Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer voelde zich 'genaaid': 'Kwamen ineens met Feyenoord op de proppen'

Laatste update:
/

De overgang van Kenneth Vermeer van Ajax naar Feyenoord deed heel wat stof opwaaien. De doelman doorliep de jeugdopleiding bij de Amsterdammers, groeide door tot de hoofdmacht en maakte in zijn hoedanigheid als Ajacied zijn debuut in Oranje. Dat uitgerekend aartsrivaal Feyenoord profiteerde van een afspraak tussen Vermeer en de clubleiding, zit Frank de Boer dan ook nog altijd dwars.

De coach zegt in Voetbal International op de hoogte te zijn geweest van de vertrekwens van Vermeer, maar hield geen moment rekening met zo'n gevoelige transfer. "Het was even schrikken", zegt De Boer, die zich volgens het weekblad 'genaaid' zou voelen. Ajax sprak namelijk af dat de goalie tegen een vastgesteld bedrag weg mocht, maar ging er op dat moment vanuit dat het geïnteresseerde AZ zijn nieuwe werkgever zou worden.

Vermeer koos echter voor Feyenoord, dat in de slotdagen van de transfermarkt uit het niets opdook. Het zou het uitgekiende werk zijn geweest van Winnie Haatrecht, de zaakwaarnemer van de speler. "Tien minuten later nadat Marc (Overmars, red.) dat papier had gescand en doorgestuurd naar Haatrecht, kwamen ze opeens met Feyenoord op de proppen", aldus De Boer. "Het hele verhaal was dus van tevoren zo gepland door Feyenoord en Haatrecht."

Vind jij de verbazing bij Frank de Boer terecht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Volgens mij kwam hier nog niet zo lang geleden een verhaal waarin verteld stond dat De Boer en Overmars samen met nog een aantal anderen de beslissing ivm transfers samen maakten. Hoe kan het dan dat Frank hier niks van wist?

17 september 2014 om 17:28

Overmars wist ook niets van de interesse van Feyenoord volgens dit artikel. Winnie Haatrecht had het stil gehouden. En zo te lezen deed hij hier goed aan.

17 september 2014 om 17:36

Ja voor zijn client wel.
Vraag me af of je nu voor je andere spelers nog een afspraak kan maken bij ajax.
En ook andere clubs als het zo openbaar word.

17 september 2014 om 18:43

heel goed gespeeld door feyenoord

17 september 2014 om 19:53

@raoulie

Haha grappig hoor, lekker provoceren. Gelukkig weet iedereen dat jouw uitlokking gewoon een simpele mening is, die ik overigens niet met je deel ;-)

On: Het vertrek van Vermeer naar Feyenoord was voor iedereen denk ik wel even schrikken, zo ook voor mij. Maar ik wens hem desalniettemin veel succes bij onze rivalen, ook al zag ik hem liever naar een andere club in het buitenland verkassen.

17 september 2014 om 21:50

Het zit ws iets anders in elkaar dan de Boer suggereert. Haatrecht heeft Vermeer aangeboden bij Feyenoord (zoals al vanuit Rotterdam was femeld), er was op voorhand niets geregeld.

18 september 2014 om 07:26

Hoe weet jij dat nou dat hij is aangeboden. Was je erbij? Hoe weet je zo zeker dat dat zich heeft afgespeeld. Zou het niet best kunnen dat ze uit Rdam met een ander verhaal kunnen komen? Vooral vanwege zo 'n gevoelige transfer als deze.

18 september 2014 om 15:00

Als je weet dat iedereen dit ziet als een simpele mening waarom kom jij dan aan met provoceren...? Vreemd

On: ik ben nooit echt een fan geweest van vermeer maargoed... Alles beter dan mulder toch

18 september 2014 om 23:13

Liegen en bedriegen past maar bij 1 eredivisieclub.

17 september 2014 om 17:28

Hij wist waarschijnlijk wel van het getekende document waarin stond dat Vermeer voor een bepaald bedrag weg mocht, maar hij wist niet dat Vermeer Ajax zo zou belazeren. Dit getuigt van geen enkel respect van Vermeer en die zaakwaarnemer.

17 september 2014 om 17:34

Dat getuigd van zeer slim handelen van Vermeer en zijn zaakwaarnemer. Als Ajax kinderachtig genoeg is om het aanbod voor sommige clubs niet te laten gelden, hadden ze dat in de deal op moeten nemen.

17 september 2014 om 17:39

Je wilt je concurrent en tevens aartsrivaal toch niet versterken of ligt dat aan mij? Wat is daar kinderachtig aan?

17 september 2014 om 17:39

@davy Klaassen, je zegt wel dat Vermeer Ajax belazerd heeft. Waarom koopt Ajax een keeper die niet zichtbaar beter is dan Vermeer. (een jongen die al 10+ jaar bij Ajax rondloopt notabene) Ik vind het een matige keuze van Vermeer door zijn achtergrond, maar Feyenoord hoort wel bij de top3 beste clubs van Nederland. Op sportief gebied is het een uitstekende zet geweest van zowel Vermeer als Feyenoord. Ajax heeft zich hiermee in de vingers gesneden en al helemaal voor het luttele bedrag van 1 miljoen €.

17 september 2014 om 17:48

Slim handelen? Haatrecht geeft blijkbaar aan bij Ajax dat ze er met AZ zo goed als uit zijn, vraagt Ajax ok de gelimiteerde transfersom op papier te faxen en als deze er is zegt hij doodleuk dat Vermeer er naar Feyenoord gaat.
Ik vind dit eerder vies handelen van Haatrecht.
Ajax was waarschijnlijk niet zomaar akkoord gegaan als ze dat vooraf hadden geweten en hadden miet in goed vertrouwen de fax gestuurd.

17 september 2014 om 17:53

Om een goede reservekeeper achter de hand te houden en de druk erop te houden bij Vermeer. En als die keeper niet zichtbaar beter was dan Vermeer, dan was Vermeer nu nog eerste keeper bij Ajax.

17 september 2014 om 18:25

Haatrecht heeft helemaal niet gezegd dat ze zo goed als rond waren met AZ. De Boer zegt dat hij dacht dat het net AZ bijna rond was.

17 september 2014 om 18:51

Ajax ging er op dat moment (het moment dat er gevraagd werd om het versturen van de fax) van uit dat AZ de geïnteresseerde club was.
Die informatie zal ongetwijfeld van Haatrecht afkomstig zijn, die was immers in onderhandeling met AZ en achter de rug van van Ajax om in het geheim dus ook met Feyenoord.

17 september 2014 om 20:00

Ik vind het niet netjes. Ze vroegen voor welke transfersom hij eventueel weg kon, Ajax wist dat er belangstelling van AZ was, ze zeiden een transfersom en 10 minuten later was de zaakwaarnemer rond met Feyenoord. Nee, het verdient niet de schoonheidsprijs en ik vind het netjes hoe Ajax met deze situatie om is gesprongen, in tegenstelling tot Feyenoord.

17 september 2014 om 20:07

@davy klaassen, het is nu kinderachtig om fouten van Overmars (geen clausule met teams vastleggen) te negeren en nu vermeer als boeman aanwijzen. Zover ik kan lezen heeft Vermeer nooit ergens over gelogen maar hebben ze ook niet alles gezegd.

Daarnaast weet je dat er ook in de voetbal wereld had gespeeld wordt. Zowel binnen en buiten het veld. En ik vind dat Ajax zoals ze destijds de kop van Suarez en Sulekmani gek gemaakt hebben voordat ze er met het andere team uit kwamen meer een teken van geen respect dan deze actie.

Overmars heeft gewoon een fout gemaakt en daar moet je niet Vermeer de schuld van geven. Vermeer heeft prima gebruik gemaakt van de fout van Overmars.

Van de andere kant laat Vermeer ook een keer gebruik maken van iemand anders fouten, in het veld zijn maken juist anderen gebruik van de fouten van Vermeer.

17 september 2014 om 20:20

Hoezo heeft Vermeer Ajax belazerd. Vermeer koos simpelweg voor zichzelf zoals elk club ook aan zijn eigen belangen denkt. Hoe vaak zie je niet dat spelers bij het oud vuil worden gezet bij het minste geringste. Vermeer heeft groot gelijk door te kiezen voor Feyenoord en Feyenoord is zo slim geweest om te profiteren van dit buiten kansje. Zeg nou eens eerlijk ga je liever banken bij je cluppie of speel je liever niet bij een andere gerespecteerde club.

17 september 2014 om 20:25

Ajax bewees Vermeer al een dienst door hem voor een vriendenprijs te laten vertrekken. Dan verwacht je gewoon niet dat hij een mes in je rug steekt. Natuurlijk is het naïef gehandeld, maar dat ze een beetje vertrouwen in een clubman als Vermeer hadden, kan ik me ook wel voorstellen. Ik geef Vermeer niet de schuld van het feit dat Overmars een fout heeft gemaakt, ik neem het Vermeer kwalijk dat hij ervan geprofiteerd heeft.

17 september 2014 om 20:27

Ik begrijp de keuze sportief gezien wel, maar moreel gezien totaal niet. Ik had liever voor AZ gespeeld als ex-Ajacied dan voor Feyenoord. Het is trouwens nog maar de vraag of Feyenoord het zoveel beter gaat doen dan AZ dit jaar.

18 september 2014 om 02:51

Feyenoord is geen concurrent van Ajax hoor, je hebt schijnbaar de transfers gemist afgelopen zomer?

Ajax gaat voor het kampioenschap, Feyenoord voor de plaatsen 3-6

17 september 2014 om 17:30

Hij wist hier toch wel van, dat geeft ie zelf aan. Ze waren het er allemaal over eens dat ie voor 1 miljoen weg mocht. Dat contract tussen Vermeer en Ajax was pas net ondertekend (met akkoord van De Boer) en daarom mocht Ajax de transfer naar Feyenoord niet weigeren. Lees de tekst nogmaals en je zal het misschien snappen.

17 september 2014 om 17:50

Hij wist dat vermeer weg mocht, maar wist niet dat hij naar Feyenoord ging. Als je het artikel leest waar ik het over had, dan zie je dat daar staat dat de Boer samen met een aantal anderen (oa Overmars) de beslissingen neemt over de transfers. Overmars is hierbij de eindverantwoordelijke. Dan is het toch raar dat hij niks wist van de transfer naar feyenoord - ookal wist hij dat Vermeer weg mocht - terwijl hij zelf mee beslist?

17 september 2014 om 19:07

Ze beslissen over de prijs en ze beslissen niet over naar welke club een speler gaat, dat beslist uiteindelijk nog altijd de speler. Haatrecht vroeg om de prijs, Marc overlegde met de mensen waarmee hij altijd overlegt en men heeft een vriendenprijs van 8 ton toegezegd. Haatrecht wilde dat graag zwart op wit, Marc gaf dat in de veronderstelling dat AZ hem zou halen omdat Vermeer daar al langer mee sprak, met toestemming van Ajax btw, en daarná kwam Haatrecht met Feyenoord op de proppen. Toen kon Ajax niet meer met goed fatsoen terugkrabbelen. Begrijp je nu waarom FdB (en de rest van Ajax) nergens van wist?

17 september 2014 om 19:54

Op de manier zoals jij het uitlegt snap ik het volledig, bedankt! Kun je me wel vertellen waar je dit vandaan hebt? Of zijn het je eigen interpretaties? In ieder geval bedankt voor de uitleg!

17 september 2014 om 22:22

Dit staat zo in de tekst aangegeven. 10 minuten nadat Overmars en consorten de papieren met de afspraak verstuurden, belde Haatrecht op om de interesse van Feyenoord aan te geven. Iedereen dacht in eerste instantie dat ie naar AZ zou gaan, maar Vermeer zijn zaakwaarnemer had waarschijnlijk contacten met Feyenoord en nu kon dat dus doorgaan voor die prijs.

17 september 2014 om 17:31

Inkomende transfers, neem ik aan. Daarnaast was al met Vermeer besproken dat hij voor 1 miljoen mocht vertrekken naar een binnenlandse club. Dat het uiteindelijk Feyenoord werd, had ik ook niet verwacht..

Ik heb er overigens totaal geen problemen mee dat Vermeer naar Feyenoord is gegaan. Ik gun het hem van harte en zie ook geen onoverkomelijke problemen wat betreft de concurrentie. Daarnaast vind ik Cillessen gewoon een betere keeper...

17 september 2014 om 17:46

Dat zou wel eens waar kunnen zijn ja, alleen de inkomende transfers. Over de rest ben ik het ook met je eens, ik vind Jasper ook beter maar ik gun het Kenneth zeker!

18 september 2014 om 02:52

het lijkt me geen pretje om als speler met een Ajax verleden bij het huidige Feyenoord te spelen, want daar valt momenteel door alle vertrokken internationals en Pelle weinig eer te behalen

17 september 2014 om 17:33

Daar zitten er nog meer bij.. Hennie Spijkerman, Dennis Bergkamp en Wim Jonk ook nog. Maar Overmars is eindverantwoordelijk. En als een zaakwaarnemer een afspraak zwart op wit wilt hebben, moeten ze bij Overmars zijn.. En als Feyenoord vervolgens handelt naar dat document, moet je als Ajax zijnde ook meewerken toch?? Overigens: De enige die zich serieus genaaid voelde was Vermeer zelf toen Manchester United een dag later op de stoep stond :'-)! Die de Gea staat nou ook niet top te keepen momenteel, dus misschien was dit wel zijn grote kans geweest!

17 september 2014 om 17:47

Klopt, maar de Boer zei in het betreffende artikel dat hij altijd op de hoogte is, maar hier zegt hij dat hij van niks wist. Leek me een beetje tegenstrijdig.

17 september 2014 om 17:49

Moehwa ze hadden erbij moeten zetten wat de prijs was als hij naar een directe concurrent of rivaal zou gaan. Gewoon dom gehandeld door Ajax en achteraf zeuren. Op dit soort niveau moet je voorbereid zijn op dit soort doorzichtige spelletjes.

17 september 2014 om 18:04

Ze wisten van niets toen gevraagd werd de prijs op papier te zetten!! niets tegenstrijdig dus..... Kamp Vermeer heeft Ajax in het ongewis gelaten, heeft niets met de interne situatie te maken.

17 september 2014 om 18:03

Snap je het nou echt niet? De Boer is op de hoogte gesteld en wist overal vanaf. Hij voelde zich genaaid door Vermeer en zijn zaakwaarnemer die reeds wisten van Feyenoord maar dit stil hebben gehouden totdat Overmars de prijs op papier had gezet..... en ja toen konden ze niet meer terug. Daar zit de onvrede en nergens staat dat hier onderling niet gecommuniceerd is.....

17 september 2014 om 20:28

maar dat is toch mooi, dat het zo is gegaan dan. Anders zou een of ander misplaatst sentiment een door de speler gewilde transfer nog in de weg hebben gestaan ook.

Want als Ajax van Feijenoord had geweten, dan zouden ze niet akoord zijn gegaan OF nog wat op de transfersom hebben gedaan? Goed gedaan Winnie. Het sentiment mag zo nooit domineren. De speler gaat deze uitdaging (ook het sentiment) aan en dat moet je gewoonweg respecteren, het gaat hier nog om een bankzitter ook.

17 september 2014 om 18:42

Volgens mij heb je dan het hele artikel met een bril op verkeerde sterkte gelezen?! In dat artikel stond namelijk dat De Boer met Overmars en co samen overleg had bij elke AANKOOP van Ajax. Frank de Boer heeft er natuurlijk niks over te zeggen. Beetje logisch nadenken

17 september 2014 om 19:56

Sorry, ik las het nergens in dit artikel en het is natuurlijk volledig mijn fout dat ik dat oudere artikel niet helemaal uit mijn hoofd ken. Ik hoop dat je mijn excuses aanvaardt.

18 september 2014 om 11:02

Sorry hoor, maar wat een amateurisme bij Ajax, niet te geloven zeg. Praten ze daar wel eens samen, of hebben ze wel eens overleg. Nu is het net of Haatrecht dit allemaal heeft geregeld. Ajax is de werkgever van Vermeer en die hebben het contract zelf zo samengesteld. Ze zijn teleurgesteld dat Vermeer hun heeft laten vallen en dat is moeilijk te accepteren als je jezelf zo hoog hebt zitten. En let op mijn woorden.....met al die "talenten" die niet aan de bak komen daar, gaat dit nog veel vaker gebeuren.

Poeh, zwaar leven als coach van Ajax. Een speler vertrekt naar een concurrent. Zou wat zijn zeg als dat zou gebeuren bij andere clubs. Hoe zouden die trainers zich wel niet voelen als hun sterkhouders naar de concurrentie vertrekken? Oh wacht..

17 september 2014 om 17:28

Touché! Hoevaak is dat clubs als Twente of Heerenveen wel niet overkomen.

17 september 2014 om 17:31

Wat een rare opmerking is dit zeg. Is FdB toevallig ook trainer van een Psv, Feynoord en Vitesse? Hij hoeft helemaal niet zijn mening te relativeren. Als trainer van Ajax mag hij het heus een naaistreek vinden dat een degelijke doelman vertrekt naar een directe concurrent.

17 september 2014 om 17:42

Vast. Maar om daar zo lang over te janken en te doen alsof je het moeilijk hebt is wat overdreven. Dit is zo'n situatie die zo vaak voor komt bij andere clubs. Erger zelfs, de subtop ziet hun grootste talenten en beste spelers naar clubs als Ajax vertrekken en dat is allemaal maar leuk. Maar die trainers hoor je daar nooit over zeiken, nu overkomt het ajax 1 keer en gelijk is het wekenlang gezeur in het nieuws. Man up.

17 september 2014 om 19:14

Viswinkel. Tsja.. Als je het verschil niet ziet tussen de concurrentie van een Nederlandse subtopper en Nederlandse topper en de concurrentie tussen twee Nederlandse topclubs en tevens grootste rivalen, dan wordt het inderdaad moeilijk te begrijpen.

17 september 2014 om 19:28

Jij begrijpt er volgens mij niets van. Iedereen gunde Vermeer een vertrek. Ook Frank de Boer. Ajax ging zelfs zo ver dat ze bereid waren om hem voor een fooi weg te doen. Ze hadden tenslotte gewoon in hun recht gestaan als ze hadden gezegd; concurreren voor je plek, je mag weg voor 3 miljoen. Als je als club je speler zo tegemoet komt en hij gaat er op deze manier mee om... dan is het volkomen logisch dat je je genaaid voelt.

18 september 2014 om 02:55

er is helemaal geen situatie

er is geen werknemer van werkgever A naar B gegaan omdat hij bij werkgever A niet meer nodig was en amper werk op zijn niveau kreeg, en bij werkgever B wel, en daarbij schaadt hij ook nog niet eens het belang van werkgever A, want werkgever B werkt op een lager niveau en is momenteel geen concurrent van werkgever A

Werkgever A verdient er zelfs geld aan. Dus wat is het probleem?

17 september 2014 om 17:32

Over het algemeen maken spelers de stap omhoog of omlaag, en vertrekken ze niet naar een concurrent, en niet naar de aartsrivaal, en al helemaal niet op deze manier.

17 september 2014 om 17:32

Vaak gaan die spelers niet naar de concurrent, als een speler van Heerenveen naar Ajax gaat bijvoorbeeld is dat geen concurrent, dat is wel zo als iemand van Feye, Psv, Twente naar Ajax gaat maar heel vaak komt dat niet voor.

17 september 2014 om 18:22

Jullie gaan voor een top 5 plek, niet echt een dusdanige concurrent te noemen van clubs die voor de titel gaan.

17 september 2014 om 20:01

Volgens mij ligt de eerste plaats ook in de top 5 maar ik kan het verkeerd hebben.

17 september 2014 om 20:39

Laat ik het anders zeggen bijdehandje. Een speler als subtopper verliezen aan een topclub is van een heel andere orde dan topclubs onder elkaar.

18 september 2014 om 02:56

Feyenoord was hooguit voorgaande 2 jaren beetje concurrent, maar dit jaar zeker niet men is een stuk zwakker geworden qua selectie en dat is ook al te zien qua resultaten en spel

Want anders hadden ze niet afgesproken dat hij voor een gelimiteerd bedrag weg mocht? Wat kinderachtig.

Tja wat kan er nu niet duidelijk zijn over een transfer binnen Nederland?

17 september 2014 om 17:34

Dat is toch wat anders of niet?
Ze gingen toch niet naar de (directe) concurrent?

17 september 2014 om 17:53

@infama, ik moest ook gelijk aan de actie van Cruijff destijds denken.

Toe maar. Nog even wat olie op het vuur vlak voor de klassieker.

Smerig gedaan van haatrecht en feyenoord.
Al vraag ik me af of feyenoord er iets van weet.

17 september 2014 om 17:56

Omdat Overmars te dom is een clausule in te bouwen is het smerig van Feyenoord..... Right kromme redenatie.

17 september 2014 om 19:33

Ik weet niet in hoeverre Feyenoord daar een rol in had, maar van Haatrecht vond ik het op z'n zachtst gezegd vrij onbeschoft. Die loopt lang genoeg mee om te weten hoe gevoelig dit ligt. Van Kenneth kan ik het enerzijds wel begrijpen, hij wilt heel graag spelen, maar niet dat hij instemt om Ajax een oor aan te naaien, dat heeft Ajax niet verdient vind ik. Overigens zou het me niet verbazen als Vermeer niet af wist van dit 'handigheidje' van Haatrecht.

17 september 2014 om 20:03

Yeah right. Overmars dom??

Tja zo zit het wereldje in elkaar he. Vertonghen voelde zich ook genaaid toen hij zijn percentage van de transfersom moest laten vallen van de Ajax-directie.

Frank moet niet zo een ophef hiervan maken.

17 september 2014 om 17:42

Maar dat is niet zo gek. Ajax kon geen akkoord bereiken met Tottenham, omdat Ajax een bepaald bedrag voor ogen had en dat wilde Tottenham niet bieden. Zonder het percentage dat naar Vertonghen zou gaan, zou Ajax wel dat bedrag halen. Het was dus voor Vertonghen kiezen of delen. Hield ie vast aan dat percentage, dan ging ie niet naar Tottenham, maar liet ie dat percentage vallen, dan kon ie er wel heen.

Dat is net zo genaaid worden, als wanneer je club een bod weigert, omdat het niet hoog genoeg is. Ze staan gewoon in hun recht en het is ook terecht dat ze het doen als ze niet voor dat bedrag willen verkopen.

17 september 2014 om 17:52

Net zoals Vermeer in zijn recht staat om naar elke club te gaan die interesse in hem heeft.

Vermeer heeft volgens mij Frank de Boer persoonlijk nooit beloofd dat hij niet naar Feyenoord zou gaan. Daarom vind ik het zo raar dat hij zegt dat-ie zich genaaid voelt.

17 september 2014 om 19:38

Klopt, maar Vermeer en (vooral) Haatrecht hebben alles gedaan om te laten blijken dat het om AZ ging en er werd met geen woord gerept over Feyenoord. Pas na vrijgave van de transfersom kwamen ze met Feyenoord op de proppen. Juridisch waarschijnlijk wel correct, maar ethisch niet echt. Dat verschil snap je toch wel?

17 september 2014 om 20:04

@trodat4030. Blijkbaar zijn wij de enige die het stuk hebben gelezen en ook daadwerkelijk snappen.

17 september 2014 om 20:23

@ Darkeagle.

Lees het artikel nog een keer, nog een keer en nog een keer, tot dat je deze zin goed leest: "tien minuten later nadat Marc (overmars, red.) dat papier had gescand en doorgestuurd naar Haatrecht, kwamen ze opeens met Feyenoord op de proppen"

Tja Ronald ik denk dat hij zich ook genaaid voelde door Ajax om zo aan de kant te worden gezet terwijl het een betere keeper is als die grijze muis die er nu in de goal staat.

17 september 2014 om 18:24

Frank inderdaad. En waarop gebaseerd is hij een betere keeper dan? Zien meerdere grote trainers het allemaal verkeerd?

17 september 2014 om 18:50

Ja want Frank de Boer is nog geen grote trainer en Louis spoort niet.

17 september 2014 om 19:42

Oja, en raad eens, Hiddink zet hem ook tussen de palen ten faveure van (oa) Vermeer.. Die zal dan wel dement worden? En FdB is de grootste trainer in de eredivisie, daar is hij al vaker dan 1x voor onderscheiden.

17 september 2014 om 20:40

Ah, Hiddink, Louis en Frank die al 4x kampioen is geworden sporen alle drie niet. Sterk argument kindje.

Doet me een beetje denken aan het verhaal van perez toen die via psv naar ajax ging. Daar schrokken ze in eindhoven ook van hahah

On: ik baal er ook van dat vermeer naar feyenoord is gegaan maar ik wens hem alsnog het beste

Vermeer had ook de ballen niet om recht in het gezicht van Frank te zeggen dat hij graag naar Feyenoord wilde gaan. Terwijl Frank hem altijd door en dik en dun heeft gesteund. Laf van hem om zo met je club om te gaan.

17 september 2014 om 17:49

Had jij dan gedacht dat Vermeer naar een club als PEC ofzo zou gaan als hij een binnenlandse transfer zou maken. Misschien moet je dan je kop uit het zand halen, dan had je op je vingers na kunnen tellen dat dit over Feyenoord of AZ zou gaan.
De afspraak stond was al langer terug gemaakt alleen dat hij het op papier wilde hebben was vlak voor de daadwerkelijke transfer. Het feit dat hij het op papier wilde hebben geeft eigenlijk al aan dat Vermeer Ajax niet vertrouwde dat Ajax zich aan de mondeling gemaakte afspraak zou houden, anders vraag je niet om dit op papier te laten zetten. En Achteraf heeft Vermeer dus juist gehandeld. Als je naar de reactie van De boer kijkt wanneer hij dit nieuws te horen kreeg had hij zonder dit papiertje niet kunnen vertrekken. Nee dat is lekker om zo behandeld te worden door je eigen club. Jij kan het een laffe actie vinden maar ik vind het slim gehandeld door Vermeer. Zou juist een laffe actie geweest zijn als Ajax de gemaakte afspraak had ingetrokken als ze hadden gehoord dat het Feyenoord betrof. En als de Boer die mogelijk had gehad dan had hij het gedaan. Misschien moet jij je onvrede eens op de verantwoordelijke persoon richten ipv Vermeer.

Gewoon niet slim onderhandeld door Ajax met Vermeer. Hij mocht bij een binnenlandse transfer voor 8 ton vertrekken. Bij een internationale transfer zou er onderhandeld worden.
Hoe heeft Vermeer Ajax genaaid dan? Naar Feyenoord gaan, is een binnenlandse transfer.
Zou eerder de persoon er op afrekenen welke heeft toegezegd dat hij bij een binnenlandse transfer voor 8 ton mocht vertrekken. Die is nalatig geweest om daar geen clausule in te zetten dat dit niet voor Feyenoord en eventuele andere clubs geld.
Lekker makkelijk om dit in de schoenen van de vertrekkende speler te schuiven ipv de verantwoordelijke persoon hierover aan te spreken.

Als je je genaaid voelt reageer je dan af op Overmars die is hier verantwoordelijk voor niet, Vermeer.
Maar ja, Overmars is een Ajacied en kan dus niets verkeerd doen in Amsterdam.

17 september 2014 om 19:47

Dit was gewoon een kwestie van vertrouwen en Vermeer heeft dat vertrouwen beschaamd. Ajax gunde Vermeer een mooie transfer en liet hem daarom voor een vriendenprijs gaan. Ze vertrouwden erop dat AZ de toekomstige club van Vermeer zou worden. Het is gewoon een klotestreek om zo om te gaan met een gunst. Je kan het natuurlijk onprofessioneel noemen vanuit Ajax, maar het is net zo goed laag van Vermeer en al helemaal van zijn zaakwaarnemer. Dit is gewoon ontzettend laf gehandeld, en getuigt van geen enkele vorm van eer en trots. Zo wil je toch niet vertrekken bij de club waar je sinds 1999 voor hebt gespeeld?

17 september 2014 om 19:57

Dus als je voor een gelimiteerde transfersom weg mag, mag je niet zelf je club kiezen.
Op het moment dat bekend werd dat Vermeer weg mocht voor ong. 1 miljoen, kwam op verschillende Feyenoord sites de vraag of hij niets voor Feyenoord zou zijn.
Als Ajax dit niet zou willen hadden ze nog tijd genoeg om in te grijpen.
Verder lees ik hierboven dat Frank de Boer zo genaaid is omdat z'n sterkhouder weg is???
We hebben het hier over een reserve doelman die weg mocht.
Maar weer slim van Frankie, om na dat dit al telkenmale in het nieuws is geweest het nu weer op te rakelen. Tja wanneer hebben we dit meer gezien?

17 september 2014 om 20:11

Kom op man vertrouwen ?? Dit is geen groep 6 he .... Dit is de "grote mensen" wereld dan word er wel eens gebruik van je gemaakt. de Boer en Overmars waren veelste naïef

17 september 2014 om 20:17

Is dat nou echt de conclusie die je trekt uit mijn verhaal? Ongelofelijk... Dit heeft niet met "mogen" te maken, dit is een kwestie van trots, eer, respect en vertrouwen. Ik lees trouwens nergens iets over een sterkhouder.

17 september 2014 om 20:29

Naïef was het zeker, een klotestreek van Vermeer ook.

Joden halen ook jeugdspelers bij ons weg met t 'gentleman agreement' dus zo genaaid hoeft frankie zich niet te voelen.

17 september 2014 om 19:49

En Feyenoord doet dat terug, dus als Feyenoorders dat gaan gebruiken als argument, hebben ze gewoon boter op hun hoofd. Dat er meer jongens van Feyenoord naar Ajax willen dan andersom, kan Ajax weinig aan doen. En het gentleman's agreement heeft nooit bestaan.

Overigens zou het je sieren als je gewoon Ajax of Ajacieden gebruikt, wij noemen jullie hier ook geen kakkerlakken.

17 september 2014 om 20:15

Daar ben ik het met je eens Ajax haalde ze niet echt weg. van 1 wist iedereen dat hij naar Ajax zou gaan .... zijn stief Vader is Boekhari een Ajacied en ex Spartaan. En die tweeling wou blijven maar hun familie eiste te veel van Feyenoord en op varkenoord doen ze niet aan een speciale behandeling. Ze wouden niet naar Ajax en mochten het seizoen afmaken bij Feyenoord. In tegenstelling tot andere jongens die gelijk mee mochten trainen met Psv....

On: Vermeer wilde gewoon spelen en Feyenoord doet bovenin mee verder boeide het hem niet denk ik.

Als Ajax teleurgesteld is dat Vermeer naar Feyenoord is gegaan, had je toch kunnen verwachten dat Feyenoord zou toehappen? Als je een concurrent niet wilt versterken moet je hem niet die mogelijkheid geven, omdat hij jou daar ook indirect mee verzwakt. Ik vind het een erg slimme zet van Feyenoord, Vermeer voor 8 ton is een prima deal. Voor dat bedrag heb je nauwelijks een degelijke tweede keeper, laat staan een eerste keeper met interlands achter zijn naam.

17 september 2014 om 19:52

Idd, Feyenoord heeft zeker goed geprofiteerd van de slinksheid van Haatrecht (zo zie ik de situatie iig). Daarvoor verdient Feyenoord een (hele kleine ) pluim.

Och jongens en meisjes, hou eens op over 'verraden' en 'naaien' alsjeblieft. Dit is toch Vermeer zijn eigen keus?

Als Ajax een transferprijs vrijgeeft en ze 'gaan er vanuit' dat dit AZ betreft, dan kan het zomaar een andere in zijn. Als ik Vermeer geweest was dan zou ik ook voor Feyenoord kiezen t.o.v. AZ!

Feyenoord heeft het mooiste stadion va. Nederland, het trouwste legioen en verder een club die steevast meedoet bij de top 3 weer tegenwoordig. Zet dit eens weg tegen een AZ, welke bij de eerste 5 clubs wil eindigen en over het algemeen via play-offs de Europa League wil/kan halen.

Als topsporter wil je toch zo hoog mogelijk spelen? Nou, dan is de keuze voor Feyenoord goed gemaakt! Het is een grotere in als AZ.

En wat betreft het verraden en naaien? Als je naar de rivaal gaat en iedereen van je vorige club heeft hier moeite mee, dan moeten ze zich bij je vorige club eens afvragen of een verkoop wel goed is geweest..... Als je zonodig denkt je concurrent sterker denkt te maken, had je hem dan niet beter kunnen behouden als Ajax zijnde? Als je hier nee op antwoord moet je ook niet mierenneuken dat Vermeer op een eenzelfde niveau wil keepen!!

Amen!

Het is wel zo goed als altijd een speler die van Ajax naar Rotterdam komt.. andersom gebeurt t niet volgens mij
.

17 september 2014 om 18:12

De "witte Socrates" heeft het gepresteerd om van Ajax naar de grote rivaal Feyenoord te gaan, om later weer terug te keren naar Ajax zijn naam is Arnold Scholten

17 september 2014 om 18:59

van Feyenoord naar Ajax
Henk Groot - 1965 directe transfer
Ruud Geels - 1974 speelde tussendoor bij een andere club
Jan Everse - 1977 directe transfer
Wim Jansen - 1980 speelde tussendoor bij een andere club
Jan Sørensen - 1987 speelde tussendoor bij een andere club
Arnold Scholten - 1995 directe transfer
Dean Gorré - 1997 speelde tussendoor bij een andere club
Richard Knopper - speelde in de jeugd van Feyenoord
Henk Timmer - 2002 directe huurtransfer
Leonardo - 2007 speelde tussendoor bij een andere club
Evander Sno - 2008 speelde tussendoor bij een andere club

Ik snap dat De Boer hem liever naar een ander club had zien gaan maar dat hebben we nu al 20 x gehoord.
Ajax is zo stom geweest om hier geen afspraken over te maken en dan is het onnodig om hier steeds op terug te komen en zelfs ongepast om de schuld bij Vermeer te leggen.

17 september 2014 om 22:46

Andersom is de lijst wel wat langer ja. Kijk alleen maar naar het lijstje van de laatste 5 jaar.

Kenneth Vermeer - 2014 direct vanuit Ajax
Khalid Boulahrouz - 2014 speelde tussendoor bij verschillende clubs
Bilal Basacikoglu - 2014 speelde in de jeugd van Ajax en via verschillende clubs
John Goossens - 2012 speelde in de jeugd van Ajax en via een andere club
Ronald Graafland - 2011 direct vanuit Ajax (wel een speler die je vergeten bent, die uit de jeugd van Feyenoord komt. Speelde wel geen wedstrijden voor Ajax)
Ruben Schaken - 2010 speelde in de jeugd van Ajax en via verschillende clubs
Danny Landzaat - 2008 speelde tussendoor bij verschillende clubs

Wie beweert moet bewijzen. Waaruit blijkt dat Feyenoord dit met Haatrecht heeft bekokstooft?

Had die Overmars niet beter kunnen opletten en aan kunnen geven dat ie niet naar een concurrent mocht?

Vind het niet chique, nee ronduit onbeschoft, om zo over je voormalige doelman te praten, en hij had dat zeker niet voor een beladen duel, zoals de Klassieker is a.s. zondag, moeten doen.

Frank de Boer het is nu eenmaal gebeurd, leer er mee leven!
Vermeer zit bij Feyenoord omdat jullie technische staf en directeur zaten te slapen.

De fout ligt bij Ajax zelf, altijd in zo'n clausule verwerken dat de concurrent (in dit geval Feyenoord of zelfs ook Psv) volle pond betaald.

Wat laat die de Boer zich kennen zeg. We hebben het hier over een reservespeler die al 2 jaar op de bank zat. Logisch toch dat die zijn beroep/hobby wil uitoefenen.

Ik vind dat FdB niet zo moet janken. Ik heb hem verder heel erg hoog zitten hoor, maar:
1. Het is een logische stap van Vermeer omdat hij bij een (op dit moment) iets mindere club speelminuten kan maken.
2. Het is een logische stap van Feyenoord, omdat hij maar (ongeveer) 6 ton kostte en hij beter is dan Mulder.
3. Het is een logische stap van Ajax, omdat je ten eerste niet een keeper van dit kaliber nóg een jaar op de bank laat zitten wegkwijnen, ten tweede nu zijn salaris niet hoeft te betalen, en ten derde Feyenoord (zonder haat bedoeld, ik vind Feyenoord en Ajax met afstand de twee mooiste clubs van Nederland) op dit moment geen directe concurrent is voor de titel.

Het is wel heel naïef om te gaan huilen over zo'n transfer anno 2014, sorry hoor.

Off topic:
Als Ajacied heeeeeeeel veel zin in vanavond! Natuurlijk wordt het lastig maar een beetje bluf hoort bij deze stad en club, ik zeg vol op de aanval, Ibra ver van de goal houden (heb die langpootmug nog nooit 40 meter met de bal aan zn voet zien overbruggen) en 2-0 voor Ajax! Joduuuuuuuuuuuuuhhhhh!!!

Het blijft een rotstreek, ook al krijgt hij de kans in die havenstad...je gaat toch niet naar die club wat voor persoon ben je dan stel je voor dat dit andersom was gebeurd dan waren de rapen gaar.
Hopelijk speelt die zondag zijn normale wedstijd met veel domme fouten.

Balechelijk dat Ajax een aanname maakt dat hij niet naar een concurrent zal/kan gaan! Hadden ze dat maar op dat document moeten zetten voor de zekerheid! Eigen schuld

Als ze dachten dat hij naar AZ ging, waarom zet je dan niet op papier dat hij voor dat bedrag naar AZ gaat, en als je erop zet voor een binnenlandse transfer, geld dat ook voor Feyenoord, Ajax is hier gewoon de fout in gegaan.

Waar maak je je als coach toch druk om. Je reservedoelman kwijt aan de aartsrivaal, dat kan toch gebeuren? Het is niet dat je beste speler naar Feyenoord is gegaan ofzo.

18 september 2014 om 03:00

aartsrivaal valt ook wel mee, al jaren niet meer voor Ajax, misschien wel andersom , Ajax van Feyenoord

Ajax is niet zwakker geworden door deze transfer, en Feyenoord niet veel sterker, Vermeer zorgt er heus niet voor dat Feyenoord opeens concurrent van Ajax is voor de titel... dus waar hebben we het over?

Puur objectief gezien is het natuurlijk bullshit wat de Boer zegt. Afspraak is afspraak en als Haatrecht en Vermeer op papier hebben laten zetten dat ze naar een Eredivisie club kunnen overstappen voor een vooraf bepaald bedrag, dan is dat puur zakelijk gezien gewoon slim van Haatrecht en dom van Ajax dat ze Feyenoord niet als mogelijkheid beschouwden.

Bovendien; wat is het verschil tussen Feyenoord en AZ? De laatste keer dat AZ Europees succes had kan ik me beter voor de geest halen dan Feyenoord. De laatste keer dat AZ kampioen werd kan ik me beter voor de geest halen dan Feyenoord. De laatste jaren heeft AZ meer punten gepakt tegen Ajax dan Feyenoord tegen Ajax. Niet mokken Frank, "schuld" en verantwoordelijkheid ligt bij Overmars. Niet bij Haatrecht en zeker niet bij Vermeer.

Belofte maakt schuld frank. Als je zo'n afspraak maakt, zeg er dan bij dat Vermeer niet naar een concurrent mag

18 september 2014 om 03:01

hij is ook niet naar een concurrent,

alleen PSV is dit seizoen een concurrent van Ajax en misschien een Twente, maar dat denk ik ook niet eens

Feyenoord is een concurrent van Vitesse, AZ, Twente

Frank is dus door kamp Vermeer bij de neus genomen. Denk dat Haatrecht dit wel goed heeft gespeeld, anders was Vermeer een transfer door de neus geboord. 1 lichtpuntje, ik denk dat Feyenoord niet meer zal rondneuzen in de selectie van ajax. Zo een koopje zullen ze niet meer op de kop tikken.

Er waren echt veel mensen op voetbalzone die zoiets al in gedachten hadden en ook hadden voorgesteld in de maanden daarvoor.

En iemand die dan nog eens hoofdcoach is in het betaalde voetbal heeft hier nooit aan gedacht dat dit kon gebeuren? Waar hou je je dan mee bezig? Je zit er met je neus op.

Ik vind het volledig terecht dat de Boer zich genaaid voelt. Dat het volgens sommigen 'slim' gehandeld is van Kenneth en zijn zaakwaarnemer vind ik een vreemde redenatie. Ik vind dag je eerder kunt stellen dat Vermeer misbruik maakt van het gebaar dat Ajax naar hem heeft willen maken omdat hij uit de jeugdopleiding komt, en veel voor de club heeft betekend. Ze respecteren dat hij zich niet wil schikken in een reserverol, en bieden hem de mogelijkheid om makkelijk elders aan de bak te komen door een lage prijs te hanteren. Dat is in de eerste plaats dus een deal gebaseerd op respect en vertrouwen, en niet zozeer zakelijkheid. Daarom is het ook goedkoop dat zij er misbruik van maken, en mensen nu Ajax verwijten dat ze dit dan maar op hadden moeten nemen in een clausule (zakelijkheid). Ajax wordt vaak verweten dat het een koude club is. Er zou maar eens aan Mulder gevraagd moeten worden hoe 'warm' het nu in Rotterdam is.

Als je als club zijnde dat afspreekt moet je alle opties open houden en dus ook kunnen bedenken dat Feyenoord ervan door gaat met Vermeer. De uitspraak ''ik voelde me genaaid'' is dus ook compleet misplaatst. Het zou Ajax sieren als ze dat toegaven.
Van Feyenoord is het ook niet slim. Mulder zijn vertrouwen is de grond in geboord en zal voor onrust zorgen. Heeft ie al gedaan getuige de uitspraak ''ben niet een of andere pipo'' Daarnaast is Vermeer een keeper met uitstekende reflexen maar zo nu en dan een blundertje. Nee deze transfer kent alleen maar verliezers eigenlijk.

Tsja, beetje sneeky inderdaad en Vermeer heeft het natuurlijk ook geweten. Aan de andere kant had hij dan misschien niet naar zijn droomclub gekunt omdat het was tegengehouden door simpele supporter emoties. Als Vermeer daar gelukkig is, wie zijn anderen dan om dat tegen te houden...democratie

Pfff het zoveelste bericht hierover, ja het zit ze niet lekker maar kap er nou eens mee om dit steeds te herhalen..

Mocht dit doorgestoken kaart zijn, dan is de ietwat achterbakse handelswijze van Haatrecht, Vermeer en Feyenoord de doodsteek voor spelers die wél op een gepaste wijze gebruik willen maken van een dergelijk gebaar

Wordt tijd dat ajax wakker wordt eerst blind te goedkoop verkocht nu weer Vermeer toestand het gaat al jaren niet goed en dom een topclub onwaardig!

Ajax had toch kunnen bedenken dat Vermeer evt naar Feyenoord zou kunnen gaan. Mulder is al jaren matig. Het is gewoon slecht management van ajax om niet de voorwaarden erin te zetten dat hij niet naar Feyenoord of PSV mocht gaan. De enige die zich wat kan verwijten in deze is ajax zelf.

Ajax had toch kunnen bedenken dat Vermeer evt naar Feyenoord zou kunnen gaan. Mulder is al jaren matig. Het is gewoon slecht management van ajax om niet de voorwaarden erin te zetten dat hij niet naar Feyenoord of PSV mocht gaan. De enige die zich wat kan verwijten in deze is ajax zelf.

de boer laat zich wel kennen hier.als dit niet was opgesteld dan had de boer het dus tegen gehouden en vermeer genaaid en het hem niet gegund.dat is pas triest.want hij is toch zo slecht waar maak jij je dan druk om.

Jullie hebben Cillesen toch? Waarom nog zeuren erover?

Onzinnig gedoe die rivaliteit. Puur nog vanwege het verleden waarin Feyenoord ook nog wat presteerde. Als Vermeer naar de grote concurrent PSV was gegaan had ik me de ophef nog wel kunnen begrijpen.
Nu is het zielig gedoe van De Boer. Vermeer doet nu een grote stap terug en vormt geen grotere bedreiging voor Ajax dan wanneer hij naar AZ of Heerenveen was gegaan.

17 september 2014 om 19:05

Feyenoord deed de afgelopen 3 jaar meer mee dan Psv...

17 september 2014 om 19:48

En nu hebben ze Rutten als trainer. Arm, arm Feyenoord. Al 14 jaar geen kampioen en zo lang Rutten de trainer is vormt Feyenoord sowieso geen bedreiging voor de twee titelfavorieten.

17 september 2014 om 20:09

Niet te vroeg juichen en we hebben genoeg om trots op te zijn dat sommige mensen zich alleen maar bezig houden met Landstitels zegt veel over wat voor supporters jullie zijn

18 september 2014 om 03:03

met Koeman ook geen titel, en die had betere spelers, v Gaal kan met deze selectie van Feyenoord ook niet voor de titel spelen hoor, ligt niet aan Rutten, zijn opvolger Advocaat en Cocu bij PSV konden ook geen kampioen worden, dus het ligt vaker aan de kwaliteit van je selectie of dacht je dat een van Gaal bijvoorbeeld Vitesse kampioen kan maken?

18 september 2014 om 03:04

toen hadden ze Janmaat, Pelle/guidetti, BMI en De Vrij nog... nu liggen de kaarten wel ff anders,

gaat om nu niet om het verleden

18 september 2014 om 19:03

Maar toen stelde hun ook niks voor het kan zomaar gaan lopen bij Feyenoord en misschien word die gekke Kazim wel een sensatie

Ik kom niet meer bij van het lachen Ajax ging ook over lijken voor Bazoer......

Koekje van eigen deeg, remember Robbie Wielaert die met zijn contractvoorstel, nog niet eens getekend, naar Ajax rende waardoor hij in de winterstop al vertrok?

Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten ..
De Boer noemt het een vooropgezet plan van Vermeer ( AD ) .
Maar misschien was het bij Vermeer ook vooropgezet plan van de Boer , om hem na een mindere periode met een aantal fouten , zo resoluut naar de bank te verwijzen .
Hij was al 3 keer kampioen geworden , heeft jarenlang bewezen zonder te morren een goede collega en tweede keeper te zijn .
Heeft zijn kans afgewacht , en heeft hem gepakt toen .
De Boer had in ieder geval kunnen wachten tot het einde van het seizoen , om hem te wisselen met Jasper .
En de Boer heeft bij de komst van Jasper , stellig beweert dat het belangrijk was dat Ajax twee volwaardige keepers heeft die met elkaar de concurrentie aan gaan .
Daar spreekt hij zich , met Diederik Boer , toch grandioos tegen ...??

Hoewel het ongelukkig is van Ajax kant dat Vermeer naar Feyenoord vertrok vraag ik mij af in hoeverre Ajax had kunnen weigeren. Als je afspreekt dat er een bepaalde prijs voor Vermeer betaald moet worden en Feyenoord betaalt dat, kan Ajax er weinig tegen doen. Ik weet dat het gebeurt dat clubs liever geen spelers aan directe concurrenten in eigen competitie verkopen, maar in hoeverre houdt dat stand als de andere club gewoon bereid is het bedrag te betalen dat de verkopende club vraagt?

Frank de Boer is de laatste die moet k;lagen over de wijze van vertrek bij Ajax. Hij is zelf na eindeloze contractverbeteringen en een proces vertrokken. Als of dat zo chic was. Spelers zijn gewoon werknemers en beslissen zelf over hun volgende werkgever. De Boer waant zichzelf nog in de jaren zestig als het om arbeidsrecht gaat.

Welke club heeft nou de 2 beste keepers van het land in de selectie ? Dat is toch ook vragen om problemen....kan een jaartje goed gaan maar dan moet je er een laten gaan...en het is kennelijk maar goed dat Vermeer het op deze manier heeft gedaan want anders had hij nog een jaar op de bank gezeten...niet zo zeuren Frank

Sinds wanneer is Feyenoord nog een concurrent van Ajax? Een rivaal oké, maar concurrent allang niet meer op sportief en financieel vlak.
Overal kon je direct nadat bekend werd dat Ajax mee wilde werken aan een transfer voor Vermeer, lezen dat hij misschien wel iets voor Feyenoord zou zijn.
Op Feyenoord sites werd er zelfs een poll over gehouden.
Ajax zou zich positief opstellen. Nou dat was dus eigenlijk niet de bedoeling.
De Boer probeert de boel weer lekker op te naaien vlak voor Feyenoord-Ajax.
Zoals we weten heeft hij dit bij andere tegenstanders al vaker gedaan.
Nou Frank, met de vorm waarmee Feyenoord heeft te maken, hoeft je je zondag geen zorgen te maken.
En ik denk dat er bij Ajax een paar heren zijn (of heer) die z'n eigen straatje probeert schoon te vegen, nadat hij geschrokken is van de reactie van de Boer.

Ze
Moeten niet zo zeuren. Vermeer was doodongelukkig en kansloos voor alles. Zelfs voor oranje hadden ze m nooit meer opgeroepe als tie nog bij ajax was gebleven. Gun die jongen een transfer ipv te zegge dat je genaaid ben. Vermeer heeft zich altijd goed gedragen en bij ajax is er geen plek.

volgens mij heeft de echte ajaxied meneer cruif ook bij feyenoord gespeeld....dusssss whats the problem

frank mag niet praten, we weten allemaal nog wel zijn vertrek bij ajax naar barcelona..

Frank huild krokodillentranen. Vermeer maakt een logische keus.

18 september 2014 om 07:30

Gappie Frank kan moeilijk krokodillen tranen laten met 4 landstitels op je naam achter mekaar behaald.

Jij komt zeker pas kijken, want blijkbaar snap je niet hoe het voelt om belazerd (genaaid) te worden of je zal de betekenis er wel niet van snappen.

Komt wel goed met je jongen heb er alle vertrouwen in.

ik snap de ophef niet, gaat om een reservekeeper van Ajax, wat maakt het nou uit waar die heen gaat?

Dit is gewoon een voorbeeld van de missende ervaring in dit soort zaken van Overmars.

Als technisch directeur hoor je hier rekening mee te houden en dit uit te sluiten in clausules. Als Ajax er echt zo mee zit, dan kunnen ze het zichzelf alleen kwalijk nemen.

Dit is gewoon een verstandige zet van de zaakwaarnemer van Vermeer en een leermoment voor de onervaren directie van Ajax.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren