moet toch wel iemand rondlopen die Feyenoord weer een echte sportieve visie kan geven.

Het is ook onbegrijpelijk dat er mensen bij de club zitten die de Europa League opeens niet zo belangrijk vinden. Als Feyenoord nu eens echt sportief en financieel de vruchten wilt plukken van haar opleiding is het structureel spelen van Europees voetbal juist van essentieel belang. Daarnaast kan ik mij ook vinden in het gedeelte van jouw betoog dat men er ook in moet geloven, iedereen zegt nu wel dat Feyenoord kansloos was maar, Vermeer hield toch wel wat tegen. Als je dan als ploeg op zijn minst geconcentreerd bent bij standaardsituaties had er wellicht wel een 0-0 gelijkspel ingezeten, want ook Europese ploegen kunnen weleens een avond hebben waarin zij de kansen niet afmaken.

Het valt me zo ie zo op in Nederland hoe vaak veel clubs en spelers een overdreven onderdanige houding aannemen naar alles wat Europees voetbal is. Niet alleen Ajax, maar ook AZ hebben laten zien dat er heus nog wel leuke dingen zijn te bereiken in het internationale voetbal. Als we iets verder terug kijken ook een FC Twente die een aantal jaren terug liet zien dat wanneer je er vol op klapt en de concentratie lang kunt vasthouden dat er van alles mogelijk is. Dat je op zijn minst je huid zo duur mogelijk kan verkopen. Vaak zie je toch ook dat ploegen uit de grotere competities Nederlandse clubs ook onderschatten. Daar kun je je als Nederlandse club ook je voordeel mee doen, maar dan moet je er inderdaad wel het geloof erin hebben.

Daarbij denk ik ook dat veel mensen de kleine succesjes die diverse Nederlandse clubs behalen niet gezien worden als successen. Wanneer je als Ajax zijnde steeds de tweede ronde op een haar na mistloopt en toch nog derde wordt in die zware poules is dat toch een klein succesje. Hetzelfde geld voor een AZ die jarenlang stabiel mee draaide in de Europa League en regelmatig tot de kwart finales reikte. Als beide clubs dan nog een klein beetje geluk hebben kom je alsnog een ronde verder, er is dus nog wel wat mogelijk, alleen moet datgene wel erkend worden als een "succes" als je begrijpt wat ik bedoel.

Ten slotte vind ik ook dat Nederlandse clubs meer moeten eisen van hun spelers. Het is gewoon onacceptabel hoe vaak Nederlandse clubs kinderlijk de fout in gaan, men heeft het steeds over "leer momenten" maar op een gegeven moment moet dat ophouden. Als er iets het vorige seizoen fout ging moet dat het seizoen daarop veel minder voorkomen, wellicht stel ik het iets te simpel maar elk ander mens ongeacht de leeftijd moet snel leren van zijn/haar fouten. Alleen bij voetballers zeggen we altijd dat fouten maken mag, tot op zekere hoogte klopt dat ook wel, alleen denk ik dat we daar iets ruimhartig in zijn. Het niet nakomen van afspraken bij standaard situaties of niet bij de les zijn bij grote wedstrijden vind ik niet goed te praten, dat zijn toch zaken die beter moeten en die horen bij een gezonde topsport mentaliteit.

Achter structureel terugkerende excuses als "we wisten het", "we niet waarom we afspraken niet nakomen", "we verschenen niet alert genoeg aan de aftrap, "de tegenstander wilde het meer" etc etc vind ik toch echt voorbeelden van een slechte topsport mentaliteit. Helaas zien we dit bij zo´n beetje alle Nederlandse clubs vaak voorbij komen, ik vind dat het maar eens afgelopen moet zijn met "amateur hour".

19 september 2014 om 08:18

Mee eens, maakt niet uit tegen wie je speelt, het is altijd een schande om zo kansloos weggespeeld te worden als Feye gister. Vermeer heeft de score nog ietwat verbloemd, maar het had ook zomaar 4-0 kunnen zijn, en dan had niemand het gek gevonden. Straks gaan ze daar in Rotterdam ook nog roepen dat het geen schande was om (met alle respect) door willem II weggespeeld te worden....

19 september 2014 om 08:18

kom nou, ik heb liever dat ze gewoon zeggen waar het op staat, dan achter af te zeggen is niet eeg dat je soms weggetikt wordt.
lef en bluf moet op het veld en niet achteraf.

Dat zegt genoeg over de mentaliteit als tie t niet erg vindt af en toe.

als dit als dat!!!!

ik denk dat ze maatje tegroot waren ?? ik weet het wel zeker!!

19 september 2014 om 08:14

Een maatje te groot zou niet uit moeten maken, PSG is ook een maat te groot voor Ajax. En Feyenoord zou ook een ruime maat te groot moeten zijn voor clubs als Willem II

19 september 2014 om 12:01

@ oxxis

Precies, dat een andere club een maatje te groot is wilt natuurlijk niet zeggen dat je doormidden van slordige (kinderlijke) fouten de rode loper voor ze moet uitrollen.

Je mag bescheiden zijn maar dit komt me nu toch wel de keel uit manman eh laat eens ballen zien en zeg ook gewoon dat jullie er geen klote aan hebben gedaan. Dat Sevilla 3 maten te groot is kan ik meeleven maar dat er gewoon werkelijk amper een kans gecreëerd is is toch wel schandalig. Toornstra was de enige die maar jaagde en jaagde de rest stond maar kansloos erbij te verdedigen en af te wachten zonder enige intentie van goh jongens laten we er eens wat van maken. Vermeer heeft je gered voor een blamage.

19 september 2014 om 08:28

Kijk als je dit zegt na een overwinning op Utrecht en Willem 2 en vervolgens verlies je van Sevilla in de EL. Dan heb ik er wel de 100% mee eens in deze uitspraak. Maar op dit moment niet, ik vind het echt een slappe hap uitspraak.

19 september 2014 om 08:38

Precies. Het hele seizoen is het al klote en dan ga je nog zulke dingen roepen. Ze moeten is ballen tonen en laten zien waar Feyenoord voor staat.

Ja, maar het is niet af en toe dit seizoen. Dat je verliest van Sevilla, ok. Maar het gaat om de manier waarop. 0 schoten op goal zegt genoeg.

Als het 5-0 was geworden was het niet eens geflatteerd geweest..

19 september 2014 om 12:04

@ Fr12jules

Precies, maar ondanks een niveau verschil kunnen ook buitenlandse clubs weleens hun avond niet hebben waarin zij hun kansen niet afmaken. Als men gewoon een betere concentratie had bij die standaard situaties had er wellicht nog wel een goed resultaat (0-0 gelijkspel) ingezeten.

Slappe gepijpzeik. Er was geen 0,000 inzet. Als je trainer ook zegt dat zondag belangrijker is snap ik dat ook wel. Het was een afgang van jewelste en de statistieken van deze afgang gaan de hele wereld over. In plaats van je kapot schamen ga je het met de mantel der liefde bedekken. Dit Feyenoord, met deze houding, gaat Europees voetbal bij lange na niet halen. Ik hoop dat er iemand zijn bek nog durft open te trekken, maar bij deze groep losers zie ik dat niet gebeuren. Trieste bedoeling.

Hoe kansloos het ook was ( heb tussen de 55ste minuut en 80ste minuut even de ogen laten rusten) het is een wedstrijd die je niet zo maar wint, ook al ben je in bloedvorm. Het is lullig dat je twee van die pisgoals tegen krijgt, maar het niveauverschil was sowieso te groot. Laat dit een les zijn voor dit team, veel van deze spelers krijgen voor het eerst tegenstand van dit niveau, die spelen alleen maar in de eredivisie. Zondag wordt ook een pittige wedstrijd waar meteen druk op staat, Ajax is natuurlijk niet van het niveau Sevilla, maar in Nederland wel een van de lastigste tegenstanders die je kan treffen. Feyenoord krijgt meteen de kans zich te herstellen, hopelijk grijpen ze die aan. De supporters zijn bij een overwinning zondag die wedstrijd in Spanje waarschijnlijk ook snel vergeten.

Het is ook geen schande, echter vind ik dat iedereen het afdoet als een incident en dat Sevilla gewoon te sterk was. Dat klopt deels ook wel, maar ik heb weinig strijd gezien gisteren. Ook leek het erop alsof er totaal geen plan was. 4-4-2 spelen (voor het eerst dit seizoen) terwijl je ploeg al 0 vertrouwen heeft helpt daar ook niet bij.

Deze nederlaag was in te calculeren, maar het gemak waarmee en het schouderophalende gedrag na afloop vind ik niet bij de ambities passen.

Het was niet best gisteren.wat geef je die goals toch makkelijk weg zeg.vooral die 2e.daar stonden 2 man echt vogelvrij.verder vind ik dat we angstig voetballen in een systeem die ze helemaal niet gewend zijn.hij had gewoon 4-3-3 moeten spelen met Boetius op links en Basasqoglu op rechts.deze 2 had je een wat meer verdedigende rol kunnen geven en puur op de counter spelen.en hoe is het toch mogelijk dat Kongolo gepasseerd is.dan begrijp je er echt helemaal niets van.mathijsen moet eruit en Kongolo moet centraal.

We hebben echt wel goede spelers hoor.alleen Rutten laat ze niet goed presteren.rutten moet nu plaats maken voor Fraser!!

Wel een schande als je ziet dat Sevilla met een B-team speelde en dan ook nog niet eens op 100%. Spelers als Pareja, Coke, Iborra, Vidal en Vitolo die tot nu toe alle wedstrijden in de Spaanse competitie speelde, deden niet eens mee. Terwijl spelers als Deolofeu, Mbia, Reyes en Diogo hun eerste wedstrijd van het seizoen speelde. Al met al een hele zwakke voorstelling van Feyenoord gisterenavond.

Het is een schande dat je geen afspraken maakt met dode spelmomenten, dat je ervaren verdedigers staan te slapen en het is een schande dat je geen pressie speelt op de helft van de tegenstanders. Man wat konden die lui van Sevilla lekker rustig rondtikken zeg in de opbouw.

Clasie heeft gewoon gelijk en is realistisch. Als Clasie had gezegd: "het is een schande dat we verloren hebben" dan had iedereen hier Clasie uitgelachen. "wat had je zelf gedacht dan?" of "vindt je het gek, Sevilla is veel te goed voor Feyenoord".

Ik probeer slechts aan te geven dat er altijd wat te zeiken valt. Feyenoord speelde beroerd, nauwelijks iemand die zijn niveau haalde en er mist inderdaad wat arrogantie/lef/bluf... Maar goed, Feyenoord heeft nog geen wedstrijd (behalve tegen twente) goed gespeeld. Alles was matig tot nu toe. En dan moet je zo'n wedstrijd als gisteren ook relativeren.

Het duurt gewoon even voordat het begint te lopen. Daarnaast zijn sommige spelers in mijn ogen veel te wisselvallig of zijn op het einde van hun latijn. En dan bedoel ik Schaken en Mathijsen. Zij speelden beide bepaalde periodes best goed en soms dramatisch. Nu lijkt het erop alsof het niet meer goed gaat komen.

Gewoon Kongolo en van Beek samen achterin. Verder zou ik Manu altijd opstellen en boeitius ondanks zijn matige prestaties ook. Dat boeitius speelminuten maakt is belangrijker dan schaken. En momenteel hebben ze allebei een slechte trackrecord. Dan kies ik toch voor jeugd, waarin meer potentie zit.

19 september 2014 om 09:15

@clubloos1

Helemaal mee eens, maar zelfs Twente uit was niet heel goed. We zijn nu al denk ik 10(?) wedstrijden onderweg en ik heb nog geen idee hoe Rutten nou wilt spelen. Het lijkt er maar op dat de spelers maar wat doen op het veld. Alsof er geen afspraken zijn gemaakt voor de wedstrijd.

De tijd begint steeds meer te dringen voor Rutten vind ik, je kan wel roepen dat hij er is gekomen met een compleet nieuwe groep etc etc. Maar als je het spel ziet is het gewoon niet om aan te zien, en als dat incidenteel is kan ik er mee leven. Maar dat is het niet, het is heel het seizoen + voorbereiding al gewoon dramatisch op een paar momenten na.

Er zal zondag gewonnen moeten worden, de druk op Rutten zal anders steeds groter worden. Ik hoor nu al veel mensen die niet tevreden zijn over Rutten maar hem nog wel de kans willen geven vanwege de nieuwe spelersgroep die hij ter beschikking heeft gekregen. Maar ze hebben gewoon het gevoel dat niet alles er word uitgehaald wat erin zit.

Dat je 2-0 verliest van Sevilla okè. Dat had ik voor de wedstrijd ook wel verwacht. Maar als je ziet hoe er verdedigt word is dat gewoon dramatisch. Ik kan er mee leven dat als Van Beek een foutje maakt, die jongen heeft nog weinig ervaring, komt pas net kijken dus okè. Maar je ziet de Mathijsen het niveau niet meer aankan, zowel Europees als Eredivisie naar mijn mening.

Ik ben ook nog niet tevreden over El Ahmadi, Karim is een speler die nu moet opstaan en de kar moet gaan trekken met zijn ervaring en kwaliteit. Want hij heeft het eerder aangetoond om over die kwaliteiten te beschikken. Maar ik zie hem zo verschrikkelijk zwakke passes geven, heel het elftal trouwens. Waar blijven die strakke passes in de voeten, in plaats van die halve ziekenhuisballen waar elke speler tussen kan springen.

Het spel zal zondag drastisch veranderen anders word het een makkelijke middag voor Ajax, en een zware periode voor Rutten, hij is toch de eindverantwoordelijke. Ik geef Rutten nu nog het voordeel van de twijfel, maar als het veldspel zo verschrikkelijk slecht blijft dan word dat vertrouwen per wedstrijd minder.

19 september 2014 om 09:33

Gisteren ben ik ook echt geschrokken door de passing. Daarbij komen nog alle 'voorzetten' van Schaken en Nelom die letterlijk alle kanten op vliegen. Zelfs Pelle had hier niets mee gekund. En mathijsen schiet de bal maar naar voren de laatste tijd. Niemand die daar iets mee kan.

Ik denk dat je opmerking mbt tot El Ahmadi enigszins in het verlengde ligt van de veranderingen in spelkeuze. Elke wedstrijd het systeem iets veranderen en relatief gezien veel andere spelers per wedstrijd heeft geen positieve invloed op het spel van de vaste waarden. El Ahmadi die een slechte pass geeft kan je hem kwalijk nemen. Maar het gebrek aan passing mogelijkheden of slecht vrijlopen heeft ook met het spelsysteem te maken. Zoals je al zei, Rutten is daar verantwoordelijk voor.

Ik denk dat de supporters verlangen naar een aantal goed uitgespeelde kansen. Dat zou al een wereld van verschil zijn. Nu is het allemaal bagger. Laat zien dat er een stijgende lijn in zit. Als je strijdend ten onder gaat tegen Ajax zondag dan is dat zuur, maar werkt niet drukverhogend op Rutten. Indien Feyenoord hetzelfde speelt als gisteren ben ik bang dat het rumoerig gaat worden in de Kuip.

Buiten dat we kansloos waren is er gevoetbalt zonder na te denken!
Speler voeren de taken niet uit, gewoon simpel dekken schijnt te moeilijk te zijn.
De basis zoals de bal aannemen, inspelen, overzicht, rust aan de bal lijken gewoon niet aanwezig.
Geen strijd op Toornstra na, want dat was de enige die naar mijn mening een voldoende haalde.

Je kan verliezen maar dit leek weer helemaal nergens op.
Waarom heb ik geen driehoek gezien? Omdat niemand gvd een bal kan inspelen, of kan aannemen zonder deze bal de tribune in te schieten. Er is heel veel werk aan de winkel alleen vraag me soms af of ze wel kunnen voetballen, het lijkt op dit moment nergens op.
En dan zondag tegen Ajax.....

Dat eindeloze expirimenteren met de opstelling wordt je zo langzamerhand wel zat van. 6 weken verder en die trainer weet nog steeds niet wat hij wil. Wil je bouwen aan een nieuw jong Feijenoord, dan kun je maar niet eindeloos bezig blijven met Mathijssen ten koste van Kongolo en Schaken ten koste van Basacikoglu. Boetius moet altijd spelen, zelfs als hij uit vorm is. En v.w.b. Clasie, die moet nu eens een keer ballen gaan tonen en zijn team op sleeptouw nemen. Helaas maakt hij die stap niet en begin zo langzamerhand te denken dat het zonde is dat hij niet voor veel geld is verkocht. Zeker als hij bovenstaande onzin loopt te verkopen. Laat Feijenoord op dit moment zich eens concentreren op het halen van Europees voetbal in dit seizoen. Dat lijkt me al een hele kluif. De EL is mooi, maar laat daar vooral je talenten rijpen en ervaring opdoen.

geloof me nou maar Feyenoord ging daar niet heen om punten te halen, ze waren gewoon te slecht daarvoor. Rutte zei al dat Ajax belangrijker was en dat wordt weer een hele andere wedstrijd met wellicht Kazim erin.

Er heerst duidelijk een mentaliteit probleem bij Feyenoord. Veel woorden, weinig daden. Er staan jongetjes in het veld en geen MANNEN!

Als je van tevoren al aangeeft dat je kansloos bent, dan zal je dat ook zijn. Waarom zou je dan überhaupt nog het veld opstappen? Een beetje meer winnaars mentaliteit zou al wonderen doen.

Nee Jordi, inderdaad geen schande als je door een betere ploeg wordt weggespeeld. Het is WEL een schande als je niet eens een bal over 10 meter in de voeten van een medespeler kunt trappen, het is WEL een schande als niemand in de open ruim te loopt en aanspeelbaar is, en het is WEL een schande als een voetballer van Sevilla tussen 3 Feyenoorders in een bal kan aannemen en afleggen op een medespeler. En het is ook WEL een schande dat je trainer zich vooraf indekt door te zeggen dat je tegenstander niet misstaat in de CL. Voor de goede orde, ik ben WEL een Feyenoorder...

van Geel had Clasie mischien wel moeten laten gaan.je merkt aan alles dat ie het niet meer naar zijn zin heeft.hij loopt er ook bij alsof ie een zak aardappelen op zijn rug draagt.

19 september 2014 om 09:40

Ja die is niet lekker bezig. Mathijssen was ook mooi hoor, zeker de eerste minuut ofzo van de wedstrijd, dieptebal Sevilla en Mathijssen die aanzet voor een sprint, pfffff, gelukkig kwam Vermeer supersnel uit maar wat een doffe ellende met sommige lui.

19 september 2014 om 09:50

Mathijsen is idd niet om aan te gluren.kongolo moet daar staan,maar dat snapt Rutten helaas niet.

19 september 2014 om 10:21

Ja is toch erg, Kongolo krijgt nooit 10 wedstrijden op rij op 1 plek. Zet die knul lekker centraal met van Beek, ga je paar keer op je bek, eindig je 5e, lekker boeiend. Wel vertrouwen en automatismen voor je toekomst.

19 september 2014 om 11:09

Kun jii onze verdedigers niet gaan trainen Henk? Of zit je wel op je plek bij Ado?

JA en dat politiek correcte gelul de hele tijd word je toch schijtziek van Rutten ook.
Hij mag wel eens ballen tonen als aanvoerder en ander Fredje zelf en zeggen dat Mathijsen Schaken en Nelom er gisteren helemaal geen ene kut van gebakken hebben! Wat waren die ongelofelijk slecht. Schaken heeft werkelijk geen één keer een bal bij een medespeler afgeleverd. Hij maakt ook de allerdomste fout drie keer door naar binnen te kappen als Wilkshire er overheen komt, waardoor je meteen met een man minder staat. Ze moeten een nieuw woord uitvinden voor hoe slecht Schaken gisteren was. Die voorzetten ook van hem, niet te filmen! Mathijsen zijn handelingssnelheid maar ook zijn basissnelheid is helemaal niet meer aanwezig. En Nelom nam ook alleen maar verkeerde beslissingen. Ik wil best mijn club door dik en dun steunen en dat doe ik ook, maar als ze zo gelaten en zielig worden weggetikt dan hebben wij als supporters ook het recht om daar wat van te zeggen. Het slaat toch nergens op wat voor mentaliteit er gisteren werd ten toon gespreid, ik zat met het schaamrood op de kaken op de bank. De gelatenheid, het geloof was er gewoon niet en wat wil je als je coach van te voren zegt dat deze wedstrijd minder belangrijk is en dat je waarschijnlijk gaat verliezen. Die mentaliteit begint me de strot uit te hangen. Rutten is echt de slechtste trainer in de afgelopen 10 jaar. Je moet toch altijd minstens er voor gaan. En in ieder geval overtuigd zijn van je eigen kunnen.

19 september 2014 om 10:23

Ik snap ook niet waarom je Schaken als "spits" gebruikt met 4-4-2. Dan heb je toch nog meer aan tevrede als target man en manu die erom heen buffelt.
Rutten is zoals altijd weer laf aan het knutselen. Geloof 100% dat hij heel goed is met jonge gasten en tactisch het redelijk goed ziet, maar hij blijft voor mij toch meer een veldtrainer dan een uithangbord van hoofdtrainer Fey.
Mathijssen kan echt niet meer, laat die gast lekker banken. Met al zijn ervaring, en wilkshire ook, kunnen ze niet eens coachen bij dode spelmomenten.

Als telt niet, zeker niet in Europa, en Clasie gut o gut was al geen fan van hem maar volgens mij heeft hij er geen zin meer in nu iedereen wel lekker in het buitenland zit.. Zwakke mentaliteit daar momenteel, en zo niet Rotterdams juist, haha dan helpt deze coach ook niet mee.. Nee vgeel heeft dit jaar denk ik verkeerde keuzes gemaakt..

19 september 2014 om 12:35

@manonthemoon

Als Clasie niet meer bij Feyenoord wou blijven zou hij heus niet bijtekenen.

19 september 2014 om 13:15

Dat zou best kunnen maar het is ook maar een mens als je Indi in de CL ziet kan hij toch balen... Staat los van dat hij is gebleven en heeft bijgetekend dat is gewoon netjes richting feyenoord, we weten allemaal hoe het gaat in de voetballerij.. de Boer zou nu weer 10 jaar willen blijven maar was al bijna vertrokken naar Tottenham..

19 september 2014 om 16:40

@manonthemoon

Dan had hij niet moeten bijtekenen, hij wist dat hij geen CL met Feyenoord ging spelen toen hij bijtekende.

Je wist van te voren wel dat er tegen Sevilla niets in zou zitten. Als je in beide duels 1 punt kunt maken hebt je het goed gedaan. En tegen de andere twee: Standaard 4 punten en die kroatische ploeg het liefst 6. Haal je dat ben je zeker door.

De komende wedstrijd zal gewonnen moeten worden.

19 september 2014 om 11:41

4 punten tegen standard? Dat wil ik wel eens zien. Het zullen er eerder 0 worden en dat Rijeka is wellicht ook te zwaar voor Feyenoord, rekening houdende met eerdere europese prestaties van Feyenoord in Europa.

19 september 2014 om 14:06

Hoezo zo Feyenoord volgens jou zoveel punten pakken? Spelen ze eindelijk na 6 jaar weer Europees voetbal en gaan ze er op zo'n manier af. Echt schandalig..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren